Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 3 ... 5 [Sve]   Dolje

Autor Tema: R1200R 2015  (Posjeta: 18023 )

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
R1200R 2015
« : 27. Siječanj 2015, 13:24:39 »

Helou!

Stigao jucer u nase krajeve novi R1200R


prvi utisci
- savrseno drugacije sjediste
- reduktor stoji nekako izmedju RT i GS tako da pretpostavljam da ce vrlo i vrlo lako moci da se dize na zadnji kotac  :mrgreen:

sve ostalo kad se otopi snijeg.
Evidentirano

mv_agusta

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6445
  • Vozi: bicikl
  • Lokacija: Vancouver
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #1 : 27. Siječanj 2015, 20:27:15 »

fino fino

meni je r1200rs zanimljiviji nekako :misli:
Evidentirano
Ride Hard, Ride Free
Volim Ducati, makar i pokvaren u garaži

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10516
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #2 : 27. Siječanj 2015, 21:59:59 »

Roadster mi je uvik bija u srcu. Ovi bili sa crvenom ramom i oko srca.
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

stane

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1435
  • Vozi: Suzuki DR-Z400S
  • Lokacija: Krndija - Papuk - Dilj
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #3 : 27. Siječanj 2015, 22:46:19 »

A gdje je Votka da nazdravimo?

Prelijepi motocikli biti će zanimljiva usporedba/test s Yamahom FJ-09 i ostalom konkurencijom :wink:
Evidentirano
Slavonija enduro - K.P.D.
 

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #4 : 28. Siječanj 2015, 14:03:31 »

A gdje je Votka da nazdravimo?

Prelijepi motocikli biti će zanimljiva usporedba/test s Yamahom FJ-09 i ostalom konkurencijom :wink:

ova dva motora su u raznim segmentima, tesko da ce biti konkurencija.
ali vidjet cemo da se nesto odradi i na planu tog testa  :wink: na proljece.
Evidentirano

kober

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1853
  • Vozi: štake
  • Lokacija: Sv.I.Zelina
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #5 : 28. Siječanj 2015, 14:13:02 »

Odlican je  :palacgore:

Cijena u Rusiji?
Evidentirano

Srki

  • Dezurni pojebavatelj koji živi na rubu!
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5740
  • Vozi: CBR 600F x 2
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #6 : 28. Siječanj 2015, 19:32:41 »

odličan!


za razliku od onih čipijanerskih plastičnih jamaha





Srki
Evidentirano
tu pola nije istina, a pola je zajebancija

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #7 : 29. Siječanj 2015, 09:40:49 »

Odlican je  :palacgore:

Cijena u Rusiji?

790.000rub sa baznu verziju i do 1.090.000, u zavisnosti od toga sto hoces na njemu
Evidentirano

kober

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1853
  • Vozi: štake
  • Lokacija: Sv.I.Zelina
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #8 : 29. Siječanj 2015, 10:58:04 »

790.000rub sa baznu verziju i do 1.090.000, u zavisnosti od toga sto hoces na njemu

Osnovni model samo 80tkn :shock:
Evidentirano

+marek+

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1838
  • Vozi: FZ6N, VXR
  • Lokacija: Bistra
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #9 : 29. Siječanj 2015, 12:52:35 »

Kod nas +40t, ono moraju ipak korigirati cijenu prema EU.
 :mrgreen:
Evidentirano

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #10 : 30. Siječanj 2015, 13:24:01 »

Elem, danas su potvrdjene cijene, u ponedjeljak ce ih objaviti i dileri - 790.000rub osnovni model, 1.050.000rub full option.
u novcima to mu izadje 76tk (9,8kg eur) za bazu i 101tk za full (13kg eur)

treba danas-sutra da se raspakuje i RS pa ce drug Boris snimit video a ja vam proslijedim.
Evidentirano

iBoris

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 237
  • Lokacija: Karlovac
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #12 : 17. Kolovoz 2015, 21:01:43 »



Neki dan sam ga vidio u živo.Točno ovakav. Sa akrapovićem.
Nakon dugo, dugo vremena na jedan motor mi se podigla obrva
Zapravo, u živo izgleda puno agresivnije a opet, sve je upakovano sa stilom pa ne izgleda kao neki "transformers".
 :palacgore:
Evidentirano

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3191
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #13 : 17. Kolovoz 2015, 22:53:08 »

Jedino što je mikro dimenzija. Nešto kao Nine T.
Evidentirano

iBoris

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 237
  • Lokacija: Karlovac
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #14 : 18. Kolovoz 2015, 06:11:09 »

Jedino što je mikro dimenzija. Nešto kao Nine T.

Veći je. Ok ne ne baš kao GS ali...nekako mi se čini da bih se ja mogao montirati na taj motor. Drugo je na što bih ličio na njemu  :LOL:

Evidentirano

hondimir

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1775
  • Vozi: honda cb 250 rs '84, honda cbr 600 f 96'
  • Lokacija: Slano,Dubrovacko primorje
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #15 : 18. Kolovoz 2015, 08:50:27 »

Lijepo ! :palacgore:
Evidentirano
Konobar,donesi prozor da skočim!
Toliko smo nesavršeni da očekujemo od strojeva da budu besprijekorni.

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3191
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #16 : 18. Kolovoz 2015, 09:03:36 »

Veći je. Ok ne ne baš kao GS ali...nekako mi se čini da bih se ja mogao montirati na taj motor. Drugo je na što bih ličio na njemu  :LOL:



Pa to sam i ja probao  :LOL: Izgledam ko ovi na http://www.motori.hr/forum/index.php/topic,118782.msg4476713.html#new  :mrgreen:

Na ovoj simulaciji koji si poslao izgleda znatno veći od Nine-a, ali je svejedno jako mali
Evidentirano

shonyo

  • no brain, no pain
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9295
  • Vozi: iPunto je poginuo, a BMW stagnira.
  • Lokacija: Na moru
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #17 : 19. Kolovoz 2015, 09:23:50 »

Osnovni model samo 80tkn :shock:
Pričekajmo da kod nas dodaju trošarinu, PDV, naknadu za saborski gablec, prihod za kavu u vladi, nadoknadu za pojeftinjenje goriva, dodatak na čestice guma koje ostaju na cesti, troškove habanja asvalta, naknadu za tamnjenje boje u tunelima, nepotrebno trošenje kisika sagorjevanjem fosilnih goriva na Velebitu i zaštićenoj okolici od cca 364 km... itd itd :mrgreen:
Evidentirano
:blink:
Ne prodajem više ništa, odselio.

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #18 : 24. Kolovoz 2015, 10:13:24 »

Nikako nije veci od GS, ako bas treba mogu stavit obadva jedan pored drugog pa slikat.,
motor je isti ali je moment malo drugaciji i drugaciji prijenosni omjeri (ak se tak kaze na 'rvackom, jbg, poceo sam da zaboravljam neke termine) sto dozvoljava neso agresiviniji ulaz u krivine dok je R1200RS jos "agresivniji" i po temi amortizera te dozvoljava vrlo naglo manevrisanje i, u neku ruku, sportsku voznju no nakon 180kmh sve teze nabira brzinu, za razliku od GS koji pocinje da posustaje nakon 200-210.
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #19 : 06. Listopad 2015, 09:30:33 »

Upravo narucen metRRo sexy bijelo/crveni  R1200R :0648:
Trebao bi stici krajem februara, pa cemo iz prve ruke da vidimo kako se ponasaju ti kardani  :D
Evidentirano
 

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #20 : 06. Listopad 2015, 10:17:54 »

Upravo narucen metRRo sexy bijelo/crveni  R1200R :0648:
Trebao bi stici krajem februara, pa cemo iz prve ruke da vidimo kako se ponasaju ti kardani  :D

kako ga salju u tvoje krajeve? sastavljen ili rastavljen?
nekidan je ovdje bio neki italijan iz fabrike, pricao da su imali nekoliko reklamacija iz singapura i tajlanda kuda se motori salju u polurastavljenom stanju, kardan se montira ma jestu. nakon 10.000km ljudi su se zalili da osjecaju neko lupanje u kardanu nakon sto puste gas ili ubace u neutral. kaze da se rjesava otvaranjem kardana, rasklapanjem i ponovnim sklapanjem vratila i da je greska zbog toga sto su likalni mehanicari netocno odredili silu zatezanja.
imaj u vidu :)

pomenuto "lupanje" se ne cuje ali se osjeti u...jbg ne znam kako se zove onaj dio na koji se stave noge...footpegs.
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #21 : 06. Listopad 2015, 10:24:26 »

kako ga salju u tvoje krajeve? sastavljen ili rastavljen?
nekidan je ovdje bio neki italijan iz fabrike, pricao da su imali nekoliko reklamacija iz singapura i tajlanda kuda se motori salju u polurastavljenom stanju, kardan se montira ma jestu. nakon 10.000km ljudi su se zalili da osjecaju neko lupanje u kardanu nakon sto puste gas ili ubace u neutral. kaze da se rjesava otvaranjem kardana, rasklapanjem i ponovnim sklapanjem vratila i da je greska zbog toga sto su likalni mehanicari netocno odredili silu zatezanja.
imaj u vidu :)

pomenuto "lupanje" se ne cuje ali se osjeti u...jbg ne znam kako se zove onaj dio na koji se stave noge...footpegs.

