Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2] 3 4 ... 8   Dolje

Autor Tema: Novi BMW GS 850  (Posjeta: 13833 )

pegaso

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 553
  • Vozi: vfr800fi CIOS model(kaže mi vlasnik bmw-gs)
  • Lokacija: Nizozemska,almelo
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #25 : 09. Kolovoz 2018, 08:35:41 »

Frend uplatio,čekao ali zbog pizdarija sa mašinom kod tomića mu nisu znali reć rok isporuke
Odusto vratili mu lovu i otišao i kupio tiger 800 i za manju lovu dobio tri cilindra i ful opremu,kofere,elektroniku,grijanje ruku,guza,štitnike i svašta nešto i zadovoljan tigrom
Btw do sad je vozio bmw 1200gs
Evidentirano
pegaso

markotornic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 440
  • Vozi: samo ja znam
  • Lokacija: Zg
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #26 : 09. Kolovoz 2018, 09:11:51 »

kolko znam dobar dio je na opozivu zbog mašine.
Evidentirano
brmmm brmmm

alpine

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2540
  • Vozi: kalabreza sa levantinskin bafama
  • Lokacija: unde
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #27 : 09. Kolovoz 2018, 10:54:48 »

Frend uplatio,čekao ali zbog pizdarija sa mašinom kod tomića mu nisu znali reć rok isporuke
Odusto vratili mu lovu i otišao i kupio tiger 800 i za manju lovu dobio tri cilindra i ful opremu,kofere,elektroniku,grijanje ruku,guza,štitnike i svašta nešto i zadovoljan tigrom
Btw do sad je vozio bmw 1200gs

pa jasno.. trijunf  :palacgore:
Evidentirano
Cili život jema san svoj kumpir, svoga špara i svoju bevandu... a sad ništo verdure, zubaca iz leda i botilju vina, kupi san u dućan.

crnogorac

  • Ferdinand nema para za cvece
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 373
  • Vozi: here i come and here i go.............
  • Lokacija: podgorica
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #28 : 09. Kolovoz 2018, 10:56:30 »

@oceangoing e pa vjerovao il ne prvi na balkanu preko slovenije je prodat u crnoj gori mom drugu na rent a moto i vec se ne gasi
Evidentirano
here i come and here i go................
 

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3345
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #29 : 09. Kolovoz 2018, 11:00:27 »

Frend uplatio,čekao ali zbog pizdarija sa mašinom kod tomića mu nisu znali reć rok isporuke
Odusto vratili mu lovu i otišao i kupio tiger 800 i za manju lovu dobio tri cilindra i ful opremu,kofere,elektroniku,grijanje ruku,guza,štitnike i svašta nešto i zadovoljan tigrom
Btw do sad je vozio bmw 1200gs

Premium  8)
Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

Tmax

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1176
  • Vozi: AT&SH150&Z350i
  • Lokacija: CE
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #30 : 09. Kolovoz 2018, 11:27:08 »

Uporedni test nove africa twin i F850gs.
Ne zna se koji je bolji alis e zna koji je losiji  :mrgreen:




stay tuned

Gde če bit zaključki  :mrgreen:
Evidentirano

oceangoing

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1124
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #31 : 09. Kolovoz 2018, 21:54:21 »

@oceangoing e pa vjerovao il ne prvi na balkanu preko slovenije je prodat u crnoj gori mom drugu na rent a moto i vec se ne gasi

 Pa kazem da si napredan  :palacgore:   sto ti ne bi vjerovao?
 Neka ti ne bude tesko da pitas druga  koliko km mu je taj motor do sad prosao km i da li je imao kakvih problema pa da to podjelis s radoznalima na forumu...
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3505
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #32 : 09. Kolovoz 2018, 21:56:47 »

Gde če bit zaključki  :mrgreen:

U iducih 5 godina ce srediti motor da izdrzi do stelanja ventila.
Evidentirano

crnogorac

  • Ferdinand nema para za cvece
  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 373
  • Vozi: here i come and here i go.............
  • Lokacija: podgorica
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #33 : 10. Kolovoz 2018, 10:36:19 »

