Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 25 26 [27]   Dolje

Autor Tema: Kawasaki Z900 ABS-2017  (Posjeta: 56071 )

3alfa3

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9462
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #650 : 11. Rujan 2019, 16:19:55 »

Jbt, stavis akrapa (full, jer drugo je samo izgled), vjerojatno je tada vozilo teh neispravno, al jos nema eko testa pa valjda prolazi ak je buka u granicama (do kad nebu eko testa - ko to zna), trebalo bi onda vjerojatno i na stol stelat smjesu sto znaci vjerojatno i powercommander ili ak se moze ecu flashat, stavis vizir, eventualno nosac kofera i kofer, stitnike dekla, gljive ili crash bar..... sa 70 i nesto soma kuna si vec na valjda 90. Za motor koji je sirovina i nema nis osim absa (protiv cega nemam nista, ak je nedostatak elektronike razlog da kosta 70+ soma kuna, tim bolje, ni abs nebi osobno kad bi se moglo birat).
Al ok, valjda sam malo ostario,  nebi ni top stavio osim ak mi serijski nebi smetao za nogu (postavio sam pitanje prije par postova).

Ukratko, zbog zvuka i izgleda dat na spuh 10000+ kuna na motor koji kosta 70kkn je po meni suludo. Al ok, ko voli, samo iznosim misljenje

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

davorbarnjak

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 19
  • Lokacija: Pelješac
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #651 : 11. Rujan 2019, 18:10:49 »

Jbt, stavis akrapa (full, jer drugo je samo izgled), vjerojatno je tada vozilo teh neispravno, al jos nema eko testa pa valjda prolazi ak je buka u granicama (do kad nebu eko testa - ko to zna), trebalo bi onda vjerojatno i na stol stelat smjesu sto znaci vjerojatno i powercommander ili ak se moze ecu flashat, stavis vizir, eventualno nosac kofera i kofer, stitnike dekla, gljive ili crash bar..... sa 70 i nesto soma kuna si vec na valjda 90. Za motor koji je sirovina i nema nis osim absa (protiv cega nemam nista, ak je nedostatak elektronike razlog da kosta 70+ soma kuna, tim bolje, ni abs nebi osobno kad bi se moglo birat).
Al ok, valjda sam malo ostario,  nebi ni top stavio osim ak mi serijski nebi smetao za nogu (postavio sam pitanje prije par postova).

Ukratko, zbog zvuka i izgleda dat na spuh 10000+ kuna na motor koji kosta 70kkn je po meni suludo. Al ok, ko voli, samo iznosim misljenje

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Naravno da je suludo dati 10-12 tisućica... ali Akrap je kao i Apple... plaćaš brand koliko i kvalitet... netko ga kupuje samo radi imena... šta fali LeoVince topu kao kod kolege koji je pisao tu gore prije par postova...  Slip On 200 eura a zvuk lijep.
Usput ima li netko dati savjet za neke grane a da je cijena razumna? Volio bih malo dublji i glasniji zvuk a da je “ispod radara” na tehničkom? Fine grane i Le Vince i to bi bilo sasvim ok...
Evidentirano

semperfiPu

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 173
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #652 : 11. Rujan 2019, 18:53:05 »

Naravno da je suludo dati 10-12 tisućica... ali Akrap je kao i Apple... plaćaš brand koliko i kvalitet... netko ga kupuje samo radi imena... šta fali LeoVince topu kao kod kolege koji je pisao tu gore prije par postova...  Slip On 200 eura a zvuk lijep.
Usput ima li netko dati savjet za neke grane a da je cijena razumna? Volio bih malo dublji i glasniji zvuk a da je “ispod radara” na tehničkom? Fine grane i Le Vince i to bi bilo sasvim ok...
SC Project ima grane i slip on.

