Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 18   Dolje

Autor Tema: Lanac + Lančanici - savjeti????  (Posjeta: 42218 )

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8682
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #50 : 15. Studeni 2010, 10:40:13 »

smik itekako utjece na duzinu lanca ... ako je smicno opterecenje dovoljno veliko lanac se sam tak produzi u plus beskonacno :mrgreen:

edit : eto m5 je bio malko brzi od mene :palacgore:
najcesce oko zadnje vilice.... :LOL: :LOL:
Evidentirano
O&G Team

zeto

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2452
  • Vozi: Yamaha TZR 125
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #51 : 15. Studeni 2010, 10:43:40 »

evo sličica.....
Evidentirano
- yamaha TZR 125 2RL

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22521
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #52 : 15. Studeni 2010, 10:43:57 »

mislim da govorimo o istoj stvari....samo "smicanje" je jedna stvar a "habanje" druga....habanje je trosenje..ali smicanje je fenomen rezanja...odnosno sila koja je potrebna da se neki strojni element odsijece "na zivo" .... :palacgore:

pa i da i ne.... i pričamo o istom i ne pričamo ... ;)

Na svornjak djeluje sila smicanja i mislim da se oko toga jednostavno moramo svi složiti jer to nisam ja izmislio...  :mrgreen:

drugo, potrošenost valjčića (iznutra i izvana) ne utiče na promjenu duljine lanca (utiče na neke druge stvari, ali na duljinu ne), isto tako, potrošenost svornjaka na mjestu dodira sa valjčićem, također ne utiče na promjenu duljine lanca (utiče na neke druge stvari, ali na duljinu ne).

Na duljinu lanca (teoretski) mogu uticati samo dvije stvari, a to je stvarno fizičko produljenje pojedinih elemenata lanca i deformacija točno određenog elementa na TOČNO određenom mjestu (a to mjesto nije na mjestu valjčića) ....  :palacgore:
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22521
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #53 : 15. Studeni 2010, 10:50:36 »

evo sličica.....

OK ... i šta tebi tu nije jasno ... ?  :misli:

čak je i na slici označeno ono što ja govorim ... ;)
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...
 

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8682
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #54 : 15. Studeni 2010, 10:51:09 »

pa i da i ne.... i pričamo o istom i ne pričamo ... ;)

Na svornjak djeluje sila smicanja i mislim da se oko toga jednostavno moramo svi složiti jer to nisam ja izmislio...  :mrgreen:

drugo, potrošenost valjčića (iznutra i izvana) ne utiče na promjenu duljine lanca (utiče na neke druge stvari, ali na duljinu ne), isto tako, potrošenost svornjaka na mjestu dodira sa valjčićem, također ne utiče na promjenu duljine lanca (utiče na neke druge stvari, ali na duljinu ne).

Na duljinu lanca (teoretski) mogu uticati samo dvije stvari, a to je stvarno fizičko produljenje pojedinih elemenata lanca i deformacija točno određenog elementa na TOČNO određenom mjestu (a to mjesto nije na mjestu valjčića) ....  :palacgore:
kad bi na lanac djelovala sila smicanja...lanac bi bio u sastavnim dijelovima.... :mrgreen: sve bi popucalo...trose se svornjaci unutar osmice...i to ujece na njegovu duljinu..kao i samo stanja i istrosenost valjcica....zar je po tebi ista duzina lanca sa 100 ispravnih valjcica(i na svome mjestu)...ili sa 50 ispravnih valjcica...govorimo o duzini lanca NA motoru.... :?
Evidentirano
O&G Team

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22521
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #55 : 15. Studeni 2010, 10:59:20 »

kad bi na lanac djelovala sila smicanja...lanac bi bio u sastavnim dijelovima.... :mrgreen: sve bi popucalo...trose se svornjaci unutar osmice...i to ujece na njegovu duljinu..kao i samo stanja i istrosenost valjcica....zar je po tebi ista duzina lanca sa 100 ispravnih valjcica(i na svome mjestu)...ili sa 50 ispravnih valjcica...govorimo o duzini lanca NA motoru.... :?

duljina lanca je duljina lanca, bio on na motoru, traktoru, u kanti sa piljevinom ii u mikrovalnoj pećnici ..  :jesus: :jesus: ako uzmeš lanac koji ima 1 metar duljine, on će biti dugačak 1 metar i ako mu potpuno makneš veljčiće ... ;)

no sad kad si spomenuo ovo "lanca NA motoru" postaje mi jasno da ustvari ne pričamo o istoj stvari ...  :mrgreen:

Ti i (očito) Zeto pričate o zatezanju lanca i njegovom položaju na lančanicima, a ja pričam samo o lancu i njegovoj deformaciji, bez obzira na lančanike, motor i sve ostalo ...

i btw... da, jedna od najvećih sila koje djeluju na lanac i žele ga "pokidati" je sila smicanja...  :palacgore:
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

zeto

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2452
  • Vozi: Yamaha TZR 125
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #56 : 15. Studeni 2010, 11:08:26 »

duljina lanca je duljina lanca, bio on na motoru, traktoru, u kanti sa piljevinom ii u mikrovalnoj pećnici ..  :jesus: :jesus: ako uzmeš lanac koji ima 1 metar duljine, on će biti dugačak 1 metar i ako mu potpuno makneš veljčiće ... ;)

no sad kad si spomenuo ovo "lanca NA motoru" postaje mi jasno da ustvari ne pričamo o istoj stvari ...  :mrgreen:

Ti i (očito) Zeto pričate o zatezanju lanca i njegovom položaju na lančanicima, a ja pričam samo o lancu i njegovoj deformaciji, bez obzira na lančanike, motor i sve ostalo ...

i btw... da, jedna od najvećih sila koje djeluju na lanac i žele ga "pokidati" je sila smicanja...  :palacgore:


napisao sam u jednom od prethodnih postova.....teško je to ovako objasniti  :mrgreen:


jesi siguran da je jedina sila?????  :mrgreen: :jesus:
Evidentirano
- yamaha TZR 125 2RL

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22521
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #57 : 15. Studeni 2010, 11:09:31 »


napisao sam u jednom od prethodnih postova.....teško je to ovako objasniti  :mrgreen:


jesi siguran da je jedina sila?????  :mrgreen: :jesus:

JEDNA OD sila...

gdje si ti uopće vidio da sam napisao jedina ?  :misli: :misli:
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

mario045

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 355
  • Vozi: k9
  • Lokacija: split
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #58 : 15. Studeni 2010, 11:09:46 »

lanac sta je istroseniji to mu se duljina povecava koja se moze mjerit u cm a moze i u milimetrima sve utjece ne povecavanje duljine i istrosenost valjcica i rastezljivost osmica, jer su sile udara prevelike , sta se lanac vise podmazuje vise i traje jer mu se smanjuje trenje i trosenje.
Evidentirano
:)

zeto

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2452
  • Vozi: Yamaha TZR 125
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #59 : 15. Studeni 2010, 11:12:33 »

JEDNA OD sila...

gdje si ti uopće vidio da sam napisao jedina ?  :misli: :misli:


teško je to ovako objasniti  :wink: :mrgreen:

postoji 5 naprezanja lanca  :palacgore: jedno od njih je naprezanje na odrez ili smik.......
Evidentirano
- yamaha TZR 125 2RL

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8682
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #60 : 15. Studeni 2010, 11:14:09 »

duljina lanca je duljina lanca, bio on na motoru, traktoru, u kanti sa piljevinom ii u mikrovalnoj pećnici ..  :jesus: :jesus: ako uzmeš lanac koji ima 1 metar duljine, on će biti dugačak 1 metar i ako mu potpuno makneš veljčiće ... ;)

no sad kad si spomenuo ovo "lanca NA motoru" postaje mi jasno da ustvari ne pričamo o istoj stvari ...  :mrgreen:

Ti i (očito) Zeto pričate o zatezanju lanca i njegovom položaju na lančanicima, a ja pričam samo o lancu i njegovoj deformaciji, bez obzira na lančanike, motor i sve ostalo ...

i btw... da, jedna od najvećih sila koje djeluju na lanac i žele ga "pokidati" je sila smicanja...  :palacgore:
to je istina...ali ta sila nema efekta na duzinu lanca...samo o tome se radi....jer kad nastupi sila smicanja i obavi svoj posao...tad se lanac vise ne nalazi na motoru.... :mrgreen:

ista stvar sa lancem distribucije....on se produzi kad se svornjaci potrose....uslijed tih sila koje djeluju na njega...i tad se mijenja...glupo je i opasno cekati da sila smicanja nastupi....isto vrijedi i za pogonski lanac.... :wink:
Evidentirano
O&G Team

