Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3 4 ... 12   Dolje

Autor Tema: BMW K1200/1300 S/R/Sport  (Posjeta: 32482 )

Skripter

  • kRRdo
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3155
  • Vozi: tamnu stranu
  • Lokacija: Lopatinec
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #25 : 27. Srpanj 2016, 15:42:51 »

 :palacgore:

BoosterPlug ima Booky na svojem S-u i stvar funkcionira.
BP uglavnom laže da je vanjska temperatura niža (po određenom algoritmu) i tjera ECU da radi bogatiju smjesu  :wink:

Mjera za provjeru ako naše "korekcije" funkcioniraju je vožnja po kružnim tokovima u 3. brzini s jako malo gasa.
Ako se prođe glatko, onda je OK :neznam:  :LOL:
Evidentirano
Kad mi je zlo, ni mi je dobro.
Izgubite se sa stilom OVDJE - Garmin, TomTom... info na PP

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3253
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #26 : 28. Srpanj 2016, 09:00:33 »

Znači, imao sam R Sport sedam godina i napravio s njim mislim 40000 km. Nikad, baš nikad nisam osjetio nikakvo cukanje u niskim okretajima.. Isto tako i sa frendovim S kojeg sam više puta vozio. Išao je svileno u najnižim okretajima od prvog do dana kad sam ga prodao, a znam i da je novi vlasnik prezadovoljan motorom.
Imao sam problem sa mijenjanjem zadnjeg diferencijala jer je bio jedan od modela koji su imali alu flanđu kao i mnogi K i R modeli tog godišta. Nažalost nešto sam i morao platiti zamjenu na kulanz, a kasnije su to mijenjali pod servisnu akciju, koliko sam čitao. Još su mi jako klapali prednji diskovi što su bez pitanja zamijenili u garanciji. Na te akcije su mijenjali više stvari, a koliko se sad mogu sjetiti; čepove posuda ulja za kočnice i kuplunga, španer lanca, software više puta novije verzije, i znam da su kasnije mijenjali pumpe goriva..

Mislim da na neki način imate problem ili sa zrakom - usis, modifikacije usisa, kn filteri, falš zrak na nekom od crijeva... ili ispuhom - "šuplja cijev" domaće izrade i tako to.  Ja sam imao Laser trioval kupljen u BMWovoj mreži i nikad nikakav problem nisam imao. Vjerujem da normalan servis može otkloniti takve probleme. Nekako ne vjerujem u ta čipiranja, flešanja doma.
Zbog konstrukcije samog mislim paralevela zna doći do zacukavanja kardana u slučajevima kada recimo tučeš dvije niže i motor je abgas a naglo u visokim okretajima. Tad zadnji kotač zna recimo isprekidano blokirati kao npr da kočiš pa se upali ABS, ali kad skužiš kad se to događa, može se sve ispraviti sa dodavanjem gasa na vrijeme.
Zbog garancije sam u početku išao u ovlašteni Tomić u ZG, i kad sam vidio koliko košta i što dobivam, nastavio sam ići i dalje jer nema teorije da takvu vrstu usluge uz navedene servisne akcije dobiješ kod poznatog servisera u garaži. U to naravno uključujem i servisnu knjižicu, ranije navedeni kulanz i kad sve zbrojiš sve ispadne povoljno :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

Skripter

  • kRRdo
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3155
  • Vozi: tamnu stranu
  • Lokacija: Lopatinec
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #27 : 28. Srpanj 2016, 10:32:01 »

Sve pet  :palacgore:
Ne velim ja da svi imaju problema i ne pokušavam nikog uvjeriti da nisu svjesni problema :wink:

Od ECU firmware verzije 5.1 (ili 7.0, nisam siguran a ne da mi se sad ići ponovno tražiti) nema tih problema uz pretpostavku da je sve ostalo ispravno. To znači filteri goriva, zraka, čisti injektori i bez obzira na K&N filtere i šuplje cijevi u nekim normalnim okvirima. Za sve radikalnije modifikacije ti tak i onak treba Power Commander ili nešto slično jer bez novih mapa takve dorade nemaju smisla.

