Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 3 [4] 5 6 ... 454   Dolje

Autor Tema: GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA  (Posjeta: 1309120 )

MOONSHIELD

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 8304
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #75 : 21. Siječanj 2010, 17:09:26 »

gsr, da...ne dižem na zadnji, dosta sam radio duge ture, ima nešto  autoceste gdje je brzina oko 160. Da li ga razvaljujem...ne. razvaljuje on mene svaki mjesec 1100 puta pa mi ga žao. Mislim da ima dosta u tome što nema jakih kočenja i nema vožnje blizu crvenog, ubrzanje određuje ručica gasa (naravno ne uvjek) a ne snaga motora....i tak....tips&tricks.
odma ti je i ovaj na avataru stao od šoka :mrgreen:
neznam, ili sam ja divljak ili koji kok, ali ja sam bt016 na yamahi potrošio na manje od 5000 km, pa je motor od 45 konja..a o hondi ne moram ni govoriti, zato i razmišljam tolko o kupnji novih.. :misli:
napominjem da nikada ne palim gume, a ni ne vozim nešto ekstra divlje..
« Zadnja izmjena: 21. Siječanj 2010, 20:05:23 MOONSHIELD »
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

Joy Rider

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1166
  • Vozi: ER6f ABS,Ninja ZX6-R, ZZR 250-složen :-)
  • Lokacija: Pula
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #76 : 21. Siječanj 2010, 19:54:23 »


bimba, jedno pitanjce; jel se može nabaviti Metzeler Lasertec 140/70-17? Vidim da prednja ima 100/80-17 424,56 s PDV-om. Interesira me i cijena ove zadnje... :mrgreen:
hvala ti.


možda je previđeno pitanje pa postavljam opet. znam da je luda mjera ali je i motor specifičan...
Evidentirano
Once the throttle is cracked open, it is rolled on evenly,
smoothly, and constantly throughout the remainder of the turn!

bimba

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 4805
  • Vozi: FZS1000 na cesti/GPZ900 na polici
  • Lokacija: Split
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #77 : 21. Siječanj 2010, 20:02:53 »

Ma vidio sam pitanje, nego ima dana kada ne stignem sve pohvatat, ali zato si me ti lijepo napomenuo :palacgore:

140/70-17 se može nabaviti, ok je dimenzija, nije da se svaki dan tuku za nju, ali nije rijetka :mrgreen:

Na lageru je nemam, mogla bi se isporučiti unutar 30 do 45 dana bez problema. Cijene Metzelere za 2010 još nemam tako da ti ne mogu kazati toćnu cijenu, ali između 750,00 i 800,00 će biti.

Joy Rider

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1166
  • Vozi: ER6f ABS,Ninja ZX6-R, ZZR 250-složen :-)
  • Lokacija: Pula
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #78 : 21. Siječanj 2010, 20:10:32 »

Ma vidio sam pitanje, nego ima dana kada ne stignem sve pohvatat, ali zato si me ti lijepo napomenuo :palacgore:

140/70-17 se može nabaviti, ok je dimenzija, nije da se svaki dan tuku za nju, ali nije rijetka :mrgreen:

Na lageru je nemam, mogla bi se isporučiti unutar 30 do 45 dana bez problema. Cijene Metzelere za 2010 još nemam tako da ti ne mogu kazati toćnu cijenu, ali između 750,00 i 800,00 će biti.

odlično! javim se ja telefonom pa se detaljnjije dogovorimo, ali tek kad se ja dogovorim sa ženom oko financija.... :mrgreen: :mrgreen:
hvala na odgovoru čujemo se....i btw jel vi radite veleprodaju ?
Evidentirano
Once the throttle is cracked open, it is rolled on evenly,
smoothly, and constantly throughout the remainder of the turn!
 

Žbla

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 185
  • Vozi: Kawa z750
  • Lokacija: Osijek-Nepokoreni grad!
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #79 : 22. Siječanj 2010, 00:35:59 »

Koliko bi ta guma cca mogla prijeći u nekoj normalnoj vožnji (po sredini), rubovi se obično  potroše poslije sredine jer u slavoniji nema baš zavoja, pa se guštamo na nekim određenim dijelovima jednom do 2-3 puta tjedno....

