Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 3 [Sve]   Dolje

Autor Tema: Hrvatsko tržište skutera  (Posjeta: 10990 )

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Hrvatsko tržište skutera
« : 06. Ožujak 2006, 15:20:00 »

Evo neki znaju nešto više, neki nešto manje o tržištu, pa da otvorimo i tu temu u kojoj možemo slobodno pričati o zastupljenosti, odnosima i općem stanju na našem tržištu.

Kao prvo naveo bi poraznu činjenicu da je največi broj prodanih skutera onih iz low cost skupine(ispod 10000 kn.), te da to govori sve o našem ekonomskom stanju i tehničkom znanju (velike većine)

Ajmo sad se nadovežite..............
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #1 : 06. Ožujak 2006, 15:28:02 »

Full si u pravu... samo si sada trebalo, kao prvo, o tome educirati naše bajne novinarske veličine po kojekakvim auto-moto-čamci rubrikama dnevnih listova koji se usude objaviti nešto tipa "trećina prodanih motocikala u Hrvatskoj pripada kineskim proizvođačima", misleći na Baotiana od 49 ccm i 35 km/h... na što im ipak treba reći da onda barem poštuju zakon, po kojemu takvo vozilo od Baotiana NIJE motocikl, već je zakonski razvrstano kao moped... a motocikle, što je sve iznad 50 ccm, posebno prebrojavati.
Evidentirano

Faber

  • GOSPAR SLAVONSKI
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5170
  • Vozi: GSR 600 L0
  • Lokacija: 7Nm sjeverozapadno od Dubrovnika 8)
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #2 : 06. Ožujak 2006, 15:28:58 »

pa ljudi nemaju para ni za benzin.....
postoje dvije vrste skutera...one za poć u spenzu sa njim
i oni za tuning,trke i ostale điđe,ali slabo je sve to kod nas.... :palacdolje:
Evidentirano
!BMK!

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #3 : 06. Ožujak 2006, 15:43:56 »

pa ljudi nemaju para ni za benzin.....
postoje dvije vrste skutera...one za poć u spenzu sa njim
i oni za tuning,trke i ostale điđe,ali slabo je sve to kod nas.... :palacdolje:

Znam da nemaju para... ali ovo nije rasprava o socijalnom profilu prosječnog Hrvata, nego o činjeničnom profilu tržišta.
Evidentirano
 

izzyracer_84

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1256
  • Vozi: sve skupa 250 ccm
  • Lokacija: metropola
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #4 : 06. Ožujak 2006, 16:59:21 »

tržište je takvo da je kupac u stanju kupit proizvod za koji nije siguran po pitanju kvalitete za mizernu cijenu jer čim je jeftino prodavat će se, budemo vidli kak će se prodavat piaggiovi modeli made in china....
Evidentirano
- di ste pi*ke stigo zdravko čolić !
- nisi ti zdravko čolić‡ !
- niste ni vi pi*ke !

Rage

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 486
  • Lokacija: Zagreeb
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #5 : 06. Ožujak 2006, 17:11:08 »

Nikako ne razumijem ljude koji kupuju nove skutere iz Zanzibara za 5000 kuna! Ako nemaš love za pošteni novi, nađe se polovnih, renomiranih marki za sličnu cijenu. Dodaš jos nešto za evanutalni servis i gotovo. Baš me zanima kakvim će se pokazati kineski skuteri nakon par godina vožnje...  :palacdolje:
Evidentirano

paky

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 2009
  • Vozi: na jednom od dva kola
  • Lokacija: Pakoštane
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #6 : 06. Ožujak 2006, 17:39:28 »

Nema smisla da penzić od 60 godina ima skuter od 20tisuća kuna kad mu je ionako za poć u spizu :)
kad može one kineske đinđurije uzet za 4000kn  :LOL: ja ga sebi nebi nikad kupija al u potpunosti se slažem da je za njih takav skuterčić ok stvar  :palacgore:
Evidentirano
Do you need Stunt Show?? Info about prices and bookings at:   www.pakystunt.com

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #7 : 06. Ožujak 2006, 18:05:19 »

Bilo bi to OK da se skuter low cost klase u RH koristi za tu potrebu, ali gledajuči te podatke, večina kupaca prošle godine bili su penzioneri :misli:
Evidentirano

Faber

  • GOSPAR SLAVONSKI
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5170
  • Vozi: GSR 600 L0
  • Lokacija: 7Nm sjeverozapadno od Dubrovnika 8)
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #8 : 06. Ožujak 2006, 18:06:12 »

Nema smisla da penzić od 60 godina ima skuter od 20tisuća kuna kad mu je ionako za poć u spizu :)
kad može one kineske đinđurije uzet za 4000kn  :LOL: ja ga sebi nebi nikad kupija al u potpunosti se slažem da je za njih takav skuterčić ok stvar  :palacgore:
no! jel sam ja rekao da postoje dvije vrste skutera???
i  ne vidim što se svi toliko čude
Evidentirano
!BMK!

Rage

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 486
  • Lokacija: Zagreeb
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #9 : 06. Ožujak 2006, 18:10:28 »

Nikad nisam sjeo na takav skuter, a niti ne želim. Kad sam vidio kvalitetu plastike i izradu, svi mi je bilo jasno. Po meni je to skuter "za otić po novine na kiosk" i ništa više.
Evidentirano

Faber

  • GOSPAR SLAVONSKI
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5170
  • Vozi: GSR 600 L0
  • Lokacija: 7Nm sjeverozapadno od Dubrovnika 8)
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #10 : 06. Ožujak 2006, 18:11:47 »

Nikad nisam sjeo na takav skuter, a niti ne želim. Kad sam vidio kvalitetu plastike i izradu, svi mi je bilo jasno. Po meni je to skuter "za otić po novine na kiosk" i ništa više.
a ja sam mislio da to služi za orat njivu :LOL: :palacgore:
pa u tome je i bit! to nisu neki zaljubljenici već eto..tako uzima se jer je potreba...baš njega briga za sve ostalo
Evidentirano
!BMK!

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #11 : 06. Ožujak 2006, 18:35:39 »

tržište je takvo da je kupac u stanju kupit proizvod za koji nije siguran po pitanju kvalitete za mizernu cijenu jer čim je jeftino prodavat će se, budemo vidli kak će se prodavat piaggiovi modeli made in china....

Kako je Sledge već kazao u prethodnim postovima (a isto tako se i klasificiraju internim analizama tržišta) skuteri ispod cca. 10000 kn. svrstavaju se u klasu low cost i kao takvi nisu direktna konkurencija "normalnim" skuterima od 50 ccm.
Problem je što kupci na našem tržištu to ne shvačaju več žele što prije sjesti na 2 kotača i po što manjoj cijeni, pri tome ne razmišljajuči o stvarima kao što su ležanje, ubrzanje, kočenje, prtljažni prostor, udobnost, dostupnost rezervnih dijelova.
Znači, kad promatramo stanje na tržištu potrebno je tržište prethodno raslojiti i vidjeti tko je podjednako jak u svim sektorima, a ne u jednom pojedinačno.

