Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3 4 ... 22   Dolje

Autor Tema: Kawasaki Versys 1000  (Posjeta: 79146 )

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1643
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #25 : 08. Studeni 2011, 11:57:48 »

Razumijem kritiku na račun dizajna, neke stvari zbilja bodu oči :mrgreen:, ali to je već postao standard u današnjem moto-svijetu.
Ipak, mislim da sveukupno prolazi, i da je to još jedan motor po mjeri čovjeka iz Kawine produkcije.  :palacgore:

Slažem se. :palacgore:
Evidentirano

mario #8

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 3566
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #26 : 08. Studeni 2011, 12:09:50 »

Daj stras, imas oci, samo si me natjerao da ponovo otvorim slike  :mrgreen:. Instrument tabla od skutera, sic kopija ST koji je kopija GS-a, auspuh necu ni komentirati jer jos trazim prikladnu rijeci.
Nisi objektivan.
Danas si vidio slike 1199 i sada očekuješ od Versisa nešto estetski. E ne može, jbg. :mrgreen:

Molim straša da ne komentira da 1199 nije motor, predvidiv je već. :mrgreen:
Evidentirano

Peter Stingray

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1384
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #27 : 08. Studeni 2011, 12:15:22 »

             Na europskoj Kawa stranici već i svi podaci dostupni,ono najzanimljivije 118 KS pri 9000 o/min i 102 Nm pri 7700 o/min,rezervar 21 L,težina pun 239 kg.
            Za ABS se znalo no nisam mislio da bude imao i TC kao i dva modova snage.Boje bijela i smeđa.
Evidentirano

Babylon-07

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 811
  • Vozi: RN01
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #28 : 08. Studeni 2011, 12:16:56 »

Nisi objektivan.
Danas si vidio slike 1199 i sada očekuješ od Versisa nešto estetski. E ne može, jbg. :mrgreen:

Molim straša da ne komentira da 1199 nije motor, predvidiv je već. :mrgreen:


 :LOL:  :palacgore:
 

moover

  • Kuća stara
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4264
  • Vozi: štake
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #29 : 08. Studeni 2011, 12:19:06 »

Prve kovanice ubačene u kasicu prasicu...  :palacgore:
Evidentirano
Hebeš krizu, život nema reprizu.

strasilo

  • don't give a shit
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 22583
  • Vozi: pocketa i egzotičnu Suzu gura po dvorištu
  • Lokacija: pripizdina u Podravini
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #30 : 08. Studeni 2011, 12:54:19 »

Daj stras, imas oci, samo si me natjerao da ponovo otvorim slike  :mrgreen:. Instrument tabla od skutera, sic kopija ST koji je kopija GS-a, auspuh necu ni komentirati jer jos trazim prikladnu rijeci.

Da ti pošaljem vilice ?  :jesus:

Danas se više ne motorima jednostavno NE mogu gledati pojedini detalji izdvojeni iz cjeline, već se samo može gledati cjelina kao objekt ... a to je zato jer je gotovo nemoguće izmisliti nešto novo i drugačije a da to već ne postoji ... osim ako će se ići na to da motori više ne liče na motore, već na "svemirske brodove" ... Pa samim tim, ako cjelina izgleda skladno i OK  ... po MOM mišljenju je to dovoljno da mogu dati SVOJE viđenje objekta koji posmatram .. ;)

Ja nigdje nisam rekao da se to i tebi mora sviđati ....  :palacgore:
Evidentirano
... isto ti je kao i kad se voziš s ekipom na motoru, džabe ti ako vas je više, a ti se utrkuješ sam sa sobom, pa misliš da si bRRži...

