Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1]   Dolje

Autor Tema: Švicarski BMW-i sa umanjenom snagom  (Posjeta: 1299 )

FFBikerSar

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 634
  • Vozi: Sarajevski BMW klasičar
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
Švicarski BMW-i sa umanjenom snagom
« : 23. Svibanj 2017, 12:22:51 »

Pozdrav svima,

Nedavno sam nabavio rabljeni BMW K 1100 RS koji je od strane prethodnoga vlasnika uvezen iz Švicarske. Na moje iznenađenje, u vlasničkoj knjižici pronašao sam podatak kako motor ima tek 60 kW (82 KS) umjesto 72 kW (98 KS) kako je prodavan u Njemačkoj, ili 74 kW (100 KS) za sve ostale zemlje. Prvo sam mislio da se radi o pogrešci, no nakon malo googlanja i ćakule na raznim BMW forumima to se i potvrdilo - zbog glupih švicarskih propisa o buci i ispušnim plinovima tamo su doista prodavani motori sa umanjenom snagom. Uputili su me na ovo uputstvo kako vratiti originalnu punu snagu za K1 koje se djelomice odnosi i na moj motor (kod mene je nešto jednostavnije, jer je potrebito samo zamjeniti vijke za podešavanje gasa u praznom hodu, prerezati jednu žicu koja ide na utikač Motronic "black boxa" i zamjeniti ispušni sustav), ali i na sve K100RS sa 4 ventila:

http://technik.flyingbrick.de/images/7/7f/13_k1drossel.pdf

Za 2-ventilske K modele postupak je još jednostavniji, kod njih je izgleda samo ograničen broj obrtaja i mijenja se samo "ECU".

Ako slučajno i vi posjedujete motor uvezen iz Švicarske, ne samo BMW ove generacije već i druge, ne bi bilo loše da provjerite jeli i vaš "prigušen"...

Lijep pozdrav,
Tarik iz Sarajeva
« Zadnja izmjena: 23. Svibanj 2017, 13:06:54 FFBikerSar »
Evidentirano
'93 K 1100 RS
i ne mislim ga mjenjat

balky1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 549
  • Vozi: Yamaha FJ 1100
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Švicarski BMW-i sa umanjenom snagom
« Odgovori #1 : 24. Svibanj 2017, 08:31:53 »

Je, isto i meni piše u prometnoj, moj je iz Švice. Međutim, puno je lakše i jeftinije ga "otvoriti", bez prčkanja po elektronici (koje ni nema  :LOL: , hvala bogu). Kod mene su usisne prirubnice karburatora sužene ili budu stavljene pločice koje ih sužavaju. Očito svaki motor na svoj način.
Evidentirano

FFBikerSar

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 634
  • Vozi: Sarajevski BMW klasičar
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
Odg: Švicarski BMW-i sa umanjenom snagom
« Odgovori #2 : 24. Svibanj 2017, 10:17:29 »

Je, isto i meni piše u prometnoj, moj je iz Švice. Međutim, puno je lakše i jeftinije ga "otvoriti", bez prčkanja po elektronici (koje ni nema  :LOL: , hvala bogu). Kod mene su usisne prirubnice karburatora sužene ili budu stavljene pločice koje ih sužavaju. Očito svaki motor na svoj način.

A jel' sadašnji isto neki BMW ili ova Yamaha na Avataru?
Evidentirano
'93 K 1100 RS
i ne mislim ga mjenjat

balky1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 549
  • Vozi: Yamaha FJ 1100
  • Lokacija: Rovinj
Odg: Švicarski BMW-i sa umanjenom snagom
« Odgovori #3 : 24. Svibanj 2017, 10:25:55 »

A jel' sadašnji isto neki BMW ili ova Yamaha na Avataru?

Ova Yamaha.
Evidentirano
 

bmajcen2

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 224
  • Vozi: R1200GS
  • Lokacija: sb
Odg: Švicarski BMW-i sa umanjenom snagom
« Odgovori #4 : 24. Svibanj 2017, 15:55:04 »

ja imam Gs 1200 lc isto s umanjenom snagom ali je iz Francuske 79 kw i bez problema ga otvorio na 92 kw u ovlaštenom servisu 500 kn
Evidentirano
FREE RIDERS SB
 Str: [1]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.257 sekundi uz 20 upita.