Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16   Dolje

Autor Tema: KTM 690 R enduro  (Posjeta: 48194 )

Frane

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5458
  • Lokacija: Hvar
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #225 : 02. Veljača 2013, 23:34:16 »

Na modelima 2008 je bilo dosta pritužbi na pumpu goriva i brzinomjer,
izlaskom modela R problem je sređen ugradnjom filtera i druge pumpe,
i brzinomjer je također nov i bolje zaštićen gumom.
Evidentirano

bilic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 134
  • Vozi: R6, 525EXC
  • Lokacija: Makarska
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #226 : 03. Veljača 2013, 08:10:36 »



lajkam ovog

Ovako kao enduro imam semi hard enduro :mrgreen:
Kao SM imam SM za ove naše ceste di je zavoj na zavoju, idealno za ovakav (SMC) motor.
Kao ADV imam putni enduro sa zaštitom od vjetra i autonomijom 500+ km.
Tmax nebi ni na poklon. :mrgreen:

To je moje viđenje stvari... ali zasada ostaje ovako izvoran... :D

upravo tako, tri motora u jednom :palacgore:
Evidentirano

davor_77

  • Shampoo boy
  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2013
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #227 : 03. Veljača 2013, 11:59:17 »

Ja se ne slažem, :palacdolje: Ja bi bez razmišljanja uzeo poklonjenog T-maxa, :mrgreen:

Frane, motor je  :palacgore:.
Evidentirano

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10580
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #228 : 03. Veljača 2013, 12:14:52 »

Frane jesi ovo diza timun?
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"
 

Frane

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5458
  • Lokacija: Hvar
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #229 : 03. Veljača 2013, 12:49:24 »

Narasta je za 30mm, da bude u simbiozi sa mojih 1930mm :mrgreen:
ebay nešto sitno preko 200kn

Evidentirano

Alera Dugi

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3288
  • Vozi: KTM LC4 Adventure
  • Lokacija: Vinkovci
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #230 : 03. Veljača 2013, 12:56:23 »

Narasta je za 30mm, da bude u simbiozi sa mojih 1930mm :mrgreen:
ebay nešto sitno preko 200kn

Samo podignut ili ide i napred?
Evidentirano
Alera graphic
alera.graphic(at)gmail.com

picoda

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3510
  • Vozi: Tenere
  • Lokacija: Tragurium
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #231 : 03. Veljača 2013, 13:02:44 »

Super motor Frane  :palacgore:

Nemoj te plastike bacat po njemu. Lipo to izgleda, nije ni meni mrzak taj relly izgled, ali je motor ovako prakticniji i bolji. Ni s plastikama ni bez njih nije to motor za ic negdi daleko. Ako sta triba radit na njemu to je nekako rjesit da mu se poveca ajnslag...ako se moze.
Evidentirano

dovla

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4245
  • Vozi: HUSKY
  • Lokacija: Osijek
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #232 : 03. Veljača 2013, 13:09:12 »

Super motor Frane  :palacgore:

Nemoj te plastike bacat po njemu. Lipo to izgleda, nije ni meni mrzak taj relly izgled, ali je motor ovako prakticniji i bolji. Ni s plastikama ni bez njih nije to motor za ic negdi daleko. Ako sta triba radit na njemu to je nekako rjesit da mu se poveca ajnslag...ako se moze.

Prvo treba definirat daleko.. Meni je preko 600 km u jednom smjeru daleko, pa sam opet otišao..  :afro: :mrgreen:
Evidentirano

Alera Dugi

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3288
  • Vozi: KTM LC4 Adventure
  • Lokacija: Vinkovci
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #233 : 03. Veljača 2013, 13:29:56 »

Super motor Frane  :palacgore:

Nemoj te plastike bacat po njemu. Lipo to izgleda, nije ni meni mrzak taj relly izgled, ali je motor ovako prakticniji i bolji. Ni s plastikama ni bez njih nije to motor za ic negdi daleko. Ako sta triba radit na njemu to je nekako rjesit da mu se poveca ajnslag...ako se moze.
Jedino s izmjenom trokuta. Eventualno promjena zastite hladnjaka bi mogla dati jos koji stupanj, ali nema tu puno srece. Treba se poraditi na tehnici voznje, nema druge!  :mrgreen:
Evidentirano
Alera graphic
alera.graphic(at)gmail.com

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10580
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #234 : 03. Veljača 2013, 13:30:26 »

Narasta je za 30mm, da bude u simbiozi sa mojih 1930mm :mrgreen:
ebay nešto sitno preko 200kn


sa svojih 1934mm , znan kako ti je. Kako su ti legli? jeli bolje?


