Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 127   Dolje

Autor Tema: Yamaha FZ8 2010  (Posjeta: 386050 )

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1453
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #50 : 24. Studeni 2009, 11:54:30 »

Budimo realni, dolaskom serije XJ6 na tržište, FZ6 je istisnut s vrha prodaje na način da je ostao primamljiv samo zahtjevnijim korisnicima.
Tim istim zahtijevnijim korisnicima sad će vjerovatno FZ8 bit još bolje rješenje od FZ6.

meni osobno je Diversion mehanički dovoljan, ali mi je u odnosu na Fazera jeb.no ružan... :shock:
a tih desetak tisuća kn bih dao za to, a još dobijem i 20 KS više...

neznam kak je situacija vani, ali kod nas je FZ6 uz Z750 najprodavaniji motor već nekoliko godina, pa mi je čudno da nakon samo jedne neuspješne (bolje reći manje uspješne) ga povlače i zamijenjuju novim modelom...
druga stvar je ako Fazer (oklopljeni) ostane dosta sličan ovom sadašnjem, onda to povećanje snage i obujma može samo donijeti koristi...
Evidentirano

Igor666

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 205
  • Vozi: Yamaha FZ6N S2 '08, LeoVince
  • Lokacija: Čakovec
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #51 : 24. Studeni 2009, 13:22:50 »

bas steta zbog ovih 50ccm. motor ce sa 200ccm vise sigurno bolje vuci u nizim okretajima ali po ovom nema ni 10ks vise...a registracija bi nama bez bonusa bila dosta skuplja  :palacdolje:

cekao sam taj novi FZx da ga zamijenim za FZ6 ali sad mi je to veliko pitanje isplativosti, steta...  :(
Evidentirano
Falling is easy, it's getting back up that becomes a problem.

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #52 : 24. Studeni 2009, 13:30:33 »

Mislim da je identičan "problem" kod skutera u klasi 250/300, pa tržište nije reagiralo na način da se šokiralo za 50% skuplje osiguranje.
Ta razlika je još i manja kod FZ8, tako da ne vjerujem da če biti relevantan faktor, ukoliko motor kao cjelina bude zanimljiv, a pogotovo vizualno ljep.
Evidentirano

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1453
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #53 : 24. Studeni 2009, 14:21:35 »

Mislim da je identičan "problem" kod skutera u klasi 250/300, pa tržište nije reagiralo na način da se šokiralo za 50% skuplje osiguranje.
Ta razlika je još i manja kod FZ8, tako da ne vjerujem da če biti relevantan faktor, ukoliko motor kao cjelina bude zanimljiv, a pogotovo vizualno ljep.

to će po meni biti presudni faktor, jer ako bude skroz drugačiji od ovog (kosa okeca, spulja ispod zica, crna mašina i bla bla bla), onda ljubitelji Fazera neće doći na svoje...
Evidentirano
 

mann

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 114
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #54 : 24. Studeni 2009, 14:24:34 »

Več sam negdje, u nekoj temi pisao, ali izgleda da nitko nije "shvatio ozbiljno"  :mrgreen:
Naime, Yamaha je več objavila promjene za postoječe modele koji uključuju redom nove boje ili sitne nezamjetne detalje za 2010.

Kod modela FZ6N i FZ6 Fazer nije ništa najavljeno za 2010. godinu.

To bi trebalo bit sasvim dovoljno da Medino pitanje dobije jednu sasvim novu dimenziju. :misli:

Bah, meni najvise fali ona bordo-crna boja na novim fz6 -icama...
Evidentirano

zee

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 144
  • Vozi: VFR
  • Lokacija: zg
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #55 : 26. Studeni 2009, 17:52:02 »

jedva cekam da postane konfekcijski primjerak
Evidentirano
kaj ?

manch

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 262
  • Vozi: sve i svašta
  • Lokacija: Stažnjevec
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #56 : 26. Studeni 2009, 17:56:32 »

Još nema nikakvih konkretnih slika??  :misli:
Evidentirano
Jalni

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #57 : 26. Studeni 2009, 18:18:37 »

Nema, ali mislim da je to i bio cilj objave, povečati tenzije i zaustaviti prodaju konurentih vozila čak i po povoljnijim cijenama (kraj godine)
Slijedeče što znamo sigurno da dolazi sigurno je sajam u Bologni početkom 12. mjeseca i mogao bi se lako tamo pojavit kao gotov primjerak

P.s. Primjetio sam USD vilicu na ovoj jedinoj slici :palacgore:
Evidentirano

Medo

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6072
  • Lokacija: Zadar
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #58 : 26. Studeni 2009, 18:28:05 »

