Ma to je za nepovjerovati sto se moze procitati 
Planska rasprodaja zaliha
je ljudi bas cekaju da kupe novi model, a hoce skuter sad, svi smo mi olicenje strpljivosti. Kymco grabi svoj dio kolaca, Honda, dominira, Piaggio tako tako, rve se. Yamaha grca 
Prije samo par mjeseci imali smo zatvarenje Yamahine tvornice u Italiji sve zbog planske prodaje
Tmax je mozda bog, zato sto drzi Yamahu na zivotu, ali stvarno stanje je sranje 
Spine, ovoliko gluposti u jednom postu nisam odavno pročitao.

Činjenice su sljedeče, svjetska kriza je očigledna, a time i pomak interesa sa automobila na praktičnije odnosno motor, točnije upravo skuter(naravno, tako bi trebalo biti na normalnom i zdravom tržištu kao što je Italija, na našem je teško izvedivo)
U tom novostvorenom interesu istiće se Kymco a prednjači upravo sa modelom posebno razvijenim u Italiji za Italiju, a ekonomično sastavljenim u Kini, što mu daje prednost nad ostalim direktnim konkurentima.
Honda Italia dominira, opet napominjem, najmanje mi Hondi trebalo isto isticati u svakoj analizi da ta posebnost nije značajan za prodaju u Italiji.
Piaggio je najbolje iskoristio situaciju sa Ecoinicijativama i Subvencijama vlade te ponudio dobar popust na svoje cijene.
Subvencije kao takve, nevezano posebno za Piaggio su od vlade, i kao takve poticaj su i ljudima za kupovinu, i trgovcima za promet.
Ekoinicijativa je svojevrsna nagrada pojedine regije za kupovinu novih vozila, koji imaju smanjene emisije štetnih plinova.
Zanimljivost obe pogodnosti je da su limitirane do određene snage i zapremnine.
U Lombardiji konkretno, za skutere do 400 ccm, što daje očitu prednost onima ispod te zapremnine (vodeči u ljestvici).
Ovo Yamaha grca mi apsolutno nije jasno, jer sasvim je razumljivo da eskluzivni proizvod primi određeni teret krize, ali definitivno ne grca.
Zatvaranje tvornice apsolutno nema veze s ovom temom uopče, odnosi se na liniju za sastavljanje jednog motocikla u tvorničkom kompleksu koji i dalje radi u svom neproizvodnom dijelu. Štoviše, po posljednjim informacijama, proizvodnja je prekinuta, ali svi radnici ostali su zaposleni u kompleksu, sa predefiniranim radnim zadacima.
TMax je bog, to stoji
