Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 6 7 [8] 9   Dolje

Autor Tema: honda cbx750f  (Posjeta: 29304 )

warcraft

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 194
  • Lokacija: Zadar
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #175 : 29. Ožujak 2016, 15:55:21 »

kako me shevi ovaj tapakita. sve slike naopako okrece

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3625
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #176 : 29. Ožujak 2016, 19:10:13 »

Kad se klikne na sliku ispadne dobra.
Evidentirano

warcraft

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 194
  • Lokacija: Zadar
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #177 : 30. Ožujak 2016, 07:26:07 »

evo jos jedna sa prednje strane.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Evidentirano

Nero

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3456
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #178 : 30. Ožujak 2016, 14:34:23 »

Ma jesi ti stvarno ovako montira srednje gljive i to tako mislis ostavit?
Evidentirano
 

warcraft

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 194
  • Lokacija: Zadar
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #179 : 30. Ožujak 2016, 16:41:47 »

najstvarnije. unutarnje gljive se i onako nevide. Śto te muči s njima?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Evidentirano

barba

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4430
  • Vozi: HONDA
  • Lokacija: šIBENIK
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #180 : 30. Ožujak 2016, 21:42:56 »

Ma jesi ti stvarno ovako montira srednje gljive i to tako mislis ostavit?
     

I ja san tija pitat al san odusta. :mrgreen:

Evidentirano
Vozi brzo i oprezno a svejedno nastrada radi jednog šta nije gleda u ogledalo.

Shepa

  • Sarkazam se u Dalmaciji još uvijek smatra dijelom crne magije
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13684
  • Vozi: smireno i staloženo
  • Lokacija: Kerumville
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #181 : 30. Ožujak 2016, 22:28:00 »

To je radi efekta venturijeve cijevi i boljeg vrtloženja smjese u srednjim cilindrima koji su inače problematični na tom modelu.

:starac:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Evidentirano
Tapeciram siceve i popravljam oštećenu moto-odjeću.

Nero

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3456
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #182 : 30. Ožujak 2016, 22:43:06 »

najstvarnije. unutarnje gljive se i onako nevide. Śto te muči s njima?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Ah. Osim teorijski problema nebitnih u praksi, simetrija je smisao zivota. Imas 4 jednaka klipa, cetiri jednake ispusne cijevi, a ti ga nabudji sa komadom cijevi na samo dva cilindra.

Prerada bi u teoriji uvijek trebala biti poboljsanje voznih osobina, eventualno izgleda. Ili personalizacija u nekom divljem izdanju (tipa streetfighter).

Ovo sto ti radis je najblize pojmu ricer:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ricer

Znam da 99% prerada ne poluci dobre rezultate(ne placaju tvornice brdo inzinjera bezveze), ali nesto ovako napraviti (a nije nemoguce drukcije, samo se treba potruditi) je bljak.

P.S.
Ovo je samo moje misljenje. Ti goni po svom i radi sto ti je gust.
Evidentirano

warcraft

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 194
  • Lokacija: Zadar
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #183 : 31. Ožujak 2016, 00:19:14 »

Ah. Osim teorijski problema nebitnih u praksi, simetrija je smisao zivota. Imas 4 jednaka klipa, cetiri jednake ispusne cijevi, a ti ga nabudji sa komadom cijevi na samo dva cilindra.

Prerada bi u teoriji uvijek trebala biti poboljsanje voznih osobina, eventualno izgleda. Ili personalizacija u nekom divljem izdanju (tipa streetfighter).

Ovo sto ti radis je najblize pojmu ricer:

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ricer

Znam da 99% prerada ne poluci dobre rezultate(ne placaju tvornice brdo inzinjera bezveze), ali nesto ovako napraviti (a nije nemoguce drukcije, samo se treba potruditi) je bljak.

P.S.
Ovo je samo moje misljenje. Ti goni po svom i radi sto ti je gust.

ovo nema veze sa ricerom čovik.
4 ova filtera ne stanu inline zbog rame i ostati će točno ovako dok ne nadjem drugo rješenje ( ili će ostati točno ovako).

To što je tebi bljak je nekom drugom dobro.

Ako imaš neki svoj uradak da vidim, možda se mogu diviti? :wink:

Evidentirano

Nero

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3456
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #184 : 31. Ožujak 2016, 12:00:27 »

ovo nema veze sa ricerom čovik.
4 ova filtera ne stanu inline zbog rame i ostati će točno ovako dok ne nadjem drugo rješenje ( ili će ostati točno ovako).

To što je tebi bljak je nekom drugom dobro.

Ako imaš neki svoj uradak da vidim, možda se mogu diviti? :wink:

Ja ne radim nista, samo pametujem po forumima  :mrgreen: :mrgreen:

4 inline filtera stanu na taj motor:



To ti je gore moj cbx750f 1985' sa 4 inline filtera. Ako hoces, mogu ti ih jednom pokazati uzivo. Rama je stock, rezervar je stock.

