Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 17 18 [19]   Dolje

Autor Tema: Honda CBF1000 2010  (Posjeta: 71562 )

floyd

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1651
  • Vozi: Honda CBF 1000/Leo 150
  • Lokacija: Š„ibenik
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #450 : 11. Rujan 2019, 07:49:47 »

Ekipa pitanje za one koji imaju novu cbf-ku 1000. Da li postoji neki nosač zadnjeg kufera da je kufer bliži repu motora (uz njega) kao na staroj cbf-ki ? Na par fotki što sam vidio djeluje mi previše povišeno u odnosu na motor. Kao balkon  :)

Pa ovo i nije originalni ni nosač ni kofer! Originalni su sam bočni koferi.
« Zadnja izmjena: 11. Rujan 2019, 07:55:54 floyd »
Evidentirano

NEvo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 484
  • Vozi: Alpina
  • Lokacija: Texas
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #451 : 11. Rujan 2019, 09:33:27 »

sw motech sam ja imao i niže je, ali nema tako lijepi rukohvat za suvozaćicu kao givi.
Evidentirano

lesli eldridž

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1006
  • Vozi: sumiko i tabasko pita
  • Lokacija: osam, devet, deset - smrt
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #452 : 11. Rujan 2019, 12:00:16 »

shad ima nosač centralnog sa kojim ti ostaju orginal ručke..... i nizak je.....
s tim da su ovi visoki kappa/givi bolji ako imaš suvozača koji se ugodno izvali (i onda završiš na zadnjem kad ga malo jače otegneš po gasu.... plus dobiješ porciju udaraca po bubrezima)....
Evidentirano
samo je katana sudija

zvjerko rider

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 459
  • Vozi: Tdm 900
  • Lokacija: Pula
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #453 : 11. Rujan 2019, 15:14:51 »

shad ima nosač centralnog sa kojim ti ostaju orginal ručke..... i nizak je.....
s tim da su ovi visoki kappa/givi bolji ako imaš suvozača koji se ugodno izvali (i onda završiš na zadnjem kad ga malo jače otegneš po gasu.... plus dobiješ porciju udaraca po bubrezima)....
Plus zaspi u vožnji. Hvala na inf. jer ovaj zadnji kufer na fotki stvarno strši i još kada gore staviš šator previše je to protutežine na zadnjem kraju, a i ljepše bi izgledalo da je malo niže.
Evidentirano
 

zvjerko rider

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 459
  • Vozi: Tdm 900
  • Lokacija: Pula
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #454 : 11. Rujan 2019, 18:21:30 »

Što mislite o ovom motoru vidim da je u oglasniku već duže vrijeme ili je fotka samo informativna a prodaju ih veći broj.?

https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-cbf1000-cbf-1000-cbf-st-oglas-28809096
Evidentirano

mali_zmaj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 113
  • Vozi: Honda CBF 1000
  • Lokacija: Banja Luka, B i H
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #455 : 11. Rujan 2019, 18:31:53 »

vidim samo da imaju dva različita kofera,jedan orginal za tu seriju,a drugi za SC 58.. ,možda sam previše kritičan...,mene bi to odbilo...

poslato sa rupovke uz pomoć kurble

Evidentirano
Pozdrav iz Banja Luke

+marek+

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1919
  • Vozi: FZ6N, VXR
  • Lokacija: Bistra
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #456 : 12. Rujan 2019, 08:00:44 »

Što mislite o ovom motoru vidim da je u oglasniku već duže vrijeme ili je fotka samo informativna a prodaju ih veći broj.?
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-cbf1000-cbf-1000-cbf-st-oglas-28809096

Da je dobar, za ovu cijenu bi se već odavno prodao :neznam:
Bila je nedavno jedna bijela ST ista ovakva mislim da za 35tkn, nestala kroz 2-3 dana
https://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/honda-honda-cbf-1000-st-abs-puno-opreme-1000-cm3-oglas-29425711
Evidentirano

limun

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 353
  • Vozi: tuono
  • Lokacija: VG
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #457 : 12. Rujan 2019, 08:12:57 »

Idu davanja za unos, na sve te motocikle od SLO prodavača. Zar, ne?
Evidentirano
limun....mali korumpirani čoek.

