Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4 5  Sve   Dolje

Autor Tema: R1200R 2015  (Posjeta: 21352 )

ko samui

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 559
  • Lokacija: Dalmacija
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #50 : 18. Ožujak 2016, 09:44:47 »

Top motor bio mi je u najuzem izboru
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #51 : 18. Ožujak 2016, 16:52:08 »

Top motor bio mi je u najuzem izboru

Meni je ispao kao najbolji kompromis. Htio sam nesto udobnije, da mogu putovati dalje, a da ima i malo sportskih gena.
Gledao sam i R1200RS i brzo ga prekrizio, jer nisam fan plastika i oklopa. GS-a nisam ni razmatrao - to cu kada mi jos malo osijedi brada i krenu me kosti boliti  :LOL:

Uglavnom, danas odradjeno jos 300km  :0648: Kvacilo sada stiscem sa 2 prsta, pola hoda rucice, cisto toliko da odvoji (prije sam komplet sakom, do kraja) i puno bolje se tako ponasa. Promjena brzina tecna i skoro neprimjetna.

Eksperimentisao sam sa D-ESA postavkama predopterecenja i primjetio da se motor puno bolje ponasa na postavci "jedna osoba sa prtljagom". Jucer sam vozio podesen na jednu osobu, kako bi i trebalo za solo voznju, ali kada sam danas prebacio na ovu sa prtljagom - drasticna promjena ! Motor je postao puno mirniji i tecniji, nekako i udobniji.

Magljenje displeja koje se pojavilo jucer, danas je u potpunosti nestalo. Nadam se zauvijek

I izgleda da kod laganog kocenja, integralni sistem koristi zadnju kocnicu vise nego prednju. Cudno.. Ne bi me zacudilo da se zadnje disk plocice potrose prije prednjih  :misli:

2 pozerske sa danasnjeg vozanja  :0648:
« Zadnja izmjena: 18. Ožujak 2016, 18:44:54 esso_sa »
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #52 : 25. Ožujak 2016, 11:16:13 »

Danas uradjen servis na 1000km.
Zamijenjeno ulje u motoru/filter ulja i to je to. Nije mijenjano ulje u pogonu sto mi je, iskreno, malo cudno...
Mislio sam da treba i to zamijeniti, ali u servisu tvrde da, na osnovu broja sasije, BMW softver kaze da ne treba...  :misli:
« Zadnja izmjena: 25. Ožujak 2016, 11:21:18 esso_sa »
Evidentirano

rabbit75

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 42
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #53 : 25. Ožujak 2016, 18:23:39 »

Danas uradjen servis na 1000km.
Zamijenjeno ulje u motoru/filter ulja i to je to. Nije mijenjano ulje u pogonu sto mi je, iskreno, malo cudno...
Mislio sam da treba i to zamijeniti, ali u servisu tvrde da, na osnovu broja sasije, BMW softver kaze da ne treba...  :misli:

Koliko si platio motor ?

P.S. Pozdravi Adisa   :wink:
Evidentirano
 

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #54 : 08. Lipanj 2016, 14:57:15 »

Da malo ozivim i dopunim temu sa jednim upozorenjem  - ako neko bude kupovao Puig-ov blatobran za R-a ili RS-a (stavio sam sliku blatobrana), a mislim da je isto i za GS-a, neka ga ne kupuje.
Losa izvedba, zabiljezeni su slucajevi pucanja aluminijske rucke koja blatobran fiksira za kuciste diferencijala. Meni nije pukla, ali mi je odvalila drzac ABS kabla... Novac bacen, blatobran skinut...

I da, jos mi nije pukao kardan, niti se sta drugo pokvarilo  :mrgreen:
« Zadnja izmjena: 08. Lipanj 2016, 15:01:00 esso_sa »
Evidentirano

tejko1105

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 77
  • Vozi: Aprilia RS 125 2005
  • Lokacija: Kvarnerski Beverly Hills kraj rafinerije
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #55 : 10. Lipanj 2016, 17:06:44 »

Po onome što čitam od vlasnikovih iskustava ovo je stvarno najbolji omjer udobnosti sportske vožnje.
Jesi li probao sa suvozačem/icom i šta kaže ?
Cijena baznom modela se šulja oko 106k, samo što taj bazni nije nešto bogat.
Evidentirano
It's about the journey not the destination

Cyrus

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 900
  • Vozi: ..dok ne padne
  • Lokacija: Pula
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #56 : 10. Lipanj 2016, 17:46:50 »

