Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 62 63 [64] 65 66   Dolje

Autor Tema: RSV 4 - samo za ljubitelje  (Posjeta: 181363 )

Sinna

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3072
  • Vozi: Pirellice na V90
  • Lokacija: Firule
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1575 : 16. Svibanj 2019, 11:37:41 »


??



Sent from my iPhone using Tapatalk
Šta ti nije jasno? :misli: Ja ne bi da u ovlašteni servis da mi prčkaju oko motora, osim ulje i filter, jer nemam povjerenja u njihovo znanje. Piaggio grupa.
Evidentirano
#FORZA DUCATI

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 943
  • Lokacija: Split
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1576 : 16. Svibanj 2019, 11:47:48 »

Šta ti nije jasno? :misli: Ja ne bi da u ovlašteni servis da mi prčkaju oko motora, osim ulje i filter, jer nemam povjerenja u njihovo znanje. Piaggio grupa.

O tome i pricam. Kome vjerovati? To je teski K sto niti ovlastenom ne mozes vjerovati..,


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

Igor28

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 230
  • Lokacija: Grobnik, Rijeka
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1577 : 16. Svibanj 2019, 11:49:38 »

Pa ako je motor nov u tebe, nebi bilo lose imat urednu servisnu....
Sent from my iPhone using Tapatalk

Da jedan dan kupujem motor od tebe, ja bi osobno rađe bi da vidim da imaš sačuvane račune od dobrog majstora na kojima je upisana kilometraža kad je nešto rađeno, nego imati u servisnoj pečat od ovlaštenog za kojeg se zna da nikad nije radio nešto ozbiljno.
Jedino ne znam kako ide priča sa garancijom da li gubiš kompletnu garanciju ako obaviš servis kod neovlaštenog majstora. Tipa, ti obaviš servis ulja, a u garanciji se raspadne mjenjač, da li gubiš kompletnu garanciju ako obaviš servis kod ne ovlaštenog ili gubiš samo ako tvornica ustvrdi da je kvar uzrokovan krivim servisom.
Evidentirano

Nero

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3503
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1578 : 16. Svibanj 2019, 12:17:12 »

Kad je Aprilia u pitanju, zelio bih garanciju  :LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano
 

Igor28

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 230
  • Lokacija: Grobnik, Rijeka
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1579 : 16. Svibanj 2019, 12:25:37 »

Kad je Aprilia u pitanju, zelio bih garanciju  :LOL: :LOL: :LOL:

i to produljenu :D
Evidentirano

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 943
  • Lokacija: Split
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1580 : 16. Svibanj 2019, 12:26:16 »

Kad je Aprilia u pitanju, zelio bih garanciju  :LOL: :LOL: :LOL:

Nova ne bi trebala bit problematicna


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

M12

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2732
  • Vozi: Shiver 900
  • Lokacija: ISTRA
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1581 : 16. Svibanj 2019, 12:28:33 »

Kad je Aprilia u pitanju, zelio bih garanciju  :LOL: :LOL: :LOL:

ove nove zasad nisu loše... pale svaki put  :mrgreen:
Evidentirano
VUF! Kažu ljudi da sam se oženio... e pa nisam :P

suspenzija

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 607
  • Vozi: RSV
  • Lokacija: brela
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1582 : 10. Kolovoz 2019, 17:14:33 »

Pozz...ima li ko iskustva s rsv4 da mi odgovori na par pitanja...uglavnom zadnje vrijeme se daju nac za ok novce 2012-13god pa me interesira opcenito mane tih motora...svasta se pise u temi..nema nista konkretno a i previse je toga za citat i uglavnom bude oftopic...tu makarska-split mislim da i nema ni jedan rsv4. Samo tuono jedan se vrti pa ne mogu dobit neki opci dojam motora. Nekako mi se u usporednim testovima pari manji od konkurencije pa neznam kako bi netko od 190cm izgleda na njemu???
Uglavnom nemoj te previse subjektivno jer ima san rsv par godina i nebi opet volio prozivljavat tip top akumulatore i pizdarije oko struje? Jel zna to iko servisirat u dalmaciji ako bude neki fantomski kvar...doduse jukic mi je rsv servisira al kako rsv4 skoro pa i nema tu ne znam kakav je s njima

