Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 101   Dolje

Autor Tema: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema  (Posjeta: 231936 )

biker4life

  • moderator
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #50 : 13. Siječanj 2015, 21:43:59 »

Usporedba sa GS-om? Zašto ne? Namjena im je jednaka.

Ma daj... kao prvo kubikaža (300ccm je puno, pogotovo u touring primjeni), pa colaža kotača (ne sumnjam u to da moderan maxi enduro može biti razmjerno brz i vozan po cesti, ali cestovne ''17 felge su cestovne felge i amen + ostavljaju prostora za širi spektar cestovnih guma, od touring, preko sportskih i racing-street do race).

Onda... koncepcija agregata (redna 3 crossplane vs boxer 2 cil), dimenzije i težina, cijena (jedan GS košta gotovo kao dva Tracera), cijena dodatne opreme...

Na stranu BMW-ovi očiti problemi sa pouzdanošću (novi GS nažalost nije uspio doći do 50 k km na maraton testu sa samo jednim agregatom - raspao se kugličasti ležaj negdje zaboravio sam gdje, i u konačnici je unutar agregata gotovo sve uništeno, sameljeno, malo tužno za takav stroj, a iskreno ne pamtim kada je ikoji BMW motocikl došao do tih km u Motoreviji bez kvarova, a simpatizer sam bavarske marke barem kada su 4 kotača u pitanju) koje čak i Motorevija (njem. novine) objavljuje... znači to na stranu uopče mi nije cilj u ovoj raspravi govoriti o kvaliteti i poudanosti (uostalom Tracer još nije ni došao, a na MT-09 je bilo određenih opoziva prve sezone)... jednostavno je ipak GS bar klasa iznad ove zujalice, koliko god neki ne voljeli bavarski propeler, to je činjenica. 1200ccm je 1200ccm, a 900ccm nije i ne može biti isto ni da se na trepavice postavi. Drugi svijet - po meni.

Dali im je namjena jednaka - to je isto pitanje. Mislim da je u tu ruku Tracer ipak dosta svestraniji motor (u "lokalnim" okvirima) i istovremeno "razigraniji", a s druge strane limitiran u extremnim primjenama tipa putovanje oko svijeta, i uz to GS mi djeluje kao ozbiljniji motor za ozbiljnije ljude. Ne vidim baš "svaki dan" da se netko sa GS-om vozi po zadnjem. :mrgreen:

:neznam:

biker4life

  • moderator
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #51 : 13. Siječanj 2015, 22:30:09 »

Uglavnom ono kako ja vidim Tracera, ili kako bih ga volio vidjeti je... da bude "Fazer" verzija nakeda (MT-09), znači malo konforniji ali podjednako zabavan. Agregat je ovdje najveći plus, tj. da se radi o kakvom "klasičnom" agregatu (tipa redna dva cilindra), nebih valjda ni ulazio u ovu temu. Isto vrijedi i za dimenzije kotača. Da je gore bio kakva kombinacija osim 2x17, mene nebi zanimao. Malo povišeniji položaj sjedenja (tipa XT660X), OK zašto ne, ne igra to toliku ulogu u sportskoj vožnji, a u touring primjeni je plus pa to može proći... znači ja bih to volio vidjeti kao tek nijansu praktičnijeg nakeda, a ne kao "kravu" ili wannabe kravu od kakvog maxi endura...

Mine two cents... :mrgreen:

:neznam:

biker4life

  • moderator
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #52 : 13. Siječanj 2015, 22:34:18 »

Evo npr. imao sam prilike voziti MT-07, koji ima redna dva cilindra, ali također se radi o crossplane izvedbi radilice - dobar je, razigran i zabavan, ali nedovoljno jak i agresivan za ozbiljnije vratolomije. Zato mislim da je ovo "klasu iznad" rješenje minimum (3cil crossplane 115 ks).