Samo podignut ili ide i napred?

Dobro pitanje. Ovi nejgovi idu samo gore, tj. pod originalnim kutem. Prova san i ja tako dignit na WR-u i samo san zasra stvar. Jos mi je gore bilo. Sad su dosli Rox Pivot pa cemo vidit kako ce bit ka gurnen naprid.
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

Frane

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5458
  • Lokacija: Hvar
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #235 : 03. Veljača 2013, 13:39:06 »

Samo podignut ili ide i napred?

podignut, inače u mostovima postoje dvije rupe za konjiće ide nekih 20mm napred-nazad.

Super motor Frane  :palacgore:

Nemoj te plastike bacat po njemu. Lipo to izgleda, nije ni meni mrzak taj relly izgled, ali je motor ovako prakticniji i bolji. Ni s plastikama ni bez njih nije to motor za ic negdi daleko. Ako sta triba radit na njemu to je nekako rjesit da mu se poveca ajnslag...ako se moze.

napisa sam do ostaje OEM,
inače sa zaštitiom od vjetra (adv kit) i gel sjedalo i nije toliko neudoban :wink: :palacgore:

Prvo treba definirat daleko.. Meni je preko 600 km u jednom smjeru daleko, pa sam opet otišao..  :afro: :mrgreen:

na ex lc4 mi je bilo najviše u komadu nešto sitno preko 600km
taj dan je bilo više manje sve ok, ali ustajanje iduće jutro :dizzy: :mrgreen:

sa svojih 1934mm , znan kako ti je. Kako su ti legli? jeli bolje?

bolje je iako me stand up vožnja zamara puno zbog starih rana, ali u svakom slučaju bolje je,
690 u mostovima ima dvije rupe (tj 4 :mrgreen:) pa ga šaltaš napred nazad kako ti paše.

Evidentirano

picoda

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3510
  • Vozi: Tenere
  • Lokacija: Tragurium
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #236 : 03. Veljača 2013, 13:45:36 »

Prvo treba definirat daleko.. Meni je preko 600 km u jednom smjeru daleko, pa sam opet otišao..  :afro: :mrgreen:

Ma ne treba uopce definirat daleko. To je tesko i bespotrebno. Ovaj motor nije za nicije daleko. Niti mu je to namjena.  :wink:

Ali jedna nasa prijateljica na putu je s ovim motorom vec 978 dana, 5 sati i 40 minuta. Bas sam joj pogleda stranicu da budem precizan... :mrgreen: I ima sigurno nekih 120000km. Nije da nije imala problema s njim, ali ide. Motor je prilagodila sebi, spustila, preradila, omeksala, nema sta nije radjeno po pitanju udobnosti ali kad je pitas sta mu fali prvo sta kaze je "bloody uncomfortable".  :mrgreen:
Evidentirano

pa3q

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1212
  • Vozi: Yamaha XTZ1200, KTM exc 250f 13'
  • Lokacija: Kaštel Lukšić
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #237 : 03. Veljača 2013, 13:52:09 »

Ma ne treba uopce definirat daleko. To je tesko i bespotrebno. Ovaj motor nije za nicije daleko. Niti mu je to namjena.  :wink:

Ali jedna nasa prijateljica na putu je s ovim motorom vec 978 dana, 5 sati i 40 minuta. Bas sam joj pogleda stranicu da budem precizan... :mrgreen: I ima sigurno nekih 120000km. Nije da nije imala problema s njim, ali ide. Motor je prilagodila sebi, spustila, preradila, omeksala, nema sta nije radjeno po pitanju udobnosti ali kad je pitas sta mu fali prvo sta kaze je "bloody uncomfortable".  :mrgreen:

Pa valjda je za to vrime uspila otic daleko.
Svi stavljau ovi motor u klasu tenere, samo 3ba veci tank i zastitu od vietra sto dobies u adv kitu. I naravno meksi sic :palacgore:
Mozes valjda odradit 400 km soft voznje u danu kad e tako modificiran :misli:
Evidentirano
ne postoji riječ NEMOGUĆE!!!
projekt "Zemljokrug 2011."

dovla

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4245
  • Vozi: HUSKY
  • Lokacija: Osijek
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #238 : 03. Veljača 2013, 13:55:12 »

Baš tako. Što se tiče mašine možeš s njim na jebeno dalek put. Jedino što treba stavit je gel sic i zaboravit ćeš na kakvom si motoru. Meni je prvih 200 km bilo najgore, kasnije sam i zaboravio da imam guzicu ... I onda 4 dana poslje još 600 km nazad..  :mrgreen:
Evidentirano

picoda

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3510
  • Vozi: Tenere
  • Lokacija: Tragurium
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #239 : 03. Veljača 2013, 14:22:03 »

Pa valjda je za to vrime uspila otic daleko.
Svi stavljau ovi motor u klasu tenere, samo 3ba veci tank i zastitu od vietra sto dobies u adv kitu. I naravno meksi sic :palacgore:
Mozes valjda odradit 400 km soft voznje u danu kad e tako modificiran :misli:

Pa zato i spominjem Sherri. Nema motora s kojim ne mozes doc daleko. Sto ne znaci da je to motoru namjena. Cim ga vidis znas da nije... :wink:

Ko su to svi? Da se mene pita ta dva motora imaju zajednicku jedino tu pribliznu kubikazu. I nista drugo. Kad je u pitanju ono za sto Frani treba motor...lokalne voznje, malo zesci soft...690 je raketa i hard enduro za Teneru. Brzi, laksi, jaci, bolji ovjes. Za to je i napravljen.

Ali kad pricamo o putovanjima, Tenere je isto toliko bolja. Udobnija, vece nosivosti, tri puta pouzdanija. I jeftinija. Zato je i napravljena.

Ne trebaju se uopce usporedjivat jer, bar po meni, nemaju neke velike veze, a i ova prica ne vodi nicemu. Ko bez foruma ne moze ocjenit sta mu od motora treba i za koju namjenu...taj ce to saznat na tezi nacin. I skuplji. :wink:

Frane je sebi nasa idealan motor. Kad bi ga zamislija na motoru...zamislija bi ga na ovome. :palacgore:
Evidentirano

dovla

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4245
  • Vozi: HUSKY
  • Lokacija: Osijek
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #240 : 03. Veljača 2013, 14:25:51 »

Pa zato i spominjem Sherri. Nema motora s kojim ne mozes doc daleko. Sto ne znaci da je to motoru namjena. Cim ga vidis znas da nije... :wink:

Ko su to svi? Da se mene pita ta dva motora imaju zajednicku jedino tu pribliznu kubikazu. I nista drugo. Kad je u pitanju ono za sto Frani treba motor...lokalne voznje, malo zesci soft...690 je raketa i hard enduro za Teneru. Brzi, laksi, jaci, bolji ovjes. Za to je i napravljen.

Ali kad pricamo o putovanjima, Tenere je isto toliko bolja. Udobnija, vece nosivosti, tri puta pouzdanija. I jeftinija. Zato je i napravljena.

Ne trebaju se uopce usporedjivat jer, bar po meni, nemaju neke velike veze, a i ova prica ne vodi nicemu. Ko bez foruma ne moze ocjenit sta mu od motora treba i za koju namjenu...taj ce to saznat na tezi nacin. I skuplji. :wink:

Frane je sebi nasa idealan motor. Kad bi ga zamislija na motoru...zamislija bi ga na ovome. :palacgore:

A otkud ti ovo? Pa bar se tih 690 mašina prodalo, nisam čuo za neke nepouzdanosti.. Dapače, svaki put kad vidim ovaj jedan 690 SM u gradu se iznova začudim da je još živ...  :mrgreen:
Evidentirano

makazica

  • Gost
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #241 : 03. Veljača 2013, 14:30:12 »

Pa zato i spominjem Sherri. Nema motora s kojim ne mozes doc daleko. Sto ne znaci da je to motoru namjena. Cim ga vidis znas da nije... :wink:

Ko su to svi? Da se mene pita ta dva motora imaju zajednicku jedino tu pribliznu kubikazu. I nista drugo. Kad je u pitanju ono za sto Frani treba motor...lokalne voznje, malo zesci soft...690 je raketa i hard enduro za Teneru. Brzi, laksi, jaci, bolji ovjes. Za to je i napravljen.