Poslano sa mog Redmi 5A koristeći Tapatalk

Evidentirano

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7329
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1583 : 10. Kolovoz 2019, 19:28:33 »

mani se čorava posla :mrgreen:
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

suspenzija

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 607
  • Vozi: RSV
  • Lokacija: brela
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1584 : 10. Kolovoz 2019, 19:57:55 »

mani se čorava posla :mrgreen:
I meni se cini

Poslano sa mog Redmi 5A koristeći Tapatalk

Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8354
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1585 : 10. Kolovoz 2019, 20:47:26 »

ak si 190, na rsv4 buš zgledal ko shaquille o'neal na devetki :mrgreen:
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1586 : 11. Kolovoz 2019, 05:32:42 »

Pozz...ima li ko iskustva s rsv4 da mi odgovori na par pitanja...uglavnom zadnje vrijeme se daju nac za ok novce 2012-13god pa me interesira opcenito mane tih motora...svasta se pise u temi..nema nista konkretno a i previse je toga za citat i uglavnom bude oftopic...tu makarska-split mislim da i nema ni jedan rsv4. Samo tuono jedan se vrti pa ne mogu dobit neki opci dojam motora. Nekako mi se u usporednim testovima pari manji od konkurencije pa neznam kako bi netko od 190cm izgleda na njemu???
Uglavnom nemoj te previse subjektivno jer ima san rsv par godina i nebi opet volio prozivljavat tip top akumulatore i pizdarije oko struje? Jel zna to iko servisirat u dalmaciji ako bude neki fantomski kvar...doduse jukic mi je rsv servisira al kako rsv4 skoro pa i nema tu ne znam kakav je s njima

Poslano sa mog Redmi 5A koristeći Tapatalk
Ja bih ti napisao iskusta iz servisa sa  nekoliko stotina RVS 4 i jos toliko Tuona V4, pa cak i kao vlasnik i jednog i drugog, ali me kritiziraju i kazu da Australija nema veze sa Hrvatskom 😂😂😂
 
No ako ih nema okolo, nemoj biti pokusni kunic... jedan od kompliciranijh motora, kompliciraniji od svih ducatija osim novog V4..
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

zoky_29

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1135
  • Vozi: RSV4R,gsxr1000,zx9r,ZX10R, RM-Z450, R 1200 GS ADV
  • Lokacija: Svicarska
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1587 : 16. Kolovoz 2019, 22:19:37 »

Pozz...ima li ko iskustva s rsv4 da mi odgovori na par pitanja...uglavnom zadnje vrijeme se daju nac za ok novce 2012-13god pa me interesira opcenito mane tih motora...svasta se pise u temi..nema nista konkretno a i previse je toga za citat i uglavnom bude oftopic...tu makarska-split mislim da i nema ni jedan rsv4. Samo tuono jedan se vrti pa ne mogu dobit neki opci dojam motora. Nekako mi se u usporednim testovima pari manji od konkurencije pa neznam kako bi netko od 190cm izgleda na njemu???
Uglavnom nemoj te previse subjektivno jer ima san rsv par godina i nebi opet volio prozivljavat tip top akumulatore i pizdarije oko struje? Jel zna to iko servisirat u dalmaciji ako bude neki fantomski kvar...doduse jukic mi je rsv servisira al kako rsv4 skoro pa i nema tu ne znam kakav je s njima

Poslano sa mog Redmi 5A koristeći Tapatalk

ja iman jednu…..2011 (ili 2010) god.
savrsen Motor sa jos boljim kocnicama.

