Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 65 66 [67] 68 69   Dolje

Autor Tema: NC750 X/S DCT  (Posjeta: 163971 )

b69201

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 243
  • Vozi: Honda NC700X ABS
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1650 : 14. Ožujak 2019, 10:10:09 »

Valjda me sve skupa izaslo kojih 2000e. Sigurno moze puno jeftinije preko oglasa.
Opravdanja za ulaganje tolikog iznosa, vjerojatno nema. Meni nije zao. Valjda je sve skupa jos uvijek manje kostalo nego pola GS-a istog godista, a odrzavanje i troskovi su zbilja minimalni i biti ce najmanje u pola i dalje. Sretan sto sam srecu nasao i u 35 kw :) Prije toga su bili GS i dva RT-a.
Ne moze covjek stici sve pokrpat, al sigurno ostane koja kuna vise za put kad je motor skromniji. Moja logika je isla od toga da su mi neke stvari bile neophodne za put od 15 tisuca kilometara. Kasnije nadogradnje su bile iz razloga sto sam na putu stekao ogromno povjerenje u motor pa sam od toga htio napraviti komplet pa kolko da kosta, kosta. Usudio bi se s ovim motorom na kraj svijeta.

Drug, hvala ti puno, ja ne bih NC-a dao ni za kakav drugi motor. On ne djeluje posebno impresivno ali je to uporni sposobni Japanac u kojeg se zaista može vjerovati. Mana ovog mog 700X je udobnost na dužim putovanjima premda je udobnost svakog motocikla upitna nakon 200-300 kilometara, a ne nakon 500 ili više koliko ja i supruga prilikom putovanja znamo odvaliti u danu. Ovi prijedlozi su sjajni i mislim da to vrijedi svakog eura.

Hvala još jednom, želim ti sretan put i puno pređenih kilometara :)
Evidentirano
Tarik
er5, cb500f, nc700x

Harkonnen

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 77
  • Lokacija: Zagreb
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1651 : 30. Ožujak 2019, 12:26:42 »

Ako netko razmišlja o ugradnji automatskog podmazivača lanca, ovo je moj primjer. Prije dva tjedna sam bio na servisu sa svojom Hondom NC750x DCT, a između ostalog sam mijenjao i lanac i lančanike. Nisam baš nešto redovan i vrijedan po pitanju čišćenja i podmazivanja lanca, pa oduvijek "maštam" o ugradnji automatskog podmazivača. Ponuda je široka, a ja sam se odlučio za Tutoro, jer mi se učinio dobar omjer između cijene i funkcionalnosti. "Sprava" funkcionira uz pomoć senzora vibracija koji dakle po vibracijama prepoznaje da je motor u pokretu i dopušta podmazivanje lanca u određenoj količini. Količina se određuje jednostavnim odvrtanjem i zavrtanjem ventila (na slikama ovo sa žutom točkom) na izlazu iz spremnika ulja. Naravno, u jednadžbu još ulazi i vanjska temperatura koja ima utjecaja na viskoznost ulja, vrsta ulja i sl. Dakle, s tim stvarima će se trebati još malo poigrati. Podmazivač sam ugradio prije tjedan dana i u međuvremenu napravio cca 400-km. Još je prerano za nekakve konačne ocjene, ali meni se za sada čini o.k. Ima malo nekakvog prskanja po štitniku lanca i felgi, ali na gumi nisam primijetio ništa. Isto tako nema lokvica ispod lanca, nakon što je motor bio parkiran nekoliko sati. Kad temperature porastu, očekujem da bi se kakva kapljica ulja mogla naći i na podu, ali vjerojatno ništa dramatično. Uvijek postoji i mogućnost "zavrtanja pipe". U prilogu je par slika kako sam izveo instalaciju, a na stranicama proizvođača i na You Tube-u ima primjera za sve vrste motora.





Evidentirano

stalker

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Honda NC750XDG, Hyosung MS3-250
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1652 : 03. Travanj 2019, 23:59:52 »

Priznajem, nisam do sada još čuo za ovu marku oilera. Svi moji poznanici i prijatelji koji imaju automatsko podmazivanje lanca, priznaju samo Scottoiler.
Ova sprava je zanimljiva zbog toga što ne traži vakuum iz usisne grane a to znači manji zahvat na motoru.
Koliko sam uspio istražiti ima nekoliko verzija Tutoro oilera a cijene se kreću od cca 700 do 1000 kn...

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 912
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1653 : 04. Travanj 2019, 08:41:07 »

Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.
 

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4847
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1654 : 04. Travanj 2019, 09:55:08 »

https://m3moto.com.br/us/honda/501-a-1300cc/750-nc-750/

Harley style  :afro:  :021: :palacgore:
Hondin remenko....
Ajde realiziraj to.....


