Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1] 2 3 ... 69   Dolje

Autor Tema: NC750 X/S DCT  (Posjeta: 163973 )

_ivo_

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 254
  • Vozi: Yamaha FZ6 Fazer S2
  • Lokacija: Zagreb
NC750 X/S DCT
« : 28. Lipanj 2015, 22:42:08 »

Pozdrav,

Evo novi sam u svijetu motora i gledam kaj kako kada i zasto... Malo gledam maxi skutere, pa malo motore i tako...

Paznju mi je VRLO JAKO privukla Honda sa svojim DCT mjenjacem, idealno za mene... Nema zafrkancije saltanjem, a opet moze se saltati... Po meni najbolje od skuter svijeta (automatik) na motoru... A i cjenovno nisu za poludit skupi (mislim da je X model 65k kn)...

Pa ima li tko kakav DCT model? Kakva su iskustva, kakvo je opcenito odrzavanje takvog jednog motora (skuplje, povoljnije, isto, cesce...) itd...

I btw ovo su modeli koje sam ja nasao, mozda su mi neki promakli pa nabacite link ili ime, za sada mi je jos nebitan tip motora, fokus je na DCT...

LP,
Ivo

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Evidentirano

smile 77

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2236
  • Vozi: mali hornet
  • Lokacija: St
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1 : 28. Lipanj 2015, 23:08:45 »

Evidentirano

Tmax

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1176
  • Vozi: AT&SH150&Z350i
  • Lokacija: CE
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #2 : 29. Lipanj 2015, 16:16:11 »

DTC mijenjač ima samo Honda u modelima:
NC750 i Integri, onda imaš DTC VFR1200 i VFR1200X, na jesen če bit i nova AT DTC (tako barem kažu)

Inače još imaš Yamahu FJR sa "automatskim" mijenjačem te Aprilliu Manu 850

Zaboravio napisat NC750X testirali su u Moto pulsu broj 145 (146?) tako da možeš tamo sve pročitat.
Na testu kojeg sam uradio sa NC750X DTC mijenjač me je ugodno iznenadio.
« Zadnja izmjena: 29. Lipanj 2015, 19:40:37 Tmax »
Evidentirano

doms

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 208
  • Vozi: HONDA NC700XD
  • Lokacija: Novska
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #3 : 30. Lipanj 2015, 08:44:18 »

Imam ja NC700x sa DCT mjenjačem.. Vodio sam se istom filozofijom kao i ti. Pošto sam došao sa skutera. Do sada sam napravio skoro 6000 km i do sada nemam prigovora. Vjerujem da NC750 može biti samo bolja.  Sam mjenjač je meni ok i to je ono što sam i tražio. Kao i u svim testovima i ja ga u pravilu vozim u automatskom modu, i tu i tamo sam prebacim u nižu. Ako voziš u sport modu, onda najčešće ne treba ni to. Ako te zanimaju detalji javi.. Što se tiče održavanja, nisam u servisnoj knjižici primijetio ništa više održavanja od obične verzije. Zamjena ulja i filtera je svakih 12 000 km i to je to..
Evidentirano
 

thule_5689

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2975
  • Vozi: VFR 1200 XD crosstourer
  • Lokacija: Kastav
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #4 : 03. Srpanj 2015, 09:19:03 »

Samo bih dodao...Honda je to... :palacgore:
Evidentirano

Author

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1477
  • Vozi: Suzuki V-Strom 650XT
  • Lokacija: DE / HR
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #5 : 04. Srpanj 2015, 17:10:28 »

odličan motor  :palacgore:

vidi ovu verziju  8)

Evidentirano
Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.

drazen 39

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 833
  • Vozi: V-Strom 1000
  • Lokacija: Dubrava
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #6 : 04. Srpanj 2015, 21:03:58 »

Kažu da troši ispod 4 litre...jebeno za duže ture! :palacgore:
Evidentirano

Stealth51000

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 227
  • Vozi: Joy of machine...ČiBi1000...
  • Lokacija: Rijeka
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #7 : 05. Srpanj 2015, 18:01:50 »

Po meni je to best buy trenutno i kolege u Rutingu su ih prodali dosta, ja radim u servisu i sa tim motorima problema nema nikakvih, to je jednostavan 2 cilindra i sa Akrapom lijepo grmi. Nije motor koji ide u okretaje, malo više se mora raditi sa ručnim mjenjačem a sa Dct šalta odlično.
Na startu odvaja odmah, teško je brže krenut sa ručnim, i mijenja brzine jebeno brzo.
Ima u dodatnoj opremi za kupit pedalu pa može se sa nogom šaltat brzine niže i više.
Motor ima ručnu koja drži na nizbrdicama/uzbrdicama.
Može se vozit poprilično veselo, a potrošnja mu je nikakva.