Kratki osvrt (vožnja nije bila duga pa nisam pisao puno):

http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,238726.msg4225904.html#msg4225904

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1580
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #53 : 14. Siječanj 2015, 09:35:44 »

 :afro:
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS
 

biker4life

  • moderator
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #54 : 19. Siječanj 2015, 17:33:20 »

:mrgreen:

:misli:

:misli:

Sve OK, ali  jedva čekam da vidim ponudu aftermarket vizira, naročito onih "sportskih"... :)

biker4life

  • moderator
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #55 : 26. Siječanj 2015, 12:37:56 »


http://i.imgur.com/zutir9S.jpg


http://i.imgur.com/cAFcliu.jpg

Samo da se javim :mrgreen: nakon vikenda provedenog u Veroni, nažalost od testnog Tracera ništa, jer naime, Yamaha ove godine nije uopče ponudila testnu flotu u Veroni. Ipak, bila su izložena dva Tracera, mat sivi (Matt Gray) i bordo crveni (Lava Red), pa se je na iste moglo barem sjesti i detaljno ih proučiti izbliza. Ono što se već spominjalo primjetio sam i ja, naime, oslonci za noge suvozača su zaista blizu vozačevih nogu, pogotovo ako je vozačev položaj takav da na svojim osloncima za noge drži vrhove prstiju. Osobno imam broj noge 45, što je više manje neki prosjek i malo sam razočaran. Uz to, druga stvar koja mi je upala u oči je sam položaj vozača, naime, čini mi se da vozačevo sjedalo ide previše naprijed, pa ukoliko vozač sjedi tako da se upre o tank benzina, volan je zaista preblizu. Ako se u sjedalo sjedne "komotno" u sredinu, tada nema problema, ali pitanje je onda koliko taj položaj opterečuje ruke kod kočenja, te koliko se vozač kliže po sjedalu. Testna vožnja razrješila bi ovu misteriju, ali kako sam naveo, ista nije bila moguća. Istina je da je sam položaj dosta individualan, ali ajmo reči da imam ponešto utakmica u nogama kako se kaže, i na prvu ovako neuobičajen (da ne kažem nezgodan) položaj nisam dugo doživio. Svakako bi to trebalo probati u vožnji za konkretnije prosuditi.

Što se ostalih detalja tiče, Tracer djeluje zanimljivo, iako se bojim da je i ovdje slučaj ono što je jedan renomirani forumski trgovac Yamaha proizvodima bio rekao za odnos MT-09 i FZ8 N, gdje je rezime bio taj da je "osmica" po pitanju završne obrade i detalja, kao i cjelokupnog dojma bar klasu iznad "devetke" (na strani "devetke" je jednostavno samo taj "fun factor"). Bojim se da će sličan odnos ovdje biti između Fazera 8 i Tracera. Fazer ipak djeluje kao konkretniji motor. Moram priznati da sam nakratko čak razmišljao i o zamjeni Fazera Tracerom (iako mi Fazer ima tek 5 mjeseci), ali nakon susreta uživo mislim da se taj scenarij neče gledati. Treba još vidjeti koliko razigran agregat može obraniti čast Traceru, ali... kako netko jednom reče, sve je u detaljima... Fazer 8 mi jednostavno djeluje kao ozbiljniji i konkretniji motocikl, i to do te mjere da ne vidim potrebu za daljnom diskusijom.

Naravno, i dalje bih volio vidjeti "crossplane 3" u akciji, znači provozati motocikl i vidjeti mogučnosti i narav agregata, ali isti stvarno ima veliki zadatak - ostatak motocikla jednostavno nije vrh ponude Yamahe i to je to. Agregat mora oduševiti.

