Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18   Dolje

Autor Tema: Novi Kymco Xciting 400  (Posjeta: 86660 )

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #75 : 21. Svibanj 2012, 21:41:10 »

ili 300 ili dva cilindra........ :jesus: :jesus: :jesus:

Ne patim od 2 cilindra, pogotovo kad su paralelni.
Kawasaki mi je bio dovoljan.
Pricekat cemo sa 3 (i da sva 3 rade).  :palacgore:
« Zadnja izmjena: 21. Svibanj 2012, 21:43:30 Cortez »
Evidentirano

bogen

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 601
  • Vozi: vozim , vozim
  • Lokacija: St
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #76 : 22. Svibanj 2012, 00:26:30 »

Jel je?
400tke i 500tke koje sam ja vozio su sve redom bile preko 200kg.

Ovo ce biti super ako je ispod..
                                                                                                                                         a moglo je manje  dobro govori..ipak je to 400 ccm i  jedan cilindar pa 193 kg ... npr X max je 250 ccm i sa 2 cilindra je lakša čak 9 kg   :LOL:
Evidentirano

bogen

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 601
  • Vozi: vozim , vozim
  • Lokacija: St
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #77 : 22. Svibanj 2012, 00:30:35 »

 pa ne izgleda taj auspuh tako loše ka šta pričate
Evidentirano

bogen

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 601
  • Vozi: vozim , vozim
  • Lokacija: St
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #78 : 22. Svibanj 2012, 00:40:57 »

evo još par fotki za radoznale  :wink:
Evidentirano
 

pizd3k

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Lokacija: ZG
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #79 : 22. Svibanj 2012, 08:55:38 »

Imao sam 50 kubika za po gradu i bilo mi je dosta, psihički se prilagodiš da je i to bolje nego pješačit...sad planiram putovat uokolo, 250 kubika mi je minimum ispod kojeg ne želim ić, 500 kubika je maksimum, sad broj cilindara...rađe bi 2 al se pomiriš da toga nema za pare kojima raspolažeš, uz normalno korištenje i održavanje ne vidim neke probleme s 1 cilindrom.

Kymcu me između ostalog privukla i relativno fer cijena za uloženo, recimo xmax 250 je 39 000 kn, Nexus 300 isto a nije mijenjan godinama...to je puno (po mom mišljenju), bolji mi je izbor onda DT...i sad recimo dođe novi XC i košta 42 000, nije težak izbor
Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1675
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #80 : 22. Svibanj 2012, 10:20:36 »

Imao sam 50 kubika za po gradu i bilo mi je dosta, psihički se prilagodiš da je i to bolje nego pješačit...sad planiram putovat uokolo, 250 kubika mi je minimum ispod kojeg ne želim ić, 500 kubika je maksimum, sad broj cilindara...rađe bi 2 al se pomiriš da toga nema za pare kojima raspolažeš, uz normalno korištenje i održavanje ne vidim neke probleme s 1 cilindrom.

Kymcu me između ostalog privukla i relativno fer cijena za uloženo, recimo xmax 250 je 39 000 kn, Nexus 300 isto a nije mijenjan godinama...to je puno (po mom mišljenju), bolji mi je izbor onda DT...i sad recimo dođe novi XC i košta 42 000, nije težak izbor

Dobro razmišljaš, ne vidim neku prednost skutera od 2 cilindra, pogotovo kad uzmeš u obzir bang for buck. :palacgore:
Evidentirano

massa.st

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4369
  • Vozi: 0 - 24
  • Lokacija: HR jug
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #81 : 22. Svibanj 2012, 11:09:49 »

vidit cemo prednost nakon 50000 km i povise............. :mrgreen:

cekam samo cijenu ove 400-ce........... :mrgreen:

ali stvarno dobro izgleda........... :palacgore:
Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1675
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #82 : 22. Svibanj 2012, 11:15:20 »

vidit cemo prednost nakon 50000 km i povise............. :mrgreen:

cekam samo cijenu ove 400-ce........... :mrgreen:

ali stvarno dobro izgleda........... :palacgore:

Da, sve se raspadaju po putu. :mrgreen: Kolegin x9 250 je prešao 100 000 i još će barem 50K po svemu sudeći, a svaki dan tegli čovjeka od 140kg. :mrgreen:
Evidentirano

pizd3k

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Lokacija: ZG
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #83 : 22. Svibanj 2012, 11:32:17 »