I opet kazem, cijenim tvoj rad, svidja mi se sto si odvazan za neke stvari odraditi drukcije od drugih. Ne volim samo kad zbog lijenosti neke stvari ostanu fus. Moj motor ti je ekstremna budzet prerada (citaj, skrt sam ko sam vrag) koja trazi jos rada kada se napokon preselim doma. Ukoliko imas neki konstruktivan savjet, slobodno pucaj.
Evidentirano

warcraft

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 194
  • Lokacija: Zadar
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #185 : 01. Travanj 2016, 19:21:07 »

Ja ne radim nista, samo pametujem po forumima  :mrgreen: :mrgreen:

4 inline filtera stanu na taj motor:



To ti je gore moj cbx750f 1985' sa 4 inline filtera. Ako hoces, mogu ti ih jednom pokazati uzivo. Rama je stock, rezervar je stock.

I opet kazem, cijenim tvoj rad, svidja mi se sto si odvazan za neke stvari odraditi drukcije od drugih. Ne volim samo kad zbog lijenosti neke stvari ostanu fus. Moj motor ti je ekstremna budzet prerada (citaj, skrt sam ko sam vrag) koja trazi jos rada kada se napokon preselim doma. Ukoliko imas neki konstruktivan savjet, slobodno pucaj.

Nisi me skuzio.
Ova kurcheva 4 filtera koja imam ne stanu inline...
Nisam mislio da inače ne stanu.

Ja sam u potrazi za KN filterima koji bi zamjenili ova kineska smeća, al dok ne dodju tako je kako je.

Meni se tvoj motor ne svidja, al nebi nikad rekao BLJAK, radije nebi komentirao.
Iskreno, sic nikakav, pada zadnji kraj motora naspram prednjeg ko pas kad ga drmneš nogom u dupe, itd...
Ovo sam sad komentirao, ali samo jer je u mom threadu, inače stvarno nebi, jer ako mi se svidja komentiram, a ako ne, zaista, nisam od BLJAK komentara.

MIsliš da sam ja na svoj potrošio bogatstvo?
3k kn motor,
700kn guma, 300 kn farbe, 200 kn ručke, 300 kn km sat.
Sad vidi jesmo on ili of budget.

Off the record, nije mi cilj svadjanje, jer mi je to BLJAK, samo ti odgovaram na "Provokaciju".

Ps. za filtere mi je jasno o čemu pričaš od početka, postavio sam pitanje radi kojeg smajlija, tj. zajebancije.
Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3625
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #186 : 01. Travanj 2016, 20:30:14 »

Da li mozes unutrasnje filtere stavit direkt na karburator, a vanjske na duze crijevo?
Evidentirano

Nero

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3456
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #187 : 01. Travanj 2016, 20:59:19 »

Nigdje napisa da je bljak motor vec nacin na koji si montira filtere.

Nigdje nisi napisa da je privremeno rjesenje. I napisa si da je nemoguce postaviti unutrasnje filtere drukcije. Ne te filtere, vec...sve filtere.

I slobodno napisi da je moj motor bljak, forum sluzi razmjeni iskustava. Cak, mozda ces me uvjeriti da drukcije slozim zadnji kraj  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

I da, znam da moj motor nije gotov, moram masinu urediti, moram promijeniti dovod ulja od kilera, moram nesto napraviti u vezi prednje vilice, mislim se da li spustati volan dolje...nebo je granica :) :) :)

A ako se ne mozes nositi s komentarima na forumu (dobrim i losim), ne znam zasto ga predstavljas? Ili je samo za gledanje, ne i za komentiranje?
Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3625
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #188 : 01. Travanj 2016, 21:10:49 »

I ton pravi muziku.
Evidentirano

Retired

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 247
  • Vozi: FZS1000, EXC450
  • Lokacija: zg
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #189 : 07. Travanj 2016, 07:10:33 »

Di je zapelo?
Evidentirano
A~B

warcraft

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 194
  • Lokacija: Zadar
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #190 : 19. Travanj 2016, 21:35:32 »

Di je zapelo?

cekao cdi, pa spojio, pa se neka sranja dogadjaju sa paljenjem.
Neće upali, ko da je van faze.
Odvezao prosli tjedan kod barbe, nek se on j s njim, ja moram citroena sklapati jer će mi vlasnik oči izvaditi :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano

grafit

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1768
  • Lokacija: Poličnik ZD
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #191 : 19. Svibanj 2016, 18:17:16 »

di je zapelo?
Evidentirano
u dobru se ne uzvisu ,u zlu se ne ponizi!

warcraft

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 194
  • Lokacija: Zadar
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #192 : 20. Svibanj 2016, 06:14:35 »

a nepitaj :LOL:
Evidentirano

warcraft

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 194
  • Lokacija: Zadar
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #193 : 21. Svibanj 2016, 07:20:22 »

fastback ver 3.0 :mrgreen: :mrgreen:

Našao na njuškalu za siću, pa uzeo.
Sad tražim okruglo svitlo za poziciju i štop, pa ugraditi.