Pa kazem da si napredan  :palacgore:   sto ti ne bi vjerovao?
 Neka ti ne bude tesko da pitas druga  koliko km mu je taj motor do sad prosao km i da li je imao kakvih problema pa da to podjelis s radoznalima na forumu...

posto smo partneri i svako malo sam u dodiru sa 850tkom , obavijestu cu vas sve rado jer mi je bmw omiljena marka ;)))))
Evidentirano
here i come and here i go................

alpine

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2540
  • Vozi: kalabreza sa levantinskin bafama
  • Lokacija: unde
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #34 : 10. Kolovoz 2018, 15:59:07 »

posto smo partneri i svako malo sam u dodiru sa 850tkom , obavijestu cu vas sve rado jer mi je bmw omiljena marka ;)))))

podsjecas me na:   :mrgreen:
Evidentirano
Cili život jema san svoj kumpir, svoga špara i svoju bevandu... a sad ništo verdure, zubaca iz leda i botilju vina, kupi san u dućan.

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #35 : 13. Kolovoz 2018, 12:00:01 »

kud prije? Napredan si....  motor je u Njemackoj u prodaji niti 3 mjeseca a ti si ga vec "vozao dosta" ?   :misli:

Pa ako si u skoli citao crnogorske narodne pjesme mogao si da vidis koliko tamo ima pretjerivanja tako da....
Evidentirano

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #36 : 13. Kolovoz 2018, 12:59:06 »

kolko znam dobar dio je na opozivu zbog mašine.

Pa nije bas tako :)
Evidentirano

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #37 : 13. Kolovoz 2018, 13:05:06 »


Ovako prkirani jedan pored drugog se vidi bas slicnost u dizajnu prednjeg dijela, uzivo je mozda drugacije.

Tuned sam za update.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ne smijem nista pisat dok ne bude gotov text za motomagazine pa tek kad izadje tiraz onda mogu.

Ovako - mogu rec da 850 nema veze sa 800 - sasvim drugi motor-agregat, drugi amortizeri, DRUGI VAL U MOTORU (ili kako se na domacem kaze cranckshaft...definitivno drugi i to se osjeti poprilicno), drugi ventili i druge kocnice. 227kmh na autoputu sa mojih 90kg + u koferu 11kg fotoopreme + enduro kaciga na glavi koja je poznada po svojoj aerodinamicnosti....ukratko - F850GS je odlican motor za te novce koje BMW trazi za njega. u gradskim uslovima upravlja se kao naked - jasno, lako i brzo. 800gs ja dosta cudno radio, sam motor je ravno radio na konkretnom dijapazonu okretaja i korak lijevo-korak desno citava konstrukcija je tresla. 850 je, iskreno, lisen neke "jache" dinamike u startu NO - vuce svo vrijeme, radi ravno i bez treskanja na bilo kom broju okretaja u bilo kojoj brzini reaguje na komande rucice gasa i ide i vozi ravno i proracunjivo tj nema padova u vuci ili brzini kao kod 800gs.
Upravljanje je posebna prica - realno vozi kao naked - sjece kutove u zaokretima, od ravnog polozaja do "grebes asfalt nogostupima" naginje se ravnoa  ne u trzajima kao 800gs tj odlicno uravnotezena konstrukcija.
Kad sidjes sa secne na makadam, pijesak ili kolski put - wow. Kako vozi sa gumama za takav teren nema smisla opisivati, svi su, manje-vise, isti. Ali kako vozi sa cestovnim...majko mila...motor IDE. VOZI. UPRAVLJA SE. Je3, zna znam da dihtung izmedju volaza i sjedista najvise znaci  :mrgreen: no bez obzira na sve ja 800gs na cestovnim gumama bez puno i puno balansiranja i ponekog pada na pijesku nisam mogao da vozim. Upravo na pijesku tj na terenu gdje je samo pijesak a ne "ima pjeska na putu", po ovakvom terenu



moze da se spusti motorom do vode, sidjes, pisas ili sta vec treba, okrenes ga i popnes se nazad.
PMM, najveca zasluga je u sasvim drugacijem balansu/ravnotezi motora i u drugoj konstrukciji samog motornog agregata tj u tom sto on normalno i ravno vuce na citavom dijapazonu okretaja.

