Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3 4 ... 7   Dolje

Autor Tema: Aprilia Shiver 900  (Posjeta: 15952 )

draganb

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 245
  • Vozi: Thruxton R
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #25 : 14. Studeni 2016, 09:31:10 »

Ako ti shiver izgleda jeftino, šta reći onda za monstera 821....... to tek izgleda jeftino i vizuelno i na opip.
U odnosu na njega, shiver izgleda monolitno čvrst.

Shiver izgleda brutalno za motor dizajniran 2007. Izgleda brutalno i danas u usporedbi s novim plastic fantastic transformers japancima u klasi. Ali to nije konkurencija s kojom se aprilia treba usporedjivati. Plasticne "skrge" izgledaju jeftino. I kao zasebni komadi, a i pojeftinjuju kompletan dizajn.

Ne znam sta ti na monsteru izgleda jeftino na opip, jer se radi o metalnom tanku bez ikakvih plastika (osim rupe za kljuc)
Evidentirano

blagi

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1512
  • Vozi: Tuono R
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #26 : 14. Studeni 2016, 13:29:47 »

Shiver izgleda brutalno za motor dizajniran 2007. Izgleda brutalno i danas u usporedbi s novim plastic fantastic transformers japancima u klasi. Ali to nije konkurencija s kojom se aprilia treba usporedjivati. Plasticne "skrge" izgledaju jeftino. I kao zasebni komadi, a i pojeftinjuju kompletan dizajn.

Ne znam sta ti na monsteru izgleda jeftino na opip, jer se radi o metalnom tanku bez ikakvih plastika (osim rupe za kljuc)

Plastična zaštita auspuha, plastike oko sjedala, pa i taj dio di je rupa za ključ....... jednostavno nije niti blizu monstera 1200
Evidentirano
Bolje bit zatvoren po prirodi nego po zakonu!

Napier

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 749
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #27 : 14. Studeni 2016, 14:43:35 »

Shiver izgleda brutalno za motor dizajniran 2007. Izgleda brutalno i danas u usporedbi s novim plastic fantastic transformers japancima u klasi. Ali to nije konkurencija s kojom se aprilia treba usporedjivati. Plasticne "skrge" izgledaju jeftino. I kao zasebni komadi, a i pojeftinjuju kompletan dizajn.

Ne znam sta ti na monsteru izgleda jeftino na opip, jer se radi o metalnom tanku bez ikakvih plastika (osim rupe za kljuc)


Meni taj motor izgleda skroz ok a sta se tice konkurencije ne vidim da su izbacili neki revolucionarni uradak..

Aprilia je mozda samo naucila lekciju ( zapravo naucija je piaggio)

Jer je nju njena extravagancija u proslosti jako puno kostala.

Prije 15 godina od 5 top modela ( tuono , mile, futura , falco , capo nord ) svaki je ima svoju posebnu sasiju, ovjes, felge, plastike itd.

Znaci osim agregata koji je dijelio zajednicku bazu sva ostalo je bilo razlicito i sada uzalud je sta se svaki od njihovih motora u svojoj klasi najbolje vozio, kocio i u vecini stvari bio bolji od konkurencije kad je takav oblik poslovanja uzasno skup.

Tako da kad je voda dosla do grla u jednom periodu komad za motor nisi ni u Italiji moga nabaviti ( znam iz osobnog iskustva)

Zato danas rade kao i svi ostali i na zalost to je realnost jer ako nisi fuser neces bas najbolje plivati u danasnjoj situaciji 
Evidentirano

Glaky

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 506
  • Vozi: Caponord
  • Lokacija: Pula
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #28 : 14. Studeni 2016, 16:52:51 »


Meni taj motor izgleda skroz ok a sta se tice konkurencije ne vidim da su izbacili neki revolucionarni uradak..

Aprilia je mozda samo naucila lekciju ( zapravo naucija je piaggio)

Jer je nju njena extravagancija u proslosti jako puno kostala.

