Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1]   Dolje

Autor Tema: Aprlia CROSS 125!, nema papira i neznam koji je nodel uopce,,!!??,, HELP.!!!!  (Posjeta: 2301 )

z-o-x

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 42
  • Vozi: Yamaha XT 660 R
  • Lokacija: Sveti križ Začretje

Pozdrav,!!

Imam jedan veelliki problem,!!!, dofural sam doma motor Apriliu crossera, 125 kubika,, al nemam pojma koji je to model,,!?, motor je stariji, oko 90. godine, nema papire, a sve brojke su tolko istrosene danikako ne mogu ocitati o kojem se modelu radi,!, pa mojoj procjeni je RX,, a sad,,,,,, :misli: :misli:

mašina je Rotax- ova 123, karburator je dellorto, al drugo nis ne mogu skuziti o cemu se radi,!?
i ne kuzim, dali je 2 taktna ili 4 taktna masina,,, jer ne vidim nigdje posudu za ulj da si on sam mijesa,!!??

posto nisam bas stručnjak, i ne kuzim se u aprilie,, dali bi mi mogo ko pomoci mozda,, da skuzim o kojem se modelu radi,, pa da si pocnem skupljati djelove da se to slozi??!!... bio bi Vam jako zahvalan,!! :shock:

motor po oklopima i svemu izgleda ko i ovaj na slici,,, a uskoro stavljam i original svoje slike,,, tako da,,, ako bi mi itko mogel pomoci i objasniti malo,, i ako ima ko djelove za njega ili cijelu masinu,,!?

unaprijed hvala,!!!!!

pozdrav,,,!
Evidentirano
polako ali sigurno,,,,

Rudax

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 406
  • Vozi: Z750
  • Lokacija: Koprivnica

to je cvajo, dvotaktni, dal ti on sam mješa ulje to moraš pitati bivšeg vlasnika, dal je mješalica spojena ili odpojena.. to su dobri motori dosta  :palacgore: vjerojatno se radi o delortu 28 ili moždaaa 34 ali sumnjam, piše na njemu ako i tu nisu toliko potrošene oznake  :misli: jedina loša strana te mašine je struja, točnije magnet koji zna zezati dosta vlasnika aprilia s rotax 123 mašinom  :palacdolje:
Evidentirano

z-o-x

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 42
  • Vozi: Yamaha XT 660 R
  • Lokacija: Sveti križ Začretje

a dal se vidi da je mjesalica spojena ili odpojena na onom cepu s lijeve strane na masini,, koji izgleda ko čep od ulja ali ima na sebi cijevcicu?? krpz koju vjerojatno ulje kapa u masinu,,

motor je stajal oko 4 godine,, jer su nest skemijali s strujom,, tak da,, bas me sad ta struja muci,, !, dali mozda znas gjde bi mogao nabaviti struju tj magnet ili neke druge djelove, kojih cu vjerojatno trebati poprilicno,,??:

za karburator nisam siguran,, mislim da se n a njemu sve vidi,, tako da,, budem procitao, pa javim,,

bilo kakav savjet ili neki priručnik bas od 123 rotax masine dobro bi mi dosao, pa ako netko zna, il ima,,, da posalje,,!!

Hvala,!!


Evidentirano
polako ali sigurno,,,,

Rudax

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 406
  • Vozi: Z750
  • Lokacija: Koprivnica

a dal se vidi da je mjesalica spojena ili odpojena na onom cepu s lijeve strane na masini,, koji izgleda ko čep od ulja ali ima na sebi cijevcicu?? krpz koju vjerojatno ulje kapa u masinu,,

motor je stajal oko 4 godine,, jer su nest skemijali s strujom,, tak da,, bas me sad ta struja muci,, !, dali mozda znas gjde bi mogao nabaviti struju tj magnet ili neke druge djelove, kojih cu vjerojatno trebati poprilicno,,??:

za karburator nisam siguran,, mislim da se n a njemu sve vidi,, tako da,, budem procitao, pa javim,,

bilo kakav savjet ili neki priručnik bas od 123 rotax masine dobro bi mi dosao, pa ako netko zna, il ima,,, da posalje,,!!

Hvala,!!



struja ti baš i nije jeftina, komplet struje znači magnet i namotaji ( stator kak neki još zovu :D ) bi ti bilo sigurno oko 800-1000 kn jer sam ja za svoj zval i rekli mi od 500 do 700kn samo za magnet  :palacdolje: skupo je to jer toga baš i nema više  :x manual ti imam ja za rotax 123, na pp mi daj samo mail i ja ti pošaljem  :palacgore:
pumpa za ulje ti se nalazi ispod dekla od mjenjača, s lijeve strane mašine, jedna cjevčica ti ide tu unutra i jedna van ako se ne varam, ova koja ide unutra ide iz spremnika za ulje, a ova koja izlazi bi morala ići u karb, ako nejde u karb nego su zapravo spojene da se ulje vrti u krug što neki rade jer pumpa ako radi nesmije ostati bez ulja ( bar se tak nekaj govorilo ) onda znači da mješavinu moraš raditi sam i sipati u rezervar.. preporučujem ti da koristiš neko full-syntetic ulje poput castrol tts-a, motul 710, agip koje je dosta skupo, silkolene ulje..
Evidentirano
 

