Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 19   Dolje

Autor Tema: Honda INTEGRA 750  (Posjeta: 58990 )

Zapru

  • rob tuđe ljubavi....
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8526
  • Vozi: Suzuki GSX-S1000F
  • Lokacija: ZG
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #50 : 22. Kolovoz 2014, 00:46:04 »

ma daj valjda ne misliš ozbiljno :misli: :mrgreen:
preozbiljno  8)
Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4925
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #51 : 22. Kolovoz 2014, 07:59:54 »

Evidentirano

Zapru

  • rob tuđe ljubavi....
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8526
  • Vozi: Suzuki GSX-S1000F
  • Lokacija: ZG
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #52 : 22. Kolovoz 2014, 15:33:39 »

Evidentirano

Polde66

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 9
  • Lokacija: Kranj Slovenija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #53 : 23. Kolovoz 2014, 11:00:47 »

Iduče godine budem 50. Vozio sam maxi skuter od 2000 dalje. Ova Inteegra je zakon. ne možeš jo prokužit 1 i drugi dan al kad prokužiš sve mogučnosti tehnike koju dozvoljava čini motor mogučnim. Nije brz kao GP, nema placa kao Burgman, ali meni odgovara. Odgovara mi potrošnja, plac riješim sa koferima, 190 km nije malo al ne trebam. ne takmičim sa drugim motorima u križištu... S vožnjom u dvoje je isto kao da se vozim sam, uopšte ne osječam nikog pozadi. To mi je bilo prvo začudenje.  Sama vožnja je igra, al sav čas vožnje nešto se prčka po menjaču. kad staviš u S  varijantu motor je više agilan kao za pospešit i isto za na dolje s brzinama.

Meni je svejedno kakav motor ima ko i ako se motor zove kralj ili ne. Ovu Integru ne možeš prokužit prvi dan i to je tako pa gotovo. Možda mi malo smeta mekan zic pa ču vjerovatno dat to majstoru da sredi. Na atlantiku 500 sam na duge vožnje svoju rit manje osjetio. ispod zica ima placa za prvu pomoč, orudje, kišno odječe i rukavice, više placa nema. Al ima prikladan mali predalčič za sitnice na levoj strani ispod krmila. Za moj pojam malo prenizak al ču se naviknit. S gumama od 17cola vožnja je milina. prije na Atlantiku nije bilo zgodno vozit se po slabijim cestama. ABS odradi svoje, imao sam več prilike isprobat kočnice.
Evidentirano
LP Andrej
 

tezno

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 222
  • Lokacija: Slo
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #54 : 23. Kolovoz 2014, 12:07:39 »

Iduče godine budem 50. Vozio sam maxi skuter od 2000 dalje. Ova Inteegra je zakon. ne možeš jo prokužit 1 i drugi dan al kad prokužiš sve mogučnosti tehnike koju dozvoljava čini motor mogučnim. Nije brz kao GP, nema placa kao Burgman, ali meni odgovara. Odgovara mi potrošnja, plac riješim sa koferima, 190 km nije malo al ne trebam. ne takmičim sa drugim motorima u križištu... S vožnjom u dvoje je isto kao da se vozim sam, uopšte ne osječam nikog pozadi. To mi je bilo prvo začudenje.  Sama vožnja je igra, al sav čas vožnje nešto se prčka po menjaču. kad staviš u S  varijantu motor je više agilan kao za pospešit i isto za na dolje s brzinama.

Meni je svejedno kakav motor ima ko i ako se motor zove kralj ili ne. Ovu Integru ne možeš prokužit prvi dan i to je tako pa gotovo. Možda mi malo smeta mekan zic pa ču vjerovatno dat to majstoru da sredi. Na atlantiku 500 sam na duge vožnje svoju rit manje osjetio. ispod zica ima placa za prvu pomoč, orudje, kišno odječe i rukavice, više placa nema. Al ima prikladan mali predalčič za sitnice na levoj strani ispod krmila. Za moj pojam malo prenizak al ču se naviknit. S gumama od 17cola vožnja je milina. prije na Atlantiku nije bilo zgodno vozit se po slabijim cestama. ABS odradi svoje, imao sam več prilike isprobat kočnice.

