Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 515 516 [517] 518 519 ... 523   Dolje

Autor Tema: CBR 900/1000 RR - generalni topic  (Posjeta: 1029508 )

nostradamusbj

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 197
  • Vozi: permanentno mastan od 2,5%
  • Lokacija: relacija Katoličke Čaire - Islam Latinski - Mustafina Klada
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12900 : 06. Lipanj 2019, 12:58:19 »

Ako bi prodavao oklope i rezervoar, javi :)
Evidentirano

e39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 381
  • Lokacija: Međimurje
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12901 : 06. Lipanj 2019, 13:09:53 »

Možda uzmem cjelu za djelove od Motospirita pa če onda bit robe😅👍
Evidentirano

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7170
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12902 : 06. Lipanj 2019, 13:49:53 »

5100 je valjda najveće govno što od ulja postoji, svi motori za koje znam da je unutra ga troše nenormalno, što tuđi što bivši moji... stavi 10/50 motorex il silkolene i gledaj u čudu kako motor više ne dimi i ne troši ulje
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

error

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 547
  • Lokacija: Okolica Varaždina
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12903 : 06. Lipanj 2019, 14:01:37 »

Ja sam jednom dirnul u Motul i skoro sam batine od sekte dobil, tak da pazi  :mrgreen:
Silkolene  :palacgore:
Evidentirano
Msd=1,35 Mg+1,5Mq
 

e39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 381
  • Lokacija: Međimurje
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12904 : 06. Lipanj 2019, 14:08:17 »

Iz vaših usta u božje uho..al čisto sumnjam da je toliko razlike u ulju...no moglo bi se probat.
Jebemti život pa gledam ovaj motorex il silkolene 10w50 = 18eur za litar..
Pa nek mi bude i toga ulja sisala, nakraju če ispast skuplja pita nek tepsija😅😅
Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 8159
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12905 : 06. Lipanj 2019, 14:19:12 »

5100 je valjda najveće govno što od ulja postoji, svi motori za koje znam da je unutra ga troše nenormalno, što tuđi što bivši moji... stavi 10/50 motorex il silkolene i gledaj u čudu kako motor više ne dimi i ne troši ulje
znači baš svi svi?? :misli: :misli:
ili se ti družiš s krivim ljudima ili samnom nekaj ne valja, ali doma imam 4 motora u kojima je motole 5100 (rsv, tuono, x11 15 50, tlr 10 40) i nijedan ne troši NI KAP ulja :palacgore:
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

stojedan

  • glavonja
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4795
  • Vozi: u jebote ...
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12906 : 06. Lipanj 2019, 14:24:07 »

5100 je valjda najveće govno što od ulja postoji, svi motori za koje znam da je unutra ga troše nenormalno, što tuđi što bivši moji... stavi 10/50 motorex il silkolene i gledaj u čudu kako motor više ne dimi i ne troši ulje

Sereš bez veze , ja svoje motore vozim na 5100 15 50 već valjda 20 i više godina , znači niti jedan motor unutar mojih zadanih 4000 km nije trošio ulje ....jedino kad se pretjerivalo s duljinom i otvorenosti auspuha , a narastavljo sam se motora kolko ti još dugo dugo nečeš , količina taloga po karteru je zanemariva  , recimo nakon sintetskih ulja neki drugih proizvođača ...
Evidentirano

Kawah

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1060
  • Lokacija: SimTam
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12907 : 06. Lipanj 2019, 14:29:47 »

Sereš bez veze , ja svoje motore vozim na 5100 15 50 već valjda 20 i više godina , znači niti jedan motor unutar mojih zadanih 4000 km nije trošio ulje ....jedino kad se pretjerivalo s duljinom i otvorenosti auspuha , a narastavljo sam se motora kolko ti još dugo dugo nečeš , količina taloga po karteru je zanemariva  , recimo nakon sintetskih ulja neki drugih proizvođača ...