Po onome što čitam od vlasnikovih iskustava ovo je stvarno najbolji omjer udobnosti sportske vožnje.
Jesi li probao sa suvozačem/icom i šta kaže ?
Cijena baznom modela se šulja oko 106k, samo što taj bazni nije nešto bogat.
Ca bi rec...isto kao i mt10?
Evidentirano
*ebo potpis u koji slika ne stane

Srki

  • Dezurni pojebavatelj koji živi na rubu!
  • ****
  • Online Online
  • Postova: 5871
  • Vozi: Type R, CBR 600F
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #57 : 10. Lipanj 2016, 22:48:02 »

kakav kurcoglavi mt010, ovo je za 3 klase bolji motor




Srki
Evidentirano
tu pola nije istina, a pola je zajebancija

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #58 : 11. Lipanj 2016, 10:13:09 »

Po onome što čitam od vlasnikovih iskustava ovo je stvarno najbolji omjer udobnosti sportske vožnje.
Jesi li probao sa suvozačem/icom i šta kaže ?
Cijena baznom modela se šulja oko 106k, samo što taj bazni nije nešto bogat.

Stvarno jeste ! Ja volim nakede i da su sportski nastrojeni. Ipak, htio sam da mogu i da normalno putujem na duze ture, a da ne crknem, i ovaj motor mi je ispunio sve te zelje  :palacgore:
Za nekih 1,5 mjeseca efektivnog vozanja (dosta je kise bilo od kako sam kupio motor) vec sam presao 5000 km, a da nisam ni osjetio... Pravi je gutac kilometara.

Suvozacica takodjer jako zadovoljna ! Vec 2 puta smo isli na jednodnevne voznje do mora i to bez pauza - nismo ni osjetili put. Ima i dovoljno mjesta, tako da mi suvozacica nije odmah na ledjima, nego ima fin i prazan prostor izmedju nas. Motor se u voznji u 2 takodjer odlicno ponasa. Skoro nikakva razlika u odnosu kad sam vozim. Vjerujem da je za ovo prilicno zasluzan i ESA

Sa druge strane, odlican u zescoj i sportskoj voznji. Ispucavanja iz zavoja su brutalna, na magistralnim cestama mi nijedan 1000ccm R motor nista ne moze. Cak kaskaju malo na tim izlazima iz zavoja.
Jedina zamjerka za ovakvu voznju su nisko postavljeni oslonci za noge pa u vecim nagibima redovno struzem sa njima. U desnim zavojima mi prvo centralni oslonac krene strugati, a onda krene i oslonac za noge.
Ipak, kada dodje do tog struganja i guma je vec na rubu, tako da je ok.
Meni samo neobicno jer sam na starom motoru (z750) uredno dolazio do ruba gume, a da nisam strugao osloncima. Struganje bi dolazilo kada bas pretjeram sa nagibom.

Sto se opreme tice, po meni je obavezan ESA, quick shift i tempomat. Ove 3 stvari su stvarno korisne ! Ostalo uzimas ili izbacujes po zeljama  :palacgore:
« Zadnja izmjena: 11. Lipanj 2016, 10:28:31 esso_sa »
Evidentirano

tomo3

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1831
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #59 : 11. Lipanj 2016, 16:27:42 »

Stvarno jeste ! Ja volim nakede i da su sportski nastrojeni. Ipak, htio sam da mogu i da normalno putujem na duze ture, a da ne crknem, i ovaj motor mi je ispunio sve te zelje  :palacgore:
Za nekih 1,5 mjeseca efektivnog vozanja (dosta je kise bilo od kako sam kupio motor) vec sam presao 5000 km, a da nisam ni osjetio... Pravi je gutac kilometara.

Suvozacica takodjer jako zadovoljna ! Vec 2 puta smo isli na jednodnevne voznje do mora i to bez pauza - nismo ni osjetili put. Ima i dovoljno mjesta, tako da mi suvozacica nije odmah na ledjima, nego ima fin i prazan prostor izmedju nas. Motor se u voznji u 2 takodjer odlicno ponasa. Skoro nikakva razlika u odnosu kad sam vozim. Vjerujem da je za ovo prilicno zasluzan i ESA

Sa druge strane, odlican u zescoj i sportskoj voznji. Ispucavanja iz zavoja su brutalna, na magistralnim cestama mi nijedan 1000ccm R motor nista ne moze. Cak kaskaju malo na tim izlazima iz zavoja.
Jedina zamjerka za ovakvu voznju su nisko postavljeni oslonci za noge pa u vecim nagibima redovno struzem sa njima. U desnim zavojima mi prvo centralni oslonac krene strugati, a onda krene i oslonac za noge.
Ipak, kada dodje do tog struganja i guma je vec na rubu, tako da je ok.
Meni samo neobicno jer sam na starom motoru (z750) uredno dolazio do ruba gume, a da nisam strugao osloncima. Struganje bi dolazilo kada bas pretjeram sa nagibom.

