Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: [1] 2 3  Sve   Dolje

Autor Tema: Akrapovič & Co na GS-u  (Posjeta: 5470 )

FFBikerSar

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 619
  • Vozi: Sarajevski BMW klasičar
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
Akrapovič & Co na GS-u
« : 27. Prosinac 2017, 18:14:36 »

Akrapovič i par drugih zamjenskih auspuha testirani su na BMW GS-u sa aspekta novih Euro 4 normi za buku motora, a istovremeno je testirana i snaga i obrtni moment prema original auspusima. Sa SVIM zamjenskim motori razvijaju u prosjeku 3% manju snagu nego sa originalnim.

Koji je onda smisao tako šta montirati ako ti guši mašinu, baš mi i nije jasno  :misli:



Evidentirano
'93 K 1100 RS
i ne mislim ga mjenjat

Flato

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 576
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #1 : 27. Prosinac 2017, 18:34:52 »

Drago mi je...da mi odmah izbije možebitne ideje..
Evidentirano

tomo3

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1775
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #2 : 27. Prosinac 2017, 19:29:01 »

Moj je Euro 3, vrtim ga do nekih 4500, a imam osjećaj da letim. Moram ga jednom probati navinuti preko toga sad kad sam proučio grafikone  :0648:. Standardni auspuh mi sasvim dobro izgleda i zvuči (mislim da je pregorila vuna u njemu pa tuče ko top).
Evidentirano
Došlo je vrijeme da je bolje imati nego nemati....

TIS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 423
  • Vozi: r 1250 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #3 : 27. Prosinac 2017, 22:01:57 »

Obožavam ovakve testove, pogotovo na mjernom stolu sa odstupanjem + - 5% :mrgreen:
Evidentirano
 

Flato

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 576
  • Lokacija: Rijeka
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #4 : 27. Prosinac 2017, 23:00:36 »

A jebaj ga...ako odstupa - odstupa kod svih..
Evidentirano

Lolo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2473
  • Vozi: BMW F650 GS Dakar
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #5 : 27. Prosinac 2017, 23:06:32 »

Da se dobilo u prosjeku 3% više kaj bi se dogodilo, ništa osim kaj bi ostal bez u prosjeku soma €. Ekipa to kupuje zbog zvuka i ak' ih to veseli zakaj ne, sa boljim zvukom ubrzavaju bar 29% brže  :LOL:
Evidentirano

TIS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 423
  • Vozi: r 1250 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #6 : 28. Prosinac 2017, 00:19:45 »

Naravno da se slip on kupuje radi zvuka i izgleda, pa čak i vječno optimističan Akrapović deklarira povećanje snage od samo 1,1 ks.
Post se odnosio na tipično novinarsko popunjavanje stranica, test bez pravog testa samo da se nešto napiše! Čak i da se preciznije više puta mjerilo (jer odstupanje ide i gore i dolje) gdje je poanta? Što se hoće dokazati?
 Da kojim slučajem proizvođači navode veliko povećanje snage imalo bi nekakvog smisla ali ovako prc milojka :mrgreen:
Evidentirano

FFBikerSar

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 619
  • Vozi: Sarajevski BMW klasičar
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #7 : 28. Prosinac 2017, 07:49:52 »

Naravno da se slip on kupuje radi zvuka i izgleda, pa čak i vječno optimističan Akrapović deklarira povećanje snage od samo 1,1 ks.
Post se odnosio na tipično novinarsko popunjavanje stranica, test bez pravog testa samo da se nešto napiše! Čak i da se preciznije više puta mjerilo (jer odstupanje ide i gore i dolje) gdje je poanta? Što se hoće dokazati?
 Da kojim slučajem proizvođači navode veliko povećanje snage imalo bi nekakvog smisla ali ovako prc milojka :mrgreen:

Cijeli test je u stvari bio posvećen tomu da se ispita jesu li novi auspusi certificirani po Euro 4 normi išta stvarno tiši od onih sa Euro 3, i koji bi bili ispravni metodi da se buka koju motori prave ispravno mjeri - da bi davale uporabljive rezultate. Ovi dijagrami snage i obrtnog momenta su tek usput dani, ali se konstatira kako su prošli dani kada su auspusi od nezavisnih proizvođača donosili poboljšanje performansi u odnosu na tvorničke.
Evidentirano
'93 K 1100 RS
i ne mislim ga mjenjat

AnteK

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9584
  • Vozi: Tenere 700
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #8 : 28. Prosinac 2017, 09:26:15 »

Cijeli test je u stvari bio posvećen tomu da se ispita jesu li novi auspusi certificirani po Euro 4 normi išta stvarno tiši od onih sa Euro 3, i koji bi bili ispravni metodi da se buka koju motori prave ispravno mjeri - da bi davale uporabljive rezultate. Ovi dijagrami snage i obrtnog momenta su tek usput dani, ali se konstatira kako su prošli dani kada su auspusi od nezavisnih proizvođača donosili poboljšanje performansi u odnosu na tvorničke.