Kao vozač sam se smirio skroz, ispucam se kroz druge stvari tako da dok vozim želim samo da uživam, ne mislim držat skuter stalno u crvenom...pa valjda će izdržat par godina, izdrži i Baotian...neko kratko vrijeme  :mrgreen:
Evidentirano

milanche

  • Klavijaturist gej Milanš
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6910
  • Lokacija: citta the river
Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #84 : 22. Svibanj 2012, 12:21:34 »

Da, sve se raspadaju po putu. :mrgreen: Kolegin x9 250 je prešao 100 000 i još će barem 50K po svemu sudeći, a svaki dan tegli čovjeka od 140kg. :mrgreen:
massi govoriš za X9...


Sented from my iBok juzing Tapatok
Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1675
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #85 : 22. Svibanj 2012, 12:49:32 »

massi govoriš za X9...


Sented from my iBok juzing Tapatok



A ja bi kao trebao biti intimno upoznat s vozačkom poviješću svakog forumaša?
Čovjek održava skuter i on ga dobro služi, prošao je s njime Hrvatsku i Bosnu s kraja na kraj, u mojim očima se taj stroj dokazao, jednom cilindru usprkos. Po indiji se prastari jednocilindrični strojevi nasljeđuju generacijama, a u nas nemogu izdržati 50K uz redovno održavanje, svašta. :LOL:
Evidentirano

milanche

  • Klavijaturist gej Milanš
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6910
  • Lokacija: citta the river
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #86 : 22. Svibanj 2012, 12:51:14 »

ma kakvi cilindri kakvi bakrači... kad seki dođe bit ce nam svima po glavi  :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano

Alex33

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 421
  • Lokacija: Pula
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #87 : 22. Svibanj 2012, 13:46:41 »

Imao sam 50 kubika za po gradu i bilo mi je dosta, psihički se prilagodiš da je i to bolje nego pješačit...sad planiram putovat uokolo, 250 kubika mi je minimum ispod kojeg ne želim ić, 500 kubika je maksimum, sad broj cilindara...rađe bi 2 al se pomiriš da toga nema za pare kojima raspolažeš, uz normalno korištenje i održavanje ne vidim neke probleme s 1 cilindrom.

Kymcu me između ostalog privukla i relativno fer cijena za uloženo, recimo xmax 250 je 39 000 kn, Nexus 300 isto a nije mijenjan godinama...to je puno (po mom mišljenju), bolji mi je izbor onda DT...i sad recimo dođe novi XC i košta 42 000, nije težak izbor
42000kn neće biti sigurno,ali po mom mišljenju između 45 i 47000 hoće.To je opet tu negdje kao i Piaggio x10,samo je on 350ccm,ali i to je mala razlika.
Evidentirano
KYMCO AK550

pizd3k

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Lokacija: ZG
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #88 : 22. Svibanj 2012, 15:16:08 »

I tako satere mi svaku nadu...odoh u Pevec po Baotiana
Evidentirano

Alex33

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 421
  • Lokacija: Pula
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #89 : 22. Svibanj 2012, 15:49:09 »

 :LOL: :LOL: :LOL: Pa imaš još uvijek DT za 37000kn :palacgore:
« Zadnja izmjena: 22. Svibanj 2012, 15:57:36 Alex33 »
Evidentirano
KYMCO AK550

DiAbLeRo

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2784
  • Vozi: A, e...
  • Lokacija: blizu oltara
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #90 : 22. Svibanj 2012, 15:54:37 »

Dijelim mišljenje s Alexom u svezi glede cijene, a isto mislim da će nadolazeća 400tica iz ponude Kymca (bar u HR ako su pametni) izbaciti i model 300 i 500. I onda će ostati Downtown 300, Xciting 400 i (fantomski) MyRoad 700. Ovako gledajući, mislim da ti je trenutno Downtown 300 sa ABSom za 40000 odličan izbor.
Evidentirano
Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

Alex33

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 421
  • Lokacija: Pula
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #91 : 22. Svibanj 2012, 15:58:56 »