Sto se opreme tice, po meni je obavezan ESA, quick shift i tempomat. Ove 3 stvari su stvarno korisne ! Ostalo uzimas ili izbacujes po zeljama  :palacgore:

Lijepo da si zadovoljan sa motorom, al smanji malo doživljaj  :mrgreen:. Ili si vrhunski vozač ili nisi naletio na prave fahrere sa R-ovima. Nema šanse da te R ne preleti po magistalnoj cesti. Serpentine su druga stvar.
Evidentirano
Došlo je vrijeme da je bolje imati nego nemati....

rio

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 682
  • Lokacija: Hordaland
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #60 : 11. Lipanj 2016, 16:45:40 »

  :LOL:  :LOL: heebenih je to 100konja iz proslog stoljeca
Ne znas jel bolje za putovanje ili utrkivanje..bruutala  :mrgreen:
Evidentirano

Zapru

  • rob tuđe ljubavi....
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8597
  • Vozi: Suzuki GSX-S1000F
  • Lokacija: ZG
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #61 : 11. Lipanj 2016, 16:47:09 »

lijepo pofarbane taljige  :mrgreen:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #62 : 11. Lipanj 2016, 17:27:31 »

Lijepo da si zadovoljan sa motorom, al smanji malo doživljaj  :mrgreen:. Ili si vrhunski vozač ili nisi naletio na prave fahrere sa R-ovima. Nema šanse da te R ne preleti po magistalnoj cesti. Serpentine su druga stvar.

Mozda se nsimo dobro razumjeli - Nije sporno da je R generalno brzi, ipak je to stroj koji je namjenski pravljen za brzinu i prolaske kroz zavoje. Ali, u svakodnevnici i lokalnim magistralama gdje su zavoji takvi da ih i R i standard motor (poput mog) prolaze pribliznim brzinama, tu me R u najboljem slucaju prati, ne moze i pretici brzim ispucavanjem iz zavoja. Ako su jos neke sporije serpentine i uspon, onda R i zaostaje. Ruzno sam se izrazio kada sam rekao "da mi R ne moze nista", jer se to onda shvata bukvalno, a ja mislim na upravo pomenute primjere iz svakodnevnice.  :palacgore:
A nisam jednom slusao kuknjavu R-ovaca kako su ih negdje oderali penzioneri na GS-ovima  :jesus: :LOL:

Sve u svemu, lijep balans izmedju performansi kod zustrije voznje na cesti i udobnosti na duze ture. Jeste, @rio, upravo ovako kako kazem  :wink:
« Zadnja izmjena: 11. Lipanj 2016, 18:27:03 esso_sa »
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #63 : 20. Kolovoz 2016, 18:48:45 »

Novo iskustvo, pa da podijelim  :D
Za transport prtljage sam se odlucio za Givi jer mi je original BMW setup fakat preskup.
Bocni koferi su V35 serija, a nosaci za njih su "quick release" verzija (PLX-R) koji se mogu skinuti sa motora za minut. Jako prakticno ako nema stalne potrebe za bocnim koferima. Jedino nisam pretjerano zadovoljan kvalitetom zakacki koje se koriste za quick release, jer mi se jedna odmah razvalila kada sam fiksirao nosace na motor - lose uradjeni utori u koje nosac treba da klikne, i jedan mi je odmah provrtio.... Slampavi talijani  :mrgreen:
Bocni koferi strse oko 15cm extra u odnosu na upravljac/cilindre, sto i nije previse, ali dovoljno da otezava provlacenje izmedju auta, no dobro.

