Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3 4 ... 18   Dolje

Autor Tema: S1000XR 2015  (Posjeta: 53917 )

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #25 : 22. Lipanj 2015, 11:49:43 »

hellyeah!
evo tjeralo se za vikend ovaj motor po stazi, danas i sutra po gradu.
prvi dojam je da je ovo samo za cestu i EVENTUALNO neki put bez asvalta no JAAAAAAAKO ravan.
Za sada, S1R sa koferom i vecim hodom amortizera :)

no za razliku od multistrada, ovo IDE. I to dobro ide. Apsolutno sve performanse kao i S1R sto se tice onog upravljanja i osjecaja motora no sa plusom drugog polozaja sjedenja sto dozvoljava malo vecu preglednost saobracaja (barem meni) i opusteniju voznju (opet - moj licni dojam).
Nisam se jos gurao po prometnim guzvama, to cu sutra, pa cu pisat sto i kako, mozda i video okacim ako nadjem di sam zgural kameru.
Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1706
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #26 : 22. Lipanj 2015, 12:12:58 »

Je, multistrada je baš poznata po tome što ne ide.  :blink:
Evidentirano

bebeli

  • ***
  • Offline Offline
  • Postova: 1059
  • Vozi: bez dokumenata
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #27 : 26. Lipanj 2015, 01:10:04 »

eto Baronovog pogleda na motor  :D
Evidentirano
Ne pomažu ni parfemi kada je čovjek smrad.

DiAbLeRo

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2808
  • Vozi: A, e...
  • Lokacija: blizu oltara
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #28 : 02. Srpanj 2015, 16:55:08 »

Baš gledam na moto.it su na stolu testirali XR i Multistradu. XR ima max 166 ks u Dynamic modu a Multica max 153 u Sport modu. Doduše, Multi ima cca 10% više momenta...

Mislim, ništa značajno ili presudno ali bit će zanimljivih usporednih testova...

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...
Evidentirano
Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"
 

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10580
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #29 : 02. Srpanj 2015, 18:12:49 »

Kako izmirit količinu rugobe kod benvea?
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

DiAbLeRo

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2808
  • Vozi: A, e...
  • Lokacija: blizu oltara
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #30 : 02. Srpanj 2015, 18:48:59 »

Empirijski.

:mrgreen:

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...

Evidentirano
Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

Bandicoot

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #31 : 02. Srpanj 2015, 20:13:54 »

Ludi Baron, nagledao sam se njegovih videa  :palacgore:

motor bi svakako valjalo isprobati, a izgled... ništa novo, podsjeća me na neke druge iz te klase... ni sam ne znam jel mi se sviđa  :misli:
Evidentirano
Roads? Where we're going, we don't need roads.

Sinna

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3071
  • Vozi: Pirellice na V90
  • Lokacija: Firule
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #32 : 02. Srpanj 2015, 22:14:44 »

Baš gledam na moto.it su na stolu testirali XR i Multistradu. XR ima max 166 ks u Dynamic modu a Multica max 153 u Sport modu. Doduše, Multi ima cca 10% više momenta...

Mislim, ništa značajno ili presudno ali bit će zanimljivih usporednih testova...

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...
Ti motori nisu za utrke, nego za guštanje u sporijoj i vrlo brzoj vožnji. :wink: A to šta BMW ima nešto više konja, pa šta. Ne triba im ni 150 ks.
Evidentirano
#FORZA DUCATI

K_A_W_A

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 212
  • Vozi: YAMAHA FAZER 8 - Race Blue - 2014
  • Lokacija: Novi Sad
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #33 : 08. Srpanj 2015, 13:00:23 »

Evo sad sam primetio u Garmisch-u na BMW Motorrad days-u da ovih motora ima na kile. Izgleda da je to jako uspesna serija. Jako puno ima porucenih. Nisam neki ljubitelj bmw-a, ali ovaj model mi se zaista jako svidja. Bas zato sto nije boxer.
Evidentirano
***  PRODAJA UMETNIČKIH SLIKA ***
www.belileptir.org   FB: LEPTIR BELIH KRILA

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 483
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #34 : 08. Srpanj 2015, 13:04:23 »

Evo sad sam primetio u Garmisch-u na BMW Motorrad days-u da ovih motora ima na kile. Izgleda da je to jako uspesna serija. Jako puno ima porucenih. Nisam neki ljubitelj bmw-a, ali ovaj model mi se zaista jako svidja. Bas zato sto nije boxer.

