Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 64 65 [66] 67 68 69   Dolje

Autor Tema: NC750 X/S DCT  (Posjeta: 168568 )

Luk6a

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 263
  • Vozi: FJR
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1625 : 17. Prosinac 2018, 09:29:57 »

Ide to i s kuferima, doduše ne čupa volan iz ruke ali se može skroz pristojno vozit. Ajde stalker nastavi s detaljima.....
Evidentirano

b69201

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 243
  • Vozi: Honda NC700X ABS
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1626 : 17. Prosinac 2018, 10:04:49 »

Da li možete nastaviti temu o Hondi NC750x i reći mi da li imate iskustva sa vožnjom udvoje i sa 3 kofera s obzirom na samo 55 KS ?

Ovako, ja ti mogu dati iskustva za 700x tako da bi za 750x trebalo biti bolje obzirom na još kojeg konja i malo bolje performanse. Ja i supruga putujemo često kilometraze od nekih 500-600 km/dnevno. Teški smo 85+60 kg , a imamo kofere 2x35 + 46 + tank torbu od 30L i pun false tank. Mislim da nosimo najmanje još 40 kilograma, ako ne i više.

Po magistralnim ide bez problema, troši normalno, ima snage za preteći bez problema mada na brzinama oko 100kmh treba malo i razmišljati, trom je pod teretom tako da nemoj očekivati neki savršen response. Na autoputevima do 130kmh troši normalno, oko 140 već troši mnogo, a preko 150kmh tako pod teretom troši toliko da smo mi na teškoj rezervi došli od zagreb-istok (petrol pumpa) do Slavnoskog broda, Petrol pumpa. Dakle, troši mnogo. To ti je možda bilo nekih 180 kilometara sa 13,5 litara goriva.

Upravljivost je generalno odlična, nikad nije kompromitovana težinom, Ivan sedlo kod nas, tu se redovno lome motociklisti, bez problema, isto je i sa svakim drugim prevojem. Dakle to ti ne bi trebao biti problem. Zbog niskog težišta stavilan je gotovo uvijek. Jedino nemoj tako udvoje i pod teretom mnogo mimo ceste, nije to motocikl za to.

Nadam se da sam pomogao.
Evidentirano
Tarik
er5, cb500f, nc700x

Nexie

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 143
  • Vozi: MT-10, ZX10R, Gilera NEXUS 500i SP
  • Lokacija: Zagreb
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1627 : 17. Prosinac 2018, 10:08:09 »

Kak se pokazao Model sa automatskim mjenjacom?
Mozda bi nexus zamjenio sa X modelom.
Evidentirano

b69201

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 243
  • Vozi: Honda NC700X ABS
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1628 : 17. Prosinac 2018, 10:35:08 »

Kak se pokazao Model sa automatskim mjenjacom?
Mozda bi nexus zamjenio sa X modelom.

Kažu da je odličan. Ja ga neam ali mislim da ne griješe, nisam još čuo da je neko imao problem.
Evidentirano
Tarik
er5, cb500f, nc700x
 

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 925
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1629 : 17. Prosinac 2018, 13:42:39 »

Ne znam jesam li ovo prije pisa al NC750X je tenk na vitru...tenk! Vrhunska stvar kad te na putu uvati jaka bura ili jugo. Ako nisam dovoljno naglasija....tenk!!!  :mrgreen:
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

b69201

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 243
  • Vozi: Honda NC700X ABS
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1630 : 17. Prosinac 2018, 15:01:07 »

Ne znam jesam li ovo prije pisa al NC750X je tenk na vitru...tenk! Vrhunska stvar kad te na putu uvati jaka bura ili jugo. Ako nisam dovoljno naglasija....tenk!!!  :mrgreen:

Istina!
Evidentirano
Tarik
er5, cb500f, nc700x

1.Kor.13

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6
  • Vozi: Honda Varadero 1000
  • Lokacija: Delnice
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1631 : 18. Prosinac 2018, 22:50:39 »

Citat:
Ide to i s kuferima, doduše ne čupa volan iz ruke ali se može skroz pristojno vozit. Ajde stalker nastavi s detaljima.....
Ovako, ja ti mogu dati iskustva za 700x tako da bi za 750x trebalo biti bolje obzirom na još kojeg konja i malo bolje performanse. Ja i supruga putujemo često kilometraze od nekih 500-600 km/dnevno. Teški smo 85+60 kg , a imamo kofere 2x35 + 46 + tank torbu od 30L i pun false tank. Mislim da nosimo najmanje još 40 kilograma, ako ne i više.

