ali ostala je šaka onih šarafa....

I bolje da je ostalo, ti šarafi su smeće, čim sam ugledao Mikuni na stolu znao sam da će promijenit te šarafe jer svaki koji sam imao prilike vidjet je imao te usrane šarafe. Rješenje su imbusi, kao što je straš i stavio..........

Dodao bih da je straš to savršeno odradio, a ako se ne varam, visina plovka za Mikuni BST 40 je 14,7 mm (ovako iz glave, ako treba provjerit ću). Nemam dovoljno iskustva da kažem da je to visina potrebna za sve konfiguracije i motore ali tako je deklarirano za KTM od 620 ccm...pa nek info stoji ako nekome zatreba.....
Provjerit ću informaciju o visini u mm.
Za singl karbove postoji i neka seljačka metoda namještanja plovka (ja je koristim

, dosta uspješno....):
Držeći karb u ruci okrenete ga bočno da limić povka ne dodiruje iglicu koja zatvara cijevčicu za emulziju, na dovod benzina spojite jednu cijev koju metnete u usta i pušete..... Okrećući karb u smjeru u kojem je potrebno da plovak počne padati i zatvarati dovod zraka kroz cjevčicu za emulziju i dalje pušete dok ne osjetite da zrak više ne prolazi (plovak je pritisnuo iglicu koja je zatvorila cijev za emulziju)......e u tom trenutku šav na plovku treba biti paralelan sa spojem posudice i tijela karba, a limić gotovo da ne smije dodirivati iglicu.
Trebalo mi je neko vrijeme da se ispraksam al sad mi ide ko iz pičke.....
Vjerujem da bi se dalo i na ovim karbovima za 4 cil tako samo je malo nezgodno to sve držat u rukama i treba raditi dva odjednom jer su samo dva dovoda goriva.
A sad molim hračkanje mene za seljačku metodu..............

Straš, kao i obično, tema......poso......