TREK

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 345
  • Vozi: Crossbones GSA Variant sport 125
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #31 : 08. Studeni 2011, 13:08:43 »

ne sviđa mi se,ne mogu dizajn uspoređivat sa MTS jer je grozan,ali imat će svoju publiku zbog cijene (uloženo/dobiveno) i koncepcije.
Evidentirano
Because beauty is not only in the eye but also the ear of the beholder

Depp

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 977
  • Vozi: BMW
  • Lokacija: Karlovac
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #32 : 08. Studeni 2011, 14:28:35 »

 :wink: Usprkos pojedinačnim izljevima negodovanja, već i na slici motor je odličan uradak. Uživo će biti još bolji dojam. Sve je onako kako bi na motoru ovakvog tipa i trebalo biti. Osim možda rednog 4-cilindraša. ALi i on je koliko vidim po tehničkim podacima, adekvatno podešen. Pun pogodak za Kawasaki. Ostali neka budu bijesni i dalje....  :palacgore:
Evidentirano
runaway

Super Jura

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7673
  • Vozi: GS, XZ
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #33 : 08. Studeni 2011, 14:33:04 »

Daj stras, imas oci, samo si me natjerao da ponovo otvorim slike  :mrgreen:. Instrument tabla od skutera, sic kopija ST koji je kopija GS-a, auspuh necu ni komentirati jer jos trazim prikladnu rijeci.

Kako je kopija GS sica kad on ima 2 odvojena, da si rekao Varadera OK.

I zašto bi morali na motoru, koji će vjerojatno biti budget klasa, izmišljati toplu vodu? Bitno je da sic bude udoban na duže pruge.
 
Evidentirano

vaha108

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 145
  • Vozi: Kawasaki Versys 650
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #34 : 08. Studeni 2011, 14:38:55 »

Svidja mi se. Jedna ce me stvar odvratiti od kupnje: zavrsni prijenos lancem. To vise ne zelim nikada...
Steta sto nisu postavili kardan. Time bi mene pridobili SIGURNO. Ovaku cu jako dobro razmisliti jer ne vjerujem da ce cijena kod nas biti ispod 100k, a za te novce (u stvari jos malo treba dodati) bih radije razmisljao o S10...
Evidentirano

Super Jura

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7673
  • Vozi: GS, XZ
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #35 : 08. Studeni 2011, 14:47:02 »

Svidja mi se. Jedna ce me stvar odvratiti od kupnje: zavrsni prijenos lancem. To vise ne zelim nikada...
Steta sto nisu postavili kardan. Time bi mene pridobili SIGURNO. Ovaku cu jako dobro razmisliti jer ne vjerujem da ce cijena kod nas biti ispod 100k, a za te novce (u stvari jos malo treba dodati) bih radije razmisljao o S10...

Ako će toliko zabrijati - popušili su u startu  :misli:
Evidentirano

Depp

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 977
  • Vozi: BMW
  • Lokacija: Karlovac
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #36 : 08. Studeni 2011, 15:31:38 »

 :wink: Versys nije "budget" klasa ni u svojoj osnovnoj izvedbi, a ovaj to sasvim sigurno neće biti. Naravno, ovisi s koje pozicije tko gleda. Meni osobno, kardan nije mio. Nikako mi se ne dopada reagiranje takvog prijenosa. Istina, nisam vozio neke najsavršenije primjerke pa nisam dovoljno objektivan 8). Tko misli kupovati motor ove klase, svakako treba sačekati da ovaj Vers bude na tržištu. Moderan je i ako znam koliko je ovaj mali zgodan i priručan, siguran sam da će ovaj pružiti sve ono što ovaj nema. Kawa je oduvijek bio fer po cijeni, a posebno uzimajući činjenicu da je jedini 100% Japanac. Svi drugi "Japanci" su već odavno raselili svoje proizvodne pogone. :021:
Evidentirano
runaway

Antetao

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 106
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #37 : 08. Studeni 2011, 16:33:27 »