Po magistralnim ide bez problema, troši normalno, ima snage za preteći bez problema mada na brzinama oko 100kmh treba malo i razmišljati, trom je pod teretom tako da nemoj očekivati neki savršen response. Na autoputevima do 130kmh troši normalno, oko 140 već troši mnogo, a preko 150kmh tako pod teretom troši toliko da smo mi na teškoj rezervi došli od zagreb-istok (petrol pumpa) do Slavnoskog broda, Petrol pumpa. Dakle, troši mnogo. To ti je možda bilo nekih 180 kilometara sa 13,5 litara goriva.

Upravljivost je generalno odlična, nikad nije kompromitovana težinom, Ivan sedlo kod nas, tu se redovno lome motociklisti, bez problema, isto je i sa svakim drugim prevojem. Dakle to ti ne bi trebao biti problem. Zbog niskog težišta stavilan je gotovo uvijek. Jedino nemoj tako udvoje i pod teretom mnogo mimo ceste, nije to motocikl za to.

Nadam se da sam pomogao.
 

Hvala na odgovorima !

Moram promijeniti Varadero mada teška srca jer za mene ima samo jednu manu, pretežak je.
Uvijek putujemo u dvoje s punim koferima i još toga te kada stanem ako ga na vrijeme ne zadržim odosmo mi u horizontalu.
Ima dosta visoko težište i zato je nestabilan ali samo na mjestu. Kada krene miran je i vozi se kao bebica.
E sada kako preći sa 95 KS i 98 Nm na 55 KS, a NC750x mi se sviđa po svim parametrima.
Kao u svemu tako i ovdje najbolje je prije isprobati.
U Hondi Domžale (Slovenija) rekli su mi da se nakon travnja mogu isprobati svi njihovi modeli. Sat vožnje 35 Eu.
Pa tko voli neka izvoli ali ipak su važna vaša isustva jer za nešto ili nekoga upoznati treba vremena.

Pozdrav iz snježnih Delnica ! Tko će dočekati proljeće ?

Evidentirano

b69201

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 243
  • Vozi: Honda NC700X ABS
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1632 : 19. Prosinac 2018, 09:40:10 »

U odnosu na 95KS to će biti znatna promjena ali mislim da će biti znatna promjena i u troškovima. Na neke ćeš se stvari morati navići, npr. mali rezervoar, manje snage, mnogo niži obrtaji i tiši motor koji se slabije čuje u saobraćaju. Sa druge strane, NC je mega ekonomičan, tank je plastični pa pred zimu ne moraš mnogo brinuti o tome kakav rezervoar ostavljaš, upravljivost je nemjerljiva u odnosu na varadera ako govorimo o gradovima i turističkim naseljima u koja uđeš natovaren ko kamila. On ima svojih prednosti, lijep je to motor, ljudi ga stalno zagledaju. Potpuno opremljen, s koferima i ostalim djeluje kao mnooogo veća mašina. Jedna velika prednost mu je ono što je neko prije rekao, a to je da kad, posebno s povišenim vizirom, naiđeš na kamion koji ti ide u susret, djeluje kao da motor ima 800 kilograma a ne 200. Sjajno se ponaša na vjetru što bi tebi, u tvojim krajevima moglo valjati. Jedno je sigurno, NC nije Varadero.
Evidentirano
Tarik
er5, cb500f, nc700x

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 925
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1633 : 19. Prosinac 2018, 15:17:46 »

Samo isto moram pitat, a šta ne valja sa Stromom? Za u dvoje je to ipak bolje. A i snage ima taman (72ks?), jer ajmo bit realni 55ks je ipak nekako kompromis nego išta drugo. Segment vitra bi ipak triba bit nešto lošiji prema izvještajima dugogodišnjih vozača stroma, iako najnoviji ima spušten auspuh i vjerojatno nešto niže težište. Za NC je istina da ga možeš vozit 2km/h bez problema. Lakše nego integru npr. Ovjes bi triba bit mekši na stromu, a i veće prednje kolo ima.