NE KUPUJ!!! preveliki si za nju iako je Motor super.
ja sa svojom nisam napravio ni 3000 km (a kupio sam novu)

sad je trjno garazirana a ne zelim je prodat nego ce u dnevnu sobu.
slike imas ovdje u temi..

sorry
Evidentirano

infinity

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3210
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1588 : 16. Kolovoz 2019, 23:15:48 »

Drzi ti nju u sobi...tako si bez brige.
Evidentirano

poplava

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 166
  • Lokacija: st
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1589 : 17. Kolovoz 2019, 11:41:41 »

Evo iz prve ruke, moja je Factory, 2012. godina sa trenutnih 14000km na satu.
Prvo, 183cm/75kg nemam apsolutno nikakvih zamjerki na polozaj ili nešto.
Neznam uopce sta ocekivat ako gledamo ovakav tip motora? Nije mi prvi R tako da ne odstupa od ostalih, evenutalno su oslonci za noge malo na više al generalno stvar navike bi reka.
Sta se tice tehnickih zahvata odrađeni su zupcanici 3. i 4. brzine na njoj te TPS senzor(tps je trebao bit odrađen pod recall kampanjom al ipak zivimo u hrvatskoj i ovlasteni servis je naravno sebi spremia dio u đep a meni ostavia stari). Motor se servisira u Jukića i apsolutno ne vidin razloga da ga igdi drugo vozis jer je maher za RSV4.
Broj šasije od motora koji zelis ukucaj u aprilia site za recall kampanju i vidi dali je to sve SIGURNO odrađeno.
Ako ti trebaju kakve detaljnije informacije slobodno pitaj al mogu ti rec da kad ju cujes uživo i napraviš đir tesko da ces ostat ravnodušan  :mrgreen:
Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8354
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1590 : 17. Kolovoz 2019, 11:57:16 »

ja sam 185 i osjećao sam se gore ko debil..
da se popikne neka prilika, nebi se bunio, ali da ga ciljano idem kupovati..
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

sehrz

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 975
  • Lokacija: kosnica
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1591 : 17. Kolovoz 2019, 12:04:40 »

Sjedio sam i gledao rsv4 190 i 110kg  rekli bi normalan covjek sa 10kg viska na rsv4 izgledam ko na skuteru dok je rsv1000r taman velicinom iako sam si malo prilagodio komande za mjenjacbi kocnicu

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Evidentirano
jos sam mlad ne potpisujem se :)

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1592 : 18. Kolovoz 2019, 13:58:14 »

Evo iz prve ruke, moja je Factory, 2012. godina sa trenutnih 14000km na satu.
Prvo, 183cm/75kg nemam apsolutno nikakvih zamjerki na polozaj ili nešto.
Neznam uopce sta ocekivat ako gledamo ovakav tip motora? Nije mi prvi R tako da ne odstupa od ostalih, evenutalno su oslonci za noge malo na više al generalno stvar navike bi reka.
Sta se tice tehnickih zahvata odrađeni su zupcanici 3. i 4. brzine na njoj te TPS senzor(tps je trebao bit odrađen pod recall kampanjom al ipak zivimo u hrvatskoj i ovlasteni servis je naravno sebi spremia dio u đep a meni ostavia stari). Motor se servisira u Jukića i apsolutno ne vidin razloga da ga igdi drugo vozis jer je maher za RSV4.
Broj šasije od motora koji zelis ukucaj u aprilia site za recall kampanju i vidi dali je to sve SIGURNO odrađeno.
Ako ti trebaju kakve detaljnije informacije slobodno pitaj al mogu ti rec da kad ju cujes uživo i napraviš đir tesko da ces ostat ravnodušan  :mrgreen:
Ipak evo malo iz Australije...

Osobno poznajem i cijenim Antu Jukica kao covjeka i majstora, ali njegovo znanje i iskustvo ne mogu nadomjestiti APSOLUTNU I NEPOBITNU NEOPHODNOST PADS dijagnostickog uredjaja... sve je to ok dok se nista ne pokvari ili ne zblesa poradi loseg akumulatora ili nedajboze svima omiljene lithium baterije kojoj nema mjesta na apriliji i ne upali se  neko upozorenje,,  e onda se NE MOZE problem rijesiti sa nekim kvazi dijagnostikama...

BTW  aprilija V4 uopce nema  TPS... mozda se referiras na demand sensor?