U usporedbi sa BT016? Jel ta guma mekša po sredini od BT016?
Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 8304
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #80 : 22. Siječanj 2010, 07:17:05 »

U usporedbi sa BT016? Jel ta guma mekša po sredini od BT016?
nadam se da nije, bt016 je premekan po sredini, meni ta guma ni hladna nije klizila..
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

live-for-ride

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4320
  • Vozi: Opet vozi
  • Lokacija: Sesvete
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #81 : 22. Siječanj 2010, 09:29:44 »

Nema na čemu :wink:

Ajde molim te ako ti nije problem, baš me zanima , odgovori mi nešto. Kažeš da sad ima 24 tisuće ( za sada si rekorder, dosada sam najviše vidio na FZ6 ovo ljeto 21 tisuću, i bilo je još dosta ), zanima me koliko dugo su na motoru , i ako može neka usporedba kako sada drže i ponašaju se u odnosu kada su bile nove :misli:
ovak...motor je došao s orginalnim BT-014 (ako me sječanje dobro služi). One su nakon 10000 bile neupotrebljive. Mjenjao ih na 12000.Bilo je šara, ali na gas bi motor proklizao. U zavoju (to sam tek kasnije skužio kad sam mjenjao) motor nije slijedio liniju već ju je dosta širio.. Pošto je prednja bila dobra, uzeo sam zadnju Michelin PP2ct. Ona je izdržala 12000. Također, nakon 10000 to više nije bilo to. Ista stvar, ali je motor (samo zbog zadnje) bio dosta vozniji. Vjerojatno zbog prednje koja je već bila pri kraju debelo, držanje ceste nije bilo baš nešto. Na mokrom bi svako malo zaplesao, na kočenju prednji, u vožnji i zadnji kraj. Nakon 12000 zadnjoj (prednjoj 24000) zamjenio sam obje i uzeo PR2. Ispočetka mi se guma činila teška. Imao sam osječaj kao da motor ne mogu polegnuti. No već nakon par km razlika je bila osjetno bolja. Motor je išao ko po tračnicama. Cesta prema Marofu po kojoj sam išao tjedno 4 puta pokazala je razliku. Zavoji po kojima sam se mučio sa 90 kroz par puta  s PR2 prolazio sa 110-120. i konstantno su držale pravac bez širenja putanje. E sad. Vjerujem ja da bi neki drugi prolazili još brže, ali....jbg, ja tak ne vozim. Uvjek je netko iza :mrgreen:
Sad pred kraj osječam kočnicu u glavi tako da nikako ne tjeram u (za mene) neke ekstreme. Zadnje što sam se vozi malo slobodnije bilo je u sloveniji prema soči, preko vršića i nazad. Nisam osjetio nikakve probleme. Bilo nas je dva motora i ovaj iza je rekao da mu je baš mrak tempo i da nije mislio da će to biti tako. E sad....nije proklizavala, pratila je liniju no najveći mi je problem neravnomjerna potrošenost. Ravnije je po sredini, onda se stvorio prijelaz opet je ravna  prema svakom rubu. (nemoj doslovno shvatiti) Ko da sam vozio duge zavoje pa se zaravnila. Zbog toga motor ne pada fluidno u zavoj. Najviše mi se potrošila ove godine na pagu. Asfalt je grub za popizdit i u tih 700-800 km se skinulo ko u 5000 km po normalnim cestama.
Ako iz svega možeš izvući poantu i odgovor, onda super. Uglavnom, ponovo bi ih kupio.

Mišljenja sam da nagla kočenja i nagla ubrzanja najviše štete gumama. Ako voziš fluidno, možeš napraviti puno više km. Na vremenu ništa ne izgubiš. Imaš veću konstantnu (prosječnu) brzinu ili bar istu. Pa kočnice sam mjenjao na 30000 bile su na pola potrošene.
Evidentirano

bimba

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 4805
  • Vozi: FZS1000 na cesti/GPZ900 na polici
  • Lokacija: Split
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #82 : 23. Siječanj 2010, 15:01:30 »

Hvala na odgovoru, dosta opširno i više nego sam tražio :palacgore:

U principu najviše me zanimalo da li guma ima konstantne performanse tokom cijelog vijeka trajanja :palacgore:

bimba

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 4805
  • Vozi: FZS1000 na cesti/GPZ900 na polici
  • Lokacija: Split
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #83 : 23. Siječanj 2010, 15:02:57 »

Koliko bi ta guma cca mogla prijeći u nekoj normalnoj vožnji (po sredini), rubovi se obično  potroše poslije sredine jer u slavoniji nema baš zavoja, pa se guštamo na nekim određenim dijelovima jednom do 2-3 puta tjedno....