 :palacgore:
Evidentirano

Perkan01

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 82
  • Vozi: Piaggio Beverly 400 IE
  • Lokacija: Slavonski Brod
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #55 : 23. Kolovoz 2014, 17:34:10 »

Čestitam na kupnji. Ajd stavi malo slika.
Evidentirano

Polde66

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 9
  • Lokacija: Kranj Slovenija
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #56 : 24. Kolovoz 2014, 14:23:34 »

staviču kad se vratim z godišnjeg u početku septembra :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
LP Andrej

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4925
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #57 : 25. Kolovoz 2014, 08:11:05 »

prije godinu dvi kad san napravija đir učinilo mi se ka da san je vozija 10 godina, privikavanje bi se jedino moglo odnositi na +/- tipke jer koliko se sičan stalno san bija u blokadi, brzo puni brzine i jednostavno treba uvatit mota za igrat se s njima
doduše s ovon novon 750 kažu da su brzine malo produžili...

a nekad san vozija atlantic 500, tako san i dobija nadimak :angel:, tako da mi nije mrsko ništa od njih ali mana i integra usporedba sve je na strani honde
ka prvo promašili su dizajn mane, ka drugo preosjetljiv onaj fingirani mehanizam za brzine... to i nisu brzine u pravom smislu nego mehanizam zaustavlja koloture variomata u određenim položajima...kod honde je prava dupla spojka...
Evidentirano

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4896
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #58 : 25. Kolovoz 2014, 09:41:43 »

Ja bi onda orije uzea NC 750X(jel se tako zove)
Tamo di je rezervar ima mista za kacigu a kzferi pun lipse pasu.ima i on DCT mjenjac
Evidentirano
Kralj Majka

Zapru

  • rob tuđe ljubavi....
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8526
  • Vozi: Suzuki GSX-S1000F
  • Lokacija: ZG
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #59 : 25. Kolovoz 2014, 09:48:24 »

prije godinu dvi kad san napravija đir učinilo mi se ka da san je vozija 10 godina, privikavanje bi se jedino moglo odnositi na +/- tipke jer koliko se sičan stalno san bija u blokadi, brzo puni brzine i jednostavno treba uvatit mota za igrat se s njima
doduše s ovon novon 750 kažu da su brzine malo produžili...

a nekad san vozija atlantic 500, tako san i dobija nadimak :angel:, tako da mi nije mrsko ništa od njih ali mana i integra usporedba sve je na strani honde
ka prvo promašili su dizajn mane, ka drugo preosjetljiv onaj fingirani mehanizam za brzine... to i nisu brzine u pravom smislu nego mehanizam zaustavlja koloture variomata u određenim položajima...kod honde je prava dupla spojka...
neznam sto su to promasili u dizajnu mane naspram honde jer su to potpuno 2 razlicita pristupa
ne razumijem na sto mislis da je preosjetljivo kod mane a sto se tice brzina? (jesi li ti uopce to vozio???)
da, to nisu brzine u pravom smislu rijeci vec variomat sa mogucnoscu promjene prijenosnih omjera ali ne kuzim, sto je to bitno tebi kao vozacu ili voznji?

a da nastavim sto se tice prednosti Mane
Funkcionalnost Mane (narocito GT verzija) narocito u smislu prostora za prtljagu
voznost
cijena
snaga
brzina
kocenje
...


napominjem, Honda mi se svida i nemam primjedbi na nju, narocito za one koji su iz skuter svijeta :palacgore:
Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4925
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #60 : 25. Kolovoz 2014, 13:44:03 »

dizajn cijelog zadnjeg kraj nije mi lega
nisan vozio ali sam čuo a i vidio koliko je osjetljiv variomat što se tiće trajnosti tog sustava brzina i trajnosti rolla
bitna je razlika između funkcionalnosti ta dva različita sustava...na strani naravno zupčanika i duple spojke
voznost i ovo ostalo...ma daj :LOL:
uglavnom mana bi ostala iza
Evidentirano