Poslano sa mog VTR-L09 koristeći Tapatalk

Evidentirano

ivek-dj

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 46
  • Lokacija: Đakovo
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #653 : 11. Rujan 2019, 19:18:46 »

Naravno da je suludo dati 10-12 tisućica... ali Akrap je kao i Apple... plaćaš brand koliko i kvalitet... netko ga kupuje samo radi imena... šta fali LeoVince topu kao kod kolege koji je pisao tu gore prije par postova...  Slip On 200 eura a zvuk lijep.
Usput ima li netko dati savjet za neke grane a da je cijena razumna? Volio bih malo dublji i glasniji zvuk a da je “ispod radara” na tehničkom? Fine grane i Le Vince i to bi bilo sasvim ok...
Jeftinih grana, a da nisu kineske, ima Black Widow i Delkevic. Samo u ovaj LV-10 ne ide db killer, a bez njega sa otvorenim granama bi bio jako glasan. Ima kolega iz Gradiške tako neku kombinaciju i to se dere, kao stvoreno za turiranje na susretima.

Poslano sa mog Mi A2 Lite koristeći Tapatalk
Evidentirano
 

MaRi0_St

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 328
  • Vozi: Z 750
  • Lokacija: Split
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #654 : 11. Rujan 2019, 20:03:59 »

ma prvo taj akrap se može nabavit puno jeftinije nego u domaćih švercera... ja sam LV carbon iz UK naručio za 2500 kn s dostavom od ovlaštenog LV dealera... a Auto krešo koji je službeni distributer za Hrvatsku na mail što imaju od slip on lonaca za Z750 2007 odgovara "nema ništa" :0648:

a ovo "ispod radara na tehničkom" ne znam u čemu je problem, ako ima papire, otić ga upisat u prometnu i ne moraš se brinit je li "ispod radara"... moram svog ić upisat ovih dana :mrgreen:

edit:

kad smo već kod LV malo offtopica, glup sam :misli:

kako skinit DB killer, šeraf i matica su "puntani" (zavareni), šeraf je inbus i njega sam malo jače trznia i skida se bez problema, ali nije mi jasno jel trebam i maticu skinit, ili je matica (po mojoj logici) na DB killeru, ona može tu i ostat? jel trebam odvalit maticu ili da samo čupam DB vani, jer probao sam ga samo izvuć, ne ide baš...

evo slika da je jasnije...

znači donji (šeraf) je skinut, matica (gore) je još tu...
« Zadnja izmjena: 11. Rujan 2019, 20:11:08 MaRi0_St »
Evidentirano
"Kawasaki voze oni ljudi koji si nisu mogli priuštit Suzuki, pa su uzeli zeleno smeće, stavili neki auspuh i glume da imaju GSXR-a..."

3alfa3

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9462
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #655 : 11. Rujan 2019, 20:33:38 »

Matica je zavarena za db killer, kad odserafis seraf, db killer iscupas van
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

pux

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 70
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #656 : 11. Rujan 2019, 22:34:26 »

Naravno da je suludo dati 10-12 tisućica... ali Akrap je kao i Apple... plaćaš brand koliko i kvalitet... netko ga kupuje samo radi imena... šta fali LeoVince topu kao kod kolege koji je pisao tu gore prije par postova...  Slip On 200 eura a zvuk lijep.
Usput ima li netko dati savjet za neke grane a da je cijena razumna? Volio bih malo dublji i glasniji zvuk a da je “ispod radara” na tehničkom? Fine grane i Le Vince i to bi bilo sasvim ok...

Otiđes kod Kucelja ili Serdarevica, odreze ti katalizator i umjesto njega zasvasa cijev gdje se grane spajaju prema topu. Cijena je oko 1000kn, vec sam zvao i pitao. Akrapa sam uzeo jer samo sa njim vrijedi 2g garancije, a jos se neckam dal cu produzit na +2g, nisam vidio jos djecijih bolesti. Ako odrezes katalizator, gubis garanciju.
Evidentirano

Stig

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 183
  • Vozi: Z750
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #657 : 12. Rujan 2019, 08:35:26 »

Naravno da je suludo dati 10-12 tisućica... ali Akrap je kao i Apple... plaćaš brand koliko i kvalitet... netko ga kupuje samo radi imena... šta fali LeoVince topu kao kod kolege koji je pisao tu gore prije par postova...  Slip On 200 eura a zvuk lijep.
Usput ima li netko dati savjet za neke grane a da je cijena razumna? Volio bih malo dublji i glasniji zvuk a da je “ispod radara” na tehničkom? Fine grane i Le Vince i to bi bilo sasvim ok...

