Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 23 24 [25] 26 27 28   Dolje

Autor Tema: Kawasaki Z900 ABS-2017  (Posjeta: 59114 )

fawlty82

  • I`am Buttman
  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 2087
  • Vozi: jaše na tvrdim leđima
  • Lokacija: Karlovac
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #600 : 13. Kolovoz 2019, 15:39:32 »

ja sam jucer otisel do tehnickog da mi upisu akrap u prometnu,uzeli su papire i na kraju nist od upisa...rekli su da nema potrebe posto auspuh ima e26 oznaku ,znaci da je rađen bas za taj motor...a da je oznaka e24 onda se radi atest i upisuje se u prometnu  :misli:
Nadam se da je to istina i da je netko napokon došao sebi u tom CVH.
Ali po ovoj priči ne bi rekao jer E broj nema veze sa samim motorom, to je oznaka zemlje gdje je homologiran, znači e1 je Njemačka, e4 Nizozemska, e24 Irska itd...
Evidentirano
Vikend natezač kožice!

Sturm2791

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 8
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #601 : 04. Rujan 2019, 15:05:16 »

Pozdrav! Kupit cu motor na proljece oko treceg mjeseca, u nedoumici sam izmedu kawasaki z900 i mt-09, a nedoumica je radi toga sto kawa nema elektroniku i sto su mi u salonu rekli da je nedostatak ali je zato i cijena dosta manja. Ovo ce mi biti prvi motor u mojih 28godina. Do prije vozio samo skutere.

Zanima me vase misljenje.
Hvala
Evidentirano

ivek-dj

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 50
  • Lokacija: Đakovo
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #602 : 04. Rujan 2019, 16:55:36 »

Ja sam uzeo Z900 baš zato što nema ništa elektronike. Motor je uglađen i ako imaš imalo osjećaja u desnoj ruci nema potrebe za ikakvom elektronikom.

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk

Evidentirano

MARINS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 565
  • Vozi: Kawasaki Z900
  • Lokacija: Karlovac
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #603 : 04. Rujan 2019, 17:39:31 »

1. Kawasaki voze dečki a Yamahu curice. :palacgore:
2. Novi motor se kupuje sada kada su akcije. Do nedavno je u KMS-u bio Z900 za 65000 kn ali samo u crvenoj boji.
3. Elektronika je u svakom slučaju poželjna u ovoj klasi motora jer je tu 950 kubika i 125 konja. Nije to skuter pa ga ofrnjiš pun gas. Često i vrlo lako proklizava kod dodavanja gasa a pogotovo po gradskom asfaltu i po mokrom asfaltu.
4. Ja bih u svakom slučaju volio imati elektroniku ali sam se odlučio za Z900 iz financijskih razloga. :palacgore:
5. Ako misliš voziti suvozačicu, nećeš ju baš usrećiti jer je zic napravljen za šminku a ne za sjedenje.
6. Kao početniku bih ti savjetovao da si kupiš nešto slabije dok se ne naučiš voziti jer će ti skok sa skutera na klasu 900 biti prezahtjevan.
7. U svakom slučaju odluka je na tebi i dobrodošao u moto svijet.
« Zadnja izmjena: 04. Rujan 2019, 18:07:38 MARINS »
Evidentirano
 

Sturm2791

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 8
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #604 : 04. Rujan 2019, 18:01:12 »

Ja sam uzeo Z900 baš zato što nema ništa elektronike. Motor je uglađen i ako imaš imalo osjećaja u desnoj ruci nema potrebe za ikakvom elektronikom.

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk

Kolko bi me kostalo jos nakon kupnje ona ostala davanja, tehnicki, osiguranje i neznam sta jos sve ide kod novog motora?
Evidentirano

stipe_zxr

  • **
  • Online Online
  • Postova: 241
  • Lokacija: d8
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #605 : 04. Rujan 2019, 19:01:49 »

Ja sam uzeo Z900 baš zato što nema ništa elektronike. Motor je uglađen i ako imaš imalo osjećaja u desnoj ruci nema potrebe za ikakvom elektronikom.