Opisani problem je najizraženiji na modelima 2005/2006 a po meni mu je jedini uzrok greška u računici smjese tj. presiromašna smjesa  :palacgore:
Kad se na bilo koji način prevari ECU da mora raditi bogatiju smjesu, nema više nacukavanja ni pucanja na abgasu.

BoosterPlug laže o nižoj vanjskoj temperaturi jer hladniji zrak ima u pravilu veću koncentraciju kisika pa je manja zraka potrebno za optimalni stihiometrijski omjer (1 čestica goriva na 14,7 čestica zraka) pa onda ECU nesvjesno izmješa bogatiju smjesu koja je ili bliža optimumu ili nijansu prebogata. Tu do izražaja dolazi onaj algoritam koji su napravlili unutar svog sklopa pa se s njime približavaju optimumu u skoro svim uvjetima.

Modifikacija lambda sonde ili O2 senzora (moj recept jel'te, jer nisu PCIII ni Boosterplug skupi nego sam se ja loše udala  :mrgreen: ) ograničava stvarnu razliku kisika u atmosferi prema onoj u auspuhu i tjera je u uži raspon. Na taj način sonda uvijek vidi da je smjesa presiromašna (što realno gledano i je slučaj), stvara manji napon (uvijek ispod 0,450 V) te signalizira ECU-u da obogati smjesu. Dobra strana priče je da mašina radi u zatvorenoj petlji (miješanje smjesa prema signalima vanjskih senzora) kad je hladna i samo do 5000okr/min, a samoj sondi nije potreban algoritam jer ona još uvijek funkcionira ispravno i šalje nerecipročne vrijednosti u skladu s očekivanima, ne ulazi u extreme i ne javlja grešku.

Disclaimer: ovo važi samo za opisani problem uz pretpostavku da je na motoru sve ispravno i čisto, da me ne nabijete na križ  :skriven:

Disclaimer 2: Probajte izbjeći rasprave i tumačenja rada lambda sonde i vjerujte mi na riječ  :mrgreen: Fizika mi je bila glavni predmet od srednje škole nadalje(prirodoslovne gimnazije uz tjedni fond od 8 sati normalne fizike, 2 sata izborne, 2 sata astronomije, 10 sati matematike, po 4 sata kemije i biologije...),  maturiral sam radom iz kvantne fizike a na faksu sam imao dvije fizike, 3 matematike i dvije statistike. Sve gore napisano vam mogu objasniti na razini iona kisika, elektrona i njihovih ljuski, svojstvima materijala koji se koriste u lambda sondama, ponašanjima čestica, uključenim fizikalnim principima i praktičnom primjenom kod izračuna smjese i očuvanja okoliša. I već se dugi niz godina bavim programiranjem svačega, znači lud sam 100% :LOL:
Evidentirano
Kad mi je zlo, ni mi je dobro.
Izgubite se sa stilom OVDJE - Garmin, TomTom... info na PP

+marek+

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1900
  • Vozi: FZ6N, VXR
  • Lokacija: Bistra
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #28 : 28. Srpanj 2016, 12:31:15 »

...znači lud sam 100% :LOL:
Onda nije problem u motoru već u tebi  :mrgreen:
Evidentirano
 

Skripter

  • kRRdo
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3155
  • Vozi: tamnu stranu
  • Lokacija: Lopatinec
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #29 : 28. Srpanj 2016, 17:05:31 »

Motor je nešto najbliže savršenstvu kaj sam vozil, bez ikakve dileme  :0648:
A za ovakve bedastoče je kriv ljudski faktor  :mrgreen:
Evidentirano
Kad mi je zlo, ni mi je dobro.
Izgubite se sa stilom OVDJE - Garmin, TomTom... info na PP

