Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 8   Dolje

Autor Tema: Akrapovic Carbon - promašaj  (Posjeta: 16344 )

dkunst

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 38
  • Vozi: What if?
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #50 : 12. Svibanj 2016, 22:18:37 »

Tako je! A MT09 je bomba :) a tek 10 :) btw bio sam jucer na jankomiru na dark side. Bilo super steta sto nije bio testni 10...

i sa svim tim pizdarijama na kraju dojdes na cijenu mt09 i onda se pitas koj je meni klinac trebalo ovo :D
Evidentirano

kiki.o

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2147
  • Vozi: Streetfighter S
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #51 : 12. Svibanj 2016, 22:19:05 »

Jok, jebeš Dukca koji Akrape fura :mrgreen:
Evidentirano

Shepa

  • Sarkazam se u Dalmaciji još uvijek smatra dijelom crne magije
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13559
  • Vozi: smireno i staloženo
  • Lokacija: Kerumville
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #52 : 12. Svibanj 2016, 22:21:52 »

i sa svim tim pizdarijama na kraju dojdes na cijenu mt09 i onda se pitas koj je meni klinac trebalo ovo :D
Mislim da je problem u ovome.
Omjer uloženo/dobiveno=rogovi.

:neznam:

Zato ja kupujem isključivo kineske akrape od 30-ak eura, pa i kad mi ih ukradu s motora manje boli.

:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Evidentirano
Tapeciram siceve i popravljam oštećenu moto-odjeću.

dkunst

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 38
  • Vozi: What if?
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #53 : 12. Svibanj 2016, 22:23:08 »


"It is possible to feel reduced power even with the baffle in.

This bike runs lean in its stock form and like I said, can be improved by adding the EJK.

Your stock O2 sensor makes the bike run lean. Once we disconnect the O2 sensor and correct the fueling, we can optimize the performance of this bike.

 

In our testing the Akra Carbon was a good performing exhaust once we dialed it in with the EJK. Many times exhaust companies will say a fuel controller is not required when the exhaust is installed as the bike will still run and operate with the aftermarket exhaust. However, the fueling usually can be greatly improved as the bike is lean in its stock form and even leaner when performance mods are added. Unless the fueling is corrected for these mods, then you are not optimizing the performance of the bike with your mods. You will likely see lowered engine temps, better low end performance and overall smoother driveability. I have heard feedback from customers that it also reduces the abruptness of deceleration.

 

If for any reason you are dissatisfied with the EJK after purchase, you do have a 30 day money back guarantee.

This EJK will be able to fuel tune for any further performance mods you may add down the road


majQe ti mile pa ovo nisu istine :LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano
 

Zapru

  • rob tuđe ljubavi....
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8506
  • Vozi: Suzuki GSX-S1000F
  • Lokacija: ZG
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #54 : 12. Svibanj 2016, 22:25:10 »

bi lilvo imat Akrap, a ne Terminjonji :jesus: :LOL: :mrgreen:
mislim da bi bolje stajalo u ovoj temi:

bi lilvo NE imat yamahu  :LOL: :LOL:
Evidentirano

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7143
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #55 : 12. Svibanj 2016, 22:31:22 »


Your stock O2 sensor makes the bike run lean. Once we disconnect the O2 sensor and correct the fueling, we can optimize the performance of this bike.


vidim kužiš se, ja baš i ne :(

al čovjek uči dok je živ, možeš li mi zato pojasniti kako to lambda senzor osiromašuje smjesu i zbog čega ga skidaju :shock: :misli:
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7143
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #56 : 12. Svibanj 2016, 22:35:38 »

e da ... zanima me i na kojem principu radi o2 senzor i koja je uopće njegova uloga :shock: :shock: :shock:

PS vi drugi čkomite, hoću da mi odgovori autor teme jer vidim da se kuži 8)
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

Ivan_ZG

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1782
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #57 : 12. Svibanj 2016, 22:36:22 »

Znaci..19.4. je nama dosao mail, ali nakon nekoliko telefonskih razgovora sa deckima iz Sibeg Yamahe, kod kojih ste kupili sustav..sva daljnja komunikacija je isla telefonom izmedu njih i mog oca (Miljenko), naravno i sa samom tvornicom jedno 10ak puta..