Pala je i prva voznja sa kofeRRaskim setupom  :LOL: Ukupno 1300km sa suvozacicom i koferima natrpanim do vrha. Izracunao sam da smo ukupno tezili oko 200 kg, sto je samo 20 kg ispod maksimalne nosivosti motora (220 kg). Pod svim tim tovarom, motor se opet pokazao iznimno stabilnim.  :palacgore:  Osjetila se, naravno, dodatna tezina, ali nista strasno i da primjetno utice na ponasanje na cesti. Nije bilo nikakvog uvijanja, mijesanja i "klackanja" u nagibima, niti nekih drugih gremlina. Ovo me stvarno iznenadilo  :palacgore:
Prosjecna potrosnja, ovako natovaren, vozeci penzionerski, po magistralama i ogranicenjima - oko 4,7L/100km
« Zadnja izmjena: 20. Kolovoz 2016, 19:05:48 esso_sa »
Evidentirano

FZ1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 548
  • Vozi: GSXR 1000
  • Lokacija: KLC
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #64 : 21. Kolovoz 2016, 17:23:31 »

 :palacgore: ...ako vec mora biti Givi u boji mi nekako bolje paše
Evidentirano
..::FREE RIDERS CROATIA::.. >>>FB grupa
CAFFE BAR ANTONIO KARLOVAC >>> BIKERS BAR

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10580
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #65 : 21. Kolovoz 2016, 18:41:38 »

Ovi mi je motor je-ben! Jedino mu je ova valiža zada šaka u oko. Znam...nužno zlo.
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2886
  • Lokacija: ZG
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #66 : 21. Kolovoz 2016, 18:47:45 »

Nece bit spavanja u hotelcicu, rezerviran ti je smjestaj pod kamperom... :mrgreen:
Evidentirano
EnduroLab

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10580
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #67 : 21. Kolovoz 2016, 19:13:18 »

Šta nije lip motorić!?




p.s.
Rađe na zidić. Tu san ka doma.
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #68 : 21. Kolovoz 2016, 21:31:18 »

:palacgore: ...ako vec mora biti Givi u boji mi nekako bolje paše

Ovaj bijeli dio na koferima sa tvoje slike su umetci koji su tvornicki predvidjeni za bojenje (mogu se skidati), ali jednostavno nisam stigao to da odradim... Namjeravam prelijepiti bijelom folijom u boji motora (lakse ukloniti ako mi se ne bude svidjalo), a mozda ubacim i malo crvene da dodatno uparim sa bojama motora  :palacgore:

Ovi mi je motor je-ben! Jedino mu je ova valiža zada šaka u oko. Znam...nužno zlo.

Polomio sam se na guglu dok sam nasao sta znaci "valiza"  :LOL:
Koferi i nosaci stoje samo kad putujem. Regularni setup je gol motor  :palacgore:
« Zadnja izmjena: 21. Kolovoz 2016, 21:39:45 esso_sa »
Evidentirano

smile 77

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2241
  • Vozi: mali hornet
  • Lokacija: St
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #69 : 22. Kolovoz 2016, 00:02:41 »

Ovaj bijeli dio na koferima sa tvoje slike su umetci koji su tvornicki predvidjeni za bojenje (mogu se skidati), ali jednostavno nisam stigao to da odradim... Namjeravam prelijepiti bijelom folijom u boji motora (lakse ukloniti ako mi se ne bude svidjalo), a mozda ubacim i malo crvene da dodatno uparim sa bojama motora  :palacgore:

Polomio sam se na guglu dok sam nasao sta znaci "valiza" :LOL:
Koferi i nosaci stoje samo kad putujem. Regularni setup je gol motor  :palacgore:
vidi pod pojam  bagaji :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano
 

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #70 : 26. Listopad 2016, 14:11:27 »

Sjoooj, tema samo moja :) Pa je li moguce da niko osim mene ne vozi ovaj motor ? :)

Posto je kraj sezone, evo jedan presjek na kraju iste.

Do sada je ukupno predjeno 12.500km.  Jos vozim, ali uglavnom male relacije po gradu. Mozda dobacim do 13.000 i onda ide hladna sarajevska zima, pa tako i zimski san...
Motor je jos uvijek na prvom-fabrickom setu guma (Metzeler Z8 Interact). Mislim da ce izdrzati jos nekih 1000-1500km dok konacno ne dodju do granicnika. Trajnost im je vise nego ugodno iznenadjenje.

U 12.500km su uradjena i 2 servisa:

- prvi, razrada, na 1.000km (ulje u motoru i uljni filter, ulje u diferencijalu, dijagnostika i ostale sitnice), cijena sa uslugom i dijelovima oko 110 EUR
- drugi, redovni, na 10.000km (ulje u motoru i uljni filter, ulje u kocnicama, dijagnostika i ostale sitnice), cijena sa uslugom i dijelovima oko 140 EUR

Za redovni servis na 20.000km su mi najavili da ce pored svega standardnog ici jos kontrola/stelanje ventila, zracni filter, svjecice. Ocekujem da ce taj servis biti papren (vjerovatno preko 250 EUR)

Prosjecna potrosnja goriva u predjenih 12.500km (jednu memoriju potrosnje nisam nikako resetovao od kako sam kupio motor) je 5.2L/100km.
To je kombinovano normalna i divljanje voznja. Kod normalne voznje, prosjecna potrosnja se vrti oko 4.5L/100km
Potrosnja ulja - ukupno oko 1dl.

