Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 28 29 [30] 31   Dolje

Autor Tema: Kawasaki Z900 ABS-2017  (Posjeta: 63503 )

pikacu88

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1354
  • Vozi: u proboj
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #725 : 07. Studeni 2019, 21:18:16 »

Iskreno, izgleda mi kao rastopljena plastika.  :mrgreen:

 :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
I Foundez Err Kryptonite

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8812
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #726 : 08. Studeni 2019, 18:45:48 »

maska previše liči na slabije modele  :?

Evidentirano
:rock:

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8812
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #727 : 08. Studeni 2019, 19:10:18 »

 :misli: sad ako je netko laik i ne prati baš motore i detalje (pogotovo agregat) svi novi
počinju mi ličiti na Audi, pa koji god vidim u retrovizoru, mislim da je presretač


JBo sebe :LOL:
Evidentirano
:rock:

davorbarnjak

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 38
  • Lokacija: Pelješac
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #728 : 08. Studeni 2019, 20:07:08 »

Meni je Z linija s ovim najnovijim modelima uglavnom dobro pogođena, svidja mi se i nemam ništa protiv toga, od najmanjih do najvećih modela. Čak i ovaj Z H2 sa asimetričnim dizajnom je dobro uklopljen. U svakom slučaju generalno puno ljepše od Yamahinih MT modela. Jedino sto zamjerim je sto je Z serija prekratke dužine... da je jedno 10 cm duži bilo bi puno bolje.  Z900 je bas mali a i ovaj Z H2 je manje-vise identičnih dimenzija na papiru, kao i Z1000
Evidentirano
 

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8812
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #729 : 09. Studeni 2019, 07:07:26 »

meni je Z H2, pogotovo što se tiče dizajna, teško razočarenje :mrgreen:
i trebao se potpuno razlikovati od drugih modela, da sad još ne pišem
uopće o tome; jel' mi se takav dizajn sviđa i na slabijim modelima, jer
to je opet subjektivno :palacgore:


ali da, (sl. kao Yamaha prije) unutar neke klase (npr. polu-oklopljeni naked)
oni furaju sl. dizajn na naked motore, a siguran sam, pogotovo kad
je naked motor u pitanju (na stranu razlike u performansama) kako bi
potencijalni kupac H2 više volio da je motor prepoznatiljiviji širem
krugu ljudi, nego što će imati 20, 50 i više ks ;)

tako npr. (poredbe radi) iako mi je kod Y. 10tke dizajn… :mrgreen:
bar se razlikuje od 9tke, tj. pravilno gledano, jer je noviji; nije pratio
10tku i razlikuje se, pa mi je 9tka (MT) i ljepša
Evidentirano
:rock:

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8812
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #730 : 09. Studeni 2019, 07:14:59 »

...nešto sl. npr. ako gledaš unutar iste kuće Z 1000 SX i H2 SX SE
kad se radi o sport touring-u :palacgore:
Evidentirano
:rock:

go-go

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2094
  • Vozi: 10-ku
  • Lokacija: ...Knin...
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #731 : 09. Studeni 2019, 09:29:25 »

baš su jaki sa tim zeovima..nema šta nema..
ali 900rs je bombon..


za uz 10-ku.. :mrgreen:
Evidentirano
Sam' po gaasu

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1705
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #732 : 09. Studeni 2019, 10:59:18 »

Japanski feeling za estetiku je pomaknut od zapadnjačkog. Jedino honda ima koliko-toliko oku ugodne modele u zadnijh 5 godina. Kawasaki je hit & miss. I kad pogode koliko-toliko balansiran dizajn, sljedećom iteracijom modela ga zaseru i skrenu u kičeraj do neprepoznatljivosti.
Evidentirano

Hrvoje-Bj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Kawasaki Z750
  • Lokacija: Bjelovar
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #733 : 09. Studeni 2019, 13:15:27 »

Ekipa di je na z900 posuda antifriza? Cini mi se da sam vidio ispod rezervara? Sta skinuti sve da dodem do nje i provjerim tocku ledista u antifrizu? Hvala
Evidentirano
Samo rad!

pux

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 79
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #734 : 09. Studeni 2019, 20:54:29 »

mislim da je ispod sica, moras skinut jednu  bocnu plastiku da bi dosao do posudice
Evidentirano

Hrvoje-Bj

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 391
  • Vozi: Kawasaki Z750
  • Lokacija: Bjelovar
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #735 : 10. Studeni 2019, 09:22:15 »

mislim da je ispod sica, moras skinut jednu  bocnu plastiku da bi dosao do posudice
Da tako je na starom zecu bilo..ali na ovom nisam siguran
Evidentirano
Samo rad!