Postovani,

07.04.2016. nam je ugraden ispuh Akrapovic Carbon na motocikl yamaha mt07 od strane ovlastenog yamaha servisa Sibeg.

Prvih nekoliko dana nakon ugradnje motocikl je vozen bez inserta/db killera pri cemu smo zamijetili ogroman nedostatak snage na niskim okretajima. Tzv torque po cemu je mt serija poznata je nestao.

Dobili smo upute iz ovlastenog servisa da bi za uobicajene performanse motocikla ipak bilo potrebno umetnuti insert u ispuh sto smo i ucinili. Situacija s okretnim momentom na nizim okretajima se malo popravila, ali ne u mjeri kao sto je to bilo s orginalnim tvornickim ispuhom. Prosto rečeno, motor s orginalnim tvorničkim ispuhom vuče bolje.

Vozeci motocikl skoro 2 tjedna 2 vozaca su primjetila osjetno drugaciji throttle response s Akrapovic ispuhom u odnosu na stock varijantu. Motocikl je inertniji.

Sportski zvuk motocikla je zadovoljavajuce dobar, ali performanse motora (torque, okretni moment, vuča) na nižim/srednjim okretajima su prema našem osjecaju smanjene.

Stoga molimo i predlazemo sljedece:

Da odvezemo motocikl na dyn aparat iz usluge ili direktno u Akrapovic kao i orginalan ispuh pa da nam majstori u njihovoj bazi potvrde ili razuvjere sumnje u performanse njihovim testiranjem i nasim uvidom u rezultate. U ovom slucaju molim unaprijed procjenu troskova.

Naime, ne zelim stvarati kompromis: zvuk za manje performanse, jer su performanse okretnog momenta na mt seriji cinjenicno stanje zbog kojeg su mt07 i mt09 u Sibegu prvotno i kupljeni.

Zahvaljujem na odgovoru.


Ono sto odgovorno tvrdim i iza cega stojim 100%: ne postoji nikakav problem sa carbonom pa da motor sa tim sustavom moze slabije ili losije vuc..ne znam od kuda vam ta dezinformacija..druga stvar..one krivulje na Akrapovic.com se rade ne jednom, nego mali milijon puta, te je radi tih javnih podataka Akrapovic debeli lider u bransi vec poduze vremena..treca stvar..uska suradnja sa Yamahom je nesto sto se ne moze zanemariti jer svaki motocikl prvo ide u Akrapovic, prije nego se nade u prodaji..

nesto sto nije nikakav argument, ali nije za zanemarit..rekao bih da je sustav za MT07 najprodavaniji sustav zadnjih godina, te ste vi prvi koji se javio sa ovakvim problemom..da ne kazem da ste prvi koji se uopce javio sa problemom da mu motor sporije vuce..odnosno, bilo je slicnih prica, ali to su decki doma sastavili, rastavili i igrali se mehanicara po glavi i slicnom..

nadalje..moguce da je problem u voznji malo mt07, malo mt09..odokativna mjerenja ne postoje..gdje bi dosli u tvornici kada bi dopustili kome god nesto ne valja da dode izmjeriti? ne moram naglasavati da se ne radi o obicnim dyno stolovima, vec o doslovno 'state of the art' aparaturi..

