Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3  Sve   Dolje

Autor Tema: Hrvatsko tržište skutera  (Posjeta: 11001 )

Pugsley Adams

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 915
  • Lokacija: Croatia, Zg
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #25 : 08. Ožujak 2006, 15:09:54 »

Kada bi kineski zip kod nas kostao 10500kn bio vrlo blizu cijeni 2 baotiana i time bi ispao iz trzisne utrke kod nas. Zato standard ima veze, znaju da u Italiji mogu dobiti tu cijenu za njega ali tu bi to vec islo nesto teze, to je vise stvar politike proizvođaca. Uzmi takodjer u obzir da italija sigurno stiti svoju industriju uvoznim kvotama ili porezima, takodjer da dileri imaju tamo vece marze itd...i time se cijena baotijana i kineskog zipa u teoriji priblizava.
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #26 : 08. Ožujak 2006, 16:38:31 »

Neznam o čemu pričaš, nema mi to nekog smisla, zašto spominješ uvozne kvote ako je proizvođač kineskog Zipa Piaggio, nije neka odvojena firma. Daleko od toga da cijenu ne određuje tržošte, ali u ovom primjeru to samo znači da talijani cijene kvalitetu kineskog Zipa.

p.s. Evo da još malo zamutim sliku; cijena kineskog zipa 100 je u italiji 750 kuna viša od modela od 50 ccm.
Evidentirano

r.e.!

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 479
  • Lokacija: Gospić
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #27 : 08. Ožujak 2006, 18:30:00 »

Mi smo specifično, tranzitno, siromašno tržište gdje se ne gleda kvaliteta već cijena po metru lima. Ono što vrijedi za automobilsko tržište vrijedi i za moto. Za što manje novaca dobiti nešto... A što, to se kupci uglavnom pitaju poslije, kada dođe do problema koji su svojstveni svakom proizvodu u kojega nije uloženo ni u razvoj  ni u ispitivanje, bar ne toliko koliko je to potrebno da bi se zadovoljili današnji standardi kvalitete i pouzdanosti. Tu se vidi neiskustvo ,jer je očito da je nedovoljno uloženo i u razvoj samog proizvoda kao i u razvoj servisne i distributerske mreže bez obzira na količinu prodanih proizvoda- bar kod nas- dotičnog proizvođača, koji još, valjda ne shvaća da svjetsko tržište nije isto što i kinesko. Da se ne može po nekom planu prodati što je proizvedeno.
Inače ovaj bum kinezi i nisu doživjeli na bogatijim i tržištima koja su razmaženija od našega.
Idem u dućan kupiti ulje, šećer, ... i usput kupim skuter. I što onda? :misli: :misli: 
Evidentirano

Pugsley Adams

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 915
  • Lokacija: Croatia, Zg
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #28 : 08. Ožujak 2006, 18:36:43 »

Uvozne kvote se odnose na baotiane (zongshen ili kako se vec zovu). Gle pojednostavljeno...na skuter koji izaadje iz tvornice u italiji ide samo porez trosarina i mozda jos nesto, ovaj kineski vjerovatno ima neke talijanske dijelove da bi se izbjegli neki porezi. Na baotiana ide sve to plus jos carina i jos neki dodatni porezi kojima italia stiti svoje proizvođace. Odnosno kad nabacis sve to na cijenu baotiana on ce u italiji kostat recimo 8000kn i ralika u cijeni vise nece toliko velika.
« Zadnja izmjena: 08. Ožujak 2006, 18:57:12 Pugsley Adams »
Evidentirano
 

zrina

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 112
  • Lokacija: bribir
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #29 : 08. Ožujak 2006, 22:25:19 »

Ljudi kupuju jeftinije to je normalno. kod nas vlada praksa neka je jeftinije samo neka je novo. Ja nikad nebi kupio nešto za što nisam čuo. Ja općenito vjerujem piaggiu. Ako ne neko ne slaže sa mnom izvinjavam se.
Evidentirano

Sledgehammer

  • Gost
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #30 : 09. Ožujak 2006, 00:14:51 »

Mi smo specifično, tranzitno, siromašno tržište gdje se ne gleda kvaliteta već cijena po metru lima. Ono što vrijedi za automobilsko tržište vrijedi i za moto. Za što manje novaca dobiti nešto... A što, to se kupci uglavnom pitaju poslije, kada dođe do problema koji su svojstveni svakom proizvodu u kojega nije uloženo ni u razvoj  ni u ispitivanje, bar ne toliko koliko je to potrebno da bi se zadovoljili današnji standardi kvalitete i pouzdanosti. Tu se vidi neiskustvo ,jer je očito da je nedovoljno uloženo i u razvoj samog proizvoda kao i u razvoj servisne i distributerske mreže bez obzira na količinu prodanih proizvoda- bar kod nas- dotičnog proizvođača, koji još, valjda ne shvaća da svjetsko tržište nije isto što i kinesko. Da se ne može po nekom planu prodati što je proizvedeno.
Inače ovaj bum kinezi i nisu doživjeli na bogatijim i tržištima koja su razmaženija od našega.
Idem u dućan kupiti ulje, šećer, ... i usput kupim skuter. I što onda? :misli: :misli: 