Valjda se sklapa isto ko i za HR trziste... Sve ide preko BMW Tomic Zagreb, jer isti pokriva i trziste BiH.
Eh sad, koliko tacno bude rastavljen i ko ce ga gdje sklapati, nemam pojma
Evidentirano

crni konjanik

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2619
  • Vozi: Bertu
  • Lokacija: Agram
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #22 : 06. Listopad 2015, 14:14:34 »

Upravo narucen metRRo sexy bijelo/crveni  R1200R :0648:
Trebao bi stici krajem februara, pa cemo iz prve ruke da vidimo kako se ponasaju ti kardani  :D

 :palacgore:
Evidentirano
Prvo bljesak, zatim oluja i grmljavina !

IvanDerbi

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 46
  • Lokacija: Virovitica
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #23 : 06. Listopad 2015, 18:55:45 »

Lijep motor podsjeca me na shivera :D
Evidentirano
..You only live once,But if you do it right once is enough...

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #24 : 07. Listopad 2015, 09:00:47 »

Lijep motor podsjeca me na shivera :D

U mom slucaju, super kompromis za moje potrebe -podoban i za duza putovanja u dvoje, praktican za manevrisanje po gradu, a moze se i sportski voziti kada se pozeli :palacgore:
Sa starim motorom (Z750), imao sam manevrisanje i sportsku voznju, ali na duze ture sa suvozacicom nisam mogao dobaciti dalje od Jadrana... A hocu i gdje dalje da odem na 2 tocka :)
Evidentirano

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #25 : 08. Listopad 2015, 17:44:02 »

U mom slucaju, super kompromis za moje potrebe -podoban i za duza putovanja u dvoje, praktican za manevrisanje po gradu, a moze se i sportski voziti kada se pozeli :palacgore:
Sa starim motorom (Z750), imao sam manevrisanje i sportsku voznju, ali na duze ture sa suvozacicom nisam mogao dobaciti dalje od Jadrana... A hocu i gdje dalje da odem na 2 tocka :)

gle, ovo za 2oe ti i nije bas najbolje rjesenje. kad su ovi iz BMW predstavnistva ove godine organizovali neki tulum u Adleru (1700km od Moskve) jedan od njih je isao tamo na r1200r sa zenom i madam je, veli, pocela da se zali nakon 1000-1100km da je boli strina pa se morao odvojit od grupe i nocit u nekoj prchvarnici.
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #26 : 08. Listopad 2015, 20:13:59 »

gle, ovo za 2oe ti i nije bas najbolje rjesenje. kad su ovi iz BMW predstavnistva ove godine organizovali neki tulum u Adleru (1700km od Moskve) jedan od njih je isao tamo na r1200r sa zenom i madam je, veli, pocela da se zali nakon 1000-1100km da je boli strina pa se morao odvojit od grupe i nocit u nekoj prchvarnici.

Tek nakon 1000 km krenula da se zali ? :) To je i vise nego dovoljna dnevna kilometraza za moje potrebe. Na Z750, moja suvozacica bi krenula kukati vec nakon 150 km  :LOL: Ozbiljno, tesko da cu ikada prelaziti toliko u jednom danu :) Prije ce to biti do 700 km dnevno, tako da bi trebalo biti OK. A doplatio sam i za komforno sjediste za suvozaca pa bi i to trebalo dati efekta  :palacgore:
« Zadnja izmjena: 08. Listopad 2015, 20:17:05 esso_sa »
Evidentirano

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #27 : 12. Listopad 2015, 02:15:43 »

Tek nakon 1000 km krenula da se zali ? :)

jbg, dugo su u braku, naucila da trpi valjda  8)
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #28 : 19. Veljača 2016, 18:48:58 »

Stigao !  :0648: :0648: :0648:
Prvi utisci, sve nesto klepece i trese  :LOL: Jako neobicno nakon dosta provedenih godina iskljucivo na inline 4 japanskim zujalicama
I strasan obrtni moment u niskim obrtajima.  :shock: Nesto na sta se definitivno moram navici


« Zadnja izmjena: 19. Veljača 2016, 18:58:28 esso_sa »
Evidentirano

gino_du

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 900
  • Vozi: double R
  • Lokacija: Dubrovnik-Zagreb i obrnuto
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #29 : 19. Veljača 2016, 20:12:59 »

Stigao !  :0648: :0648: :0648:
Prvi utisci, sve nesto klepece i trese  :LOL: Jako neobicno nakon dosta provedenih godina iskljucivo na inline 4 japanskim zujalicama
I strasan obrtni moment u niskim obrtajima:shock: Nesto na sta se definitivno moram navici

lako se naviknut na bolje  :mrgreen:
p.s. stvarno je to komad motora  :palacgore:
Evidentirano

iBoris

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 237
  • Lokacija: Karlovac
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #30 : 19. Veljača 2016, 20:19:23 »

Stigao !  :0648: :0648: :0648:
:palacgore:
Jaaako lijep motor. Čestitam.
Uživo sam ga vidio u kombinaciji sa akrapovićem. Impresionira.
Evidentirano

smile 77

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2218
  • Vozi: hornet
  • Lokacija: splitsko-dalmatinska
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #31 : 19. Veljača 2016, 20:59:09 »

cestitke :palacgore:
i javljaj dojmove :mrgreen:
Evidentirano

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3191
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #32 : 19. Veljača 2016, 21:51:18 »

Čestitam.

Pomalo sad po zimi.
Evidentirano

manozg

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 273
  • Vozi: BMW-GSA,TOMOS automatik
  • Lokacija: zagreb
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #33 : 20. Veljača 2016, 08:44:48 »

Sretno i uživaj, dobar motor  :palacgore:
Evidentirano

Zapru

  • rob tuđe ljubavi....
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8425
  • Vozi: Suzuki GSX-S1000F
  • Lokacija: ZG
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #34 : 20. Veljača 2016, 10:32:10 »

Lijep motor podsjeca me na shivera :D
svaka slicnost BMW-a s Manom je slucajna i nenamjerna  :LOL: :mrgreen:

Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #35 : 20. Veljača 2016, 11:10:40 »

:palacgore:
Jaaako lijep motor. Čestitam.
Uživo sam ga vidio u kombinaciji sa akrapovićem. Impresionira.

Hvala ! Razmisljao sam naravno i o Akrapu, mada sam se ugodno iznenadio zvukom fabrickog izduva. Dosta je glasan, posebno kad mu otvoris gas na niskim obrtajima. Fino se cuje i grgljanje iz airboxa  :palacgore:

Cekam sada papire i da se vrijeme malo popravi, pa ide lagano razrada. Izvjestavat cu vas kako se ponasa. Moram se prvo nauciti voziti ovakav tip motora  :LOL:
Nikad nisam imao motor sa ABS-om, a kamo li ostalim pomagalima koje ovaj motor ima... Mislim da ce sticanje povjerenja u ABS da mi bude najteze

Trenutno jedina zamjerka je sto nema zadnjeg blatobrana... Za tu cijenu motora, korektno bi bilo da se isporucuje sa nekim blatobranom... Posebno zbog ESA i njegove elektronike. Zadnji amortizer pokriva samo mali komadic plastike (precnika 4-5 cm)  i to je to

neko pomenu Shivera.... Vec me nekoliko ljudi pitalo : jel to Ducati ?  :LOL:
« Zadnja izmjena: 20. Veljača 2016, 11:42:36 esso_sa »
Evidentirano

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5751
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #36 : 20. Veljača 2016, 12:20:52 »

Mašala Eso!!!
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #37 : 17. Ožujak 2016, 17:20:46 »