               Tu je sve rečeno ,ko shvaća ,shvaća .,ko ne ,ne  :palacgore: :021:
Evidentirano

Kawah

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1060
  • Lokacija: SimTam
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12908 : 06. Lipanj 2019, 14:43:43 »

Kawah .. a kak si ti zaključil sad da nije samo do gumica na ventilima?
Po ovome kaj ne dimi na mjestu kad ga turiraš nego samo u vožnji ili ?

             Simptomi koje si opisal govore sve: gumice su najmekaniji element,poslije su karike .Ak  još  pridodaš ulje koje ima svojstva koja ima ,nepravovremene zamjene,par možebitnih pregrijavanja i to da sam agregat možda ima 186 tisuća ,a ne ono kaj ima na satu ,to je to ! :palacgore: :021:
Evidentirano

e39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 381
  • Lokacija: Međimurje
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12909 : 06. Lipanj 2019, 14:48:26 »

Neznam i ja sam do sad imal u svim motorima 5100  i nijedan mi nije trošil..
Osim xjr al i to je bilo zanemarivo..nekih slabih pola litre od intervala do intervala al ajd pošto je zračno hlađeni motor nekak mi je to i bilo normalno.
A istina je da nikad nisam sipal ova skupa " profi " racing ulja tak da 😅
Evidentirano

e39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 381
  • Lokacija: Međimurje
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12910 : 06. Lipanj 2019, 14:55:59 »

Pa da ..drugo i nema biti šta osim gumica,sjedeža ventila i karika..
Al kak bi se sad dalo dijagnosticirat dal je gornji dio motora u kurcu ..ili dole..karike?
Jel ajde glavu dat porihtat i nije neki poslič
Čitav motor...e to je več zajebancija.
A ne čini mi se da bi imal puno više od 84tkm..al može bit svašta.
Zanimljivo je kak motor fino radi i pali..hladan..topal.
Nekak mi sve smrdi na sljepljene uljne karike od stajanja.
Kad bi ventili propuštali teže bi palil ili krivo razmišljam?
Evidentirano

e39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 381
  • Lokacija: Međimurje
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12911 : 06. Lipanj 2019, 14:58:27 »

Malo mi je i stojedan dal mislit sa ovim kratkim otvorenim auspusima..
Kupil sam ga sa namontiranim originalnim auspuhom..možda me je i to malo prosljeplilo da nisam videl dima
Evidentirano

e39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 381
  • Lokacija: Međimurje
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12912 : 06. Lipanj 2019, 15:37:59 »

Našela sam jednu temu na motortalk.de sa istim simptomima na istom motoru.
Stim da je buba švabo kupil cbr sa 60tkm od 1.vlasnika koja je stajala..čini mi se 9g.
Ok kod njega je bilo i taloga u frgazerima i ispucane membrane,al kad ga je švabo usposobil i počel se vozit imal je isto sranje ko ja.
Znači abnormalni plavi dim iz auspuha kad se motor razvrti i pusti izrolat..
Normalna snaga,ubrzanje,paljenje toplo..hladno ali nenormalna potrošnja ulja.
Spominje čak 2.5l na 1000km.
E buba švabo je mjenjal komplet glavu i nije rješil problem.
Drugi kolega buba švabo 😅 mu je savjetoval ispiranje unutrašnjosti motora sa dizel gorivom,upravo zbog sljepljenih uljnih karika.
Međutim autor teme nije više sudjeloval u debati tak da se nezna konačni rezultat😅
Evidentirano

kacigae30

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 554
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12913 : 06. Lipanj 2019, 22:25:37 »

Nisam skuzio u svemu ovome dali si ti osobno malo rastavio motor i pregledao neke stvari?
Nije da se kuzim u motore ali jel postoji mogucnost zapunjenog iberlaufa ili da negdje stoji skupljeno ulje koje povuce tokom turaze?
Jesi pogledao dali ti dimi na iberlauf uopce?
Dali si skinuo kutiju filtera dolje pa pokusao ocistiti fergazere sprejom za ciscenje bas za njih ili cistacem za kocnice ih dobro isprati makar na usisnm tjelima i na usisu opcenito?
Ja sam takav motor kupio nakon 4 godine stajanja u garazi nije fimio i radio je ko sat ali mogu ti reci kad sam skinuo airbox i ocistio tako fergazere dok motor radi i dok je ugasen puno je mekse i fluidnije radio i ubrzavao.
Jako se osjetilo kad sam to napravio,
Ajde pokusaj tako nesta napraviti i usput viditi svjecice i dal dimi na iberlauf i viditi kakav mu je filter zraka uopce..
Ja bih krenuo od najjeftinijih stvari.
Taj motor je jako lagano gore rastavljati,meni je bilo bas opustajucce mogu reci i bio sam zadovoljan ucinkom..
Sretno
Evidentirano

