Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 28   Dolje

Autor Tema: Tema za izradu auspuha  (Posjeta: 107232 )

Barabones

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2191
  • Lokacija: Zagreb, Slunj
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #50 : 11. Travanj 2011, 18:51:47 »

tko radi db kilere i po kojoj cijeni
Evidentirano
˝Netko mora nastaviti ostvarivati snove˝ - Soichiro Honda

lili

  • Uragan iz Louisiane
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 1917
  • Vozi: monster 620 senna
  • Lokacija: Zg
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #51 : 11. Travanj 2011, 18:54:33 »

tko radi db kilere i po kojoj cijeni
shacal
meni izašlo 600 kn za oba
al je malo specifičan oblik, pa vjerujem da cijena može varirati
Evidentirano
"Everybody can feel the pain, but not everyone can be the legend"- Jorge Lorenzo
"What goes around, comes around!"

Barabones

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2191
  • Lokacija: Zagreb, Slunj
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #52 : 11. Travanj 2011, 19:27:20 »

shacal
meni izašlo 600 kn za oba
al je malo specifičan oblik, pa vjerujem da cijena može varirati

dosta, gledam kod akrapa za moj je 50 eura
Evidentirano
˝Netko mora nastaviti ostvarivati snove˝ - Soichiro Honda

BeLa-Vg

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5294
  • Vozi: ZX-14R
  • Lokacija: Shire
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #53 : 11. Travanj 2011, 21:30:27 »

Mi smo nekada radili za kucelja...

Šibni skicu ili nekaj pa ti kažem jel mogu ili ne mogu  :palacgore:
Evidentirano
 

Barabones

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2191
  • Lokacija: Zagreb, Slunj
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #54 : 11. Travanj 2011, 21:44:33 »

Mi smo nekada radili za kucelja...

Šibni skicu ili nekaj pa ti kažem jel mogu ili ne mogu  :palacgore:
hmm nemam skicu trebao bi nekome dati da vidi auspuh i da napravi prema njemu
ali mogu ti dat link kako izgleda pa vidi je li možeš

http://shop.akrapovic.de/Ersatzteile/470/?a=61
Evidentirano
˝Netko mora nastaviti ostvarivati snove˝ - Soichiro Honda

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3884
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??..Kymco, Kawa
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #55 : 12. Travanj 2011, 18:44:55 »

Evo i meni interesantne teme. I ja se (kao i puno kolega) već duže kopkam sa mojim Marvingom.
Za početak evo par slika kada sam ga rasturio (i pripremao za rasturanje..)
Evidentirano

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3884
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??..Kymco, Kawa
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #56 : 12. Travanj 2011, 18:47:50 »

Imao sam original 4u1 ali mi se strašno svidjelo na RSV-u od šogora kako mu stoje dva spuha iza pa sam si počeo kombinirati na dva.
Prvo sam prerezao original cijev i napravio spoj, gdje sam kasnije mislio zamjeniti sa račvom za 1u2 i dalje na svaku stranu motora.
Evidentirano

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3884
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??..Kymco, Kawa
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #57 : 12. Travanj 2011, 19:18:13 »

Malo sam kopao. čitao i gledao kako rade auspusi pa mi je nakon jednog testiranja jedne suze i 4 kompleta auspuha i dino testova..ispalo je da je taj bike najbolje perfomanse imao sa lagano otvorenom unutarnjom cijevi. Ulazna cijev je bila malo veća od izlazne. Sve ja to negdje imam ali sada ne mogu naći ni za boga.
Tako sam se onda i ja odlučio raditi svoj auspuh. Unutarnju perforiranu cijev mi se nije dalo bušiti, niti rezuckati crtice kao neki moji kolege, jer nikada ne ispadne baš naj naj nego sam ju radio kako je i Bela rekao od peforiranog lima. Zarolao na konus, odrezao i zavario na konus. Tada sam (prije par mjeseci kada sam se toga uhvatio znao i točne mjere ali više neznam na pamet. Znam da mi je cijev kolektora mislim fi50. I po mojoj logici, ako jedan otvaram na dva i ako ne želim motor otvoriti pa da ga moram ponovo cijelog preštelavati, morao bi zadržati isti volumen i protok plinova kroz auspuh. Što sam ja zbog koljena, zavoja i ostalih prigušenja na novom kolektoru, procjenio da bi mogle biti cca dvije fi38 (ili 32 ako se ne varam). Pokušao sam dobiti malko veću površinu izlaza plinova u kolektoru prije auspuha. Veću jer sada umjesto plinova koji jure direktno u auspuh moraju proči račvanja na lijevo i desno i par koljena više. Čak sam išao i toliko daleko u razmišljanjima..da mi jedna strana nebi vukla više iz cilindara (odnosno druga imala više otpora plinovima) da bi lijevi i desni kolektor trebali biti različitih debljina..
Ali to su ipak mislim premale razlike da bi se uzimale u obzir.
Evidentirano