Zapru

  • rob tuđe ljubavi....
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8526
  • Vozi: Suzuki GSX-S1000F
  • Lokacija: ZG
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #61 : 25. Kolovoz 2014, 14:02:54 »

dizajn cijelog zadnjeg kraj nije mi lega
nisan vozio ali sam čuo a i vidio koliko je osjetljiv variomat što se tiće trajnosti tog sustava brzina i trajnosti rolla
bitna je razlika između funkcionalnosti ta dva različita sustava...na strani naravno zupčanika i duple spojke
voznost i ovo ostalo...ma daj :LOL:
uglavnom mana bi ostala iza
1. prva Mana u hrvata bila je moja (kad sam ju ja imao, nije je jos bilo u nijednom salonu)
2. s njom sam napravio cca 20-30tkm po suncu, kisi, ... uglavnom, to je napravljeno u jednoj sezoni
3. nakon mene, vozio ju je moj brat i napravio cca 5-10 tkm
4. nakon njega, kupio ju je njegov susjed (mislim negdje oko 2010godine) i vozi ju jos dan danas, svakodnevno na posao, vikendom, putovanja na GO
5. izjave tipa "cuo sam...", "od frenda frend ..." daju hebeni "znalci"
6. Mana je motocikl sa, sa ciklistikom motocikla (brembo kocnice, 2 diska za razliku od Honde, V2 masinom koja i koci masinom iako ima variomat, ...) a funkcionalnosti skutera (u osnovnoj postavci stane na nju vise stvari)
7. trkeljas bez veze o necemo o cemu nemas pojma, bez uvrede

kako ide Honda, ne znam jer ju nisam vozio (kao ni ti). da je odlicna, ne sumnjam, ovo sto sam pisao je nesto sto je ocito razlicito a u ovisnosti tko sta vise voli, to ce si i kupiti (mislim na motocikl ili skuter tip vozila)
Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4925
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #62 : 25. Kolovoz 2014, 14:19:16 »

1. prva Mana u hrvata bila je moja (kad sam ju ja imao, nije je jos bilo u nijednom salonu)
2. s njom sam napravio cca 20-30tkm po suncu, kisi, ... uglavnom, to je napravljeno u jednoj sezoni
3. nakon mene, vozio ju je moj brat i napravio cca 5-10 tkm
4. nakon njega, kupio ju je njegov susjed (mislim negdje oko 2010godine) i vozi ju jos dan danas, svakodnevno na posao, vikendom, putovanja na GO
5. izjave tipa "cuo sam...", "od frenda frend ..." daju hebeni "znalci"
6. Mana je motocikl sa, sa ciklistikom motocikla (brembo kocnice, 2 diska za razliku od Honde, V2 masinom koja i koci masinom iako ima variomat, ...) a funkcionalnosti skutera (u osnovnoj postavci stane na nju vise stvari)
7. trkeljas bez veze o necemo o cemu nemas pojma, bez uvrede


kako ide Honda, ne znam jer ju nisam vozio (kao ni ti). da je odlicna, ne sumnjam, ovo sto sam pisao je nesto sto je ocito razlicito a u ovisnosti tko sta vise voli, to ce si i kupiti (mislim na motocikl ili skuter tip vozila)
ubacija si se ovde u temu s manom i soliš...
ako do sada nisi shvatio tko i što je honda i što je dupla spojka nečeš nikad :shocked: :LOL: tako da soliš tamo u nekoj drugoj temi o mani
mogučnosti duple spojke i tog sustava na hondi su daleko iznad onih na mani u tehničkom i svakom drugom smislu
motor je tehnički daleko iznad onog iz mane...da sad ne elaboriran, a rezultira istom krajnom brzinom kao i 21 ks jača mana i dosta manjom potrošnjom od manine
je istina je integra nema brembo kočnice...pa šta, ima japanske :LOL:
trkeljaš ti, a nisi svijestan pa ti se oprašta :mrgreen: 8) :LOL: :afro: :shocked:

Evidentirano

Zapru

  • rob tuđe ljubavi....
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8526
  • Vozi: Suzuki GSX-S1000F
  • Lokacija: ZG
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #63 : 25. Kolovoz 2014, 14:33:32 »

