Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19   Dolje

Autor Tema: Caponord 1200 - 2013.  (Posjeta: 59955 )

SPM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 101
  • Vozi: Caponord 1200
  • Lokacija: Cetinje Crna Gora
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #125 : 27. Kolovoz 2013, 17:28:30 »

Moj Capo' presao 9.000 provozao se do Transalpine i Trnasfagarasana... :D... Gume potrosene i sada cu probati neku drugu kombinaciju Michelin, Metzeler ili Continenta sport-turing varijantu. Inace originalno su dosle Dunlop Qualifier II (inace nijesam pristalica Dunlopa) tako da vidim sto nudi konkurencija.
Do sada ni jedan jedini probem bilo koje vrste... Sve radi savrseno.
Evidentirano

SPM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 101
  • Vozi: Caponord 1200
  • Lokacija: Cetinje Crna Gora
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #126 : 27. Kolovoz 2013, 17:33:25 »

Evo odrađeno i mojih prvih 1000 raznolikih hrvatskih kilometara na Capu a i dalje stojim iza svih superlativa koje sam prije udijelio. :mrgreen: Bilo je i kiše, i mislim da se nikad toliko brzo i sigurno na kiši nisam vozio. Jedino što moram dodati da je bio i frend sa Multistradom, PikesPeak 2013, pa smo se mjenjali i s kratkim odmakom između vožnji mogu reći da ta dva motora zapravo uopće nisu međusobno konkurentni. Multistrada je više kao veliki supermoto a Capo kao pravi putnik glomazniji, udobniji, niži. Uživanac na oba. :jesus:
...htio bi se nadovezati za voznju po kisi koja sa Aprilijom ne predstavlja nikakav problem cak moda ulijeva i premnogo sigurnosti pa se lako previse opustiti... :)
Evidentirano

Glaky

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 505
  • Vozi: Caponord
  • Lokacija: Pula
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #127 : 27. Kolovoz 2013, 22:41:18 »

Fotke?
Evidentirano

marino z750

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 328
  • Lokacija: UK
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #128 : 27. Kolovoz 2013, 22:58:24 »

na testu u alpama na visinama nije palila nego na guranje, ima li tko info o tome, meni se cini cudno, inace vrhunska masina, volio bi jednu pred kucom
Evidentirano
mno
Vozim bez tablice i vozacke a sad I bez motora
 

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 877
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #129 : 27. Kolovoz 2013, 23:00:33 »

Nešto su sjebali test vozači. :mrgreen:
Evidentirano

SPM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 101
  • Vozi: Caponord 1200
  • Lokacija: Cetinje Crna Gora
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #130 : 28. Kolovoz 2013, 22:13:40 »

na testu u alpama na visinama nije palila nego na guranje, ima li tko info o tome, meni se cini cudno, inace vrhunska masina, volio bi jednu pred kucom
Upravo citam u motoreviji...evo imam ja informaciju (posto su me vec neki prijatelji to pitali) kazee "Talijani palili na guranje" vidi okvir a u okviru Kawasaki i Ducati???Ja sam se penjao na Karpate niti je dimio niti tesko palio... Jel' gubio dah, jeste bez sumnje isto kao sto je gubila Yamah FZ1 od druga koji je isao sa mnom... To je valjda cista nauka vazduh redji itd itd... S' tim sto to gubljenje daha je bilo u snazi i odazivu na gas 5-10% ako je i toliko...
Evidentirano

SPM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 101
  • Vozi: Caponord 1200
  • Lokacija: Cetinje Crna Gora
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #131 : 28. Kolovoz 2013, 22:28:03 »