Ali kad pricamo o putovanjima, Tenere je isto toliko bolja. Udobnija, vece nosivosti, tri puta pouzdanija. I jeftinija. Zato je i napravljena.

Ne trebaju se uopce usporedjivat jer, bar po meni, nemaju neke velike veze, a i ova prica ne vodi nicemu. Ko bez foruma ne moze ocjenit sta mu od motora treba i za koju namjenu...taj ce to saznat na tezi nacin. I skuplji. :wink:

Frane je sebi nasa idealan motor. Kad bi ga zamislija na motoru...zamislija bi ga na ovome. :palacgore:


Ovaj sitni dribling dribling nije prošao neopaženo.
Ali dobar pokušaj, zamaskiran u puno teksta, poanta ide u drugom smjeru, govoriš nešto "pametno"...... , a ono.... :ujaja:

 :LOL: :LOL:
Evidentirano

picoda

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3510
  • Vozi: Tenere
  • Lokacija: Tragurium
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #242 : 03. Veljača 2013, 14:34:51 »

A otkud ti ovo? Pa bar se tih 690 mašina prodalo, nisam čuo za neke nepouzdanosti.. Dapače, svaki put kad vidim ovaj jedan 690 SM u gradu se iznova začudim da je još živ...  :mrgreen:

Citao sam na jednom forumu... :mrgreen: :LOL:


Ovaj sitni dribling dribling nije prošao neopaženo.
Ali dobar pokušaj, zamaskiran u puno teksta, poanta ide u drugom smjeru, govoriš nešto "pametno"...... , a ono.... :ujaja:

 :LOL: :LOL:

Aj dobro, dobro...nek vam bude...samo dva puta pouzdanija.  :mrgreen: :LOL:
Evidentirano

pa3q

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1212
  • Vozi: Yamaha XTZ1200, KTM exc 250f 13'
  • Lokacija: Kaštel Lukšić
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #243 : 03. Veljača 2013, 14:42:55 »

Alo Strua ukrea ti Joke nick :mrgreen:
Valjda ce Frane dat gir da osietin car 690-ke. A za Teneru jos cekam voznjicu :(
Evidentirano
ne postoji riječ NEMOGUĆE!!!
projekt "Zemljokrug 2011."

picoda

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3510
  • Vozi: Tenere
  • Lokacija: Tragurium
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #244 : 03. Veljača 2013, 14:51:08 »

Alo Strua ukrea ti Joke nick :mrgreen:
Valjda ce Frane dat gir da osietin car 690-ke. A za Teneru jos cekam voznjicu :(

Slusaj, jedini sam (polu)objektivni :mrgreen: prodavac na svijetu...imaj to na umu. Zato sta ne zivim od toga pa me boli šuspleh. Ono sta napisem to i mislim. Dobro ajde...bar 95 posto.  :mrgreen:

Ti kupi 690 i putuj. Mene nikad neces cut da te nagovaram na drugo.  :wink:


Evidentirano
 

Alera Dugi

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3288
  • Vozi: KTM LC4 Adventure
  • Lokacija: Vinkovci
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #245 : 03. Veljača 2013, 15:07:42 »

podignut, inače u mostovima postoje dvije rupe za konjiće ide nekih 20mm napred-nazad.

690 u mostovima ima dvije rupe (tj 4 :mrgreen:) pa ga šaltaš napred nazad kako ti paše.
Odlicno rjesenje s rupama za pomicanje volana napred-nazad!