Evidentirano

Shepa

  • Sarkazam se u Dalmaciji još uvijek smatra dijelom crne magije
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13559
  • Vozi: smireno i staloženo
  • Lokacija: Kerumville
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #58 : 12. Svibanj 2016, 22:38:27 »

e da ... zanima me i na kojem principu radi o2 senzor i koja je uopće njegova uloga :shock: :shock: :shock:

PS vi drugi čkomite, hoću da mi odgovori autor teme jer vidim da se kuži 8)
Ti radije riješi problem uljnog oblaka kojeg ispuštaš u vožnji, čujem da Neru proklizava kvačilo kad vozi iza tebe.

:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

Evidentirano
Tapeciram siceve i popravljam oštećenu moto-odjeću.

dkunst

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 38
  • Vozi: What if?
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #59 : 12. Svibanj 2016, 22:41:41 »

Nisam taj tekst pisao ja nego EJK sales manager.

Što si se ti frende okomio na mene? Opusti se. Možda imaš iskustva u moto svijetu i možda si na ovom forumu kralj, ali MT07 ako nisi vozio sa akrapovic carbonom i stock ispuhom onda nemaš dovoljno iskustva da uporno kontriraš onome što sam napisao.

Kupi MT07 ugradi akrap carbon i probaj pa se onda javi. Tek tada ću te smatrati relevantnim. Do onda si za mene na tom polju nedovoljno educiran. Možda i sam voziš akrapovića pa ne želiš slušati o ovoj temi jer te dira u srce? Ko te tjera, zaobiđi je. Peace!


e da ... zanima me i na kojem principu radi o2 senzor i koja je uopće njegova uloga :shock: :shock: :shock:

PS vi drugi čkomite, hoću da mi odgovori autor teme jer vidim da se kuži 8)
Evidentirano

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7143
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #60 : 12. Svibanj 2016, 22:43:47 »

Ti radije riješi problem uljnog oblaka kojeg ispuštaš u vožnji, čujem da Neru proklizava kvačilo kad vozi iza tebe.

:mrgreen:

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

ne pada mi na pamet :mrgreen:

lokomotiva moRRa dimit :0648: :LOL:
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

lex

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 284
  • Vozi: ^^
  • Lokacija: ZGB/ŠBK
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #61 : 12. Svibanj 2016, 22:50:52 »

Super mi je kako svi koji se ne slažu s autorom teme i ovog horidnog video uradka, koji nam se nabija u facu prilikom svakog posta dotičnog,  upućeni da preskoče temu. Zar nije svrha foruma rasprava? Pa nije ovo diktatura.

Uostalom, men se činilo kad san na prdekalo 1.2 ugradia gljivu, ka klinjo, da bolje iđe. Nije. Subjektivan dojam je zajebana stvar. Dok nemaš nekakav konkretan dokaz (npr dyno chart) iza svojih optužbi, imaš golu kitu. I motor na njuškalu 300€ jeftiniji od novog  :LOL:
Evidentirano
evala

dkunst

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 38
  • Vozi: What if?
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #62 : 12. Svibanj 2016, 22:53:42 »

Nikakav ja relevantni feedback od bilo koga u citavom procesu nisam dobio! Akrapovic je ignorirao sve moje poruke nakon što sam mu rekao da je baffle in! Rekli su mi da će mi se javiti njihov sales manager, a nitko mi se nije javio! Tražio sam preko SIBEGA da mi nađete rješenje situacije, a niste po tom pitanju napravili apsolutno ništa. Šutili ste!

Ja jako dobro znam što vozim i jako dobro znam razliku između devetke i sedmice kao i jako dobro znam razliku carbona i stocka! Nebitno, imali ste priliku dokazati sve što je bilo potrebno u zadanom trenutku! Čak sam tražio da drugi vozači (iz servisa) probaju voziti motor sa akrapovićem i stock varijantom pa da daju svoje osobno mišljenje! Nisam ja nikog za ništa napadao nego sam bio realan i tražio sam bilo kakvo rješenje, a nisam ga dobio! Čak sam bio spreman platiti vještačenje i doplatiti bilo kakvo dodatno rješenje koje će vratiti performanse motora.

