Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2]  Sve   Dolje

Autor Tema: Aprilia af1 125  (Posjeta: 3419 )

enduro

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1258
  • Vozi: Suzuki DR 350 SE
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Aprilia af1 125
« Odgovori #25 : 26. Studeni 2014, 08:18:44 »

Ima dijelova, sve se nadje, samo sto ce ga popravak kostati 3 puta vise nego sto je platio motor.
Evidentirano
ratnik paorskog srca

veki95

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 17
  • Lokacija: Kutina
Odg: Aprilia af1 125
« Odgovori #26 : 26. Studeni 2014, 15:49:18 »

Motor cu uzet jedino ako bude upalio i ako nece nista lupat u masini.Onda cu doma skinut cilindar i vidjet u kakvom je sve stanju.
Evidentirano

veki95

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 17
  • Lokacija: Kutina
Odg: Aprilia af1 125
« Odgovori #27 : 28. Studeni 2014, 13:02:50 »

Bio sam kod njega i kaze da ga je ujutro upalio i da je radio jedno 10 minuta.Idemo ga mi sad upalit i opet nece i nece da mu boga das   :(
I nakraju je zajebo i bendiks i gotovo   :LOL:
Reko mi je nek mu javim ako budem htio i koliko mu nudim,ali mislim da od toga nebude nista  :?
Evidentirano

NOroad

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 306
  • Vozi: 34L
  • Lokacija: Kvarner Bay
Odg: Aprilia af1 125
« Odgovori #28 : 11. Prosinac 2014, 07:32:36 »

@enduro
zašto se "često" odspaja posuda za mix ulja i radi direktna mješavina u tank?
negdje sam pročitao da ugradjena mješalica "nije pouzdana"..
istina ili mit?
Evidentirano
Four wheels move the body.  Two wheels move the soul.
 

NOroad

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 306
  • Vozi: 34L
  • Lokacija: Kvarner Bay
Odg: Aprilia af1 125
« Odgovori #29 : 11. Prosinac 2014, 07:38:06 »

Set za reparaturu radilice- 750 kn, upresavanje i centriranje- 150 kn, lezajevi na osovinama radilice i svi semerinzi masine- 200 kn, set dihtunga- 150 kn, litra ulja za mjenjac- 80 kn, litra antifriza- 30 kn. To je ono sto sigurno treba, kod kvacila mozda trebaju druge lamele i opruge.

Vidim, cijene su u kunama, pa pretpostavljam da su dijelovi dobavljivi u Hr, gdje?
Jer, "ovlašteni zastupnici" ne prodaju dijelove "za tako stare motore".. :misli:
Evidentirano
Four wheels move the body.  Two wheels move the soul.

enduro

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1258
  • Vozi: Suzuki DR 350 SE
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Aprilia af1 125
« Odgovori #30 : 11. Prosinac 2014, 10:53:43 »

Ja sam na svim svojim apriliama odspojio mjesalicu (na pumpi napravio baypas, vrti ulje u krug), pravim mjesavinu u kanisteru i sipam u rezervar.  Mjesalica je kao sklop pouzdana, problem je kada "majstori" skidaju deklo kvacila i pri povratku ne uzupce dobro plasticni zupcanik za pogon uljne pumpe (mjesalice), tada se provrti cetvrtka gdje ulazi osovina pumpe u taj plasticni zupcanik, time pumpa ostaje bez pogona, masina radi na cistom benzinu i dolazi do zaribavanja masine (obicno se raspadne iglicasti lezaj klipnjace, i njegovi dijelovi uniste klip i cilindar).

Dijelovi su dobavljivi u HR. Ja ih nabavljam kod Jakopeca u Samoboru (klip, set za reparaturu radilice), u Motormaniji- Velika Gorica (garnitura brtvi za masinu), i Lagercommercu- Zagreb (lezajevi i semerinzi).
Evidentirano
ratnik paorskog srca

joya

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2031
  • Vozi: železni Triumf, stare Tomose i (pra)stare Homde
  • Lokacija: pušćine<->švarcwald
Odg: Aprilia af1 125
« Odgovori #31 : 11. Prosinac 2014, 11:18:13 »

odspojiti pumpu i praviti sam mješavinu niti nije toliko loše,

samo treba stavljati onda malo jaču mješavinu dakle više ulja, jer se podmazivanje preko posebne pumpe i posebne posude za ulje odvija proporcijalno s naporima mašine. Tako kod većeg naprezanja mašine, dobiva masnije gorivo, jer je veće opterećenje pa da ne zariba,  a kod neke ler gas vožnje dobiva i manje ulja. Sad neznam da li je na svim motorima tak, ali znam da je na starim 2t japancima sigurno tak.

Evidentirano
došao, vidio, popio
mnogo češće me služi konobar nego pamet

enduro

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1258
  • Vozi: Suzuki DR 350 SE
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Aprilia af1 125
« Odgovori #32 : 11. Prosinac 2014, 11:57:21 »

Koristi full sintetiku, npr Castrol power1 racing 2T. Tog ulja ide 2%, ja ga koristim i sve je OK vec godinama.

Pumpa radi na nacin: Manji gas- manje goriva-manje ulja, veci gas- vise goriva-vise ulja.
Evidentirano
ratnik paorskog srca

NOroad

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 306
  • Vozi: 34L
  • Lokacija: Kvarner Bay
Odg: Aprilia af1 125
« Odgovori #33 : 11. Prosinac 2014, 15:57:51 »

Hvala na iscrpnim odgovorima, ovo mi je prvi susret s dvotaktnim strojem sa "mješalicom", a vidim da su prethodnici to anulirali..

Ova (dosta originalna) Futura mi je nenadano uletila , predstoji izmjena potrošnog materijala i štelanje sitnih nedostataka, godine "krpanja" prethodnih vlasnika su ostavile traga ..

U svakom slučaju, zgodna igračka kao podsjetnik na mlade dane ..  :)
Evidentirano
Four wheels move the body.  Two wheels move the soul.

enduro

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1258
  • Vozi: Suzuki DR 350 SE
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Aprilia af1 125
« Odgovori #34 : 11. Prosinac 2014, 18:53:55 »

Javi se ako ti treba neka informacija u vezi motora. Tu imas dosta o apriliama:
http://www.125cc-club.com/php/viewforum.php?f=21
Evidentirano
ratnik paorskog srca

Pranja

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 837
  • Lokacija: Sisak
Odg: Aprilia af1 125
« Odgovori #35 : 11. Prosinac 2014, 19:00:17 »

Treba spomenuti i AF1 forum-tamo ima doslovno sve ako ti engleski nije problem.  :palacgore:
Evidentirano
Aprilia RS 50 x 2 (99' i 02')
 Str: 1 [2]  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.301 sekundi uz 20 upita.