1.Kor.13 kolika je suvozač(ica)? Meni je žena dosta visoka i nije baš bila neka srića na NC-u. Sic je užasno uzak i bez proširivanja nema smisla. Preko 175 cm visine je sve mučenje po meni. Na stroma se npr. mogu produžit suvozačeve oslonci za noge bez problema dok je to na nc-u praktički nemoguće.
« Zadnja izmjena: 19. Prosinac 2018, 20:15:13 Cvitalo »
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

Mali_r

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 216
  • Vozi: NC700X
  • Lokacija: Pozega, Varazdin
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1634 : 19. Prosinac 2018, 16:48:49 »

Pozdrav ekipa,

1.Kor.13 mi je poslao privatnu poruku vezano za moja iskustva s NC-om. Sad vidim da imamo i aktivnu temu na forumu. U zadnje vrijeme nisam cesto na forumu. Uglavnom, na svom NC-u sam dosta radio - i prije puta u Centralnu Aziju i nesto poslije puta kad sam naucio lekciju. NC je zadatak polozio s odlicnim. Preko 14 tisuca kilometara, dvoje, natovareni, par tisuca makadama, ponekad dnevne kilometraze preko 900 km, ni sijalica nije pregorila. Poceo sam temu na forumu, ali nisam ju dovrsio. Cekat ce neke mirnije dane. Koga zanima, zena je pisala dnevnik na FB. Stranica je javna samo pretrazite StansExpress.
NC je jako dobra osnova i ako brzinski rekordi nisu prioritet, mozda idealan motor za sire mase. Ako koga budu zanimala moja iskustva, slobodno pitajte. Ako ne reagiram ovdje na temi, onda mi posaljite poruku. Mozda je najinteresantniji dio bio rad na ovjesu. Tu sam vidio najveci napredak. Ostale sitnice su uglavnom vec rijesene. Jedino nisam namontirao scotoiler, al razmisljam o tome. Evo par slika kako NC izgleda sada.
Evidentirano
hey ho let's go!

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 925
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1635 : 19. Prosinac 2018, 20:27:11 »

Super, jel možeš malo pojasnit šta si točno radija i dobija sa ovjesom? Vidim da si Ohlins stavija kojeg najviše preporučuju.
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

1.Kor.13

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 6
  • Vozi: Honda Varadero 1000
  • Lokacija: Delnice
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1636 : 19. Prosinac 2018, 21:26:36 »

Samo isto moram pitat, a šta ne valja sa Stromom? Za u dvoje je to ipak bolje. A i snage ima taman (72ks?), jer ajmo bit realni 55ks je ipak nekako kompromis nego išta drugo. Segment vitra bi ipak triba bit nešto lošiji prema izvještajima dugogodišnjih vozača stroma, iako najnoviji ima spušten auspuh i vjerojatno nešto niže težište. Za NC je istina da ga možeš vozit 2km/h bez problema. Lakše nego integru npr. Ovjes bi triba bit mekši na stromu, a i veće prednje kolo ima.

1.Kor.13 kolika je suvozač(ica)? Meni je žena dosta visoka i nije baš bila neka srića na NC-u. Sic je užasno uzak i bez proširivanja nema smisla. Preko 170 cm visine je sve mučenje po meni. Na stroma se npr. mogu produžit suvozačeve oslonci za noge bez problema dok je to na nc-u praktički nemoguće.


Svaka čast suzukiju v-stromu i 650 i 1000 !