Imate auspuh pa si ga montirajte na neki mt07 i isprobavajte pa ćete vidjeti o čemu pričam. Low pogotovo, a mid range isto su mu s akrapom totalno zakinuti!

Volio bih da ovaj dečko koji namjera napraviti isto a nalazi se u ovom topicu ugradi carbon pa kaže svoje mišljenje nakon! I nek mu je sa srećom!

Evo pred čitavim forumom tražim ponovno da organizirate gdje god hoćete Zagreb, Slovenija svejedno mi je test mog mt07 sa akrapovićem i bez njega! Spojite ga na dyno aparat pa da vidimo rezultate! I slobodno ga možete dati vozačima da ga voze!




Znaci..19.4. je nama dosao mail, ali nakon nekoliko telefonskih razgovora sa deckima iz Sibeg Yamahe, kod kojih ste kupili sustav..sva daljnja komunikacija je isla telefonom izmedu njih i mog oca (Miljenko), naravno i sa samom tvornicom jedno 10ak puta..

Postovani,

07.04.2016. nam je ugraden ispuh Akrapovic Carbon na motocikl yamaha mt07 od strane ovlastenog yamaha servisa Sibeg.

Prvih nekoliko dana nakon ugradnje motocikl je vozen bez inserta/db killera pri cemu smo zamijetili ogroman nedostatak snage na niskim okretajima. Tzv torque po cemu je mt serija poznata je nestao.

Dobili smo upute iz ovlastenog servisa da bi za uobicajene performanse motocikla ipak bilo potrebno umetnuti insert u ispuh sto smo i ucinili. Situacija s okretnim momentom na nizim okretajima se malo popravila, ali ne u mjeri kao sto je to bilo s orginalnim tvornickim ispuhom. Prosto rečeno, motor s orginalnim tvorničkim ispuhom vuče bolje.

Vozeci motocikl skoro 2 tjedna 2 vozaca su primjetila osjetno drugaciji throttle response s Akrapovic ispuhom u odnosu na stock varijantu. Motocikl je inertniji.

Sportski zvuk motocikla je zadovoljavajuce dobar, ali performanse motora (torque, okretni moment, vuča) na nižim/srednjim okretajima su prema našem osjecaju smanjene.

Stoga molimo i predlazemo sljedece:

Da odvezemo motocikl na dyn aparat iz usluge ili direktno u Akrapovic kao i orginalan ispuh pa da nam majstori u njihovoj bazi potvrde ili razuvjere sumnje u performanse njihovim testiranjem i nasim uvidom u rezultate. U ovom slucaju molim unaprijed procjenu troskova.

Naime, ne zelim stvarati kompromis: zvuk za manje performanse, jer su performanse okretnog momenta na mt seriji cinjenicno stanje zbog kojeg su mt07 i mt09 u Sibegu prvotno i kupljeni.

Zahvaljujem na odgovoru.


Ono sto odgovorno tvrdim i iza cega stojim 100%: ne postoji nikakav problem sa carbonom pa da motor sa tim sustavom moze slabije ili losije vuc..ne znam od kuda vam ta dezinformacija..druga stvar..one krivulje na Akrapovic.com se rade ne jednom, nego mali milijon puta, te je radi tih javnih podataka Akrapovic debeli lider u bransi vec poduze vremena..treca stvar..uska suradnja sa Yamahom je nesto sto se ne moze zanemariti jer svaki motocikl prvo ide u Akrapovic, prije nego se nade u prodaji..

nesto sto nije nikakav argument, ali nije za zanemarit..rekao bih da je sustav za MT07 najprodavaniji sustav zadnjih godina, te ste vi prvi koji se javio sa ovakvim problemom..da ne kazem da ste prvi koji se uopce javio sa problemom da mu motor sporije vuce..odnosno, bilo je slicnih prica, ali to su decki doma sastavili, rastavili i igrali se mehanicara po glavi i slicnom..