Nema, ali mislim da je to i bio cilj objave, povečati tenzije i zaustaviti prodaju konurentih vozila čak i po povoljnijim cijenama (kraj godine)
Slijedeče što znamo sigurno da dolazi sigurno je sajam u Bologni početkom 12. mjeseca i mogao bi se lako tamo pojavit kao gotov primjerak

P.s. Primjetio sam USD vilicu na ovoj jedinoj slici
:palacgore:
Tek sad?  :mrgreen:
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #59 : 26. Studeni 2009, 19:07:56 »

Da budem iskren, i nisam dok nisam povečao sliku, ali u svakom slučaju nije nigdje navedeno pa sam htio naglasiti.
Evidentirano

Medo

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6072
  • Lokacija: Zadar
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #60 : 26. Studeni 2009, 19:10:00 »

Ma neka, znam da proučavaš u detalje pa sam se iznenadio. :palacgore:

Jedva čekam da vidim kako bude izgledala.
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #61 : 01. Prosinac 2009, 10:25:31 »

Nove informacije, doduše "preko bare" od hamburgoždera, pa ih treba uzeti s dozom opreza.

Dakle, govore o manjoj ukupnoj težini nego u modela FZ6, što bi bilo dakle manje od 201 kg u "mokroj" težini.
Nadalje tvrda da će imati plemenitiji ovjes od FZ6, što i nije teško predvidjeti jer se na prvoj slici i naziru USD štapovi prednje vilice.
Još najavljuju nisko postavljen ispuh, koji vjerujem da neče biti bočni, več danas moderni "pod motorom", te rasvjetna tijela u LED tehnologiji, što se očigledno odnosi na stražnji svjetlosni sklop, ali ne i pokazivače smjera, jer oni su još uvjek tradicionalni Yamahini, kapljastog oblika i narančastog pokrova.
Evidentirano

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1453
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #62 : 01. Prosinac 2009, 11:28:31 »

Nove informacije, doduše "preko bare" od hamburgoždera, pa ih treba uzeti s dozom opreza.

Dakle, govore o manjoj ukupnoj težini nego u modela FZ6, što bi bilo dakle manje od 201 kg u "mokroj" težini.
Nadalje tvrda da će imati plemenitiji ovjes od FZ6, što i nije teško predvidjeti jer se na prvoj slici i naziru USD štapovi prednje vilice.
Još najavljuju nisko postavljen ispuh, koji vjerujem da neče biti bočni, več danas moderni "pod motorom", te rasvjetna tijela u LED tehnologiji, što se očigledno odnosi na stražnji svjetlosni sklop, ali ne i pokazivače smjera, jer oni su još uvjek tradicionalni Yamahini, kapljastog oblika i narančastog pokrova.


ajde ako bude tak onda bih im još i mogao oprostit nestavljanje karakterističnog ispuha ispod sjedala...
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #63 : 01. Prosinac 2009, 11:37:56 »

Teško je tako nešto "tražiti" jer iako zamjenjuje FZ6 koji je imao prigušni lonac pod sjedalom, u biti je FZ8 "mini" FZ1, koji ima malo krači, ali bočni ispušni lonac
Evidentirano

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1453
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #64 : 01. Prosinac 2009, 14:44:10 »

Teško je tako nešto "tražiti" jer iako zamjenjuje FZ6 koji je imao prigušni lonac pod sjedalom, u biti je FZ8 "mini" FZ1, koji ima malo krači, ali bočni ispušni lonac

sve mi se čini da Vam (a pod to mislim sve dilere yamahe) neću biti klijent za kupnju novog motora... jedino ako preživi koji crni Fazer FZ6  :jesus:
Evidentirano

Priest

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1480
  • Lokacija: Zadar
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #65 : 01. Prosinac 2009, 17:23:07 »

Teško je tako nešto "tražiti" jer iako zamjenjuje FZ6 koji je imao prigušni lonac pod sjedalom, u biti je FZ8 "mini" FZ1, koji ima malo krači, ali bočni ispušni lonac

A ovo?  :misli:

Evidentirano
Ne čekaj da ljudi umru da im očituješ dobrotu i da osjete tvoju ljubav: za života, brate, za života ... to učini.

