Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1] 2 3 ... 9   Dolje

Autor Tema: Honda XL 600 R  (Posjeta: 33366 )

Kayaba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 304
  • Vozi: Honda XL 600 R
  • Lokacija: Ludbreg
Honda XL 600 R
« : 05. Siječanj 2014, 14:34:18 »

Eto, Djed Mraz je malo zakasnil pa sam se ja ubacil i dovlekel doma Xl-ku 600. Motorek je ispravan, ima papire, ima anlaser kaj mi je  bila jedna od bitnih stavki, pali na isti, pali na krublu, al ja trebam još malo prakse. Motor ide ko zmaj, tolko da ga se još i bojim. Kupoval sam ovakav jači motor iz razloga kaj sam ja jači mož pa me treba vleči.

U planu mi je ubaciti uljni kiler jer sam imal prilike vidjeti da im glave rikavaju zbog slabog doticaja zraka do njih, pa da bar ulje uspem ohladiti. Ak je ko to radil il zna di je tema o tome bil bi jako zahvalan :palacgore:

Gore je blatobra od KTM-, auspuh isto KTM, jebeni zvuk, a platil ga samo 5 kn na otpadu  :mrgreen:
zadnji rep je od CR-ke, al bi mjenjal za neki malo manji okrugli ovaj se baš ne uklapa.

Potrebno je zamjeniti pločice prednje, ulje i filter, novi aku, složiti zadnju lampu, pofarbati ga i regati

Inače, motor je 87. g, a mašina po tvrdnji bivšeg vlasnika 97. od XR-a
« Zadnja izmjena: 05. Siječanj 2014, 14:42:14 Kayaba »
Evidentirano

danc00

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1122
  • Vozi: Aprilia Shiver 750/Yamaha yz450f
  • Lokacija: Krapinske Toplice
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #1 : 05. Siječanj 2014, 14:49:00 »

Odličan motor za jednu lijepu restauraciju  :palacgore:
Evidentirano

Kayaba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 304
  • Vozi: Honda XL 600 R
  • Lokacija: Ludbreg
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #2 : 05. Siječanj 2014, 14:54:25 »

Neznam dal se tema dotikava baš restauracija u original izgled il po vlastitom izboru? Mislim da ju na vrijeme preselim da vam ne kvarim restauracijsku naviku jer bi ovaj motor dobil štih nečega kak sad izgleda, znači zadnji kraj gore, cross rep i stne prerade.  :palacgore:

Ispričavam se ak sam fulal temu  :grin:
Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3571
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #3 : 14. Siječanj 2014, 18:42:04 »

Pozz.
Cestitka na Pili.
Broj motora kod XR600r je PE04
a kod XL600 PD03.
Edit: Ugraditi hladnjak za ulje je svakako dobra ideja, ali da li ce to cuvati od pukotina u glavi, ne zna se.
Ali je definitivno dobra investicija jedan mjerac temperature ulja koji sluzi i kao mjerac za nivo ulja u rami

http://mat.getor.de/pic/7090301.jpg
« Zadnja izmjena: 14. Siječanj 2014, 18:46:40 Sredju »
Evidentirano
 

prpa

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 7370
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #4 : 14. Siječanj 2014, 18:52:12 »

di ima za kupiti taj mjerač :misli: link
Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače

prpa

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 7370
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #5 : 14. Siječanj 2014, 18:52:49 »

Neznam dal se tema dotikava baš restauracija u original izgled il po vlastitom izboru? Mislim da ju na vrijeme preselim da vam ne kvarim restauracijsku naviku jer bi ovaj motor dobil štih nečega kak sad izgleda, znači zadnji kraj gore, cross rep i stne prerade.  :palacgore:

Ispričavam se ak sam fulal temu  :grin:
di ima tih auspuha po 5 kuna :mrgreen:
Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače

Branko-ST

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4588
  • Lokacija: Split
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #6 : 14. Siječanj 2014, 18:57:00 »

di ima za kupiti taj mjerač :misli: link

motormanija,louis
Evidentirano
▒▓█▀H▄A▀J▄D▀U▄▀K▄▀▄S▀▄P▀▄L▀▄I▀▄T▀█▓▒

luka737

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 3054
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #8 : 14. Siječanj 2014, 19:30:09 »

Evidentirano

prpa

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 7370
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3571
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #10 : 14. Siječanj 2014, 22:07:47 »

Pozz.
Taj u louisu je 64 evra.
imas na ibeju za 30 evro, ali troskovi transporta kod ibeja. 18 €
http://www.ebay.at/itm/Oltemperatur-Direktmesser-JMT-Honda-NX-650-Dominator-SLR-650-XL-600-R-/190932294331?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c74739abb
Vidi kako se isplati.