Da, i meni prvi BMW u kojeg sam se ozbiljnije zagledao ali da sam ozbiljan kupac teško bi se odlučio za njega prije Multistrade.
Evidentirano

DiAbLeRo

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2808
  • Vozi: A, e...
  • Lokacija: blizu oltara
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #35 : 08. Srpanj 2015, 13:15:07 »

Meni je za sada Multi debelo ispred XRa, barem dok ovog drugog ne isprobam.

:mrgreen:

Do tad, dobar video review za one koji kuže talijanski:

BMW S1000XR vs Ducati Multistrada 1200S - Test Mo…:

Rezime je da je Multica više touring nego XR, a XR daleko više sport. Kao manu XRu su istakli izražene vibracije između 100 i 130 kmh i široko raširene noge zbog rezervoara. Plus je bijesan motor ali je ciklistika, okretnost, zaštita od vjetra i potrošnja goriva na strani Multice.

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...
Evidentirano
Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

BM0021

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2722
  • Vozi: MTS1200
  • Lokacija: Zg-zapad
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #36 : 08. Srpanj 2015, 13:19:32 »

Da imam dovoljno love to bi mi bio prvi izbor, točno motor po mojoj mjeri.
Evidentirano

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #37 : 29. Srpanj 2015, 12:44:04 »

Mislim da je BMW napokon napravio model koji bi mogao biti za šire mase i ćak što više, mogao bi preuzeti dio Japanski orijentiranih kupaca...istina bog, XR je po konceptu japanac.

jes qrac japanac....XR je po konceptu Ducati Multistrada.
u prije 15ak dana sam paralelno vozio jedan dan Multistrada a drugi XR tako da sam imao priliku da ih poredim u istim uslovima i istim putevima i sto se tice KONCEPTA isti su. sto se tice cisto voznje - razni, jel. XR je dosta zivlji i agresivniji i "tvrdji" nego multistrada koji je dosta meksi (imam u vidu osjecaj voznje a ne amortizere) no multistrada cim sidje sa asvalta ima problem sa upravljenjem, pogotovu na sljunku sto se ogleda u stalnoj tresnji motora u uzasnom lupanju volana a bilo kakav pokusaj da se dionica od par kma sljunka izveze na nogama a ne na sjedistu moze da se zavrsi padom posto motor nikako ne trpi takve stvari. ok, moze se vozit i 60kmh al ja tako ne umijem  :mrgreen:

XR nikako nije GS kao sto mnogi misle niti je podignuti S1000R, prije ce biti da je S1000R sa ravnim sjedenjem. Na putu stabilno drzi 230-240 i doalzi do te brzine bez ikakvih problema a 0-180 je bukvalno dok trepnes i sa podignutim staklom vjetar se uopce ne osjeca, kao na R1200GS no shum vjetra je katastrofalan, uzasno ali uzasno se cuje sa zatvorenom flip-up kacigom, dok je sa full nesto manje ali ipak previse. kod multistrada nije tako, dosta manje se cuje NO iza 200 motoru je vec teze i osjeca se da je dostigao maximum i pocinje da stenje.
Kada se na XR stavi zadnju kofer na brzinama iza 200 aerodinamicni vjetar pocinje da opterecava zadnji dio motora i prednji kotac pocinje da slabi potisak na cestu i tu i tamo pocinje da se dize a nagli dodatak gasa nakon 180 vrlo lako dovodi do wheelie ako se u trenutku ubrzavanje malo pridignes na sjedistu to sa strane izgleda dosta zabavno. kolega je kasnije pricao da mu se supak toliko stisnuo da nije mogao kasnije gace da skine  :mrgreen: Mult nema tih problema ali nema ni tu brzinu :)

