Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 66 67 [68] 69   Dolje

Autor Tema: NC750 X/S DCT  (Posjeta: 163984 )

b69201

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 243
  • Vozi: Honda NC700X ABS
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1675 : 17. Lipanj 2019, 14:03:25 »

Ja u svoj NC iz 2012 točim isključivo 95 jer je tako stajalo u uputama. Moje iskustvo je slijedeće.
Od Zagreba do S.Broda sam spržio kompletan rezervoar goriva zbog vožnje na visokim obrtajima, mislim da sam potrošio možda 13.6 litara  :) Dakle, preko 140 NC troši strašno. Na 150-160 koliko sam pod punim teretom vozio troši gornju količinu a koliko je to po kilometru nikada iz straha nisam izračunao.
Po gradu, dakle kad se stalnmo vozim po principu stani/kreni troši oko 4.8 litara.
MEĐUTIM, kad izađeš iz grada i voziš 70-90-110-130 i ponašaš se razumno, sa dva putnika moj motocikl (mjereno neki dan) preko prevoja Karaula, Sarajevo-Tuzla-Brčko i nazad troši 3.7-3.8 litara. Mislim da je ova manja brojka jer je u mjerenje ušlo 40 kilometara teške gradske vožnje.
Kakav je odnos spram 98 i 100 to zaista ne znam, ali ne bih rekao da to može donijeti osjetnu razliku iučemu, ali to opstavljam ljudima koji se puno bolje razumiju u sve skupa da prosude.
Evidentirano
Tarik
er5, cb500f, nc700x

stalker

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Honda NC750XDG, Hyosung MS3-250
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1676 : 21. Lipanj 2019, 18:57:31 »

Stiglo mi vrijeme zamjene ulja na 36 kkm i u potrazi sam za Hondinim 10W30 uljem koje sam do sada u ovlaštenom servisu redoviti koristio u dosadašnjim zamjenama.
Pošto su mi ovlašteni servisi daleko a više nisam u garanciji da  moram kod njih, ispada mi je povoljna prigoda da kupim Motul 5100 10W40 pa će on sljedećih dana  Hondu.

RideHard

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1646
  • Vozi: CBR 1000F '96.
  • Lokacija: Tuzla
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1677 : 22. Lipanj 2019, 22:42:54 »

Stiglo mi vrijeme zamjene ulja na 36 kkm i u potrazi sam za Hondinim 10W30 uljem koje sam do sada u ovlaštenom servisu redoviti koristio u dosadašnjim zamjenama.
Pošto su mi ovlašteni servisi daleko a više nisam u garanciji da  moram kod njih, ispada mi je povoljna prigoda da kupim Motul 5100 10W40 pa će on sljedećih dana  Hondu.

Ja bi ti preporucio Motul 7100 10W40
Evidentirano
www.honda-motori.ba / www.moto-shop.ba  Some dream to escape reality, some to change it forever - Power of dreams -  Soichiro Honda
faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death

stalker

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Honda NC750XDG, Hyosung MS3-250
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1678 : 25. Lipanj 2019, 12:12:42 »

Originalno ulje je semisint i to bi bilo najpoželjnije jer je dokazano OK. Ja sam u ostalim dvokotočima zadnjih 4-5 godina koristio Repsol i također nemam zamjerki ali prijatelj koji vozi FJR 1300 mi kaže da je Motul 5100 optimalan izbor... Čak mi ni cijena nije presudna već udaljenost od Honda dealera.
Ovaj put će biti Motul a za ubuduće ćemo vidjeti...
 