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3884
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??..Kymco, Kawa
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #58 : 12. Travanj 2011, 19:23:04 »

Ne mogu nikako naći slike kako sam ga radio u fazama ali sam si napravio i db killer za tehnički pa sam i oko toga malo njuškao. Evo par slika od te teme.
Poslije jednog happeninga i dečka koji je stuntao sa hondom od 900ccm, a motor mu se nije niti čuo na auspuhu od 30cm, skužio sam da je cijela (većina) filozofije u veličini izlazne rupe..i nakon par pokušaja sam dobio db killer koji je stvarno stošao motor dosta a opet se motor na većim okretajima relativno ok čuje...ali neminovan je gubitak snage.
I sve mi je to stalo, sada skoro na kraju jer sam se odlučio prodati ovaj motor pa sam završio samo db killer da mogu na tehnički ili ako krenu kontrole glasnoće auspuha kao prošle godine u Zg.
Evidentirano

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3884
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??..Kymco, Kawa
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #59 : 12. Travanj 2011, 19:48:03 »

Evo našao sam i slike kako sam ga izrađivao.
Kako baš i nemam alata, radio sam kod frenda kada bih stigao i sa čime bi stigao.
1. prvo sam sakupio sve djelove koji će mi trebati..redukcije, rozete za zatvaranje auspuha, vanjske cijevi (od 1,5mm šro je jako predebelo ali nisam mogao bolje), perforirani lim...
2. zavario sam perforirani lim na cijev sa polugom i ručno ga zarolao na fi koji sam htio da mi auspuh bude;
3. dobio sam dva tri kruga lima i brusilicom zarezao kroz dva namotaja od jednom tako da ako mi rez i bude kriv spojit će se na nulu; to smo i povarili na dva ljevka...
4. kod varenja..tu sam si uzeo malo slobode, bilo mi je jedino važno da budu identični. Onda sam ih rezao dolje gdje mi je fi bio 40mm a gore gdje mi je bio misliom 48mm kolike sam završetke imao. Ispala mi je dužina cijevi od cca 350-400mm što mi je bilo sasvim ok.


Evidentirano

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3884
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??..Kymco, Kawa
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #60 : 12. Travanj 2011, 19:57:17 »

5. uslijedilo je spajanje na doljnju rozetu i redukciju i na gornju pločicu koja će kasnije biti graničnik gornje rozete. Igra je u tome da ta graničnika kasnije moraju držati vanjski cijev na knap i tu je bilo rezuckanja i varenja poprilično. Dok nisam pogodio razmake.
6. i onda je sve bilo spremno za spajanje
7. spojeno dolje;
8. spojeno gore....
9. i voila...to je u globalu to. Fale još rupe i zakovice (pop nitne) koje će preko rozete držati sve na okupu.
Jedna caka koju sam skužio kada sam rasturio svog marvinga je da je gore i dolje auspuh zadihtan silikonm za brtve..to me oduševilo. Tako jednostavno a funkcionalno. Otporno na temperaturu a dihta da ne propušta na sve strane.
 i sretno onima koji krenu mojim amaterkim putem :palacgore:
A sada vi znalci recite gdje sam pogriješio jer je ovo ipak moj prvi projekt u tom području  :mrgreen:

Pozz
Evidentirano

kmamic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 289
  • Vozi: Hornet
  • Lokacija: Sesvete/Stankovci
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #61 : 12. Travanj 2011, 20:24:39 »

Čestitam Ljubo!!!   :palacgore:   :palacgore:

I ja sam sebi radio auspuhe i spojne cijevi, pa znam o čemu se radi. Vidim, vi ste imali sreću jer ste
imali TIG aparat. Ja sam sve radio REL, elektroda 2 mm, struja od 110 do 160 A.

Pitanje: gdje si nabavio, odnosno kako si napravio ona okrugla zadebljanja na izlaznim cijevima?
Evidentirano
Radim na crno, trošim na bijelo

Papillon

  • Ostao sam uvijek isti
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4655
  • Vozi: Honda cbx 550 F1 - radi ka nova Honda
  • Lokacija: Biograd n/m
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #62 : 12. Travanj 2011, 20:31:24 »

Evo i meni interesantne teme. I ja se (kao i puno kolega) već duže kopkam sa mojim Marvingom.
Za početak evo par slika kada sam ga rasturio (i pripremao za rasturanje..)