Da se vratim samo na Yamahinu testnu flotu - koje nije bilo. Moju tugu i razočarenje pokušali su popraviti sa nekoliko reklamnih naljepnica, no bezuspješno, zato su to prepoznali kod konkurencije, pa je Verona zaokružena na novom Suzukiju V-STROM 1000 ABS. 8) :mrgreen:

Nebih se udaljavao s teme, međutim, ukratko, novi me "veliki Strom" vrlo ugodno iznenadio. Tekučinom hlađeni, "litarski" V-Twin (90°) tvornički deklaliran na 100 KS i sitno preko 100 NM zakretnog momenta vrlo ugodno prede. Malo je grub i nervozan na niskim okretajima, međutim "Uki" (sektaši će znati :mrgreen: ) se vrlo suvereno vozi iznad svojih 3, 4 tisuće okretaja što je i normalno za takav agregat. Dijelom su me možda i "klasični" redni četverocilindraši razmazili, jer zadnji motocikl neke druge koncepcije (igrom slučaja isto V2 ali u potpuno različitom motociklu) sam vozio prije cca. godine dana i svojih skoro 20.000 km, a privatno već cca. 75+ tisuća km vozim isključivo redne četverocilindraše, pa je možda malo i do mene. V2 ipak jednostavno jedva čeka pobjeći iz grada, ali ni u gradu nije "za baciti". Testni primjerak je sa svojih preko 5 tisuća km na satu bio spreman za ozbiljnije ga provozati, a činjenica da smo na vožnju krenuli samo ja i voditelj testnog tima to je i omogučila. Usput čovjeku velika hvala na ukazanom vremenu i povjerenju, iako ne razumije ni riječ hrvatskog a i engleski priča kako kaže "a little bit" :mrgreen: , međutim nakon kratkog razgovora ukratko je objasnio postavke TC-a kojim je naš "Uki" bio opremljen. "One is medium, two is for begginers, OFF is good, wheelie possible. Push OFF for fun.". Wheelie ipak nismo probavali kako sam na suvozačkom sjedalu imao bolju polovicu zaduženu za fotografije iz vožnje, ali malo konkretnije se jesmo provozali i usput ipak u par navrata samo malo odvojili prednji kotač od tla. Uz to, moram priznati da se ova "krmača" sa svojih 228 "suhih" kilograma jako ugodno vozi čak i gradom, motocikl je i ovdje vrlo okretan, agilan i iskoristljiv, u uvijetima gdje je totalni prometni kolaps uobičajena pojava, vrijedi pravilo jačega (tj. večega - gradski autobusi su jednostavno uvijek u pravu), a prometni se propisi više doživljaju kao nešto što se može, a ne nužno mora poštovati (prvenstveno čak mislim na automobiliste, tj. pješaci i skuteraši/motoristi se najviše moraju paziti). Kod nas će bojim se novi Strom biti rijetka pojava, iako je cijenom od kune ispod 100 tisuća jedan od povoljnijih motocikala u klasi, njegova "kubikaža" od 1.037 ccm bi (na našem tržištu) mogla odbiti i ono malo zainteresiran kupaca koji si ovakve motocikle danas mogu priuštiti.

U planu je bilo probati i novi GSR 750 i usporediti ga sa FZ8 N, međutim, testni je GSR nažalost totaliziran 10ak minuta prije nego sam ga trebao preuzeti (vozač prije mene ga je navodno zakucao u auto), tako da od toga nažalost ništa. Najluđe od svega je što sam ranojutarnju vožnju odgodio do prijepodneva (dok se sunce ne digne) zbog zaista vrlo niskih temperatura (mislim da smo po noći išli u minus jer je jutro bilo zaista ledeno), i eto... netko "pametan" je procjenio da ipak asfalt nije toliko hladan. Jebi ga, desi se, glavno da su svi OK.

Navedena iskustva sa motociklima su moji osobni dojmovi sa kojima se možete i ne morate složiti, tako da se ne mislim upuštati u neargumentirane diskusije bazirane na osobnih preferencijama. ;)