Zupcanici 3 i 4 brzine su bolest kod gradskih vozaca... zaboravljaju da QS  NE RADI ispod 3500 okretaja ali ipak saltaju bez kvacila i jos k tome pri konstanjoj  brzini ili pod vrlo malim opterecenjem .. poznato je da QS ne radi kako treba ako se koristi prilikom odrzavanja brzine... motor mora biti napet, pod opterecenjem i fazi ubrzavanja...

Velicina motora nije upitna, nije aprilija znacajno manja od ostalih... ja sam 185 i 105 kg i nemam ama bas nikakvih problema na RSV4...   No nije to motor za 1000 km u danu...

Nadalje, od 2013 od kad  sam ja preuzeo Apriliju kod nas u firmi ( sad je pod sinovom kontrolom )
prodali smo nekoliko stotina RSV4 i TUONO V4 i pazi ovo, nismo imali niti jednu jedinu reklamaciju na mehanicki sklop na motorima koje smo SAMO mi sarafali... bilo je elektronickih problema, ali na njih mehanicar ne moze utjecati... To mi govori da proizvod  nije los, nego je podrska problem...
Isto tak9 8mal8 sm9 hrpu mehanickih problema na motorima koji su kupljeni 8 odrzavi negdje drugdje pa su ipak zavsili kod nas na popravku... od zaribanih do krivo ufazenih ne servisu, pa preko pokusaja stelanja kao da su japanci i tako to...

Moram priznati da japanci imaju puuuuno vise MEHANICKIH problema, ali se lakse rjesavaju jer su jednostavniji za raditi... Honde pogotovo... Takoder sam skuzio da su najveci neprijatelji Aprilije kojekakovi inzinjeri... oni znaju sve bolje i od samo Gigija...

Ima li itko od ovlastenih servisera uopce volje da se pozabavi sa RSV4 ?..
« Zadnja izmjena: 18. Kolovoz 2019, 14:10:27 DaRRth Vader »
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1580
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1593 : 18. Kolovoz 2019, 19:21:06 »

Ipak evo malo iz Australije...

Osobno poznajem i cijenim Antu Jukica kao covjeka i majstora, ali njegovo znanje i iskustvo ne mogu nadomjestiti APSOLUTNU I NEPOBITNU NEOPHODNOST PADS dijagnostickog uredjaja... sve je to ok dok se nista ne pokvari ili ne zblesa poradi loseg akumulatora ili nedajboze svima omiljene lithium baterije kojoj nema mjesta na apriliji i ne upali se  neko upozorenje,,  e onda se NE MOZE problem rijesiti sa nekim kvazi dijagnostikama...

BTW  aprilija V4 uopce nema  TPS... mozda se referiras na demand sensor?

Zupcanici 3 i 4 brzine su bolest kod gradskih vozaca... zaboravljaju da QS  NE RADI ispod 3500 okretaja ali ipak saltaju bez kvacila i jos k tome pri konstanjoj  brzini ili pod vrlo malim opterecenjem .. poznato je da QS ne radi kako treba ako se koristi prilikom odrzavanja brzine... motor mora biti napet, pod opterecenjem i fazi ubrzavanja...

Velicina motora nije upitna, nije aprilija znacajno manja od ostalih... ja sam 185 i 105 kg i nemam ama bas nikakvih problema na RSV4...   No nije to motor za 1000 km u danu...

Nadalje, od 2013 od kad  sam ja preuzeo Apriliju kod nas u firmi ( sad je pod sinovom kontrolom )
prodali smo nekoliko stotina RSV4 i TUONO V4 i pazi ovo, nismo imali niti jednu jedinu reklamaciju na mehanicki sklop na motorima koje smo SAMO mi sarafali... bilo je elektronickih problema, ali na njih mehanicar ne moze utjecati... To mi govori da proizvod  nije los, nego je podrska problem...
Isto tak9 8mal8 sm9 hrpu mehanickih problema na motorima koji su kupljeni 8 odrzavi negdje drugdje pa su ipak zavsili kod nas na popravku... od zaribanih do krivo ufazenih ne servisu, pa preko pokusaja stelanja kao da su japanci i tako to...

Moram priznati da japanci imaju puuuuno vise MEHANICKIH problema, ali se lakse rjesavaju jer su jednostavniji za raditi... Honde pogotovo... Takoder sam skuzio da su najveci neprijatelji Aprilije kojekakovi inzinjeri... oni znaju sve bolje i od samo Gigija...

