Ne sjećam se je li bilo u temi govora o vrsti benzine koju koristite i kakav su iskustva po tom pitanju. Ja uglavnom koristim 100 ili 98 oktanski benzin ali dogodi se ponekad da na benzinskoj na kojoj se zateknem imaju samo 95 pa onda to čim njega.
Ponekad imam dojam da sa 100 oktana motor bolje vuče i da je potrošnja nijansu niža a nekad ne vidim nikakvu razliku pa se pitam ima li smisla točiti gorivo skuplje 30-40 pa i više lipa po litri.
Za vikend sam išao na brzinski đir do Zadra i u oba smjera išao najprije magistralnom do Ploča pa do Zadra autoputom i obratno. Vozio sam na 100 oktana i putem pratio prosječnu potrošnju goriva.
Na autoputu sam držao prosječnu brzinu oko 130 km/h a prosječna se potrošnja pri tom ustalila na 4,3 l/100 km. S rezervnom sam stigao u Zadar i odmah u ulasku u grad natočio 12,6 litara. Kroz Zadar sam odvrtio tek 5-6 km i s ostatkom benzina sam se vratio do Neuma. Ponovno autoputem I istim ritmom. Tek nešto malo sporije kroz dolinu Neretve i magistralom do Neuma zbog veće gužve na putu i graničnom prijelazu. Možda je to presudio da na samom kraju pokazivač prosječne potrošnje padne na čak 4,2 l iako sam u Neumu ponovno natočio istu količinu benzina kao i dan ranije kad sam krenuo prema Zadru. Ovaj put se radilo o drugoj benzinskoj pumpi U Neumu koja nema 100 (ni 98) oktana pa sam natočio neki vulgaris 95.

Nastavak puta prema Dubrovniku sam "primijetio" razliku ali se pitam je li ona "placebo" efekt I koliko bih to primjećivao da ne znam koje gorivo trenutno imam u tanku. Čak i nešto veću potrošnju od očekivane nisam siguran mogu li pripisati "lošijem" gorivu ili nešto oštrijoj vožnji na jadranskoj magistrali.


Poslano sa mog POCOPHONE F1 koristeći Tapatalk