Sto se tice krivina XR je tu daleko ispred dukatija. Radili smo experiment di smo ulazili u istu krivinu na istoj brzini u sto vecem kutu da bi na izlazu sto prije izasao na ravno.
http://moscowraceway.ru/map
pogledajte konfiguraciju FIM i krivinu kod Tribine br.5 nakon osnovnog ravnog dijela, prije cilja. Krivina je 90st, max brzina ulaska multistrada u tu krivinu po unutrasnjem radiusu sa koferima i max.tezinom je oko 50kmh, po vanjskom 60-65, da se ne izlazi na ivicnjak, znaci strogo po asvaltu.
Kod XRa su tu pokazatelji 90 vanjski, 110 unutranji sto govori o tome da XR ima bolji raspored tezina, bolje vjesanje i pravilniji raspored bocnih kofera all around. Najblje vrijeme kruga na XR bez kofera 2:07, sa koferima 2:12, multistrada 2:18 bez i 2:31 sa (fuck). Naravno, ovo nisu motori za stazu i takve pizdarije ali cisto kao pokazatelj....
sto je tice nekog laganog off-road izleta qrac ces na multistrada doc daleko. zbog slabijeg sistema vjesanja bilo kakav nedostatak asvalta moze da bude fatalan po motor ako vozis brze od 60 - trese nenormalno a ako pokusas ustat motor postaje JAKO nestabilan i stalno hoce da padne, dok xr npr po sljunku stabilno ide 100-120 poslije cega postaje neudobno no ja po takvim putevima i na GS ne vozim vise od 120-140 tako da je ovo odlican pokazatelj IMHO.

Mogu rec da su na kraju prvog dana kolege iz konkurentske firme sami zavalili multistrada :) malo su izletjeli sa asvalta u odvodni kanal, sjebali su prednju viljusku, kompletan volan, odletio far, popucala sva plastika sa desne strane a onaj pacenik je slomio obije noge i nesto malo rebara.  a na kraju drugog dana  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: jedan od BMW klijenata se sjebo na XR na istom tom mjestu u istom tom kanalu  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: evo ne mogu jos se prestat smijat.....motoru nista, on slomio kljucnu kost no i to se ne bi desilo da nije uhvatio kocnicu na dravi, da je dodao gas preskocio bi i sve bi bilo ok, ovako eno ga lezi i kuka. Doduse, rekli su mu da vozi iskljucizo za mnom i radi isto sto i ja, nije poslusao i u jednom trenutku je krenuo isped mene i eno ga sad u bolnici  :mrgreen: :mrgreen:
ja sam vozio k1300r iza njega i sve to snimio kamerom sa sljema, cim se zavrsi policijska istraga i pizdarija sa osiguranjem postavicu video, zamoljen sam od strane decaka iz predstavnistva da to za sada ne radim.
ali bas je smjesno :))))

all in all - multistrada sucks, XR rules ako se uzme u obzir lagana volja VAN asvalta i cruise preko 200, sve u tom okviru je manje-vise isto, bmw ima blagu prednost u vidu aktivnijeg motora ali ajd da kazem da su tu negdje.
Evidentirano

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #38 : 29. Srpanj 2015, 12:47:00 »

Meni je za sada Multi debelo ispred XRa, barem dok ovog drugog ne isprobam.