Nešto su sjebali test vozači. :mrgreen:
...taman tako jer citavi test sto se tice Caporda je nebulozan. U tekstu ga prvo nafali a onda na kraju se navode neke konfuzne zamjerke. Zakljucak koji navodi mane kaze prva "relativno velika masa" 233 kg za motor od 1.200 cc samo je Multistrada laksa od njega, drugo velika potrosnja koncepcija velikog V2 je takva da trosi malo vise al' je u rasponu od 5 do 5.5l...? "Preciznost prolaska kroz zavoje po losijoj polozi" dok u tekstu navodi "suverene vozne karakteristike" navod ispravljanje pri kocenju u zavojima koje pripisuje Dunlopu???
Znaci Capo obozava zavoje (to i oni navode) neravnine ne tretira uopste, vec samo prenosi informacije sa podloge na upravljac tacno onoliko koliko treba da znata sto se desava ispod vas...
Kao plus navode udobno sjedalo dok u Moto plusu u zadnjem broju to sjedalo navode kao jednu od rijetkih mana...
Tako po mom skromnom misljenju citavi test je predvidjen da bi dalje isao KTM i ukrstio se sa novim GS-om (tiger nema sanse sto ce se i pokazati) znaci finale ce biti KTM i BMW i pobjedice onaj koji vise para potrosi...
Evidentirano

DiAbLeRo

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2752
  • Vozi: A, e...
  • Lokacija: blizu oltara
Re: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #132 : 28. Kolovoz 2013, 22:30:42 »

Očekivano, ipak je to njemački magazin.

Senf from my Hot Dog X
Evidentirano
Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

SPM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 101
  • Vozi: Caponord 1200
  • Lokacija: Cetinje Crna Gora
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #133 : 28. Kolovoz 2013, 22:34:47 »

Evidentirano

SPM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 101
  • Vozi: Caponord 1200
  • Lokacija: Cetinje Crna Gora
Odg: Re: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #134 : 28. Kolovoz 2013, 22:36:41 »

Očekivano, ipak je to njemački magazin.

Senf from my Hot Dog X
Dijelimo misljenje... :)
Evidentirano

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10554
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Re: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #135 : 28. Kolovoz 2013, 23:10:53 »

Te revije su za kc... Tko je normalan po njihovoj preporuci išta kupija? Jedino Šta vridi su oni testovi na 50tkm i 100tkm gdje rastave cili motor.
Usput rečeno,  upravo sam se vratija iz đira alpama i okolicom,  ali ne vidjeh ni jednog CN-a. :misli:

©

Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

marino z750

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 328
  • Lokacija: UK
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #136 : 28. Kolovoz 2013, 23:55:47 »

...taman tako jer citavi test sto se tice Caporda je nebulozan. U tekstu ga prvo nafali a onda na kraju se navode neke konfuzne zamjerke. Zakljucak koji navodi mane kaze prva "relativno velika masa" 233 kg za motor od 1.200 cc samo je Multistrada laksa od njega, drugo velika potrosnja koncepcija velikog V2 je takva da trosi malo vise al' je u rasponu od 5 do 5.5l...? "Preciznost prolaska kroz zavoje po losijoj polozi" dok u tekstu navodi "suverene vozne karakteristike" navod ispravljanje pri kocenju u zavojima koje pripisuje Dunlopu???
Znaci Capo obozava zavoje (to i oni navode) neravnine ne tretira uopste, vec samo prenosi informacije sa podloge na upravljac tacno onoliko koliko treba da znata sto se desava ispod vas...
Kao plus navode udobno sjedalo dok u Moto plusu u zadnjem broju to sjedalo navode kao jednu od rijetkih mana...
Tako po mom skromnom misljenju citavi test je predvidjen da bi dalje isao KTM i ukrstio se sa novim GS-om (tiger nema sanse sto ce se i pokazati) znaci finale ce biti KTM i BMW i pobjedice onaj koji vise para potrosi...

neka to nam treba info iz prve ruke, znam da guraju svoje svabo je to nemos mu vjerovat
Evidentirano
mno
Vozim bez tablice i vozacke a sad I bez motora

SPM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 101
  • Vozi: Caponord 1200
  • Lokacija: Cetinje Crna Gora
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #137 : 01. Studeni 2013, 00:42:54 »