Na makadamu i posutom kolskom putu ista prica - upravlja se i vozi odlicno - ravno vuce, balansira odlicno itd.
Jedini problem je bio na travi gdje je, na kraju, fasovalo lijevo ogledalo, ali opet - zemlja, trava, kolski pput sa 4-5 prepletenih tragova,  cestovne gume


Sa druge strane, to je jeidni minus koji sam ja nasao - sto na travi sa ovakvim gumama moras mu stalno loviti guzicu jer proklizava lijevo-desno no i to je na 850 lakse nego na 8500 zbog nizeg centra ravnoteze.
Minus za TFT panel koji bi, jelte, trebao automatski da se spoji sa BMW navogatorom i ta pokazuje smjernice a umjesto toga kako ih spojih tako se otkace jedno od drugog. Plus za sve ostalo. F850GS nije F800GS kojem su dodali 50ccm i par KS - to je sasvim drugi motocikl sa drugom konstrukcijom, ravnotezom, vuchom i drugog upravljanja. Tko hoce BMW koji se jednako lako upravlja kako po gradu tako i na autoputi i van ceste a nije spremat pljunut novce za R1200GS taj treba da razmotri F850GS.


Sto je tice AfricaTwin - ne znam...na lokalno trziste Honda dovozi samo sa DSG mjenjacem i samo to su mi dali u predstavnistvu i cisto psiholoski meni je to skuret sa varijatorom a ne motor  :misli: mada sve to u sklopu kao sistem odlicno radi. litar je litar, tu nema sto da se prica i taj litar odlicno ide i zdere kilometre prekrasno no ovo je motor za one preko 185cm. Ima dosta visi centar ravnoteze tako da naglo manevrisanje na malim brzinam u skucenom prostoru van ceste zahtjeva dosta rada koljenima a na mrcini od 250kg umoris se nakon sat vremena skakanja po pijesku. R1200gs je tu dosta "kompaktniji" i laksi zbog nizeg centra, pri istoj masi vozila. Jednostavno jse lakse upravlja u takvim uslovima. Na cesti Africa Twin dere R1200GS ko Musa jarca u ubrzanjima i preticanjima - startniji, okretniji i zivlji jednom kad skuzis kako i gdje treba da sjednes sa svojih ne 185cm  :mrgreen:. Meni je to malo bio hendikep jer mi je trebalo vremena nac polozaj kako da sjedim da bih mogao da upravljam motorom bez razmisljanja i proracunavanja da li sad da uradim ovo ili ono da bi na kraju bilo ovako ili onako. na R1200GS ja nemam tih razmisljanja - sjednem i vozim. uzgred budi receno, ni na KTM 1290 ih nemam a sa Afrikom morao sat-dva da se navikavam i da mu trazim G-spot :)

Honda lakse ide kroz blato (malo zbog tezine, malo zbog 1000ccm)
Kod F850GS bolje i tocnije radi traction
Hondin DCT/DSG radi brze nego BMWov ShifAssistant PRO
Na BMW se lakse preskace preko balvana
Honda ima bolje vjetrozastitu
BMW bolje sjece zavoje i krivine
Honda lakse vozi dvoje ljudi 90+120kg
BMW ovdje u pocetnoj opciji kosta za 1600eur manje nego Honda
Honda ima veci rezervoar i 16lit na BMW na motoru koji se pozicionira kao Adventure....cmon....
Na BMW se brze zaljepe cure i malo vise kosta te samim tim imas vise sanse jebat nesto nego ak vozis honde.

Inace, ja sam na ozbiljnom krizanju sto uzet za sezonu 2020 i trenutno razmatram 1290, AFriku i F850GS. Nekako mi se sad, kad vidim da cu 70% vremena provesti u gradi i izmedju gradova po cesti a 30% van ceste po raznim makadamima itd. pogled vise spusta na F850. Do kraja mjeseca vozim Afriku , vidjet cemo na sto ce to sve izac na kraju.