Konacno sunce i prilika za prvu voznju ! Cekao sam "samo" mjesec dana, toliko dugo su kisa i snijeg padali...
Prva voznja je bila duga ukupno 350 km i vise sam nego zadovoljan ! Obrtni moment je nevjerovatan, preticanja su trenutna, zbog cega mi je nekako i voznja puno opustenija i uz manje umora. Jako je miran na gasu, ide tecno i nema zatrzavanja, cak ni kada vozim jako sporo na niskih 1500 Rpm
Polozaj sjedenja mi je jako slican polozaju na starom motoru (2007 Z750), ali, iz nekog razloga, opet puno udobnije. Mozda zbog udobnijeg sjedista i D-ESA ovjesa koji stvarno dobro pegla cestu.
Doplatio sam za "sport" verziju vjetrobrana i odlicno skida vjetar sa prsa, ali zastita prestaje tacno na vratu - glava je skroz izlozena vjetru  :021:
U nagibima jako miran i neutralan. Nisam testirao granice obzirom da je jos uvijek prilicno hladno, pa nisam htio da rizikujem.
Drzao sam se ogranicenja obrtaja do max 5000 Rpm (faza razrade) ali, iskreno, i nisam imao neku potrebu za vise. Motor cupa vec na 2000 Rpm, auto preteknem za djelic sekunde  :mrgreen:
On board kompjuter je na kraju voznje pokazao prosjecnu potrosnju od 5,4L/100km
Quick shifter nisam puno koristio, forsiram kvacilo dok je u toku faza razrade, ali kada ga jesam koristio, odlicno je radio posao ! Jedino je malo trzavo ako su mali obrtaji i niske brzine.
Kad vec spominjem kvacilo, ono mi je malo cudno - hvata visoko i trenutno, tu ce navikavanje malo potrajati.

Planiram do kraja vikenda preci jos 700km i tako zaokruziti kilometrazu za prvi servis, pa javim jos utisaka.
Evo par slicica sa danasnje voznje  :palacgore:
« Zadnja izmjena: 17. Ožujak 2016, 17:32:24 esso_sa »
Evidentirano

DiAbLeRo

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2731
  • Vozi: A, e...
  • Lokacija: blizu oltara
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #38 : 17. Ožujak 2016, 17:38:55 »

Odličan!

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

Evidentirano
Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

gianni

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1948
  • Vozi: GS
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #39 : 17. Ožujak 2016, 18:42:19 »

sviđa mi se :palacgore:
Evidentirano

massa.st

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4279
  • Vozi: 0 - 24
  • Lokacija: HR jug
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #40 : 17. Ožujak 2016, 19:13:39 »

Odlican motor, i vrhunski mi izgleda.
Evidentirano

iviccaa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 195
  • Lokacija: Stuttgart
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #41 : 17. Ožujak 2016, 19:41:27 »

Lijepo izgleda, a kvacilo nastelaj. ;)
Evidentirano

Srki

  • Dezurni pojebavatelj koji živi na rubu!
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5740
  • Vozi: CBR 600F x 2
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #42 : 17. Ožujak 2016, 19:46:36 »

odličan!

kako je rekao Platon "Sic plata+regres, hop motor"




Srki
Evidentirano
tu pola nije istina, a pola je zajebancija

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #43 : 17. Ožujak 2016, 20:21:23 »

Lijepo izgleda, a kvacilo nastelaj. ;)

Hidraulicno je kvacilo, nema stelanja. Bar koliko ja znam  :misli:  Mogu samo udaljenost rucice kvacila podesavati, a to mi ne mijenja tacku i nacin kako kvacilo grize

Inace, vezano za potrosnju, kompjuter pokazuje prosjek od 5,4l, a sada sam "manuelno" izracunao po predjenoj kilometrazi i kolicini goriva koju sam natankao i dobio da je stvarna potrosnja 4,6l/100km. Zaista impresivno za toliku zapreminu.
Razmisljao sam i o nekom aftermarket izduvu, ali nakon danasnje voznje vjerovatno necu dirati nista. Fabricki izduv je prilicno glasan, nekad i preglasan. Ugodno iznenadjenje :palacgore: Mislim da bi sa Akrapom ispadale plombe iz zuba  :LOL:

Eh, zaboravio sam, nasao sam i jednu zamjerku. Desni ugao displeja instrument sata malo magli... Vjerovatno zbog velike razlike u temperaturi unutar i van displeja (danas je bilo samo 12 stepeni). Vidjet cemo hoce li ispariti i kako ce biti u toplijim danima. Nasao sam po stranim forumima da je ovo izgleda cesta pojava na novom R-u
« Zadnja izmjena: 17. Ožujak 2016, 20:34:27 esso_sa »
Evidentirano

iviccaa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 195
  • Lokacija: Stuttgart
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #44 : 17. Ožujak 2016, 20:58:01 »

Ma mislio sam na udaljenost, da bar malo prevari mozak da ranije pusta.
Evidentirano

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10516
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #45 : 18. Ožujak 2016, 07:56:02 »

Lip motor...
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3278
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #46 : 18. Ožujak 2016, 08:09:26 »

Nema Telelevera?
Evidentirano

massa.st

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4279
  • Vozi: 0 - 24
  • Lokacija: HR jug
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #47 : 18. Ožujak 2016, 08:11:33 »

USD
Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3278
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #48 : 18. Ožujak 2016, 08:20:53 »

Sad ce zakukati brkata frakcija sa metar i pol oko struka kako to nije pravi BMW.
:)
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #49 : 18. Ožujak 2016, 09:06:32 »

Nema Telelevera?

Nema  :mrgreen:
USD je vilica, preuzeta sa S1000R modela. Barem tako kazu u brosurama
Evidentirano

ko samui

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 537
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #50 : 18. Ožujak 2016, 09:44:47 »

Top motor bio mi je u najuzem izboru
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #51 : 18. Ožujak 2016, 16:52:08 »

Top motor bio mi je u najuzem izboru

Meni je ispao kao najbolji kompromis. Htio sam nesto udobnije, da mogu putovati dalje, a da ima i malo sportskih gena.
Gledao sam i R1200RS i brzo ga prekrizio, jer nisam fan plastika i oklopa. GS-a nisam ni razmatrao - to cu kada mi jos malo osijedi brada i krenu me kosti boliti  :LOL:

Uglavnom, danas odradjeno jos 300km  :0648: Kvacilo sada stiscem sa 2 prsta, pola hoda rucice, cisto toliko da odvoji (prije sam komplet sakom, do kraja) i puno bolje se tako ponasa. Promjena brzina tecna i skoro neprimjetna.

Eksperimentisao sam sa D-ESA postavkama predopterecenja i primjetio da se motor puno bolje ponasa na postavci "jedna osoba sa prtljagom". Jucer sam vozio podesen na jednu osobu, kako bi i trebalo za solo voznju, ali kada sam danas prebacio na ovu sa prtljagom - drasticna promjena ! Motor je postao puno mirniji i tecniji, nekako i udobniji.

Magljenje displeja koje se pojavilo jucer, danas je u potpunosti nestalo. Nadam se zauvijek

I izgleda da kod laganog kocenja, integralni sistem koristi zadnju kocnicu vise nego prednju. Cudno.. Ne bi me zacudilo da se zadnje disk plocice potrose prije prednjih  :misli:

2 pozerske sa danasnjeg vozanja  :0648:
« Zadnja izmjena: 18. Ožujak 2016, 18:44:54 esso_sa »
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #52 : 25. Ožujak 2016, 11:16:13 »

Danas uradjen servis na 1000km.
Zamijenjeno ulje u motoru/filter ulja i to je to. Nije mijenjano ulje u pogonu sto mi je, iskreno, malo cudno...
Mislio sam da treba i to zamijeniti, ali u servisu tvrde da, na osnovu broja sasije, BMW softver kaze da ne treba...  :misli:
« Zadnja izmjena: 25. Ožujak 2016, 11:21:18 esso_sa »
Evidentirano

rabbit75

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 42
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #53 : 25. Ožujak 2016, 18:23:39 »

Danas uradjen servis na 1000km.
Zamijenjeno ulje u motoru/filter ulja i to je to. Nije mijenjano ulje u pogonu sto mi je, iskreno, malo cudno...
Mislio sam da treba i to zamijeniti, ali u servisu tvrde da, na osnovu broja sasije, BMW softver kaze da ne treba...  :misli:

Koliko si platio motor ?