          I meni uvijek interesantna a sa onim prvim zvukom već sad davno si mi digao adrenalin a po ovome što si sad radio ima dosta
          toga za "ukrasti" iako meni ne treba ali ima ih koji se muče pa sad uz ovaj tvoj rad i slike imaju puno lakši dio posla.
          Ljubo bravo na trudu,nadam se da ćemo uskoro ćuti još i zvuk  :palacgore:
Evidentirano
"Ne pišaj mi iza leđa i ne govori mi da pada kiša''   Jedan je Agostini, Jedan je Fangio,Ostali su proizvod tehničke evolucije.

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3884
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??..Kymco, Kawa
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #63 : 12. Travanj 2011, 20:38:58 »

Čestitam Ljubo!!!   :palacgore:   :palacgore:

I ja sam sebi radio auspuhe i spojne cijevi, pa znam o čemu se radi. Vidim, vi ste imali sreću jer ste
imali TIG aparat. Ja sam sve radio REL, elektroda 2 mm, struja od 110 do 160 A.

Pitanje: gdje si nabavio, odnosno kako si napravio ona okrugla zadebljanja na izlaznim cijevima?
Mislim da ti malo prejak struja ali ajde, ako netko zna..
A ono je ispalo sasvim slučajno. Na drugim slikama se vidi moj prvi pokušaj koji nije ni do koljena ovim završetcima. I taman je u to vrijeme moj frend izmišljao neke inox držače za štapove, za brodice. Dobio je probu na 3 komada cijevi i ja mu odmah maznuo 2  :mrgreen:

2 papillon.
Mogao sam misliti da ćeš se odmah pojaviti.  :mrgreen:
čim je tema o auspusima, zvuku tu te srce vuče  :mrgreen:  :palacgore:
Evidentirano

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3884
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??..Kymco, Kawa
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #64 : 12. Travanj 2011, 20:42:59 »

Uvijek me mučilo kako izvesti ubod iz jednog u dva i onda sam vidio spoj sa V-maxa i ostao šokiran jednostavnošću  :shock:
Evidentirano

Papillon

  • Ostao sam uvijek isti
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4655
  • Vozi: Honda cbx 550 F1 - radi ka nova Honda
  • Lokacija: Biograd n/m
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #65 : 12. Travanj 2011, 20:46:47 »

Uvijek me mučilo kako izvesti ubod iz jednog u dva i onda sam vidio spoj sa V-maxa i ostao šokiran jednostavnošću  :shock:

             Da još negdje na početku zime se netko mučio i dobio savjet da pogleda V-maxov spoj-spasili ga daljnih muka....
Evidentirano
"Ne pišaj mi iza leđa i ne govori mi da pada kiša''   Jedan je Agostini, Jedan je Fangio,Ostali su proizvod tehničke evolucije.

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3884
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??..Kymco, Kawa
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #66 : 12. Travanj 2011, 21:18:33 »

Da, ali ima tu i malo više filozofije..nebi smjeli svi auspusi biti skupljeni u jedan jer kod usisa, a drugome kod ispuha (ili tako nešto) dolazi do isisavanja smjese iz cilindra i gubitka snage...ili tako neka priča.
To sam i sam shvatio kada sam prepilio svog Marvinga i unutra našao pregradu koja odvaja mislim 1. i 3. od 2. i 4. Tada sam se tek sjetio tih priča..mislim da dolazi i do pucanja i gubitka snage.
Evidentirano

Papillon

  • Ostao sam uvijek isti
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4655
  • Vozi: Honda cbx 550 F1 - radi ka nova Honda
  • Lokacija: Biograd n/m
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #67 : 12. Travanj 2011, 21:28:38 »

Zato postoji i ona neispričana priča o izmotanim granama,na mom tri idu normalno a jedna ih presjeca,vizuelno je fino za viditi ali kad čuješ razne priče ipak ima veze sa ispaljivanjem a ne samo izgledom ili lakšim mijenjanjem filtera ulja,neki motori su jednostavno bolje radili sa takvim granama vjerovatno zbog ovog tvog gornjeg posta,načiću slikicu pa nek se vidi.
Evidentirano
"Ne pišaj mi iza leđa i ne govori mi da pada kiša''   Jedan je Agostini, Jedan je Fangio,Ostali su proizvod tehničke evolucije.