RideHard

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1646
  • Vozi: CBR 1000F '96.
  • Lokacija: Tuzla
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1679 : 25. Lipanj 2019, 19:18:22 »

U servisu radi optimizacije troskova servisa se nudi uvijek povoljnija varijanta. U servis otidji sa svojim boljim uljem (sintetickim) niko ti nece reci da nisi to ulje trebao sipati u svoj motor. Moze im samo biti krivo sto pare nisi ostavio kod njih i za ulje.
Evidentirano
www.honda-motori.ba / www.moto-shop.ba  Some dream to escape reality, some to change it forever - Power of dreams -  Soichiro Honda
faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death

dani83

  • Svetac i prosvjetitelj naroda
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2144
  • Vozi: Fazer 8
  • Lokacija: Osijek
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1680 : 30. Lipanj 2019, 08:20:40 »

Originalno ulje je semisint i to bi bilo najpoželjnije jer je dokazano OK. Ja sam u ostalim dvokotočima zadnjih 4-5 godina koristio Repsol i također nemam zamjerki ali prijatelj koji vozi FJR 1300 mi kaže da je Motul 5100 optimalan izbor... Čak mi ni cijena nije presudna već udaljenost od Honda dealera.
Ovaj put će biti Motul a za ubuduće ćemo vidjeti...

Otkad to proizvodjaci motora proizvode ulje?
Evidentirano
Gustava Flauberta:
"Tri su uslova da čovjek bude sretan: treba da bude glup, sebičan i da je dobrog zdravlja; ali ako prvi uslov nije ispunjen, sve je propalo."

stalker

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Honda NC750XDG, Hyosung MS3-250
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1681 : 01. Srpanj 2019, 00:12:37 »

Motul je već unutra sljedećih 12000 km.
Honda kao ni ostali proizvođači vozila ne proizvodi motorna ulja već ih uzima od nekog renomiranog proizvođača prodaje pod svojim imenom. Tako kod Yamahe imamo Yamalube a tako je i s brojnim drugim markama.  Kod izbora ulja je bitno da je odgovarajuće gradacije koja ovisi o uvjetima eksploatacije i da ima istu specifikaciju kao i ono koje tvornica preporuča. Duboko sam uvjeren da danas nema loših ulja. Imaju samo dobra i još bolja a i jedna i druga će odraditi svoju funkciju uz uvjet da ih redovito kontroliramo i mijenjamo postivajući pri tom eventualne specifičnosti motora i uvjete eksploatacije.

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

aris

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6
  • Lokacija: šibenik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1682 : 03. Srpanj 2019, 11:52:22 »

evo par savjeta iz mog dvogodišnjwg iskustva sa ovim niti skuterom a bogme niti motorom.
šta se tiče samog mjenjača to je katastrofa,mislim na dct,u automatskom modu šalta bez veze,prebrzo,kad je gradska vožnja u pitanju iz druge u prvu prerano šalta,osječaju se poprilično veliki trzaji.a to klapanje kad ide iz prve do treće izgleda kao da mi netko vadi zube bez injekcije,ja sa mojim imam i probleme,najprije ispod lijevog cilindra malo vlažilo ulje.ok,popravljeno jer je još pod garancijom,e sada novi problem,nešto cvili na malom gasu,šta je u pitanju neznam a mislim da i u servisu ne znaju,potrošnja goriva vrlo mala,ispod sica mogu stati rukavice i pojas i prometna,održavanje tj servis 750 kn jednom godišnje,najgore od svega kod ovog križanca je getriba.moja preporuka,preskup je i ne vrijedi taj novac,dalje od toga križanca,za ovaj novac bolje je kupit motor jer možete birati japanca za 80.000 kuna ili ako želite skuter onda neka to bude zaista skuter,ja sam razoćaran sa ovim križancem i tako mi je žao da sam doslovno bacio novac u vjetar
« Zadnja izmjena: 03. Srpanj 2019, 12:05:37 aris »
Evidentirano

aris

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6
  • Lokacija: šibenik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1683 : 03. Srpanj 2019, 12:01:07 »

pozdrav,
obraćam se ovom gospodinu koji kaže da je ruting puno prodao i da je on serviser,
nahvalili ste ga nema šta,eto ja nemam tu sriću da kažem da mi je dobar
20000 tk i dva problema.serviser ne zna zašto se čuju škripanje tj cvili kao remen kod automobila na malim okretajima,katastrofa kvalitete.cili život vozim samo honde.ovo je osma i definitivno najgora opcija,imam hondu civic,ovu jadnu integru-nova,dvije kopačice honda i sada više nemam povjerenja u hondu
Evidentirano