Na F850GS za 2 mjeseca ukupno 4750km
Evidentirano

oceangoing

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1124
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #38 : 13. Kolovoz 2018, 16:38:29 »

.... kako se na domacem kaze cranckshaft...

 Radilica ili koljenasto vratilo  :wink:
 
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

alpine

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2540
  • Vozi: kalabreza sa levantinskin bafama
  • Lokacija: unde
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #39 : 13. Kolovoz 2018, 17:11:10 »

koljenasto vratilo

kulen u slavoniji  :LOL:
Evidentirano
Cili život jema san svoj kumpir, svoga špara i svoju bevandu... a sad ništo verdure, zubaca iz leda i botilju vina, kupi san u dućan.

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5893
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Novi BMW GS 850
« Odgovori #40 : 13. Kolovoz 2018, 19:18:24 »

Хард рокер, Спасиба!!!


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

alpine

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2540
  • Vozi: kalabreza sa levantinskin bafama
  • Lokacija: unde
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #41 : 13. Kolovoz 2018, 20:29:11 »

Ne smijem nista pisat dok ne bude gotov text za motomagazine pa tek kad izadje tiraz onda mogu.
....

hvala na pretpremijeri rokeru, vrlo iscrpno i znalacki napisano  :palacgore: :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
Cili život jema san svoj kumpir, svoga špara i svoju bevandu... a sad ništo verdure, zubaca iz leda i botilju vina, kupi san u dućan.

nečeš razbojniče

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 197
  • Vozi: svašta
  • Lokacija: zagreb
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #42 : 13. Kolovoz 2018, 22:04:01 »

Agregate radi Loncin,krecu opozivi zbog slabog podmazivanja.
Hvala ne bih
Jos me moj 800adv drzi u bmw svijetu.





Evidentirano
hedonizam liječi organizam

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3505
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #43 : 14. Kolovoz 2018, 05:44:56 »

Kako drzati poprijeko ugradjen motor u ravnotezi na malim bruinama, udarcima gasa sa povucenim kvacilom, kotistis rotirajucu masu ka gyro.
Evidentirano

markotornic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 440
  • Vozi: samo ja znam
  • Lokacija: Zg
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #44 : 14. Kolovoz 2018, 06:24:59 »

Pa nije bas tako :)
Mozda i nije al nazalost vani forumi dosta pisu o tome. :(

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Evidentirano
brmmm brmmm
 

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3345
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #45 : 14. Kolovoz 2018, 09:32:29 »

Kad sidjes sa secne na makadam, pijesak ili kolski put - wow. Kako vozi sa gumama za takav teren nema smisla opisivati, svi su, manje-vise, isti.

Ne znam jesi li se pogrešno izrazio, ali ako si mislio ono što si napisao - onda ovo baca popriličnu sumnju na relevantnost teksta
Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #46 : 14. Kolovoz 2018, 11:17:15 »

Mozda i nije al nazalost vani forumi dosta pisu o tome. :(

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Pisu o tome da ima 1300+kom kojima treba zamjeniti jedan dio :)
Opet se vracamo na pricu o kontroli, inzinjerima i ekonomistima - otkako su ovi zadnji preuzeli pricu kod svakog ima ovih ili onih problema. Sjeti se samo kako je bio sa R1 2015g, koliko problema j etmao bilo - motor, traction, amortizeri, ubrizgavanje...
Gle, da nesto rascistimo - R1200GS/GSA je imao onaj problem sa prednjim amortizerima i ispadanjem istih iz cijevi pa je bio recall, jelte...a na prethodnoj generaciji nije bilo tog problema no prethodna konstrukcija je bila skuplja u proizvodnji, ekonomisti trazili da se smisli jeftijija. Inzinjeri napravili i upozorili - je jeftinija al sad imamo kravu od 250kila na amortizerima za 120. tako da - go figure. BMW je u tom slucaju pojeo govno jer nisu u manualu napisali "ovo nije hard enduro" :) a reputacioni rizik je bio oveci tako da su uradili recall i zamjenili 150.000 amortizera. kad je R1200GS LC izasao 2013 oni krelci iz marketinga su mnoge stvari koje su inzinjeri podvlacili jednostavno izbacili iz spiska. Rezultat svi znaju.