Dijelim mišljenje s Alexom u svezi glede cijene, a isto mislim da će nadolazeća 400tica iz ponude Kymca (bar u HR ako su pametni) izbaciti i model 300 i 500. I onda će ostati Downtown 300, Xciting 400 i (fantomski) MyRoad 700. Ovako gledajući, mislim da ti je trenutno Downtown 300 sa ABSom za 40000 odličan izbor.
Koliko sam upoznat sa situacijom, novi XC će biti 125,300 i 400 s tim da će 400 biti zamjena za zastarjelu mašinu od 500.
Evidentirano
KYMCO AK550

DiAbLeRo

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2784
  • Vozi: A, e...
  • Lokacija: blizu oltara
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #92 : 22. Svibanj 2012, 16:24:13 »

U tom kontekstu mi je XC 300 višakkkkk. Mala razlika u kubikaži, nema razlike za registraciju i osiguranje, a mašina od 400 daleko suvremenija i jača, ergo, trebala bi bit bolja.
Evidentirano
Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

kukac

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 870
  • Lokacija: Slavonija
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #93 : 22. Svibanj 2012, 16:55:24 »

 :slinavac: pilaaaaaa
Evidentirano

massa.st

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4369
  • Vozi: 0 - 24
  • Lokacija: HR jug
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #94 : 22. Svibanj 2012, 20:40:49 »

Da, sve se raspadaju po putu. :mrgreen: Kolegin x9 250 je prešao 100 000 i još će barem 50K po svemu sudeći, a svaki dan tegli čovjeka od 140kg. :mrgreen:

cisto sumnjam ali neka to bude............ :jesus: :jesus: :jesus:
Evidentirano
 

massa.st

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4369
  • Vozi: 0 - 24
  • Lokacija: HR jug
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #95 : 22. Svibanj 2012, 20:41:11 »

U tom kontekstu mi je XC 300 višakkkkk. Mala razlika u kubikaži, nema razlike za registraciju i osiguranje, a mašina od 400 daleko suvremenija i jača, ergo, trebala bi bit bolja.

potpis...... :palacgore:
Evidentirano

DiAbLeRo

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2784
  • Vozi: A, e...
  • Lokacija: blizu oltara
Re: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #96 : 22. Svibanj 2012, 20:49:07 »

Ako nije k'o kuća, onda se ne konta...

Sent from my Pimperlin using Tapet O.K.
Evidentirano
Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

bogen

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 601
  • Vozi: vozim , vozim
  • Lokacija: St
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #97 : 22. Svibanj 2012, 21:28:21 »

 a vridi li ovo o trajnosti 1 ili 2 cilindra i za motore ili samo za skutere ? jer koliko vidim svi motori sa 1 cilindrom se brzo raspadnu , a oni sa 2 traju li traju....pa opet oni sa 2 cilindra u odnosu na one sa 4 ..ne traju ništa . mogli bi ubrzo izbacit i skutere sa 4 cilindra koji će bit besmrtni . a i generalne su jeftinije ( ako se već mora )  na mašinama sa više cilindara  8) a kako stoje sa trajnošću motori sa 3 cilindra ?  :bicikler:
Evidentirano

Cortez

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2858
  • Vozi: FZ6n S2 ABS
  • Lokacija: Osijek
Odg: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #98 : 23. Svibanj 2012, 07:53:11 »

a vridi li ovo o trajnosti 1 ili 2 cilindra i za motore ili samo za skutere ? jer koliko vidim svi motori sa 1 cilindrom se brzo raspadnu , a oni sa 2 traju li traju....pa opet oni sa 2 cilindra u odnosu na one sa 4 ..ne traju ništa . mogli bi ubrzo izbacit i skutere sa 4 cilindra koji će bit besmrtni . a i generalne su jeftinije ( ako se već mora )  na mašinama sa više cilindara  8) a kako stoje sa trajnošću motori sa 3 cilindra ?  :bicikler:

Stoje onako kako se voze i odrzavaju, koliko god cilindara bio.
Evidentirano

massa.st

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4369
  • Vozi: 0 - 24
  • Lokacija: HR jug
Re: Novi Kymco Xciting 400
« Odgovori #99 : 23. Svibanj 2012, 10:21:04 »

Sve to stoji, ali ako se mislim vozit van grada uvijek mi je draze imati i viska snage. Znaci za voznje van grada 500 i vise obavezno bio jedan ili dva  cilindra ali radi vibra ija motora i samig feeli ga uvik radije dva.

Sent from my Galaxy SII using Tapatalk
Evidentirano
 Str: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18   Gore
 

Stranica je generirana za 0.11 sekundi uz 21 upita.