MOONSHIELD

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 8293
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #66 : 01. Prosinac 2009, 17:24:34 »

nećija bujna mašta
glupo izgleda
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #67 : 01. Prosinac 2009, 17:33:47 »

Ovo je složenac FZ1 i nove R1 koji se pojavio prilikom priče o novom Crossplane (BigBang) FZ1 koji bi u biti (po priči) trebao biti svojevrsni pandan Tuonu kod Aprilie, odnosno jednostavno perjanica SuperSport klase sa ravnim upravljaćem i bez oklopa.
Ne vjerujem da če išta od ovog zaživjeti u FZ8-ci, iako je sve moguče.
Evidentirano

skuco

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4283
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: u šumi
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #68 : 01. Prosinac 2009, 20:47:50 »

nećija bujna mašta
glupo izgleda
Znaš kaj moraš pitat međimurca kad kupuješ auto i kad ti kaže da je uređen? Jel stvarno uređen ili ga je on uredio po svom ukusu.? Tipa; zavjesice sa lančičima i zelene felge.. :mrgreen: Reci mi samo šta na ovom motoru nije dobro?  :misli:
Evidentirano
Pun mi je kurac malog machiata i velikih Hrvata..

Slay_SF

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 88
  • Vozi: fz6n wannabe
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #69 : 01. Prosinac 2009, 21:17:28 »

ajde ako bude tak onda bih im još i mogao oprostit nestavljanje karakterističnog ispuha ispod sjedala...

ja im to neću oprostiti  :(
 :mrgreen:
Evidentirano
Čovjek se probija dok je mlad. Kasnije pazi da se mladi ne probijaju.
 

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #70 : 01. Prosinac 2009, 21:30:38 »

Kažu; "Čovjek se uči dok je živ", a ja sam danas baš naučio da je ispuh pod sjedalom prošlost, koju konkretno nova R1 ima samo kao ustupak dvijema važnijim stvarima.
Kod Supersport motocikla kao što je nova R1 to je pozicija polužja stražnje amortizacije koja stoji upravo na mjestu gdje bi mogao bit ispuh, te karakteristični zahtjevi BigBang agregata koji trebaju veču zapremninu prigušnog dijela od "običnog" sportaša.
Da nije te dvije stvari, i nova R1 imala bi ispuh pod agregatom zbog centralizacije masa, te ne treba to uzimati za zlo FZ8-ci, naravno, ako uopče USA nagađanja i budu blizu realnosti.
Evidentirano

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1453
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #71 : 02. Prosinac 2009, 10:42:09 »

Da nije te dvije stvari, i nova R1 imala bi ispuh pod agregatom zbog centralizacije masa, te ne treba to uzimati za zlo FZ8-ci, naravno, ako uopče USA nagađanja i budu blizu realnosti.

Ipak nije taj Buell takav bedak kakvim ga neki smatraju...  :LOL:

Moj stav je da bi ipak trebalo više pažnje obratiti vizualnom dojmu pri izradi Fazera, jer je motor ionako super vozan...
A i ti auspusi su bili jedan poseban štih... Kome se takvo nešto ne sviđa si uzme Bandita ili CBF koji imaju bojler sa strane... :jesus:
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25269
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #72 : 02. Prosinac 2009, 12:00:29 »

Ne prićamo ovdje o starom tipu ispuha sa strane, več o centralizaciji masa putem ispuha pod agregatom.
Evidentirano

Mocippaldi

  • ****
  • Online Online
  • Postova: 5200
  • Lokacija: Netherlands
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #73 : 02. Prosinac 2009, 18:04:57 »

Ne prićamo ovdje o starom tipu ispuha sa strane, več o centralizaciji masa putem ispuha pod agregatom.

Centralizaciju mase nemaju ni Rossi ni Lorenzo a ni ostali u GP tako da je to za cestovnu uporabu obicna balega  :LOL:
Evidentirano
There are many here among us who feel that life is but a joke.

Igoreta

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1453
  • Vozi: Beciklin
  • Lokacija: z Gorice
Odg: Yamaha FZ8 2010
« Odgovori #74 : 02. Prosinac 2009, 18:39:57 »

Centralizaciju mase nemaju ni Rossi ni Lorenzo a ni ostali u GP tako da je to za cestovnu uporabu obicna balega  :LOL:

ne misliš da je to možda zbog toga kaj njih ne terete ekološke norme, pa osim kaj imaju auspuhe od vrlo lakih materijala, zapravo su isti puno manjih dimenzija nego oni za cestu? a i pitanje je izvedbe, možda njima treba određena duljina ispušnog sistema, pa im nije praktično lonac stavljati ispod mašine zbog tih 2-3 kg sa strane (to sam sad bubno bezveze, neznam koliko je težak taj cijeli sistem)...

u svakom slučaju meni osobno su svi auspusi ružni, pa je bolje da su ispod mašine nego sastrane... :palacgore:
Evidentirano
 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 127   Gore
 

Stranica je generirana za 0.541 sekundi uz 20 upita.