P.S. Pozdravi Adisa   :wink:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #54 : 08. Lipanj 2016, 14:57:15 »

Da malo ozivim i dopunim temu sa jednim upozorenjem  - ako neko bude kupovao Puig-ov blatobran za R-a ili RS-a (stavio sam sliku blatobrana), a mislim da je isto i za GS-a, neka ga ne kupuje.
Losa izvedba, zabiljezeni su slucajevi pucanja aluminijske rucke koja blatobran fiksira za kuciste diferencijala. Meni nije pukla, ali mi je odvalila drzac ABS kabla... Novac bacen, blatobran skinut...

I da, jos mi nije pukao kardan, niti se sta drugo pokvarilo  :mrgreen:
« Zadnja izmjena: 08. Lipanj 2016, 15:01:00 esso_sa »
Evidentirano

tejko1105

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 77
  • Vozi: Aprilia RS 125 2005
  • Lokacija: Kvarnerski Beverly Hills kraj rafinerije
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #55 : 10. Lipanj 2016, 17:06:44 »

Po onome što čitam od vlasnikovih iskustava ovo je stvarno najbolji omjer udobnosti sportske vožnje.
Jesi li probao sa suvozačem/icom i šta kaže ?
Cijena baznom modela se šulja oko 106k, samo što taj bazni nije nešto bogat.
Evidentirano
It's about the journey not the destination

Cyrus

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 866
  • Vozi: ..dok ne padne
  • Lokacija: Pula
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #56 : 10. Lipanj 2016, 17:46:50 »

Po onome što čitam od vlasnikovih iskustava ovo je stvarno najbolji omjer udobnosti sportske vožnje.
Jesi li probao sa suvozačem/icom i šta kaže ?
Cijena baznom modela se šulja oko 106k, samo što taj bazni nije nešto bogat.
Ca bi rec...isto kao i mt10?
Evidentirano
*ebo potpis u koji slika ne stane

Srki

  • Dezurni pojebavatelj koji živi na rubu!
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5740
  • Vozi: CBR 600F x 2
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #57 : 10. Lipanj 2016, 22:48:02 »

kakav kurcoglavi mt010, ovo je za 3 klase bolji motor




Srki
Evidentirano
tu pola nije istina, a pola je zajebancija

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #58 : 11. Lipanj 2016, 10:13:09 »

Po onome što čitam od vlasnikovih iskustava ovo je stvarno najbolji omjer udobnosti sportske vožnje.
Jesi li probao sa suvozačem/icom i šta kaže ?
Cijena baznom modela se šulja oko 106k, samo što taj bazni nije nešto bogat.

Stvarno jeste ! Ja volim nakede i da su sportski nastrojeni. Ipak, htio sam da mogu i da normalno putujem na duze ture, a da ne crknem, i ovaj motor mi je ispunio sve te zelje  :palacgore:
Za nekih 1,5 mjeseca efektivnog vozanja (dosta je kise bilo od kako sam kupio motor) vec sam presao 5000 km, a da nisam ni osjetio... Pravi je gutac kilometara.

Suvozacica takodjer jako zadovoljna ! Vec 2 puta smo isli na jednodnevne voznje do mora i to bez pauza - nismo ni osjetili put. Ima i dovoljno mjesta, tako da mi suvozacica nije odmah na ledjima, nego ima fin i prazan prostor izmedju nas. Motor se u voznji u 2 takodjer odlicno ponasa. Skoro nikakva razlika u odnosu kad sam vozim. Vjerujem da je za ovo prilicno zasluzan i ESA

Sa druge strane, odlican u zescoj i sportskoj voznji. Ispucavanja iz zavoja su brutalna, na magistralnim cestama mi nijedan 1000ccm R motor nista ne moze. Cak kaskaju malo na tim izlazima iz zavoja.
Jedina zamjerka za ovakvu voznju su nisko postavljeni oslonci za noge pa u vecim nagibima redovno struzem sa njima. U desnim zavojima mi prvo centralni oslonac krene strugati, a onda krene i oslonac za noge.
Ipak, kada dodje do tog struganja i guma je vec na rubu, tako da je ok.
Meni samo neobicno jer sam na starom motoru (z750) uredno dolazio do ruba gume, a da nisam strugao osloncima. Struganje bi dolazilo kada bas pretjeram sa nagibom.

Sto se opreme tice, po meni je obavezan ESA, quick shift i tempomat. Ove 3 stvari su stvarno korisne ! Ostalo uzimas ili izbacujes po zeljama  :palacgore:
« Zadnja izmjena: 11. Lipanj 2016, 10:28:31 esso_sa »
Evidentirano

tomo3

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1713
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #59 : 11. Lipanj 2016, 16:27:42 »

Stvarno jeste ! Ja volim nakede i da su sportski nastrojeni. Ipak, htio sam da mogu i da normalno putujem na duze ture, a da ne crknem, i ovaj motor mi je ispunio sve te zelje  :palacgore:
Za nekih 1,5 mjeseca efektivnog vozanja (dosta je kise bilo od kako sam kupio motor) vec sam presao 5000 km, a da nisam ni osjetio... Pravi je gutac kilometara.

Suvozacica takodjer jako zadovoljna ! Vec 2 puta smo isli na jednodnevne voznje do mora i to bez pauza - nismo ni osjetili put. Ima i dovoljno mjesta, tako da mi suvozacica nije odmah na ledjima, nego ima fin i prazan prostor izmedju nas. Motor se u voznji u 2 takodjer odlicno ponasa. Skoro nikakva razlika u odnosu kad sam vozim. Vjerujem da je za ovo prilicno zasluzan i ESA

Sa druge strane, odlican u zescoj i sportskoj voznji. Ispucavanja iz zavoja su brutalna, na magistralnim cestama mi nijedan 1000ccm R motor nista ne moze. Cak kaskaju malo na tim izlazima iz zavoja.
Jedina zamjerka za ovakvu voznju su nisko postavljeni oslonci za noge pa u vecim nagibima redovno struzem sa njima. U desnim zavojima mi prvo centralni oslonac krene strugati, a onda krene i oslonac za noge.
Ipak, kada dodje do tog struganja i guma je vec na rubu, tako da je ok.
Meni samo neobicno jer sam na starom motoru (z750) uredno dolazio do ruba gume, a da nisam strugao osloncima. Struganje bi dolazilo kada bas pretjeram sa nagibom.

Sto se opreme tice, po meni je obavezan ESA, quick shift i tempomat. Ove 3 stvari su stvarno korisne ! Ostalo uzimas ili izbacujes po zeljama  :palacgore:

Lijepo da si zadovoljan sa motorom, al smanji malo doživljaj  :mrgreen:. Ili si vrhunski vozač ili nisi naletio na prave fahrere sa R-ovima. Nema šanse da te R ne preleti po magistalnoj cesti. Serpentine su druga stvar.
Evidentirano
Došlo je vrijeme da je bolje imati nego nemati....

rio

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 682
  • Lokacija: Hordaland
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #60 : 11. Lipanj 2016, 16:45:40 »

  :LOL:  :LOL: heebenih je to 100konja iz proslog stoljeca
Ne znas jel bolje za putovanje ili utrkivanje..bruutala  :mrgreen:
Evidentirano

Zapru

  • rob tuđe ljubavi....
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8425
  • Vozi: Suzuki GSX-S1000F
  • Lokacija: ZG
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #61 : 11. Lipanj 2016, 16:47:09 »

lijepo pofarbane taljige  :mrgreen:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #62 : 11. Lipanj 2016, 17:27:31 »

Lijepo da si zadovoljan sa motorom, al smanji malo doživljaj  :mrgreen:. Ili si vrhunski vozač ili nisi naletio na prave fahrere sa R-ovima. Nema šanse da te R ne preleti po magistalnoj cesti. Serpentine su druga stvar.