davorbarnjak

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 38
  • Lokacija: Pelješac
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #736 : 10. Studeni 2019, 15:24:55 »

meni je Z H2, pogotovo što se tiče dizajna, teško razočarenje :mrgreen:
i trebao se potpuno razlikovati od drugih modela, da sad još ne pišem
uopće o tome; jel' mi se takav dizajn sviđa i na slabijim modelima, jer
to je opet subjektivno :palacgore:

Zašto mijenjati ono sto je dobro napravljeno  :LOL: :mrgreen:
Evidentirano

davorbarnjak

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 38
  • Lokacija: Pelješac
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #737 : 10. Studeni 2019, 15:59:01 »

Japanski feeling za estetiku je pomaknut od zapadnjačkog. Jedino honda ima koliko-toliko oku ugodne modele u zadnijh 5 godina. Kawasaki je hit & miss. I kad pogode koliko-toliko balansiran dizajn, sljedećom iteracijom modela ga zaseru i skrenu u kičeraj do neprepoznatljivosti.

Šta je za tebe onda izbalansiran dizajn kad ti je Kawasaki hit & miss? Daj konkretan primjer.
Evidentirano

Dene

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2045
  • Vozi: Gsx-r 1000
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #738 : 10. Studeni 2019, 18:30:43 »

Japanski feeling za estetiku je pomaknut od zapadnjačkog. Jedino honda ima koliko-toliko oku ugodne modele u zadnijh 5 godina. Kawasaki je hit & miss. I kad pogode koliko-toliko balansiran dizajn, sljedećom iteracijom modela ga zaseru i skrenu u kičeraj do neprepoznatljivosti.
Honda ima oku ugodne modele?
Možda je samo problem u tvom ukusu  :mrgreen:
Evidentirano

gvo

  • Reinkarnirani Krleza
  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1705
  • Vozi: cb600f '07, Z1SX
  • Lokacija: Fennoscandia
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #739 : 10. Studeni 2019, 18:41:32 »

Šta je za tebe onda izbalansiran dizajn kad ti je Kawasaki hit & miss? Daj konkretan primjer.



Izbalansirani dizajn: Hondini modeli zadnjih 4-5g. CBR650R, CBR1000RR, Africa Twin, CB1000R, VFR800, CBR500, sve oku ugodno, moderno, a opet klasično. Bez nekih ludih linija, kuteva ili kičaste agresivnosti. Izgleda ok danas, čisto korektno, a izgledat će ok i za 10-15g. Imala je i Honda gafova, ali su se izveli na pravi put.

Hit & miss kod kawe: pa usporedi predzadnju liniju zx6r (klasičan sportski izgled) i novu. Ili novu desetku, koja mi je među ljepšim litrama, s šesticom novom. Stari Z1000'10 i ovaj novi predzadnji, itd., itd...

Evidentirano

3alfa3

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9549
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #740 : 11. Studeni 2019, 07:25:01 »

Alfa sto mislis kako radi tc ako gas sajla okrece.....? :misli:  :mrgreen:

Malo potrazio po netu...
Definitivno ima 2 sajle koje se kvace na usisna tijela koja su pokretana mehanicki kao i na "starom" Z900. Ako bi ugasio TC (ima opcija za to u meniju), imao bi "klasicni" sistem.

TC ima 3 moda.
Prva 2 moda se kontroliraju samo manipulacijom paljenja, a treci mod i smjesom goriva/zraka (zraka putem sekundarnih klapni u usisu). 1. mod je najmanje invazivan, drugi srednje, a treci najjace.

Uz TC, postoje i 2 power moda: full i onaj koji smanji snagu za 45%.

4 riding moda (Sport, Road, Rain, Rider (manual)) su kombinacije TC-a i power moda.


I to je to od elektronske pomoci na novom Z900.
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

davorbarnjak

  • *
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 38
  • Lokacija: Pelješac
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #741 : 11. Studeni 2019, 08:59:40 »


Izbalansirani dizajn: Hondini modeli zadnjih 4-5g. CBR650R, CBR1000RR, Africa Twin, CB1000R, VFR800, CBR500, sve oku ugodno, moderno, a opet klasično. Bez nekih ludih linija, kuteva ili kičaste agresivnosti. Izgleda ok danas, čisto korektno, a izgledat će ok i za 10-15g. Imala je i Honda gafova, ali su se izveli na pravi put.