e39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 381
  • Lokacija: Međimurje
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12914 : 06. Lipanj 2019, 23:28:53 »

Jesam stari..
Frgazeri su bili očiščeni i naštelani kod prijašnjeg vlasnika i stavljene nove svječice.
Nije problem u radu motora..motor radi perfektno..
Znači apsolutno nikakvih zvukova..gas prima perverzno..znači nijedan motor do sad ..kaj sam ih imal na frgazere..(pustimo ove novije ajnšpric avione kaj sam imal..od zx10r..z750..fz1 itd..) se nije toliko dobro odazival na gas.
Snage ima napretek,povlači fino linearno bez štucanja..
Naravno otvoril sam gore ..zračni filter..nema masnog..ni na onoj cjevčici kaj ide iz kutije u poklopac ventila..filter nov . .
Sad nadam se da imam sreče i da su sljepljene uljne karike..od stajanja..
Sutra ču naručit od Liqui moly  engine flush..ak su karike sljepljene ovo če ih odljepit i sljedi izmjena ulja.
Ak če bit isto stanje..onda mjenjam cjelu mašinu.
Naravno do izmjene se vozim i boli me kita..možda čak napravimo zabavu pa se malo vratimo u dane bez brige i pameti i silujemo Hondu da rodi klipnjaču kroz blok motora😅
Bezveze mi je nekom uvaljivat tu moju mašinu..da se čovjek muči mjenjat..a nakraju gora od one kaj je skinul..
Evidentirano

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7170
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12915 : 07. Lipanj 2019, 00:19:01 »

Iz vaših usta u božje uho..al čisto sumnjam da je toliko razlike u ulju...no moglo bi se probat.
Jebemti život pa gledam ovaj motorex il silkolene 10w50 = 18eur za litar..
Pa nek mi bude i toga ulja sisala, nakraju če ispast skuplja pita nek tepsija😅😅

budući da je tema o hondama onda ti mogu dat primjer svoje bivše honde

kad sam ju kupio bila je na 5100 motulu , trošila je preko litre na 1000km, zadnja vilica crna ko da je lokomotiva na ugljen a ne benzinski motor, šaltanje blagi očaj...

vozim ju na Motorex Power Synt tri godine i tri godine na Silkolene Pro 4... na oba ulja se šalta bolje, troši ga cca pola litre na 1000 u istim režimima vožnje, zadnja vilica čista ko suza

sadašnji vlasnik opet prelazi na 5100, zadnja vilica ima prst čađe, a kolko guta nek on napiše ak mu se da...

motor trenutno ima preko 92 000 km i proživio je više nego pola motora iz ove teme zajedno

o drugim motorima koji nisu honde a iz kojih sam ispustio taj 5100 i ulio Motorex ili Silkolene neću jer o tome pojma nemam
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

e39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 381
  • Lokacija: Međimurje
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12916 : 07. Lipanj 2019, 07:33:07 »

Ne kažem ima nešto i do ulja.
Al generalno ako je motor ok..ne troši ni 5100
A ovo kaj naše žderačice piju litru ili pola na 1000..hm hm
Evidentirano

e39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 381
  • Lokacija: Međimurje
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12917 : 07. Lipanj 2019, 07:36:51 »