...da podijelim malo utisaka o mom Caponordu... Registrovao sam ga pocetkom sestog mjeseca i do danas prosao nekih 13-14.000 km... Osim jednodnedvnih voznji obisao sam Rumuniju (Transalpina Transfagarasan) Italija (dolomit), naravno Jadranskom do Splita, Rijeka vise puta... Kako sam ga koristio i u svakodnevnoj voznji za odlazak na posao i slicno mogu reci da sam ga testirao u svim uslovim... Od kise, sunca, makadam, a bilo je i snijega kroz Alpe...
Najkrace...ne bih ga dao za brdo cokolade...:)
Motor je nevjerovatno povozan, uzbudljiv za voznju, POUZDAN, a tek zvuk...mogu samo da zamislim kako bi radio sa arow ili akrapom...
Skoro sam mu updatovao mapu...efekat je da je jos vise ublazio zatrzavanje na brzinama manji  od 25 km...(i ranije to nije bilo nista posrbno a sada ni toliko malo)... Mislim da mu je sagorijevanje bolje, jer je vec istog dana potpuno pobijelio aspu, al' je malo bucniji kada se odvrne gas :) :) :)   
« Zadnja izmjena: 01. Studeni 2013, 00:55:30 SPM »
Evidentirano

SPM

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 101
  • Vozi: Caponord 1200
  • Lokacija: Cetinje Crna Gora
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #138 : 01. Studeni 2013, 00:55:00 »

...Faricke gume Dunlop su izgurale 9.000 km i vise nego sam zadovoljan bio sa njima al' sam ipak sada stavio Metzeler z8...isto samo rijeci hvale.
Od negativnih strana tesko da bih nesto nasao... Malo vise trosi ili mi se cini al' toliko zadovoljstava i koje pruza vrijedi malo vise i platiti... Kada se motor startuje treba pratiti uputstvo koje kaze NIKAKO startovati sa gasom jer to moze da ga "zabuni"...pa da ne kresne iz prve. Mislim da su mu trebali postaviti i uticnicu za 12v (ima usb ispod zadnjeg sjedista...)
Zastita od vjetra je dobra, udoban za duza putovanja...i najlepsi je... :) :) :)
Zavrsna obrada je na nivou njemaca tako se tu nema ni jedne jedine zamjerke. Za predjenih 14.000 pokazao bi neku boljku...
A sto bi reko hladno pivo "pogledi se ljepe..."...

P.s. Alpe test je obicno :palacdolje:
Evidentirano

blagi

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1510
  • Vozi: Tuono R
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #139 : 01. Studeni 2013, 11:20:20 »

Bitno je da si ti zadovoljan...... u par navrata sam po gradu vidio crvenog kojeg imaju ovi iz motopulsa i stvarno odlično izgleda.

Jedino što treba, je skinuti onu plastičnu ružnu zaštitu od špricanja blata koja je na zadnjem kotaču...... .nek se vidi raskoš širine stražnje gume :mrgreen: :mrgreen:

Sve ostalo je apsolutno vrijedno pažnje...... zvuk je također vrlo dobar (bar koliko sam čuo dok me taj crveni prelazio).


Kad se uzme omjer cijene i onoga što se dobije za tu cijenu je apsolutno best buy u toj klasi....... ostali koji su bolji (ako gledamo testove raznih revija) su daleko skuplji.......

Uzet uz njega 4 god garancije i bezbrižno se vozit, a razliku u cijeni do nekog GS-a ili adventure-a....... spržit u putovanjima. :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
Bolje bit zatvoren po prirodi nego po zakonu!