Hit & miss kod kawe: pa usporedi predzadnju liniju zx6r (klasičan sportski izgled) i novu. Ili novu desetku, koja mi je među ljepšim litrama, s šesticom novom. Stari Z1000'10 i ovaj novi predzadnji, itd., itd...
Zahvaljujem... Sljedeci motor ce mi onda biti iz Hondinih redova  :grin:
Evidentirano

DADO+

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 8812
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #742 : 11. Studeni 2019, 09:21:34 »

 :LOL: baš

uzmeš ovaj/onaj motor, promijeniš razne proizvođače i život ide  :D

ja npr. kad sam kupovao zadnji motor, odlučio u jednom danu:

god. dana se prisljavao prihvatiti dizajn Y MT 10, pa se lomio i između Kawe 900 i Y MT 9 SP,
da bi se kao odlučio za GSX S 1000, ali nije bila boja koju sam želio i na kraju uzmem nešto sasvim drugo  :D i super 8) :palacgore:
Evidentirano
:rock:

stipe_zxr

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 282
  • Lokacija: d8
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #743 : 11. Studeni 2019, 10:39:26 »

Malo potrazio po netu...
Definitivno ima 2 sajle koje se kvace na usisna tijela koja su pokretana mehanicki kao i na "starom" Z900. Ako bi ugasio TC (ima opcija za to u meniju), imao bi "klasicni" sistem.

TC ima 3 moda.
Prva 2 moda se kontroliraju samo manipulacijom paljenja, a treci mod i smjesom goriva/zraka (zraka putem sekundarnih klapni u usisu). 1. mod je najmanje invazivan, drugi srednje, a treci najjace.

Uz TC, postoje i 2 power moda: full i onaj koji smanji snagu za 45%.

4 riding moda (Sport, Road, Rain, Rider (manual)) su kombinacije TC-a i power moda.


I to je to od elektronske pomoci na novom Z900.

 To je kao malo? :misli:
Evidentirano
Black Ninja

3alfa3

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9549
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #744 : 11. Studeni 2019, 12:52:51 »

To je kao malo? :misli:

Pa ne pricam o kolicini, samo sam naveo sto ima i kako funkcionira.
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend
 

stipe_zxr

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 282
  • Lokacija: d8
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #745 : 11. Studeni 2019, 14:09:19 »

Zar je bitno  dok funkcionira   :mrgreen:
Evidentirano
Black Ninja

3alfa3

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9549
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #746 : 12. Studeni 2019, 06:01:50 »

Jedino me malo strasi, obzirom da sam odrzavam motor (osim stelanja ventila, to mi se neda  :mrgreen: ), sto ima upozorenje i za servise. Pa valjda nebu nekaj svjetlilo ako se ne resetira na odredjenim kilometrazama u ovlastenom servisu? To bi me ispizdilo skroz


E da, to je pocelo i kod Kawasakija. Prvi takav motor je Versys 1000 SE 2019. za kojeg sam nasao:

This is the first Kawasaki to feature a service indicator – every 12,000 miles or 12 months, a spanner symbol will appear on the dash. The app will also tell you what distance and time you have left. Kawasaki says that only its own dealers can reset it by using the workshop’s special tool, though they’re not the only brand to do this; BMW, KTM and Ducati also encourage main dealer servicing with dash notifications.



Jbg, nek blinka  :mrgreen:
Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend

kokolo_f

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 629
  • Vozi: zx6r
  • Lokacija: 052
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #747 : 12. Studeni 2019, 16:48:11 »

Pa otiđeš kod ovlaštenog da ti ga ugasi.. neće ti uzet motor
Evidentirano

error

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 557
  • Lokacija: Okolica Varaždina
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #748 : 12. Studeni 2019, 17:30:41 »

A i crna naljepnica čuda radi.  :mrgreen: Osim ako neponištavanje "greške" ne bude utjecalo na sam motor na druge načine osim upozorenja  :misli:
Evidentirano
Msd=1,35 Mg+1,5Mq

3alfa3

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9549
  • Vozi: Z750 '12
  • Lokacija: ZG
Odg: Kawasaki Z900 ABS-2017
« Odgovori #749 : 12. Studeni 2019, 21:29:38 »

Ako je kao na tom versysu, to je onda mala ikonica na tft displayu, totalno nebitno.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Evidentirano
A weekend wasted isn't a wasted weekend
 Str: 1 ... 28 29 [30] 31   Gore
 

Stranica je generirana za 0.225 sekundi uz 21 upita.