Puno iskustva o njima imam ali samo teoretska i gdje god sam o njima čitao pljuštale su samo pohvale.

Pošto zimi više gledam moto putešvestvija na yt nego što stvarno vozim, jako su mi se dopale vožnje na motorima
koji imaju taj izvrstan uređaj - DCT mjenjač.
Nemože se makina ugasiti kod kretanja, prilikom mijenjanja brzina nema nimalo trzaja (niti udaranja kacige o kacigu), možeš
mijenjati brzine samo ručno ili samo nogom, možeš pustiti automatiku da sama mijenja brzine i to u tri mogućnosti, možeš se više posvetiti prometnoj problematici u velikim gužvama, možeš prilikom iznenadnog kočenja kada si u 6. brzini i staneš u trenu odmah si opet u prvoj a manualno ti treba pola sata da opet dođeš u prvu, možeš pozdraviti lijevom rukom plavušu koja vozi motor ususret kada se i mijenjaju brzine (tu nesmiješ faliti bez obzira na suprugu iza).

Moja supruga je visoka 168 cm a ja 180 cm.  Što veliš Cvitalo ?

Još da velim da DCT mjenjač ima Honda Crosstourer ali je cijena 134.000 kn i AfricaTwin koji je dosta visok motor a i cijena 120.500 kn. Ima drugačiji način atomatike i Yamaha FJR 1300 i cijena 173.000 kn.

Da, sve su to slatki snovi ali ako ih nemamo onda se neće niti ostvariti.

LP !



Evidentirano

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 925
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1637 : 20. Prosinac 2018, 09:42:11 »

Sve si dobro opisa. DCT radi upravo sve to. Onda se nemas sta mislit. Zena je taman visine kako triba. Samo prosirit njen sic i eventualno doradit svoj ako te bude zulja. Nije bas mekano sidit na njemu, al neki se ne zale pa ti vidi po sebi.
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

Mali_r

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 216
  • Vozi: NC700X
  • Lokacija: Pozega, Varazdin
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1638 : 20. Prosinac 2018, 14:29:12 »

Super, jel možeš malo pojasnit šta si točno radija i dobija sa ovjesom? Vidim da si Ohlins stavija kojeg najviše preporučuju.

Nazad je amortizer je od Aprilije RSV V4 2014 s Ohlins oprugom. Originalna Sachs je premekana za NC. Najcesci upgrade o kojemu se prica na stranim forumima. Pase sve na saraf i po dimenzijama. Jedino nije bilo sigurno da li ide amortizer s odvojenim spremnikom ili samo onaj obicni Sachs od Aprilije Tuono. Riskirao sam sa spremnikom, al sve fino stane. Stavio sam bio i riser, minimalni, cini mi se 2-3 cm. Sa offroad gumama je bilo previsoko pa sam skinuo. Na cestovne gume je s riserom taman. Naprijed riser 3 cm i yss ventili s drugacijom gradacijom ulja. Ostavio sam originalne opruge, samo skratio granicnik unutra koliko je bila dimenzija ventila.

Sve skupa, motor za neprepoznat. Nije kao na oblaku kako je bilo na R1200RT kojeg sam imao prije Honde, al ne znam drugi motor u klasi da je udobniji i stabilniji sad s ovim preinakama. Preko pruge sad samo zvuk cujes i nema vise udaraca u kicmu i ispadanja plombi.
Prije ovoga sam vec bio ugradio Shad gel siceve i na duzim turama koristio Air Hawk jastuke na napuhavanje, al to mi se sad cini bespotrebno sa sredjenim ovjesom. Kome je motor neudoban, nek prvo krene s ovjesom pa onda sicevima. Ustedit ce pare.