Napier

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 773
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #30 : 28. Srpanj 2016, 19:30:01 »

Sto reci :)

http://www.brocksperformance.com/Oxygen-Sensor-Eliminator-Plug+I922565+C10.aspx

Ovo ce doci sa sa Power Commanderom u paketu
Evidentirano

debleker

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 52
  • Lokacija: Sveti Martin na Muri
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #31 : 28. Srpanj 2016, 23:01:05 »

hahaha.. lud ko šiba.. ajde neka, svaka čast na eseju..  :)
Evidentirano

Skripter

  • kRRdo
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3155
  • Vozi: tamnu stranu
  • Lokacija: Lopatinec
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #32 : 28. Srpanj 2016, 23:37:16 »

 :mrgreen:

Nije to još ništ, čekaj da provjerim na barem još jednom motoru svoj recept pa kad stavim sliku... ne bude dobro, vjeruj mi :LOL:

Uglavnom, provjeril sam verzije ECU firmware-a, s verzijom 5.0 je rješen problem niskih okretaja i s tom verzijom je isporučuju motori od zadnjeg tromjesečja 2006. godine. Ako sam dobro pohvatal konce, to je posljednja verzija koja dolazi na službenom CD-u i puštena je u opticaj ovlaštenim servisima krajem iste godine.
Nakon nje dolazi verzija 5.1 čija instalacija ide iz Centrale (nismo dostojni :naklon: :naklon: ) pa je ustvari to najniža verzija koja se može trenutno dobiti u ovlaštenim servisima i koja rješava navedenu nepodopštinu.
Ustvari... ne može se... nama smrtnicima trenutno još iz neshvatljivih razloga su ukinute instalacije. :neznam:

Ali kak vele... Čudni su putevi Centrale (nismo dostojni :naklon: :naklon:)
Evidentirano
Kad mi je zlo, ni mi je dobro.
Izgubite se sa stilom OVDJE - Garmin, TomTom... info na PP

Skripter

  • kRRdo
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3155
  • Vozi: tamnu stranu
  • Lokacija: Lopatinec
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #33 : 01. Kolovoz 2016, 09:24:05 »

I opet malo teoretiziranja prije prakse :mrgreen:

Lambda sonda služi za mjerenje količine kisika u ispuhu mašine prije katalizazora i prema tom podatku obogaćuje ili osiromašuje smjesu goriva kad motor radi u zatvorenoj petlji (zagrijana mašina, do 5000okr/min).
Naši motori koriste Boschovu lambda sondu. Prema specifikacijama i tipu sonde to je ustvari baterija jer cirkonijev oksid reagira s ionima kisika. Kako u sondi postoje dvije takve eletrode, jedna reagira s atmosferskim kisikom (u samom tijelu sonde) a druga s kisikom u ispuhu vozila.
Razlika u potencijalu između te dvije elektrode proizvodi napon u rasponu od 0,1V do 1,1V kad se tijelo sonde zagrije preko 300 stupnjeva Celziusa.
Kad je smjesa siromašna, tj. razlika u količini kisika unutar i van ispuha manja, sonda proizvodi manji napon. I obrnuto.
Najjednostavniji način za smanjivanje te razlike je zatvaranje ili barem ograničavanje dovoda vanjskog kisika u tijelo sonde. Bez ili s jako malom količinom vanjskog kisika je razlika prema količini kisika u ispuhu manja i ECU pokušava to nadoknaditi bogatijom smjesom.
Ključna riječ u ovome svemu je RAZLIKA a ne količina kisika.
Zbog neusklađenih ECU mapa za rad motora bogatija smjesa na niskim okretajima smiruje rad motora i daje mu potrebnu snagu "za vuču vozila".
Ne ulazim u razloge i greške u mapama jer je moguće i da je smjesa savršeno izmješana pa kut paljenja nije ispravan ali mašina s obogaćenom smjesom radi puno bolje :palacgore:

Bez vanjskog kisika sonda još uvijek daje inicijalno dobar napon jer kad motor ne radi platinasti sloj elektrode u auspuhu reagira s kisikom pa uvijek postoji ispravna vrijednost napona tj. vrijednost koja govori ECU da je sonda ispravna.