Sve u svemu dobro je, motor neće upali, ali glavno da imamo novi fastback :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano

warcraft

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 194
  • Lokacija: Zadar
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #194 : 23. Svibanj 2016, 10:26:56 »

Molim pomoć.

Pošto je barba bio u gužvi, uzeo sam motor nazad u subotu kako bi sredio struju.

Dakle, motor u fazi, struje ima, goriva ima al neće upali.
Ono što smo skužili je da iskru daje kao da je van faze, dakle ne u GMT, nego ispadne negdi ko po sredini.

Ja sumnjam na dvije stvari, pa molim nekog strujića da potvrdi.

1. Struja nije orginal, stavljao sam novu, mislim se da su lemovi loši, ovo sam doduše jučer ujutro i potvrdio, imao dva kontakta sa hladnim lemom.
2. Kabeli koje sam koristio nisu odgovarajući za do bobina.
   Kabeli su uzeti u Chipoteci, pošto nisu imali silikonskih, uzeo sam kabele koji su kao oni za zvučnike (crveno crni).

Jeli moguće da bi neadekvatni kabeli uzrokovali kašnjenje i nepravilnost u iskri?
Evidentirano
 

Shepa

  • Sarkazam se u Dalmaciji još uvijek smatra dijelom crne magije
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13684
  • Vozi: smireno i staloženo
  • Lokacija: Kerumville
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #195 : 23. Svibanj 2016, 10:38:28 »

Čisto sumnjam, jer i originalni pare ka da su se dica na tehničkom igrala.  :mrgreen:
Je li ti pickup (pulse generator) u redu?
Evidentirano
Tapeciram siceve i popravljam oštećenu moto-odjeću.

smolisimus

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 41
  • Vozi: HONDA CBF 250
  • Lokacija: međugorj..., međuzemlj..., međunožje
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #196 : 23. Svibanj 2016, 11:52:12 »

Molim pomoć.


2. Kabeli koje sam koristio nisu odgovarajući za do bobina.
   Kabeli su uzeti u Chipoteci, pošto nisu imali silikonskih, uzeo sam kabele koji su kao oni za zvučnike (crveno crni).

Jeli moguće da bi neadekvatni kabeli uzrokovali kašnjenje i nepravilnost u iskri?

neznam ti nista o mehanici ni slaganju, ali za kabele ipak nesto kuzim.. a ako ti kaj pomogne..
sto se zvucnickih kabela tice, ako je presjek isti "trebali" bi provoditi normalno struju.. to sto nije silikonac moze utjecati samo na toplinsku otpornost ( koju silikonski kabeli imaju )

e sad pod ono "trebali" mislim da nije to u pravilu uvijek tako posto na trzistu ima svega .. pa tako i losih kabela..
ako sumnjas na to uzmi komadić kabela , skini izolaciju  i skalpelom zagrebi malo jace po goloj žici... ako skines "farbu" i ispod vidis srebrnu boju zice, onda je to lošiji kabel..
zna se naici na neke legure aluminija i ko zna cega koje su samo farbane u bakar te imaju znatno losiju provodnost...
Evidentirano

---fere---

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 103
  • Vozi: FZ-6 SA
  • Lokacija: Virje, Kc, Ri
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #197 : 23. Svibanj 2016, 11:59:40 »

Sumnjam, ali mozda ti se desila banalna greska, ato je da si slucajno prespojil (zamjenil) ulaze u bobine (od strane elektronike, tanka zica) pa ti baca iskru "kontra" i za sva 4-cil oko sredine ...

Kablovi od zvucnika to govoris za kabel od bobine do svijecice? Trebali bi izdrzat, ali cim prije ih zamjeni, jer mogel bi se javit problem dok se pregriju i sl da ne pocnu probijat jer ipak je na njima jako visok napon..
Evidentirano

warcraft

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 194
  • Lokacija: Zadar
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #198 : 23. Svibanj 2016, 13:06:31 »

Nove kabele nisam spajao direkt na stopice, nego je na stopicama ostao dio kabela od stare instalacije i na njega nalemljen novi dio.
To izgleda kao na ovoj skici u privitku. :mrgreen:
Evidentirano

warcraft

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 194
  • Lokacija: Zadar
Odg: honda cbx750f
« Odgovori #199 : 23. Svibanj 2016, 13:08:18 »

Čisto sumnjam, jer i originalni pare ka da su se dica na tehničkom igrala.  :mrgreen:
Je li ti pickup (pulse generator) u redu?

Je, kacavidon kad takneš daje struju u gmt kako i triba.
Vidi shemu iznad :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano
 Str: 1 ... 6 7 [8] 9   Gore
 

Stranica je generirana za 0.793 sekundi uz 21 upita.