Nego moja opažanja jutros😅
Nakon pola sata vožnje i nekih 40km
Stanem na benzinskoj..reko da pogledam dimi li na kartergas...
Al ne nađoh joj cjevčicu od karter gasa 😕
Nego otvorim ja čep od ulja,kad ono izbaci čep pola metra od motora..pa jebote kaj je to kompresor?😕
Kak može zadržat toliki pritisak,nakon što je motor bil ugašen,ajmo reč par minuta?
Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 8159
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12918 : 07. Lipanj 2019, 07:40:35 »

budući da je tema o hondama onda ti mogu dat primjer svoje bivše honde

o drugim motorima koji nisu honde a iz kojih sam ispustio taj 5100 i ulio Motorex ili Silkolene neću jer o tome pojma nemam
a to su znači ti SVI motori..dobro je :mrgreen:
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

koss

  • Profesor noss
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3516
  • Vozi: sv 650s(exy) + M6
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12919 : 07. Lipanj 2019, 07:40:40 »

5100 je valjda najveće govno što od ulja postoji, svi motori za koje znam da je unutra ga troše nenormalno, što tuđi što bivši moji... stavi 10/50 motorex il silkolene i gledaj u čudu kako motor više ne dimi i ne troši ulje
Bez zajebancije.
Tip prije mene koristio i ja nastavio samo za stazu 5100.
R6 2003 ko suza i ne troši ni kapi.
Biće se vozite ko babe  :mrgreen:

Za SV650 cijelo vrijeme Ipone R4000RS sve OK.
Evidentirano
Unbelievable riders Dubrovnik
 

go-go

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2050
  • Vozi: 10-ku
  • Lokacija: ...Knin...
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12920 : 07. Lipanj 2019, 07:47:52 »

uu što bi ovdje sjela ona stara..skoRRo rip..
Evidentirano
Sam' po gaasu

Kawah

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1060
  • Lokacija: SimTam
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12921 : 07. Lipanj 2019, 09:42:04 »

Nego moja opažanja jutros😅
Nakon pola sata vožnje i nekih 40km
Stanem na benzinskoj..reko da pogledam dimi li na kartergas...
Al ne nađoh joj cjevčicu od karter gasa 😕
Nego otvorim ja čep od ulja,kad ono izbaci čep pola metra od motora..pa jebote kaj je to kompresor?😕
Kak može zadržat toliki pritisak,nakon što je motor bil ugašen,ajmo reč par minuta?

               Milu mu strinu,pa kam je spojen odušak kartera,ide na zračnu kutiju ili po domaći airboks,ne ?Nema veze s tlakovima kompresije u cilindrima,samo odvodi uljne pare natrag na usis .A to kaj je nabijen pritisak u karter u tolikoj mjeri ti govori o podkompresiji .Jednostavno , prije bilo kakvog zahvata ,skini dole svjećice,v jutro dok je motor mrzli ,pogledaj kroz rupe do čela klipova i videl buš da su sigurno masni a ne suhi od gareži kak bi trebali biti .Rješiš se dileme oko svega kaj je ili nije . :palacgore: 8) :021:
Evidentirano

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7170
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12922 : 07. Lipanj 2019, 09:48:03 »

a to su znači ti SVI motori..dobro je :mrgreen:

u životu sam imao i vidio jedan (brojkom 1) motor i to iskustvo sam napisao :palacgore:
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

MOONSHIELD

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 8159
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12923 : 07. Lipanj 2019, 09:56:55 »

svi motori za koje znam da je unutra ga troše nenormalno, što tuđi što bivši moji...
budući da je tema o hondama onda ti mogu dat primjer svoje bivše honde
o drugim motorima koji nisu honde a iz kojih sam ispustio taj 5100 i ulio Motorex ili Silkolene neću jer o tome pojma nemam
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

e39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 381
  • Lokacija: Međimurje
Odg: CBR 900/1000 RR - generalni topic
« Odgovori #12924 : 07. Lipanj 2019, 09:57:50 »

Ma jest kurac spojen na airbox.
Jedini odušak kaj ta mašina ima..je odušak gore sa poklopca ventila i on je spojen na kutiju filtra..odnosno airbox.
Evidentirano
 Str: 1 ... 515 516 [517] 518 519 ... 523   Gore
 

Stranica je generirana za 0.291 sekundi uz 21 upita.