O dizajnu ne bih komentirao,netko voli netko nevoli...ali po meni za ovaj tip motora je greskastavljati motor 4 cilindra...tezina 240 kg,a visoko teziste sa tim motorom nije sretna kombinacija....inace su svi ove klase 2 cilindra i ro najcise V zbog.manjeg saltanja,elasticnosti,uskog presjeka motora tj.sam motoutje u predjelu tanka uzak....recimo tdm 900 sa rednim twinom je kad sjednete na njega strahovito uzak.....ne znam i sumnjam da ce ovaj motor biti ok i laganza voziti...pucat ce snagom i momentom to sigurno a tko zna mozda kawa iznenadi...
Evidentirano

chs

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 444
  • Vozi: xjr SP
  • Lokacija: BiH ać
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #38 : 08. Studeni 2011, 17:27:09 »

meni se sviđa motor i sve na njemu i već 10 puta gledam slike i video,pogotovo onaj smeđi,međutim ja ću čekati "ZELENO" :palacgore:

A vidim i koliko "Motor nevalja" po tome što ga još niko i nema niti je sjeo na njega ,a ovdje se već 3 stranica ispisuje (šta će biti kad se prvi pojavi?) :D
Evidentirano

Antetao

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 106
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #39 : 08. Studeni 2011, 19:46:33 »

pa valjda mozemo komentirati na osnovi tehnickih podataka koji su izasli u javnost...a slazem se da bi tek nakon voznje zapravo mogli komentirati kalav je uistinu motor....s obzirom na tezinu i tu koncepciju motora u kombinaciji sa vjerojatno visim tezistem od nakeda sa tim motorom kazem moglo bi bit problema...ali vjerujem da kawasaki zna sta radi i ne vjerujem da ce fulat,znaju japanci posao....
Evidentirano

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #40 : 08. Studeni 2011, 19:59:19 »

Gledam malo kako je razvoj snage i momenta drugaciji nego na Z1000 (a mashina je "ista"). Ovaj Versys je torque monster i vjerojatno bi mogo vuc i kamp kucicu.

Dizajn mi se svidja. Po detaljima primjecujem da zeli izgledati kvalitetnije izradjen od "klasicnog" Versysa. Ovjes i kocnice mi izgledaju bolje nego na manjem modelu (ovjes, sa svojim mogucnostima stelanja pogotovo). Da su kojim slucajem kocnice radijalne, bila bi perverzija. To mi je palo na pamet zato jer vidim dosta dijelova preuzetih sa drugih modela, pa onda su mogli i to stavit. Al onda bi valjda bio presavrsen  :mrgreen:

Zanima me kako ce ga vlasnici ocijenit nakon voznje jer iako je mrcina od 230+kg, ako imalo vuce ciklistikom kao stari model, a pogotovo sa (nacelno) boljim ovjesom, ovo bi mogo bit motor koji ce obzirom na tezinu biti ipak agilan po zavojima.


Jedino sto ne znam na koju skupinu cilja. OK, dual sport koncepcija, da se stavit kofere na njega pa moze bit i "tourer", ali mozda je malo premali za najdulja putovanja, a opet malo preglomazan za jurcanje po kratkim zavojima. Mozda oni koji su versysa vozili i prije, a sada bi zeljeli negdje dalje na put sa motorom gdje ce ovaj i inace tih lonac u suradnji sa centralnim loncem gdje je valjda katalizator biti tih ko da je na struju.

REcimo da bi volio imat i manjeg i ovaj Versys. Ali na manjem nebi imao kofere dok bi na ovom sigurno bili.




btw, jel se zna cijena?
Evo, ja bi reko da bi mogla biti u HR oko 80 tkn
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9469
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #41 : 08. Studeni 2011, 20:01:54 »

...inace su svi ove klase 2 cilindra i ro najcise V zbog.manjeg saltanja

Sa ovoliko momenta i konja na relativno malim okretajima, sigurno ga nece biti potrebe stalno saltat.