"Ispod radara" ne mozes biti niti sa nekim modelima LV samo slip on, a kamoli jos grane..

ma prvo taj akrap se može nabavit puno jeftinije nego u domaćih švercera... ja sam LV carbon iz UK naručio za 2500 kn s dostavom od ovlaštenog LV dealera... a Auto krešo koji je službeni distributer za Hrvatsku na mail što imaju od slip on lonaca za Z750 2007 odgovara "nema ništa" :0648:

a ovo "ispod radara na tehničkom" ne znam u čemu je problem, ako ima papire, otić ga upisat u prometnu i ne moraš se brinit je li "ispod radara"... moram svog ić upisat ovih dana :mrgreen:

edit:

kad smo već kod LV malo offtopica, glup sam :misli:

kako skinit DB killer, šeraf i matica su "puntani" (zavareni), šeraf je inbus i njega sam malo jače trznia i skida se bez problema, ali nije mi jasno jel trebam i maticu skinit, ili je matica (po mojoj logici) na DB killeru, ona može tu i ostat? jel trebam odvalit maticu ili da samo čupam DB vani, jer probao sam ga samo izvuć, ne ide baš...

evo slika da je jasnije...

znači donji (šeraf) je skinut, matica (gore) je još tu...

"Problem" ti je u tome da ti mjere i buku, koja ce biti vjerojatno iznad deklariranih db (cak i sa db killerom) na plocici na motoru na 5250 okretaja, i tada ti ne prolazi atest odnosno upis u knjizicu..
Evidentirano

davorbarnjak

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 19
  • Lokacija: Pelješac
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #658 : 12. Rujan 2019, 09:06:10 »

"Ispod radara" ne mozes biti niti sa nekim modelima LV samo slip on, a kamoli jos grane..

"Problem" ti je u tome da ti mjere i buku, koja ce biti vjerojatno iznad deklariranih db (cak i sa db killerom) na plocici na motoru na 5250 okretaja, i tada ti ne prolazi atest odnosno upis u knjizicu..


E jbg... ako je priznato u Italiji i generalno u EU onda bi trebalo biti i kod nas... Ako traže atest onda ga i napraviš i to je to... Ne vidim daljnji problem. A evo i deklaracija od proizvođača za upravo taj Leo Vince LV-10:
ECE - APPROVED
This  e-marked  LeoVince  exhaust  system  has  been  granted  by  an  EECapproval. It is manufactured in accordance with European directives  and ismarked with the appropriate homologation number which is stamped into theproduct.Customers who purchase an e-marked LeoVince product and fit it to their own machi-ne have the following rights:1The machine can be used freely on the road, not only in their own national territory,but throughout the EC. In particular, if they are subject to an inspection by the nomi-nated  government  department,  and  they  show  the  homologation  certificate  which  isenclosed, this will be sufficient to prove the suitability of the exhaust for the vehicle towhich it is fitted.2 The rider has the right to fit this exhaust with no modification to the registration docu-ment of the vehicle. In Italy, the law authorises fitting of a type-approved after-marketexhaust without any need to endorse the registration document with the part numberof the homologated LeoVince exhaust.N.B.:Tampering or modification to the device will invalidate the certification.Note:an anti-tamper label is enclosed to the product documentation, showing the type-approval number of the silencer/exhaust system. Such label must be affixed near thecontrol dataplate printed with the type-approval data of the vehicle.