nadalje..moguce da je problem u voznji malo mt07, malo mt09..odokativna mjerenja ne postoje..gdje bi dosli u tvornici kada bi dopustili kome god nesto ne valja da dode izmjeriti? ne moram naglasavati da se ne radi o obicnim dyno stolovima, vec o doslovno 'state of the art' aparaturi..
Evidentirano

Ivan_ZG

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1782
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #63 : 12. Svibanj 2016, 23:00:57 »

znam da je pisanje po ovom forumu otprilike ko prdac na otvorenom..ali opet..

kada Ducati nakon 100g koristenja Termignonia na svim utrkama predje na Akrapovic, to nesto znaci..uopce tu ne mislim na MotoGP..ista prica sa Suzukijem i Yoshimurom..ima tih primjera mali milijon..na MotoGP utrci kada jedan sustav izdrzi 6x vise nego bilo koji sustav od konkurencije i to ne sto znaci..titan/carbon koristen tamo je jednak onomu ugradenom na sustavima za mase..kada jedan Porsche zeli da bas ti radis serijsku ugradnju, valjda i to nesto znaci, a nije marketing..kada si jedini privatnik na svijetu koji je napravio sustav za F1, i to isto nesto znaci..ipak, sve je to marketing, pa neke od ovih informacija neces procitati nigdje, jer se ne mogu procitati..decki na forumu znaju vise/bolje..godinama su lokalni garaza proizvodaci bili bolji..pa se na Dukac smije samo Termi staviti..jebes Suzu bez Yoshimure..Igor Akrapovic je rekao da im je Leo Vince jedina konkurencija..a nitko da bi sa razumijevanjem procitao cijelu recenicu..pa onda, Akrapovic je skup, a ko god radi auspuh u cijelosti o titana, kosta jednako ako ne i vise..na kraju krajeva, price prodju, Akrapovic i dalje radi..udje na segment Customa, sto nikako nije lagano..ne moram ni pricati o uspjehu na istom..sve je to samo marketing, i sve one slikice na stranici su cista laz..ja osjetim da mi motor ide 20% slabije i ne bu mene niko je...zivjeli :palacgore: :palacgore:

ps..o auto segmentu je bespredmetno uopce pricati..ko radi tuning vani, taj zna ta ce staviti..
Evidentirano

Srki

  • Dezurni pojebavatelj koji živi na rubu!
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 5795
  • Vozi: Type R, CBR 600F
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #64 : 12. Svibanj 2016, 23:02:44 »

ja govorim tu 5 godina da vas varaju poluproizvodima, a vi još to kupujete i ne samo to, nego AKRAPOVIČE plaćate za te jeftinjara igračke, očekujući da će te slabašne performanse doć barem blizu onog o čemu vam prodavači pričaju

kurci palci torgue fakin naivci

tak vam i treba, svi ste tak pametni kad treba branit poluproizvod koji se smješka sa reklame u Moto Pulsu

hebla vas mt, kolko para još manje muzike

dok ima bedaka maheri trguje :LOL:




Srki
Evidentirano
tu pola nije istina, a pola je zajebancija

kiki.o

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2147
  • Vozi: Streetfighter S
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #65 : 12. Svibanj 2016, 23:05:16 »

Meni je dovoljno sto Termi izgleda duplo bolje, za moment i konje me i onako boli đoko, toga ima i previše, ne vozim ja ovakva korita ko što je MT-07 :mrgreen: :LOL:

Dolje Zlovenac :palacdolje:
Evidentirano

dkunst

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 38
  • Vozi: What if?
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #66 : 12. Svibanj 2016, 23:06:23 »

Ivane vidim da ignoriraš što sam predložio. Ajmo na dyno test, može? Organiziraš? Razuvjerite mene, dečke na forumu, sve svoje buduće kupce i ekipu s youtuba koja je primjetila isto? Može?
 