Glede ove klasifikacije koju sam gore spomenuo, isto je nažalost (ne)primjenjeno i u tržištu motocikala u RH, pa tako možete vidjeti podatak da je Yamaha koja je najjača po prodaji svoj najbolji rezultat za razliku od Kawasakia koji je drugi na tržištu, ostvarila u klasi do 125 ccm. sa modelom YBR 125 (17000 kn.)
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #12 : 06. Ožujak 2006, 21:40:42 »

Full si u pravu... samo si sada trebalo, kao prvo, o tome educirati naše bajne novinarske veličine po kojekakvim auto-moto-čamci rubrikama dnevnih listova koji se usude objaviti nešto tipa "trećina prodanih motocikala u Hrvatskoj pripada kineskim proizvođačima", misleći na Baotiana od 49 ccm i 35 km/h... na što im ipak treba reći da onda barem poštuju zakon, po kojemu takvo vozilo od Baotiana NIJE motocikl, već je zakonski razvrstano kao moped... a motocikle, što je sve iznad 50 ccm, posebno prebrojavati.

u biti, statistika to prilicno jasno odvaja, skutere od motocikala, to sto "eksperti" u novinama sve svrstavaju u motocikle, to je jedna druga tema :)
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #13 : 06. Ožujak 2006, 21:44:04 »

Nikako ne razumijem ljude koji kupuju nove skutere iz Zanzibara za 5000 kuna! Ako nemaš love za pošteni novi, nađe se polovnih, renomiranih marki za sličnu cijenu. Dodaš jos nešto za evanutalni servis i gotovo. Baš me zanima kakvim će se pokazati kineski skuteri nakon par godina vožnje...  :palacdolje:

pardon, nije vise ni 5000 kuna, sad je vec 3000 :)
a cuj, po mome misljenju, te jeftinjake ne kupuju klasicni kupci, vec su ti kinezi od 5000 kn otvorili jedan sasvim novi segment trzista skutera, ljudi koji nisu ni mislili da ce ikad imati skuter, sad su u prilici da si ga priuste.
Evidentirano

tomee

  • BANMAHER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8509
  • Vozi: Kredenc koji vleče frižider
  • Lokacija: Cakovec
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #14 : 06. Ožujak 2006, 21:45:21 »

djenka kako kum :LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #15 : 06. Ožujak 2006, 21:52:42 »

Kako je Sledge već kazao u prethodnim postovima (a isto tako se i klasificiraju internim analizama tržišta) skuteri ispod cca. 10000 kn. svrstavaju se u klasu low cost i kao takvi nisu direktna konkurencija "normalnim" skuterima od 50 ccm.
Problem je što kupci na našem tržištu to ne shvačaju več žele što prije sjesti na 2 kotača i po što manjoj cijeni, pri tome ne razmišljajuči o stvarima kao što su ležanje, ubrzanje, kočenje, prtljažni prostor, udobnost, dostupnost rezervnih dijelova.
Znači, kad promatramo stanje na tržištu potrebno je tržište prethodno raslojiti i vidjeti tko je podjednako jak u svim sektorima, a ne u jednom pojedinačno.

Glede ove klasifikacije koju sam gore spomenuo, isto je nažalost (ne)primjenjeno i u tržištu motocikala u RH, pa tako možete vidjeti podatak da je Yamaha koja je najjača po prodaji svoj najbolji rezultat za razliku od Kawasakia koji je drugi na tržištu, ostvarila u klasi do 125 ccm. sa modelom YBR 125 (17000 kn.)

s ovime se ne bih slozio.
za manje od 10.000 kuna imas vrlo konkretne skutere
Kymco agility 50
Kymco ZX 50
SYM jet 50

svi stoje manje od 10.000 kn.

Kymco ZX 50 ima recimo masinu baziranu na istoj hondinoj proizvodnoj traci kakvu koristi peugeot za svoje zrakom hladjene skutere, koji kostaju barem 30% vise.

gore nabrojano su kvalitetni skuteri. zx je do prije dvije godine kostao 13.500kn. sto dramatican pad vrijednosti dolara, sto nova politika uvoznika, a dijelom i omeksavanje kymca, rezultirala je boljom cijenom na hrvatskom trzistu za kymco skutere.

u ove skutere ispod 10.000 kuna, koji su prilicno dobro ulozen novac, mozes sa vecom dozom rezerveuvrstiti i TGB, PGO, Daelim.

Vjerujem da je i piaggio ZIP made in china dobar potez za nekoga tko ne zeli previse potrositi, a opet otici na kupanje ili u ducan bezbrizno i sa vjetrom u kosi. ako je ima :)
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #16 : 06. Ožujak 2006, 21:55:11 »

djenka kako kum :LOL: :LOL: :LOL:

ostali samo dugmici :)
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #17 : 06. Ožujak 2006, 22:37:47 »

ajde da i ja bacim moja dva centa.

trziste skutera od 50ccm je u evropi, narocito u italiji, francuskoj i spanjolskoj, u velikoj krizi. Ljudi imaju sve vise para, i zele voziti sve vece i jace skutere. Skuteri od 50ccm se prodaju sa malim marzama, kupuju ih razbijanju i reklamacijama skloni klinci, i to se trziste gasi, sigurno i prilicno neumitno. Prava lova lezi u velikim skuterima, od 125ccm na gore.
zato proizvodjaci sve vise ulazu u razvoj vecih skutera.

koji novi model od 50ccm je izasao u evropi zadnjih par godina? Evo ga, novi runner, mozda derbi gp1... Ostalo je samo recikliranje, bez nekih velikih noviteta. I da, peugeot jetforce, teska blamaza od skutera.
a s druge strane, koliko je izaslo modela 125-500?? Beverly, x9,x8,nexus,sportcity,atlantic,scarabeo,spidermax,madison... a gdje su jos suzuki,yamaha,honda kymco... honda vise niti ne radi 50ccm skutere odavno, a honda je ta koja vedri i oblaci i postavlja trendove, zajebavaju se sa zoomerom :)

na prvi pogled, kod nas trziste od 50ccm raste. Medjutim, ako se pazljivije analizira, i iz statistike izuzmu skuteri od 4000 kuna, vidimo da je trziste dozivjelo ozbiljan pad. Jer, ovi jeftinjaci su otvorili sasvim novo trziste, koje nije niti postojalo do njihove pojave.
no, trend smanjenja prodaje 50ccm skutera, postojao je vec i u 2004, dok su se kinezi prodavali po 10000kuna, u prvih osam mjeseci 2004, trziste je bilo slabije 20% nego godinu prije, golemih 20%.Tek tada kinezi krecu ofenzivnije, i smanjuju cijene, i trziste na njihovim krilima ostvaruje isti rezultat kao u 2003. Ali samo na prvi pogled, a u biti je u krizi.
u 2005 trend se nastavlja, na jednoj drugoj temi u forumu sam naveo rezultate prodaje po markama, preciznije njihov pad, svi su pali, a najveci gubitnici su gilera, peugeot i aprilia, a jedini istinski dobitnik lani je bio kymco, koji je znacajno snizio cijene, i uspio profitirati u novom rasporedu snaga, izdvojivsi se kao zlatna sredina. iako, tesko je sad biti pametan pa reci, sta je razlog da je kymco duplao prodaju, a svi ostali su pali, mozda je mreza pocela raditi bolje, mozda je imao srece...

kako ce biti ove godine, tesko je predvidjeti, nadam se samo da se nece ponoviti 2004 kad je kisilo do lipnja i nije bilo nikakve prodaje :) moja pretpostavka je da ce gilera opet zasjati, jer je novi runner zaista zakon, a i piaggio ce se dignuti jer je cijena kineskog zipa odlicna. peugeot ce jos vise potonuti, i bitka za trece mjesto vodit ce se izmedju gilere i kymca, a peugeot ce ostati iza.