Prije 15 godina od 5 top modela ( tuono , mile, futura , falco , capo nord ) svaki je ima svoju posebnu sasiju, ovjes, felge, plastike itd.

Znaci osim agregata koji je dijelio zajednicku bazu sva ostalo je bilo razlicito i sada uzalud je sta se svaki od njihovih motora u svojoj klasi najbolje vozio, kocio i u vecini stvari bio bolji od konkurencije kad je takav oblik poslovanja uzasno skup.

Tako da kad je voda dosla do grla u jednom periodu komad za motor nisi ni u Italiji moga nabaviti ( znam iz osobnog iskustva)

Zato danas rade kao i svi ostali i na zalost to je realnost jer ako nisi fuser neces bas najbolje plivati u danasnjoj situaciji

 :palacgore: :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
 

BM0021

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2668
  • Vozi: KR13
  • Lokacija: Zg-zapad
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #29 : 14. Studeni 2016, 16:56:53 »

Ovo je po meni trebalo ići bliže dorsu1200 a ne ovako... Jedino ako je neki Šljivo 1200 možda u planu, jer Tuna V4 je postala ekstremna suvozač i stvari free mašina, fali neki upotrebljiviji jaki naked.
Evidentirano

Sinna

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3030
  • Vozi: Pirellice na V90
  • Lokacija: Firule
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #30 : 14. Studeni 2016, 20:57:38 »


Meni taj motor izgleda skroz ok a sta se tice konkurencije ne vidim da su izbacili neki revolucionarni uradak..

Aprilia je mozda samo naucila lekciju ( zapravo naucija je piaggio)

Jer je nju njena extravagancija u proslosti jako puno kostala.

Prije 15 godina od 5 top modela ( tuono , mile, futura , falco , capo nord ) svaki je ima svoju posebnu sasiju, ovjes, felge, plastike itd.

Znaci osim agregata koji je dijelio zajednicku bazu sva ostalo je bilo razlicito i sada uzalud je sta se svaki od njihovih motora u svojoj klasi najbolje vozio, kocio i u vecini stvari bio bolji od konkurencije kad je takav oblik poslovanja uzasno skup.

Tako da kad je voda dosla do grla u jednom periodu komad za motor nisi ni u Italiji moga nabaviti ( znam iz osobnog iskustva)

Zato danas rade kao i svi ostali i na zalost to je realnost jer ako nisi fuser neces bas najbolje plivati u danasnjoj situaciji
Tako je meštre! :naklon:
Evidentirano
#FORZA DUCATI

Dene

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1953
  • Vozi: Gsx-r 1000
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #31 : 08. Travanj 2017, 17:16:30 »

Dali taj shiver i kad dolazi kod nas  :misli:
Evidentirano

LopovJack

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #32 : 11. Travanj 2017, 11:52:40 »

Dali taj shiver i kad dolazi kod nas  :misli:

Mislim da prije ljeta 2018. nećeš gledat taj film. :palacdolje:
Na AF1 forumu je jedan od administratora obajavio preliminarni cijenik:

"They will be 2018s in the USA, coming in August
2018 Shiver 900 MSRP: $9,399
Colors: TBD Available: August 2017"
Evidentirano

M12

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2695
  • Vozi: Shiver 900
  • Lokacija: ISTRA
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #33 : 11. Travanj 2017, 11:59:14 »

dakle kod nas će se vrtit između 80-90t kn... elem shit... nezanimljivo...
Evidentirano
VUF! Kažu ljudi da sam se oženio... e pa nisam :P

LopovJack

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #34 : 11. Travanj 2017, 12:10:49 »

S obzirom da je trenutna cijena shivera oko 76tkn, (a bila je na popustima i 50tkn, http://www.autoprikratki.hr/?task=group&gid=29&aid=146), za očekivati je da će nova biti skuplja jer je to situacija sa svim novim modelima, svih proizvođača.