sanchez

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 129
  • Lokacija: Južno od obzora
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1684 : 03. Srpanj 2019, 15:24:32 »

evo par savjeta iz mog dvogodišnjwg iskustva sa ovim niti skuterom a bogme niti motorom.
šta se tiče samog mjenjača to je katastrofa,mislim na dct,u automatskom modu šalta bez veze,prebrzo,kad je gradska vožnja u pitanju iz druge u prvu prerano šalta,osječaju se poprilično veliki trzaji.a to klapanje kad ide iz prve do treće izgleda kao da mi netko vadi zube bez injekcije,ja sa mojim imam i probleme,najprije ispod lijevog cilindra malo vlažilo ulje.ok,popravljeno jer je još pod garancijom,e sada novi problem,nešto cvili na malom gasu,šta je u pitanju neznam a mislim da i u servisu ne znaju,potrošnja goriva vrlo mala,ispod sica mogu stati rukavice i pojas i prometna,održavanje tj servis 750 kn jednom godišnje,najgore od svega kod ovog križanca je getriba.moja preporuka,preskup je i ne vrijedi taj novac,dalje od toga križanca,za ovaj novac bolje je kupit motor jer možete birati japanca za 80.000 kuna ili ako želite skuter onda neka to bude zaista skuter,ja sam razoćaran sa ovim križancem i tako mi je žao da sam doslovno bacio novac u vjetar

Ti si prvi za kojeg citam da ima ovakva iskustva. Ja ga vozim vec tri godine i nemam ama bas nikakve zamjerke na motor. Ide ko violina. Ispod sica ne moze stat nista, a u prtljaznik u "fake" rezervaru stane integralna kaciga bez ikakvog problema. Isti takav agregat i getriba ugraduju se u NC750S, NC750X, integru i ADV i kod ovog "new concepta" honda je napravila pun pogodak.
Evidentirano

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 912
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1685 : 03. Srpanj 2019, 15:43:26 »

Ka prvo kriva tema. Čovik ima Integru i tek negdi kasnije u tekstu se to može skužit. Čim je spomenija sic, jasno je bilo da se ne radi o NC-u. A šta se kvarova tiče, jebiga...roba s greškom.

@aris
Svi smo čuli za slučajeve ala Mazda 6 krepala mašina nakon misec dana. Passat krepa, čovik dobija drugog u garanciji krepa i taj. Sva roba ma koja god to bila ima određeni broj koji izađe s greškom. Nisi ima sriće i to je to. Al jaaako je teško nać izjave na internetu ka šta je ova tvoja. Ti bi definitivno treba žešće udrit po garanciji jer te netko masla.

Za gradsku vožnju od 20-30 km/h se slažem. Klika bezveze i čak se ni manualnom vožnjom ne može puno postić. Za normalnu vožnju pored 3 sportska moda, jednog Drive moda i manualnog moda mislim da je bespredmetno raspravljat je li minja brzine pogrešno. Opcija je mali miljun i samo triba pronać svoj stil.
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

stalker

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Honda NC750XDG, Hyosung MS3-250
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1686 : 03. Srpanj 2019, 16:30:38 »

O mjenjaču smo više puta pisali a i ja sam nekoliko puta spomenuo da automatika u gradskoj vožnji stani-kreni nije idealna a i ne može biti jer nema oči da predviđa situaciju poput vozača koji neće šaltati u drugu kad vidi da će nakon nekoliko metara morat smanjit brzinu ili skroz stati. Ako mi baš dosadi to prečesto šaltanje i onda tipkama + i - sam odredim tempo što je znatno bliže pravom manualnom mjenjaču čak uz prednost da ne moraš kod svakog zaustavljanja provjeravati jesi li ušaltao u prvu.
Žao mi je zbog problema koje ima gospodin ali moguće da je izgleda imao zlu sreću. Pratim i strane forume s ovim tipom motora i mjenjača i nisam još čuo da se netko požalio na ovakve greške koje on navodi. Pogreške u proizvodnji i završnoj kontroli kvalitete se događaji najboljim što nikako ne opravdava Hondu niti je utjeha arisu. Rješenje je mučan postupak u kojem treba biti uporan i dosadan u komunikaciji s servisom i ne pristati ni na kakve kompromise već goniti "mak na konac".