I usput kupiš još i Landwind, najnoviji kineski terenac za čak 18, a ima i ultra-turbo-de luxe verzija za 20.000 eura...
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #31 : 09. Ožujak 2006, 13:01:36 »

I usput kupiš još i Landwind, najnoviji kineski terenac za čak 18, a ima i ultra-turbo-de luxe verzija za 20.000 eura...

Ali u vožnji pripazi na pješake, jer ako ih udariš, totalna šteta na autu ti ne gine :mrgreen:
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #32 : 09. Ožujak 2006, 16:34:43 »

Evo sad mi ušao tip u prodavaonicu i pita ima li koja kaciga za 100 kn.
Ja mu odgovorim da takvo nešto ne postoji, ali baš me zanimalo što takav tip vozi, pa sam ga i to pitao.
A on odgovara; Neki skuter
Dam glavu da vozi Zongshen


Evidentirano

corky

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 765
  • Vozi: Honda xl 650 na relaciji Split -Solin
  • Lokacija: nekad skalice sada Solin
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #33 : 09. Ožujak 2006, 17:54:19 »

Ali u vožnji pripazi na pješake, jer ako ih udariš, totalna šteta na autu ti ne gine :mrgreen:

ajde nemoj tako oštro joke
 pješaku ne bude ništa samo je 100% smrtnost vozača.. što i nije tako loše .... :shock: :misli: :LOL: :LOL:
Evidentirano
Luda za tićima i motorima

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #34 : 09. Ožujak 2006, 17:59:42 »

ajde nemoj tako oštro joke
 pješaku ne bude ništa samo je 100% smrtnost vozača.. što i nije tako loše .... :shock: :misli: :LOL: :LOL:

Pa na to sam i mislio, ali nemojmo previše u off
Evidentirano

Rage

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 486
  • Lokacija: Zagreeb
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #35 : 09. Ožujak 2006, 19:14:59 »

Evo sad mi ušao tip u prodavaonicu i pita ima li koja kaciga za 100 kn.
Ja mu odgovorim da takvo nešto ne postoji, ali baš me zanimalo što takav tip vozi, pa sam ga i to pitao.
A on odgovara; Neki skuter
Dam glavu da vozi Zongshen



  :LOL:  :LOL: 100 kn? Daj i meni koju, ak nabavis! Kad imas loš skuter, pa šta ce ti (dobra) kaciga  :mrgreen: Mislim da ima dosta ljudi koji uopče na shvacaju odnose uloženo/dobiveno. Ko da im se motor nužno zlo, a kaciga još šlag na tortu...
Evidentirano

r.e.!

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 479
  • Lokacija: Gospić
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #36 : 09. Ožujak 2006, 19:43:10 »

Bez obzira što vozio, kada se dođe u situacije da zatreba kaciga u punom smislu, nema veze što voziš, jer brzina je brzina.
Evidentirano

zrina

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 112
  • Lokacija: bribir
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #37 : 09. Ožujak 2006, 20:17:21 »

Ja vjerujem samo talijanima i nikom drugom tradicija se nesmije zaboravit
Evidentirano

r.e.!

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 479
  • Lokacija: Gospić
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #38 : 09. Ožujak 2006, 20:26:06 »

Ja vjerujem samo talijanima i nikom drugom tradicija se nesmije zaboravit
:skuter: :skuter: :piva: :piva:
« Zadnja izmjena: 09. Ožujak 2006, 21:09:40 r.e.! »
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #39 : 09. Ožujak 2006, 20:40:19 »

Ako ovu situaciju pogledate iz svijeta automobila ispada da bi svi u najmanju ruku vozili auto od 200ks, a ne kliace sa 60ks koji su hrvatski prosjek. Veliki dio kupaca malih skutera (ne racunajuc klince) traze skuter koji ide od tocke A do tocke B. Performanse nisu primarne, a cijena je ta koja ih stimulira pri kupnji. Problem kineza bez dijelova je problem drzave koja nije regulirala standarde homologacije i neznam vec cega, kad je dozvolila prodaju bez podrske proizvođaca, uvoznika i na kraju dilera. Mene kao korisnika nebi trebalo zanimati zasto taj lanac ne funcionira, jednostavno zato sto je moj jedini kontakt s dilerom i njega cu pohvalit ili pokudit za rad. Sta ja imam s nekim kinezom koji je zaduzen za dijelove? Dakle te isprike su po meni bezveze. Kad se uvede red na trziste tek onda ce se vidjeti ko nudi najvise za najmanje novaca.