Edit: http://www.ebay.at/itm/Oltemperatur-Direktmesser-Honda-NX-650-Dominator-RD0870-Bj-95-/350908986501?pt=DE_Motorradteile&hash=item51b3ce3485#shpCntId
Ovaj je 12 €

Mjerac usporediti sa orginal mjeracem i na njemu na istim duzinama napraviti crtice za minimum i maximum.
« Zadnja izmjena: 14. Siječanj 2014, 22:13:05 Sredju »
Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3571
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #11 : 14. Siječanj 2014, 22:18:08 »

Cini mi se da na nju pashe i cilindar od 650 dominatora.
:)
Evidentirano

luka737

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 3054
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #12 : 14. Siječanj 2014, 23:09:13 »

Pozz.
Taj u louisu je 64 evra.
imas na ibeju za 30 evro, ali troskovi transporta kod ibeja. 18 €
http://www.ebay.at/itm/Oltemperatur-Direktmesser-JMT-Honda-NX-650-Dominator-SLR-650-XL-600-R-/190932294331?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c74739abb
Vidi kako se isplati.

Edit: http://www.ebay.at/itm/Oltemperatur-Direktmesser-Honda-NX-650-Dominator-RD0870-Bj-95-/350908986501?pt=DE_Motorradteile&hash=item51b3ce3485#shpCntId
Ovaj je 12 €

Mjerac usporediti sa orginal mjeracem i na njemu na istim duzinama napraviti crtice za minimum i maximum.
ove koje ti pokazujes nisu isti....ovaj RR u louisu je najskuplji i on je 60 eura,ali vidis da ima u louisu i za 30 eura...iako se i meni cini da je ovaj zadnji tvoj najpovoljniji....naravno ako sljaka dobro  :palacgore:
Evidentirano

HIGHLANDER

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3580
  • Vozi: Suza DR 500
  • Lokacija: Brdo Jesenjsko/Zg
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #13 : 15. Siječanj 2014, 00:10:03 »

di ima za kupiti taj mjerač :misli: link


To ti iz Louisa donese jedan gospon tu s foruma ;) :mrgreen:
Evidentirano
vu malemu selu,gde asfalta taki još nebu,gde plodne su njive i zelene šume,a krava se pase po bregu

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3571
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #14 : 15. Siječanj 2014, 00:51:42 »

Pozz.
Nisam vidio da su i ti od 30 za XL.
Pardon.

Evidentirano

Kayaba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 304
  • Vozi: Honda XL 600 R
  • Lokacija: Ludbreg
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #15 : 15. Siječanj 2014, 20:36:38 »

Uf, ovo bi bila definitivno dobra investicija, pratiš si temp. ulja i nebu sam tak makina zaribala kod garenja  :palacgore:

Prpa, našel sam se u pravo vrijeme na pravom mjestu i čuval sam taj auspuh baš za ovo, a zvuk - jebenica  :mrgreen: a plašt je od aluminija

Sad za ovo dal paše cil od Dominatora 650 neznam, al mogu reći da motor ide preodlično, dost veliki lančanik iza, šusa ko u priči, a i za sad ga nemam gdje rastegnuti da vidim kak inače ide   8)

Da, oznaka rame jest PD03, al mašina nije od nje, jer je originalna bila bez anlasera i zacvikala je. Al ovo 99% nije od XR-a kasnije sam gledal, to je baš od L modela makina, al nema veze, bitno da je ispravno i da ima anlasera
Evidentirano

prpa

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 7370
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #16 : 15. Siječanj 2014, 20:44:09 »

 :palacgore: ajde bar veselja, ne trebaš trošiti nofce na ove điđe miđe :mrgreen: promijeniš ulje svakih 3k-km i filter ulja i miran si.Koji put prekontroliraš nivi ulja, imaš dosta o tim motorima tu, imam i ja jednu  :D imaš slike u topicu ali moja nema anlaser.Stvar navike, vrnul sam se u mladost :mrgreen: dok me kuk ne zaboli od kurblanja ali uvijek kresne :D moja je pdo3
Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače

Kayaba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 304
  • Vozi: Honda XL 600 R
  • Lokacija: Ludbreg
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #17 : 15. Siječanj 2014, 21:01:14 »

Ma nafčil me buraz i na kurblin kresati jer ju je on imal, moram aku kupiti, al budem radije zel ovaj od 12ah, nek ima snage. Jedino trebam predelavati kutiju filtera jer PD03 ima mali aku samo za svijetla i žmige, pošto je mašina mjenjana


Čuje mi se jedan ventil to moram porihtati, nadam se da nije  zupčanik balans utega jer onda bu problema
Evidentirano

prpa

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 7370
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #18 : 15. Siječanj 2014, 21:05:26 »

 :palacgore: pomalo
Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače

Kayaba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 304
  • Vozi: Honda XL 600 R
  • Lokacija: Ludbreg
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #19 : 29. Siječanj 2014, 19:31:09 »

