Pri tome ne treba zaboraviti ni Talijanski design i proizvodnju u Kini (Agility, koji je ujedno i najprodavaniji Kymco u Italiji), koja daje njima primamljivu vanjštinu po najnižoj cijeni.
Samo meni osobno to u konačnici nije toliko dobro, koliko dobro izgleda. Imao sam priliku voziti novog 125 prije koji dan i jednostavno agregat(snaga) nije ni blizu ostalim iz klase.
Mislim da nije sporno da je kymco u premium razredu sto se tice kvalitete, broja modela, dizajna i globalne podrske.
Ti si naveo Agility City, koji je pogonjen zrakom hladjenim strojem od 125cc,, koji ni po cemu ne zaostaje za ostalom konkurencijom u premium razredu, niti yamaha niti honda u toj kategoriji nemaju boljeg stroja.
Tako je i u ostalim kategorijama, kymco ima pogonski stroj i dobro dizajniran model u svakoj kategoriji, nesto sto ima uz kymco samo yamaha, honda nema, a piaggio samo kao cijela grupa nudi takvu gamu.
Novi strojevi od Kymca na downtownu i novom People GT300 su cak i ispred konkurencije.
Tako da zaista ne stoji tvoja tvrdnja o kvaliteti. Ako si vec htio usporediti kvalitetu kymca sa hondom SH,trebao si sjesti na People 200i (koji se ne prodaje kod nas), ili New Dink 200i, koji ima vrhunsku, snaznu, tihu i stedljivu masinu uz odlicnu zvarsnu obradu, koja se uvijek istice kao jedna od najboljih, u svim testovima.