 :palacgore:

liberty

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10763
  • Vozi: budem piaggio
  • Lokacija: tašalera
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #56 : 26. Siječanj 2015, 12:43:53 »

mene se tracer uživo nije dojmio zbog:
- moje stopalo 46/47 još više zapinje o oslonce noge suvozača
- sjedalo me previše gura naprijed na tank, a to nije supermoto
- nisam siguran koliko će serijski vizir imati korisnu funkciju, njegov oblik mi ne ulijeva povjerenje, no za to treba probati motor
- zadnji kraj mi je nekako transformers look - previše vidljivih vida i nekako banalnog oblika

u svakom slučaju - dobro je sjesti na motor i već po tome čovjek uvidi neke njegove mane ili vrline, za više dojma bi trebalo probati ga. siguran sam da bi se tada pronašlo i mnogo vrlina, no ovo gore izneseno je dovoljno da mi isti nije atraktivan + meni ni inaće nije tracer atraktivan, i ne osjećam žudnju za njime, pa tu moja rasprava o njemu prestaje jer motore biram po principu - ili mi se sviđa ili mi se ne sviđa, svemu ostalom se manje ili više prilagodim
Evidentirano

LALA3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3149
  • Vozi: TDM 900
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #57 : 26. Siječanj 2015, 12:46:02 »

ne bih se složio s tim tvrdnjama..
Evidentirano
ajme meni

biker4life

  • moderator
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #58 : 26. Siječanj 2015, 12:48:04 »

ne bih se složio s tim tvrdnjama..

Kojim i zašto? Daj malo argumenata.

LALA3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3149
  • Vozi: TDM 900
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #59 : 26. Siječanj 2015, 12:49:56 »

Kojim i zašto? Daj malo argumenata.
ma necemo o tome,svakom svoje mišljenje.. :palacgore:
Evidentirano
ajme meni

jozo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 710
  • Vozi: vity 125
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #60 : 26. Siječanj 2015, 12:51:48 »

Uhvatili ste se tog o diranju stopalom, a mislim da je to i na tdmu tako.

LALA3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3149
  • Vozi: TDM 900
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #61 : 26. Siječanj 2015, 12:53:40 »

Uhvatili ste se tog o diranju stopalom, a mislim da je to i na tdmu tako.
istina..al da se i s tim zivit
Evidentirano
ajme meni

jozo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 710
  • Vozi: vity 125
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #62 : 26. Siječanj 2015, 13:03:14 »

istina..al da se i s tim zivit

...i to više od desetljeca : ))

biker4life

  • moderator
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #63 : 26. Siječanj 2015, 13:11:26 »

ma necemo o tome,svakom svoje mišljenje.. :palacgore:

Ne, pa argumentirana rasprava je uvijek dobrodošla. :palacgore: Istina je isto tako da su navedeni dojmovi vrlo subjektivni. Nemaju svi takav stil vožnje, čak štoviše, obično ga najčešće imaju oni koji dolaze iz svijeta R-ova, a položaj sjedenja i poziciju istoga često određuje stil (i brzina) vožnje, pa je i to vrlo subjektivno. Mene osobno je navedeno malo razočaralo, ali nekome drugome ovo može biti i plus. Zavisi. Poanta je da s ja osobno vjerovatno ne vidim na Traceru, čak bih vjerovatno radije izabrao "običnu" devetku umjesto njega, ali kao drugi motocikl u garaži.

Možda je do toga što sam imao zaista velika očekivanja, pa sam sada malo razočaran, sa druge strane kada čovjek siđe sa Tracera i sjedne na XT1200Z, iako nisu ni blizu iste klase, shvati zašto je razlika u cijeni takva kakva je. Na velikoj Teneri se sjedi kako treba i noge se mogu staviti kamo češ. :mrgreen:

LALA3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3149
  • Vozi: TDM 900
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #64 : 26. Siječanj 2015, 13:18:32 »

Ne, pa argumentirana rasprava je uvijek dobrodošla. :palacgore: Istina je isto tako da su navedeni dojmovi vrlo subjektivni. Nemaju svi takav stil vožnje, čak štoviše, obično ga najčešće imaju oni koji dolaze iz svijeta R-ova, a položaj sjedenja i poziciju istoga često određuje stil (i brzina) vožnje, pa je i to vrlo subjektivno. Mene osobno je navedeno malo razočaralo, ali nekome drugome ovo može biti i plus. Zavisi. Poanta je da s ja osobno vjerovatno ne vidim na Traceru, čak bih vjerovatno radije izabrao "običnu" devetku umjesto njega, ali kao drugi motocikl u garaži.