Papillon

  • Ostao sam uvijek isti
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4655
  • Vozi: Honda cbx 550 F1 - radi ka nova Honda
  • Lokacija: Biograd n/m
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #68 : 12. Travanj 2011, 21:45:43 »

Evo jedna slikica tih grančica pa ako netko ima stručnije objašnjenje "izmotanih grana" neka pojasni.

Evidentirano
"Ne pišaj mi iza leđa i ne govori mi da pada kiša''   Jedan je Agostini, Jedan je Fangio,Ostali su proizvod tehničke evolucije.

kmamic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 289
  • Vozi: Hornet
  • Lokacija: Sesvete/Stankovci
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #69 : 12. Travanj 2011, 22:27:14 »

Ljubo, jesu kape topova - rozete za inox ograde  :LOL:  :LOL:

19,80 kn s PDV-om po komadu  :LOL:

Svaka čast, a ovo za struju, je, stvarno nemam problema na 160 A, ali
samo u slučaju da radim s cijevima i koljenima debljine stjenke 2 mm.

Kad radim s 1,5 mm, nisam uspio zavarit, bez obzira na struju (80 A) a
da ne progorim materijal  :evil:

I da, ja sam prvo perforiranu cijev omotao s staklenim platnom, pa onda
grubu inox špenu (iz Metroa, ona za ribanje posuđa, paket 6 kn, stavio sam
6 paketa), pa kamenu vunu, i na kraju sve omotao staklenim platnom.

Pošto mi je takav bio preglasan, u konzultaciji s meštrom s foruma, nick Andjelo,
izvadio sve van, oko cijevi stavio stakleno platno, na to kamenu vunu, i dobio
na svom XJ 600 dubok zvuk kao susjed sa Yoshimurom na XJR 1300.
Evidentirano
Radim na crno, trošim na bijelo
 

OldBoy

  • RIP 20.06.2016.
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5673
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #70 : 12. Travanj 2011, 22:31:23 »

Evo jedna slikica tih grančica pa ako netko ima stručnije objašnjenje "izmotanih grana" neka pojasni.



      ...ne treba prevelika stručnost za objašnjenje: "izmotavanje" grana izvedeno je zbog izjednačavanja njiihove duline u intervalu glava-kolektor 4u1...
Evidentirano

Papillon

  • Ostao sam uvijek isti
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4655
  • Vozi: Honda cbx 550 F1 - radi ka nova Honda
  • Lokacija: Biograd n/m
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #71 : 12. Travanj 2011, 23:21:51 »

     ...ne treba prevelika stručnost za objašnjenje: "izmotavanje" grana izvedeno je zbog izjednačavanja njiihove duline u intervalu glava-kolektor 4u1...


           ....da i zato je to prerada grana  :wink:
         
Evidentirano
"Ne pišaj mi iza leđa i ne govori mi da pada kiša''   Jedan je Agostini, Jedan je Fangio,Ostali su proizvod tehničke evolucije.

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3884
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??..Kymco, Kawa
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #72 : 13. Travanj 2011, 22:36:03 »

Ljubo, jesu kape topova - rozete za inox ograde  :LOL:  :LOL:

19,80 kn s PDV-om po komadu  :LOL:

Svaka čast, a ovo za struju, je, stvarno nemam problema na 160 A, ali
samo u slučaju da radim s cijevima i koljenima debljine stjenke 2 mm.

Kad radim s 1,5 mm, nisam uspio zavarit, bez obzira na struju (80 A) a
da ne progorim materijal  :evil:

I da, ja sam prvo perforiranu cijev omotao s staklenim platnom, pa onda
grubu inox špenu (iz Metroa, ona za ribanje posuđa, paket 6 kn, stavio sam
6 paketa), pa kamenu vunu, i na kraju sve omotao staklenim platnom.

