Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1]   Dolje

Autor Tema: BMW F 650  (Posjeta: 3410 )

Dirk28

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Lokacija: Istra
BMW F 650
« : 10. Svibanj 2014, 17:32:12 »

Pozdrav svima!

Molim savijet, pomoc, sugestiju, u vezi navedenog motora.
Motor je 1995 godiste, sa 90 000 km.
Nudi mi se povoljno. Dali je to puno km, i koliko jos on uopce moze?
Na sto trebam pripazit? Bio ga danas vidit, na brzinu,
covijek ga upalio, na hladno, radi ok.

Puno hvala na odg.
Evidentirano

Dirk28

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Lokacija: Istra
Odg: BMW F 650
« Odgovori #1 : 11. Svibanj 2014, 16:44:43 »

Vise od 50 pogleda, a nema odgovara.  :(

Puno bi mi to znacilo.
Evidentirano

Old-Newbie

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 969
  • Vozi: Vrlo brzog S
  • Lokacija: Velika Gorica
Odg: BMW F 650
« Odgovori #2 : 11. Svibanj 2014, 16:51:23 »

Da neko zna valjda bi odgovorio... a kupnja tak starog motora je uvijek rizik koji mozez ili ne zelis prihvatiti...
Evidentirano
cc

biso1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 824
  • Vozi: gpz1000rx
  • Lokacija: Zagreb-Stubičke toplice
Odg: BMW F 650
« Odgovori #3 : 11. Svibanj 2014, 19:20:47 »

ko bi mogo znat koliko on još može? sve to ovisi kako i koliko se netko o njemu prije brinuo, a kod tako starog motora i sa popriličnom kilometražom i to nije nikakva sigurnost.
Evidentirano
biso
 

Dirk28

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Lokacija: Istra
Odg: BMW F 650
« Odgovori #4 : 11. Svibanj 2014, 19:39:57 »

Vozio ga je covijek od 50 ak godina, drugi je vlasnik, motor je kod njega nekih 10 godina.

Znam da se ne moze reci, koliko jos moze, ali ako ima netko iskustva, na sto bih trebao pripazit,
koje su mu mane, i tako.
Evidentirano

Brckach

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 259
  • Vozi: BMW R1100R
  • Lokacija: Varaždin
Odg: BMW F 650
« Odgovori #5 : 12. Svibanj 2014, 00:40:10 »

Vozio ga je covijek od 50 ak godina, drugi je vlasnik, motor je kod njega nekih 10 godina.

Znam da se ne moze reci, koliko jos moze, ali ako ima netko iskustva, na sto bih trebao pripazit,
koje su mu mane, i tako.

Ako hoces BMW-a taj model ti baš i nije BMW osim što nosi taj znak.

BMW i Aprilia su zajedno radili na tom modelu, iz Bmwa je izaso F650 a iz Aprilie je izaso Pegaso. Pravljeni je u Italiji, nema BMW mašinu već Rotax, nema kardan. Dosta dijelova paše od oba modela pa kupujes koji ti je jeftiniji i lakše dobavljiv.

Isto kao i kod pegasa odlazi mu bendix i pocinje teško palit ili u krajnjem slucaju ne pali više. Ako je problem tek zapoceo pašu relativno jeftini dijelovi od KTMa,najskuplji su aprilijini a bmw je ngdje u sredini. Skrpati bendix za prodaju te kosta materijal nekih 500 kn (KTM), 750-1000 kn (BMW) - a to ti može potrajat 2,3 tisuce km. Popravak kak spada kosta izmedu 3000 i 5000 kn ovisi koje dijelove nabavis (ktm,bmw,aprilia). Svaki vlasnik pegasa ili f650 je to promjenio barem jednom :D

Za tebe je bitno da dođeš vidjet hladan motor i vidit kak pali. Bez gasa mora fino palit na prvu bez ikakvih zujanja anlasera. Kod gašenja se ne smije čuti zvuk ko da udara metal o metal. Ostale stvari provjeravaš kao i kod kupnje "normalnih" motora  8)

Ako ga kupiš moja preporuka ti je stavit dobar akumulator koji ces dobro održavat i promjenit relej anlasera.

Sto se tice kilometraže trebala bi mašina ic sto tisuca bez problema  :021:


« Zadnja izmjena: 12. Svibanj 2014, 01:03:08 Brckach »
Evidentirano

Dirk28

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Lokacija: Istra
Odg: BMW F 650
« Odgovori #6 : 12. Svibanj 2014, 20:44:30 »

Puno hvala, na iscrpnom odgovoru.