Možda je do toga što sam imao zaista velika očekivanja, pa sam sada malo razočaran, sa druge strane kada čovjek siđe sa Tracera i sjedne na XT1200Z, iako nisu ni blizu iste klase, shvati zašto je razlika u cijeni takva kakva je. Na velikoj Teneri se sjedi kako treba i noge se mogu staviti kamo češ. :mrgreen:
to je to..dva različita svijeta su u pitanju,mislim cijenovno..a samim tim i po kvaliteti izrade..to i je problem sta bi svako tija trecera gurnit u kraljevsku klasu,al on tamo ne pripada..još prije dok je bija u najavi,mislija sam evo zamjene za TDM-a,a sad..TDM ostaje i dalje
Evidentirano
ajme meni

biker4life

  • moderator
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #65 : 26. Siječanj 2015, 13:24:32 »

to je to..dva različita svijeta su u pitanju,mislim cijenovno..a samim tim i po kvaliteti izrade..to i je problem sta bi svako tija trecera gurnit u kraljevsku klasu,al on tamo ne pripada..još prije dok je bija u najavi,mislija sam evo zamjene za TDM-a,a sad..TDM ostaje i dalje

Nisam vozio "zadnjeg" TDM-a, ali usudio bih se reći da iako je možda vizualno malo zastario (detalji), ipak je završna obrada bolja i temeljitija nego na Traceru. Sve je na svom mjestu kako da kažem, dok mislim da se Tracer neče svidjeti svakome.

S druge strane, ako se Tracera poredi (vizualno, koncepcijski i dijelom po pitanju namjene), sa npr. Hondom NC 750 X, u touring verziji sa 3 kufera, itd., Honda tu nema šta tražiti, mada je opet i dosta jeftinija od Tracera.

Mislim da će Tracer biti dobar motor, ako se malo prilagode očekivanja, jer za te novce se teško može kupiti bolje (cca. 10 k €), samo što on nije i ne može biti premium, već više kao neki "entry-level" crossover/maxi enduro wannabe/veliki višenamjenski supermoto sa fun factorom.

:neznam:

jozo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 710
  • Vozi: vity 125
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #66 : 26. Siječanj 2015, 15:39:02 »

Ne, pa argumentirana rasprava je uvijek dobrodošla. :palacgore: Istina je isto tako da su navedeni dojmovi vrlo subjektivni. Nemaju svi takav stil vožnje, čak štoviše, obično ga najčešće imaju oni koji dolaze iz svijeta R-ova, a položaj sjedenja i poziciju istoga često određuje stil (i brzina) vožnje, pa je i to vrlo subjektivno. Mene osobno je navedeno malo razočaralo, ali nekome drugome ovo može biti i plus. Zavisi. Poanta je da s ja osobno vjerovatno ne vidim na Traceru, čak bih vjerovatno radije izabrao "običnu" devetku umjesto njega, ali kao drugi motocikl u garaži.

Možda je do toga što sam imao zaista velika očekivanja, pa sam sada malo razočaran, sa druge strane kada čovjek siđe sa Tracera i sjedne na XT1200Z, iako nisu ni blizu iste klase, shvati zašto je razlika u cijeni takva kakva je. Na velikoj Teneri se sjedi kako treba i noge se mogu staviti kamo češ. :mrgreen:

 :LOL:

jozo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 710
  • Vozi: vity 125
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #67 : 26. Siječanj 2015, 15:41:42 »

to je to..dva različita svijeta su u pitanju,mislim cijenovno..a samim tim i po kvaliteti izrade..to i je problem sta bi svako tija trecera gurnit u kraljevsku klasu,al on tamo ne pripada..još prije dok je bija u najavi,mislija sam evo zamjene za TDM-a,a sad..TDM ostaje i dalje

Ne ostaje tdm, štaviše nema ga u ponudi već odavno. A kraljevska klasa nije ni bio, već taman ova di je i Tracer, s tim da je ovaj drugi sa puno jačim motorom, boljom vilicom i gumama. Znači ako i ima nekih zamjerki, puno je više dobitaka.