na trzistu ce malo potresa donijeti i aprilia, odnosno piaggio hrvatska koja preuzima distribuciju aprilie, i javlja se problem sto napraviti sa aprilijinim dilerima, uzeti im apriliu i dati piaggio dilerima, dati im i piaggio i zabraniti im sve drugo, ostaviti im i apriliu i ono sto prodaju... sto varijanti je, a vjerojatno ce se stvar rjesavati pojedinacno, od dilera do dilera, ovisno o statusu i uspjesnosti. u svakom slucaju bit ce zanimljivo, meni kao kymcovom agentu posebno, jer puno dilera dijelimo s apriliom :)

na zalost, dok 50ccm trziste tone, ovo zanimljivije trziste tesko da ce zasjati. kod nas je situacija zasrana iz dva razloga, jedan je sto ljudi nemaju bas para za skutere jace od 50ccm kao u zapadnoj evropi, a drugi je ta nesretna A kategorija koja je sve skuplja i zeznutija za poloziti. tu se trziste suzava.
a to je prava steta, jer se 125ccm trziste ful zahuktava, honda ima onaj kineski lead (se tako zove) 110ccm, kymco ima 125ccm agility vec za 13.900kn, people 125 za  14.900 na akciji, a bet&win za 18.900. kad pogledas da je sve iznad 50ccm optereceno sa 13% trosarine, vidi se koliko su povoljni sad takvi skuteri. jos da se mogu, kao i vani, voziti sa B kategorijom... drzava bi profitirala visestruko, od trosarine, koe za male nema do ekologije jer nema ispusnih plinova koje bacaju 2-taktni motori... u biti, to mi nikako nije jasno, umjesto da bace trosarinu na 50ccm koji su zagadjivaci i da stimuliraju prodaju 4-taktnih vozila, oni rade suprotno.

tesko je predvidjeti koliko ce kinezi prodavati ove godine. krenuli sa sa velikim cijenama i jos vecim rabatima, i po 30%, ali zeznuli su ih proizvodjaci koji prodaju doslovno svakome, i sad se prodaju sa puno manjim marzama, i dileri vise niti ne zele drzati kineze, jer nema nikakve podrske, nema zarade i ljudi kojima se ta govna kvare vise im za vratom 2 godine, jer on je taj, svojim imenom i prezimenom, a i postenjem, koji mu je prodao to smece, a ne bionatura, ili ingkart, ili lido, ili lupa-pet, ili pitaj boga tko :) dok se dileri malo ne drmnu i ne kazu dosta smeca, nece minuti prodaja kineza, ciji uvoznici imaju jednostavnu filozofiju "take money and run" :)

u svakom slucaju, bit ce jako zanimljivo.
Evidentirano

ivach13

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 796
  • Vozi: opet vozi 636 ;)
  • Lokacija: Sesvetski Kraljevec
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #18 : 06. Ožujak 2006, 22:56:00 »

moja susjeda (ko za qurac) kupila BAOTIANA nekakvog 50 ccm 4-takt.

nesmijem izać iz kuće i primit se bilo čega oko svog kawca i evo ti nje......feder od nogare...kontakt brava....pukla kopča plastike nekog oklopa.......................

a moj japa i ja kupili lapo/lapo (14000 kn)viva city 50 na kredu na 3 god. i svaki 250 kn mjesečno

ja s njim išao svuda ,pa i do dućana i jel mi vjerujete da nemam pojma koliko troši,ni kaj su to servisi.....

znam kaj je servis ,al samo onaj 1.    skidanje blokada...

Pugsley Adams

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 915
  • Lokacija: Croatia, Zg
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #19 : 06. Ožujak 2006, 23:52:27 »

Ako ovu situaciju pogledate iz svijeta automobila ispada da bi svi u najmanju ruku vozili auto od 200ks, a ne kliace sa 60ks koji su hrvatski prosjek. Veliki dio kupaca malih skutera (ne racunajuc klince) traze skuter koji ide od tocke A do tocke B. Performanse nisu primarne, a cijena je ta koja ih stimulira pri kupnji. Problem kineza bez dijelova je problem drzave koja nije regulirala standarde homologacije i neznam vec cega, kad je dozvolila prodaju bez podrske proizvođaca, uvoznika i na kraju dilera. Mene kao korisnika nebi trebalo zanimati zasto taj lanac ne funcionira, jednostavno zato sto je moj jedini kontakt s dilerom i njega cu pohvalit ili pokudit za rad. Sta ja imam s nekim kinezom koji je zaduzen za dijelove? Dakle te isprike su po meni bezveze. Kad se uvede red na trziste tek onda ce se vidjeti ko nudi najvise za najmanje novaca.
Evidentirano
 

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #20 : 07. Ožujak 2006, 14:18:51 »

2 Puglsey; Red na tržište mogu jedino na pravi način uvesti sami kupci, koji bi trebali prepoznat (ne)kvalitetu kineza i "kaznit" ih kupnjom nekog drugog proizvođača koji ima bolji odnos uloženo/dobiveno.
Ovo stoji u potpunosti, jer kako drugačije objasniti nepostojanje booma zongshena u Italiji. Po riječima jednog poslovnog čovjeka iz Italije eksplozija kupnje zongshena je i postojala prije 2-3 godine, ali je još veća bila eksplozija nezadovoljstva kupaca koja je rezultirala totalnim bojkotom i nestankom te marke s tržišta.

2 djenka; Kratko i jasno. Tvrtka koja se bavi prodajom statistike za moto tržište u RH ,"low cost" skutere definira kao one koji su u cijenovnom razredu ispod 10000 kn. Bespotrebno je iz te grupe izdvajati Kymco, Sym ili Piaggio. Oni su samostalan cijenovni razred i na moju sreću ne uspoređuju se pri određivanju stimulacijske plaće s ostalim skuterima iste zapremine.

p.s. koja su tri najprodavanija skutera iz Kymco ponude, bez obzira na zapreminu?
Evidentirano

paky

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 2009
  • Vozi: na jednom od dva kola
  • Lokacija: Pakoštane
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #21 : 08. Ožujak 2006, 11:18:42 »

Gle ti skuteri nevaljaju kurca stvarno al njihova potrošnja i troškovi održavanja su jeftiniji nego da biciklu voziš :LOL: a piaggio npr 2t neki troši i ulje i dosta goriva dok ovi ne troše apsolutno ništa. Ima mi stric takvog kineza jednog boatijan neki :mrgreen: natanka san 20 kn na benzinskoj i možeš se vozit jedno 120km s time  :palacgore:  . Je da kočnice nevaljaju i da imaš osjećaj da će ti volan u rukama ostat al čak ide i na zadnje  :D Što se tiće dijelova i oni nisu skupi
Al jebo me dan ako ovaj piaggio nije poludio sa cijenama dijelova, ovo stvarno nije normalo  :misli:
Treba netko da ih spusti na zemlju  :misli:
Evidentirano
Do you need Stunt Show?? Info about prices and bookings at:   www.pakystunt.com

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10180
  • Vozi: YAMAHA
  • Lokacija: Yamaha Pribudić & Borčić, Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #22 : 08. Ožujak 2006, 13:17:17 »

Gle ti skuteri nevaljaju kurca stvarno al njihova potrošnja i troškovi održavanja su jeftiniji nego da biciklu voziš :LOL: a piaggio npr 2t neki troši i ulje i dosta goriva dok ovi ne troše apsolutno ništa. Ima mi stric takvog kineza jednog boatijan neki :mrgreen: natanka san 20 kn na benzinskoj i možeš se vozit jedno 120km s time  :palacgore:  . Je da kočnice nevaljaju i da imaš osjećaj da će ti volan u rukama ostat al čak ide i na zadnje  :D Što se tiće dijelova i oni nisu skupi
Al jebo me dan ako ovaj piaggio nije poludio sa cijenama dijelova, ovo stvarno nije normalo  :misli:
Treba netko da ih spusti na zemlju  :misli:
Usporedi cijene dijelova Piaggia i ostalih poznatijih tvrtki...
Evo za runnera 50:
ležaj radilice 60 kn
Prsten 35 Kn
Sve brtve 50 kn
Evidentirano
KACIGE: ARAI, AGV, SHARK, SUOMY, KYT, UNIK, NAU, BHR, NENKI ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, BERING, UNIK ; ČIZME: REV'IT!, TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: BS ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; RUKAVICE: REVIT, ORINA ; TORBE I SJEDALA: BAGSTER: MAJICE VR46
http://shop.yamaha-split.hr/

Pugsley Adams

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 915
  • Lokacija: Croatia, Zg
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #23 : 08. Ožujak 2006, 13:18:50 »

2 Puglsey; Red na tržište mogu jedino na pravi način uvesti sami kupci, koji bi trebali prepoznat (ne)kvalitetu kineza i "kaznit" ih kupnjom nekog drugog proizvođača koji ima bolji odnos uloženo/dobiveno.
Ovo stoji u potpunosti, jer kako drugačije objasniti nepostojanje booma zongshena u Italiji. Po riječima jednog poslovnog čovjeka iz Italije eksplozija kupnje zongshena je i postojala prije 2-3 godine, ali je još veća bila eksplozija nezadovoljstva kupaca koja je rezultirala totalnim bojkotom i nestankom te marke s tržišta.