Ova prica sa motorima na 750/850GS je tu negdje - problem je tehnicki no izazvan cisto ekonomski.
Imas i problem sa LED svjetlom na R1200GS/GSA LC u kojem je kao fixator unutra korpusa svjetla 2014-2016 koristena jeftijina komponenta za fixaciju pa sad imas par stotina ljudi koji umjesto svjetla imaju rasvjetu prednjeg kotaca :)))
u BMW AIR imas uputstvo kako je "nerastavljiv LED far" ipak rastavlja, kako se taj problem uklanja itd. U 2nd generation LED svjetlu vraceno je prvobitno inzinjersko rjesenje fixacije fara unutar korpusa/kutije.

Imas problem sa zbicama na kotacima od 2017god jer je, opet zahvaljujuci ekonomistima, izlobirano rjesenje da se za felge sa zbicama koristi drugacija, jeftinija legura pa onda moras zbice utezat zbog toga na manji moment pa kad su poceli na prvom tehnickom da primjecuju da se zbice odvrcu brze-bolje izbacili tehnicku akciju o zatezanju zbica na drugi njutn-moment i povratak na staru leguru.

Imas problem sa zadnjom kocnicom na 1200GS/GSA LC od 2016/17g kada su na konstrukciji zadnje kocnice "ustedjeli" i stavili kocioni cilindar drugog proizvodjaca koji ima nesto drugaciju konstrukciju pa je, eto, jeftiniji, no kad vozis nekoliko dana po glini i blatu a nemas priliku da operes motor svo to govno se skuplja na cilindru i mjestu gdje se pedala sastavlja sa kocionim cilindrom i podigne pedalu 1-2mm gore i onda hoces-neces nevoljno stalno stisces zadnju kocnicu pa pregrijes disk i usije ti se kocioni disk


i moze da izgori Brake caliper (ne znam kak je na nasem, onaj dio u koji se stave kocione plocice/paknovi)

E zbog takvih 3.14zdarija, kad upravu daju ekonomu a ne inzinjeri, i desavaju se ovakve stvari. Razlika je u tome sto su japanci to skuzili i prestali da se igraju a shvabe jos nisu utvrdili plan i program  :mrgreen:
Evidentirano

Hard Rocker

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 297
  • Lokacija: Moscow/Munich/Woodcliff Lake
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #47 : 14. Kolovoz 2018, 11:26:28 »

Ne znam jesi li se pogrešno izrazio, ali ako si mislio ono što si napisao - onda ovo baca popriličnu sumnju na relevantnost teksta

ne kuzim...
Evidentirano

markotornic

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 440
  • Vozi: samo ja znam
  • Lokacija: Zg
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #48 : 14. Kolovoz 2018, 11:31:05 »



........E zbog takvih 3.14zdarija, kad upravu daju ekonomu a ne inzinjeri, i desavaju se ovakve stvari. Razlika je u tome sto su japanci to skuzili i prestali da se igraju a shvabe jos nisu utvrdili plan i program  :mrgreen:


da bi čovjek riječ reko  :palacgore:
isto kao i na C vezijama. Ekonomija prije inzinjera  :palacdolje:
Evidentirano
brmmm brmmm

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3505
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: Novi BMW GS 850
« Odgovori #49 : 14. Kolovoz 2018, 12:54:05 »

Ne. Schwabe te hoce u servisu. Nece ti prodati motor i da ga vise nikad ne vide.
Kod nas u grupi niko i ne zna gdje ovlasteni servis marke koju posjeduje.
Gledam na gs forumu, svaki peti clan ima svoj aparat za diagnostiku.
Jeba te taki motor.
Evidentirano
 Str: 1 [2] 3 4 ... 8   Gore
 

Stranica je generirana za 0.258 sekundi uz 22 upita.