U usporedbi sa BT016? Jel ta guma mekša po sredini od BT016?

Jeli misliš na Power Pure :misli:

Mocippaldi

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5203
  • Lokacija: Netherlands
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #84 : 24. Siječanj 2010, 00:36:58 »

PP2CT 10000/12000km  :shock: jel ima taj motor rucicu sa gasom  :misli:
Evidentirano
There are many here among us who feel that life is but a joke.

live-for-ride

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4320
  • Vozi: Opet vozi
  • Lokacija: Sesvete
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #85 : 24. Siječanj 2010, 09:11:22 »

PP2CT 10000/12000km  :shock: jel ima taj motor rucicu sa gasom  :misli:
zašto? Prije bi pitao ima li kočnicu?
Evidentirano

markookram

  • loncu poklopac
  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 18230
  • Vozi: pure enduro
  • Lokacija: u špuri
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #86 : 24. Siječanj 2010, 09:18:14 »

zašto? Prije bi pitao ima li kočnicu?
šta ce mu kocnica ako nema gasa  :misli:
Evidentirano
potrošač je koproizvođač
U klimu ja vjerujem

live-for-ride

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4320
  • Vozi: Opet vozi
  • Lokacija: Sesvete
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #87 : 24. Siječanj 2010, 09:27:22 »

Ma znaš ti što želim reći :wink:
No, svakako sam mišljenja da kočenje pred svaki zavoj, u svakoj j..enoj situaciji jednako, ako ne i više pojede gume nego sam gas. Najboje mi kad se vozim iza nekog...na ravnici divlja ko budala, razvlači...vrti prema crvenom....onda dođe zavoj, em ga stignem i još mi smeta. E takva vožnja jede gume i ne toliko zbog gasa koliko zbog kočnica. GSR najviše momenta razvija na oko 9000 okr. Ja ga gotovo uvjek vozim između 5 i 9, a iznad samo kad treba. Dvoje na motoru....što bi im ja kad se ne troše. Kad su bile pp2ct, osjetno su se više trošile. Odem u đir, napravim 200 km relativno ravne ceste i sredina ravnija. WTF....na PR2 nikada to nisam vidio. Istina je da se podosta zarupila, pogotovo kad ju stavim pored nove. Nema tu priča. Još tisućica dvije i mjenja se (ako ne i prije, zavisi o prilici ne o km), No neravnomjerno se potrošila (PR2) i motor ne pada lijepo u zavoj.
Probajte ne slajdat, palit gume, dizat na zadnji, prednji, koristite motor za turističke vožnje...vjerojatno će i vama dosta više trajati. Jbg kad em ne pali vožnja po gradu.
Evidentirano

Mocippaldi

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5203
  • Lokacija: Netherlands
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #88 : 24. Siječanj 2010, 10:10:38 »


Probajte ne slajdat, palit gume, dizat na zadnji, prednji, koristite motor za turističke vožnje...vjerojatno će i vama dosta više trajati. Jbg kad em ne pali vožnja po gradu.

Imam motor koji je namjenjenza deranje(R1)  a i gume na njemu su isto za deranje(MPP) tako da ne vidim razlog zasto bi vozio turisticki  :misli: za to su drugi motori a i druge gume napravljeni  :palacgore:
Evidentirano
There are many here among us who feel that life is but a joke.

Žbla

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 185
  • Vozi: Kawa z750
  • Lokacija: Osijek-Nepokoreni grad!
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #89 : 24. Siječanj 2010, 11:24:35 »

Jeli misliš na Power Pure :misli:

Da, kakva je BT016 u odnosu na power pure u smislu trošenja po sredini? Ako znaš te podatke... Jer mi se guma čini dosta zanimljiva, a ako se troši brže od BT-a onda sumnjam da bi ju uzimao jer mi BT zasad paše, a ako se ova (power pure) manje troši po sredini onda bi prešao na nju...
Evidentirano

Žbla

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 185
  • Vozi: Kawa z750
  • Lokacija: Osijek-Nepokoreni grad!
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #90 : 24. Siječanj 2010, 11:40:14 »

Probajte ne slajdat, palit gume, dizat na zadnji, prednji, koristite motor za turističke vožnje...vjerojatno će i vama dosta više trajati. Jbg kad em ne pali vožnja po gradu.

