Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3 4 ... 23   Dolje

Autor Tema: BMW k100 rs  (Posjeta: 49557 )

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5758
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #25 : 23. Studeni 2015, 13:43:21 »

Ta dimna zavjesa je bezznačajna i bezopasna.
Frend je imao istog, minjali kardan na 140tkm jer je osta bez zuba.
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

grafit

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1717
  • Lokacija: Poličnik ZD
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #26 : 23. Studeni 2015, 14:02:22 »

Bmw motori su tajko dobro izbalansirani da ih je jako lako dignuti na centralnu nogaru (pa i K1200lt ) Pojedinci su bočnu nogaru stavljali na desnu stranu.
Evidentirano
u dobru se ne uzvisu ,u zlu se ne ponizi!

Brckach

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 259
  • Vozi: BMW R1100R
  • Lokacija: Varaždin
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #27 : 23. Studeni 2015, 14:05:06 »

Ne preporuca se dulje drzanje na bocnoj nogari jer desna strana ostaje bez ulja. Zato su i cesci popravci desnog cilindra jer pri paljenju bude manjak ulja kratko vrijeme.  :palacgore:
Evidentirano

grafit

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1717
  • Lokacija: Poličnik ZD
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #28 : 23. Studeni 2015, 14:13:24 »

Ne preporuca se dulje drzanje na bocnoj nogari jer desna strana ostaje bez ulja. Zato su i cesci popravci desnog cilindra jer pri paljenju bude manjak ulja kratko vrijeme.  :palacgore:
ovo je K model sa 4 ležeća
Evidentirano
u dobru se ne uzvisu ,u zlu se ne ponizi!
 

Brckach

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 259
  • Vozi: BMW R1100R
  • Lokacija: Varaždin
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #29 : 23. Studeni 2015, 14:31:39 »

ovo je K model sa 4 ležeća

Moje isprike, ovo vrijedi za tipicni boxer  8)
Evidentirano

grafit

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1717
  • Lokacija: Poličnik ZD
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #30 : 23. Studeni 2015, 14:34:10 »

Moje isprike, ovo vrijedi za tipicni boxer  8)
hehe znači za nas dvojicu :palacgore:
Evidentirano
u dobru se ne uzvisu ,u zlu se ne ponizi!

FFBikerSar

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 594
  • Vozi: Sarajevski BMW klasičar
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #31 : 23. Studeni 2015, 15:11:17 »

Oznaka "k" označava zapravo Kamion :-)

no osim po izgledu, ta osobina vrijedi i za trajanje...  :palacgore:

PS
najbolje kad "bukne" bijelu dimnu zavjesu, nakon dužeg stajanja na bočnoj nogari

Jer procuri malo ulja u cilindre (al' do toga je znalo doči i kod 2-ventilskih boksera)

Interesantno, mašina je u stvari zasnovana na mašini koncerna Peugeot-Citroen, ugrađivanoj u Peugeot 104 i Citroën LN/LNA...

"BMW needed to develop a clean burning four-cylinder engine quickly. While a flat-four engine would have been suited to their boxer tradition and experience, it would also give the appearance that they were copying Honda's GL1000 Gold Wing.

In 1977, Josef Fritzenwenger presented a prototype using a PSA-Renault X-Type engine from a Peugeot 104. The engine, which was installed in the 104 at a 72° angle, was laid flat in the frame with the crankshaft on the right, running parallel to the centre line of the frame. This layout, for which BMW submitted a patent application, was well suited to BMW's traditional shaft drive, needing only one 90° bevel drive to transmit power to the rear wheel. Using shaft drive with the near-vertical transverse engine preferred by the Japanese manufacturers at the time would have needed two 90° bevel drives, doubling the power lost to the inefficiency of these units. The new layout also kept the bike's centre of gravity low, which improved the bike's handling, and made space behind the front wheel available for the radiator."

Upravo stabilnost proizašla iz niskoga težišta je i jedan od razloga da su K 100 RT bili motorkotači koje su najčešće koristile TV ekipe, vozač plus kamerman, koje su pratile biciklističke trke...
Evidentirano
'93 K 1100 RS
i ne mislim ga mjenjat

FFBikerSar

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 594
  • Vozi: Sarajevski BMW klasičar
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #32 : 23. Studeni 2015, 15:13:40 »

Moje isprike, ovo vrijedi za tipicni boxer  8)

Meni je na bokseru, R 80, riknuo mjenjač jer je ušla voda kroz zaptivku gdje u mjenjač ulazi sajla brzinomjera, i pomješala se sa uljem... Takvih opasnosti kod K 100 ili K 75 nema
Evidentirano
'93 K 1100 RS
i ne mislim ga mjenjat

joya

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1929
  • Vozi: železni Triumf, stare Tomose i (pra)stare Homde
  • Lokacija: pušćine<->švarcwald
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #33 : 23. Studeni 2015, 15:46:42 »