Mislim da nisi u pravu. Ako zanemarimo probleme sa dijelovima, dakle uslugu nakon prodaje, kinezi su zanimljivi. Ne kvare se puno (po mojim saznanjima), stedljivi su, jeftini i kao proizvod i za odrzavanje. Dakle najveci je problem u servisu. Kupac nije u mogucnosti kontrolirat te stvari i mislim da bi tu ipak trebala drzava reagirat i odredit zakonsku regulativu za uvoz takvih proizvoda.

Sto se tice Italije to je potpuno druga prica, mi nemamo niti njihov standard niti industriju skutera. Kod njih je sigurno puno manja razlika u cijeni između njihovih i kineskih skutera, carina, porezi itd... Da ne spominjem "kupujte talijansko" nacin razmisljanja. Prodati kineski skuter talijanu je kao prodati frizider eskimu. Vrlo tesko.
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #24 : 08. Ožujak 2006, 14:41:35 »

Ne govorim ja da je kvaliteta zongshena loša, ali kad govorimo o proizvodu normalno je da u njega uračunamo i postprodajnu podršku(servis, rez. djelovi) a to im je slaba točka.

p.s. u Italiji Zip koji se proizvodi u Kini košta 10360 kn, a kod nas 8750, znači standard i domoljublje nemaju veze s tim, stvar je čisto u njihovom poznavanju onoga što kupuju
Evidentirano

Pugsley Adams

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 915
  • Lokacija: Croatia, Zg
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #25 : 08. Ožujak 2006, 15:09:54 »

Kada bi kineski zip kod nas kostao 10500kn bio vrlo blizu cijeni 2 baotiana i time bi ispao iz trzisne utrke kod nas. Zato standard ima veze, znaju da u Italiji mogu dobiti tu cijenu za njega ali tu bi to vec islo nesto teze, to je vise stvar politike proizvođaca. Uzmi takodjer u obzir da italija sigurno stiti svoju industriju uvoznim kvotama ili porezima, takodjer da dileri imaju tamo vece marze itd...i time se cijena baotijana i kineskog zipa u teoriji priblizava.
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #26 : 08. Ožujak 2006, 16:38:31 »

Neznam o čemu pričaš, nema mi to nekog smisla, zašto spominješ uvozne kvote ako je proizvođač kineskog Zipa Piaggio, nije neka odvojena firma. Daleko od toga da cijenu ne određuje tržošte, ali u ovom primjeru to samo znači da talijani cijene kvalitetu kineskog Zipa.

p.s. Evo da još malo zamutim sliku; cijena kineskog zipa 100 je u italiji 750 kuna viša od modela od 50 ccm.
Evidentirano

r.e.!

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 479
  • Lokacija: Gospić
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #27 : 08. Ožujak 2006, 18:30:00 »

Mi smo specifično, tranzitno, siromašno tržište gdje se ne gleda kvaliteta već cijena po metru lima. Ono što vrijedi za automobilsko tržište vrijedi i za moto. Za što manje novaca dobiti nešto... A što, to se kupci uglavnom pitaju poslije, kada dođe do problema koji su svojstveni svakom proizvodu u kojega nije uloženo ni u razvoj  ni u ispitivanje, bar ne toliko koliko je to potrebno da bi se zadovoljili današnji standardi kvalitete i pouzdanosti. Tu se vidi neiskustvo ,jer je očito da je nedovoljno uloženo i u razvoj samog proizvoda kao i u razvoj servisne i distributerske mreže bez obzira na količinu prodanih proizvoda- bar kod nas- dotičnog proizvođača, koji još, valjda ne shvaća da svjetsko tržište nije isto što i kinesko. Da se ne može po nekom planu prodati što je proizvedeno.
Inače ovaj bum kinezi i nisu doživjeli na bogatijim i tržištima koja su razmaženija od našega.
Idem u dućan kupiti ulje, šećer, ... i usput kupim skuter. I što onda? :misli: :misli: 
Evidentirano

Pugsley Adams

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 915
  • Lokacija: Croatia, Zg
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #28 : 08. Ožujak 2006, 18:36:43 »

Uvozne kvote se odnose na baotiane (zongshen ili kako se vec zovu). Gle pojednostavljeno...na skuter koji izaadje iz tvornice u italiji ide samo porez trosarina i mozda jos nesto, ovaj kineski vjerovatno ima neke talijanske dijelove da bi se izbjegli neki porezi. Na baotiana ide sve to plus jos carina i jos neki dodatni porezi kojima italia stiti svoje proizvođace. Odnosno kad nabacis sve to na cijenu baotiana on ce u italiji kostat recimo 8000kn i ralika u cijeni vise nece toliko velika.
« Zadnja izmjena: 08. Ožujak 2006, 18:57:12 Pugsley Adams »
Evidentirano

zrina

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 112
  • Lokacija: bribir
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #29 : 08. Ožujak 2006, 22:25:19 »

Ljudi kupuju jeftinije to je normalno. kod nas vlada praksa neka je jeftinije samo neka je novo. Ja nikad nebi kupio nešto za što nisam čuo. Ja općenito vjerujem piaggiu. Ako ne neko ne slaže sa mnom izvinjavam se.
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #30 : 09. Ožujak 2006, 00:14:51 »

Mi smo specifično, tranzitno, siromašno tržište gdje se ne gleda kvaliteta već cijena po metru lima. Ono što vrijedi za automobilsko tržište vrijedi i za moto. Za što manje novaca dobiti nešto... A što, to se kupci uglavnom pitaju poslije, kada dođe do problema koji su svojstveni svakom proizvodu u kojega nije uloženo ni u razvoj  ni u ispitivanje, bar ne toliko koliko je to potrebno da bi se zadovoljili današnji standardi kvalitete i pouzdanosti. Tu se vidi neiskustvo ,jer je očito da je nedovoljno uloženo i u razvoj samog proizvoda kao i u razvoj servisne i distributerske mreže bez obzira na količinu prodanih proizvoda- bar kod nas- dotičnog proizvođača, koji još, valjda ne shvaća da svjetsko tržište nije isto što i kinesko. Da se ne može po nekom planu prodati što je proizvedeno.
Inače ovaj bum kinezi i nisu doživjeli na bogatijim i tržištima koja su razmaženija od našega.
Idem u dućan kupiti ulje, šećer, ... i usput kupim skuter. I što onda? :misli: :misli: 

I usput kupiš još i Landwind, najnoviji kineski terenac za čak 18, a ima i ultra-turbo-de luxe verzija za 20.000 eura...
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #31 : 09. Ožujak 2006, 13:01:36 »

I usput kupiš još i Landwind, najnoviji kineski terenac za čak 18, a ima i ultra-turbo-de luxe verzija za 20.000 eura...