LALA3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3149
  • Vozi: TDM 900
  • Lokacija: Split
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #68 : 26. Siječanj 2015, 16:11:26 »

Ne ostaje tdm, štaviše nema ga u ponudi već odavno. A kraljevska klasa nije ni bio, već taman ova di je i Tracer, s tim da je ovaj drugi sa puno jačim motorom, boljom vilicom i gumama. Znači ako i ima nekih zamjerki, puno je više dobitaka.
ma ja mislija na mog TDM-a..on ostaje,u moju garazu..necu uzimat tracera o kojem sam razmisljao..i nisam ni reka da je TDM kraljevska klasa,krivo si me razumija..u biti,ja osobno i ne patim za tim da vozim u toj klasi,meni je ova TDM-ova taman..eto,jedino te vilice i 30 konja vise..e to bi mi silo ludilo.. :palacgore:
Evidentirano
ajme meni

jozo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 710
  • Vozi: vity 125
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #69 : 26. Siječanj 2015, 16:22:06 »

ma ja mislija na mog TDM-a..on ostaje,u moju garazu..necu uzimat tracera o kojem sam razmisljao..i nisam ni reka da je TDM kraljevska klasa,krivo si me razumija..u biti,ja osobno i ne patim za tim da vozim u toj klasi,meni je ova TDM-ova taman..eto,jedino te vilice i 30 konja vise..e to bi mi silo ludilo.. :palacgore:

Sila bi ti i normalna prednja felga, te pripadajuci izbor guma, a ni gratis abs i tc ti nebi pa loše : )))
 

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1706
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #70 : 26. Siječanj 2015, 16:52:49 »

Što se ostalih detalja tiče, Tracer djeluje zanimljivo, iako se bojim da je i ovdje slučaj ono što je jedan renomirani forumski trgovac Yamaha proizvodima bio rekao za odnos MT-09 i FZ8 N, gdje je rezime bio taj da je "osmica" po pitanju završne obrade i detalja, kao i cjelokupnog dojma bar klasu iznad "devetke"

Na što točno misliš? Djeluje sfušerano ili? :misli:
Evidentirano

biker4life

  • moderator
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #71 : 26. Siječanj 2015, 17:07:45 »

Na što točno misliš? Djeluje sfušerano ili? :misli:

Ma nije da djeluje sfušano, ali činjenica je da "devetki" fale neki detalji, tj. vizir naprid je nekako must have, satovi su mali, potpuno digitalni, sam rep malo neobično djeluje, sve je to poprilično moderno, ali ostaje nekako dojam da se za te novce a sa takvim agregatom, ipak moralo malo prištediti na plastici i nekim sitnicama. Neznam, meni je takav dojam u pitanju, barem kada ga uspoređujem sa nekim "klasičnim" modelima koje Yamaha radi, tipa FZ8, FZ1... ali opet, za cca. 61 k kn koliko je sada MT-09 na akciji, mislim da se i previše dobije.

Uz to, evo baš se i u MP-u spominjalo a i moj dojam je takav - Yamaha tako dugo radi "klasične" nakede sa 4 cilindra da je to dovedeno ne do savršenstva, nego ono, ni dlaka u jajetu se ne može naći... dok je MT-09 ipak novitet i vjerovatno će mu trebati malo dasazrije na tržištu. Možda nije "devetka" sfušana nego je FZ8N doveden do perfekcionizma, pa onome tko je navikao na to, sve ispod toga nije dovoljno dobro.



:LOL:

Zajebancija ili ne, nakon službenog predstavljanja u HR tamo cca. u proljeće 2010., više manje nisam imao kontakata sa velikom Tenerom, i onda kada čovjek sjedne na nju, pogotovo na ful opremljenu verziju (sa svim kuferima, maglenkama, grijanim ručkama, itd.), jednostavno malo koja druga Yamaha se može mjeriti sa time. Možda bi u određenim režimima bila malo nezgrapna zbog svojih dimenzija, jednostavno se čovjek na njoj osječa kao na malo kojem drugom modelu.