Koga zaimaju offroad gume, naprijed je u 17 cola jedina opcija Continental TKC 80, a nazad ima vise izbora. Ja sam nazad stavio Mitas E-07 i prezadovoljan sam. Motor je dobio na visini, plus sto su riseri dodali jos koja 3-4 cm. Bez obzira, za offroad je obavezna i metalna zastita. S novim ovjesom, vise ne izbija guvernal iz ruku i gume odlicno drze. Jedino gdje nema pomoci je tezina samog motora. Za moje offroad izlete, a bilo je blata i rijeke do guzice, sve radi perfektno.
« Zadnja izmjena: 20. Prosinac 2018, 14:35:41 Mali_r »
Evidentirano
hey ho let's go!

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 925
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1639 : 20. Prosinac 2018, 15:02:11 »

E to se zove kompletan odgovor.  :palacgore:
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

b69201

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 243
  • Vozi: Honda NC700X ABS
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1640 : 20. Prosinac 2018, 15:45:57 »

Nazad je amortizer je od Aprilije RSV V4 2014 s Ohlins oprugom. Originalna Sachs je premekana za NC. Najcesci upgrade o kojemu se prica na stranim forumima. Pase sve na saraf i po dimenzijama. Jedino nije bilo sigurno da li ide amortizer s odvojenim spremnikom ili samo onaj obicni Sachs od Aprilije Tuono. Riskirao sam sa spremnikom, al sve fino stane. Stavio sam bio i riser, minimalni, cini mi se 2-3 cm. Sa offroad gumama je bilo previsoko pa sam skinuo. Na cestovne gume je s riserom taman. Naprijed riser 3 cm i yss ventili s drugacijom gradacijom ulja. Ostavio sam originalne opruge, samo skratio granicnik unutra koliko je bila dimenzija ventila.

Sve skupa, motor za neprepoznat. Nije kao na oblaku kako je bilo na R1200RT kojeg sam imao prije Honde, al ne znam drugi motor u klasi da je udobniji i stabilniji sad s ovim preinakama. Preko pruge sad samo zvuk cujes i nema vise udaraca u kicmu i ispadanja plombi.
Prije ovoga sam vec bio ugradio Shad gel siceve i na duzim turama koristio Air Hawk jastuke na napuhavanje, al to mi se sad cini bespotrebno sa sredjenim ovjesom. Kome je motor neudoban, nek prvo krene s ovjesom pa onda sicevima. Ustedit ce pare.

Koga zaimaju offroad gume, naprijed je u 17 cola jedina opcija Continental TKC 80, a nazad ima vise izbora. Ja sam nazad stavio Mitas E-07 i prezadovoljan sam. Motor je dobio na visini, plus sto su riseri dodali jos koja 3-4 cm. Bez obzira, za offroad je obavezna i metalna zastita. S novim ovjesom, vise ne izbija guvernal iz ruku i gume odlicno drze. Jedino gdje nema pomoci je tezina samog motora. Za moje offroad izlete, a bilo je blata i rijeke do guzice, sve radi perfektno.

Kad porastem, oću da budem kao ti  :D

Aj sad molim te reci koliko te okvirno koštao taj ovjes?
Evidentirano
Tarik
er5, cb500f, nc700x

stalker

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 393
  • Vozi: Honda NC750XDG, Hyosung MS3-250
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1641 : 22. Prosinac 2018, 00:41:11 »

Vidim probudila se tema a ja nisam par dana navraćao.
Ne znam šta još dodati na sve napisano. Činjenica da sam dvaput kupio NC, prvo s manualnima a potom s DCT mjenjačem dovoljno govori koliko sam zadovoljan s motorom.
Ipak ću napisati moj kraći osvrt, možda će nekom biti zanimljiv...
Motor definitivno nije za mlađe vozače željne dokazivanja i pokazivanja ali je za sredovječne poput mene idealan izbor.
Često putujem udvoje a od ovog ljeta sam pored centralnog Kappa Garda 52 kupio i Kappa Garda 33 bočne kufere. Motor se s njima potpuno neutralno ponaša da ponekad zaboravim da vozim s njima. Supruga mi je sitna s jedva 50 kg ali ja sam blizu stotke tako da uz pune kufere često imam problem sa visinom svjetla pa sam ga morao skroz spustiti da mi ne blicaju oni koji misle da vozim sa dugim svjetlima. To je inače jedna velika zamjerka ovom motoru jer je podešavanje visine snopa svjetla komplicirano i nepraktično a o tome smo već pisali.
DCT mjenjač je definitivno najbolji dio ovog motora i ne bih ga mijenjao ni za što iako sam kod kupovne dugo oklijevao i dvojio uzeti ga ili čekati sljedeću godinu i novu pošiljku manualinih.

