... i sta, to je to kao

Hmmmm...

ružan do bola....ništa ne pomaže
Kako kratak post, ne mogu vjerovati.

Ziher priprema čitabu u notepadu.

eto, saće, enciklupedija stiže
3 sveska o tričavoj jamahi, okićeno epitetima uz pokoju onomatopeju
Srki
Za ovako dobar motor,samo ric-dvi...nemos virovat!

Oće više!?
Sigurno je nekaj krivo pojel čim je tak kratko pisal, nije mu dobro?????
Kaj..jos nis!
Nije da sam ikad procitao ali nije to-to 

- lijepo je da pratite moj lik i djelo. Najbolji su mi ovi (neču ih prozivati - neka se sami prepoznaju) koji u životu nisu sjeli na ništa jače od skutera od 200ccm, ali svejedno nastupaju kao najpametniji, te kao podrška ovim najglasnijim trollerima.

Kako sam jednom davno naveo, dobar broj tema na ovom forumu podsječa na osnovnu školu. U drugi kategoriju spadaju ovi koji mi po godinama mogu biti u najmanju ruku roditelji ako ne i djedovi. Možda su na dva kotača već 2-3 desetlječa, pa im je sve ovo smiješno, možda su na motoru od jučer, neznam i iskreno me ne zanima. Jednostavno niste moja ciljana publika za komunikaciju i razmjenu iskustava. Poštujem starije ali samo onda ako i oni poštuju mene - a ovdje je malo onih koji su zaslužili respect.

Pusti hejtere neka hejtaju. Napiši osvrt, mene zanima. 
Nisam mislio, niti hoću pisati osvrt za ovu temu jer ne vidim zašto bih trošio svoje vrijeme na ljude koji su ovdje iz nekih pobuda nevezanih uz motocikl iz naslova. Neki su možda primjetili da već jedno vrijeme uglavnom pišem u "vožnjama" i "motosusretima", i u načelu je to sve što me zanima ovdje (uz pokoji putopis). Odavno nisam napisao osvrt na bilo šta jer ovo odavno nije ozbiljan forum.
Večina je ovdje da pljuje po Joki, ja samo neznam zašto Joke ima volje ovdje pisati, jer ruku na srce, nitko ovdje nije potencijalni kupac vozila iz naslova, a onaj tko jest, ima i boljih izvora informacija od teme gdje je svaki drugi post Srkijev.

ma jeli ti to javno priznaješ da si se zajebo?

Motocikl ne čini samo agregat, a na stranu to, konkretno sam mislio na druge testne motore sa agregatima koji "na papiru" djeluju kao potencijalno zabavniji (npr. V2, "L2", itd.). Djeluje mi kao da jedva čekate da se negdje zajebem, pa da možete napisati "eto ti na".

Agregat je kod Tracera nešto što vidno odskače od svega ostaloga, pogotovo u A-mapi (sport) - za rekreativno se voziti, i Standard-mapi (za ugodnu touring primjenu). Napomene radi B-mapu ni nisam probao jer mi je tako preporučeno.
U kratko ću se samo nadovezati - nakon dana provedenog sa oba motocikla, jednostavno se nameće konstatacija da Tracer i Fazer8 nisu ni blizu motocikli istog tipa i namjene. Kod Fazera se vidi da svoje korijene vuče iz R-motocikla, iako je temeljito prerađen u sport-touring, ipak ima elemenata koji ga povezuju sa svojim korijenima, a to je čud agregata, djelomično položaj tijela (prema naprijed), težište, i drugo. Tracer je tipičan moderni crossover, ili ako hočete sport-adventure bike, gdje agregat kaže sport, a sve ostalo touring. Sjedi se potpuno uspravno. Oba motocikla imaju svojih prednosti i mana i oba su u okvirima svojih klasa vrlo dobri.
Za svoje osobne potrebe ja sam izabrao ono šta mi odgovara, da mi dođe do promjene mijenjao bih, a isto tako vjerujem da ako mi opet dođe da napravim đir sa Tracerom, da neče biti problema. Ono bitno - ne vidim kakve to ima veze sa temom. Nismo svi isti niti imamo iste potrebe, tako da u tu ruku moj osobni izbor je nebitan.