Od problema, ukupno 2:

1.  napuklo kuciste (poklopac) ESA mehanizma na zadnjem amortizeru. Reklamacija nije prihvacena jer BMW smatra da je uzrok napuknuca neko mehanicko ostecenje. Iskreno, ne znam sta se moglo desiti jer dio gdje je pukotina nije izlozen kamenju i smecu koje bi zadnja guma mogla ispaliti. Mozda je ostecenje nastalo i prilikom sklapanja ili u transportu, a mozda sam i ja stvarno negdje mlatnuo, ko ce ga znati. Uglavnom, poklopac se ne moze kupiti sam nego ide sve u kompletu sa amortizerom, sto kosta kao jedan solidan bubreg :).
Naravno, ne pada mi na pamet da mijenjam amortizer radi obicnog poklopca, tako da sam ga u svojoj reziji zalijepio i vozi Misko...

2.  povremeno magli desni ugao displaya instrument sata. Ovo se javlja samo na hladnijem vrijemenu. Desilo se i kada sam tek preuzeo motor pa se nije pojavljivalo cijelu sezonu (valjda porasle temperature) sve do sada, kada je opet zahladnilo. Prijavio sam servisu i sad cekam odgovor BMW-a sta dalje i kako ovo rijesiti.
Valjda mi nece reci da sam i za to ja nesto kriv... :)

Ostala mehanika radi kao sat. Masina se malo stisala i manje klepece nego kada je bio nov, valjda sve sjelo na svoje mjesto.
Lak i ostala kozmetika je kao nova, nema ogrebotina i slicnih tragova habanja. Nije se nista oljustilo, matiralo itd

Sto se tice kocnica, ista stvar kao i na GS modelima - zadnje plocice se trose brze nego prednje. Nazad je ostalo jos nekih 50%, dok prednje jos uvijek izgledaju kao nove.

Sve u svemu, masina uspjesno savladala prvu sezonu. Iduce sezone je cekaju Alpe i Dolomiti, pod punim tovarom, pa cemo vidjeti kako ce to preziviti
« Zadnja izmjena: 26. Listopad 2016, 15:21:32 esso_sa »
Evidentirano

smile 77

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2241
  • Vozi: mali hornet
  • Lokacija: St
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #71 : 06. Studeni 2016, 22:44:40 »

 :palacgore:
mene zanima samo je li inace praksa  na 10tkm izmjena ulja u kocnicama iako je koliko shvacam prva godina :misli:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #72 : 07. Studeni 2016, 08:59:30 »

:palacgore:
mene zanima samo je li inace praksa  na 10tkm izmjena ulja u kocnicama iako je koliko shvacam prva godina :misli:

Prva izmjena ulja u kocnicama ide nakon 10tkm ili 1 godinu, sta prije dodje od to dvoje. U mom slucaju je to bila predjena kilometraza
Kasnije se mijenja svake 2 godine
Evidentirano

smile 77

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2241
  • Vozi: mali hornet
  • Lokacija: St
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #73 : 07. Studeni 2016, 22:43:30 »

Prva izmjena ulja u kocnicama ide nakon 10tkm ili 1 godinu, sta prije dodje od to dvoje. U mom slucaju je to bila predjena kilometraza
Kasnije se mijenja svake 2 godine
ok, hvala na informaciji :palacgore:
Evidentirano

esso_sa

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 913
  • Vozi: BMW R1200R LC
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: R1200R 2015
« Odgovori #74 : 15. Prosinac 2016, 14:08:09 »

Ispade i da je pouzdan. :D Prezivio je Motorradov maraton test od 50.000km i zauzeo prvo mjesto u poretku maratonaca koje su do sad testirali :)
Fina promjena za BMW i prekid loseg niza na slicnim testovima
U posljednjem broju Motorrada je vec objavljen kompletan tekst, a isti ce biti objavljen i u Motoreviji Februar/2017

« Zadnja izmjena: 15. Prosinac 2016, 14:33:48 esso_sa »
Evidentirano
 Str: 1 2 [3] 4 5  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.12 sekundi uz 21 upita.