Imam jedno pitanje za mehaničare, lagano mi suzi ulje na dihtungu cilindra i glave mašine, kad upalim motor, sad 100% nisam siguran dal suzi dok je još hladan il dok se ugrije, no suzi, prvo je ružno za vidjeti, drugo se bojim da mi se nekaj ne dogodi s mašinom, da slučajno ne sjebe kaj u unutrašnjosti, na 2T kod puštanja kompresije izgori klip, da nebi imal istu havariju

Znam da je najbolje rastaviti to, promjeniti dihtung i provjeriti ventile il to, no za sad nisam u mogučnosti to izfinancirati, pa me zanima dal bude imalo kakvih posljedica, unaprijed hvala na odgovorima  :palacgore:
Evidentirano
 

Kayaba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 304
  • Vozi: Honda XL 600 R
  • Lokacija: Ludbreg
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #20 : 06. Veljača 2014, 20:16:04 »

Nekaj smo delali na XL-ki, pošto original rama nema mašinu s anlaserom, tj PD03 nema anlaser, a gore je mašina s njim, nema mjesta za veći aku od 3 aH, pa sam trebal predelavati filter kaj mi se nikak nije dalo, a i nebi bilo dobro, možda bi i smanjil protok zraka do jednog frgića, pa sam napravil novu kutiju za aku, 1.5mm prokrom iza filtera ničemu ne smeta pa eto:

Aku je 9 aH, XL-ka pali bez pardona na njega tak da taj ostaje, okolo njega je spužva koja je ujedno i termoizolacija, nema mrdanja akumulatora, a i baš da je zima nije ful izloženi  :palacgore:
Evidentirano

motoklasik

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 203
  • Lokacija: Beograd
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #21 : 19. Travanj 2014, 18:54:38 »


Imao sam XL600 i u varijanti PD03 i par godina novijoj PD04.
Kod tebe je, sudeci po slikama u pitanju neka mesavina ova dva modela.

S obzirom da imas anlaser, masina je od PD04 koja je isla u modele XL600RM i XL600LM.
Takodje, i tockovi su od PD04, jer zice ne ulaze u obruc tocka nego se hvataju za okomito postavljeni kruzni flah. To omogucava upotrebu tubeless guma.

Ako ti je ram od PD03, moze i merac od 30e (moto-detail) iz Louisa. Ako je ram PD04, onda je otvor za merac ulja siri. Meni je to resio metalostrugar aluminijumskim reducirom, za 10e.

Motor stvarno radi na nesto povisenoj temperaturi ulja.

Merac temperature je dobra stvar jer mozes tacno da pratis grejanje i da prilagodis voznju. Na primer, ako u kontinuitetu vozis po auto-putu npr. 110-115 km/h, temperatura ce ici oko 115-120 stepeni. Dovoljno je poleci malo i skupiti laktove i temperatura brzo padne za 5-7 stepeni. Ili, smanjiti brzinu za 10-ak kilometara i temperatura ce spasti ispod 110 stepeni. Cak je i zanimljivo isprobavati to.

S obzirom da je u pitanju suvi karter, sam ram sluzi kao rezervoar ulja, koje se tu donekle i hladi. Stoga je preporucljivo imati uvek maksimalnu kolicinu ulja u motoru, jer tako ulje duze ostaje u ramu i ima vece sanse da se ohladi. Ako je kolicina ulja na minimumu, prakticno stalno cirkulise bez duzeg zadrzavanja u ramu gde bi se malo ohladilo.
Merenje ulja se vrsi otprilike minut posle gasenja masine. Ako meris na hladan motor, uvek ce biti ispod minimuma i dosipaces i vise nego sto treba. Mada, od viska i nema stete jer u karter uvek ide koliko treba, a bas prekomerni visak ce biti izbacen na cevcicu pored otvora za sipanje.

Evidentirano

prpa

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 7370
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #22 : 19. Travanj 2014, 19:06:29 »

 :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače

Mr. Noo

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2679
  • Vozi: RAZARAČ - USS PORTER
  • Lokacija: zagreb/ zapad ( nije divlji!! )
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #23 : 20. Travanj 2014, 23:01:55 »

 :palacgore: :palacgore: :palacgore: :shock:
Evidentirano
bolje miješat cugu nego beton.........

prpa

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 7370
  • Vozi: John Wayne prometalo
  • Lokacija: Zagreb, Trešnjevka
Odg: Honda XL 600 R
« Odgovori #24 : 21. Travanj 2014, 12:25:36 »

Evidentirano
niti trbuha,niti pijače, a još manje štihače
 Str: [1] 2 3 ... 9   Gore
 

Stranica je generirana za 0.134 sekundi uz 21 upita.