Ovo iskustvo sa ovjesom o kojem piše Mali_r je dragocjeno i iako išta budem mijenjao od tvorničkih postavki, to će bili na ovjesu.
Kod nas na jugu nema zimskog sna za motore pa se voze čitavu zimu osim ako je vani kiša.
Tako je i moja NC stalno na cesti o trenutno gazi 33-ću tisuću kilometara.

b69201

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 243
  • Vozi: Honda NC700X ABS
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1642 : 24. Prosinac 2018, 07:57:44 »


DCT mjenjač je definitivno najbolji dio ovog motora i ne bih ga mijenjao ni za što iako sam kod kupovne dugo oklijevao i dvojio uzeti ga ili čekati sljedeću godinu i novu pošiljku manualinih.

Ovo iskustvo sa ovjesom o kojem piše Mali_r je dragocjeno i iako išta budem mijenjao od tvorničkih postavki, to će bili na ovjesu.
Kod nas na jugu nema zimskog sna za motore pa se voze čitavu zimu osim ako je vani kiša.
Tako je i moja NC stalno na cesti o trenutno gazi 33-ću tisuću kilometara.

To su upravo moje dvije dileme. Pričao sam sa kod nas ponajboljim serviserom motocikala, Josipom (Loncom) iz Lepenice o ovom ovjesu i on veli da prvo pokušam sa mekšim uljem u vilama jer to zna napraviti veliku razliku, a kako ja nemam običaj, osim jako kratko, sići sa ceste to bi moglo biti i dovoljno. Eh sad, koliko god da je najbolji, sigurno ne zna baš sve. On također misli da bi (ja imam 700x) korisno moglo biti i novo sjedalo ili silikonski dodatak (radije bih sjedište) ali kao da to radim tek nakon ulja.

Sad se ja pitam koliko se to sve skupa isplati jer 750 ima bolje sjedište i sad tu dolazimo do dct-a jer je taj mjenjač jedino što bi me moglo zaista natjerati da, u narednom periodu, kupim 750X DCT. Ovo mi je tvoje iskustvo, u tom smislu, jako korisno. A kako sa preticanjem? Jel mijenja on to dovoljno brzo ili ti to prebaciš na ono ručno mijenjanje? Kako se ponaša na autoputu pri ono 130-140kmh?

Hvala ti unaprijed.

Evidentirano
Tarik
er5, cb500f, nc700x

stalker

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 393
  • Vozi: Honda NC750XDG, Hyosung MS3-250
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1643 : 24. Prosinac 2018, 18:33:39 »