Da, ali to nije zbog auspuha nego kompletne konstrukcije motora koja zahtijeva visoke eko norme, i tu prostora za poboljšanje
performansi samo promjenom auspuha više nema puno.
Evidentirano

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2366
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #9 : 28. Prosinac 2017, 15:00:03 »

Pa koliko ja znam, vecina aftermarket auspuha na starijim GSovima (1200 i 650/700) su se stavljali zbog originala koji je izgledao kao bojler i bio neglediv a ne zbog performansi.
Ustvari, ne znam nikoga tko ga je stavio zbog pokusaja povecanja snage. Razlog je bio iskljucivo estetske prirode.

S novim GSovima je taj dio rijesen pa ne kuzim zasto bi netko posezao za Akrapovicem...

Radje lovu potrosim za nesto korisno kao sto su aluminijske kapice ventila u boji, mala torbica za kljuceve koja ide na volan ili zastita rezervara kocione tekucine  :mrgreen:
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3237
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #10 : 29. Prosinac 2017, 17:33:05 »

Pa koliko ja znam, vecina aftermarket auspuha na starijim GSovima (1200 i 650/700) su se stavljali zbog originala koji je izgledao kao bojler i bio neglediv a ne zbog performansi.
Ustvari, ne znam nikoga tko ga je stavio zbog pokusaja povecanja snage. Razlog je bio iskljucivo estetske prirode.

S novim GSovima je taj dio rijesen pa ne kuzim zasto bi netko posezao za Akrapovicem...

Radje lovu potrosim za nesto korisno kao sto su aluminijske kapice ventila u boji, mala torbica za kljuceve koja ide na volan ili zastita rezervara kocione tekucine  :mrgreen:

Meni su original na modelima 2013 plus odvratni. Ne toliko oblik, ali ona neka polusjajna inox izvedba je katastrofa.
Evidentirano

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5893
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #11 : 29. Prosinac 2017, 23:00:08 »

Razlika u težini je osjetna.

Gesendet von meinem S8 mit Tapatalk

Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

Lolo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2473
  • Vozi: BMW F650 GS Dakar
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #12 : 29. Prosinac 2017, 23:12:14 »

To je kao bitno, ono nosiš ga pod rukom k'o štrucu kruha  :misli:
Evidentirano

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5893
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #13 : 30. Prosinac 2017, 00:26:18 »

Kako kome.
Meni je izgled u prvom planu..
Prilikom ugradnje sam skonta razliku u težini.
Ono, pozitivan popratni učinak.

Gesendet von meinem S8 mit Tapatalk
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

biker4life

  • moderator
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 17633
  • Vozi: yamaha
  • Lokacija: Road of Plominka Tourist Trophy :)
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #14 : 30. Prosinac 2017, 11:47:56 »

Ne kužim njemački pa jedno pitanje - dali je novinarski test rađen sa ili bez db-killera - pretpostavljam sa njime (da budu road-legal), a činjenica je da npr. Akrap deklarira povečanje snage samo bez db-killera, i obično su grafovi na njihovom sajtu rađeni bez db-killera.

Da, bez db-killera nisu road-legal. Isto tako, na velikoj većini EURO4 auspuha db-killer je zavaren, pa ga nije ni lako ukloniti (bez otvaranja auspuha).

Isto tako na nekim modelima je (protočniji) katalizator "dodatna oprema" (naručuje se zasebno), teoretski je potreban za raditi atest, ali npr. kod nas se to ne gleda prilikom atesta - a uz to motocikli ne podliježu eko-testu prilikom redovnih tehničkih pregleda pa je to olakotna okolnost.

Uglavnom, ima tu puno "caka", na nekim modelima se dobije dosta na zvuku i sa db-killerom, na nekim motociklima nema smisla mjenjati original... pogotovo kod EURO4 modela treba dobro paziti šta se naručuje i dali ima smisla. Katalizator kao dodatna oprema dodatno komplicira priču. Nije kod svih motocikla isto, zavisi o izvedbi ispušnog sistema, ali stvarno ima puno "caka". Za BMW nisam toliko upoznat, ali npr. kod japanaca i Yamahe ima velikih varijacija na temu od modela do modela.

Također kod "prelaznih" godišta (EU3/4) treba paziti koji auspuh se uzima ako se istog misli atestirati na motocikl, jer čak i na motociklima kod kojih vizualno nije bilo izmjena 16/17, obično homologacije za motocikl ili za ispuh nisu iste, samim time može biti problema kod upisa na tehničkom...

TIS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 423
  • Vozi: r 1250 gs
  • Lokacija: Zagreb
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #15 : 30. Prosinac 2017, 12:41:02 »

Meni su original na modelima 2013 plus odvratni. Ne toliko oblik, ali ona neka polusjajna inox izvedba je katastrofa.