stalker

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Honda NC750XDG, Hyosung MS3-250
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1687 : 08. Srpanj 2019, 22:15:41 »

Poznanik koji vozi NC 700 je imao problem s lošim akumulatorom (jer rijetko vozi motor) i pošto nije mogao upaliti, uspio ga je upaliti na guranje. Međutim nakon toga mu se upalila narančasta lampica "check engine" i sad je u strahu što dalje ikako to riješiti.  Nisam vidio motor i ne znam više detalja jer smo se samo telefonski čuli. Savjetovao sam mu da napuni akumulator te da ga odspoji s motora i nakon toga ponovno spoji te vidi hoće li se greška resetirati. Ovlašteni Honda servis je daleko a kompjuterska dijagnostika tek pusta želja... 

hondimir

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1847
  • Vozi: honda cb 250 rs '84, honda cbr 600 f 96', beverly
  • Lokacija: Slano,Dubrovacko primorje
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1688 : 09. Srpanj 2019, 11:20:40 »

Zar ne može neki meho s laptopom i softverom ući u komp i poništit grešku (code) ?! :misli:
Evidentirano
Konobar,donesi prozor da skočim!
Toliko smo nesavršeni da očekujemo od strojeva da budu besprijekorni.

TomoT

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 23
  • Vozi: NC Integra
  • Lokacija: Dugi Rat
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1689 : 14. Srpanj 2019, 18:54:31 »

Malo mi je naivno kad kupiš motor/skuter pa krenaš kritizirat njegove već poznate nedostatke,od početka  predstavljanja Integre znalo se za mizeran prostor ispod dica.Također kupit a prije toga ne isprobat..Tko god je sio na Hondu s ovakvim kumplugom skužio je da triba malo prakse i iskustva za "predvidit" softversko šaltanje i sam tipkicama + ili - pravovremeno pribacit i smanjit  malo neobično šaltanje između prve dvi brzine.Također malo osjećaja na gasu i može je se lipo vozit bez trzaja,stvar prakse,"uha" i iskustva.O kvarovima je ovako naslipo nezahvalno komentirat,vjerovatno sam među većinom sretnika kojima  40tak tisuća  radi bez greške.
Evidentirano

aris

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6
  • Lokacija: šibenik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1690 : 19. Srpanj 2019, 11:33:32 »

par bi riči još reka u vezi Integre 750,sve je ok samo taj automatski mjenjač je katastrofalan ali samo po gradu,moram reći i neke pozitivne strane,udoban je za vozit,krivine drži perfekt,vrlo mala potrošnja goriva,er sad ono loše,ta glupa getriba za po gradu ajme majko,kad voziš u prvoj a triba bi pribacit u drugu onda je problem ako se vozi u nekoj koloni,nije za prvu a nije ta drugu,vrlo osjetljiv na gasu i zna trzati kad dodaješ gas,lupa do treće brzine ka sam vrag.boli glava od klapanja,e sad bi ja ovako reka;da su napravili sa variomatom bez ikakvih brzina to bi bija najbolji skuter na svitu sa sportskim karakteristikama a ovako sa ovom getribom katastrofa,vozim ga dvi godine i priša 20000km,znam ga u dušu
Evidentirano

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 912
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1691 : 19. Srpanj 2019, 11:47:07 »

A da je variomat onda ne bi to bilo to. Nema šušta niti zvuka. Ne moš šaltat nižu kad ubrzaješ, jebeš to.