Pošto mi je takav bio preglasan, u konzultaciji s meštrom s foruma, nick Andjelo,
izvadio sve van, oko cijevi stavio stakleno platno, na to kamenu vunu, i dobio
na svom XJ 600 dubok zvuk kao susjed sa Yoshimurom na XJR 1300.
Nemoj tako..kakve rozete 19,80?!?!?
Ove su sigurno bile 24,30  :D
Jesu, da. Uzeo sam obične rozete sa ravnim završetkom i one su mi original sjele na cjev koju sam djelom nabavio i po rozetama. Unutarnj stranu sam morao dosta proširiti da dobijem samo prsten koji će se moći naknadno staviti na gornji dio i držati sve na kupu. Tu sam na tokarskom polomio(zgužvao) jedno 2-3 jer je dosta problematično kako to uloviti čvrsto da ti ne odleti u glavu a da se ne deformira.  Kada ovako nešto sam improviziraš, najveći je problem da ti se dvije-tri stvari koje nemaju veze jedna sa drugom slože i sjednu da to liči a nešto.
..za tvoje varenje..kad sam rastavio svog Marvinga..on je od lima, mislim 0,75. Strašno tanak, tako da su mi ta tvoja 2 mm malo  :shock: .
A sada moje pitanje..šta vam je to stakleno platno? Svi ga spominjete a ja baš nisam siguran šta je to i di se to da nabaviti.
 Imam neke slike presjeka Akrapoviča i imaju isti princip omotavanja za prigušenje. Ide u više slojeva sa različitim materijalima, što ja znam još od kada sam se bavio izolacijom buke, različiti materijali prigušuju različite frekvencije. Tako da se namotavanjem u različitim slojevima i debljinama može dobiti različit zvuk.
Ja sam dobio od prijatelja iz Zg neku skupu vunu za auspuhe koja košta pravo bogastvo i planirao sam ju namotati u kombinaciji sa još dve-tri stvari samo još neznam s čime. Prvi sloj bi mi trebao biti nešto što ne gori i što bi mi trebalo čuvati druge slojeve od vatre u cijevi koja se pojavi tu i tamo u eksplataciji.Mislio sam neku špenu od tokarenja ili glodanja koju bi stisnuo i namotao oko perforirane cijevi.Preko bi stavio ovu vunu koju sam dobio jer je i ona djelom otporna na temperaturu i na kraju sam mislio na običnu staklenu vunu. Sve bi dobro stisao i omotao žicom da mi uđe u cijev..ili sam čak mislio nekom špagom koja bi kasnije mogla i puknuti da mi se paket unutar cijevi malo oslobodi i slobodno formira.
Evidentirano

kmamic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 289
  • Vozi: Hornet
  • Lokacija: Sesvete/Stankovci
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #73 : 14. Travanj 2011, 09:08:55 »

Za ove probleme na tokarilici mi je jasno, točno znam kako je problem uhvatit rozetu u amerikaner.
Btw rozeta je sasvim OK za završne kape jer je debljina nekakvih 1 mm.
Ovo što sam pisao za 2 mm stjenke, to sam mislio na spojne cijevi od grane do topa. Inače meni
su plaštevi topova od aluminiziranih cijevi koje sam nabavio kod Lastovčića. To ne bi nikom preporučio,
obzirom da materijal ima u sebi dosta olova pa je težak i ne da se dobro ispolirati, a ima i dosta željeza
pa brzo korodira. Čekam da mi Bela-VG javi koliko će me koštati dva plašta od inox lima fi 110 mm, pa ću
to promjeniti.

Za stakleno platno, to ti je onaj stakleni mat, ili još bolje rowing, koji se koristi kod izrade plastičnih kalupa,
brodica...uglavnom ono platno za stakloplastiku, ono ti je od staklenih vlakana i nije zapaljivo, a opet dovoljno
prozračno da kroz njega plinovi dolaze do vune.

Kad složim ovo s plaštevima, mogli bi dogovorit neku kavu u Route 66 ili BBF-u pa da poslušam zvuk tih
homemade Marvinga.

Pozdrav
Evidentirano
Radim na crno, trošim na bijelo

Ljubo_051

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3884
  • Vozi: GSXR750 '87. (u srcu), a na cesti..??..Kymco, Kawa
  • Lokacija: Grobnik
Odg: Tema za izradu auspuha
« Odgovori #74 : 14. Travanj 2011, 22:55:57 »

....

Za stakleno platno, to ti je onaj stakleni mat, ili još bolje rowing, koji se koristi kod izrade plastičnih kalupa,
brodica...uglavnom ono platno za stakloplastiku, ono ti je od staklenih vlakana i nije zapaljivo, a opet dovoljno
prozračno da kroz njega plinovi dolaze do vune.

Kad složim ovo s plaštevima, mogli bi dogovorit neku kavu u Route 66 ili BBF-u pa da poslušam zvuk tih
homemade Marvinga.

Pozdrav

...ili u Bonnaci ili Centru na Čavlima  :mrgreen:
Vidiš, vidiš za platno. Nikada se nebi sjetio toga a ima smisla. Imam ga čak jedno mošda kvadrat-dva u garaži.
Jedino što ja sada prodajem motor (obadva) pa to neću montirati gore nego kada uzmem drugi. Tako da ću morati malo sačekati da vidim kako će to zvučati.
Evidentirano
 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 28   Gore
 

Stranica je generirana za 0.23 sekundi uz 20 upita.