ubacija si se ovde u temu s manom i soliš...
ako do sada nisi shvatio tko i što je honda i što je dupla spojka nečeš nikad :shocked: :LOL: tako da soliš tamo u nekoj drugoj temi o mani
mogučnosti duple spojke i tog sustava na hondi su daleko iznad onih na mani u tehničkom i svakom drugom smislu
motor je tehnički daleko iznad onog iz mane...da sad ne elaboriran, a rezultira istom krajnom brzinom kao i 21 ks jača mana i dosta manjom potrošnjom od manine
je istina je integra nema brembo kočnice...pa šta, ima japanske :LOL:
trkeljaš ti, a nisi svijestan pa ti se oprašta :mrgreen: 8) :LOL: :afro: :shocked:
ne ubacujem ja nista, samo sam stavio usporedbu.
hmmm, mjenjac sa dvije spojke ....  :LOL: :LOL: dsg imam na autu, a koliko je to sofisticiran mehanizam, u slucaju kvara bolje da neznas :wink: narocito ako pricamo o servisiranju u HR. usporedba njihovih "mjenjaca" nema smisla jer su apsolutno razliciti i hondin je daleko napredniji pogotovo zato sto ga u tom smislu mana ni nema kao sto si sam rekao  :LOL:

vjerujem da ces mi objasniti i tehnicku superiornost tog motora tj masine u odnosu na maninu... valjda imas neki tehnicki detalj osim rekla - kazala jer sam zainteresiran za tu hondu
21ks vise i koja 100-tina ccm vise naravno da rezultira vecom potrosnjom, to i djeca u vrticu znaju

btw, zbog nekih sasvim, sasvim drugih stvari i razloga, sada da kupujem, kupio bih tu integru ali zbog skutera kao skutera i definitivno prije tmaxa ili srv-a

Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4925
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #64 : 25. Kolovoz 2014, 14:51:17 »

o superiornosti hondinog motora imaš na bilo kojoj stranici o integri...
ukratko maksimalno je pojednostavljen i smanjen broj pokretnih dijelova + cilindri su presvučeni s ...+ još par detalja = sve rezultira drastično malom potrošnjom u odnosu na slične kubikaže i smanjenim troškovima održavanja
zar nije superiornost da s 21 ks ima slične perfomanse kao mana!?
to što govoriš o nedaj Bože kvarenju...pa neznam što se tu može pokvariti prije, dva reda zapčanika u hondi (dupla spojka) ili variomat kojega stalno moraš čačkat i mjenjat rolle i dr.
jedan i drugi imaju elektroniku pa su tu na isto...samo moraš priznat japanska je kvalitetnija :LOL:
i još stvari tu se da uspoređivat i ne vidin što je od mane ispred integre :misli:
Evidentirano

LexMax

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5
  • Vozi: T-max
  • Lokacija: Zadar
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #65 : 28. Rujan 2014, 23:16:03 »

evo prvi post. Nije da se bas cesto ulogiram ali osjetio potrebu komentirati integru. Imam T-Maxa od 2008 i presao 40000 km i prije tri mjeseca kupio nc750x sa DCT-om.
Sve skupa Honda je super motor. Mjenjac je mozda dio koji mi se najvise svidja jer radi gotovo savrseno. Ciklistika je u redu, nema zamjerke i polozaj sjedenja jako udoban za duge relacije. Do sam presao 9000 km i bio u Alpama. Potrosnja manja od 4 litre sto je vise nego super. Medjutim ima veliku manu a to su kocnice. Jedan disk jednostavno nije dovoljan. U Alpama nizbrdo vec nakon tri zavoja sam osjetio kako kocnice vise nisu na nivou i tako uz dosta opreza do doli. I bas me to razocaralo. Sad razmisljam promijeniti plocice, mozda i kociona crijeva ili sto se vec moze pa onda opet provati. I stvarno je falinga jer je motor dosta dobro pogodjen.
MAxa jos imam i kad su u pitanju kocnice i ciklistika u zavoju tu je superioran Hondi bez imalo sumnje. Pogotovo kocnice. Ali MAx-ov polozaj sjedenja je naravno skuteraski i tu je situacija kod Honde dosta bolja. Sad kome se sto svidja. Ali ova razlika u kocenju mi je fsascinantna.
Evidentirano

milanche

  • Klavijaturist gej Milanš
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6910
  • Lokacija: citta the river
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #66 : 29. Rujan 2014, 01:07:31 »

eto a kad je seki devedest neke govorio da je jedan disk sprijeda na ovom cudu teski promasaj,svi su se smijali i govorili da nema pojma...  :LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 991
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #67 : 29. Rujan 2014, 07:47:28 »