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4044
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #140 : 01. Studeni 2013, 12:34:26 »

...da podijelim malo utisaka o mom Caponordu... Registrovao sam ga pocetkom sestog mjeseca i do danas prosao nekih 13-14.000 km... Osim jednodnedvnih voznji obisao sam Rumuniju (Transalpina Transfagarasan) Italija (dolomit), naravno Jadranskom do Splita, Rijeka vise puta... Kako sam ga koristio i u svakodnevnoj voznji za odlazak na posao i slicno mogu reci da sam ga testirao u svim uslovim... Od kise, sunca, makadam, a bilo je i snijega kroz Alpe...
Najkrace...ne bih ga dao za brdo cokolade...:)
Motor je nevjerovatno povozan, uzbudljiv za voznju, POUZDAN, a tek zvuk...mogu samo da zamislim kako bi radio sa arow ili akrapom...
Skoro sam mu updatovao mapu...efekat je da je jos vise ublazio zatrzavanje na brzinama manji  od 25 km...(i ranije to nije bilo nista posrbno a sada ni toliko malo)... Mislim da mu je sagorijevanje bolje, jer je vec istog dana potpuno pobijelio aspu, al' je malo bucniji kada se odvrne gas :) :) :)
jel tvoj ADD verzija ili obicna ???? imas li problema sa viskom ulja u air boxu ( sasije manje od 000709 su pogodjenje time, recall je bio za novi blow by tank ),  jesi li modificirao pokrov air boxa ? zahebava li te cruise control poradi losih prekidaca kvacila i zadnje kocnice...
Inace svaki tjedan imam barem jedan na servisu i ne mogu reci da su losi, no ja bih ipak vise volio starog rotaxa unutra, ulijeva vise povjerenja... i potrosnja mi se ne svidja, iako to uopce i nije bitno kod motora, litra gore dolje nema veze...  Mi smo na nasem testnom pogulili auspuh jako, a i pipci na nogarima vise postoje...   
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

Sinna

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3004
  • Vozi: Pirellice na V90
  • Lokacija: Firule
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #141 : 02. Studeni 2013, 08:33:45 »

Od 04.11. u pon. počinju Božični popusti u Piaggio centrima, pa tako Caponord 1200 dođe 91400 kn = 12000 eura, a sa Travel Pack opremom 107460 kn = 14140 eura. :palacgore: U toj klasi nemože jeftinije!!!!!!! :cool: :naklon:
Evidentirano
#FORZA DUCATI - #DESMOSINNA
Tuono V2- the best naked

blagi

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1510
  • Vozi: Tuono R
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #142 : 02. Studeni 2013, 09:06:34 »

Od 04.11. u pon. počinju Božični popusti u Piaggio centrima, pa tako Caponord 1200 dođe 91400 kn = 12000 eura, a sa Travel Pack opremom 107460 kn = 14140 eura. :palacgore: U toj klasi nemože jeftinije!!!!!!! :cool: :naklon:


odlične cijene....... nema šta :palacgore: :palacgore:

Ono što mene zanima....... da li vrijedi za travel pack dodat tih 16000 kn ili je bolje uzet običnog pa dodat kofere, centralni i grijane ručke pa ostatak love uložit u vožnju?


Zapravo...... da li je toliko velika razlika u dinamici vožnje ADD u odnosu na običnog???


Ono što meni treba ima i obični (osim kofera, centralnog i grijanih ručki)....... Odlične kočnice, ABS+TC, mape, veliki rezervoar, udobna sjedala, sasvim dovoljno snage i okretnog momenta, odličan okvir i vjerujem da je i stabilnost i dinamika i na običnom odlična....... i ono najvažnije....... V2 simfoniju :slinavac: :slinavac: :slinavac:










Oće ko kupit tuona :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano
Bolje bit zatvoren po prirodi nego po zakonu!

BM0021

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2641
  • Vozi: k13r
  • Lokacija: Zg-zapad
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #143 : 02. Studeni 2013, 09:22:03 »

Cijena se odnosi na sve tj ne na one sa zalihe (kojih nema) nego i na novo narucene modele?

Ja bi cak i rađe bez ADD, ako je ovjes kvalitetan u startu nije neki problem rucno ga namjestit, jos kad ima kao stari Capo izvucen kotac za preload zadnjeg kraja tak da i u voznji mozes namjestit kaj ce ti vise.
Jedino sto travel pack donosi i tempomat a to bi volio imat.
Evidentirano

blagi

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1510
  • Vozi: Tuono R
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #144 : 02. Studeni 2013, 09:29:01 »

Ja pomalo starim :mrgreen: i kolko god volim V2 tuona i kolko god je za mene i dalje motor br1...... jednostavno sa zadnjih par velikih đireva koje sam imao sa ženom (a Rumunjska me se dojmila najviše)........ navukao sam se na putovanja, a tu treba bit realan i reć da tuono za dvoje na takvim putovanjima ipak nije niti blizu idealnog rješenja.