zvjerko rider

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 459
  • Vozi: Tdm 900
  • Lokacija: Pula
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #458 : 12. Rujan 2019, 08:36:31 »

Idu davanja ali opet bi se došlo sa cijenom u kategoriju povoljnog. Samo me brine što je već preeedugo u oglasniku a kao što je marek napisao neki nešto skuplji nestanu u par dana.
Evidentirano

+marek+

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1919
  • Vozi: FZ6N, VXR
  • Lokacija: Bistra
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #459 : 12. Rujan 2019, 09:02:57 »

Evo bijele i ima niži nosač centralnog kofera






Evidentirano

NEvo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 484
  • Vozi: Alpina
  • Lokacija: Texas
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #460 : 13. Rujan 2019, 11:05:30 »

Ja sam pogledao sivog i crvenog. Odustao od crvenog jer nije to to (da se razumijemo, ne želim pljuvati novog vlasnika). Nije očuvan kako smo pričali telefonski i na licu mjesta nije bilo mjesta dogovoru. Imao je pad na lijevi bok i vidi se ofarbano, a morao bih i tank farbati. Ukupni dojam izdaleka puno bolje je izgledao crveni, s time se i supruga složila, ali nije dobio prođu ni kod nje. Uzeo sam sivog, znao sam da je stajao duže, ali grešku osim starih guma sa dobrim ripnama (2014.) i propišane desne vilice nisam našao. Motor nije pao za razliku od crvenog (pusti sad kofere, kaj ja znam di su nestali, i crveni su bili oštećeni). Cijenu smo dogovorili, i to mi je bilo ključno jer sam dobio za onoliko koliko sam bio spreman platiti. Koferi su kakvi su, jebiga, zbog njih sam i ja sve imao sa rezervom, ali kad sam pregledao motor, krenuo sam u razgovor. Provjerio prvog vlasnika koji je igrom slučaja doktor i šef radiologije 1951.g. (navlakuša? Boli me đoko, imam sve napismeno).
Nije sve kak izgleda. Moj stari CBF1000A je bio picikato, najniža cijena, pa nikako do kupca. Naletio čovjek, vidio i odmah kupio. Ja nisam bio lijen sjesti u auto i pogledati, išao je i frend sa mnom i sasvim nespreman također uzeo motor jer je bio u predobrom stanju, a još ga lik nije izvijesio na oglas. U međuvremenu dok se traže forumski savjeti, oba su prodana. Ali ne brinite, ovaj moj će u prodaju za godinu/dvije jer mi se počelo sviđati mijenjati motore  :mrgreen:

Bez zamjere momci, ja sam vozio po 1800km u danu da bih vidio kako ne treba vjerovati ljudima preko telefona. Gubitak vremena, pa shvaćam potrebu odobravanja od strane iskusnijih.
Evidentirano

zvjerko rider

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 459
  • Vozi: Tdm 900
  • Lokacija: Pula
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #461 : 13. Rujan 2019, 17:15:04 »

Pa svak čast tak i treba , čestitke na motoru  :palacgore:
Evidentirano

NEvo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 484
  • Vozi: Alpina
  • Lokacija: Texas
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #462 : 30. Rujan 2019, 11:43:03 »

Jučer sam napravio prvih 150km sa SC64. Na starom SC58 sam napravio 9500km. Glavna razlika je ovjes, za stepenicu je bolji na novom. Upravljanje je nijansu laganije, imaš osjećaj kao da je smršavio iako po papirima nema baš razlike. Poteže nijansu bolje, ali to se teško primijeti, odnosno ne čini neku razliku. Udobnost je na nivou. Čini mi se, ali ne garantiram, da dopušta jači nagib. Na starom sam dosta brzo došao do fuzića, jučer na novom što zbog upoznavanja što zbog hladnog asfalta nisam ni siguran da li sam uzeo moj maksimum. Osjećaj motoriste (ako ikog zanima) kad prilaziš motoru je jači na starom, ali možda je samo do crne boje i carbon duplih spuha. Ovaj je sivi, pa je, ako ništa drugo, ženama lijep. A to tek moram probati, vožnju u dvoje.
Evidentirano

mali_zmaj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 113
  • Vozi: Honda CBF 1000
  • Lokacija: Banja Luka, B i H
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #463 : 30. Rujan 2019, 14:14:42 »