Google translator:
ECE - ODOBRENO
Ovaj e-obilježeni LeoVince ispušni sustav dobio je odobrenje EEC-a. Proizvodi se u skladu s europskim direktivama i označava se odgovarajućim homologacijskim brojem koji je utisnut u proizvod. Kupci koji kupuju e-označen proizvod LeoVince i stave ga na vlastiti stroj imaju sljedeća prava: 1 Stroj se može slobodno koristiti na cesti, ne samo na njihovom nacionalnom teritoriju, već i čitavoj EZ-u. Konkretno, ako su podvrgnuti inspekcijskom nadzoru od imenovanog vladinog odjela, a pokažu potvrdu o homologaciji koja je zatvorena, to će biti dovoljno da se dokaže prikladnost ispuha za vozilo u koje je ugrađen.2 Vozač ima pravo na namještanje ovog ispuha bez ikakvih izmjena u registracijskom dokumentu vozila. U Italiji zakon dopušta ugradnju odobrenog tipa nakon stavljanja na tržište, bez potrebe za ovjerom registracijskog dokumenta s brojem dijela homologiranog LeoVince ispuha. NB: Neovlašteno mijenjanje ili izmjena uređaja poništava certificiranje.Napomena: anti- naljepnica za neovlašteni rad prilaže se dokumentaciji proizvoda i prikazuje broj homologacije prigušivača / ispušnog sustava. Takva naljepnica mora biti postavljena u blizini natpisne pločice kontrolera ispisane s podacima o homologaciji vozila.

Valjda je suština svega u izvedbi grana i da li su one certificirane (odobrene) za vožnju cestom a ne u završetku ispuha koji je tu uglavnom samo kao šminka. Generalno ljudi govore da zvuk samo s promjenom topa nije neko rješenje osim što je dublji zvuk ili ljepše zvuči. Ako je konkretno ovaj top odobren za vožnju cestom u EU, ne vidim razloga za brigu oko toga.

A kad sam već pitao Migo Moto za Akrapoviča, pitao sam i Motori Grigić za
Yoshimura sustave. Yoshimura ima samo Slip On, grana nema... Cijena je otprilike kao i Akrapovič... 5000-7700 kn, isti top samo drugačije varijacije i materijali...

Ako netko zna, u čemu je tolika razlika u cijeni topova od proizvođača do proizvođača? Titanium/Karbon u odnosu na nehrđajući čelik? Samo to?
Četiri komada LeoVince LV-10 kao otprilike jedan Akrapovič
« Zadnja izmjena: 12. Rujan 2019, 09:16:11 davorbarnjak »
Evidentirano

Stig

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 183
  • Vozi: Z750
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #659 : 12. Rujan 2019, 09:20:56 »

To sto stoji na papiru nasima na zalost nista ne znaci osim sto ti je preduvjet za napraviti atest, razlika je jedino  ako je top ugradjen tvornicki..

Ja ti govorim koja je procedura, a ta je da ti poslikaju motor, usporede sve papire i brojeve na ispuhu, i onda idu mjerit db, koji ako prelaze navedene na plocici na motoru (gdje je broj sasije) na navedenim okretajima (mislim da je tolerancija 5db iznad) ne prolazis atest jer je bucniji od navedenog tvornickog..

Kako bi trebalo biti, da li ima smisla i sve ostalo ovjesi macku o rep, kazem ti koja je procedura sa atestiranjem naknadno ugradjenim ispuhom na motoru, a problem ti je sto ih je 80% preglasno
Evidentirano

MaRi0_St

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 328
  • Vozi: Z 750
  • Lokacija: Split
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #660 : 12. Rujan 2019, 09:35:57 »

To sto stoji na papiru nasima na zalost nista ne znaci osim sto ti je preduvjet za napraviti atest, razlika je jedino  ako je top ugradjen tvornicki..

Ja ti govorim koja je procedura, a ta je da ti poslikaju motor, usporede sve papire i brojeve na ispuhu, i onda idu mjerit db, koji ako prelaze navedene na plocici na motoru (gdje je broj sasije) na navedenim okretajima (mislim da je tolerancija 5db iznad) ne prolazis atest jer je bucniji od navedenog tvornickog..