Ali u vožnji pripazi na pješake, jer ako ih udariš, totalna šteta na autu ti ne gine :mrgreen:
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #32 : 09. Ožujak 2006, 16:34:43 »

Evo sad mi ušao tip u prodavaonicu i pita ima li koja kaciga za 100 kn.
Ja mu odgovorim da takvo nešto ne postoji, ali baš me zanimalo što takav tip vozi, pa sam ga i to pitao.
A on odgovara; Neki skuter
Dam glavu da vozi Zongshen


Evidentirano

corky

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 765
  • Vozi: Honda xl 650 na relaciji Split -Solin
  • Lokacija: nekad skalice sada Solin
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #33 : 09. Ožujak 2006, 17:54:19 »

Ali u vožnji pripazi na pješake, jer ako ih udariš, totalna šteta na autu ti ne gine :mrgreen:

ajde nemoj tako oštro joke
 pješaku ne bude ništa samo je 100% smrtnost vozača.. što i nije tako loše .... :shock: :misli: :LOL: :LOL:
Evidentirano
Luda za tićima i motorima

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #34 : 09. Ožujak 2006, 17:59:42 »

ajde nemoj tako oštro joke
 pješaku ne bude ništa samo je 100% smrtnost vozača.. što i nije tako loše .... :shock: :misli: :LOL: :LOL:

Pa na to sam i mislio, ali nemojmo previše u off
Evidentirano

Rage

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 486
  • Lokacija: Zagreeb
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #35 : 09. Ožujak 2006, 19:14:59 »

Evo sad mi ušao tip u prodavaonicu i pita ima li koja kaciga za 100 kn.
Ja mu odgovorim da takvo nešto ne postoji, ali baš me zanimalo što takav tip vozi, pa sam ga i to pitao.
A on odgovara; Neki skuter
Dam glavu da vozi Zongshen



  :LOL:  :LOL: 100 kn? Daj i meni koju, ak nabavis! Kad imas loš skuter, pa šta ce ti (dobra) kaciga  :mrgreen: Mislim da ima dosta ljudi koji uopče na shvacaju odnose uloženo/dobiveno. Ko da im se motor nužno zlo, a kaciga još šlag na tortu...
Evidentirano

r.e.!

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 479
  • Lokacija: Gospić
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #36 : 09. Ožujak 2006, 19:43:10 »

Bez obzira što vozio, kada se dođe u situacije da zatreba kaciga u punom smislu, nema veze što voziš, jer brzina je brzina.
Evidentirano

zrina

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 112
  • Lokacija: bribir
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #37 : 09. Ožujak 2006, 20:17:21 »

Ja vjerujem samo talijanima i nikom drugom tradicija se nesmije zaboravit
Evidentirano

r.e.!

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 479
  • Lokacija: Gospić
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #38 : 09. Ožujak 2006, 20:26:06 »

Ja vjerujem samo talijanima i nikom drugom tradicija se nesmije zaboravit
:skuter: :skuter: :piva: :piva:
« Zadnja izmjena: 09. Ožujak 2006, 21:09:40 r.e.! »
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #39 : 09. Ožujak 2006, 20:40:19 »

Ako ovu situaciju pogledate iz svijeta automobila ispada da bi svi u najmanju ruku vozili auto od 200ks, a ne kliace sa 60ks koji su hrvatski prosjek. Veliki dio kupaca malih skutera (ne racunajuc klince) traze skuter koji ide od tocke A do tocke B. Performanse nisu primarne, a cijena je ta koja ih stimulira pri kupnji. Problem kineza bez dijelova je problem drzave koja nije regulirala standarde homologacije i neznam vec cega, kad je dozvolila prodaju bez podrske proizvođaca, uvoznika i na kraju dilera. Mene kao korisnika nebi trebalo zanimati zasto taj lanac ne funcionira, jednostavno zato sto je moj jedini kontakt s dilerom i njega cu pohvalit ili pokudit za rad. Sta ja imam s nekim kinezom koji je zaduzen za dijelove? Dakle te isprike su po meni bezveze. Kad se uvede red na trziste tek onda ce se vidjeti ko nudi najvise za najmanje novaca.

gle, malo iskrivljeno gledas na stvar :)
nije problem u dijelovima, cak mislim da dijelova za kineze i ima, i da nije toliki bauk njihov nedostatak, vec je problem u tome ste ljude frustrira njihova nepouzdanost i slaba kvaliteta. jer, ako je motor vise u servisu nego sto ga vozis, onda covjek s razlogom poludi.

isto tako, na nasem trzistu, svi 50ccm skuteri su klasa 60ks koju navodis u autima. s tim da u 60ks imas i punto, i polo, i clio, i corsu, ali imas i ladu, tatu, daciu, kineske brandove niti ne znam :)
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #40 : 09. Ožujak 2006, 20:53:43 »

2 Puglsey; Red na tržište mogu jedino na pravi način uvesti sami kupci, koji bi trebali prepoznat (ne)kvalitetu kineza i "kaznit" ih kupnjom nekog drugog proizvođača koji ima bolji odnos uloženo/dobiveno.
Ovo stoji u potpunosti, jer kako drugačije objasniti nepostojanje booma zongshena u Italiji. Po riječima jednog poslovnog čovjeka iz Italije eksplozija kupnje zongshena je i postojala prije 2-3 godine, ali je još veća bila eksplozija nezadovoljstva kupaca koja je rezultirala totalnim bojkotom i nestankom te marke s tržišta.

   u biti, toga nije ni bilo, jer tada ti kinezi nisu bili toliko jeftini. kad sam bio na zadnjem intermotu u minhenu vidjao baotiane po ducanima sa keramikom, kucnim potrepstinama i cilimima, ali nisu kostali 500EUR kao kod nas, nego 1200 :) I da, skupljali su prasinu.
   u italiji, koliko ja pratim statistiku u tuttomotu, nijedan kinez nema preko 1% trzista :)

2 djenka; Kratko i jasno. Tvrtka koja se bavi prodajom statistike za moto tržište u RH ,"low cost" skutere definira kao one koji su u cijenovnom razredu ispod 10000 kn. Bespotrebno je iz te grupe izdvajati Kymco, Sym ili Piaggio. Oni su samostalan cijenovni razred i na moju sreću ne uspoređuju se pri određivanju stimulacijske plaće s ostalim skuterima iste zapremine.

stimulacijska placa? ne kuzim sto si htio reci, moram priznati

p.s. koja su tri najprodavanija skutera iz Kymco ponude, bez obzira na zapreminu?

agility
vitality
spacer

tim redom. agility je ekonomska klasa, vitality je korak ispred, robusni gradski skuter. Spacer je dizajnom vec zastario, ali se ne da, jer je izuzetno praktican, naslonjaci, velik bunker, ogromna podnica, rezervar 12 litara... :)
Kymcovi kupci su ozbiljni ljudi kojima je cilj dobiti kvalitetu i pouzdanost za so bolju cijenu, a tu je kymco vrlo konkurentan. Za nas je najzajebanija sportska klasa - SR, NRG, SPDFGHT, RNNR... ali niti ne pretendiramo na taj segment. Trziste je veliko, ima mjesta za sve, samo treba imat volje raditi :)
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #41 : 09. Ožujak 2006, 21:00:03 »

p.s. koja su tri najprodavanija skutera iz Kymco ponude, bez obzira na zapreminu?

btw, da ne pricamo samo o ekonomskoj klasi u klasi 500, xciting se dva mjeseca (srpanj i kolovoz) lani prodavao bolje od nexusa. onda ih je nestalo :(
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #42 : 09. Ožujak 2006, 21:03:34 »

p.s. u Italiji Zip koji se proizvodi u Kini košta 10360 kn, a kod nas 8750, znači standard i domoljublje nemaju veze s tim, stvar je čisto u njihovom poznavanju onoga što kupuju

kosta vise dijelom i zbog toga sto je na zadnjem skupu WTO-a u hong kongu izglasano da "kina nije dobrodosla konkurencija" sto je otvorilo mogucost uvodjenja zastitnih carina na robu made in china :)

Inace, berlusconi je poludio kad je skuzio da piaggio pocinje eksperiment sa kinom, spekulira se da ce se sva proizvodnja preseliti u kinu, osim top of the line modela.
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #43 : 09. Ožujak 2006, 21:09:17 »

Neznam o čemu pričaš, nema mi to nekog smisla, zašto spominješ uvozne kvote ako je proizvođač kineskog Zipa Piaggio, nije neka odvojena firma. Daleko od toga da cijenu ne određuje tržošte, ali u ovom primjeru to samo znači da talijani cijene kvalitetu kineskog Zipa.

p.s. Evo da još malo zamutim sliku; cijena kineskog zipa 100 je u italiji 750 kuna viša od modela od 50 ccm.

mislim da proizvodjac nije piaggio, bas me zanima sto pise na homologaciji? Marka proizvoda je piaggio, ali na homologaciji za proizvodjaca stoji nesto drugo, vrlo vjerojatno. Vjerojatno to mozes provjeriti, bas bi bilo interesantno znati.

ovo sto pugsley kaze ima smisla, jer se na kinesku robu moze nabiti trosarina, sto je vjerojatno slucaj u italiji, da bi se smanjila konkurentnost kineskih proizvoda.