Mozda se nsimo dobro razumjeli - Nije sporno da je R generalno brzi, ipak je to stroj koji je namjenski pravljen za brzinu i prolaske kroz zavoje. Ali, u svakodnevnici i lokalnim magistralama gdje su zavoji takvi da ih i R i standard motor (poput mog) prolaze pribliznim brzinama, tu me R u najboljem slucaju prati, ne moze i pretici brzim ispucavanjem iz zavoja. Ako su jos neke sporije serpentine i uspon, onda R i zaostaje. Ruzno sam se izrazio kada sam rekao "da mi R ne moze nista", jer se to onda shvata bukvalno, a ja mislim na upravo pomenute primjere iz svakodnevnice.  :palacgore:
A nisam jednom slusao kuknjavu R-ovaca kako su ih negdje oderali penzioneri na GS-ovima  :jesus: :LOL:

Sve u svemu, lijep balans izmedju performansi kod zustrije voznje na cesti i udobnosti na duze ture. Jeste, @rio, upravo ovako kako kazem  :wink:
« Zadnja izmjena: 11. Lipanj 2016, 18:27:03 esso_sa »
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #63 : 20. Kolovoz 2016, 18:48:45 »

Novo iskustvo, pa da podijelim  :D
Za transport prtljage sam se odlucio za Givi jer mi je original BMW setup fakat preskup.
Bocni koferi su V35 serija, a nosaci za njih su "quick release" verzija (PLX-R) koji se mogu skinuti sa motora za minut. Jako prakticno ako nema stalne potrebe za bocnim koferima. Jedino nisam pretjerano zadovoljan kvalitetom zakacki koje se koriste za quick release, jer mi se jedna odmah razvalila kada sam fiksirao nosace na motor - lose uradjeni utori u koje nosac treba da klikne, i jedan mi je odmah provrtio.... Slampavi talijani  :mrgreen:
Bocni koferi strse oko 15cm extra u odnosu na upravljac/cilindre, sto i nije previse, ali dovoljno da otezava provlacenje izmedju auta, no dobro.

Pala je i prva voznja sa kofeRRaskim setupom  :LOL: Ukupno 1300km sa suvozacicom i koferima natrpanim do vrha. Izracunao sam da smo ukupno tezili oko 200 kg, sto je samo 20 kg ispod maksimalne nosivosti motora (220 kg). Pod svim tim tovarom, motor se opet pokazao iznimno stabilnim.  :palacgore:  Osjetila se, naravno, dodatna tezina, ali nista strasno i da primjetno utice na ponasanje na cesti. Nije bilo nikakvog uvijanja, mijesanja i "klackanja" u nagibima, niti nekih drugih gremlina. Ovo me stvarno iznenadilo  :palacgore:
Prosjecna potrosnja, ovako natovaren, vozeci penzionerski, po magistralama i ogranicenjima - oko 4,7L/100km
« Zadnja izmjena: 20. Kolovoz 2016, 19:05:48 esso_sa »
Evidentirano

FZ1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 547
  • Vozi: GSXR 1000
  • Lokacija: KLC
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #64 : 21. Kolovoz 2016, 17:23:31 »

 :palacgore: ...ako vec mora biti Givi u boji mi nekako bolje paše
Evidentirano
..::FREESTYLE RIDERS & BIKERS CROATIA::.. >>>FB grupa
CAFFE BAR ANTONIO KARLOVAC >>> BIKERS BAR

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10516
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #65 : 21. Kolovoz 2016, 18:41:38 »

Ovi mi je motor je-ben! Jedino mu je ova valiža zada šaka u oko. Znam...nužno zlo.
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2708
  • Lokacija: ZG
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #66 : 21. Kolovoz 2016, 18:47:45 »

Nece bit spavanja u hotelcicu, rezerviran ti je smjestaj pod kamperom... :mrgreen:
Evidentirano
EnduroLab

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10516
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #67 : 21. Kolovoz 2016, 19:13:18 »

Šta nije lip motorić!?




p.s.
Rađe na zidić. Tu san ka doma.
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #68 : 21. Kolovoz 2016, 21:31:18 »

:palacgore: ...ako vec mora biti Givi u boji mi nekako bolje paše

Ovaj bijeli dio na koferima sa tvoje slike su umetci koji su tvornicki predvidjeni za bojenje (mogu se skidati), ali jednostavno nisam stigao to da odradim... Namjeravam prelijepiti bijelom folijom u boji motora (lakse ukloniti ako mi se ne bude svidjalo), a mozda ubacim i malo crvene da dodatno uparim sa bojama motora  :palacgore:

Ovi mi je motor je-ben! Jedino mu je ova valiža zada šaka u oko. Znam...nužno zlo.

Polomio sam se na guglu dok sam nasao sta znaci "valiza"  :LOL:
Koferi i nosaci stoje samo kad putujem. Regularni setup je gol motor  :palacgore:
« Zadnja izmjena: 21. Kolovoz 2016, 21:39:45 esso_sa »
Evidentirano

smile 77

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2218
  • Vozi: hornet
  • Lokacija: splitsko-dalmatinska
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #69 : 22. Kolovoz 2016, 00:02:41 »

Ovaj bijeli dio na koferima sa tvoje slike su umetci koji su tvornicki predvidjeni za bojenje (mogu se skidati), ali jednostavno nisam stigao to da odradim... Namjeravam prelijepiti bijelom folijom u boji motora (lakse ukloniti ako mi se ne bude svidjalo), a mozda ubacim i malo crvene da dodatno uparim sa bojama motora  :palacgore:

Polomio sam se na guglu dok sam nasao sta znaci "valiza" :LOL:
Koferi i nosaci stoje samo kad putujem. Regularni setup je gol motor  :palacgore:
vidi pod pojam  bagaji :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #70 : 26. Listopad 2016, 14:11:27 »

Sjoooj, tema samo moja :) Pa je li moguce da niko osim mene ne vozi ovaj motor ? :)

Posto je kraj sezone, evo jedan presjek na kraju iste.

Do sada je ukupno predjeno 12.500km.  Jos vozim, ali uglavnom male relacije po gradu. Mozda dobacim do 13.000 i onda ide hladna sarajevska zima, pa tako i zimski san...
Motor je jos uvijek na prvom-fabrickom setu guma (Metzeler Z8 Interact). Mislim da ce izdrzati jos nekih 1000-1500km dok konacno ne dodju do granicnika. Trajnost im je vise nego ugodno iznenadjenje.

U 12.500km su uradjena i 2 servisa:

- prvi, razrada, na 1.000km (ulje u motoru i uljni filter, ulje u diferencijalu, dijagnostika i ostale sitnice), cijena sa uslugom i dijelovima oko 110 EUR
- drugi, redovni, na 10.000km (ulje u motoru i uljni filter, ulje u kocnicama, dijagnostika i ostale sitnice), cijena sa uslugom i dijelovima oko 140 EUR

Za redovni servis na 20.000km su mi najavili da ce pored svega standardnog ici jos kontrola/stelanje ventila, zracni filter, svjecice. Ocekujem da ce taj servis biti papren (vjerovatno preko 250 EUR)

Prosjecna potrosnja goriva u predjenih 12.500km (jednu memoriju potrosnje nisam nikako resetovao od kako sam kupio motor) je 5.2L/100km.
To je kombinovano normalna i divljanje voznja. Kod normalne voznje, prosjecna potrosnja se vrti oko 4.5L/100km
Potrosnja ulja - ukupno oko 1dl.

Od problema, ukupno 2:

1.  napuklo kuciste (poklopac) ESA mehanizma na zadnjem amortizeru. Reklamacija nije prihvacena jer BMW smatra da je uzrok napuknuca neko mehanicko ostecenje. Iskreno, ne znam sta se moglo desiti jer dio gdje je pukotina nije izlozen kamenju i smecu koje bi zadnja guma mogla ispaliti. Mozda je ostecenje nastalo i prilikom sklapanja ili u transportu, a mozda sam i ja stvarno negdje mlatnuo, ko ce ga znati. Uglavnom, poklopac se ne moze kupiti sam nego ide sve u kompletu sa amortizerom, sto kosta kao jedan solidan bubreg :).
Naravno, ne pada mi na pamet da mijenjam amortizer radi obicnog poklopca, tako da sam ga u svojoj reziji zalijepio i vozi Misko...

2.  povremeno magli desni ugao displaya instrument sata. Ovo se javlja samo na hladnijem vrijemenu. Desilo se i kada sam tek preuzeo motor pa se nije pojavljivalo cijelu sezonu (valjda porasle temperature) sve do sada, kada je opet zahladnilo. Prijavio sam servisu i sad cekam odgovor BMW-a sta dalje i kako ovo rijesiti.
Valjda mi nece reci da sam i za to ja nesto kriv... :)

Ostala mehanika radi kao sat. Masina se malo stisala i manje klepece nego kada je bio nov, valjda sve sjelo na svoje mjesto.
Lak i ostala kozmetika je kao nova, nema ogrebotina i slicnih tragova habanja. Nije se nista oljustilo, matiralo itd

Sto se tice kocnica, ista stvar kao i na GS modelima - zadnje plocice se trose brze nego prednje. Nazad je ostalo jos nekih 50%, dok prednje jos uvijek izgledaju kao nove.