Slusaj, jedini sam (polu)objektivni :mrgreen: prodavac na svijetu...imaj to na umu. Zato sta ne zivim od toga pa me boli šuspleh. Ono sta napisem to i mislim. Dobro ajde...bar 95 posto.  :mrgreen:

Ti kupi 690 i putuj. Mene nikad neces cut da te nagovaram na drugo.  :wink:

Stari LC4 640 vibrira gadno i to je najveci uzrok njegovoj neudobnosti. Vjerujte mi da je do toga, imam 3 razlicita sica za njega i dalje je neudoban.
Novi 690 LC4 sam vozio u Duke-u. Nikada nisam vozio enduro ili SM 690, ali u Duke-u ne vibrira nista. Dobro, ne bas nista, ali nista vise od jedne Yamahe 660. Meni dosta.  :wink:
Evidentirano
Alera graphic
alera.graphic(at)gmail.com

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3375
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #246 : 03. Veljača 2013, 15:34:36 »

Ali jedna nasa prijateljica na putu je s ovim motorom vec 978 dana, 5 sati i 40 minuta. Bas sam joj pogleda stranicu da budem precizan... :mrgreen: I ima sigurno nekih 120000km. Nije da nije imala problema s njim, ali ide.

Imas li kakvih detalja? Meni se taj 690 jako dopada, i za solo djireve, bez obzira na eventualnu nepouzdanost i neudobnost, odabrao bi vjerojatno njega(uz drugi tank + sic + zastitu od vjetra).
Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10580
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #247 : 03. Veljača 2013, 16:28:54 »

bolje je iako me stand up vožnja zamara puno zbog starih rana, ali u svakom slučaju bolje je,
690 u mostovima ima dvije rupe (tj 4 :mrgreen:) pa ga šaltaš napred nazad kako ti paše.


Zutokljunci su to izostavili na mome,dok yz ima. Reci mi koliko si km ucinija? Ako se ne varam to je TKC na zmaju  :misli: Dobro si ih razvalija.  :mrgreen: Oces stavljat sta zesce?
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

pa3q

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1212
  • Vozi: Yamaha XTZ1200, KTM exc 250f 13'
  • Lokacija: Kaštel Lukšić
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #248 : 03. Veljača 2013, 16:34:07 »

Ti kupi 690 i putuj. Mene nikad neces cut da te nagovaram na drugo.  :wink:

Ne kupuen nista dok ne proban. Novo pravilo  :mrgreen:
Evidentirano
ne postoji riječ NEMOGUĆE!!!
projekt "Zemljokrug 2011."

Frane

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5458
  • Lokacija: Hvar
Odg: KTM 690 R enduro
« Odgovori #249 : 03. Veljača 2013, 17:16:55 »

Alo Strua ukrea ti Joke nick :mrgreen:
Valjda ce Frane dat gir da osietin car 690-ke. A za Teneru jos cekam voznjicu :(
:palacgore:
Zutokljunci su to izostavili na mome,dok yz ima. Reci mi koliko si km ucinija? Ako se ne varam to je TKC na zmaju  :misli: Dobro si ih razvalija.  :mrgreen: Oces stavljat sta zesce?

ima nekih 1600km, stavit ću bilo šta zada homologirano grubog profila.
Ali kad pricamo o putovanjima, Tenere je isto toliko bolja. Udobnija, vece nosivosti, tri puta pouzdanija. I jeftinija. Zato je i napravljena.

ooo sad si naj :mrgreen:
690 se pokazao pouzdan obzirom iz skoro iste zapremine kao tenere izvlači skoro pa 20ks više, nije za zanemariti.
istu stvar su mi govorili za moj ex lc4 pa sam napravio 40.000km bez problema,
uostalom zato sam i uzeo novog jer sam bio zadovoljan starim.
zanimljivo kako taj 660 glasi kako bulletproof, a svako malo netko u xtr/x temi izroni sa nekim problemom,
zna se kako je završio test tog motora na 50.000km u moto pulsu.

opet svatko ima svoje viđenje tih stvari :palacgore:

evo možda nekom bude zanimljivo, 690R nakon nekih 128.000km...
Evidentirano
 Str: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 16   Gore
 

Stranica je generirana za 0.278 sekundi uz 20 upita.