 :palacgore: 
Evidentirano
Pozdrav iz Banja Luke

ZEKAN_OS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 325
  • Vozi: CBF 1000 A🛴
  • Lokacija: Slavonija
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #464 : 30. Rujan 2019, 18:41:01 »

Ja sam pogledao sivog i crvenog. Odustao od crvenog jer nije to to (da se razumijemo, ne želim pljuvati novog vlasnika). Nije očuvan kako smo pričali telefonski i na licu mjesta nije bilo mjesta dogovoru. Imao je pad na lijevi bok i vidi se ofarbano, a morao bih i tank farbati. Ukupni dojam izdaleka puno bolje je izgledao crveni, s time se i supruga složila, ali nije dobio prođu ni kod nje. Uzeo sam sivog, znao sam da je stajao duže, ali grešku osim starih guma sa dobrim ripnama (2014.) i propišane desne vilice nisam našao. Motor nije pao za razliku od crvenog (pusti sad kofere, kaj ja znam di su nestali, i crveni su bili oštećeni). Cijenu smo dogovorili, i to mi je bilo ključno jer sam dobio za onoliko koliko sam bio spreman platiti. Koferi su kakvi su, jebiga, zbog njih sam i ja sve imao sa rezervom, ali kad sam pregledao motor, krenuo sam u razgovor. Provjerio prvog vlasnika koji je igrom slučaja doktor i šef radiologije 1951.g. (navlakuša? Boli me đoko, imam sve napismeno).
Nije sve kak izgleda. Moj stari CBF1000A je bio picikato, najniža cijena, pa nikako do kupca. Naletio čovjek, vidio i odmah kupio. Ja nisam bio lijen sjesti u auto i pogledati, išao je i frend sa mnom i sasvim nespreman također uzeo motor jer je bio u predobrom stanju, a još ga lik nije izvijesio na oglas. U međuvremenu dok se traže forumski savjeti, oba su prodana. Ali ne brinite, ovaj moj će u prodaju za godinu/dvije jer mi se počelo sviđati mijenjati motore  :mrgreen:

Bez zamjere momci, ja sam vozio po 1800km u danu da bih vidio kako ne treba vjerovati ljudima preko telefona. Gubitak vremena, pa shvaćam potrebu odobravanja od strane iskusnijih.
Ja sam početkom godine  došao u Zg, vidio i  bez puno razmišljanja kupio cbf 1000A '07g, pa kako bude. Poslije 8mj vožnje, većinom dvoje, dosta zadovoljan. Motor očuvan, za moje potrebe i više nego udoban i vozan. Za 12g star motor stvar je sreće kod kupovine
« Zadnja izmjena: 30. Rujan 2019, 19:00:49 ZEKAN_OS »
Evidentirano
"Gledam kako negdje u daljini ta slavonska crnica podilazi nebu.Gledam to prostranstvo pogledom koji želi memorirati svaki pedalj viđenoga.Upijam, jer tko zna hoću li proći ovim putem i sutra."

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1716
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #465 : 30. Rujan 2019, 20:15:47 »

Jučer sam napravio prvih 150km sa SC64. Na starom SC58 sam napravio 9500km. Glavna razlika je ovjes, za stepenicu je bolji na novom. Upravljanje je nijansu laganije, imaš osjećaj kao da je smršavio iako po papirima nema baš razlike. Poteže nijansu bolje, ali to se teško primijeti, odnosno ne čini neku razliku. Udobnost je na nivou. Čini mi se, ali ne garantiram, da dopušta jači nagib. Na starom sam dosta brzo došao do fuzića, jučer na novom što zbog upoznavanja što zbog hladnog asfalta nisam ni siguran da li sam uzeo moj maksimum. Osjećaj motoriste (ako ikog zanima) kad prilaziš motoru je jači na starom, ali možda je samo do crne boje i carbon duplih spuha. Ovaj je sivi, pa je, ako ništa drugo, ženama lijep. A to tek moram probati, vožnju u dvoje.


Lijep motor.  :palacgore:
Šteta što je Honda u potpunosti odustala od tog motora, pa i od same sport touring klase.
Evidentirano

limun

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 353
  • Vozi: tuono
  • Lokacija: VG
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #466 : 01. Listopad 2019, 16:05:42 »

Evidentirano
limun....mali korumpirani čoek.