Sve u svemu, masina uspjesno savladala prvu sezonu. Iduce sezone je cekaju Alpe i Dolomiti, pod punim tovarom, pa cemo vidjeti kako ce to preziviti
« Zadnja izmjena: 26. Listopad 2016, 15:21:32 esso_sa »
Evidentirano

smile 77

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2218
  • Vozi: hornet
  • Lokacija: splitsko-dalmatinska
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #71 : 06. Studeni 2016, 22:44:40 »

 :palacgore:
mene zanima samo je li inace praksa  na 10tkm izmjena ulja u kocnicama iako je koliko shvacam prva godina :misli:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #72 : 07. Studeni 2016, 08:59:30 »

:palacgore:
mene zanima samo je li inace praksa  na 10tkm izmjena ulja u kocnicama iako je koliko shvacam prva godina :misli:

Prva izmjena ulja u kocnicama ide nakon 10tkm ili 1 godinu, sta prije dodje od to dvoje. U mom slucaju je to bila predjena kilometraza
Kasnije se mijenja svake 2 godine
Evidentirano

smile 77

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2218
  • Vozi: hornet
  • Lokacija: splitsko-dalmatinska
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #73 : 07. Studeni 2016, 22:43:30 »

Prva izmjena ulja u kocnicama ide nakon 10tkm ili 1 godinu, sta prije dodje od to dvoje. U mom slucaju je to bila predjena kilometraza
Kasnije se mijenja svake 2 godine
ok, hvala na informaciji :palacgore:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #74 : 15. Prosinac 2016, 14:08:09 »

Ispade i da je pouzdan. :D Prezivio je Motorradov maraton test od 50.000km i zauzeo prvo mjesto u poretku maratonaca koje su do sad testirali :)
Fina promjena za BMW i prekid loseg niza na slicnim testovima
U posljednjem broju Motorrada je vec objavljen kompletan tekst, a isti ce biti objavljen i u Motoreviji Februar/2017

« Zadnja izmjena: 15. Prosinac 2016, 14:33:48 esso_sa »
Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1617
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #75 : 15. Prosinac 2016, 19:21:25 »

Isplati li se pljunit za DESA? Koliko se to uopće osjeti u vožnji u odnosu na isti motor bez?
Evidentirano

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5751
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #76 : 15. Prosinac 2016, 22:04:18 »

Vozija san samo sa tako ne mogu usporediti....
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #77 : 16. Prosinac 2016, 10:04:41 »

Isplati li se pljunit za DESA? Koliko se to uopće osjeti u vožnji u odnosu na isti motor bez?

Nisam probao verziju bez D-ESA, pa ne mogu porediti. Ja sam doplatio jer cesto mijenjam opterecenja ovjesa (sam, suvozac, kombinacije prtljage, uslovi voznje) i prakticno mi je sto u par sekundi mogu mijenjati postavke, dosadilo mi je da svako malo moram rucno podesavati ovjes... Za razliku od obicnog, ESA je i u voznji aktivan, stalno se prilagodjava uslovima i to se stvarno osjeti - ukruti prednji kraj kod naglog kocenja, brzo ukruti i smiri zadnji kraj ako krene plesati i slicno.... U sustini, motor se uvijek isto ponasa, bez obzira je li natovaren ili nije, je li puni nagib i agresivna voznja do koljena ili se vozis lagano, turisticki... Uvijek miran i neutralan, uvijek isti hod ovjesa, nema iznenadnih propadanja, pumpanja, uvijanja, a i vilice su ljepse :) (kod ESA su zlatne a kod obicnih su sive). Zbog svega pobrojanog, mislim da vrijedi doplate
« Zadnja izmjena: 16. Prosinac 2016, 12:25:50 esso_sa »
Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1617
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #78 : 17. Prosinac 2016, 13:17:17 »

Nisam neki šofer, tako da ne znam isplati li se bacat lovu za to. Mora li se uzet u travel paketu ili se može van paketa uzet? Problem je što se obična verzija nema gdje probat  za usporedbu, po salonima su mahom
nakrcani opremom. Mene u principu zanima vulgaris verzija s tvorničnkom prtljagom + abs pro.
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #79 : 18. Prosinac 2016, 19:10:04 »

Nisam neki šofer, tako da ne znam isplati li se bacat lovu za to. Mora li se uzet u travel paketu ili se može van paketa uzet? Problem je što se obična verzija nema gdje probat  za usporedbu, po salonima su mahom
nakrcani opremom. Mene u principu zanima vulgaris verzija s tvorničnkom prtljagom + abs pro.

Moze se uzeti odvojeno od ponudjenih paketa. Ja sam svu dodatnu opremu uzimao posebno, nisam uzeo nijedan paket. Tako mi se vise isplatilo (novcano) a nemam ni nepotrebnih stvari na motoru koje bi imao da sam mozda uzeo neki paket...
Ne znam koliko je doplata za D-ESA u HR. U BiH je oko 700 EUR, sto i nije tako strasno ako si vec odlucio istovariti 15k EUR za motor. Po meni je na ovom motoru obavezno doplatiti za D-ESA, tempomat i quickshifter. Ostala oprema manje vise po individualnim zeljama vozaca

Sto se tice prtljage, puno jeftinije ti je ici na Givi. Originalni koferi kostaju kao bubreg. Imas ovdje na temi sliku mog Givi setupa pa pogledaj
« Zadnja izmjena: 18. Prosinac 2016, 19:15:56 esso_sa »
Evidentirano

GunBender95

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 17
  • Lokacija: BiH
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #80 : 28. Ožujak 2017, 11:37:29 »

Esso_sa ako mi vjerujes zbog ove teme sam se registrovao ma forum iako dugo pregledam forum. Jutros prolazim kroz Košefsku ulicu(valjda se tako zove nezz, studiram samo u Sa) i dok stojim nako u autu u glupoj guzvi, ne zivi mi se, jer cekam motor da rjesim papire. Cujem ide motor, kad ono R1200R. Bilo je rano oko 8 ujutro i da znas da si mi uljepso cijeli dan. Pretpostavljam da si to ti jer ne bi rekao da ih mnogo ima po Sa. Motor je super. Valjda te sretnem opet nekad.

Motor je super! :021:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #81 : 28. Ožujak 2017, 16:32:04 »

Esso_sa ako mi vjerujes zbog ove teme sam se registrovao ma forum iako dugo pregledam forum. Jutros prolazim kroz Košefsku ulicu(valjda se tako zove nezz, studiram samo u Sa) i dok stojim nako u autu u glupoj guzvi, ne zivi mi se, jer cekam motor da rjesim papire. Cujem ide motor, kad ono R1200R. Bilo je rano oko 8 ujutro i da znas da si mi uljepso cijeli dan. Pretpostavljam da si to ti jer ne bi rekao da ih mnogo ima po Sa. Motor je super. Valjda te sretnem opet nekad.

Motor je super! :021:

Pozdrav ! To sam bio ja, isao na posao i lagano se smrzavao  :LOL: :palacgore:
I ne mozes me fulati jer R-ova ne da nema puno u SA, nego ih nema nikako u kompletnoj BiH. Jedini sam registrovani u citavoj drzavi, barem ovaj posljednji model...

Nema ih izgleda ni u HR, jedino ja pisem na ovoj temi  :LOL:
« Zadnja izmjena: 28. Ožujak 2017, 16:46:31 esso_sa »
Evidentirano

Durr

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 205
  • Vozi: K1300R
  • Lokacija: Brapgorje
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #82 : 28. Ožujak 2017, 16:55:27 »

Ovdje nitko nema para za tako skupe igracke. :mrgreen: :0648:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #83 : 28. Ožujak 2017, 18:10:01 »

Ovdje nitko nema para za tako skupe igracke. :mrgreen: :0648:

Ejs :mrgreen: A kojekakvi GS-ovi, XR-ovi, RR-ovi, RT-ovi su zato jeftini ?  :jesus: :mrgreen:
Evidentirano

GunBender95

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 17
  • Lokacija: BiH
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #84 : 28. Ožujak 2017, 22:00:31 »

Pozdrav ! To sam bio ja, isao na posao i lagano se smrzavao  :LOL: :palacgore:
I ne mozes me fulati jer R-ova ne da nema puno u SA, nego ih nema nikako u kompletnoj BiH. Jedini sam registrovani u citavoj drzavi, barem ovaj posljednji model...

Nema ih izgleda ni u HR, jedino ja pisem na ovoj temi  :LOL:

super je motor. :palacgore: Viđo sam ga na slikama nije mi se cinio nesto, al danas sam promjenio misljenje moram priznat. Ako vidis neku budalu na bijelom Benelliu 302 da ti maše, taj sam.  :LOL:
Evidentirano

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3191
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #85 : 28. Ožujak 2017, 23:06:07 »

Danas sam malo gledao R1200 RS, Ubojica, Meni predivan.
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #86 : 29. Ožujak 2017, 10:15:06 »

Danas sam malo gledao R1200 RS, Ubojica, Meni predivan.