Hm.. Nemam neki motor za agresivniju vožnju, ali jednostavno mi nije do turističke vožnje većinom kad se idem voziti... Jbg, prihvatio sam činjenicu da gume moram mjenjati na 5-6 t km i pomirio se sa time. Jer ne želim da mi guma ne ulijeva povjerenje kad sam u zavoju, a sa tim dolazi i trošenje.. Pa ako se zbog te činjenice mora češće mjenjati jbg, pomirio sam se s tim..

Jedna zanimljiva: (BT 016)  Kad sam išao u Umag, cura i ja smo se vozili od Zg do KA autoputom, nisam uopće brzo vozio nekih 110-120 baš zbog trošenja gume.Stao sam tenkirati na neku pumpu i pogledam zadnju gumu, a ono po sredini puna istrošene gume, kao što ima na grobničkim gumama po rubovima.. Tu sam se zaprepastio.. Ali dobro šta je tu je.. Guma je stvorena za agresivniju vožnju, a ne za autoput, ali ako je power pure tvrđa po sredini, a hvata kao BT na rubovima onda definitivno prelazim na tu gumu..
Evidentirano

cRuNk

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5004
  • Vozi: CBR600RR TT Legends
  • Lokacija: SB
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #91 : 24. Siječanj 2010, 12:19:51 »

Ne vjerujem da je tvrdja od bt016 a sumnjam da bi ti bimba mogao potvrditi jer jos nisu dostupne a informacije dostupne na netu su malo za reci mrsave...

Na tvom mjestu bi se vise zapitao jesi li prilagodio preload na zadnjem amortizeru i tlak u gumi za voznju u dvoje?  :wink:
Evidentirano
Svi su isti i nikad neće skužit neke stvari, to stalno trčanje za lovom i interes samo ubija poimanje ljudskog i sportskog uspjeha i pretvaranje svega i svakoga samo u običan broj ...

MOONSHIELD

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 8304
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #92 : 24. Siječanj 2010, 12:36:36 »

Probajte ne slajdat, palit gume, dizat na zadnji, prednji, koristite motor za turističke vožnje...vjerojatno će i vama dosta više trajati. Jbg kad em ne pali vožnja po gradu.
ne slajdam, ne palim gumu, ne dižem na prednji i zadnji, ali pobogu, nisam kupio motor da se vozim turistički, turistički se mogu voziti i s atx-om

što se tiče bt016 to je guma koja drži drži i onda samo nakon jedne vožnje skužiš da je potrošena, očito ima neki rok trajanja, ali drži i onda jako dobro
nažalost nemogu tvrditi kak je guma završila, ali ja sam napravio cca 4500 km, onda sam prodao motor, a sadašnji vlasnik ju je odma skinuo jer sam mu dao jedan stariji set dunlopa da može proči na tehničkom, kolko ja znam bacio ih je odmah iako sam mu rekao da ih stavi nakon tehničkog gore nazad jer su gume bilo još dobre, jedino kaj su po sredini bile potrošene pa nisu bile za prolaz na tehničkom vjerojatno
ali da drže odlično, bez primjedbe, iako dajem u toj klasi veliku prednost PP, koje isto jako dobro drže, ali su i dosta trajnije
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

Žbla

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 185
  • Vozi: Kawa z750
  • Lokacija: Osijek-Nepokoreni grad!
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #93 : 24. Siječanj 2010, 12:59:52 »

Ne vjerujem da je tvrdja od bt016 a sumnjam da bi ti bimba mogao potvrditi jer jos nisu dostupne a informacije dostupne na netu su malo za reci mrsave...

Na tvom mjestu bi se vise zapitao jesi li prilagodio preload na zadnjem amortizeru i tlak u gumi za voznju u dvoje?  :wink:

Jesam sve prilagodio sigurno.. Ali autoput, 2 sata popodne, 5. mjesec, sunce...
Evidentirano

cRuNk

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5004
  • Vozi: CBR600RR TT Legends
  • Lokacija: SB
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #94 : 24. Siječanj 2010, 13:01:13 »

Onda nema druge, jos podici tlak i vise stajanja  :misli:
Evidentirano
Svi su isti i nikad neće skužit neke stvari, to stalno trčanje za lovom i interes samo ubija poimanje ljudskog i sportskog uspjeha i pretvaranje svega i svakoga samo u običan broj ...
 