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 912
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1655 : 04. Travanj 2019, 13:04:06 »

Info sa stranice:

Is the life of 100,000 km just the belt or the kit?

- Theoretical calculations indicate 25,000 hours of use for belts, equivalent to more than 100,000 km, but in practice, like any product, it depends a lot on the conditions of use and the way the motorcycle is driven.
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

Harkonnen

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 77
  • Lokacija: Zagreb
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1656 : 05. Travanj 2019, 20:41:09 »

Priznajem, nisam do sada još čuo za ovu marku oilera. Svi moji poznanici i prijatelji koji imaju automatsko podmazivanje lanca, priznaju samo Scottoiler.
Ova sprava je zanimljiva zbog toga što ne traži vakuum iz usisne grane a to znači manji zahvat na motoru.
Koliko sam uspio istražiti ima nekoliko verzija Tutoro oilera a cijene se kreću od cca 700 do 1000 kn...
...da, i ja sam taj oiler skužio slučajno, čitajući nekakvu raspravu na jednom forumu. Poslije sam malo istraživao i na kraju se odlučio riskirati. Uostalom, mislim da za nas s DCT verzijom NC-a, Scottoiler na vakuum ni ne dolazi u obzir, samo onaj električni igra, a tome cijena nikako dole ispod 300, 00 "ojra". Inače, uzeo sam najjeftiniju varijantu, plus ovaj metalni štitnik rezervoara s uljem. Sve skupa s poštarinom, malo manje od tisućice.
Update na prošli post; u dva navrata sam primijetio kapljicu ulja na podu ispod lanca, ali zanimljivo, samo na parkingu kraj firme, doma u garaži gdje je uostalom duže parkiran, ništa. Što se samog podmazivanja tiče, mislim da to dobro funkcionira. Uglavnom, nadam se rjeđem čišćenju lanca :mrgreen: !
Evidentirano

stalker

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Honda NC750XDG, Hyosung MS3-250
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1657 : 07. Travanj 2019, 22:21:00 »

https://m3moto.com.br/us/honda/501-a-1300cc/750-nc-750/

Harley style  :afro:  :021: :palacgore:

Ja sam ovo razmatrao još dok sam imao onu prvu NC . Kako to u praksi funkcionira ipak je veliko pitanje. Čitao sam s pogonom na remen gubi i dio snage...
Volio bih to vidjeti i isprobati uživo.

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 912
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1658 : 08. Travanj 2019, 11:16:12 »

Imaju na stranici odgovore i pitanja pa su se i toga dotakli. Samo triba gugl translejtat sa Portugalskog. Evo šta kažu:

Gledanje video autosport Primijetio sam da postoji gubitak do 10% snage motora s upotrebom remena.
     
Odgovor: S našim iskustvom i praksom s remenskim pogonom možemo reći da ta razlika nije stvarna ili čak ni uočena. Za lanac koji se koristi, s rotacijom većim od 500 km, već se počinje pojavljivati habanje i praznine, u tome što je gubitak prinosa ogroman, a pogoršava se što više nosi zupčanik.
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

Author

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1477
  • Vozi: Suzuki V-Strom 650XT
  • Lokacija: DE / HR
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1659 : 24. Travanj 2019, 18:51:34 »

Pitanje za vlasnike NC750, koliko ste najviše u komadu prešli km i koliko je udoban? Dali je pouzdan za duže relacije odnosno dali je netko imao veliki kvar da nije mogao nastaviti vožnju?
Pitam za kolegu koji želi uzeti DCT verziju i planira bar jednom godišnje preći cca 1300 km u komadu do hrvatske.

Gledao je moj strom, tenere i ozbiljno je zapeo sa Hondu DCT jer mu je salon i servis kilometar od kuće
Evidentirano
Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 912
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1660 : 25. Travanj 2019, 11:29:55 »

To je cili dan vozit se. Toliko dugo me i od spavanja u krevetu zaboli sve.
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

b69201

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 243
  • Vozi: Honda NC700X ABS
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1661 : 25. Travanj 2019, 11:59:28 »

Moj plafon je u jednom danu 600-700 km. Preko toga je naporno i kad vozim automobil. Što se motocikla tiče, neko je ovdje obišao pola planete njim bez ijednog ozbiljnog kvara....prođi gore u diskusiji, jedna ili dvije stranice ranije. Honda slovi za pouzdan motocikl, a za NC-ove koji su sada već podugo na cestama nisu prijavljeni neki ozbiljniji serijski kvarovi ili manjkavosti. Ja svojim odem u dva dana tu dužinu i nikad nisam imao nikakav problem. 750 ima bolje sjedalo od 700 koju ja imam tako da mislim da tu baš i nema neke velike greške...
Evidentirano
Tarik
er5, cb500f, nc700x

b69201

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 243
  • Vozi: Honda NC700X ABS
  • Lokacija: Sarajevo
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1662 : 25. Travanj 2019, 12:01:12 »

Pitanje za vlasnike NC750, koliko ste najviše u komadu prešli km i koliko je udoban? Dali je pouzdan za duže relacije odnosno dali je netko imao veliki kvar da nije mogao nastaviti vožnju?
Pitam za kolegu koji želi uzeti DCT verziju i planira bar jednom godišnje preći cca 1300 km u komadu do hrvatske.