Bio je ozbiljno razmatran, ali sam odustao zbog polozaja sjedenja - vise sportski i savija tijelo prema naprijed. Na to se zale i ljudi koji ga voze, posebno na duzim turama.
Ja volim sto uspravnije sjediti. Iskreno, nekad mi i na R-u zasmeta sto ima blagi nagib prema naprijed, a to nije ni blizu kao na RS. Definitivna prednost RS-a su oklopi i zastita od vjetra, a meni vjetar ne smeta, draza mi je golotinja i da puse :)
Evidentirano

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3191
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #87 : 29. Ožujak 2017, 12:49:37 »

Bio je ozbiljno razmatran, ali sam odustao zbog polozaja sjedenja - vise sportski i savija tijelo prema naprijed. Na to se zale i ljudi koji ga voze, posebno na duzim turama.
Ja volim sto uspravnije sjediti. Iskreno, nekad mi i na R-u zasmeta sto ima blagi nagib prema naprijed, a to nije ni blizu kao na RS. Definitivna prednost RS-a su oklopi i zastita od vjetra, a meni vjetar ne smeta, draza mi je golotinja i da puse :)

Mislim da bi se na to brzo navikao. Ja sam imao R Sport godinama i nije mi nimalo smetao taj položaj sjedenja u niti jednoj turi, a vozim po cijeli dan i nisam baš od prevelikog stajanja i odmaranja. Čak mi je bilo neobično kad sam prešao na GSA i prvih par tisuća km. mi je uspravni položaj sjedenja bio naporan.  :mrgreen:
R je isto lijep, ali volim taj tip poluoklopa kakav je RS. Stvarno mi izgleda vrhunski.  :021:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #88 : 29. Ožujak 2017, 15:47:35 »

Čak mi je bilo neobično kad sam prešao na GSA i prvih par tisuća km. mi je uspravni položaj sjedenja bio naporan.  :mrgreen:

To je dok su kosti i zglobovi iskrivljeni od lezeceg polozaja pokrckali i vratili se u ispravan polozaj, zato ti je bilo neobicno  :mrgreen:

Salu na stranu, za moj stil, potrebe i kada bi se uvijek vozao sam, idealan bi bio S1000XR - sjedis uspravno, paprena masina, mozes putovati (sam  :mrgreen:).
Ali, osim uspravnog sjedenja, bitno mi je bilo da je motor udoban i za suvozaca, da je nosivost adekvatna za 2 osobe sa kompletnom prtljagom na daljem putovanju, da je okretan u gradu i koliko toliko sportski u vikend jednodnevnim voznjama. XR je tu pao na udobnosti suvozaca i nosivosti, GS je pao na gradskoj i sportskoj vikend voznji, RS pao na polozaju sjedenja, dok je R sve te zahtjeve manje vise pokrio  :palacgore:
Kada bi sada i R-u trazio mane, onda bi to bio manjak agresivnosti na pravcima i u visokom okretajima. Ubica je u serpentinama, ali po meni previse miran i ugladjen na pravcima. Nema one eksplozije u visokim obrtajima. To bi rijesio XR, ali kako sam ranije pomenuo, pao je na stavkama nosivosti i (ne)udobnosti za suvozaca. Sa modelom 2017 su tu nosivost popravili i sada je u rangu R-a, ali sjedista su i dalje losa. Kada bi BMW malo poradio i na tome, usao bi u jako uzak izbor kod kupovine sljedeceg motora, kada za to dodje vrijeme :D
« Zadnja izmjena: 29. Ožujak 2017, 16:37:53 esso_sa »
Evidentirano

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5751
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #89 : 29. Ožujak 2017, 19:43:02 »

Mislim da bi se na to brzo navikao. Ja sam imao R Sport godinama i nije mi nimalo smetao taj položaj sjedenja u niti jednoj turi, a vozim po cijeli dan i nisam baš od prevelikog stajanja i odmaranja. Čak mi je bilo neobično kad sam prešao na GSA i prvih par tisuća km. mi je uspravni položaj sjedenja bio naporan.  :mrgreen:
R je isto lijep, ali volim taj tip poluoklopa kakav je RS. Stvarno mi izgleda vrhunski.  :021:

R sport-a nisi triba prodavat. Serija je bila minijaturna.
Oko 1350 komada...


Poslano sa Crkvenog Zvonika
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #90 : 18. Srpanj 2017, 11:48:12 »

Da ponovo ozivim temu sa apdejtom, sad na 20.000km :mrgreen:

Uradjen servis na 20.000 km, sto je obuhvatilo zamjenu svjecica, zracnog filtera, uljnog filtera, ulja u motoru, ulja u diferencijalu
Cijena servisa oko 200 EUR
Predvidjena je bila i kontrola ventila, ali u lokalnom servisu nisu imali specijalni alat za zakljucavanje bregastih ako bi se morale skidati radi stelovanja, tako da je to prolongirano.
U medjuvremenu sam ja premjerio zazore ventila i sve je u toleranciji.  :palacgore:

Sto se motora tice, bio je nazalost jos jedan kvar - crkao quick shifter. Pocelo je onako nasumicno, pa prestao raditi kod saltanja navise, da bi na kraju otkazao i blipper.
Ljubazna ekipa iz lokalnog servisa je brzo reagovala i quick shifter je u garanciji zamijenjen novim.

Skidanje starog senzora shiftera je otkrilo mehanicki kvar - nazubljeni prsten koji sluzi kao veza izmedju osovine za saltanje brzina i senzora je pukao, jedan mali dio.  Taj osteceni prsten je ometao pomjeranje senzora, sto je rezultiralo grubim radom shiftera (dok nije skroz crkao) i tvrdom pedalom.
Od prvih kilometara, saltanje i osjecaj na pedali mi je bio malo grublji, neovisno da li se salta sa kvacilom iili sa shifterom (dok je radio). Mislio sam da je to normalno jer za boxere svi govore da imaju grube mjenjace, ali sada, sa novim shifterom i tim nazubljenim prstenom, brzine se uklapaju prakticno bez ikakvog otpora, dan-noc razlika. Ovo me vodi do zakljucka da je prsten slomljen prilikom sastavljanja motora (zubci se moraju tacno poravnati i uklopiti na osovinu prije stezanja, a to ocito nije bilo ucinjeno).

I da, prije par kilometara je crkla sijalica kratkog svjetla :mrgreen:

Za 10 dana ide ruta Alpe/Jadran pa cemo da vidimo kako ce to da prezivi.
Sljedeca sezona mu je vjerovatno oprostajna i onda ide povratak na 4 cilindra (citaj XR  :mrgreen:)

Pozdrav, i do sljedeceg reporta  :palacgore:

« Zadnja izmjena: 18. Srpanj 2017, 13:41:20 esso_sa »
Evidentirano

bubreg

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7
  • Vozi: tačke
  • Lokacija: ZG
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #91 : 29. Ožujak 2018, 10:07:23 »

Da malo dignem temu. Ima kakvih novosti? Na koliko si km? Ozbiljno sam zapeo za ovaj motor...
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #92 : 30. Ožujak 2018, 10:48:18 »

Da malo dignem temu. Ima kakvih novosti? Na koliko si km? Ozbiljno sam zapeo za ovaj motor...