Inače, nikako nemogu opravdat tu cijenu ako motocikl ostane na nivou onoga što je predstavljeno na nedavnim sajmovima.
95ks u toj klasi nije konkurencija nikome, to bez 115ks nema šta tražiti na tržištu, a još su glasine da je teža od stare, jer DD je teži nego prije. :misli:
Evidentirano

M12

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2695
  • Vozi: Shiver 900
  • Lokacija: ISTRA
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #35 : 11. Travanj 2017, 12:15:42 »

50 +/- kila kuna je ono što bi trebalo biti realno... a vidim da će i dalje morat ovaj 900 čekat slične akcije da bi se prodao koji primjerak...

sve je ošlo u kurac  :shock:
Evidentirano
VUF! Kažu ljudi da sam se oženio... e pa nisam :P

LopovJack

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #36 : 11. Travanj 2017, 12:37:50 »

Ako ništa drugo, ja se nadam kad dođe 900, da će biti neka akcija za preostale 750 pa da se počastim. :mrgreen:
Rado bi 900, al 80-90tkn za (meni odlično) redizajnirani shiver, no way! :LOL:

 
Evidentirano

M12

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2695
  • Vozi: Shiver 900
  • Lokacija: ISTRA
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #37 : 11. Travanj 2017, 13:36:01 »

Ako ništa drugo, ja se nadam kad dođe 900, da će biti neka akcija za preostale 750 pa da se počastim. :mrgreen:
Rado bi 900, al 80-90tkn za (meni odlično) redizajnirani shiver, no way! :LOL:

ako su se prodavali RSV-ovi iz 2008 salonski u 2011 godini... sve je moguće
Evidentirano
VUF! Kažu ljudi da sam se oženio... e pa nisam :P

Dene

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1953
  • Vozi: Gsx-r 1000
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #38 : 11. Travanj 2017, 19:59:34 »

S obzirom da je trenutna cijena shivera oko 76tkn, (a bila je na popustima i 50tkn, http://www.autoprikratki.hr/?task=group&gid=29&aid=146), za očekivati je da će nova biti skuplja jer je to situacija sa svim novim modelima, svih proizvođača.

Inače, nikako nemogu opravdat tu cijenu ako motocikl ostane na nivou onoga što je predstavljeno na nedavnim sajmovima.
95ks u toj klasi nije konkurencija nikome, to bez 115ks nema šta tražiti na tržištu, a još su glasine da je teža od stare, jer DD je teži nego prije. :misli:
da cijene 750 padne na 50-55tkn pa da ovaj ne bude iznad 70-75tkn možda bi mi bio zanimljiv...
Evidentirano

bogen

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 601
  • Vozi: vozim , vozim
  • Lokacija: St
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #39 : 11. Travanj 2017, 20:37:20 »

S obzirom da je trenutna cijena shivera oko 76tkn, (a bila je na popustima i 50tkn, http://www.autoprikratki.hr/?task=group&gid=29&aid=146), za očekivati je da će nova biti skuplja jer je to situacija sa svim novim modelima, svih proizvođača.

Inače, nikako nemogu opravdat tu cijenu ako motocikl ostane na nivou onoga što je predstavljeno na nedavnim sajmovima.
95ks u toj klasi nije konkurencija nikome, to bez 115ks nema šta tražiti na tržištu, a još su glasine da je teža od stare, jer DD je teži nego prije. :misli:
                                                                                                                                  kad  je  to  shiver   bija  50 000 kna ?  2010.  ili  lani ?   normalno  da  će  novi  bit  skuplji  od  76  tisućica   jer  osim  ABS - a   sad  će  imat  i  TC  , nove  instrumente ,  "ekran" ( 11  cm )   koji  će  se  moči   nadogradit  aprilinom   multimedialnom  platformom  koja  će  povezana  sa   smartfonom  dolazeće    informacije  prikazivat  na  tom  "ekranu" .  novi  auspusi ( sviđali  se  nekom  ili  ne  ali  su   novi  , drugačiji ) ,  nove  felge  ( lakše  od  starih ) , nova  forčela  ( lakša  od  stare ) .  felge  i forčela  =  oko  2,5  kg  manje  nego  na  750 ...  stvarno  su  glasine  da  je nova  teža od  stare .  isto  to  važi  i  za  DD  šta  se  tiče  težine .  znači  ima  nekih  novina  koje  koštaju .  nova  kontrolna  , felge  , auspusi , TC  , forčela ..  vridi  li  to npr  1000 - 1500 eura  tj 7 400  do  11 ooo  kna ?   to  bi bila  cijena  od  83  do  87 000  kna .  snaga  je  ostala  ista  uprkos  900  kubika   koji  su  im  "trebali"  samo  zbog  euro  normi iako  bi  aprilii  bila  šala  mala  "nabit" 15 - 20  ks   da  su  to želili .  bar  oni  imaju  iskustava  sa  trka  vezanih  uz  snagu  :cool:
Evidentirano