Kod pretjecanja DCT radi jako dobro. Kad energično odvrneš gas on šalta dvije niže što ćeš rijetko uraditi sa manualnim mjenjačem a tako brzo u desetinkama sekunde ne možeš ni teoretski.
U laganoj vožnji mu treba jedan trenutak da "shvati" kakoti treba ubrzanje prije nego li prešalta u nižu ali to nije toliko dramatično. Osim toga uvijek imaš pod prstima tipke +i - pa kad voziš agresivnije i poželiš što bolje ubrzanje, samo palcem lijeve ruke opališ po tipci - i u djeliću sekunde je on u nižoj.
Dok sam vozio prvu NC s manualnim mjenjačem, često se događalo da se kod šaltanja supruga otraga svojom kacigom zalijepi u moju. S automatikom toga gotovo pa nikad nema.
Trebam pojasniti da "ručno mijenjanje" kao zaseban mod nije ono kad želiš ručno šaltati brzine. U svakom modu ( S3, S2, S1, D i M) možeš ručno mijenjati brzine kad i kako poželiš a ograničenje je jedino usklađenost stupnja prijenosa, brzine kretanja i broja okretaja ( ne možeš npr. pri 100 km/h šatlati u prvu ili pri 30 km/h u šestu ...)
Čak ni manulani M mode nije potpuno manualni već poluautomatski. U M modu sam mijenjaš brzine tipkama dokle god je su okretaji motora unutar radnog opsega. Ukoliko ti okretaji porastudo "crvenog polja" automatika će sama prebaciti u viši stupanj prijenosa a isto tako kad ti okretaji padnu ispod dolje granice automatika unatoč manualnom modu sama šalta nižu.
Također će ti automatika u M modu sama čim se zaustavljaš i staneš mjenjač ubaciti u prvu tako da u gradskoj vožnji i pored M moda na semaforima ne moraš razmišljati u kojoj si brzini.
Na autoputu također u vožnji možeš odabrati najpovoljniji mod u kojem želiš da se voziš a modove možeš neograničeno mijenjati tijekom vožnje.
DCT nije savršenstvo ali je vrlo blizu. Kako sam već više puta napisao, automatika nema oči da vidi, prati i predviđa okolnosti u prometu pa posebno u gradskoj vožnji ne može trenutno reagirati kad netko ispred tebe naglo uspori ili ubrza, kad se dinamika vožnje brzo mijenja stani-kreni-ubrzaj-uspori. Tada može nervirati kad ti automatika svakih nekoliko metara mijenja brzine. Tada je M mod rješenje što se opet jednostavno napravi povlačenjem "okidača" kažiprstom desne ruke.
Ni sam ne mogu vjerovati da sam od gorljivog protivnika postao zagovornik automatskih mjenjača. To što više nema one draži kad prstima lijeve noge napraviš kick up ili down a motor promijeni zvuk, postane ti manje bitno. Ovako se potpuno posvetiš ostalim guštima vožnje i uživaš u slobodi  :0648:

b69201

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 243
  • Vozi: Honda NC700X ABS
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1644 : 25. Prosinac 2018, 08:07:40 »

To što više nema one draži kad prstima lijeve noge napraviš kick up ili down a motor promijeni zvuk, postane ti manje bitno. Ovako se potpuno posvetiš ostalim guštima vožnje i uživaš u slobodi  :0648:

Ma nije me mnogo više briga za tu vrstu zadovoljstva :) Radije bih da ne razmišljam o promjeni stepena prenosa, inače ne vozim agresivno i uvijek na novim relacijama mašim po 40-50 kilometara jer brbljam sa suprugom, dakle, fokus na samo upravljanje mi je nula. Po ovome DCT je definitivno za mene odlična stvar. Naročito automatsko prebacivanje u viši stepen prenosa jer mi se do sad dva puta desilo da uletim u crveno....NC je relativno slab motor pa ga onda po očekivanjim čovjek ponekad potjera nešto više nego što bi trebao. Hvala za iskustvo. Ja sam također rekao da nakon NC-a više ne razmišljam o drugim motorima. Tu je, za mene, Honda napravila savršen motocikl. Naravno, ja sam proćelavi sredovječni čovjek koji sa ženom putuje i već odavno je izgubio poriv za dokazivanje i pokazivanje.

Usput, svima vama koji slavite Božić, želim svu sreću i da u miru, zdravlju i blagostanju pregazite još mnogo kilometara i obiđete još mnoga nepoznata mjesta.

Ugodan dan i danas uživajte s obiteljima i prijateljima.
Evidentirano
Tarik
er5, cb500f, nc700x
 

fawlty82

  • I`am Buttman
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2069
  • Vozi: jaše na tvrdim leđima
  • Lokacija: Karlovac
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1645 : 25. Prosinac 2018, 09:19:37 »

Mali prijateljski savjet, možda manje brbljanja sa suprugom, a više pažnje na cestu i okolinu, pa ćete možda proći i koji kilometar više.
Evidentirano
Vikend natezač kožice!

b69201

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 243
  • Vozi: Honda NC700X ABS
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1646 : 25. Prosinac 2018, 09:27:24 »

Mali prijateljski savjet, možda manje brbljanja sa suprugom, a više pažnje na cestu i okolinu, pa ćete možda proći i koji kilometar više.