gle, malo iskrivljeno gledas na stvar :)
nije problem u dijelovima, cak mislim da dijelova za kineze i ima, i da nije toliki bauk njihov nedostatak, vec je problem u tome ste ljude frustrira njihova nepouzdanost i slaba kvaliteta. jer, ako je motor vise u servisu nego sto ga vozis, onda covjek s razlogom poludi.

isto tako, na nasem trzistu, svi 50ccm skuteri su klasa 60ks koju navodis u autima. s tim da u 60ks imas i punto, i polo, i clio, i corsu, ali imas i ladu, tatu, daciu, kineske brandove niti ne znam :)
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #40 : 09. Ožujak 2006, 20:53:43 »

2 Puglsey; Red na tržište mogu jedino na pravi način uvesti sami kupci, koji bi trebali prepoznat (ne)kvalitetu kineza i "kaznit" ih kupnjom nekog drugog proizvođača koji ima bolji odnos uloženo/dobiveno.
Ovo stoji u potpunosti, jer kako drugačije objasniti nepostojanje booma zongshena u Italiji. Po riječima jednog poslovnog čovjeka iz Italije eksplozija kupnje zongshena je i postojala prije 2-3 godine, ali je još veća bila eksplozija nezadovoljstva kupaca koja je rezultirala totalnim bojkotom i nestankom te marke s tržišta.

   u biti, toga nije ni bilo, jer tada ti kinezi nisu bili toliko jeftini. kad sam bio na zadnjem intermotu u minhenu vidjao baotiane po ducanima sa keramikom, kucnim potrepstinama i cilimima, ali nisu kostali 500EUR kao kod nas, nego 1200 :) I da, skupljali su prasinu.
   u italiji, koliko ja pratim statistiku u tuttomotu, nijedan kinez nema preko 1% trzista :)

2 djenka; Kratko i jasno. Tvrtka koja se bavi prodajom statistike za moto tržište u RH ,"low cost" skutere definira kao one koji su u cijenovnom razredu ispod 10000 kn. Bespotrebno je iz te grupe izdvajati Kymco, Sym ili Piaggio. Oni su samostalan cijenovni razred i na moju sreću ne uspoređuju se pri određivanju stimulacijske plaće s ostalim skuterima iste zapremine.

stimulacijska placa? ne kuzim sto si htio reci, moram priznati

p.s. koja su tri najprodavanija skutera iz Kymco ponude, bez obzira na zapreminu?

agility
vitality
spacer

tim redom. agility je ekonomska klasa, vitality je korak ispred, robusni gradski skuter. Spacer je dizajnom vec zastario, ali se ne da, jer je izuzetno praktican, naslonjaci, velik bunker, ogromna podnica, rezervar 12 litara... :)
Kymcovi kupci su ozbiljni ljudi kojima je cilj dobiti kvalitetu i pouzdanost za so bolju cijenu, a tu je kymco vrlo konkurentan. Za nas je najzajebanija sportska klasa - SR, NRG, SPDFGHT, RNNR... ali niti ne pretendiramo na taj segment. Trziste je veliko, ima mjesta za sve, samo treba imat volje raditi :)
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #41 : 09. Ožujak 2006, 21:00:03 »

p.s. koja su tri najprodavanija skutera iz Kymco ponude, bez obzira na zapreminu?

btw, da ne pricamo samo o ekonomskoj klasi u klasi 500, xciting se dva mjeseca (srpanj i kolovoz) lani prodavao bolje od nexusa. onda ih je nestalo :(
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #42 : 09. Ožujak 2006, 21:03:34 »

p.s. u Italiji Zip koji se proizvodi u Kini košta 10360 kn, a kod nas 8750, znači standard i domoljublje nemaju veze s tim, stvar je čisto u njihovom poznavanju onoga što kupuju

kosta vise dijelom i zbog toga sto je na zadnjem skupu WTO-a u hong kongu izglasano da "kina nije dobrodosla konkurencija" sto je otvorilo mogucost uvodjenja zastitnih carina na robu made in china :)

Inace, berlusconi je poludio kad je skuzio da piaggio pocinje eksperiment sa kinom, spekulira se da ce se sva proizvodnja preseliti u kinu, osim top of the line modela.
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #43 : 09. Ožujak 2006, 21:09:17 »

Neznam o čemu pričaš, nema mi to nekog smisla, zašto spominješ uvozne kvote ako je proizvođač kineskog Zipa Piaggio, nije neka odvojena firma. Daleko od toga da cijenu ne određuje tržošte, ali u ovom primjeru to samo znači da talijani cijene kvalitetu kineskog Zipa.

p.s. Evo da još malo zamutim sliku; cijena kineskog zipa 100 je u italiji 750 kuna viša od modela od 50 ccm.

mislim da proizvodjac nije piaggio, bas me zanima sto pise na homologaciji? Marka proizvoda je piaggio, ali na homologaciji za proizvodjaca stoji nesto drugo, vrlo vjerojatno. Vjerojatno to mozes provjeriti, bas bi bilo interesantno znati.

ovo sto pugsley kaze ima smisla, jer se na kinesku robu moze nabiti trosarina, sto je vjerojatno slucaj u italiji, da bi se smanjila konkurentnost kineskih proizvoda.