znam da je pisanje po ovom forumu otprilike ko prdac na otvorenom..ali opet..

kada Ducati nakon 100g koristenja Termignonia na svim utrkama predje na Akrapovic, to nesto znaci..uopce tu ne mislim na MotoGP..ista prica sa Suzukijem i Yoshimurom..ima tih primjera mali milijon..na MotoGP utrci kada jedan sustav izdrzi 6x vise nego bilo koji sustav od konkurencije i to ne sto znaci..titan/carbon koristen tamo je jednak onomu ugradenom na sustavima za mase..kada jedan Porsche zeli da bas ti radis serijsku ugradnju, valjda i to nesto znaci, a nije marketing..kada si jedini privatnik na svijetu koji je napravio sustav za F1, i to isto nesto znaci..ipak, sve je to marketing, pa neke od ovih informacija neces procitati nigdje, jer se ne mogu procitati..decki na forumu znaju vise/bolje..godinama su lokalni garaza proizvodaci bili bolji..pa se na Dukac smije samo Termi staviti..jebes Suzu bez Yoshimure..Igor Akrapovic je rekao da im je Leo Vince jedina konkurencija..a nitko da bi sa razumijevanjem procitao cijelu recenicu..pa onda, Akrapovic je skup, a ko god radi auspuh u cijelosti o titana, kosta jednako ako ne i vise..na kraju krajeva, price prodju, Akrapovic i dalje radi..udje na segment Customa, sto nikako nije lagano..ne moram ni pricati o uspjehu na istom..sve je to samo marketing, i sve one slikice na stranici su cista laz..ja osjetim da mi motor ide 20% slabije i ne bu mene niko je...zivjeli :palacgore: :palacgore:

ps..o auto segmentu je bespredmetno uopce pricati..ko radi tuning vani, taj zna ta ce staviti..
Evidentirano

Ivan_ZG

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1782
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #67 : 12. Svibanj 2016, 23:15:02 »

Ivane vidim da ignoriraš što sam predložio. Ajmo na dyno test, može? Organiziraš? Razuvjerite mene, dečke na forumu, sve svoje buduće kupce i ekipu s youtuba koja je primjetila isto? Može?

Ne ignoriram nego nisam vidio post..zbog radi cega bih ja trebao organizirati ikakav dyno test!? Radi kupaca sa youtubea ili Vas koji ste jedan jedini u preko 20 godina poslovanja sa ovakvim problemom!? Da ne kazem kako u tvornici nisu imali niti jednu primjedbu osim vase..slobodno napravite dyno test i uvjerite sveloliko pucanstvo da ste u pravu..medutim, ako niste bi mogao biti problem..koliko ja vidim, problem je rijesen, novce ste dobili nazad..ne vidim zbog cega bi trebalo nastaviti sa travestijom..
Evidentirano

tibor

  • Oil sucker
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7143
  • Vozi: divlje i razuzdano
  • Lokacija: nije navedena
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #68 : 12. Svibanj 2016, 23:17:43 »

Nisam taj tekst pisao ja nego EJK sales manager.

Što si se ti frende okomio na mene? Opusti se. Možda imaš iskustva u moto svijetu i možda si na ovom forumu kralj, ali MT07 ako nisi vozio sa akrapovic carbonom i stock ispuhom onda nemaš dovoljno iskustva da uporno kontriraš onome što sam napisao.