Sila bi ti i normalna prednja felga, te pripadajuci izbor guma, a ni gratis abs i tc ti nebi pa loše : )))

Ovo je po meni ipak jako bitna stavka kada se o TDM-u priča... vječiti kamen spoticanja, bar je meni bio. :palacgore:

jozo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 710
  • Vozi: vity 125
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #72 : 26. Siječanj 2015, 17:29:12 »

Zajebancija ili ne, nakon službenog predstavljanja u HR tamo cca. u proljeće 2010., više manje nisam imao kontakata sa velikom Tenerom, i onda kada čovjek sjedne na nju, pogotovo na ful opremljenu verziju (sa svim kuferima, maglenkama, grijanim ručkama, itd.), jednostavno malo koja druga Yamaha se može mjeriti sa time. Možda bi u određenim režimima bila malo nezgrapna zbog svojih dimenzija, jednostavno se čovjek na njoj osječa kao na malo kojem drugom modelu.

Nije zajebancija nego mi je smjiešno, jer upravo na njoj se stopalo u onim uvjetima koje spočitavate traceru isto ponaša, s tim da nekad zna i dodirnuti polugu centralne nogare. Dakle ista ili čak gora stvar po tim "parametrima" se u dva osvrta diametralno različito opisuje. To mi je smiješno, jako smiješno. Voziti to treba(u biti sve), pa tek onda suditi i komentirati

biker4life

  • moderator
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17707
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #73 : 26. Siječanj 2015, 17:38:50 »

Nije zajebancija nego mi je smjiešno, jer upravo na njoj se stopalo u onim uvjetima koje spočitavate traceru isto ponaša, s tim da nekad zna i dodirnuti polugu centralne nogare. Dakle ista ili čak gora stvar po tim "parametrima" se u dva osvrta diametralno različito opisuje. To mi je smiješno, jako smiješno. Voziti to treba(u biti sve), pa tek onda suditi i komentirati

Za centralnu nogaru se slažem, ali za oslonce za noge ne, bar kod mene to nije bio slučaj, a posebno sam obratio pozornost baš na to. :neznam:

Što se vožnje tiče tu se slažem, a to sam već i napisao. Treba provozati, po mogučnosti ne samo po parkingu, pa dati sud! :palacgore:

A sada ako ti je smješno, drago mi je da te forumaši zabavljaju, samo neznam zašto onda kupce tražite među takvom populacijom. Čim netko napiše nešto protiv Yamahe (ili u negativnom svjetlu) skače se na zadnje noge, mene se pokušava diskreditirati na jedan prilično bezvezan način (smješno ti je :LOL: ) osobno ovo mi je 5. po redu Yamaha, 3. po redu nova, sve kupljene za gotovinu kao i oprema za iste, ali valjda još nisam zaslužio pravo za reći kada me i što smeta, iako je kupac poput mene sam po sebi reklama htjeli to neki priznati ili ne. :palacgore: Dati ću i jedan besplatni savjet - ovo tjera kupce a i čini antireklamu.

jozo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 710
  • Vozi: vity 125
Odg: Yamaha MT-09 Tracer 2015 - generalna tema
« Odgovori #74 : 26. Siječanj 2015, 18:12:07 »

Niti tražimo kupce ovde, niti trebamo reklamu na taj način, samo smo prisutni za razliku od 99% drugih prodavatelja uopće. To uključuje i čitanje i komentiranje, a i smijanje vrlo često. Bilo bi i super da eventualno dodirivanje noge suvozaća petom dok se vozi Tracer na prstima bude jedina zamjerka, ali kao takva, prisutna puno motocikala, i preko 10ak godina je ipak smiješna.
 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 101   Gore
 

Stranica je generirana za 0.066 sekundi uz 22 upita.