Odradio sto sam i najavio :mrgreen:

http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=257727.0

Trenutno sam na 27.000 km, sezona tek pocinje (danas mi je 2. voznja ove godine), motor radi i ponasa se kao i prvog dana :palacgore:
Od problema i reklamacija, imas sve opisano u mojim ranijim postovima. Sada je izasao iz garancije pa se nadam da vise nece biti "gremlina"
Pored obicnog, lokalnog vozanja, i za ovu godinu je planirano jedno duze putovanje, ali ovaj put do Korzike i Sardinije (smjestaji vec rezervisani i poplacani, tako da sada nema nazad :)). Poucen putovanjem od prosle godine, ne sumnjam da ce makina i ovo savladati bez po' muke :) Isto tako sam naucio da na duze ture ljeti ubuduce idem u textil/mesh opremi, a ne full koznom kombinezonu kao prosle godine :LOL:
I dalje planiram da mu ovo bude oprostajna sezona i da od iduce godine bude zamijenjen sa XR-om, ali samo ako ga na kraju sezone uspijem prodati za normalne pare. Ako ne, nemam nista protiv da se jos druzimo :)
Ako te nesto konkretno oko motora zanima pitaj, za to i sluzi tema :palacgore:
« Zadnja izmjena: 30. Ožujak 2018, 11:51:54 esso_sa »
Evidentirano

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5405
  • Vozi: dvogrbu kamilu
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #93 : 30. Ožujak 2018, 11:24:31 »

za normalne pare ga neces prodat budi siguran..pogotovo na kraju sezone :mrgreen:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #94 : 30. Ožujak 2018, 11:44:19 »

za normalne pare ga neces prodat budi siguran..pogotovo na kraju sezone :mrgreen:

Obicno je tako, ali ne mora biti uvijek slucaj. 2 prethodna motora sam prodao na kraju sezone, za normalne pare. Kada neko kupuje i nadje upravo ono sto trazi, nije mu bitno godisnje doba :palacgore:
Veci problem je sto u BiH generalno tesko ide prodaja svega, posebno za pare, i da pri tom izbjegnes zamjene za drva, gradjevinski materijal, trulog Passata pijacara, kravu itd :mrgreen:
« Zadnja izmjena: 30. Ožujak 2018, 12:26:08 esso_sa »
Evidentirano

bubreg

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7
  • Vozi: tačke
  • Lokacija: ZG
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #95 : 04. Travanj 2018, 11:49:42 »

Odradio sto sam i najavio :mrgreen:

http://www.motori.hr/forum/index.php?topic=257727.0

Trenutno sam na 27.000 km, sezona tek pocinje (danas mi je 2. voznja ove godine), motor radi i ponasa se kao i prvog dana :palacgore:
Od problema i reklamacija, imas sve opisano u mojim ranijim postovima. Sada je izasao iz garancije pa se nadam da vise nece biti "gremlina"
Pored obicnog, lokalnog vozanja, i za ovu godinu je planirano jedno duze putovanje, ali ovaj put do Korzike i Sardinije (smjestaji vec rezervisani i poplacani, tako da sada nema nazad :)). Poucen putovanjem od prosle godine, ne sumnjam da ce makina i ovo savladati bez po' muke :) Isto tako sam naucio da na duze ture ljeti ubuduce idem u textil/mesh opremi, a ne full koznom kombinezonu kao prosle godine :LOL:
I dalje planiram da mu ovo bude oprostajna sezona i da od iduce godine bude zamijenjen sa XR-om, ali samo ako ga na kraju sezone uspijem prodati za normalne pare. Ako ne, nemam nista protiv da se jos druzimo :)
Ako te nesto konkretno oko motora zanima pitaj, za to i sluzi tema :palacgore:

Hvala ti na odgovoru. Dugo nisam imao neki ozbiljniji motor i većinom se vozim po gradu ali planiram nekoliko puta godišnje na ture, uglavnom bez suvozača. Čini mi se da bi zadovoljio sve moje potrebe. Jesi probao stavljati kakav veći/viši vizir?
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #96 : 05. Travanj 2018, 09:52:12 »

Hvala ti na odgovoru. Dugo nisam imao neki ozbiljniji motor i većinom se vozim po gradu ali planiram nekoliko puta godišnje na ture, uglavnom bez suvozača. Čini mi se da bi zadovoljio sve moje potrebe. Jesi probao stavljati kakav veći/viši vizir?

Meni stvarno služi za sve. Idem sa njim na posao, zujim po gradu, vozam vikend vožnje van grada, spakujem kofere i ženu pa odem na dalju turu, mašina sve to odrađuje bez problema. :palacgore:
Razmišljao sam o MRA Touring viziru sa onim spojlerom, ali mi izgleda klempavo na ovakvom tipu motora, tako da vjerovatno neću ništa ni dirati. Trenutno mi je fabrički - sport vizir. Malo je gnjavaža na autoputu, ali podnošljivo :palacgore:
« Zadnja izmjena: 05. Travanj 2018, 12:40:21 esso_sa »
Evidentirano

gastajbarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5405
  • Vozi: dvogrbu kamilu
  • Lokacija: Na brdovitom Balkanu
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #97 : 05. Travanj 2018, 17:12:50 »

nikad mi nece bit jasno zasto ljudi kupuju naked motore pa onda natakare kojekakve lonce i poklopce naprijed kao zastita od vjetra :mrgreen:..pa odma u startu odrijesi kesu pa kupi fino motor sa vjetrobranom..nego kao ovaj mi je jeftiniji pa poslije daj ovo daj ono :mrgreen:..kupi odma GSa i mirna Bosna :mrgreen:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #98 : 05. Travanj 2018, 21:43:11 »

R i GS su totalno razlicite koncepcije motora, pri tome ne mislim samo na oklope i zastitu od vjetra. Ispravna alternativa R-u po pitanju zastite od vjetra je RS.
A za plastike i vizire na nakedima, nije ni po mom ukusu, ali svako stima motor onako kako njemu odgovara  :palacgore:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #99 : 10. Travanj 2019, 13:47:46 »

Da malo ozivim temu, iako je u medjuvremenu izasao i nasljednik sa 50ccm vise  :mrgreen:

Na kilometar satu sada stoji 41.000 predjenih kilometara, jos se nista nije raspalo, kardan na mjestu :LOL: Odradjen i 2. veliki servis, svi ventili i dalje u fabrickoj toleranciji  :D
Interesantno koliko je plastika zamijenila metal kod novih motora, najbolje se vidi kada ga malo rastavis  :mrgreen:


Evidentirano

brki-ka

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 28
  • Lokacija: Karlovac
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #100 : 10. Travanj 2019, 15:53:27 »

Da malo ozivim temu, iako je u medjuvremenu izasao i nasljednik sa 50ccm vise  :mrgreen:

Na kilometar satu sada stoji 41.000 predjenih kilometara, jos se nista nije raspalo, kardan na mjestu :LOL: Odradjen i 2. veliki servis, svi ventili i dalje u fabrickoj toleranciji  :D
Interesantno koliko je plastika zamijenila metal kod novih motora, najbolje se vidi kada ga malo rastavis  :mrgreen:



Ponosni sam vlasnik R1150R ravno deset god starijeg od tvoga, znam da je staro drlo, i da plastika ne može zahrđati ali nakon ove slike mislim da ga nikada neću prodati s obzirom da imam alergiju na plastike...... moram potražit sliku svojeg "razvaljenog" pa ću staviti za usporedbu i razvoj evolucije :misli:
Evidentirano
Krenuo od Tomos-a završio na bavarskom drlu :-)

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 814
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #101 : 10. Travanj 2019, 17:43:35 »

Tako je to sa svim sto se proizvodi danas. Ugradjuju su sve jeftiniji materijali, a cijene idu iskljucivo navise. Klasicni kapitalizam  :mrgreen:
Evidentirano

brki-ka

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 28
  • Lokacija: Karlovac
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #102 : 12. Travanj 2019, 08:29:05 »

Evo fotke drla u djelomično ogoljenom stanju i kompletu, njemačka logika je ponovno bila na djelu kada se mora pola motora raskopati da bi se zamjenio akumulator :palacdolje:
By the way šogor je kupio BMW f800 R 2015 god, sjednem na njega ušaltam u prvu - ispadnu mi sve plombe, mogu reći da je čak bilo za dvije oktave gore od mog bivšeg Versysa, automatski sam izgubio volju za probnim krugom.....Mjenjač na drlu je daleko od savršenog ali kad ušaltaš u prvu i nema nikakvog zvuka-trzaja itd to ne može ništa platiti.... :palacgore:
nisam nikada probao quickshifter sigurno je dobra stvar.....
Evidentirano
Krenuo od Tomos-a završio na bavarskom drlu :-)

ROMANISTA

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1453
  • Vozi: S10 & Vespa Super Sport 300
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #103 : 12. Travanj 2019, 10:41:33 »

Lip motor. Vozija san 1200, tek je izasa . Ista boja je bila. E sad ima tome cca 12-ak g. Znam da je bija vozan ok, i tezak u mistu. Al tesko se sitit dira od uru vrimena, a prije xy g. A frend ga jos ima. A vozi ga na kapaljku! 
Evidentirano
KEITH FAKIN RIFFHARDS

smile 77

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2218
  • Vozi: hornet
  • Lokacija: splitsko-dalmatinska
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #104 : 14. Travanj 2019, 10:27:10 »

ima li netko obrtomjer od ovog starijeg ka brki -ka  :misli:
Evidentirano
 Str: 1 2 3 ... 5 [Sve]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.381 sekundi uz 20 upita.