Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3]  Sve   Dolje

Autor Tema: Kawasaki GPZ 650, restauracija  (Posjeta: 10552 )

EL TORRO

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 201
  • Vozi: Let the good times roll
  • Lokacija: zagreb
Odg: Kawasaki GPZ 650, restauracija
« Odgovori #50 : 19. Siječanj 2017, 16:34:50 »

88.g. .. prvi model slinshota ...  :palacgore:

Pravih kilometara nezna ni sam bog koliko ima jer je pod mojom guzicom zavrnuo preko 150K .. :D .. boja nije originalna, ali su oklopi originalni i farban je u originalnu "šaru" ... sve je manje više tehnički ispravno ... ali bi sad već nakon dužeg nekorištenja trebalo promjeniti sve tekućine ... lanac i lančanici bi mogli novi, a i gume bogami ..  :LOL:

Pao mi s nogara jer je guma ispustila, pa se izravnao i urušio ... pukla ručka od kočnice prednje i vidi se na plastikamada je bio dole ...

to je manje više to ..  :LOL:
barem si iskren , to treba danas cijeniti :palacgore:
Evidentirano
All SAINTS

balky1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 548
  • Vozi: Yamaha FJ 1100
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Kawasaki GPZ 650, restauracija
« Odgovori #51 : 20. Siječanj 2017, 09:03:15 »

Evo malo si pogledajte cijene ovdje kod švaba (za 750 unitrak). https://www.biketeile-service.de/Kawasaki-GPZ-750-18659/en/
Tko još kupuje dijelove kod Louisa.... A u RH ni slučajno. Neke naše online trgovine prodaju iste ove dijelove za veće novce. Imam i vozim "staru kantu" i iz ove trgovine nabavljam što mi treba. Npr., lanac i lančanici za FJ me došli nekih 1000 kn (DID ZVMX i JT sprockets). Isto to kod nas 1600 pa nadalje.
Imaju i originalne dijelove, ali moraš imati part number za pretragu. Ili probati poslati mail. Poštarina nekih 13€, ovisno o veličini, naravno.
Vozio sam GPz-a 550 i znam koliko za njega deru,.
Evidentirano

EL TORRO

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 201
  • Vozi: Let the good times roll
  • Lokacija: zagreb
Odg: Kawasaki GPZ 650, restauracija
« Odgovori #52 : 20. Siječanj 2017, 11:31:26 »

Evo pogledao cijene carburator repair 16,87 eura , did lanac 89,77 eura , pa šta je to skupo  :misli: to su cijene stvarno fer , e pa o čemu oni neki baljezgaju o nekakvim fantomskim troškovima održavanja  :misli:
Evidentirano
All SAINTS

balky1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 548
  • Vozi: Yamaha FJ 1100
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Kawasaki GPZ 650, restauracija
« Odgovori #53 : 20. Siječanj 2017, 12:08:30 »

Zato što većina nikad nije pogledala cijene dijelova izvan RH pa nisu informirani. A još ako je čovjek iole vičan šarafanju, većinu možeš napraviti sam sa setom gedora i 3 vilasta ključa (na Japancu, naravno).
Kako već dulje vrijeme kupujem kod njih, primijetio sam da dobijem i neki sitan popust na sve. Naime, kad se logiram sa svojim podatcima vidim da su cijene svemu niže nego kada nisam logiran (nigdje taj popust nije očito naznačen).
Samo jedan savjet kod kupovine lanca. Ja mislim (nisam siguran) da Nijemci imaju nekakva ograničenja za snagu motora pa onda i tu kod njih je većina lanaca za tu "slabiju", zatvorenu varijantu. Prvo provjeri na proizvođačevoj stranici koji tip lanca preporučuju. To sam primijetio kada sam sebi naručivao za FJ. Naime, DID preporučuje ZVMX, a oni većinom nude VX (nešto slabiju varijantu) pa sam uzeo onda ZVMX. Iako mi je g. Labaš rekao da on montira VX na svoju. E sad, možda sam izbaljezgao glupost, ali koliko se sjećam moj GPz je iz Švabije došao sa restriktorima.
« Zadnja izmjena: 20. Siječanj 2017, 12:15:17 balky1 »
Evidentirano
 

EL TORRO

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 201
  • Vozi: Let the good times roll
  • Lokacija: zagreb
Odg: Kawasaki GPZ 650, restauracija
« Odgovori #54 : 20. Siječanj 2017, 12:25:27 »

LABAŠ se i onak vozi ko penzić tak da vjerujem da on sa tim lancem sasvim zadovoljava svoje potrebe tj , svoj stil vožnje , bez naglog odvrtanja gasa gdje dolazi do naglog zatezanja i trzanja i uz održavanje lanca kod turing vožnje za šta je fj namijenjen i slabiji lanac bude prošao 30 000 km bez problema
Evidentirano
All SAINTS

balky1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 548
  • Vozi: Yamaha FJ 1100
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Kawasaki GPZ 650, restauracija
« Odgovori #55 : 20. Siječanj 2017, 13:13:45 »

Ma ne ulazim u to tko kako vozi, nisam se s njim vozio pa neću ni komentirati. Samo sam ti htio skrenuti pažnju na to prilikom kupovine lanca. A pogotovo na ebay-u ima svega.
Evidentirano

EL TORRO

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 201
  • Vozi: Let the good times roll
  • Lokacija: zagreb
Odg: Kawasaki GPZ 650, restauracija
« Odgovori #56 : 20. Siječanj 2017, 13:20:19 »

Ma ne ulazim u to tko kako vozi, nisam se s njim vozio pa neću ni komentirati. Samo sam ti htio skrenuti pažnju na to prilikom kupovine lanca. A pogotovo na ebay-u ima svega.
za te kawce nema šta nema a šta i nema Limit zna gdje ima  , pogotovo u SAD-u , tam imam ujaka i nije mi problem nabavit a tamo toga ima ko pljeve
Evidentirano
All SAINTS

balky1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 548
  • Vozi: Yamaha FJ 1100
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Kawasaki GPZ 650, restauracija
« Odgovori #57 : 20. Siječanj 2017, 13:38:10 »

Ajde kad krene posao, očekujemo slike.  :D
Evidentirano

EL TORRO

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 201
  • Vozi: Let the good times roll
  • Lokacija: zagreb
Odg: Kawasaki GPZ 650, restauracija
« Odgovori #58 : 20. Siječanj 2017, 14:14:51 »

Ajde kad krene posao, očekujemo slike.  :D
ne bude posao barem ne kod mene , povisio covjek cijenu , ovaj o kojem je riječ na ovoj temi nismo još vidjeli al bumo valjda vidjeli o čemu se radi
Evidentirano
All SAINTS
 Str: 1 2 [3]  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.119 sekundi uz 20 upita.