Tutty

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2631
  • Vozi: iNeedManual.com
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #95 : 24. Siječanj 2010, 13:32:37 »

Onda nema druge, jos podici tlak i vise stajanja  :misli:

Nema druge nego ić starom cestom, a autoput zaboravit  :mrgreen:
Evidentirano
BAZA KORISNIČKIH UPUTA ZA SVA VOZILA (MANUALI)
https://ineedmanual.com

GSX 1402

  • Mister foruma 2009.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 14329
  • Vozi: BusaBuster
  • Lokacija: ispred intergalaktičke SP 1
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #96 : 24. Siječanj 2010, 13:39:18 »

Nema druge nego ić starom cestom, a autoput zaboravit  :mrgreen:
ili drugu gumu za autoput..
BT 21 npr
Evidentirano
oʞɐdoɐu ǝuǝɹʞ ǝu oʇsǝu ʞop oɹqop ǝɾ ǝʌS.

live-for-ride

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4320
  • Vozi: Opet vozi
  • Lokacija: Sesvete
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #97 : 24. Siječanj 2010, 13:44:16 »

Imam motor koji je namjenjenza deranje(R1)  a i gume na njemu su isto za deranje(MPP) tako da ne vidim razlog zasto bi vozio turisticki  :misli: za to su drugi motori a i druge gume napravljeni  :palacgore:
ne slajdam, ne palim gumu, ne dižem na prednji i zadnji, ali pobogu, nisam kupio motor da se vozim turistički, turistički se mogu voziti i s atx-om

što se tiče bt016 to je guma koja drži drži i onda samo nakon jedne vožnje skužiš da je potrošena, očito ima neki rok trajanja, ali drži i onda jako dobro
nažalost nemogu tvrditi kak je guma završila, ali ja sam napravio cca 4500 km, onda sam prodao motor, a sadašnji vlasnik ju je odma skinuo jer sam mu dao jedan stariji set dunlopa da može proči na tehničkom, kolko ja znam bacio ih je odmah iako sam mu rekao da ih stavi nakon tehničkog gore nazad jer su gume bilo još dobre, jedino kaj su po sredini bile potrošene pa nisu bile za prolaz na tehničkom vjerojatno
ali da drže odlično, bez primjedbe, iako dajem u toj klasi veliku prednost PP, koje isto jako dobro drže, ali su i dosta trajnije
Imam motor koji je namjenjenza deranje(R1)  a i gume na njemu su isto za deranje(MPP) tako da ne vidim razlog zasto bi vozio turisticki  :misli: za to su drugi motori a i druge gume napravljeni  :palacgore:
jebiga...onda se nemojte čuditi što meni guma traje duže. No..trebalo bi definirati što je za koga turistička vožnja. No...recimo da cestom Karlovac, Plitvice vožnja bi bila konstantno između 90 i 130, od plitvica prema jugu pa prema zadru nešto više (100-150 ima više ravnihj djelova). Mislim da je takva vožnja u dvoje, s koferom sasvim prihvatljiva i nikome dosadna. Svatko ima motor za drugo. Meni otići do krka ili rijeke ne predstavlja zadovoljstvo godine koje se planira dva tjedna unaprijed. To se odluči prije ručka, pa na ručak negdje na krku u nekoj konobi i nazad. E tome meni služi motor. Prema rijeci uvjek to bude između 90 i 130. jbg...više od toga nam nije gušt, a eto...i gume traju, potrošnja je mala (4,5-5l). Da opet kupujem motor 600 ccm, opet bi uzeo gsr-a, jedino što ću sad probati s roadsmartom.
Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 8304
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #98 : 24. Siječanj 2010, 13:53:01 »

dobro, po tome kaj sam čuo i pročitao bi i roadsmart trebala biti odlična guma..
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

live-for-ride

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4320
  • Vozi: Opet vozi
  • Lokacija: Sesvete
Odg: Gume-Novi modeli u 2010
« Odgovori #99 : 24. Siječanj 2010, 14:06:18 »

Navodno dosta bolja na suhom, malo lošija na mokrom. Nešto je povoljnija. Probati ću s njim, pa onda nakon toga lako zaključim za dalje. Mada....ne vjerijem da će služiti dugo kao pr2.
Evidentirano
 Str: 1 2 3 [4] 5 6 ... 454   Gore
 

Stranica je generirana za 0.289 sekundi uz 20 upita.