Jednog smo prodali u Dalmaciju sa svom opremom, i izgledao je jebeno dobro, kao puno skuplji motor.



Za te novce po meni odlična kupnja, održavanje mu je poprilično jeftino i bez obzira na jedan prednji disk koči odlično...
Evidentirano
Viva el timon dritt...

doms

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 208
  • Vozi: HONDA NC700XD
  • Lokacija: Novska
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #8 : 06. Srpanj 2015, 21:43:21 »

Potrosnja mog na prosloj turi do mora i natrag je bila oko 3.5 litre... Voznja po magistralnim i lokalnim cestama. Ja i tri kofera.  A i inace se krece tu negdje.

Istina sa puno opreme odaje dojam puno "veceg" motocikla. Evo u prilogu moje honde i moja malenkost :) . DCT radi odlicno i ja kao moze se reci pocetnik u moto svijetu ne mogu ni priblizno dobro mijenjati brzine na rucnom mjenjacu. Probao sam, i drugi su probali i svi se slazu da je odlican, tko naravno zeli automatiku. Kocnice su isto odlicne i ABS radi dobro. Par puta sam "probao" i doista ulijeva dozu sigurnosti pri naglijim kocenjima.
Evidentirano

Author

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1477
  • Vozi: Suzuki V-Strom 650XT
  • Lokacija: DE / HR
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #9 : 06. Srpanj 2015, 22:27:16 »

fotku ponovi  :wink:

btw dva pitanja, sa punim spremnikom možeš oko 400 km preći? i usput koja je max brzina... i koliko si prešao do sada, to me zanima jer ne znam kolika je trajnost i kvaliteta automatskih mjenjača
Evidentirano
Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.

Tmax

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1176
  • Vozi: AT&SH150&Z350i
  • Lokacija: CE
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #10 : 07. Srpanj 2015, 11:23:04 »

fotku ponovi  :wink:

btw dva pitanja, sa punim spremnikom možeš oko 400 km preći? i usput koja je max brzina... i koliko si prešao do sada, to me zanima jer ne znam kolika je trajnost i kvaliteta automatskih mjenjača

U teoriji se može proč 400km ako malo "paziš". Spremnik goriva drži 14 litara, što znači da bi trebao imat potrošnju od 3,5 litara za doseg od 400km. U praksi če verovatno bit viša za koji decilitar ali .....
Max brzina je (meni se čini) oko 183 -184 km/h po celeru, što je verovatno realno nekde oko 170km/h.
U kvalitetu DTC mijenjača i pogonskok sklopa ja nebih sumnjao  8)
Evidentirano

Author

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1477
  • Vozi: Suzuki V-Strom 650XT
  • Lokacija: DE / HR
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #11 : 07. Srpanj 2015, 11:42:11 »

od jučer sam pogledao bar 20 videa na youtube i stvarno odličan motor  :palacgore:

iznenadila me lakoća upravljanja, prostor za kacigu, ručna?!, i to da možeš pit nešto sa lijevom dok voziš  :mrgreen:

ovaj nešto nije zadovoljan sa mijenjanjem brzina (D,S), no morao bi ga probati da skužim šta on brije

Evidentirano
Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.

Tmax

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1176
  • Vozi: AT&SH150&Z350i
  • Lokacija: CE
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #12 : 07. Srpanj 2015, 18:25:50 »

od jučer sam pogledao bar 20 videa na youtube i stvarno odličan motor  :palacgore:

iznenadila me lakoća upravljanja, prostor za kacigu, ručna?!, i to da možeš pit nešto sa lijevom dok voziš  :mrgreen:

ovaj nešto nije zadovoljan sa mijenjanjem brzina (D,S), no morao bi ga probati da skužim šta on brije


Pa uglavnom ono što odmah ugotoviš na testu. Kad ga voziš u D modu "prebrzo" ubaci u 6 stupanj i tamo dugo ostane.
Kod S moda elektronika treba neko vrijeme da "upozna" tvoj stil vožnje i onda nekako tome i prilagodi mijenjanje stupnjeva ali u S modu dugo ostaje u "nižim" stupnjevima prijenosa.