Ima li itko od ovlastenih servisera uopce volje da se pozabavi sa RSV4 ?..

Darth
Nemoj me krivo shvatit. Ali taj Jukic ili xy meho ne moze doc do tog programa za dijagnostiku, na ovaj ili onaj nacin. Laik sam. Ali ima  xy auto ili moto neovlastenih servisa, a imaju sve ka i ovlasteni.
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7329
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1594 : 18. Kolovoz 2019, 20:11:24 »

u hrvatskoj ako nije ovlašten nemože doć do tvorničke dijagnostike

možeš kupit generičku (isti proizvođač ko i za tvorničku) ali nema sve funkcije ko i tvornička
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao
 

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1595 : 18. Kolovoz 2019, 22:30:59 »

u hrvatskoj ako nije ovlašten nemože doć do tvorničke dijagnostike

možeš kupit generičku (isti proizvođač ko i za tvorničku) ali nema sve funkcije ko i tvornička
Cak niti ovlasteni ne moze doci do svega ako nije platio godisnju pretplatu.. ( $5500 za Apriliju)
Kad istekne licenca PADS se zakljuca, prvo za  reprogamiranje a kasnije i za dijagnostiku...isto tako ima ogranicen broj spajanja na motor bez internet konekcije...
BMW, DUCATI, TRIUMPH su jos gori, bez internet konekncije sa registrirane adrese nema NISTA...
Znam da BMW vidi u real time sta radimo na motoru i ako ne slijedimo proceduru kroz ISTAu mogu nam odbiti garantni zahtjev...

Ovdje po zakonu mora biti omoguceno svakoj registriranij radioni  da kupi tvornicki dijagnosticki alat i podrsku...no nitko ne kupuje je4 nitko ne moze uvozniku odrediti prodajnu cijenu i rabate pa oni kroz to reguliraku kome sta prodaju... Mislim da u yamahinom cjeniku stoji nekih $15000 za alat plus  isto toliko  za licencu, no mozda grijesim.. uglavnom cifre su lude...

Sto se tice sarafanja po vozilima ISKUSTVO je najvaznije...U ovom sam poslu od aktivno od 1995, nedavno, prije godinu dan, sam presao u BMW i jos uvjek se osjecam u nekim segmentima osjecam kao segrt u usporedbi sa kolegama koji sarafaju po BMW 15 tak godina... I za sve ovo vrijeme sak skuzio da MEHANICAR KOJI ZNA SVE BRENDOVE NE HODA OVOM PLANETOM...
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7329
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1596 : 18. Kolovoz 2019, 22:48:11 »

 :palacgore:

najbolja opcija što se tiče znanja, alata i iskustva je specijalizirat se za jedan brand i onda to udarat

sve ovo ostalo je jbg...
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1597 : 18. Kolovoz 2019, 23:09:35 »

:palacgore:

najbolja opcija što se tiče znanja, alata i iskustva je specijalizirat se za jedan brand i onda to udarat

sve ovo ostalo je jbg...
Upravo tako... :palacgore:

mi imamo u radioni jednog genijalca, sarafa sve japanere ko blesav, cak i [email protected] BMW, ali je upao  u zamku poslije probne voznje i kupio si RSV4... Doslo vrijeme za 20000 km servis sa stelanjem ventila... dao mu ja sve sto imam dostupno za to cudo i on sav sretan zapoceo jedne slobodne subote ujutro sarafat... U ponedjeljak kad sam dosao na posao nasao sam motor na svom radnom stolu i njega  sa kartonom Corone da me podmiti da ja zavrsim... 😂😂😂😂   
Zato me uopce ne cude kvarovi na Aprilijama koje su sarafane kod kuce ili kod nekog tko se u to razumije.. :LOL:
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

poplava

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 166
  • Lokacija: st
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1598 : 19. Kolovoz 2019, 08:03:40 »

Ipak evo malo iz Australije...