Praktični dio izvedbe se sastoji od zatvaranja dovoda vanjskog kisika u tijelo sonde sa dva komada ducktape-a i plastične vezice :mrgreen:
Ova vrsta sonde vanjski zrak dobiva preko kanala žica kojima je sonda spojena na ECU tj. mjesta koje ostaje pored ulaza tih žica na tijelu same sonde :wink: Kad se taj "kanal" zatvori, sonda proizvodi manji napon i ECU obogaćuje smjesu :neznam:


« Zadnja izmjena: 01. Kolovoz 2016, 09:41:06 Skripter »
Evidentirano
Kad mi je zlo, ni mi je dobro.
Izgubite se sa stilom OVDJE - Garmin, TomTom... info na PP

Skripter

  • kRRdo
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3155
  • Vozi: tamnu stranu
  • Lokacija: Lopatinec
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #34 : 01. Kolovoz 2016, 09:45:06 »

I još samo napomena da je kod forsiranja vožnje na niskim okretajima sa "zatvorenom" sondom potrošnja goriva veća za 1l/100km.

U normalnoj vožnji je potrošnja povećana cca pola litre na 100km, izmjereno na 2 puna tanka  :palacgore:
Evidentirano
Kad mi je zlo, ni mi je dobro.
Izgubite se sa stilom OVDJE - Garmin, TomTom... info na PP

tomo3

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1831
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #35 : 01. Kolovoz 2016, 10:08:05 »

Ti rušiš sve predrasude. Ispada da znanstvenici voze BMW-e.
Evidentirano
Došlo je vrijeme da je bolje imati nego nemati....

infinity

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3203
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #36 : 01. Kolovoz 2016, 10:37:22 »

daj odmori se malo... :LOL:
Evidentirano

Skripter

  • kRRdo
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3155
  • Vozi: tamnu stranu
  • Lokacija: Lopatinec
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #37 : 01. Kolovoz 2016, 12:05:48 »

Inače sam skroz normalan :neznam:

:mrgreen:
Evidentirano
Kad mi je zlo, ni mi je dobro.
Izgubite se sa stilom OVDJE - Garmin, TomTom... info na PP

gianni

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2053
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #38 : 01. Kolovoz 2016, 12:46:48 »

Skripter svaka cast :palacgore:
Obicno svi samo hvale svoje :LOL: dok ne prodaju :mrgreen:
Evidentirano

lunjo

  • Babe
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Ženski
  • Postova: 2991
  • Vozi: bolje da neznaš
  • Lokacija: tamo gdje želim biti 8)
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #39 : 01. Kolovoz 2016, 15:28:02 »

ko od njega ne kupi motor taj se zahebe  :mrgreen:
Evidentirano
Ključ besmrtnosti je živjeti život vrijedan sjećanja  8)

Acydoz

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 78
  • Vozi: Suzuki M109R
  • Lokacija: Našice
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #40 : 01. Kolovoz 2016, 20:29:08 »

Ovo za dovod kisika stvarno nisam znao ali zar nebi onda elegantnije (jednostavnije)  rjesenje bilo zaliti malo silikona (trpi temp. bez problema) ili epoxi .. ali u svakom slucaju  :palacgore:
Evidentirano

Skripter

  • kRRdo
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3155
  • Vozi: tamnu stranu
  • Lokacija: Lopatinec
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #41 : 01. Kolovoz 2016, 21:01:41 »