Takodjer, dileri u italiji opcenito imaju vece rabate, jer su im troskovi poslovanja veci, sto isto utjece na krajnju cijenu.
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #44 : 09. Ožujak 2006, 21:13:49 »

Evo sad mi ušao tip u prodavaonicu i pita ima li koja kaciga za 100 kn.
Ja mu odgovorim da takvo nešto ne postoji, ali baš me zanimalo što takav tip vozi, pa sam ga i to pitao.
A on odgovara; Neki skuter
Dam glavu da vozi Zongshen


a jebate led, jesi se okomio na zongshena, ni krivog ni duznog :) sta nije zongshen firma koja proizvodi piaggio zip u kini?

meni se zonghsen cini od svih kineza najozbiljniji, ovi drugi su groblje generalno - baotian, xinling, cfmoto, qingqi... a najvec srot je keeway, koji jos usput ima cijenu od 9000 kn za 10' skuter :) a 12.000 za 12' :) Zato i daju 30% rabata
Evidentirano

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10180
  • Vozi: YAMAHA
  • Lokacija: Yamaha Pribudić & Borčić, Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #45 : 09. Ožujak 2006, 23:38:32 »

Zip u Kini proizvodi tvornica PIAGGIO FOSHAN MOTORCYCLE CO. LTD
(PIAGGIO Group and Zongshen Industry Group su osnivači)
Evidentirano
KACIGE: ARAI, AGV, SHARK, SUOMY, KYT, UNIK, NAU, BHR, NENKI ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, BERING, UNIK ; ČIZME: REV'IT!, TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: BS ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; RUKAVICE: REVIT, ORINA ; TORBE I SJEDALA: BAGSTER: MAJICE VR46
http://shop.yamaha-split.hr/

Rivi

  • Il' si faca,ili nisi!!!
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9015
  • Vozi: Stone-Preteča "duck-fejs" selfija.
  • Lokacija: Zguza
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #46 : 10. Ožujak 2006, 07:10:49 »

Pušite vi svi skupa u trubu koliko oćete, moj Baotijan već godinu dana leluja po Splitu. Ona priča o konačnoj brzini od 35 kaemnasat vrijedi samo za uzbrdice. Istina, ne obiluje snagom, ali ide, a to mu je osnovna namjena.
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #47 : 10. Ožujak 2006, 13:05:27 »

a jebate led, jesi se okomio na zongshena, ni krivog ni duznog :) sta nije zongshen firma koja proizvodi piaggio zip u kini?

meni se zonghsen cini od svih kineza najozbiljniji, ovi drugi su groblje generalno - baotian, xinling, cfmoto, qingqi... a najvec srot je keeway, koji jos usput ima cijenu od 9000 kn za 10' skuter :) a 12.000 za 12' :) Zato i daju 30% rabata

Večina skutera koje navodiš su zongshen, to je tvornica koja uvoznicima nudi, koliko ja znam, čak 40 imena brendova, te se zato javlja više modela i naziva za isti oblik šasije. Imaš i primjer "Tin & Mateo" kad je jedan od RH uvoznika stavio ime brenda po svoja dva sina.

p.s. stimulacijska plaća znaći da se prilikom određivanja visine nagrade koju dobijem gleda prodaja skutera koje prodajem, a u tom segmentu se ne uspoređuju NRG i batotian,te ostali ispod 10000 kn, več samo s njima ide usporedba sa Zip Kina
Evidentirano

Izi

  • Gost
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #48 : 11. Ožujak 2006, 14:34:29 »

evo bas sam dobio katalog od Metroa, Baotiana prodaju po 3700  :shock:
Evidentirano

mkt

  • Gost
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #49 : 11. Ožujak 2006, 21:49:23 »

evo bas sam dobio katalog od Metroa, Baotiana prodaju po 3700  :shock:


i još dobiješ set noževa za samo 999,999,99 :mrgreen:
Evidentirano

Srki

  • Dezurni pojebavatelj koji živi na rubu!
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5879
  • Vozi: Type R, CBR 600F
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #50 : 13. Ožujak 2006, 14:17:57 »

Činjenica je da su kinezi prodali prek 3000 komada.

To da li oni valjaju ili ne, nije bitno. Bitna je cijena. O kvaliteti nemogu suditi, ali poznam 3 vlasnika koji se bez problema vozaju cijelu godinu bez problema.

Za talijanske proizvođače, čini mi se, dolaze malo teža vremena. Oni su sigurno navikli na jebačke zarade na svakom skuteru koji prodaju, a sad im ovi žuti malo sjebaju račune. Morat će se malo prilagoditi i smanjit apetite. Manageri u Piaggiu se rado vozaju u skupim službenim autima, papaju fine ribice na brodovima i imaju masne bonuse. To treba od nekud financirati.

Izgleda da dolaze neka druga vremena za firme koje još fino žive zahvaljujući imenu. Tak su se svi smijeli 70tih japancima i njihovim pokušajima da naprave auto. Nakon 10 godina se više niko nije smijal, a nakon 25 su požderali Ameriku i pol Evrope.

Danas su kinezi i njihovi skuteri možda malo smiješni al bumo se smijali za 5 godina. Kiselo.





srki
Evidentirano
tu pola nije istina, a pola je zajebancija

veliki

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 722
  • Vozi: ABC 3-TEC, beverly 250
  • Lokacija: med Murom i Dravom
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #51 : 13. Ožujak 2006, 14:26:37 »

Potpuno se slažem, alči bi ja ipak radije kupio polovnog talijana nego novog kineza. Mada je cijena duplo veča za polovnjak nego za novi,,,sve jedno.
Servisna mreža i djelovi za kineze nema, jer oni za svakih 10 skuta dobe jedan koji mogu koristiti za djelove, i nek ti se pokvari a ovaj je več potrošio dio koji ti treba,,,možeš samo čekati i nadati se.
to je stvar koja me okreče protiv kineza.
Evidentirano
Ne vozite brzo, da nebi živjeli kratko

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #52 : 13. Ožujak 2006, 15:18:02 »

Činjenica je da su kinezi prodali prek 3000 komada.

To da li oni valjaju ili ne, nije bitno. Bitna je cijena. O kvaliteti nemogu suditi, ali poznam 3 vlasnika koji se bez problema vozaju cijelu godinu bez problema.

Za talijanske proizvođače, čini mi se, dolaze malo teža vremena. Oni su sigurno navikli na jebačke zarade na svakom skuteru koji prodaju, a sad im ovi žuti malo sjebaju račune. Morat će se malo prilagoditi i smanjit apetite. Manageri u Piaggiu se rado vozaju u skupim službenim autima, papaju fine ribice na brodovima i imaju masne bonuse. To treba od nekud financirati.

Izgleda da dolaze neka druga vremena za firme koje još fino žive zahvaljujući imenu. Tak su se svi smijeli 70tih japancima i njihovim pokušajima da naprave auto. Nakon 10 godina se više niko nije smijal, a nakon 25 su požderali Ameriku i pol Evrope.