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk

Tc me izvukao od sigurnog pada prije 3 mj...
Evidentirano
Black Ninja

Sturm2791

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 8
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #606 : 04. Rujan 2019, 19:05:50 »

A u usporedbi sa mt-09? Osim sto mt ima 3 cilindra ali ima tc?
Ili postoji jos neki motor slican po cijeni ali i preformansama a da ima elektroniku?
Evidentirano

stipe_zxr

  • **
  • Online Online
  • Postova: 241
  • Lokacija: d8
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #607 : 04. Rujan 2019, 19:08:40 »

Ma htio sam reci da elektronika dobro dođe  :palacgore:
Evidentirano
Black Ninja

Sturm2791

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 8
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #608 : 04. Rujan 2019, 19:34:32 »

Ma sve 5, mene samo zanima i alternativa z900, pa svaka preporuka je dobro dosla! :)
Evidentirano

ivek-dj

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 50
  • Lokacija: Đakovo
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #609 : 04. Rujan 2019, 19:44:16 »

Kolko bi me kostalo jos nakon kupnje ona ostala davanja, tehnicki, osiguranje i neznam sta jos sve ide kod novog motora?
Osiguranje s 50% 1000 kn, 1200 kn godišnji porez i papiri, cestarine ... oko 800 kn ako se dobro sjećam. Porez se umanjuje za broj dana koji su prošli u kalendarskoj godini. Prvi servis u DJ 560 kn.

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk

Evidentirano

Igor28

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 172
  • Lokacija: Grobnik, Rijeka
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #610 : 04. Rujan 2019, 19:46:59 »

6. Kao početniku bih ti savjetovao da si kupiš nešto slabije dok se ne naučiš voziti jer će ti skok sa skutera na klasu 900 biti prezahtjevan.

Ovo bi ti i ja savjetovao, ako nikad nisi vozio motor, po meni ti je bolje uzet klasu niže, za početak ćeš vidjet da li si za motor, a i šta je najbitnije vozački ćeš više napredovat, nego kupit motor sa 100+KS pa ga vozit usrano.
Kupiš polovni motor, cca 2008 godište za male pare, vidiš kako ti ide i ako ti dosadi za iste pare ga prodaš nakon pol godine, godinu dana, a možda shvatiš da ti više od toga ni ne treba.
Evidentirano

zrakoplovac

  • **
  • Online Online
  • Postova: 152
  • Lokacija: Križevci
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #611 : 04. Rujan 2019, 19:54:49 »

Ovo bi ti i ja savjetovao, ako nikad nisi vozio motor, po meni ti je bolje uzet klasu niže, za početak ćeš vidjet da li si za motor, a i šta je najbitnije vozački ćeš više napredovat, nego kupit motor sa 100+KS pa ga vozit usrano.
Kupiš polovni motor, cca 2008 godište za male pare, vidiš kako ti ide i ako ti dosadi za iste pare ga prodaš nakon pol godine, godinu dana, a možda shvatiš da ti više od toga ni ne treba.
Potpis


Sent using Tapatalk
Evidentirano

Sturm2791

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 8
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #612 : 05. Rujan 2019, 08:57:05 »

Hvala svima na odgovorima. Zanima me jos jedino vezano za cilindre, nekoji imaju tri nekoji cetiri, znam da je sto se automobila tice bolje dok su cetiri, a kako kad su u pitanju motori? Ja predpostavljam da isto, vise je bolje sto se tice dugovjecnosti motora... ili?
Evidentirano

Igor28

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 172
  • Lokacija: Grobnik, Rijeka
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #613 : 05. Rujan 2019, 09:14:54 »

vise je bolje sto se tice dugovjecnosti motora... ili?
¸

Nema veze sa dugovječnošću
Evidentirano

MARINS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 565
  • Vozi: Kawasaki Z900
  • Lokacija: Karlovac
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #614 : 05. Rujan 2019, 12:18:24 »

Motori da tri cilindra su živčani a sa četiri cilindra uglađeni za vožnju.
Evidentirano

Oak

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 37
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #615 : 05. Rujan 2019, 15:17:00 »

Nisam vozio Z900, al sam imao Z750 i vozio Mt09. Definitvno nebih preporučio mt09 za prvi motor, puno živčaniji od Zeca, i lagano se zaigraš s brzinom, što mi se recimo sa Z nije događalo..
Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1675
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #616 : 06. Rujan 2019, 09:50:19 »

Pozdrav! Kupit cu motor na proljece oko treceg mjeseca, u nedoumici sam izmedu kawasaki z900 i mt-09, a nedoumica je radi toga sto kawa nema elektroniku i sto su mi u salonu rekli da je nedostatak ali je zato i cijena dosta manja. Ovo ce mi biti prvi motor u mojih 28godina. Do prije vozio samo skutere.

Zanima me vase misljenje.
Hvala

Gledaj nešto da ima ABC i TC, pogotovo ako direkt ideš na klasu 900.
Evidentirano

Sturm2791

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 8
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #617 : 06. Rujan 2019, 09:52:02 »

Gledaj nešto da ima ABC i TC, pogotovo ako direkt ideš na klasu 900.