Ako zaliješ sondu s nečim ne znaš kako će to sredstvo reagirati u unutrašnjosti, hoće li provoditi struju, oksidirati u kontaktu s grijanom sondom pa povećavati napon ili uništiti kontaktnu površinu pa umrtviti sondu... :neznam:
Plus da je ovo gore meni privremeno rješenje do instalacije "dobrih" mapa. Nakon toga skinem "čep" i imam natrag normalnu i ispravnu sondu.  :palacgore:

I opciju za daljnje prisilno bogaćenje smjese ako stavim neke otvorenije filtere zraka, maknem DB kiler iz šuplje cijevi a mape se neće snaći. Jer prema Akrapovićevom grafu, slip-on smanjuje snagu ispod (pazi slučajnosti) 5000okr/min  :mrgreen:
Evidentirano
Kad mi je zlo, ni mi je dobro.
Izgubite se sa stilom OVDJE - Garmin, TomTom... info na PP

Acydoz

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 78
  • Vozi: Suzuki M109R
  • Lokacija: Našice
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #42 : 01. Kolovoz 2016, 21:45:03 »

Iz prakse znam da ti silikon nece uci u sondu (nije toliko tekuc) dok bi epoxi i mogao, mislim da bi bolje zabrtvio oko zica ,a poslije ga takodjer skines kao cep... ali kao sto sam rekao bitno da stvar sljaka i na ovaj nacin  :palacgore:
Evidentirano

Skripter

  • kRRdo
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3155
  • Vozi: tamnu stranu
  • Lokacija: Lopatinec
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #43 : 02. Kolovoz 2016, 07:43:34 »

Savršeno ko i ostatak motora   :konjic: :rock:

Ovo sam trebal ubaciti u prvi post...  :0648:

Evidentirano
Kad mi je zlo, ni mi je dobro.
Izgubite se sa stilom OVDJE - Garmin, TomTom... info na PP

MOONSHIELD

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 8314
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #44 : 02. Kolovoz 2016, 08:39:18 »

auuuuuuuuu, tek sada vidim ovo :shock: :shock:

mislim da komot možeš otvoriti servis :mrgreen:
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!
 

Skripter

  • kRRdo
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3155
  • Vozi: tamnu stranu
  • Lokacija: Lopatinec
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #45 : 02. Kolovoz 2016, 09:28:29 »

Nema tu kruha, samo održavanja... :palacdolje: :mrgreen:

A i nemam vremena više. Nisam ni znal kak sam zgodan sve dok nisam BMW kupil :shock:
Evidentirano
Kad mi je zlo, ni mi je dobro.
Izgubite se sa stilom OVDJE - Garmin, TomTom... info na PP

Nero

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3455
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #46 : 02. Kolovoz 2016, 10:24:12 »

Kako bi se iznenadija da kupis bembu od njega.

Skines oklop, ono duct tape i vezice  :shock: :shock: A nikad padano  :shock: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 8314
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #47 : 02. Kolovoz 2016, 10:27:01 »

Nema tu kruha, samo održavanja... :palacdolje: :mrgreen:

A i nemam vremena više. Nisam ni znal kak sam zgodan sve dok nisam BMW kupil :shock:
vidim da nemaš vremena, ali jednom dok doktoriraš će sve biti lakše :mrgreen:
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

debleker

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 52
  • Lokacija: Sveti Martin na Muri
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #48 : 02. Kolovoz 2016, 13:29:43 »

Bome si zgodan (mislim na motor) :P ak sam dobro vidio u subotu ujutro na oldtimer susretu..
Evidentirano

Skripter

  • kRRdo
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3155
  • Vozi: tamnu stranu
  • Lokacija: Lopatinec
Odg: BMW K1200/1300 S/R/Sport
« Odgovori #49 : 02. Kolovoz 2016, 18:10:20 »

Ljepotica i zvijer :0648:

:LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano
Kad mi je zlo, ni mi je dobro.
Izgubite se sa stilom OVDJE - Garmin, TomTom... info na PP
 Str: 1 [2] 3 4 ... 12   Gore
 

Stranica je generirana za 0.619 sekundi uz 20 upita.