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6964
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #61 : 15. Studeni 2010, 14:58:06 »

to je istina...ali ta sila nema efekta na duzinu lanca...samo o tome se radi....jer kad nastupi sila smicanja i obavi svoj posao...tad se lanac vise ne nalazi na motoru.... :mrgreen:

ista stvar sa lancem distribucije....on se produzi kad se svornjaci potrose....uslijed tih sila koje djeluju na njega...i tad se mijenja...glupo je i opasno cekati da sila smicanja nastupi....isto vrijedi i za pogonski lanac.... :wink:

slozio bih se u potpunosti s ovim navedenim :palacgore:

osim toga o rastezanju je sve lijepo i suvise precizno napisano u onom scanu Deckera par postova gore ... samo treba citati :wink:  teorija da se karike (osmice) prilikom normalne cestovne uporabe duljinski plasticno deformiraju mi je cak i za made in china lance malo neozbiljna  :misli: ali ako netko ima sliku nove i pored nje tako "produljene" karike sa tocnim izmjerama prihvatit cu da bi mogao biti u krivu  :mrgreen:
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22521
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #62 : 15. Studeni 2010, 16:13:53 »

pa dobro ljudi, o čemu vi pričate... sila koja opterećuje svornjake na smicanje postoji već kad ga rukom nategneš... druga je stvar što ta sila nije dovoljno velika da izazove havariju, ali da ta sila JE PRISUTNA I DA TU SILU IZAZIVA ISTA ONA SILA KOJA ISTEŽE LANAC .. a to je sila koju pravi moment iz mašine, a suprotna od sile kojom podloga djeluje na kotač... znači lanac je opterećen na istezanje...

teorija da se karike (osmice) prilikom normalne cestovne uporabe duljinski plasticno deformiraju mi je cak i za made in china lance malo neozbiljna  :misli: ali ako netko ima sliku nove i pored nje tako "produljene" karike sa tocnim izmjerama prihvatit cu da bi mogao biti u krivu  :mrgreen:

Sama karika (osmica) lanca (unutrašnja) u svojoj ukupnoj dimenziji će možda i ostati nepromjenjena, ali rupa kroz koju prolazi svornjak će se deformirati i od pravilne kružnice koja je na novom lancu, dobit ćeš elipsu izduženu prema vanjskim stranicama karike (osmice) i samim tim ćeš dobiti pomak svornjaka za koji djelić milimetra..

No, što dalje ulazim u raspravu, to mi se sve više čini da se razilazimo u nekim osnovnim pojmavima i stvarima, a bogami se razilazimo i u oblicima lanca o kojima pričamo ...
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9198
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #63 : 15. Studeni 2010, 16:25:02 »

Al sam zakuho...

Odo mjerit  :LOL:
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

zeto

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2452
  • Vozi: Yamaha TZR 125
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #64 : 15. Studeni 2010, 16:37:28 »

slozio bih se u potpunosti s ovim navedenim :palacgore:

osim toga o rastezanju je sve lijepo i suvise precizno napisano u onom scanu Deckera par postova gore ... samo treba citati :wink:  teorija da se karike (osmice) prilikom normalne cestovne uporabe duljinski plasticno deformiraju mi je cak i za made in china lance malo neozbiljna  :misli: ali ako netko ima sliku nove i pored nje tako "produljene" karike sa tocnim izmjerama prihvatit cu da bi mogao biti u krivu  :mrgreen:



 :palacgore: dobro primječeno  :palacgore:

knjiga koju najviše cjelim po pitanju elemenata strojeva......postoji i Hercigonja, ni on nije loš.....al Decker je daleko viša razina
Evidentirano
- yamaha TZR 125 2RL

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6964
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #65 : 15. Studeni 2010, 16:44:07 »

pa dobro ljudi, o čemu vi pričate... sila koja opterećuje svornjake na smicanje postoji već kad ga rukom nategneš... druga je stvar što ta sila nije dovoljno velika da izazove havariju, ali da ta sila JE PRISUTNA I DA TU SILU IZAZIVA ISTA ONA SILA KOJA ISTEŽE LANAC .. a to je sila koju pravi moment iz mašine, a suprotna od sile kojom podloga djeluje na kotač... znači lanac je opterećen na istezanje...

mislim da smo tu vise manje svi govorili o istom ali na drugaciji nacin ... cisto smicanje je tesko ostvarivo, i naravno da su pri naprezanju prisutne sile (izmedju ostalog i ta vrazja smična sila) koje ce deformirati bolcen, svornjak ... watever prvenstveno na savijanje ... ali kada dodje do max smične sile (koja je gotovo uvjek veča od sila savijanja a samim time i presudnija za havariju) taj isti bolcen, svornjak watever bu puknuo ... to je ono sto sam ja (a vjerujem i m5) htio objasniti ...