:mrgreen:

Do tad, dobar video review za one koji kuže talijanski:

BMW S1000XR vs Ducati Multistrada 1200S - Test Mo…:

Rezime je da je Multica više touring nego XR, a XR daleko više sport. Kao manu XRu su istakli izražene vibracije između 100 i 130 kmh

sa ovim prvim sam saglasan no ovo drugo je sranje, jedu govna. nikakvih vibracija na XR nema nikakvih, ni na 130 ni na 230, seru zhabari.
Evidentirano

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #39 : 29. Srpanj 2015, 13:32:49 »

Baš gledam na moto.it su na stolu testirali XR i Multistradu. XR ima max 166 ks u Dynamic modu a Multica max 153 u Sport modu.

eeeeee....rezimi rada kod XRa utjecu na snagu motora samo u modu rain koji je minus 12ks, svi ostali su isti....
Evidentirano

DiAbLeRo

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2808
  • Vozi: A, e...
  • Lokacija: blizu oltara
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #40 : 29. Srpanj 2015, 17:08:04 »

sa ovim prvim sam saglasan no ovo drugo je sranje, jedu govna. nikakvih vibracija na XR nema nikakvih, ni na 130 ni na 230, seru zhabari.
Kako da ne... Eno ti pun kufer vlasnika XRa na istoimenom forumu koji zbog vibracija pišu peticije BMWu, štrajkaju ispred zastupništva koja su im prodala vozila za koja smatraju da su neispravna, ma cirkus živi...

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...

Evidentirano
Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

Sinna

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3071
  • Vozi: Pirellice na V90
  • Lokacija: Firule
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #41 : 29. Srpanj 2015, 17:13:40 »

I onda vas dvojica, koji motorić bi tribalo kupit da se ne privariš, a asvalt je jedino da će se vozit? :misli: :wink: :)
Evidentirano
#FORZA DUCATI

DiAbLeRo

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2808
  • Vozi: A, e...
  • Lokacija: blizu oltara
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #42 : 29. Srpanj 2015, 17:23:16 »

Nema tu univerzalne dobitne kombinacije, svatko ima svog favorita i po tome bira što vozi. Ali jedno sam siguran, ni XR ni Multi mi ne bi išli van asfalta.

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...
Evidentirano
Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #43 : 30. Srpanj 2015, 01:01:56 »

I onda vas dvojica, koji motorić bi tribalo kupit da se ne privariš, a asvalt je jedino da će se vozit? :misli: :wink: :)

jawa 350
Evidentirano

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #44 : 30. Srpanj 2015, 01:02:57 »

Kako da ne... Eno ti pun kufer vlasnika XRa na istoimenom forumu koji zbog vibracija pišu peticije BMWu, štrajkaju ispred zastupništva koja su im prodala vozila za koja smatraju da su neispravna, ma cirkus živi...


materem, prvi put cujem za ovo.
ajd daj neki link.
Evidentirano
 

DiAbLeRo

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2808
  • Vozi: A, e...
  • Lokacija: blizu oltara
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #45 : 30. Srpanj 2015, 08:26:24 »

http://s1000xrforum.com/index.php?/topic/168-Handlebar-vibrations...??

Ovo je jedna od tema od nekoliko koje se bave istim ili sličnim problemima, više vlasnika je navelo vibracije kao neizdržive kod vožnje dulje od pola sata, toliko neugodne da im ruke trnu. Oni gumeni podlošci ispod upravljača ne eliminiraju rezonantne vibracije u potpunosti, pa se ljudi snalaze sami, od vodoinstalaterske gumene trake, većih utega volana, drugih risera ili ručica... Svašta nešto. Normalno, kao i svugdje u životu, i ovdje ima ona druga strana medalje, sa nizom zadovoljnih vlasnika XRa koji ili nemaju iste simptome ili u daleko manjoj, zanemarivoj mjeri.
Ja osobno ne sudim dok ne probam. Problem je jedino što u Hrvatskoj to neće biti moguće.

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...