Kupi MT07 ugradi akrap carbon i probaj pa se onda javi. Tek tada ću te smatrati relevantnim. Do onda si za mene na tom polju nedovoljno educiran. Možda i sam voziš akrapovića pa ne želiš slušati o ovoj temi jer te dira u srce? Ko te tjera, zaobiđi je. Peace!

citiram te jer imam dovoljno iskustva da po načinu na koji pišeš i terminologiji kojom barataš mogu zaključiti da sereš kvake 8)

a i da sam neuki pekar što dila perece o tvojoj kompetenciji u tehničkim temama mi više od svega može reć činjenica da si iskeširao lovu za taj mt07 grob i da ti je mt09 vrh vrhova ... kraj diskusije jbt ende fin :LOL:

i da, imam ne jednog, nego dva Akrapoviča :sismis:
Evidentirano
bolje biciklom u kupleraj nego mercedesom na posao

Ivan_ZG

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1782
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #69 : 12. Svibanj 2016, 23:17:47 »

Meni je dovoljno sto Termi izgleda duplo bolje, za moment i konje me i onako boli đoko, toga ima i previše, ne vozim ja ovakva korita ko što je MT-07 :mrgreen: :LOL:

Dolje Zlovenac :palacdolje:

O ukusima se ne raspravlja..a i subjektivni dojam je jedno, a objektivni sasvim drugo..
Evidentirano
 

dkunst

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 38
  • Vozi: What if?
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #70 : 12. Svibanj 2016, 23:20:05 »


I mislio sam. Sretno u prodaji!

Ne ignoriram nego nisam vidio post..zbog radi cega bih ja trebao organizirati ikakav dyno test!? Radi kupaca sa youtubea ili Vas koji ste jedan jedini u preko 20 godina poslovanja sa ovakvim problemom!? Da ne kazem kako u tvornici nisu imali niti jednu primjedbu osim vase..slobodno napravite dyno test i uvjerite sveloliko pucanstvo da ste u pravu..medutim, ako niste bi mogao biti problem..koliko ja vidim, problem je rijesen, novce ste dobili nazad..ne vidim zbog cega bi trebalo nastaviti sa travestijom..
Evidentirano

kiki.o

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2147
  • Vozi: Streetfighter S
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #71 : 12. Svibanj 2016, 23:21:26 »

O ukusima se ne raspravlja..a i subjektivni dojam je jedno, a objektivni sasvim drugo..

Ne znam jel se zajebavas il ne znas o kojim auspusima pricas, al guglaj kako izgleda termi na SFu a kako Akrap pa se onda vrati na moj post  :mrgreen:
Evidentirano

Zapru

  • rob tuđe ljubavi....
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 8506
  • Vozi: Suzuki GSX-S1000F
  • Lokacija: ZG
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #72 : 12. Svibanj 2016, 23:22:21 »

citiram te jer imam dovoljno iskustva da po načinu na koji pišeš i terminologiji kojom barataš mogu zaključiti da sereš kvake 8)

a i da sam neuki pekar što dila perece o tvojoj kompetenciji u tehničkim temama mi više od svega može reć činjenica da si iskeširao lovu za taj mt07 grob i da ti je mt09 vrh vrhova ... kraj diskusije jbt ende fin :LOL:

i da, imam ne jednog, nego dva Akrapoviča :sismis:
2 x 30€ .... a jesi se isprsio na kinezima  :LOL: :mrgreen:
Evidentirano

Ivan_ZG

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1782
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #73 : 12. Svibanj 2016, 23:24:33 »

Ne znam jel se zajebavas il ne znas o kojim auspusima pricas, al guglaj kako izgleda termi na SFu a kako Akrap pa se onda vrati na moj post  :mrgreen:

Govorio sam opcenito :? Iako, znam jako dobro kako izgledaju jer sam vozio sa Akrapovicem..razmisljao o kupnji 8)
Evidentirano

Ivan_ZG

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1782
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovic Carbon - promašaj
« Odgovori #74 : 12. Svibanj 2016, 23:25:17 »

I mislio sam. Sretno u prodaji!


Koji je razlog da sami to ne napravite? Postoji li neki dokaz osim Vaseg osjecaja na gasu?
Evidentirano
 Str: 1 2 [3] 4 5 ... 8   Gore
 

Stranica je generirana za 0.308 sekundi uz 20 upita.