 :palacgore:
Evidentirano

pux

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 74
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #618 : 07. Rujan 2019, 14:00:58 »

Stavljen K&N filter, pa da vidimo kak i on funkcionira.

Evidentirano

davorbarnjak

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 20
  • Lokacija: Pelješac
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #619 : 08. Rujan 2019, 12:01:06 »

Pozdrav Sturm 2791!
Vlasnik sam Z900 nepunih 2 mjeseca. Kupio sam ga novog i to mi je prvi motor u životu. Iako sam se naučio voziti na MZ 250 kubika kad mi je bilo 7-8 godina. 36 mi je godina, oženjen, klinac od godinu i po.... za nekoga sam lud ali za sebe kažem da je bolje sto sam ga tek sada kupio kada imam odgovornost. Sa 20 god. bi bio puno veći rizik kupiti i sjesti na ovako nesto pogotovo kada su ti samo koke i dokazivanje u glavi. Dugo sam i ja razmišljao mt09 ili z900. Nakon pregršt odgledanih YouTube videa i čitanja po internetu odluka je pala na z900 iz vise razloga:
1. Meni osobno ljepši dizajn
2. 4 cilindra znaci uglađeniji zvuk, mekši na gasu za razliku od 3 cilindra na yamahi.
3. Cijena nešto povoljnija
4. U direktnim usporedbama z900 je predvidljiviji, motor linearno vuče od najnižih do najviših okretaja, nema trzaja. Nema iznenađenja te mu s dozom rezerve glede toga svega modovi i traction control uopće nisu potrebni. To su uglavnom komentari onih koji su ih testirali.

Nakon kupovine i prijeđenih par stotina km tako mi je legao da ga se vozi kao biciklo. U 6. brzini se bez ikakvih problema vozi na 50 km/h a može i puno manje, ne guši se, snage ima.  Inače Ukupno prešao 950 km. Nije me još ni jednom iznenadio a to opet ovisi i o tebi kao vozaču.

S druge strane meni najveći minus je sto su glavna svjetla halogena a ne u led izvedbi ali to se lako može riješiti sa nekim kvalitetnim ledicama. Prednji far jest atraktivniji na mt09 ali ne svidja mi se njegov rep i nekako mi je dizajn nedorečen kada je zadnji kraj u pitanju. Mt09 ima Quick shifter (šaltanje brzina bez kvačila prema gore), z900 nema. Dobra je to stvar ali naučit ćeš se mijenjati brzine i bez kvačila, vjeruj mi da se ljepše salta bez kvačila nego s njim. Samo treba malo osjećaja za to. Uostalom quick sifter mi je ok za touringe a za Naked motore i nije neki veliki minus.
Ja bih ti osobno preporucio probaj bar koji krug napraviti s nekim jačim motorom, čisto da imaš neki osjećaj i rutinu... motora se ne treba bojati ali motor i vožnju motorom treba poštovati.
Poslušaj svačiji savjet, kupi ono sto ti zelis, ti ćeš ga voziti, ti ćeš na njemu uživati. Puno je lakše voziti novi motor nego motor star 10 godina, noviji materijali, novije tehnologije, napredak kroz vrijeme razvijanja motocikla...  Samo pamet u glavu i ne zaboravi da dok si u autu, ti si zaštićen, u kavezu si, vezan, okružen jastucima... na motoru toga nema, samo oprema koja te štiti od klizanja, ne i od udara prilikom pada. Motor je za uživanje, ne za mangupisanje.
I ono najvažnije... prije motora svakako kupi komplet opremu.
Pozz
Evidentirano
 

Sturm2791

  • *
  • Offline Offline
  • Postova: 8
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #620 : 08. Rujan 2019, 12:43:48 »

Pozdrav Sturm 2791!
Vlasnik sam Z900 nepunih 2 mjeseca. Kupio sam ga novog i to mi je prvi motor u životu. Iako sam se naučio voziti na MZ 250 kubika kad mi je bilo 7-8 godina. 36 mi je godina, oženjen, klinac od godinu i po.... za nekoga sam lud ali za sebe kažem da je bolje sto sam ga tek sada kupio kada imam odgovornost. Sa 20 god. bi bio puno veći rizik kupiti i sjesti na ovako nesto pogotovo kada su ti samo koke i dokazivanje u glavi. Dugo sam i ja razmišljao mt09 ili z900. Nakon pregršt odgledanih YouTube videa i čitanja po internetu odluka je pala na z900 iz vise razloga:
1. Meni osobno ljepši dizajn
2. 4 cilindra znaci uglađeniji zvuk, mekši na gasu za razliku od 3 cilindra na yamahi.
3. Cijena nešto povoljnija
4. U direktnim usporedbama z900 je predvidljiviji, motor linearno vuče od najnižih do najviših okretaja, nema trzaja. Nema iznenađenja te mu s dozom rezerve glede toga svega modovi i traction control uopće nisu potrebni. To su uglavnom komentari onih koji su ih testirali.