Danas su kinezi i njihovi skuteri možda malo smiješni al bumo se smijali za 5 godina. Kiselo.





srki

Nabavna cijena Zongshena(baotian, keeway,...i ostali jer svi su od istog proizvođača) je cca 150 USD, prodaju se u RH sada za 3600 kn, a prije godinu dana cijena im je bila 5000 kn.

Prodavatelj Piaggia ima zaradu od cca 10% kad nema neke prodajne akcije, u low cost klasi to je zarada od 870 kn.

Sad ti izračunaj tko više zarađuje


Evidentirano

Pugsley Adams

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 915
  • Lokacija: Croatia, Zg
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #53 : 13. Ožujak 2006, 23:14:20 »

Mislim da je Srki pisao za proizvođace ne prodavace.
Evidentirano

Srki

  • Dezurni pojebavatelj koji živi na rubu!
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5879
  • Vozi: Type R, CBR 600F
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #54 : 14. Ožujak 2006, 12:12:09 »

Nabavna cijena Zongshena(baotian, keeway,...i ostali jer svi su od istog proizvođača) je cca 150 USD, prodaju se u RH sada za 3600 kn, a prije godinu dana cijena im je bila 5000 kn.

Prodavatelj Piaggia ima zaradu od cca 10% kad nema neke prodajne akcije, u low cost klasi to je zarada od 870 kn.

Sad ti izračunaj tko više zarađuje





Ne da ne vjerujem nego ne vjerujem

Sa 10% ne radi niko. Zato jer bi propao sutra ujutro. Getro radi sa više zarade.

Dovoljno dugo sam u prodaji i nisam još sreo nikoga ko bi se digao ujutro iz kreveta za 10% zarade.

Bez 40-60% proizvođači ne pale pogon ujutro, a distributeri bez 30% ne pale aparat za kavu.



srki
Evidentirano
tu pola nije istina, a pola je zajebancija

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #55 : 14. Ožujak 2006, 12:35:01 »


Ne da ne vjerujem nego ne vjerujem

Sa 10% ne radi niko. Zato jer bi propao sutra ujutro. Getro radi sa više zarade.

Dovoljno dugo sam u prodaji i nisam još sreo nikoga ko bi se digao ujutro iz kreveta za 10% zarade.

Bez 40-60% proizvođači ne pale pogon ujutro, a distributeri bez 30% ne pale aparat za kavu.



srki

E vidiš, sad tek možeš spoznati koliko je Piaggio dobra tvrtka, jer stvarno i realno tako stoje stvari, a konkretno prodavatelj kod kojeg radim egzistira već 9 godina, i od jedne prodavaonice, došao je danas do 4 prodavaonice i 2 servisa.











joke
















zaaaaaakon :palacgore:
Evidentirano

Srki

  • Dezurni pojebavatelj koji živi na rubu!
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5879
  • Vozi: Type R, CBR 600F
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #56 : 14. Ožujak 2006, 14:38:01 »

E vidiš, sad tek možeš spoznati koliko je Piaggio dobra tvrtka, jer stvarno i realno tako stoje stvari, a konkretno prodavatelj kod kojeg radim egzistira već 9 godina, i od jedne prodavaonice, došao je danas do 4 prodavaonice i 2 servisa.











joke
















zaaaaaakon :palacgore:

Ok, ak vam svaki mjesec podijeli fine plaće, ja sretan zbog firme :palacgore: :mrgreen:

Malo off-a, kaj veliš na pismo gospodina iz Ing Karta objavljeno u Moto Pulsu?



srki
Evidentirano
tu pola nije istina, a pola je zajebancija

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #57 : 14. Ožujak 2006, 14:55:24 »

Ne bih komentirao, jer sam ja ipak direktno u to uključen, ali komentari su se već na forumu pojavili, mislim u topicu "Dijelovi za Apriliu". Ja samo mogu dodati da Piaggio nije kupio Apriliu da bi zadržao postojeće stanje, već da bi nešto mjenjao, odnosno unapredio. To naravno iziskuje određeni period, ali situacija će sigurno ić nabolje.
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #58 : 14. Ožujak 2006, 21:15:05 »


Izgleda da dolaze neka druga vremena za firme koje još fino žive zahvaljujući imenu. Tak su se svi smijeli 70tih japancima i njihovim pokušajima da naprave auto. Nakon 10 godina se više niko nije smijal, a nakon 25 su požderali Ameriku i pol Evrope.

Danas su kinezi i njihovi skuteri možda malo smiješni al bumo se smijali za 5 godina. Kiselo.

gle, opet cu ponoviti. Japanci sada kostaju kao i evropski auti, a cesto su i skuplji. Isto tako, ako kinezi misle dici kvalitetu, nece vise kostati kao malo bolji usisac.

Svima je cilj prodavati sto skuplje i vise. Tako i kinezima. Evo ti primjera:
Baotian                    5000 komada X avg.  4.000 kn = 20.000.000 kn na pet uvoznika (koliko ih ja znam)
Piaggio & Gilera          3000 komada X avg. 20.000 kn = 60.000.000 kn na jednog uvoznika

pa ti vidi sta se vise isplati.

Vjeruj da bi i kinez radje prodao manje motora po skupljoj cijeni, nego ovako.
No, kad to dodje, i ako dodje, opet ce se trziste iznivelirati, i stvari ce sjesti na svoje.
Evidentirano

Srki

  • Dezurni pojebavatelj koji živi na rubu!
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5879
  • Vozi: Type R, CBR 600F
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #59 : 15. Ožujak 2006, 12:13:46 »

gle, opet cu ponoviti. Japanci sada kostaju kao i evropski auti, a cesto su i skuplji. Isto tako, ako kinezi misle dici kvalitetu, nece vise kostati kao malo bolji usisac.

Svima je cilj prodavati sto skuplje i vise. Tako i kinezima. Evo ti primjera:
Baotian                    5000 komada X avg.  4.000 kn = 20.000.000 kn na pet uvoznika (koliko ih ja znam)
Piaggio & Gilera          3000 komada X avg. 20.000 kn = 60.000.000 kn na jednog uvoznika

pa ti vidi sta se vise isplati.

Vjeruj da bi i kinez radje prodao manje motora po skupljoj cijeni, nego ovako.
No, kad to dodje, i ako dodje, opet ce se trziste iznivelirati, i stvari ce sjesti na svoje.

Tu si uglavnom u pravu. Osim u onom o japanskim autima. Uzmi Accord pa ga usporedi sa njemačkim autima u klasi. Full oprema 190 ks košta kao Audi a3 1.6.

A i Piaggio će spuštat cijene pa ovaj odnos koji si napisao neće tako izgledat za koju godinu. Kinezi će bit sve kvalitetniji i prodavat sve više. Osim toga, usporedio si skuter kineski od 4000 kn i Piaggio od 20 000kn. Kojih 20 000? Govori se o low cost grupi a to nije 20 000 kn.

Osim toga, kako Joke kaže, Piaggio uzme 10 posto po motoru, a Kinez u nabavi košta 150 $ (?). Znači, za zaradu od Piaggia kupiš cijeli skuter od Kineza???





srki
Evidentirano
tu pola nije istina, a pola je zajebancija

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #60 : 15. Ožujak 2006, 13:07:06 »

Djenkina tvrdnja ipak stoji jer on govori o prodanim skuterima, a Piaggio prodaje najviše onih iz višeg cjenovnog  razreda, dok zongshen prodaje one iz low-cost razreda.
To da će Piaggio spuštati cijene ne vjerujem, jedino ako se nastavi ovaj trend HR tržišta može se desiti da prodaje najviše skutera iz low-cost klase nauštrb onih od 20000 kn koje su prodavali do sada
Evidentirano

izzyracer_84

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1256
  • Vozi: sve skupa 250 ccm
  • Lokacija: metropola
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #61 : 15. Ožujak 2006, 14:19:37 »

do kud računate low cost ? do 10 000 kn ?

mislim da je činjenica da će piaggio prodavat više modele koji će od ove godine bit i made in china (zip i ovi ostali iz kine) nego istih tih modela koji će samo zato jer su složeni u italiji bit skuplji, što će reći da će low cost ipak uzet dio kolača
Evidentirano
- di ste pi*ke stigo zdravko čolić !
- nisi ti zdravko čolić‡ !
- niste ni vi pi*ke !