Capo bi mi bio idealan budući da se još uvijek ne želim odviknut od dobrog ovjesa, kočnica i mogućnosti oštrije vožnje.


Dajte mi običnog capa s koferima i centralnim i bit ću zadovoljan :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano
Bolje bit zatvoren po prirodi nego po zakonu!
 

Sinna

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3004
  • Vozi: Pirellice na V90
  • Lokacija: Firule
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #145 : 02. Studeni 2013, 10:19:38 »

Pa običnog Caponorda ima SPM pa bi on moga dat osvrt, a za Travel Pack bi moga reć nešto Mate jer ga testira već 10000 km. :LOL:
Evidentirano
#FORZA DUCATI - #DESMOSINNA
Tuono V2- the best naked

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4044
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #146 : 02. Studeni 2013, 12:26:05 »

Cijena se odnosi na sve tj ne na one sa zalihe (kojih nema) nego i na novo narucene modele?

Ja bi cak i rađe bez ADD, ako je ovjes kvalitetan u startu nije neki problem rucno ga namjestit, jos kad ima kao stari Capo izvucen kotac za preload zadnjeg kraja tak da i u voznji mozes namjestit kaj ce ti vise.
Jedino sto travel pack donosi i tempomat a to bi volio imat.
mi tu imamo samo ADD modele sa bocnim koferima za $24000 tako da ne mogu reci nista o modelima bez aktivnog ovjesa, ali sad nakon nekoliko stotina km na ADDu ni ne pada mi na pamet nesto bez automatskog ovjesa. Ako hoces sam malo brze potjerati i uzivati u struganju nogara i auspuha po zavojima, samo prebacis ovjes na postavke za dva putnika, odnosno dvije kacigice na km satu to je to, malo ga prevaris  :mrgreen: ... na automatskim postavkama malo se osjeca plivanje prednjeg kraja ali je i dalje hebenica od stabilnosti i lakoce po zavojima... :021: :021: :021: :021:
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

blagi

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1510
  • Vozi: Tuono R
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #147 : 05. Studeni 2013, 12:06:35 »

Kakvo je kod nas stanje s dodatnom opremom?
Jel ima već nekakav katalog iste?
Evidentirano
Bolje bit zatvoren po prirodi nego po zakonu!

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4044
  • Lokacija: Dark side......
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #148 : 06. Studeni 2013, 10:37:01 »

Kakvo je kod nas stanje s dodatnom opremom?
Jel ima već nekakav katalog iste?
iskreno nemam pojma....
mi u servisu samo montiramo kofere na sve motore i na 8 od 10 stavljamo arrowa... grijane rucke ponekad.. :021: :021: :021:
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

Sinna

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3004
  • Vozi: Pirellice na V90
  • Lokacija: Firule
Odg: Caponord 1200 - 2013.
« Odgovori #149 : 06. Studeni 2013, 13:05:34 »

iskreno nemam pojma....
mi u servisu samo montiramo kofere na sve motore i na 8 od 10 stavljamo arrowa... grijane rucke ponekad.. :021: :021: :021:
Ako je Travel Pack onda kuferi dođu s motorom! A kod vas je inače vrlo potrebno imat grijane ručke. :misli: :LOL: A šta se tiče cijene kod vas doli od 24000$ = 129000 kn, a kod nas jeftinije dosta 120000kn (sada na Božičnom popustu 107600 kn=14000 eura). Govorim od Travel Pack modelu. :wink:
Evidentirano
#FORZA DUCATI - #DESMOSINNA
Tuono V2- the best naked
 Str: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 19   Gore
 

Stranica je generirana za 0.445 sekundi uz 21 upita.