Nakon kupovine i prijeđenih par stotina km tako mi je legao da ga se vozi kao biciklo. U 6. brzini se bez ikakvih problema vozi na 50 km/h a može i puno manje, ne guši se, snage ima.  Inače Ukupno prešao 950 km. Nije me još ni jednom iznenadio a to opet ovisi i o tebi kao vozaču.

S druge strane meni najveći minus je sto su glavna svjetla halogena a ne u led izvedbi ali to se lako može riješiti sa nekim kvalitetnim ledicama. Prednji far jest atraktivniji na mt09 ali ne svidja mi se njegov rep i nekako mi je dizajn nedorečen kada je zadnji kraj u pitanju. Mt09 ima Quick shifter (šaltanje brzina bez kvačila prema gore), z900 nema. Dobra je to stvar ali naučit ćeš se mijenjati brzine i bez kvačila, vjeruj mi da se ljepše salta bez kvačila nego s njim. Samo treba malo osjećaja za to. Uostalom quick sifter mi je ok za touringe a za Naked motore i nije neki veliki minus.
Ja bih ti osobno preporucio probaj bar koji krug napraviti s nekim jačim motorom, čisto da imaš neki osjećaj i rutinu... motora se ne treba bojati ali motor i vožnju motorom treba poštovati.
Poslušaj svačiji savjet, kupi ono sto ti zelis, ti ćeš ga voziti, ti ćeš na njemu uživati. Puno je lakše voziti novi motor nego motor star 10 godina, noviji materijali, novije tehnologije, napredak kroz vrijeme razvijanja motocikla...  Samo pamet u glavu i ne zaboravi da dok si u autu, ti si zaštićen, u kavezu si, vezan, okružen jastucima... na motoru toga nema, samo oprema koja te štiti od klizanja, ne i od udara prilikom pada. Motor je za uživanje, ne za mangupisanje.
I ono najvažnije... prije motora svakako kupi komplet opremu.
Pozz

Hvala ti na poduzem postu. Opisao si upravo sve ono sto me zanimalo i oko cega sam se dvoumio. Hvala!
Evidentirano

3alfa3

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9496
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #621 : 08. Rujan 2019, 14:59:11 »

Pitanje za vlasnike z900, prvenstveno one sa nogom oko broja 46....
Jel istina da serijski top smeta i da ga se dira petom desne noge? Ja na fuzerima drzim noge na palcanom zglobu (onaj najveci na nozi i na z750 nemam problema s tim ni sa serijskim ni sa leo vince topovima, al je blizu)




(Da, mozda kupim slijedece sezone, ako me ne popusti entuzijazam za novim motorom ).

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

pux

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 74
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #622 : 08. Rujan 2019, 20:18:33 »

Nosim broj 44 i imam akrapovic top. Dodirujem top petom, ali to mi ne smeta.
Evidentirano

zrakoplovac

  • **
  • Online Online
  • Postova: 152
  • Lokacija: Križevci
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #623 : 08. Rujan 2019, 22:31:59 »

Pitanje za vlasnike z900, prvenstveno one sa nogom oko broja 46....
Jel istina da serijski top smeta i da ga se dira petom desne noge? Ja na fuzerima drzim noge na palcanom zglobu (onaj najveci na nozi i na z750 nemam problema s tim ni sa serijskim ni sa leo vince topovima, al je blizu)




(Da, mozda kupim slijedece sezone, ako me ne popusti entuzijazam za novim motorom ).

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Pa i nije ti z900 neki upgrade sa z750 :P
Na tvom mjestu ispod z1000 ne bi ni gledal :)


Sent using Tapatalk
Evidentirano

stipe_zxr

  • **
  • Online Online
  • Postova: 241
  • Lokacija: d8
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #624 : 08. Rujan 2019, 22:34:23 »

Z1000 je veci dosta od z900....
Evidentirano
Black Ninja
 Str: 1 ... 23 24 [25] 26 27 28   Gore
 

Stranica je generirana za 0.25 sekundi uz 20 upita.