Da, polusjaj je katastrofa. Oblik je ok, ali da je ili sjaj ili mat :palacgore:
Evidentirano

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3237
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #16 : 30. Prosinac 2017, 13:22:31 »

Da, polusjaj je katastrofa. Oblik je ok, ali da je ili sjaj ili mat :palacgore:
Upravo tako. Ja sam htio svog matirat sa vodobrusnim. Izgledao bi puuno bolje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

Lolo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2473
  • Vozi: BMW F650 GS Dakar
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #17 : 30. Prosinac 2017, 14:13:35 »

Kako kome.
Meni je izgled u prvom planu..
Prilikom ugradnje sam skonta razliku u težini.
Ono, pozitivan popratni učinak.

Gesendet von meinem S8 mit Tapatalk

Meni je pozitivan popratni učinak kada poslije blagdana dignem malo ručnu (purica, salama, pršut, sarma, odojak ...) i skinem par kila, motor poslije toga ne da ide neg leti.  :LOL: Uzgred kaj znači nekom prosječnom vozaču da ''olakša'' takav tip motora 5-10kg pogotovo ak' je 100+ kila.  :misli:
Evidentirano

maRRin 06

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2053
  • Vozi: 🎮
  • Lokacija: 🔝
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #18 : 30. Prosinac 2017, 15:28:43 »

Meni je pozitivan popratni učinak kada poslije blagdana dignem malo ručnu (purica, salama, pršut, sarma, odojak ...) i skinem par kila, motor poslije toga ne da ide neg leti.  :LOL: Uzgred kaj znači nekom prosječnom vozaču da ''olakša'' takav tip motora 5-10kg pogotovo ak' je 100+ kila.  :misli:
:mrgreen: :palacgore:
Evidentirano
🎌

FZ1

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 547
  • Vozi: GSXR 1000
  • Lokacija: KLC
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #19 : 30. Prosinac 2017, 19:51:09 »

Da je Akrapovič loš i da daje manje snage BMW-u (motociklu ili automobilu) ne bi se prodavao u BMW salonima i ne bi ga jedan veliki BMW stavljao na HP modele i na M seriju...
Evidentirano
..::FREESTYLE RIDERS & BIKERS CROATIA::.. >>>FB grupa
CAFFE BAR ANTONIO KARLOVAC >>> BIKERS BAR
 

Lolo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2473
  • Vozi: BMW F650 GS Dakar
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #20 : 30. Prosinac 2017, 20:14:03 »

Ne ulazeči u kvalitetu proizvoda i kako će tko potrošiti svoje novce  koja je svrha tog proizvoda  osim zvuka, pišemo o prosječnom vozaču, a  ne nekome tko se profesionalno bavi utrkama gdje je auspuh jedna od točaka na kojima se smanjunje težina i povečava snaga. Uzgred u BMW salonima se prodaju i bicikli sa M oznakom, pogledaj ih i usporedi sa prvim dućanom koji se bavi isključivo prodajom bicikla, primjetit ćeš razliku.  :mrgreen:
Evidentirano

zlogi

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 993
  • Vozi: CBR 1100XX
  • Lokacija: Sisak - Zagreb i D3
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #21 : 30. Prosinac 2017, 20:36:25 »

 Bubni spulju bit će jači? Niti jedan ajnŠpric nebude radio sa aftermarket slip onom na većoj snazi neg sa originalom dok nisu podešene mape omjera zraka i goriva...
Evidentirano
Nema lošeg vremena, samo loša oprema! Straight roads do not make skilful riders!
Some do drugs, others pop bottles we solve our problems with wide open throttles! :evil_laugh:

pikacu88

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1301
  • Vozi: u proboj
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #22 : 30. Prosinac 2017, 21:18:15 »

Amen  :palacgore:
Evidentirano
I Foundez Err Kryptonite

Maestral

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2366
  • Vozi: BMW F650GS Twin
  • Lokacija: Zemlja u kojoj je more bistrije od naroda
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #23 : 01. Siječanj 2018, 12:29:41 »

Mislim da je profil vozaca GSa takav da ih vecina ne bi znala koliko tocno im GS ima konja da ih pitas tak da i nije jako bitno dobije li se ili izgubi konji ili dva.
Neka je on lijep i neka ja znam da ga imam. I tak sam ga kupil zbog dusevnog mira  :mrgreen:
Evidentirano
˝Troje može čuvati tajnu samo ako je dvoje od njih mrtvo˝

crni konjanik

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2630
  • Vozi: Bertu
  • Lokacija: Agram
Odg: Akrapovič & Co na GS-u
« Odgovori #24 : 01. Siječanj 2018, 20:05:11 »

zvuk je potpuno dugaciji i (bar meni) bolji  od orginala sa nekim boljim aftermark auspuhom, ne mora nužno biti Akrap, tako da mislim da je to prvenstveni razlog ugradnje uz promjenu izgleda. Snaga tu ne igra nikakvu ulogu.
Evidentirano
Prvo bljesak, zatim oluja i grmljavina !
 Str: [1] 2 3  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.223 sekundi uz 20 upita.