Ali uvijek možeš upotrebiti + i - na upravljaču i sam pomoč odnosno izabrat prijenos koji misliš da bi bio najbolji.

Jedina mana tih modela (NC serija 700 i 750) po mome je sipanje goriva. Naime ako imaš na zadnjem dijelu sedišta prtljagu (rolu, vreču) uvijek je trebaš skinut jer je pod zadnjim dijelom sedišta mijesto za sipanje goriva.
Evidentirano

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7703
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #13 : 07. Srpanj 2015, 18:42:53 »

To šaltanje je velika mana, kakva su iskustva sa nožnim mjenjačem?
Potrošnja je mala jer ima blokadu br.okretaja, zna se koliku snagu i brzinu mora imat motor od 750 ccm.
Evidentirano

corluka

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1862
  • Vozi: Honda nc 750xdct
  • Lokacija: Zagreb
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #14 : 07. Srpanj 2015, 19:22:08 »

Nemozes fulat sa njim. ....honda to napravi kak spada....ja sam isto mislio na nju....ali me nekako vise privlaci vfr1200dct. ..polovna....ono star dvi godine i malo km....

Poslano sa mog GT-I9100 koristeći Tapatalk

Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1626
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #15 : 07. Srpanj 2015, 20:10:39 »

To šaltanje je velika mana, kakva su iskustva sa nožnim mjenjačem?
Potrošnja je mala jer ima blokadu br.okretaja, zna se koliku snagu i brzinu mora imat motor od 750 ccm.

Zna li se? :misli:
Reci nam.
Evidentirano

Author

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1477
  • Vozi: Suzuki V-Strom 650XT
  • Lokacija: DE / HR
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #16 : 07. Srpanj 2015, 20:20:44 »

ni blizu za usporedbu sa npr. malim zecom, ovo je motor za uživanje, lagano, daleko... nikako sportski
Evidentirano
Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7703
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #17 : 07. Srpanj 2015, 20:23:40 »

Zna li se? :misli:
Reci nam.



Takva konstrukcija agregata sigurno više od 6,500 okretaja.

using Tapatalk

Evidentirano

Tmax

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1176
  • Vozi: AT&SH150&Z350i
  • Lokacija: CE
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #18 : 07. Srpanj 2015, 20:31:55 »



Takva konstrukcija agregata sigurno više od 6,500 okretaja.

using Tapatalk

??
Pa ova konstrukcija je "pola" hondinog auto motora od 1400ccm sa malim preinakama. Nije namijenjen višim okretajima.
Inače je to u tom pogledu "manjak" snage u usporedbi sa konkurencijom bezpredmetno stavljat u prvi plan. Motor je razvijen sa drugim ciljem.
Njegov okretni momenat u nižem broju okretaja je veči od mnogo snažnijih konkurenata (68Nm kod 4750 okretaja), pa kod vožnje ne dobiš osječaj da mu nešto fali, a opet imajte na umu komu i čemu je ovaj motor namijenjen. 
« Zadnja izmjena: 07. Srpanj 2015, 20:48:48 Tmax »
Evidentirano

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7703
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #19 : 07. Srpanj 2015, 20:36:52 »

Dobro.

using Tapatalk

Evidentirano
 

fenomenmk

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Lokacija: Skopje, Makedonija
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #20 : 07. Srpanj 2015, 20:58:10 »

Danas rezervirao jedan, buduchi da kod nas (Makedonija) nema (momentalno) DCT verziju morao sam uzeti sa klasicnim menjacem. DCT se mora naknadno naruciti, cekati, i nemoze se dobiti dodatnog popusta.
Motor chu preuzeti iduci tjedan nadam se. U svetu motora dolazim sa Beverly 350st i nikad nisam vozio motor sa menjacem, nadam se da necu imati problem pri transferu.
Javim kako sam prosao :)
Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1626
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #21 : 08. Srpanj 2015, 00:16:13 »



Takva konstrukcija agregata sigurno više od 6,500 okretaja.

using Tapatalk

Zašto jedan cb500 vintage '93 iz svoja dva cilinda izvlači više ks od Tmaxa?  :misli: :mrgreen:
Evidentirano