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #62 : 15. Ožujak 2006, 14:20:17 »

Osim toga, kako Joke kaže, Piaggio uzme 10 posto po motoru, a Kinez u nabavi košta 150 $ (?). Znači, za zaradu od Piaggia kupiš cijeli skuter od Kineza???
srki

cuj, baotiani ne dodju 150$, vec ipak vise :-) Vjeruj, informacija iz prve ruke. Iako, dosta ovisi kako ga opremljenog kupujes, jer ako uzmes zeljezne felge, jadni auspuhe, plasticne rucice kocnice, mozes dosta ustedjeti :)

ali opet, uzmi sve i da je 150$, a u prodaji je 400 (bez PDV-a), a tu imas troskove prijevoza (najmanje 40$/kom), carine (10% ako se ne varam), homologacije, ljudi, skladista..., vjeruj da im ne ostane bas puno vise nego piaggiu. I tu opet dolazimo do toga da bi svatko rado poskupio, da za manje posla digne vise para :)

a sto se tice honde accord 190KS za cijenu audja A3 1.6, daj mi molim te adresu i broj telefona tog hondinog dilera, da ga odmah nazovem :)
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #63 : 15. Ožujak 2006, 14:35:09 »

Djenkina tvrdnja ipak stoji jer on govori o prodanim skuterima, a Piaggio prodaje najviše onih iz višeg cjenovnog  razreda, dok zongshen prodaje one iz low-cost razreda.
To da će Piaggio spuštati cijene ne vjerujem, jedino ako se nastavi ovaj trend HR tržišta može se desiti da prodaje najviše skutera iz low-cost klase nauštrb onih od 20000 kn koje su prodavali do sada

ovo ce se vjerojatno promijeniti, i piaggio ce ove godine prodati jako puno zipova, budi siguran.

a sto se tice spustanja cijena, piaggio je uvijek bio konkurentan na nasem trzistu, jefitniji od aprilie, peugeota i ostale konkurencije, dok u italiji recimo ima istu cijenu.
Takodjer, mislim da je piaggio i te kako spustio cijenu, usporedi koliko je zip kostao lani, a koliko ove godine. Isto tako, koliko je samo jeftiniji novi Runner od staroga, a koliko je napredniji.
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #64 : 15. Ožujak 2006, 15:34:49 »

Runner košta isto, a Zip koji se prodavao prošle godine za 10000 bio je origigi talijanski, i to dvotaktni, pa nije za usporedbu ni po tehnici, ni po cijeni.

Evidentirano

Srki

  • Dezurni pojebavatelj koji živi na rubu!
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5879
  • Vozi: Type R, CBR 600F
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #65 : 15. Ožujak 2006, 15:42:16 »

cuj, baotiani ne dodju 150$, vec ipak vise :-) Vjeruj, informacija iz prve ruke. Iako, dosta ovisi kako ga opremljenog kupujes, jer ako uzmes zeljezne felge, jadni auspuhe, plasticne rucice kocnice, mozes dosta ustedjeti :)

ali opet, uzmi sve i da je 150$, a u prodaji je 400 (bez PDV-a), a tu imas troskove prijevoza (najmanje 40$/kom), carine (10% ako se ne varam), homologacije, ljudi, skladista..., vjeruj da im ne ostane bas puno vise nego piaggiu. I tu opet dolazimo do toga da bi svatko rado poskupio, da za manje posla digne vise para :)

a sto se tice honde accord 190KS za cijenu audja A3 1.6, daj mi molim te adresu i broj telefona tog hondinog dilera, da ga odmah nazovem :)

Ruting Accord 2.4 S-type     220,380 kn  (full)
Zubak A3 1.6 Amb.               25 033 Eur (od opreme kvake na vratima i priprema za antenu)

 :jesus: :jesus: :jesus: :jesus: :jesus: :jesus:




srki
Evidentirano
tu pola nije istina, a pola je zajebancija

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #66 : 15. Ožujak 2006, 16:09:17 »

cuj, baotiani ne dodju 150$, vec ipak vise :-) Vjeruj, informacija iz prve ruke. Iako, dosta ovisi kako ga opremljenog kupujes, jer ako uzmes zeljezne felge, jadni auspuhe, plasticne rucice kocnice, mozes dosta ustedjeti :)

Moja informacija je iz carinske deklaracije, cijena prijavljena u izlaznom računu
Evidentirano

Faber

  • GOSPAR SLAVONSKI
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5170
  • Vozi: GSR 600 L0
  • Lokacija: 7Nm sjeverozapadno od Dubrovnika 8)
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #67 : 16. Ožujak 2006, 09:12:16 »

Ne bih komentirao, jer sam ja ipak direktno u to uključen, ali komentari su se već na forumu pojavili, mislim u topicu "Dijelovi za Apriliu". Ja samo mogu dodati da Piaggio nije kupio Apriliu da bi zadržao postojeće stanje, već da bi nešto mjenjao, odnosno unapredio. To naravno iziskuje određeni period, ali situacija će sigurno ić nabolje.

pa bilo bi lijepo....a oće biti dijelova i za nas?po normalnoj cijeni ili će se to mjenjati???
kolko sam skontao mnogi u popizdili pa išli u Mađarsku po motore a i djelove :palacgore: (DBK)..ni sam ni ja neupućen
Evidentirano
!BMK!

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #68 : 16. Ožujak 2006, 09:50:25 »

pa bilo bi lijepo....a oće biti dijelova i za nas?po normalnoj cijeni ili će se to mjenjati???
kolko sam skontao mnogi u popizdili pa išli u Mađarsku po motore a i djelove :palacgore: (DBK)..ni sam ni ja neupućen

uputi se na ovaj topic :palacgore:;
http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,12956.25/topicseen.html
Evidentirano

blagi

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1514
  • Vozi: Tuono R
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #69 : 16. Ožujak 2006, 11:00:43 »

Kineska industrija ne zaustavljivo napreduje i pitanje je dana kad će se i aftermarketom ustabilit.
Osobno mislim da će se uskoro se velike face iz već etabliranih brandova skutera malo zapitat šta se to događa i da će nastat panika. Jel po onoj staroj "moš radit šta moš samo neš dokle oš" ne može se živjet na starim lovorikama i mislit da je svijet tvoj. Danas su skuteri preskupi u odnosu šta se dobiva i za što su namijenjeni. Više ne spadaju pod luksuz, već su često opravdana potreba u velikim gradovima. Tu su kinezi doskočili i podnudili izuzetno povoljan proizvod solidne kvalitete i određene namjene.
A što se tiče baotiana, frend s njim dostavlja klopu u nekoj pečenjari i nisu imali naikakvih problema. Znači isplatilo mu ga se kupit jer služi svrsi! :skuter:
Evidentirano
Bolje bit zatvoren po prirodi nego po zakonu!

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #70 : 20. Ožujak 2006, 19:14:32 »

Ne vjerujem da tako govore i oni kojima tvoj frend dostavi hladne čevape  :LOL:
Evidentirano

blagi

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1514
  • Vozi: Tuono R
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #71 : 21. Ožujak 2006, 09:32:05 »

Imaju kofer koji čuva temperaturu pa su uvijek topli bez obzira kad dođe! :mrgreen:
Evidentirano
Bolje bit zatvoren po prirodi nego po zakonu!
 Str: 1 2 3 [Sve]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.116 sekundi uz 20 upita.