Gledao je moj strom, tenere i ozbiljno je zapeo sa Hondu DCT jer mu je salon i servis kilometar od kuće

evo ti tog teksta

"Pozdrav ekipa,

1.Kor.13 mi je poslao privatnu poruku vezano za moja iskustva s NC-om. Sad vidim da imamo i aktivnu temu na forumu. U zadnje vrijeme nisam cesto na forumu. Uglavnom, na svom NC-u sam dosta radio - i prije puta u Centralnu Aziju i nesto poslije puta kad sam naucio lekciju. NC je zadatak polozio s odlicnim. Preko 14 tisuca kilometara, dvoje, natovareni, par tisuca makadama, ponekad dnevne kilometraze preko 900 km, ni sijalica nije pregorila. Poceo sam temu na forumu, ali nisam ju dovrsio. Cekat ce neke mirnije dane. Koga zanima, zena je pisala dnevnik na FB. Stranica je javna samo pretrazite StansExpress.
NC je jako dobra osnova i ako brzinski rekordi nisu prioritet, mozda idealan motor za sire mase. Ako koga budu zanimala moja iskustva, slobodno pitajte. Ako ne reagiram ovdje na temi, onda mi posaljite poruku. Mozda je najinteresantniji dio bio rad na ovjesu. Tu sam vidio najveci napredak. Ostale sitnice su uglavnom vec rijesene. Jedino nisam namontirao scotoiler, al razmisljam o tome. Evo par slika kako NC izgleda sada. "
Evidentirano
Tarik
er5, cb500f, nc700x

maRRin 06

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2029
  • Vozi: 🎮
  • Lokacija: 🔝
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1663 : 25. Travanj 2019, 12:13:35 »

To je cili dan vozit se. Toliko dugo me i od spavanja u krevetu zaboli sve.
:LOL:
Evidentirano
🎌

Author

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1477
  • Vozi: Suzuki V-Strom 650XT
  • Lokacija: DE / HR
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1664 : 25. Travanj 2019, 15:54:38 »

To je cili dan vozit se. Toliko dugo me i od spavanja u krevetu zaboli sve.

Pa kad tolko ima iz njemačke do kuće u HR, a želi to odradit u komadu :mrgreen:
autom mu je zbog gužve i slovenaca ponekad trebalo i 16 sati, pa se nada da može to malo skratit sa motorom :LOL:
Evidentirano
Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 912
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1665 : 25. Travanj 2019, 17:47:10 »

Prijatelj mi iz Stuttgarta svako lito vozi oko 13 sati autocestama do Splita. Krene predvečer i vozi noću da izbjegne gužve. Autom naravno.

Samo šta je problem prispavat na po puta?
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

Author

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1477
  • Vozi: Suzuki V-Strom 650XT
  • Lokacija: DE / HR
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1666 : 25. Travanj 2019, 18:09:20 »

Prijatelj mi iz Stuttgarta svako lito vozi oko 13 sati autocestama do Splita. Krene predvečer i vozi noću da izbjegne gužve. Autom naravno.

Samo šta je problem prispavat na po puta?

to je onda gotovo jednaka kilometraža jer ide do samog istoka HR... iz okolice Stuttgarta

neznam valjda želja da dođe što prije kući jer godišnji odmor je uvijek prekratak kao što znaš i sam, želi krenuti u 5 ujutro i stići navečer, ne brine ga san nego pouzdan motor ali mislim da su to svi koje je gledao, nema se tu šta pokvarit...
Evidentirano
Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.

Author

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1477
  • Vozi: Suzuki V-Strom 650XT
  • Lokacija: DE / HR
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1667 : 27. Travanj 2019, 21:47:37 »

Eo da podijelim link od dečka koji je sa NC750 obišao sve i svašta, ovdje imate njegove putopise i odlični su.  :palacgore:
On, cura i hrpa opreme i NC ide bez problema, dakle ona laprdanja da nije dobar za udvoje otpadaju dokazano.
https://www.youtube.com/user/MrMegaPerez/videos
Evidentirano
Remember the past, plan for the future, but live for today, because yesterday is gone and tomorrow may never come.

stalker

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Honda NC750XDG, Hyosung MS3-250
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1668 : 06. Svibanj 2019, 00:28:45 »

Da je NC dobar za putovanje udvoje sam se uvjerio iz vlastitog iskustva za pređenih oko 50 000 km. Srećom ja i suvozačica težimo ukupno oko 150 kg a svaki kilogram više osjeti se na padu performansi. To onda znači nešto češće i ranije posezanje za nižim stupnjevima prijenosa, posebno kod pretjecanja i na usponima.   