Al da je Kawasaki pokusao stedit prepravkom vec postojece mashine - istina. Ako nista drugo, redni 4 je mirniji u radu, a ako je poanta bila napravit motor i za dulja putovanja, onda bi ovo mogla biti i prednost
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

kawa os

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 311
  • Vozi: vidi avatar
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #42 : 08. Studeni 2011, 21:40:32 »

Motor dobro izgleda za taj tip motora , sa takvima ga treba i uspoređivat , a sigurno će biti elastičan.  :palacgore:
Evidentirano

vladof

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2795
  • Vozi: ER-5
  • Lokacija: sim pak tam
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #43 : 08. Studeni 2011, 21:45:23 »

Svak ima svoj ukus, a meni ovo zgleda ovak  :ohne:
Evidentirano
u vinu je istina

Peter Stingray

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1384
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #44 : 08. Studeni 2011, 22:20:07 »


Jedino sto ne znam na koju skupinu cilja. OK, dual sport koncepcija, da se stavit kofere na njega pa moze bit i "tourer", ali mozda je malo premali za najdulja putovanja, a opet malo preglomazan za jurcanje po kratkim zavojima.

btw, jel se zna cijena?
Evo, ja bi reko da bi mogla biti u HR oko 80 tkn


               To sam si i ja razmišljao,i obzirom da ima iste Pirelli Scorpion gume kao Ducati Multistrada,rekao bi da cilja na tu skupinu kakti putnih endura koji su za najviše lagani makadam,u tu skupinu još i ide Triumph Tiger,a da cilja u tu skupinu se vidi i po konjima gdje su svi osim Dukca unutar 10KS razlike i ima rezervar od 21 L znači neki prosjek u toj klasi.
              Ali mi je malo šteta da se nisu u drugu vrstu putnih endura ugledali poput BMW GS-a i Yamaha Tenere koji su malo više za teren što i sama veličina guma i profil pokazuju.E onda bi to za mene bio univerzalan motor za posjedovati jer neki ljudi radje hoću mirnija 4 nego grublja 2 cilindra.
              Obzirom da je iz vlastite kuće najsličniji Z1000SX-u po podlogi koju uzima,a on košta 94 tj. 98 tkn sa ABS-om,nema šanse da bude jeftiniji kod nas možda čak i skuplji jer je po mome mišljenju skuplji u proizvodnji.
              Radi nemale cijene kod nas i zeznute registracije nevjerujem da će se prebajno prodavati,ali u EU bi mogao biti pun pogodak.
« Zadnja izmjena: 08. Studeni 2011, 22:28:49 Peter Stingray »
Evidentirano
 

moover

  • Kuća stara
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4264
  • Vozi: štake
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #45 : 08. Studeni 2011, 22:56:25 »

Official video:



Evidentirano
Hebeš krizu, život nema reprizu.

kawa os

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 311
  • Vozi: vidi avatar
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #46 : 10. Studeni 2011, 12:09:08 »

Evidentirano

bokibd

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 105
  • Vozi: Versys 1000
  • Lokacija: Crna Gora
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #47 : 10. Studeni 2011, 13:21:16 »

Dobar dobar, samo cekam cijenu sa nestrpljenjem.
Evidentirano
Sa motorom nije potrebno previse zuriti....sa njim se uvijek stigne kada na vrijeme krenes.

desmosedici

  • neshvaćeni romantičar
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2431
  • Vozi: najslabiji i najružniji skuter od cile st ekipe
  • Lokacija: split
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #48 : 10. Studeni 2011, 13:25:10 »

Mogli su još u serijskoj opremi stavit štitnike za ruke  :mrgreen: :mrgreen:
Konkurencija tenerki
Koliko ima KS?
Evidentirano
Mjenjam manji stan za Tmax-a.
Sve nam više maldih kopa po kontejneru.To su Boca Juniorsi

Peter Stingray

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1384
Odg: Kawasaki Versys 1000
« Odgovori #49 : 10. Studeni 2011, 13:28:18 »

        118 KS,ima preširoke ne-offroad gume da bi bio konkurencija Tenerki,prije je konkurencija Triumphu Tiger i Multistradi koji su za samo lagani makadam,i sa cijenom od oko 100tkn će biti i puno jeftiniji od njih.
Evidentirano
 Str: 1 [2] 3 4 ... 22   Gore
 

Stranica je generirana za 0.308 sekundi uz 20 upita.