Moje isprike, ovo vrijedi za tipicni boxer  8)

nema isprike, dobro si napisao prije. To dimljenje je baš bilo tipično za prve "cigle", dakle K 2 ventilce. Kod dužeg držanja motora na bočnom nogaru, izlije se ulje u glavu motora i kod paljenja je "ratna zona" tj. dimna zavjesa oko motora.  No to je potpuno bezopasno, to ponašanje je čak opisano u tehničkim uputstvima motora. Ali da se ne gubi tolko ulja, proporuča se stavljat na centralnu nogaru i onda je to to:-)

Bmw motori su tajko dobro izbalansirani da ih je jako lako dignuti na centralnu nogaru (pa i K1200lt ) Pojedinci su bočnu nogaru stavljali na desnu stranu.

kažeš dobro, a..... uh... ubila me volja dizat K100LT, R45 i R850C na centralni..... kolko god da su "izbalansirani" ni jedan nije ispod 200kg ....  štoviše, ovaj zadnji 270 :-) pa ga ti vući na centralni.


Jer procuri malo ulja u cilindre (al' do toga je znalo doči i kod 2-ventilskih boksera)

istina, ali ne tolko koliko kod "cigle", tj K-motora. Zašto? Zato jer je karter od cigle puno više u ravnini sa cilindrima pa istjeće i puno više ulja, doli na tipičnom boxeru, gdje se ulje povuće dosta niže, tad da ni nemože toliko isteći u lijevi cilindar.
« Zadnja izmjena: 23. Studeni 2015, 15:53:54 joya »
Evidentirano
došao, vidio, popio
mnogo češće me služi konobar nego pamet

FFBikerSar

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 594
  • Vozi: Sarajevski BMW klasičar
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #34 : 23. Studeni 2015, 17:09:13 »

istina, ali ne tolko koliko kod "cigle", tj K-motora. Zašto? Zato jer je karter od cigle puno više u ravnini sa cilindrima pa istjeće i puno više ulja, doli na tipičnom boxeru, gdje se ulje povuće dosta niže, tad da ni nemože toliko isteći u lijevi cilindar.

Da ali je karter ostao na istom mjestu i kod 4-ventilskog k 100 RS, od 1988 godine, i na K 1 i na K 1100, a ta se pojava više nije javljala
Evidentirano
'93 K 1100 RS
i ne mislim ga mjenjat

grafit

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1717
  • Lokacija: Poličnik ZD
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #35 : 23. Studeni 2015, 17:11:15 »

mislim da su stavili poslije L prstenove zato prolazi vrlo malo ulja u kompresioni prostor
Evidentirano
u dobru se ne uzvisu ,u zlu se ne ponizi!

stsoso

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 311
  • Vozi: BMW k100 rs 1986 god.
  • Lokacija: Solin
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #36 : 23. Studeni 2015, 20:25:55 »

FFBikerSar svaka čast za sve one linkove, a i svima ostalima koji su se uključili i žele pomoći, ovo će sigurno svakome tko ima bmw k 75/100 biti od velike pomoći, ja bi zamolio ako još netko ima navedene modele motora i nešto zna o njima, ima neke slike itd neka stave ovdje i napišu svoja iskustva iz prve ruke, ja ću sve što budem dokumentirao i Zlatko bude odradio, staviti ovdje. Trenutno smo u fazi kompletnog rastavljanja..
Evidentirano
Bolje bit mlad,lijep,bogat i pametan nego star,ružan,glup i siromašan.

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5758
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #37 : 26. Studeni 2015, 08:38:35 »

Moj K1200RS zna nekad bacit dimnu nakon dužeg stajanja na bočnom štenderu, no to me ne uznemirava.

To je u redu što ga rastavljate, jesi li ga prije toga provoza??
Mene samo zanima postoje li oštećenja od dugog stajanja.
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

Eni

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 374
  • Vozi: Rondu 1000 RR
  • Lokacija: Ždrelac
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #38 : 26. Studeni 2015, 08:51:36 »

A cijena? Strogo povjerljivo?
Evidentirano
I hate when people say "nice to meet you" before i've even said anything... How do you know it's nice to meet me?! I'm an asshole!

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3278
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #39 : 26. Studeni 2015, 11:51:05 »

Da ali je karter ostao na istom mjestu i kod 4-ventilskog k 100 RS, od 1988 godine, i na K 1 i na K 1100, a ta se pojava više nije javljala

Mislim da karter tu ne igra veliku ulogu, jer dok motor radi jedna odredjena kolicina ulja je u glavi motora. Kad se motocikl ostavi na bocnu nogaru, to ulje u glavi ne moze proc u karter nego ostane tu gdje je i potopi gumice na ventilima, pored njih prodje ili u cilindar ili u ispuh.

Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3278
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #40 : 26. Studeni 2015, 12:06:33 »

Boxere i te cigle treba stavljati na srednji nogar i to je to.
Evidentirano

stsoso

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 311
  • Vozi: BMW k100 rs 1986 god.
  • Lokacija: Solin
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #41 : 26. Studeni 2015, 17:40:46 »

Eto Zlatko ga je počeo rastavljati, za sada semerinzi i brisači od vilica,gumene mažetne ma da ne pišem svaki komad posebno sva crijeva i gumeni djelovi su propali i treba ih mjenjati, sajla od kumpluga,rezervoar je propao i ima rupicu sa donje strane pa kapa gorivo, šprice sam odnio u REBAC servis i oni su ih uredili i novi o-ringovi sada su ko nove 330 kn (a mislili smo da im nema spasa kad ih je Zlatko skinuo jer su bile toliko ruzinave i kroz svaku je gorivo štrcalo različito). U glavno kada su se poskidale plastike i kad smo ga ogolili nema hrđe po šasiji i vidi se da nije sklepan ni razbijan što mi je bio najveći strah, sada sam  :LOL:, pa ćemo vidjeti za dalje..
Evidentirano
Bolje bit mlad,lijep,bogat i pametan nego star,ružan,glup i siromašan.

grafit

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1717
  • Lokacija: Poličnik ZD
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #42 : 26. Studeni 2015, 18:51:14 »

samo ga sredi dobro iz početka i inda nemaš problema poslije  :palacgore:
Evidentirano
u dobru se ne uzvisu ,u zlu se ne ponizi!

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5758
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #43 : 26. Studeni 2015, 19:03:45 »

Na pravom si putu!!
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

stsoso

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 311
  • Vozi: BMW k100 rs 1986 god.
  • Lokacija: Solin
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #44 : 27. Studeni 2015, 20:05:16 »

Prebacili motor danas motor u Kaštela u Zlatkovu drugu garažu skinuli rezervoar kompletno ga rastavili sve puno ruzine i mulja unutra, pumpa radi ali je toliko propala da ću kupiti novu.Skinuli sve komande i prekidaće instrument tablu sic itd..Ubacio sam plovak i čep od rezervoara te magistralu od šprica u ultrazvučni čistač na dobro čiščenje i ispiranje mulja i hrđe, a rezervoar ću potopiti u limunsku kiselinu da se iznutra kompletno očisti (to če potrajati par dana ali to je najbolje za čiščenje aluminija bez da napravi ikakvu štetu, a rezultat će biti vrhunski isprobano nekpliko puta do sada)..Evo i par sličica, a ovo sam slika ženi u kužini ubit će me kaže da nisam normalan, a ko zna možda i nisam :mrgreen:
Evidentirano
Bolje bit mlad,lijep,bogat i pametan nego star,ružan,glup i siromašan.
 

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3278
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #45 : 27. Studeni 2015, 20:06:49 »

plovak kao u vodokotlicu.
:)
Evidentirano

stsoso

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 311
  • Vozi: BMW k100 rs 1986 god.
  • Lokacija: Solin
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #46 : 27. Studeni 2015, 20:16:31 »

Ovako to izgleda kada se motor ne čuva i ne održava, a i uz to sve leži što je još gore
Evidentirano
Bolje bit mlad,lijep,bogat i pametan nego star,ružan,glup i siromašan.

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3278
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #47 : 27. Studeni 2015, 20:26:47 »

Ljepse ce zajsati kad ga uredis.
Evidentirano

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5758
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #48 : 27. Studeni 2015, 21:45:42 »

Imam auspuh ko nov i kardan za njega.
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

stsoso

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 311
  • Vozi: BMW k100 rs 1986 god.
  • Lokacija: Solin
Odg: BMW k100 rs
« Odgovori #49 : 27. Studeni 2015, 22:28:37 »

Do kardana još nismo došli, a auspuh skidamo sutra komplet grane i lonac i jedan prijatelj koji radi inox će to sve ispolirati da izgleda kao nov, a ja ću urediti ovaj crno-ruzinavi oklop auspuha ima da bude bolji od novoga :yikes:.
Imaš li možda o-ringove nove koji idu ispod vijaka od poklopca ventila?
Evidentirano
Bolje bit mlad,lijep,bogat i pametan nego star,ružan,glup i siromašan.
 Str: 1 [2] 3 4 ... 23   Gore
 

Stranica je generirana za 0.151 sekundi uz 20 upita.