M12

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2695
  • Vozi: Shiver 900
  • Lokacija: ISTRA
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #40 : 11. Travanj 2017, 21:04:06 »

nije problem cijena Shivera u finalu... ali kad se usporedi sa konkurencijom te klase i kubikaže... kad se budu vidjeli mane i nedostaci, isto kao i prednosti... onda će se moć bolje formirat zaključak kako će novi Shiver 900 stajat uz konkurenciju cijenovno...
Evidentirano
VUF! Kažu ljudi da sam se oženio... e pa nisam :P

Dene

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1953
  • Vozi: Gsx-r 1000
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #41 : 11. Travanj 2017, 21:26:32 »

Problem je u tome što se za tu lovu može kupiti puno jači motor,kad su već ostali na toj maloj konjaži onda bi trebali ići na malu cijenu
Evidentirano

LopovJack

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #42 : 11. Travanj 2017, 22:04:23 »

Kad  je  to  shiver   bija  50 000 kna ?  2010.  ili  lani ?   normalno  da  će  novi  bit  skuplji  od  76  tisućica   jer  osim  ABS - a   sad  će  imat  i  TC  , nove  instrumente ,  "ekran" ( 11  cm )   koji  će  se  moči   nadogradit  aprilinom   multimedialnom  platformom  koja  će  povezana  sa   smartfonom  dolazeće    informacije  prikazivat  na  tom  "ekranu" .  novi  auspusi ( sviđali  se  nekom  ili  ne  ali  su   novi  , drugačiji ) ,  nove  felge  ( lakše  od  starih ) , nova  forčela  ( lakša  od  stare ) .  felge  i forčela  =  oko  2,5  kg  manje  nego  na  750 ...  stvarno  su  glasine  da  je nova  teža od  stare .  isto  to  važi  i  za  DD  šta  se  tiče  težine .  znači  ima  nekih  novina  koje  koštaju .  nova  kontrolna  , felge  , auspusi , TC  , forčela ..  vridi  li  to npr  1000 - 1500 eura  tj 7 400  do  11 ooo  kna ?   to  bi bila  cijena  od  83  do  87 000  kna .  snaga  je  ostala  ista  uprkos  900  kubika   koji  su  im  "trebali"  samo  zbog  euro  normi iako  bi  aprilii  bila  šala  mala  "nabit" 15 - 20  ks   da  su  to želili .  bar  oni  imaju  iskustava  sa  trka  vezanih  uz  snagu  :cool:

Ostaje činjenica da Aprilia ima ogromnu rupetinu u segmentu u kojem se nalazi Shiver. Znači bit će S900 sa 95ks(85000kn), a jači motor je Tuono v4 1100 sa 175ks (150000kn).
Ostatak proizvođača redom ima nakede od 115-125ks. Jbg, ja nikad nebi kupio MT 09 ili Z900, al hebiga, sad su brži, jači i jeftiniji od budeućeg shivera.
Mene nitko nebi uvjerio da kupim novog shivera jer ima multimediju koja se spaja na mobitel. WTF, kakva korist od toga na nakedu?
Na shiveru treba ABS, V2 koji ispucava barem 110ks i ovo što su olakšali(felge, vilica, auspuh) i to je to.Možda još ispeglati mape da ljudi ne kupuju O2 module i ne drhkaju po fuelingu bezveze :palacgore: :mrgreen:

Al meni je i stara VRH, pa neću plakat ako "useru motku"! :wink:

« Zadnja izmjena: 11. Travanj 2017, 22:08:25 LopovJack »
Evidentirano

bogen

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 601
  • Vozi: vozim , vozim
  • Lokacija: St
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #43 : 12. Travanj 2017, 02:21:49 »

Problem je u tome što se za tu lovu može kupiti puno jači motor,kad su već ostali na toj maloj konjaži onda bi trebali ići na malu cijenu
  znači stvar  je u  "konjaži" ?  ako  nema  baš  previše  konja  , a  ugrađene  komponente  su  odlične   onda  i  cijena  treba  bit  relativno  niska ?  zato  je  yamaha MT 09 prava  prigoda ... 115 ks  za  samo  73 000 kna .  a  zamisli  kad  bi  aprilija  stavila  lošiji/jeftiniji  ovjes  na  shiveru , lošije/teže  felge i  kad  bi  zbog  toga  cijena  bila  nekih 2000  eura  niža . najvažnije  da  motor  ima  konja  , a  jebeš  ovjes  , šasiju   koja  to  teško "trpi" . ameri  su  na testu   zaključili  da  je  ovjes  MT 09   loš  ali  nadodali  da  se  za  tu  cijenu  i  nije  očekiva  bolji . a  da  je bolji  bi  li  MT 09  košta  73 000  kna ? koliko bi  koštala  "nadogradnja"  ovjesa ? par  stoja  eura  ili  nešto  više ?  8)
Evidentirano

bogen

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 601
  • Vozi: vozim , vozim
  • Lokacija: St
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #44 : 12. Travanj 2017, 03:15:01 »

Ostaje činjenica da Aprilia ima ogromnu rupetinu u segmentu u kojem se nalazi Shiver. Znači bit će S900 sa 95ks(85000kn), a jači motor je Tuono v4 1100 sa 175ks (150000kn).
Ostatak proizvođača redom ima nakede od 115-125ks. Jbg, ja nikad nebi kupio MT 09 ili Z900, al hebiga, sad su brži, jači i jeftiniji od budeućeg shivera.
Mene nitko nebi uvjerio da kupim novog shivera jer ima multimediju koja se spaja na mobitel. WTF, kakva korist od toga na nakedu?
Na shiveru treba ABS, V2 koji ispucava barem 110ks i ovo što su olakšali(felge, vilica, auspuh) i to je to.Možda još ispeglati mape da ljudi ne kupuju O2 module i ne drhkaju po fuelingu bezveze :palacgore: :mrgreen:                                                                                                       
Al meni je i stara VRH, pa neću plakat ako "useru motku"! :wink:
                                                                                                                         možda  bi  ( ako  te  ne  zanima multimedija  koja  se  spaja  na  mob ...  ali  danas  mnogi  postaju  ovisnici  o  mobu  pa  im  to  može  bit  interesantno   ka  nekad  priključak  za  punjenje  mobitela  na nekim  skuterima ) te zanima  okretni  moment  i  ono  šta  on  donosi ? tih  90 Nm  npr  donosi  bolja ubrzanja ,  međuubrzanja ,  žešća  "ispucavanja"  iz  zavoja , a  shiver  ni  prije  nije  bija  baš spor  u  konačnoj .  uostalom  šta  znači  npr  max  250  kmh  nekom  nakedu ?  već  na  150+ kmh  počima  borba  sa  vitrom .  kad  se  jurcamo  jesu  li  važnija  ubrzanja , ispucavanja  iz  zavoja  ili  max  brzina ? čisto  sumljam  da  se neki  idu  jurcat  po  auto  putu  i  da  im  je to  gušt :mrgreen:  kad  već  spominješ  MT ( master  of  torque  , a  novi  shiver  ima  bolji okretni  moment  pa  nije  master   :mrgreen:) virujem  da  se  ovjes  yamahe  neće   moč  usporedit  sa  shiverom  koji  sad  ima  podešavanje  prednjeg  i zadnjeg , shiver   ima  veće  diskove  i  od  MT 09 i  kawe  900 z  ( pa  će  valjda  i  bolje  kočit  :wink:) .  zamisli  da  na  novog  shivera  stave  lošiji  ovjes , felge ,  izostave  TC  , novu  kontrolnu ...  bi  li  i  onda  košta  85 000 kna ?  btw  i  proizvodnja  V  motora  je  skuplja  od  proizvodnje  rednih   :mrgreen: .  aprliina   "rupa  u  snazi"  shiver  pa  tuono  je  valjda  njihova  politika  i  zašto  bi ona  bila  identična  drugim  proizvođačima ?  i  stari  mile  je bija  slabiji  od  konkurencije  ali  se  vozija  ka  po  šinama i  kočija  odlično  pa  se  niko  nije  sa  njim  moga  "igrat"  na  grobniku  uprkos  "manjku"  snage  :palacgore:
Evidentirano
 