Osobno poznajem i cijenim Antu Jukica kao covjeka i majstora, ali njegovo znanje i iskustvo ne mogu nadomjestiti APSOLUTNU I NEPOBITNU NEOPHODNOST PADS dijagnostickog uredjaja... sve je to ok dok se nista ne pokvari ili ne zblesa poradi loseg akumulatora ili nedajboze svima omiljene lithium baterije kojoj nema mjesta na apriliji i ne upali se  neko upozorenje,,  e onda se NE MOZE problem rijesiti sa nekim kvazi dijagnostikama...

BTW  aprilija V4 uopce nema  TPS... mozda se referiras na demand sensor?

Zupcanici 3 i 4 brzine su bolest kod gradskih vozaca... zaboravljaju da QS  NE RADI ispod 3500 okretaja ali ipak saltaju bez kvacila i jos k tome pri konstanjoj  brzini ili pod vrlo malim opterecenjem .. poznato je da QS ne radi kako treba ako se koristi prilikom odrzavanja brzine... motor mora biti napet, pod opterecenjem i fazi ubrzavanja...

Velicina motora nije upitna, nije aprilija znacajno manja od ostalih... ja sam 185 i 105 kg i nemam ama bas nikakvih problema na RSV4...   No nije to motor za 1000 km u danu...

Nadalje, od 2013 od kad  sam ja preuzeo Apriliju kod nas u firmi ( sad je pod sinovom kontrolom )
prodali smo nekoliko stotina RSV4 i TUONO V4 i pazi ovo, nismo imali niti jednu jedinu reklamaciju na mehanicki sklop na motorima koje smo SAMO mi sarafali... bilo je elektronickih problema, ali na njih mehanicar ne moze utjecati... To mi govori da proizvod  nije los, nego je podrska problem...
Isto tak9 8mal8 sm9 hrpu mehanickih problema na motorima koji su kupljeni 8 odrzavi negdje drugdje pa su ipak zavsili kod nas na popravku... od zaribanih do krivo ufazenih ne servisu, pa preko pokusaja stelanja kao da su japanci i tako to...

Moram priznati da japanci imaju puuuuno vise MEHANICKIH problema, ali se lakse rjesavaju jer su jednostavniji za raditi... Honde pogotovo... Takoder sam skuzio da su najveci neprijatelji Aprilije kojekakovi inzinjeri... oni znaju sve bolje i od samo Gigija...

Ima li itko od ovlastenih servisera uopce volje da se pozabavi sa RSV4 ?..

This chassis number corresponds to vehicle
The following recall campaigns are pending for this vehicle
Replacing the throttle grip position sensor (Sensor Demand) Non safety recall campaign

Nije li TPS i demand sensor ista stvar? Pretvaranje "mehanickog signala" u elektricni (sajle na potenciometre)

Znaci meni je ovlasteni servis u Splitu "resetira" gresku a vozilo ima recall za istu. Mislin da je nepotrebno naglasit da mi je "upa" u safe mode nakon punih 2 kilometra.
Na sljedeci poziv receno mi je da je recall odrađen na njoj al svjestan dvije cinjenice situacija je jasna :

1. Motor kupljen polovan
2. Republika Hrvatska i serviseri koji bi rođenu mater za 2 potenciometra zaj**** te potencijalno ubili nekoga s tim jer nikako nije smiješno kad ti se upali safe mode u okuci.

Senzor i kabel za dijagnostiku SAM narucio te  SAM promjenio i kalibrirao. Gle cuda, nikad vise lampica ni jedna nije zasvijetlila a kamoli safe mode?!

Mišljenja san da ove naše nije ni briga za Aprilia brand te da im je to nuspojava uz Piaggio kosilice.

« Zadnja izmjena: 19. Kolovoz 2019, 08:13:01 poplava »
Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8354
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: RSV 4 - samo za ljubitelje
« Odgovori #1599 : 19. Kolovoz 2019, 08:19:26 »

najbolja opcija što se tiče znanja, alata i iskustva je specijalizirat se za jedan brand i onda to udarat
u hrvatskoj je to nemoguće
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!
 Str: 1 ... 62 63 [64] 65 66   Gore
 

Stranica je generirana za 0.188 sekundi uz 20 upita.