Baš me zanimao ovakav jedan kratki osvrt jer nemam nikog tko vozi Integru. Jedan disk danas gotovo da nema smisla na ničem osim hard enduru i skuterima od 50 ccm. :mrgreen:
Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4925
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #68 : 29. Rujan 2014, 07:53:31 »

svakako da su dva diska pouzdanija...
a opet tu bi se moglo i o načinu vožnje, pa recimo s tmaxon da ideš nizbrdo tamo di si ti bija osta bi bez kočnica sigurno jer nemaš brzine i sve ti se svodi na kočnice, dok recimo s integrom i bez kočnica bi moga nizbrdo ako ne pretjeruješ s brzinom...
Evidentirano

LexMax

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5
  • Vozi: T-max
  • Lokacija: Zadar
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #69 : 29. Rujan 2014, 21:52:19 »

Pa nema tu previse filozofije. Svaki put kad sjednem na maxa uvijek se iznenadim koliko su kocnice bolje u svakom pogledu. Na Hondi se to donekle kompenzira mjenjacem, tj kad si u sport modu onda mozes manualno prebacivati u nizu i to je bas super. Kako sam rekao u prethodnom postu mijenjac tj DCT radi savrseno.
Medjutim u kocnice se iskreno ne mogu pouzdati na isti nacin kao na maxu. Mislim da je steta jer Honda je sve skupa jako dobro napravljena

Samo moje skromno misljenje na koje mislim da "imam pravo" jer vozim oba motora pa da ne bi bilo da navijam za neki
Evidentirano
 

LexMax

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5
  • Vozi: T-max
  • Lokacija: Zadar
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #70 : 29. Rujan 2014, 21:59:00 »

I samo "for the record" bio ja tamo i sa Maxom prije dvi godine i nisam ostao bez kocnica.(Djir u Alpe) .
Kazem sve ovo pisem jer mi je bas zao sto nisu stavili dva diska na Hondu jer bi bio super motor u toj klasi i u potpunosti kompletan proizvod pogotovo uzimajuci u obzir cijenu, potrosnju, DCT ABS i mali detalj koji je po meni vazan a to je da je napravljena u Japanu
Evidentirano

Šteki

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 218
  • Lokacija: Hr
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #71 : 30. Rujan 2014, 11:51:35 »

Znači ni to što je prednji disk većeg promjera ne ulijeva povjerenje :(. Dobro za znati i čuti baš od vlasnika jer to je jedna od stvari koja me sve više odbija...(i na nc700 i na cb500x)
« Zadnja izmjena: 30. Rujan 2014, 12:02:58 Šteki »
Evidentirano

Shepa

  • Sarkazam se u Dalmaciji još uvijek smatra dijelom crne magije
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13610
  • Vozi: smireno i staloženo
  • Lokacija: Kerumville
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #72 : 30. Rujan 2014, 12:00:28 »

Ako je na Buellima (koji su i malo teži i malo jači) dovoljan jedan disk naprid, zašto bi to na Integri bija problem?  :misli:
Evidentirano
Tapeciram siceve i popravljam oštećenu moto-odjeću.

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7732
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #73 : 30. Rujan 2014, 12:08:23 »

Ako je na Buellima (koji su i malo teži i malo jači) dovoljan jedan disk naprid, zašto bi to na Integri bija problem?  :misli:

Disk ka u kamiona.

Sent from my PAP3540DUO using Tapatalk 2

Evidentirano

aprilliaaa

  • BLASTER
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4925
  • Vozi: Integra 750
  • Lokacija: split
Odg: Honda INTEGRA 750
« Odgovori #74 : 30. Rujan 2014, 12:25:46 »

siguran san da je i ovaj jedan dovoljan, da nije bili bi več dodali koliko triba
kad san ga vozija, i to ne baš nježno, svršeno je kočija...reka bi nevjerojatno...u usporedbi sa mojin silver wingon...a s njin kočin evo več 87 tkm bez ikakvih problema i mogu reč samo hvalu...
nisan proba ali virujen da bi se svaki motor, baren ovi "obični", nakon 20-ak jakih kočenja dovele kočnice istih do propadanja
Evidentirano
 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 19   Gore
 

Stranica je generirana za 0.38 sekundi uz 20 upita.