Dene

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1953
  • Vozi: Gsx-r 1000
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #45 : 12. Travanj 2017, 06:10:14 »

  znači stvar  je u  "konjaži" ?  ako  nema  baš  previše  konja  , a  ugrađene  komponente  su  odlične   onda  i  cijena  treba  bit  relativno  niska ?  zato  je  yamaha MT 09 prava  prigoda ... 115 ks  za  samo  73 000 kna .  a  zamisli  kad  bi  aprilija  stavila  lošiji/jeftiniji  ovjes  na  shiveru , lošije/teže  felge i  kad  bi  zbog  toga  cijena  bila  nekih 2000  eura  niža . najvažnije  da  motor  ima  konja  , a  jebeš  ovjes  , šasiju   koja  to  teško "trpi" . ameri  su  na testu   zaključili  da  je  ovjes  MT 09   loš  ali  nadodali  da  se  za  tu  cijenu  i  nije  očekiva  bolji . a  da  je bolji  bi  li  MT 09  košta  73 000  kna ? koliko bi  koštala  "nadogradnja"  ovjesa ? par  stoja  eura  ili  nešto  više ?  8)
Šta se pjeniš tolko  :mrgreen:
Sve što si napisao stoji,imao sam shivera i bio sam zadovoljan s njim. Zato me i zanima šta je s ovim od
 900 ccm. Kod staroga mi je falilo snage a pošto ovaj ide u višu klasu mislio sam da će biti puno jači ali nije. Pošto je po meni preslab u odnosu na konkurenciju mislio sam da bi cijena mogla biti manja. Kao yamaha ima slabio ovjes,kočnice i zato ima manju cijenu=aprilija ima slabiji motor i zato treba imati manju cijenu  :mrgreen:
Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1643
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #46 : 12. Travanj 2017, 07:51:39 »

I na novoj devetki se štela ovjes, uz to što ima 20ks više, 20kg manje, jeftinija...
Evidentirano

MOONSHIELD

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 8213
  • Vozi: 0
  • Lokacija: CISTA PROVO
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #47 : 12. Travanj 2017, 07:55:03 »

...
mister moto jesi to ti?? :shock:
Evidentirano
MK 1. POSJETA GROBNIKU
you will never quiet this storm!!