Citat: strasilo
Sama karika (osmica) lanca (unutrašnja) u svojoj ukupnoj dimenziji će možda i ostati nepromjenjena, ali rupa kroz koju prolazi svornjak će se deformirati i od pravilne kružnice koja je na novom lancu, dobit ćeš elipsu izduženu prema vanjskim stranicama karike (osmice) i samim tim ćeš dobiti pomak svornjaka za koji djelić milimetra..

s tim bi se vec slozio ... stvar je u tome da se iz nekih prijasnjih postova dalo naslutiti nesto drugo tj da se duljinski plasticno deformira sama karika :palacgore:

Citat: strasilo
No, što dalje ulazim u raspravu, to mi se sve više čini da se razilazimo u nekim osnovnim pojmavima i stvarima, a bogami se razilazimo i u oblicima lanca o kojima pričamo ...

stvar je samo u tome na kojoj razini se rasprava vodi :wink: mislim da nema smisla tu razglabat i teoretizirat u tanane o silama i bedastocama koje nisu prosjecnom vozacu niti bitne niti nest fest zanimljive ... al opet kad krene takva "lezerna" rasprava onda se cesto zna desit da se ljudi zapetljaju ko sto smo se mi sad zapetljali :misli: :mrgreen:
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

BIKERZZR1400

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2227
  • Vozi: SPACE SHUTLE
  • Lokacija: Mars
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #66 : 15. Studeni 2010, 16:44:21 »

Evo da otvorim novu temu.... malo sam trazio ali nista nisam nasao... :misli: da li je svaki lanac kvalitetan ili ovisi kak ko ima koju firmu pa ono "svaki cigan svog konja hvali"  :mrgreen:... Naime ovak, imao sam na cbr-u 600f DiD 530 jako sam bio zadovoljan ali je zato i bio dosta skup. sad sam na Horneta 600 stavil RK 525vm (1080kn, da li je to skupo za komplet?) isto sam zadovoljan ali je isto poprilicno skup...  :shock: pitao sam jednog memaničara za REGINU i veli da je to talijansko smeće i da bolje ne stavljat, ali je zato i nesto jeftiniji... vidio sam jos firme AFAM i WRP.. o njima nista neznam.. :? da li ima ko iskustva sa njima i kakva su vaša mišljenja??  8)
Mehanićarske gluposti ja stavio Reginu napravio s njom skoro 60000 km. prodao motor prijatelju koji se još vozi na smeću od Regine. Stvar je kako se tko vozi i naravno kako održava lanac. Reginu sam stavio i na sadašnji motocikl ZZR 1400 napravio soro 12000 km. i još je nije trebalo dotezati. Toliko o smeću od Regine. Prijatelju na istom motoru sa DID-a su na 12000 km. je poispadao najveći broj o-ringa.
Evidentirano

low_rider

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 205
  • Vozi: SV 1000 S
  • Lokacija: Osijek
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #67 : 15. Studeni 2010, 16:45:19 »

Da, upravo to ! Brtva koja sprečava izlaz maziva ispod rolice i ulazak vode i prljavštine!!! :palacgore:
da, znam da je brtva.
ali pitanje je koja je "bolja"?
ima li uopce bolje, O ili X, ili je samo bitno da ima brtvu, kakvog god bila oblika?
Evidentirano
SeeVee

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22521
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #68 : 15. Studeni 2010, 16:55:23 »

da, znam da je brtva.
ali pitanje je koja je "bolja"?
ima li uopce bolje, O ili X, ili je samo bitno da ima brtvu, kakvog god bila oblika?

O-ring ima jednu dodirnu površinu sa jedne strane, X-ring ima dvije dodirne površine s jedne strane... pa se da zaključiti da x-ring bolje vrši funkciju brtvljenja...  :palacgore:



@ ostali ..... isključujem se iz rasprave o istezanju lanca jer je besmisleno ....  8)
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8682
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #69 : 15. Studeni 2010, 16:58:26 »

da, znam da je brtva.
ali pitanje je koja je "bolja"?
ima li uopce bolje, O ili X, ili je samo bitno da ima brtvu, kakvog god bila oblika?
x ring ima vecu povrsinu brtvljenja....i po toj nekoj logici lanac bi trebao biti trajniji... :wink:
Evidentirano
O&G Team
 

bmw m 5

  • Najbolji forumaš 2009. HONDA HRC TEAM
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8682
  • Vozi: se VTR SP 01
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #70 : 15. Studeni 2010, 17:08:12 »

O-ring ima jednu dodirnu površinu sa jedne strane, X-ring ima dvije dodirne površine s jedne strane... pa se da zaključiti da x-ring bolje vrši funkciju brtvljenja...  :palacgore:



@ ostali ..... isključujem se iz rasprave o istezanju lanca jer je besmisleno ....  8)
nema potrebe....za iskljucivanjem....samo se sve malo zakompliciralo onom tvojom tvrdnjom da svornjaci ne utjecu na rastezanje laca....kao i uloga valjcica....jer tema je bila "kad je lanac za zamjenu?"....a njegova zamjena upravo ovisi o ta dva cimbenika ponajprije...pojedenim svornjacima...kao i ostecenim/nedostajucim valjcima...jer rezultat je uvijek isti..NA MOTORU....spaner lanca dodje u crveno polje...ili jos bolje do kraja hoda osovine kotaca...i zamjena je neminovna...bez obzira smik..ili pak konstatacije da je "metar lanca uvijek metar lanca"... :mrgreen:
Evidentirano
O&G Team

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22521
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #71 : 15. Studeni 2010, 17:27:11 »

ja sam se isključio ...  :jesus:  :LOL:
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

mario045

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 355
  • Vozi: k9
  • Lokacija: split
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #72 : 15. Studeni 2010, 17:51:19 »

nema potrebe....za iskljucivanjem....samo se sve malo zakompliciralo onom tvojom tvrdnjom da svornjaci ne utjecu na rastezanje laca....kao i uloga valjcica....jer tema je bila "kad je lanac za zamjenu?"....a njegova zamjena upravo ovisi o ta dva cimbenika ponajprije...pojedenim svornjacima...kao i ostecenim/nedostajucim valjcima...jer rezultat je uvijek isti..NA MOTORU....spaner lanca dodje u crveno polje...ili jos bolje do kraja hoda osovine kotaca...i zamjena je neminovna...bez obzira smik..ili pak konstatacije da je "metar lanca uvijek metar lanca"... :mrgreen:
nebi se slozio sa tebom jer metar lanca nije metar lanca jer je razlika koliko ima karika u metru lanca upravo to govori koliko se  rastegnia, a sta se tice zamjena lanca kad dode do crvenog ili do kraja osovine , da je za zamjenu, ja osobno vise to necekam ,a nebi ni drugima to preporucia jer mi je na hondi cbr. puka pri kraju zelenog polja i samo mi je unistio neznam ni sam kako valjda zbog trzaja i sta se zapleo izmedu osovine i dekla, osovine se iskrivile od getribe, puklo deklo masine, poklopac zupcanika i blokalo zadnje kolo nije moglo bit vise stete samo sam moga jos past ali fala bogu nisam.
Evidentirano
:)

Masni

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 583
  • Vozi: uvijek nešto drugo
  • Lokacija: sve oko nečega
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #73 : 15. Studeni 2010, 18:27:10 »

pozdrav svima
pošto sam novi na ovom forumu i opčenito kao bajker,jer nisam vozio motor jedno 12 godina, što sad trenutno nema veze, nego ima veze sa ovima vašim istezanjem lanca. dakle radim u firmi gdje imamo galove lance iliti jako slične lance onima o kojima prićate a što je ujedno jedno te isto, te moram podržati strašila jer je čovijek u pravu. lanac koji je istrošen istina je radi od okrugle rupe, ili dosjeda bolcne ili kako god vi to nazvali, ovalnu rupu i to u unutrašnjoj pomičnij karici iliti maloj osmici koja je za razliku od vanjske osmice one veče pomična. dakle izgloda se i jedno i drugo i time dobijate pucanje ili famozno rastezanje karika lanca. ne postoji materijal kojeg se nemoze poglodati ili potrošiti pa makar i uz minimalno opterečenje. kako se lanac zagrijava, jer nije konstantno podmazivan jer bi to špricalo na sve strane, dolazi do zamora materijala ma o čem vi svi prićali. u mojoj firmi gdje radim mjesečno pucaju lanci i istežu se i to je normalna pojava i kod motora da se lanac istegne. netko je spomenuo trošenje oringa i suhoču osovinice zbog ne ulaska masti i to je točno. da ne zaboravim i lančanik se troši pa je to još jedna stvar opuštenog lanca
pozdrav svima
Evidentirano

strasilo

  • šafran
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22521
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Lanac + Lančanici - savjeti????
« Odgovori #74 : 15. Studeni 2010, 18:37:42 »

da se nisam isključio iz rasprave, zahvalio bih se na podršci ...  :mrgreen:
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...
 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 18   Gore
 

Stranica je generirana za 0.191 sekundi uz 20 upita.