NEvo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 484
  • Vozi: Alpina
  • Lokacija: Texas
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #467 : 07. Veljača 2020, 12:12:34 »

Trebao sam kupit bemveja, tamo se više dopisuju   :misli:

Kupujem spuh za svoj CBF 1000 F (2010+), aftermarket (Leovince npr.) sa db killerom i certifikatom. Ako tko ima višak ili zna nekog...
Evidentirano

mali_zmaj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 113
  • Vozi: Honda CBF 1000
  • Lokacija: Banja Luka, B i H
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #468 : 07. Veljača 2020, 12:19:52 »

Znaš kako kažu za CBF-ovke,da je penzionerski motor..,ništa se ne kvari,ništa se ne dešava,samo sjedi i vozi.. Cikne regler ili stator tu i tamo... Motor pali,radi,ide....  :mrgreen:
Evidentirano
Pozdrav iz Banja Luke

NEvo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 484
  • Vozi: Alpina
  • Lokacija: Texas
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #469 : 07. Veljača 2020, 13:34:40 »

Sve super, ali meni ovaj sauger zvuk nikako ne paše  :LOL:

Ok je motor, vožnja u dvoje ili sam je stepenica više od starog. Čak se i jednom GS-ašu sviđalo kako se vozi, izuzev uskog volana.
Evidentirano
 

mali_zmaj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 113
  • Vozi: Honda CBF 1000
  • Lokacija: Banja Luka, B i H
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #470 : 07. Veljača 2020, 16:19:59 »

Ja sam generalno pobornik fabrikata..,ali kad bi mi došao motor sa nekim dobrim izduvom,ne bih se žalio...  Mali dodatak temi,fotkica sa zadnje vožnje..,prošli vikend!!

poslato sa nove rupovke kurblom

Evidentirano
Pozdrav iz Banja Luke

cadjo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2495
  • Lokacija: Skradin
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #471 : 08. Veljača 2020, 06:52:42 »

Trebao sam kupit bemveja, tamo se više dopisuju   :misli:

Kupujem spuh za svoj CBF 1000 F (2010+), aftermarket (Leovince npr.) sa db killerom i certifikatom. Ako tko ima višak ili zna nekog...
Louis,E bay i sigurno ćeš naći nešto dobrom.
Kažeš da je novi dosta vozniji od starog (prvog) modela?
Nabaci jednu usporedbu ;)

Poslano sa mog SM-G975F koristeći Tapatalk

Evidentirano

NEvo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 484
  • Vozi: Alpina
  • Lokacija: Texas
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #472 : 08. Veljača 2020, 11:03:04 »

Našao sam talijanski web shop koji je 100 kuna jeftiniji od Louis-a. Ali se bojim da mi je Louis sigurnija kupovina, em ako će trebati nešto reklamirati itd.