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 912
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1669 : 06. Svibanj 2019, 11:07:46 »

Ma sve je to super. Kad pomislim koliko je s autom i 4+ metara dužine nać dovoljan pravac za prestić nekoga, na motoru sam raketa za sve to. Nekidan srea par na Hondi Forzi koji je doputova iz Poljske i kažu da im ništa nije falilo. 55 ks je taman mjera za motoriste pejzažiste.  :mrgreen:
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.
 

Gnjure

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 4
  • Lokacija: Solin
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1670 : 12. Lipanj 2019, 22:46:22 »

Molim vas odgovor za vas lagan a ja neznam. Zanima me razlika u oznakama 750 x,750 xa i 750xd.Informiran se jer najvjerojatnije će ovaj motor zamijeniti moju hondicu u dogledno vrijeme.
Evidentirano

bbking

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 44
  • Vozi: Honda NC700X
  • Lokacija: Zagreb
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1671 : 12. Lipanj 2019, 22:58:50 »

Molim vas odgovor za vas lagan a ja neznam. Zanima me razlika u oznakama 750 x,750 xa i 750xd.Informiran se jer najvjerojatnije će ovaj motor zamijeniti moju hondicu u dogledno vrijeme.
"a" označava model s manualnim mjenjačem i  ABS-om
"d" označava model s automatskim mjenjačem i ABS-om

Nisam siguran da uopće postoji model NC750X bez ABS-a tako da se uvijek radi ili o NC750 XA modelu ili NC750 XD modelu.
Evidentirano

Gnjure

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 4
  • Lokacija: Solin
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1672 : 13. Lipanj 2019, 07:07:31 »

Hvala na odgovoru
Evidentirano

Cvitalo

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 912
  • Vozi: Honda Integra 750
  • Lokacija: Split
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1673 : 13. Lipanj 2019, 08:29:35 »

Ne znaju ni u dućanu šta to sve znači. Jedan "neimenovani" prodavač još uvik govori DTC umisto DCT.  :LOL:
Evidentirano
Otkad imam novu kacigu, glava mi više ni ne treba.

stalker

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Honda NC750XDG, Hyosung MS3-250
  • Lokacija: Dubrovnik
Odg: NC750 X/S DCT
« Odgovori #1674 : 17. Lipanj 2019, 13:38:46 »

Ne sjećam se je li bilo u temi govora o vrsti benzine koju koristite i kakav su iskustva po tom pitanju. Ja uglavnom koristim 100 ili 98 oktanski benzin ali dogodi se ponekad da na benzinskoj na kojoj se zateknem imaju samo 95 pa onda to čim njega.
Ponekad imam dojam da sa 100 oktana motor bolje vuče i da je potrošnja nijansu niža a nekad ne vidim nikakvu razliku pa se pitam ima li smisla točiti gorivo skuplje 30-40 pa i više lipa po litri.
Za vikend sam išao na brzinski đir do Zadra i u oba smjera išao najprije magistralnom do Ploča pa do Zadra autoputom i obratno. Vozio sam na 100 oktana i putem pratio prosječnu potrošnju goriva.
Na autoputu sam držao prosječnu brzinu oko 130 km/h a prosječna se potrošnja pri tom ustalila na 4,3 l/100 km. S rezervnom sam stigao u Zadar i odmah u ulasku u grad natočio 12,6 litara. Kroz Zadar sam odvrtio tek 5-6 km i s ostatkom benzina sam se vratio do Neuma. Ponovno autoputem I istim ritmom. Tek nešto malo sporije kroz dolinu Neretve i magistralom do Neuma zbog veće gužve na putu i graničnom prijelazu. Možda je to presudio da na samom kraju pokazivač prosječne potrošnje padne na čak 4,2 l iako sam u Neumu ponovno natočio istu količinu benzina kao i dan ranije kad sam krenuo prema Zadru. Ovaj put se radilo o drugoj benzinskoj pumpi U Neumu koja nema 100 (ni 98) oktana pa sam natočio neki vulgaris 95.
Nastavak puta prema Dubrovniku sam "primijetio" razliku ali se pitam je li ona "placebo" efekt I koliko bih to primjećivao da ne znam koje gorivo trenutno imam u tanku. Čak i nešto veću potrošnju od očekivane nisam siguran mogu li pripisati "lošijem" gorivu ili nešto oštrijoj vožnji na jadranskoj magistrali.

Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk

 Str: 1 ... 65 66 [67] 68 69   Gore
 

Stranica je generirana za 2.548 sekundi uz 21 upita.