Evidentirano
Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

FZ1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 548
  • Vozi: GSXR 1000
  • Lokacija: KLC
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #46 : 30. Srpanj 2015, 10:26:38 »

Izgleda da su danasnji motoristi postali razmazeni pa im sve smeta...
Evidentirano
..::FREE RIDERS CROATIA::.. >>>FB grupa
CAFFE BAR ANTONIO KARLOVAC >>> BIKERS BAR

Sinna

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3071
  • Vozi: Pirellice na V90
  • Lokacija: Firule
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #47 : 30. Srpanj 2015, 10:59:04 »

Evo jučer sam bio u Tomića ST i u salonu bijeli XR sa puno opreme, ali testni ne postoji. Lipo izgleda ali oni nosači kufera baš tuku u oči, pa kad su već kopirali Multistradu mogli su i to. :misli: :shock: Za testirat i XRa i Multistradu treba ići u Sloveniju ili u Austriju, ali se triba unaprid najavit. :wink: Evo sad čitajući te vaše testove i testove sa neta stavljajući + i - znam prema kojem motoru idem! :wink: :)
Evidentirano
#FORZA DUCATI

Sinna

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3071
  • Vozi: Pirellice na V90
  • Lokacija: Firule
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #48 : 30. Srpanj 2015, 11:03:23 »

jawa 350
Ovo bi tebi pasalo da više ne voziš Harliyeve karampane. :LOL:
Evidentirano
#FORZA DUCATI

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: S1000XR 2015
« Odgovori #49 : 31. Srpanj 2015, 14:51:29 »

http://s1000xrforum.com/index.php?/topic/168-Handlebar-vibrations...??

Ovo je jedna od tema od nekoliko koje se bave istim ili sličnim problemima, više vlasnika je navelo vibracije kao neizdržive kod vožnje dulje od pola sata, toliko neugodne da im ruke trnu. Oni gumeni podlošci ispod upravljača ne eliminiraju rezonantne vibracije u potpunosti, pa se ljudi snalaze sami, od vodoinstalaterske gumene trake, većih utega volana, drugih risera ili ručica... Svašta nešto. Normalno, kao i svugdje u životu, i ovdje ima ona druga strana medalje, sa nizom zadovoljnih vlasnika XRa koji ili nemaju iste simptome ili u daleko manjoj, zanemarivoj mjeri.
Ja osobno ne sudim dok ne probam. Problem je jedino što u Hrvatskoj to neće biti moguće.

Tko pogodi cilj - promašio je sve ostalo...

wow....jebatemis...ja nista nisam osjetio :)
vidi, osim voznje po gradu ja sam spichio od grada do moscow raceway po autoputu, opalio 200+, asvalt ravan, sve ok. na stazi isto nikakvih problema. tamo sam se jos malo provozao po ovoj ruti
https://maps.yandex.ru/?ll=36.323930%2C56.123273&z=10&text=%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%BC%20Moscow%20Raceway&sll=36.649476%2C55.893006&sspn=0.061584%2C0.015988&ol=biz&oid=1165862977&l=pmap&rtext=56.000517%2C36.265401~56.172099%2C36.127339~56.244485%2C36.453275~56.080251%2C36.515771~56.000517%2C36.265401&rtt=auto

ako uvelicas kartu mozes vidjet strukturu cesta tj koliko ima ravnog, koliko kakvih krivina. sam kvalitet puta je dosta los, kao sto je nekad za vrijeme sfrj bila lokalna cesta od bosanskog novog do hrvatske kostajnice ali sa bosanske strane, jbg ko je tamo vozio zna o cemu pricam - imas 2-3km dobre ceste pa onda 5km gdje jedna zakrpa stoji na drugoj i svo vrijeme su kolski tragovi, cesta je sa 2 trake. Hocu rec da i nisu bas neki cestovni uslovi a-la EU nego eto, tako, lokalna cesta koja je poprilicno zakrpana ali tu i tamo imas komade dobrog puta sa sve krivinama itd tj mozes vozit i 240 a i ne mozes preko 100.
Nikakvih, ali NIKAKVIH nelagodnosti u volazu ja osjetio nisam ni na autocesti ni na ovoj lokalnoj ni u gradu....

ja mislim da se ti englezi sa svabama preseravaju  8)
Evidentirano
 Str: 1 [2] 3 4 ... 18   Gore
 

Stranica je generirana za 0.217 sekundi uz 20 upita.