LopovJack

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #48 : 12. Travanj 2017, 08:25:54 »

                                                                                                                         možda  bi  ( ako  te  ne  zanima multimedija  koja  se  spaja  na  mob ...  ali  danas  mnogi  postaju  ovisnici  o  mobu  pa  im  to  može  bit  interesantno   ka  nekad  priključak  za  punjenje  mobitela  na nekim  skuterima ) te zanima  okretni  moment  i  ono  šta  on  donosi ? tih  90 Nm  npr  donosi  bolja ubrzanja ,  međuubrzanja ,  žešća  "ispucavanja"  iz  zavoja , a  shiver  ni  prije  nije  bija  baš spor  u  konačnoj .  uostalom  šta  znači  npr  max  250  kmh  nekom  nakedu ?  već  na  150+ kmh  počima  borba  sa  vitrom .  kad  se  jurcamo  jesu  li  važnija  ubrzanja , ispucavanja  iz  zavoja  ili  max  brzina ? čisto  sumljam  da  se neki  idu  jurcat  po  auto  putu  i  da  im  je to  gušt :mrgreen:  kad  već  spominješ  MT ( master  of  torque  , a  novi  shiver  ima  bolji okretni  moment  pa  nije  master   :mrgreen:) virujem  da  se  ovjes  yamahe  neće   moč  usporedit  sa  shiverom  koji  sad  ima  podešavanje  prednjeg  i zadnjeg , shiver   ima  veće  diskove  i  od  MT 09 i  kawe  900 z  ( pa  će  valjda  i  bolje  kočit  :wink:) .  zamisli  da  na  novog  shivera  stave  lošiji  ovjes , felge ,  izostave  TC  , novu  kontrolnu ...  bi  li  i  onda  košta  85 000 kna ?  btw  i  proizvodnja  V  motora  je  skuplja  od  proizvodnje  rednih   :mrgreen: .  aprliina   "rupa  u  snazi"  shiver  pa  tuono  je  valjda  njihova  politika  i  zašto  bi ona  bila  identična  drugim  proizvođačima ?  i  stari  mile  je bija  slabiji  od  konkurencije  ali  se  vozija  ka  po  šinama i  kočija  odlično  pa  se  niko  nije  sa  njim  moga  "igrat"  na  grobniku  uprkos  "manjku"  snage  :palacgore:

Da se mi bolje razumijemo, ja ne favoriziran niti MT 09 niti Z900, u biti ne favoriziram ništa osim Shivera upravo zbog V2 agregata i tehničkih sitnica koje su izdvajale shivera od konkurencije, ja čak niti neznam šta bi drugo kupio osim Shivera?! Osim Tuono v4, al to je neka druga bajka!

Čak uz ovu ogromnu subjektivnost, moram primjetiti da je shiver izgubio većinu tih malih prednosti.
Na stranu multimedia, po meni nije nepotrebno, nego neiskoristivo-nije baš da ću čitati SMS ove dok se vozim na displayu motora, zar ne?
Al na stranu sve sitnice koje neki motor čine primamljivima, ostaje agregat koji nije konkurentan.
Po najavama novi agregat raspolaže sa 90Nm/6500okr, što mi baš i ne izgleda impresivno u odnosu na konkurenciju.
MT09 ima 87Nm/8500okr, a Z900 ima 96Nm/7700okr.
I kako sad Shiver može u isti koš sa 125ks/96nm koje izbacuje kawa?!
Hvale sa ispeglanim okretnim momentom i lakšim komponentama, al nemože to nadoknadit 20-30ks razlike.

Da zaključim , ostaje dojam nekonkurentnog motora, htio to priznat ili ne. Od svakog novog motora se očekuje više, ovdje to nije isporučeno!
Možda se i varam, al trenutno je takav dojam.Jedva čekam neke testove da mi dokažu suprotno! :palacgore:




« Zadnja izmjena: 12. Travanj 2017, 08:29:02 LopovJack »
Evidentirano

LopovJack

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
Odg: Aprilia Shiver 900
« Odgovori #49 : 30. Svibanj 2017, 14:57:01 »

Čini mi se, prvi video na YT...
Evidentirano
 Str: 1 [2] 3 4 ... 7   Gore
 

Stranica je generirana za 0.242 sekundi uz 21 upita.