Jura prestani me bedirati sa 100k kuna.
Da nebi neki pacijent iz Slovenije (koji određuju cijene) shvatio to kao "baš bi toliko dali" 
Osim toga -ne vidim poveznicu sa Supertenere, GS-om i ostalim premium motorima te klase osim donekle po koncepciji.
Neka bude malo više od Z-1000 i dovoljno!
Nisam ja izmislio tu cifru (izmislio ju je netko drugi)

S obzirom da me ovako na prvi pogled nije oduševio, meni se 75.000 čini realno

Ni ja ne vidim poveznicu sa GSom i Super T, ali vidim sa Multistradom i velikim Tigerom.
Mi ne uspoređujemo cijenu sa Supertenere pa da bi na temelju toga mislili što košta,nego sa Z1000SX-om na čijoj osnovi bazira što se tehnike tiče,a on košta 98 tkn sa ABS-om,a pošto Versys sigurno nije jeftiniji u proizvodnji od Z1000SX-a,zato se misli da bi se cijena vrtjela negdje oko 100 tkn ali minimum 95 tkn,koliko god to zvuči na prvi pogled puno,još uvijek je značajno manje od Supertenere koja košta 117 tkn ili Multistrade koja košta 134 tkn,a BMW sa 150+ tkn bolje ni ne spominjati.
A cijenu ne određuju samo u DKS-u u sloveniji,nego u Nizozemskoj za cijelu Europu a čisto sumnjam da oni čitaju ovaj forum da bi mogli utjecati na cijenu.
GS bez opreme je 118.000, GS adv napucan opremom (bez kofera) je 150+ (151)

A moj Toma, ko da bu se tebe pitalo kad bu se novi motor kupoval...pa znamo ko vodi glavnu riječ u kući 
Kod mene je uvijek moja zadnja: "Da, draga"