Kako bi trebalo biti, da li ima smisla i sve ostalo ovjesi macku o rep, kazem ti koja je procedura sa atestiranjem naknadno ugradjenim ispuhom na motoru, a problem ti je sto ih je 80% preglasno

U istoj toj homologaciji koju je gore citira piše da zadovoljava normu za buku... javim za par dana kad odem na tehnički. uvijek ostaje opcija montirat onaj dodatni prigušivač prije lonca, za švicarsko tržište pa da ga uguši skroz... a onda po balkanski, kad jednom izmjere buku na atestu i upišu u papire čupaj sve van, mjenjaj grane, reži katalizatore...  :LOL: :LOL:


Ako netko zna, u čemu je tolika razlika u cijeni topova od proizvođača do proizvođača? Titanium/Karbon u odnosu na nehrđajući čelik? Samo to?
Četiri komada LeoVince LV-10 kao otprilike jedan Akrapovič

Je li pitanje zašto je razlika u cijeni među proizvođačima? Jbg, to ćeš morat pitat njihove marketinške odjele :mrgreen: Uglavnom u naljepnici - Igor je Igor :mrgreen: Zašto je Sky Cola jeftinija od Coca Cole?

a svakvi proizvođač ima opciju čelik/titan/karbon to je više manje standard... i ovaj LV koji ja imam dolazi u sve 3 izvedbe, materijal ko materijal, čelik je najjeftiniji, teži, slabije odvodi toplinu od titana koji je skuplji, lakši (ima istu čvrstoću kao čelik a duplo manju gustoću), manje se grije... sad opet imaš razne legure čelika sa titanom, pa je pitanje šta ti točno koji proizvođač prodaje pod "titan".

karbon je "savršeni materijal" :0648: odličan omjer čvrstoće/gustoće, ne grije se, nema termičkog istezanja itd... teoretski s vremenom i uporabom može izmatirat/izblijedit/promijenit malo boju, ali ako ti motor toliko doživi možeš bit sretan :jesus:
« Zadnja izmjena: 12. Rujan 2019, 09:57:48 MaRi0_St »
Evidentirano
"Kawasaki voze oni ljudi koji si nisu mogli priuštit Suzuki, pa su uzeli zeleno smeće, stavili neki auspuh i glume da imaju GSXR-a..."

Stig

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 183
  • Vozi: Z750
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #661 : 12. Rujan 2019, 09:49:49 »

Probaj dogovoriti prije nego zapocnes atest da ti izmjere buku da znas na cemu si  :palacgore:
Evidentirano

3alfa3

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9462
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #662 : Danas u 18:10:47 »

Gledam malo prijenosne omjere getribe.... Pa osim 6. brzine, sve traze vise okr za istu brzinu u odnosu na z750. Nekak mi to nema smisla za naked koji ima 25% vise ccm (a time i momenta). Ali je zato 6.ta dulja, i to ne malo. Nekako mislim da bi jedan zub vise na prednjem lancaniku na tom motoru bio pun pogodak, s tim da uopce ne pricam o razlogu zbog kojeg neki versysti (650ccm) to rade, 950ccm bi morao lakocom tjerat i tih 6-7% dulji prijenos koji mi se, barem na papiru, cini bas toliko prekratkim, ako ne i vise.


Misljenja vlasnika o toj temi?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

davorbarnjak

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 19
  • Lokacija: Pelješac
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #663 : Danas u 18:19:05 »

Gledam malo prijenosne omjere getribe.... Pa osim 6. brzine, sve traze vise okr za istu brzinu u odnosu na z750. Nekak mi to nema smisla za naked koji ima 25% vise ccm (a time i momenta). Ali je zato 6.ta dulja, i to ne malo. Nekako mislim da bi jedan zub vise na prednjem lancaniku na tom motoru bio pun pogodak, s tim da uopce ne pricam o razlogu zbog kojeg neki versysti (650ccm) to rade, 950ccm bi morao lakocom tjerat i tih 6-7% dulji prijenos koji mi se, barem na papiru, cini bas toliko prekratkim, ako ne i vise.


Misljenja vlasnika o toj temi?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Za mene je isto na Z900 premali razmak izmedju brzina i generalno svi prijenosi su mi prekratki ukljucujuci i 6. brzinu (citaj: fali mu 7. brzina  :mrgreen:)...
Po meni bi trebalo bar 1000 okretaja manje u svakom stupnju prijenosa pri istoj brzini.
Evidentirano
 Str: 1 ... 25 26 [27]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.634 sekundi uz 21 upita.