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7703
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #22 : 08. Srpanj 2015, 05:52:46 »

Zašto jedan cb500 vintage '93 iz svoja dva cilinda izvlači više ks od Tmaxa?  :misli: :mrgreen:



Ko jebe T maxa.

using Tapatalk

Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3416
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #23 : 08. Srpanj 2015, 11:11:26 »

Zašto jedan cb500 vintage '93 iz svoja dva cilinda izvlači više ks od Tmaxa?  :misli: :mrgreen:

Zato sto 93. nije bilo E-Normi. Ispusni plinovi i tako to.
Evidentirano

doms

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 208
  • Vozi: HONDA NC700XD
  • Lokacija: Novska
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #24 : 08. Srpanj 2015, 12:17:34 »

Gledajte, ja sam dugo prucavao motore prije nego sam kupio. Ova Honda je idealna za pocetnike i one koji dolaze sa skutera. Takodjer je odlicna za ajmo reci nezahtjevne vozace, da ne kazem normalne. Motocikl zaista trosi oko 3.5 litre. ide jako pristojni i vuce doslovno od nule. Ostavlja puno bolji dojam nego bi netko rekao za tih 52 ks. Isto to ce te procitati u svakom testu. Stvar je u okretnom momentu. Usporedju ju ga sa modernim diesel motorima. Npr. Tdi sa 90 ks koji nekad vozim ostavlja realno puno bolji dojam od 1.6 benzinca sa 115 ks koji imam. Tako je to i sa ovom hondom. Kako god ju vozis nisam primjetio da ide preko 6000 okretaja, a na 6500 je crveno.

Konstantno vuce do nekih 150 kmh a onda lagano do 175kmh i rekao bih da je to vrhunac. Za prosjecnog putnika dovoljno. Lijepo radi i ima dubog zvuk. Tu i tamo se osjete vibracije ali nista strasno.  Ja sam sa mjenjacom zadovoljan i uglavnom ga vozim u D modu i tu i tamo prebacim u nizu. Istina, po meni prerano prebaci u 6 brzinu ali kad se naviknes na niske okretaje ne smeta ti. Uostalom uvijek mozes voziti u sport modu ili rucno. Kad sam isao na more onda definitivno treba voziti u sport modu jer puno bolje mjenjac reagira na gas i opterecenja na uzbrdicama.

Obican D mod je dobar za krstarenja po ravnicama. Recimo ako vozis oko 100 kmh. tak ti je svjedno dali si u sport ili D modu. Uvijek je u 6 brzini. To je jednostavno takav motor i tko zeli da se vrti, neka ga preskoci. Nedavno sam vozio yamahu fazera i skroz mi je cudan bio. Do tih 6000 okretaja njti ne vuce pravo, ni priblizno kao honda, istina kada ode dalje u visoke okretaje onda je neusporedivo jaci, ali se jako dere i odaje dojam kao da sam na utrci. Meni za nekakvo svakodnevno putovanje ova honda bolje lezi.  Naravno fazer je skoro duplo jaci i brzi kome to treba.

Honda ima pretinac tamo gdje je obicno rezervoar i tamo ima mali alat, akumulator, dokumente i stane full face xl kaciga.. Vjerojatno i veca. Rezervoar je ispod suvozacevog sjedala i otvara se kljucem. Meni to nije nedostatak jer imam sva tri kofera, pa ne bih nista vezao ne to mjesto. Onaj tko bi to radio, njemu moze smetati.
Ima rucnu kocnicu jer dct mjenjac je u neutral poziciji kada je motor ugasen, pa ga ne mozes ostaviti u brzini.
Ja imam jos poviseni orginal vizir koji dobro dodje. Grijane rucke sa zastitom od vjetra sto je doista odlicno. Centralni nogar, chrash barove sa maglenkama i sva tri kofera. I naravno straznji blatobran. Nosac za GPS itd.. Nije sve orginal Honda, ali doista lici onoj sto je netko stavio u postu gore koja ima full opremu.

Uglavnom svaka preporuka za svakoga tko trazi malu potrosnju, udoban i agilan motocikl koji doista dobro izgleda i koji ima servisne intervale svakih 12000 tisuca.
Evidentirano
 Str: [1] 2 3 ... 69   Gore
 

Stranica je generirana za 0.294 sekundi uz 20 upita.