Takodjer, dileri u italiji opcenito imaju vece rabate, jer su im troskovi poslovanja veci, sto isto utjece na krajnju cijenu.
Evidentirano

djenka

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 836
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #44 : 09. Ožujak 2006, 21:13:49 »

Evo sad mi ušao tip u prodavaonicu i pita ima li koja kaciga za 100 kn.
Ja mu odgovorim da takvo nešto ne postoji, ali baš me zanimalo što takav tip vozi, pa sam ga i to pitao.
A on odgovara; Neki skuter
Dam glavu da vozi Zongshen


a jebate led, jesi se okomio na zongshena, ni krivog ni duznog :) sta nije zongshen firma koja proizvodi piaggio zip u kini?

meni se zonghsen cini od svih kineza najozbiljniji, ovi drugi su groblje generalno - baotian, xinling, cfmoto, qingqi... a najvec srot je keeway, koji jos usput ima cijenu od 9000 kn za 10' skuter :) a 12.000 za 12' :) Zato i daju 30% rabata
Evidentirano
 

Nike

  • NIXON
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10180
  • Vozi: YAMAHA
  • Lokacija: Yamaha Pribudić & Borčić, Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #45 : 09. Ožujak 2006, 23:38:32 »

Zip u Kini proizvodi tvornica PIAGGIO FOSHAN MOTORCYCLE CO. LTD
(PIAGGIO Group and Zongshen Industry Group su osnivači)
Evidentirano
KACIGE: ARAI, AGV, SHARK, SUOMY, KYT, UNIK, NAU, BHR, NENKI ; MOTO ODJEĆA: REV'IT!, BERING, UNIK ; ČIZME: REV'IT!, TCX ; AKUMULATORI: BS, FULBAT; PUNJAČI: BS ; DISK PLOČICE: GOLDFREN ; CERADE: SPINELLI ; RUKAVICE: REVIT, ORINA ; TORBE I SJEDALA: BAGSTER: MAJICE VR46
http://shop.yamaha-split.hr/

Rivi

  • Il' si faca,ili nisi!!!
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9015
  • Vozi: Stone-Preteča "duck-fejs" selfija.
  • Lokacija: Zguza
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #46 : 10. Ožujak 2006, 07:10:49 »

Pušite vi svi skupa u trubu koliko oćete, moj Baotijan već godinu dana leluja po Splitu. Ona priča o konačnoj brzini od 35 kaemnasat vrijedi samo za uzbrdice. Istina, ne obiluje snagom, ali ide, a to mu je osnovna namjena.
Evidentirano

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25309
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #47 : 10. Ožujak 2006, 13:05:27 »

a jebate led, jesi se okomio na zongshena, ni krivog ni duznog :) sta nije zongshen firma koja proizvodi piaggio zip u kini?

meni se zonghsen cini od svih kineza najozbiljniji, ovi drugi su groblje generalno - baotian, xinling, cfmoto, qingqi... a najvec srot je keeway, koji jos usput ima cijenu od 9000 kn za 10' skuter :) a 12.000 za 12' :) Zato i daju 30% rabata

Večina skutera koje navodiš su zongshen, to je tvornica koja uvoznicima nudi, koliko ja znam, čak 40 imena brendova, te se zato javlja više modela i naziva za isti oblik šasije. Imaš i primjer "Tin & Mateo" kad je jedan od RH uvoznika stavio ime brenda po svoja dva sina.

p.s. stimulacijska plaća znaći da se prilikom određivanja visine nagrade koju dobijem gleda prodaja skutera koje prodajem, a u tom segmentu se ne uspoređuju NRG i batotian,te ostali ispod 10000 kn, več samo s njima ide usporedba sa Zip Kina
Evidentirano

Izi

  • Gost
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #48 : 11. Ožujak 2006, 14:34:29 »

evo bas sam dobio katalog od Metroa, Baotiana prodaju po 3700  :shock:
Evidentirano

mkt

  • Gost
Odg: Hrvatsko tržište skutera
« Odgovori #49 : 11. Ožujak 2006, 21:49:23 »

evo bas sam dobio katalog od Metroa, Baotiana prodaju po 3700  :shock:


i još dobiješ set noževa za samo 999,999,99 :mrgreen:
Evidentirano
 Str: 1 [2] 3  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.183 sekundi uz 21 upita.