Noviji je čvršći, ne plovi u zavojima ko stariji. Direktniji je, mirniji. Prednja opruga se da prednapregnuti, dovoljno da ne ponire previše (to ne volim ni prije zavoja ni nikada). Na starom sam stavio gušće ulje pa sam dobio ono kaj sam tražio, recimo, ali bez mogućnosti dodatnog podešavanja. Stražnja opruga, ne znam u čemu je razlika, ali također se na istom položaju prednapregnusti motor ponaša bolje, nema plivanja. A rebound nisam dirao (to stari nema), na srednjem položaju je. Brat još uvijek ima stari, nema toliko kilometara na motoru ko ja, ali odmah je također primijetio te razlike. Sa ženom na motoru je stari najviše zaplivao u zavoju kad bih pogodio i najmanji hupser. Toga na D8 nema (previše), ali ima svugdje drugdje. I onda bi često postrugao fuziće ili čak ralicu. Sa novijim sam do sad napravio 1500km. Pola sam, pola sa ženom. I ni jednom nisam uspio ni fuzić taknuti (ok, nisam bio na D8), a vozio sam po zagorju gdje ima dosta hupsera u zavojima i recimo na Roglu gdje je hrapavi asfalt pa dozvoljava lijepu vožnju. Nema više tog nezgodnog plivanja, a stražnja opruga nije na najtvrđe napregnuta. Vožnju sa sva tri puna kofera i ženom još moram probati, tu je stari bio samo touring, jer je i prednji kraj postao prelak. Često bih gubio tlo na prednjem kotaču (žena i ja 150kg + 20kg u koferima + koferi). A govorimo o samo malo jačem startu. Niti ne znam dići motor na zadnji. A kočnice su najvažniji faktor mog zadovoljstva sa novijim, ovaj sad gRRebe (namjerno duplo veliko r da vidite koliko sam zadovoljan s time). Probao sam i (kad sam stariji prodao) bandit 1250 iz 2010. To je žešće sranje za mene. Taj moment imaš od recimo 2800 do 4500 o/min, a nakon toga nikud nikam. CBF stari ili noviji nemaju tu eksploziju (koja nije ni blizu CB1300) od niskih okretaja, ali lijepo i jednolično razvijaju moment ili preciznije reći snagu od 3500 do kraja. Ovjes na banditu sličniji starom CBF-u, a kočnice i famozni ABS, majko mila. Bilo me sveposvuda po cesti. Dakle, za moje pojmove, CBF je motor koji je malo neudobniji od bandita, pretpostavljam. Ali sve ostalo je na starom CBF-u bolje. To pričam da sad vlasnici starijih CBF-a ne bi izgubili volju za tim motorom. Najviše je i u vozaču, ali samo ako ima dobre alate. Sa starim sam parirao Fazeru 1000 (iskusan i dobar vozač), CBR600 (ok, vjerojatno me mogao dobiti, prošao je i Kecovu školu i stvarno je lijepo vozio), ali me ostavili dva GS-a kad smo svi bili u dvoje. Gubio sam ih na kočenjima iznad Karlobaga prema Oštarijama (poslije serpentina).

Jebote... baljezgam ljudi, treba probati. To tak meni paše. Ne znači da bu i drugima. Ono kaj mi fali je širi volan na novijem. Ali nakon par kilometara ti nekako legne pa se pomiriš. Sadašnji vlasnik mog bivšeg je vozil Deauville, pa se nije mogo načuditi kak ovaj lijepo ide. A ja sam probao noviji još pred 5 godine kad sam CB1300 na kraju kupio. I tada sam već vidio koliko je lako voziti noviji CBF. Puno lakše nego hornet 600 2008.

Ajde, bez zamjere. Pitaj slobodno. I da, nisam rejser i ne volim jako "teške" brzine.
Evidentirano

mali_zmaj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 113
  • Vozi: Honda CBF 1000
  • Lokacija: Banja Luka, B i H
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #473 : 08. Veljača 2020, 14:25:32 »

Ja sam uvezao motor koji već ima progresivne opruge ,Hyperpro,Nijemac ih je već ugradio,pa tako da ne znam kakav je CBF bez njih,moj drži pravac,nema plesanja zadnjeg kraja,krivinu drži bez problema,i sa suvozačem i stvarima.. Nemam ABSa nećete vjerovati..,standardne kočnice su mi odlične..,u par navrata sam testirao granice motora,u Gorskom Kotaru,i nikad mi nije popustio ni prednji ni zadnji kraj,da ne griješim duše nisam neki agresivan vozač al sam u tom momentu htjeo da vidim granice i bio sam zadovoljan!! Žena nije progovorila ni jedne..   :LOL:  Mislim da ko ima mogućnosti treba da ugradi progresivne opruge i riješit će probleme mekanog ovjesa. Ja se slabo razumijem u ciklistiku,ja podešavanja ovjesa ni ne diram,kako je motor došao,ja ga tako vozim.. Ali čitajući po forumima,i uspoređivajući moje iskustvo,mogu dati takav savjet..,ko može neka si kupi progresivne opruge..,čak čujem da se po kilaži i načinu vožnje mogu naručiti..

Naravno ako šta griješim,iskusniji u temi neka me isprave...,ili dodaju šta korisno...
Evidentirano
Pozdrav iz Banja Luke

NEvo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 484
  • Vozi: Alpina
  • Lokacija: Texas
Odg: Honda CBF1000 2010
« Odgovori #474 : 08. Veljača 2020, 14:58:32 »

Odgovor ti je na mjestu.
Evidentirano
 Str: 1 ... 17 18 [19]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.17 sekundi uz 21 upita.