Da, da, možda malo pretjerano rečeno da mi je fokus nula, kad biram između nje i vožnje jednostavno isključim suprugu ali u pravu si :)
Evidentirano
Tarik
er5, cb500f, nc700x

Nexie

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 143
  • Vozi: MT-10, ZX10R, Gilera NEXUS 500i SP
  • Lokacija: Zagreb
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1647 : 25. Prosinac 2018, 10:36:47 »

Mali prijateljski savjet, možda manje brbljanja sa suprugom, a više pažnje na cestu i okolinu, pa ćete možda proći i koji kilometar više.

Mudro zbori kolega.
Ja sam skinuo sic i fuzice da imam svoj mir :grin:
Evidentirano

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 925
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1648 : 31. Prosinac 2018, 20:08:01 »

Ukoliko ti okretaji porastudo "crvenog polja" automatika će sama prebaciti u viši stupanj prijenosa

Ovo je neko već negdi reka u ovoj temi...možda upravo ti Stalker. U čistom manualnom rijetko vozim pa nisam previše ni isprobava, al nekoliko puta sam, kad sam vozija baš u manualnom,  doša u stvarno neugodnu situaciju kad sam iša preticat i, kako nisam navika, zaboravija sam šaltat višu. Samo reve u crvenom i ne prebacuje u višu. S obzirom na male okretaje u crvenom motor ne želi nastavit ubrzavat niti povečavat km/h. Gadno kad si u suprotnom traku i triba ti koja sekunda dok se sitiš odreagirat.
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

Mali_r

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 216
  • Vozi: NC700X
  • Lokacija: Pozega, Varazdin
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1649 : 13. Ožujak 2019, 16:46:55 »

Kad porastem, oću da budem kao ti  :D

Aj sad molim te reci koliko te okvirno koštao taj ovjes?

Hm, ne znam sigurno. Kupovao sam jednu po jednu stvar pa valjda nekih 700-800 eura. Sve moras izvana narucivat. Amortizer iz Njemacke, riseri i ventil iz USA, u kod nas kupio ulje i Ohlins oprugu kod Motori Grigic u Velikoj Gorici.
Nije puno obzirom da su samo sicevi bili 400tinjak. Airhawk jastuci na napuhavanje oko 250 s postarinom. Ne moze se mjeriti s dobivenim na izmjenama ovjesa.

Valjda me sve skupa izaslo kojih 2000e. Sigurno moze puno jeftinije preko oglasa.
Opravdanja za ulaganje tolikog iznosa, vjerojatno nema. Meni nije zao. Valjda je sve skupa jos uvijek manje kostalo nego pola GS-a istog godista, a odrzavanje i troskovi su zbilja minimalni i biti ce najmanje u pola i dalje. Sretan sto sam srecu nasao i u 35 kw :) Prije toga su bili GS i dva RT-a.

Ne moze covjek stici sve pokrpat, al sigurno ostane koja kuna vise za put kad je motor skromniji. Moja logika je isla od toga da su mi neke stvari bile neophodne za put od 15 tisuca kilometara. Kasnije nadogradnje su bile iz razloga sto sam na putu stekao ogromno povjerenje u motor pa sam od toga htio napraviti komplet pa kolko da kosta, kosta. Usudio bi se s ovim motorom na kraj svijeta. Nemam vise nikakvih ideja sta bi trebalo jos napraviti. Mozda podmazivanje lanca... Imam sve sta sam htio i spreman sam za iducu avanturu.
Evidentirano
hey ho let's go!
 Str: 1 ... 64 65 [66] 67 68 69   Gore
 

Stranica je generirana za 0.259 sekundi uz 21 upita.