A ka može se ubacit u manual pa u prvoj rastizat samo triba lagan na gasu bit pri otpuštanju ručice. Zgodno bi bilo da postoji ručica kuplunga pa vozit u drugoj u manualu i stiskat kuplung kad je sporije.
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 854
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1692 : 19. Srpanj 2019, 17:36:33 »

Tko se uopce sjetio radit automatik na motorima.... nula bodova,
Jos kad pocnu sami vozit

Kud ovo ide....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

oceangoing

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1105
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1693 : 19. Srpanj 2019, 18:00:13 »

Tko se uopce sjetio radit automatik na motorima.... nula bodova,
Jos kad pocnu sami vozit

Kud ovo ide....


Sent from my iPhone using Tapatalk

  Tko kaže da je ovo motor?  Skuter je to koliko mi god šutjeli o tome   :LOL: :LOL:
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4847
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1694 : 19. Srpanj 2019, 20:14:44 »

Tko se uopce sjetio radit automatik na motorima.... nula bodova,
Jos kad pocnu sami vozit

Kud ovo ide....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Pa imas vec seamless shifting u motogp-u a i BMW GS( i drugi skupi benveji),Multica,KTM 1290 serijski dolaze sa quickshifterom/auto blipperom( znaci minjanje brzina prema gore i prema dole bez kumplung)
Takvo je vrime.DCT je pun pogodak.izbacija je uporabu noge.sad na livoj ruci imas botunice.samo eto triba vrimena da ga ustimaju....


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka
 

robi1kenobi

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 13
  • Lokacija: Zagreb
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1695 : 19. Srpanj 2019, 22:02:04 »

Ima i Aprilia svoj veliki skuter s automatskom getribom - Mana 850.
Meni osobno je to poprilicno bezveze (aut. getribe na motorima), ali svakako ima svoju publiku
Evidentirano

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 854
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1696 : 19. Srpanj 2019, 22:31:47 »

Pa imas vec seamless shifting u motogp-u a i BMW GS( i drugi skupi benveji),Multica,KTM 1290 serijski dolaze sa quickshifterom/auto blipperom( znaci minjanje brzina prema gore i prema dole bez kumplung)
Takvo je vrime.DCT je pun pogodak.izbacija je uporabu noge.sad na livoj ruci imas botunice.samo eto triba vrimena da ga ustimaju....


Sent from my internet mobile device

Ma ok, tehnika ide naprijed, imam ja na autu shifter na volanu bez kumplunga, i to mi je ok za auto, ali nekako za motor, ne.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

stalker

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Honda NC750XDG, Hyosung MS3-250
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1697 : 19. Srpanj 2019, 23:41:44 »

Tako sam i ja mislio dok nisam kupio DCT. Opirao sam se mjesec dana i nadao se da će se odnekuda pojaviti neki primjerak sa maulanim mjenjačem. Šago i Ivan Šola me uvjeravali da je to pun pogodak i na kraju uvjerili tako da sam kupio tada jedini dostupan primjerak  Honde NC 750 . I danas mi nije ni najmanje žao jer ima puno više prednosti nego nedostataka. Jučer sam baš okrenuo 38 000 km i kad bih opet kupovao novi motor prvi izbor bi bio da ima DCT mjenjač.  Priznajem da mi je gust sjesti na motor s manualnim (nožnim) mjenjačem i i kratko se izguštati šaltanja ali za dugoročno bez razmišljanja je automatika.

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 854
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1698 : 19. Srpanj 2019, 23:45:54 »

Pojam “dugorocno bez razmisljanja” mi nije bas djir za motor.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

sanchez

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 129
  • Lokacija: Južno od obzora
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1699 : 20. Srpanj 2019, 08:24:18 »

Pa imas vec seamless shifting u motogp-u a i BMW GS( i drugi skupi benveji),Multica,KTM 1290 serijski dolaze sa quickshifterom/auto blipperom( znaci minjanje brzina prema gore i prema dole bez kumplung)
Takvo je vrime.DCT je pun pogodak.izbacija je uporabu noge.sad na livoj ruci imas botunice.samo eto triba vrimena da ga ustimaju....


Sent from my internet mobile device

 :palacgore: :palacgore: tako je
Evidentirano
 Str: 1 ... 66 67 [68] 69   Gore
 

Stranica je generirana za 0.432 sekundi uz 20 upita.