Meni je bitno da me moji klijenti shvačaju ozbiljno, i da mi vjeruju, a isto pokazuju kako svojim opetovanim kupnjama preporučenih vozila, tako i usmenim i pismenim pohvalama. Na kraju krajeva tu je i prodaja u regiji, koja potvrđuje sve navedeno.
Par internet freakova u toj masi su nezamjetni i potpuno nebitni.
Gle, ako se ne varam, i ST tablica prati isti trend kao i u ostatku Hrvatske... Piaggio brije jer je u velikim gradovima ubio stare dilere napucavsi im konkurenciju, i doslovno je sves stavio na aparate... udio na trzistu raste, dileri skapavaju... pogledaj - Rijeka, karj dobrog dilera jos dva otvorili, dubrovnik, takodjer kraj dobrog dilera otvorili novoga, zagreb, takodjer, split - sve se zna...
njihova politika je dobra kratkotrajno, za zabiti kajlu partnerima s kojima rade i po 15 godina...
iz tog razloga i yamaha hubi trziste u splitu, jer su pored globala dali i francu da prodaje... i svi ovi 'turbo' rezultati su smijesni prema svemu sto je bilo prije dvije-tri godine.
budi siguran da je yamaha mogla ici u istu takvu politiku i u najvece gradove napenaliti jos dilera, i digli bi marketshare, ali bi ubili vas druge dilere. po meni, razuman izbor - probati zbiti redove za bolja vremena koja moraju doci.
ekipa iz piaggio HR je krenuo u pravcu da po svaku cijenu nabriju rezultat kod svojih nadredjenih, po cijenu gubitka obraza i odnosa koji su gradjeni godinama.
da se osvrnem na kymco ukratko

netko je rekao da je kymcu pala prodaja - da, pala je, jer nam je prioritet zadrzati dilere koji rade s nama i od 1996. godine, kratkotrajno smo mogli i mi nabrijati brojke, da smo pristali otvoriti 10 novih prodajnih mjesta ove godine. Kymco udio na trzistu raste, i to je ono sto je najbitnije - na kraju godine ce biti mozda opet u prvih 5 brandova na trzistu, na ATV trzistu je vec sad broj 1. ISti ovi koji sad uzdizu u nebesa tablicu od jednog mjeseca nisu bili nigdje lani kad je sam piaggio brand bio pao 60% u prvih 6 mjeseci, a kymco je duplirao udio na trzistu s najmanjim padom od svih brandova, uz yamahu...
i tu smo opet na pocetku price - svoj pad su piaggio grupa i svi ostali imali lani, kad su padali po 50-60% u odnosu na 2008... a kymco i yamaha su pali 20-ak%, i sad se to opet okrenulo, sto ne znaci da se nece opet okrenuti

Trziste je zivo bice, nepredvidivo uz sve zakonitosti