Uff, nije bas lako, se odlucit, u petak, jos jednom detaljno
ga idem pogledat, pa cemo vidit.
Evidentirano

Lolo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2464
  • Vozi: BMW F650 GS Dakar
Odg: BMW F 650
« Odgovori #7 : 12. Svibanj 2014, 22:45:54 »

Ako hoces BMW-a taj model ti baš i nije BMW osim što nosi taj znak.

BMW i Aprilia su zajedno radili na tom modelu, iz Bmwa je izaso F650 a iz Aprilie je izaso Pegaso. Pravljeni je u Italiji, nema BMW mašinu već Rotax, nema kardan. Dosta dijelova paše od oba modela pa kupujes koji ti je jeftiniji i lakše dobavljiv.

Isto kao i kod pegasa odlazi mu bendix i pocinje teško palit ili u krajnjem slucaju ne pali više. Ako je problem tek zapoceo pašu relativno jeftini dijelovi od KTMa,najskuplji su aprilijini a bmw je ngdje u sredini. Skrpati bendix za prodaju te kosta materijal nekih 500 kn (KTM), 750-1000 kn (BMW) - a to ti može potrajat 2,3 tisuce km. Popravak kak spada kosta izmedu 3000 i 5000 kn ovisi koje dijelove nabavis (ktm,bmw,aprilia). Svaki vlasnik pegasa ili f650 je to promjenio barem jednom :D



Za tebe je bitno da dođeš vidjet hladan motor i vidit kak pali. Bez gasa mora fino palit na prvu bez ikakvih zujanja anlasera. Kod gašenja se ne smije čuti zvuk ko da udara metal o metal. Ostale stvari provjeravaš kao i kod kupnje "normalnih" motora  8)

Ako ga kupiš moja preporuka ti je stavit dobar akumulator koji ces dobro održavat i promjenit relej anlasera.

Sto se tice kilometraže trebala bi mašina ic sto tisuca bez problema  :021:

Ajde nećemo baš pretjerivati  :mrgreen:
Evidentirano

Brckach

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 259
  • Vozi: BMW R1100R
  • Lokacija: Varaždin
Odg: BMW F 650
« Odgovori #8 : 13. Svibanj 2014, 11:31:06 »

Ne znam kakva je situacija s GS-om , ali funduro 93' - 01' barem kad sam ga ja kupovao prije 5 godine vise manje svi u oglasniku su imali to promjenjeno a Pegasa ima puno pitanja u Aprilia temi :D
Evidentirano

grafit

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1724
  • Lokacija: Poličnik ZD
Odg: BMW F 650
« Odgovori #9 : 13. Svibanj 2014, 22:24:29 »

to je dosta km za jedan cilindar ,a vjerovatno je nešto i rađeno na makini.
Evidentirano
u dobru se ne uzvisu ,u zlu se ne ponizi!

Dirk28

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 24
  • Lokacija: Istra
Odg: BMW F 650
« Odgovori #10 : 13. Svibanj 2014, 23:15:23 »

A neznam, bilo mi cak drago da i je, mozda bi i ja imao manje problema, ako
je to napravljeno kako treba, kaze da je mjenjao samo brtvu.
Vidio sam dva beverly-a sa preko 80000, i jos idu, pa ne vidim, zasto nebi i ovaj,
ali ako netko ima razlicita iskustva, volio bih ih cut.
Evidentirano

hondimir

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1781
  • Vozi: honda cb 250 rs '84, honda cbr 600 f 96'
  • Lokacija: Slano,Dubrovacko primorje
Odg: BMW F 650
« Odgovori #11 : 14. Svibanj 2014, 06:32:25 »

Imam Hondu iz 1984 monocilindrik, peti vlasnik, pun q km-a,  još me služi kao prvoog dana, tako da ti to nije neko mjerilo.
Evidentirano
Konobar,donesi prozor da skočim!
Toliko smo nesavršeni da očekujemo od strojeva da budu besprijekorni.

sid

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6176
  • Vozi: Yamaha XT 350-1995 :)
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW F 650
« Odgovori #12 : 20. Veljača 2017, 09:46:52 »

Pitanje

frend je nabavio (valjda) F 650 Gs (vidi mi se 2006 po slikama) kod koga bi u Zagrebu mogao otici da pregleda motor i za servise ?

Hvala
Evidentirano
Kakvi su vjetrovi, cuje mi se, padat ce govna.
.45 ACP od srca-srcu

Rexi

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 111
  • Vozi: Transalp XL700V
  • Lokacija: Biograd Na Moru
Odg: BMW F 650
« Odgovori #13 : 11. Ožujak 2018, 21:50:46 »

jel uspio naci? aj neki feedback
Evidentirano
 Str: [1]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.73 sekundi uz 20 upita.