istipa622

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 838
  • Vozi: Honda Hornet 600
  • Lokacija: Duga Resa

ja sam imao prije godinu dana Pegasa 125 isto rotax 123 mašina...inace mašina je odlicna,30 000 odvrtila bez frke i jos uvijek je isla preko 140 po satu ali kao što rudakc kaže boljka joj je struja i mene je zajebaval magnet,jednom mi se je razletil,pa sam kupio polovni od nekog lika za 700 kn pa ni taj nije valjal tak da sma tu popušil tih 700 kn i onda sam nekako došal do treceg koji je bio ok...
samo mi je trokirala od 4500-7000 odnosno dok se nije otvorio RC.
ali ajd,sve u svemu bio sam zadovoljan sa svime osim potrošnje koja je vrlo lako isla i preko 10 litara ako ju nisam štedio :LOL: :LOL:
i da,na njoj je bio onaj manji karb odnosno dellorto 28 a taj je i na RX-u

od djelova nemam vise nista osim tog nevaljavog magneta i onog nazubljenog obruča šta ide na magnet preko kojeg alnaser pokreče motor
Evidentirano

z-o-x

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 42
  • Vozi: Yamaha XT 660 R
  • Lokacija: Sveti križ Začretje

Ahaa,, kuzim,, znaci da bi mogel imati dost problema s strujom,, ak ne nadem neku dobru struju,, tj magnet,, jer no tom cudu su sve zice odpojene a posto prvi put iamam takav tip motora , pojma nemam kud kaj staviti,,,,  :shock:

aaa,, kaj se tice pumpe,, znaci , ak je to kod mjenjaca, ispod onog malog poklopca, i unutra se vide priključci na koje icu slafici za ulje,, a i vidim da tu ima neku "ručicuu" za sajlu??;, kaj bi to bilo?, jel ima mozda to za duplu sajlu neku ili ( vidim da je bila rupa neka u kojoj je sraf sad, bez funkcije pa mozda kroz to sajla ide?,??,, ALI UGLAVNOM, dva slafica koja vire it pumpe su uredno odrezana, to znaci da si je covjek sam miksal gorivo,, jel tak??:., jer nemam ni posebnu posudu za ulje tak daa,,,

e sad me zaima,, posto veli da ga je struja mucila,,, sad samo zamjenim magnet onaj, sa navojima s unutarnje strane ili ,, treba jos neke kaj se struje tice??.. :misli: :misli: :?

soryte ,, al bas se ne kuzim h taj motor, posto nisam jos ni jednog kompletnog videl,, :(

Evidentirano
polako ali sigurno,,,,

istipa622

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 838
  • Vozi: Honda Hornet 600
  • Lokacija: Duga Resa

ja svojega nisam baš previše raskapao tako da ti nemogu ni previše pomoć oko tog mehaničkog dijela niti oko struje ali evo di si možeš skinut manual za rotax 123 mašinu pa ti možda pomogne koliko toliko :palacgore:

http://www.ziddu.com/download/2981436/lia125rotax122enginerepairmanualitaenggerbymosue.pdf.html

http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp
Evidentirano

z-o-x

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 42
  • Vozi: Yamaha XT 660 R
  • Lokacija: Sveti križ Začretje

ee,, hvala,, budem i po tome probal skuziti nekak,,!!,,

ak ima jos neko iskustva s tim motorom,, molim pomoć,!!!, ili ak ima tko kakve djelove mozda za prodati,!!,,   :shock: :shock:

moze i koja slika ovakve slozene masine,, bilo bi mi dosta od pomoći, i da vidim malo kam s onim zicama,, heh,,  :misli: :misli:

fala.!! :palacgore:
Evidentirano
polako ali sigurno,,,,

z-o-x

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 42
  • Vozi: Yamaha XT 660 R
  • Lokacija: Sveti križ Začretje

E da,, jos samo jedno pitanje,,,  planiram znaci kupiti komplet struju za motor,, ali ovak stvari stoje,: motor nema elektronsko paljenje,, znaci samo kurbla,, i nema svjetla ni zmigavce ni nis,,( a to ni ne pplaniram stavljati na njega,) pa me zanima kaj od struje bi trebal onda kupiti ??

Hvala

pozdrav!
Evidentirano
polako ali sigurno,,,,

Žaba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 320
  • Vozi: Yamaha FZR 600, Honda Dominator 650
  • Lokacija: Karlovac

pa kak ce ti neko rec kaj trebas kupit a nisi reko ni sta imas, sta radi sta ne radi.. kolko sam skuzio ne razumis se bas u to, i najbolje bi ti bilo odest nekom majstoru koji se razumi u motore pa da vidi sta treba i kako, jer ovako nebus nis napravil  :palacgore:
Evidentirano
svako rješenje stvara nove probleme
 Str: [1]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.201 sekundi uz 20 upita.