Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 2 [Sve]   Dolje

Autor Tema: K 1600 B  (Posjeta: 3503 )

BMW9

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 357
  • Vozi: GS
  • Lokacija: Zagreb
K 1600 B
« : 12. Svibanj 2018, 14:58:28 »

Danas navratih do Tomica i vidim konacno su dobili B.
Po meni najljepsi motor koji je BMW napravio ikad.
Cijena 220000 kunica. Isao bi za 200000, mozda i manje.
Razmisljam da prodam GSa i kupim tu pilu.
Tezi je, al je nizi i cini se da ga je lakse gurat okolo nego GS-a. (a ima i rikverc)
Svidja mi se zvuk motora. Lakse mi se je popet na njega. Sve u svemu OK.
Ima li kakvih razmisljanja ili iskustava o tom motoru. Znam da je slicno sve kao GT(L), al zamima me konkretno B.
Evidentirano
Nitko me neće požurivati!

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #1 : 12. Svibanj 2018, 18:51:13 »

Kako nizak motor može biti lakše gurati okolo od višeg? Ne znam, meni se to nekako iz prakse ne čini, ali...  8)
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.

cadjo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2302
  • Lokacija: Skradin
Odg: K 1600 B
« Odgovori #2 : 12. Svibanj 2018, 19:12:20 »

Kako nizak motor može biti lakše gurati okolo od višeg? Ne znam, meni se to nekako iz prakse ne čini, ali...  8)
Recimo nizak si pa ne mozes lipo dohvatiti pod na visokom motoru ...

Poslano sa mog NEM-L21 koristeći Tapatalk

Evidentirano

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3333
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: K 1600 B
« Odgovori #3 : 12. Svibanj 2018, 19:46:45 »

Razmisljam da prodam GSa i kupim tu pilu.


Kako je taj model BMW-a usklađen sa dugoročnim ciljevima kluba (adventure/safari izleti) i tvojim nedavno izraženim željama o istraživanju zabačenih cestica po Žumberku, Velebitu i i slično?
Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07
 

tomo3

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1713
  • Vozi: Samo katoličke motore
  • Lokacija: Zagreb
Odg: K 1600 B
« Odgovori #4 : 12. Svibanj 2018, 21:30:50 »

Taj agregat ima smisla samo u GT-u. Već je GTL pre foteljaški. B će se prodavati samo u USA. Šteta takvu mašinu ugraditi u to čudo.
Evidentirano
Došlo je vrijeme da je bolje imati nego nemati....

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #5 : 12. Svibanj 2018, 21:56:53 »

Recimo nizak si pa ne mozes lipo dohvatiti pod na visokom motoru ...

Jasno, ali pod uvjetom da jednako visok vozač manevrira na niskom i na visokom, na niskom je to robija... a chopperi ionako jesu za patuljke, starce koji ne mogu dići nogu i slične...  :LOL:  u skladu sa time su i performanse choppera...
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.

joya

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1929
  • Vozi: železni Triumf, stare Tomose i (pra)stare Homde
  • Lokacija: pušćine<->švarcwald
Odg: K 1600 B
« Odgovori #6 : 12. Svibanj 2018, 21:59:14 »

Nema to veze s motorom. Autobus.
Evidentirano
došao, vidio, popio
mnogo češće me služi konobar nego pamet

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7665
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: K 1600 B
« Odgovori #7 : 12. Svibanj 2018, 22:00:14 »

Zanimljiva tema. :paper:
Evidentirano

oceangoing

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1048
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #8 : 12. Svibanj 2018, 22:16:33 »

Jasno, ali pod uvjetom da jednako visok vozač manevrira na niskom i na visokom, na niskom je to robija... a chopperi ionako jesu za patuljke, starce koji ne mogu dići nogu i slične...  :LOL:  u skladu sa time su i performanse choppera...

 Pobrkao si nešto. Da li ti uopće znaš o kojem se ovdje motoru radi? To nije chopper,  taj motor ima 1650ccm i 160 ks. 
 
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

BMW9

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 357
  • Vozi: GS
  • Lokacija: Zagreb
Odg: K 1600 B
« Odgovori #9 : 13. Svibanj 2018, 07:33:22 »

Da nebi bilo zabune evo par slikica
Da, star sam i tesko se penjem na GS iako je spusten na min. Na B se popnem bez frke.
Ovaj put se ne slazem s Tomom. Nije masina ugradjena u taj motor nego je oko tog motora slozeno vise verzija okvira. GT je ok. Ovo mi je puno lijepse. Znam da ide sporije. Znam da je nizi i da grebe po zavojima. Sve o tom motoru znam. Uklopio bi se u Laganini stil koji zagovaram. B je za mene naprosto estetski vrhunac. A za HD u Americi, to je kraj. Cujem da dosta ljudi prelazi s HD na B. Mislim da i B moze po neasfaltiranim cestama i svugdje gdje moze GS s mojim sposobnostima (ogranicenim)  :)
Evidentirano
Nitko me neće požurivati!

cadjo

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2302
  • Lokacija: Skradin
Odg: K 1600 B
« Odgovori #10 : 13. Svibanj 2018, 07:42:57 »

Jasno, ali pod uvjetom da jednako visok vozač manevrira na niskom i na visokom, na niskom je to robija... a chopperi ionako jesu za patuljke, starce koji ne mogu dići nogu i slične...    u skladu sa time su i performanse choppera...
Ima puno parametara o kojima ovisi manevriranje,visina je po meni nebitna dok mozes s obe noge stati na podlogu,dosta je bitnije teziste motora i masa itd. ;)

P.S. Iznenadija bi se kako se choper moze lipo I brzo voziti samo kad ga das u prave ruke :)

Evidentirano

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #11 : 13. Svibanj 2018, 09:21:50 »

Pobrkao si nešto. Da li ti uopće znaš o kojem se ovdje motoru radi? To nije chopper,  taj motor ima 1650ccm i 160 ks. 

Da, to je B(agger). Sniženi i chopper look-a-like bike.

Ima puno parametara o kojima ovisi manevriranje,visina je po meni nebitna dok mozes s obe noge stati na podlogu,dosta je bitnije teziste motora i masa itd. ;)

P.S. Iznenadija bi se kako se choper moze lipo I brzo voziti samo kad ga das u prave ruke :)

Na to boldano sam i mislio.

A da može, može, znam ih više koji to znaju (i još više koji ne znaju).
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.

oceangoing

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1048
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #12 : 13. Svibanj 2018, 09:48:04 »

Da, to je B(agger). Sniženi i chopper look-a-like bike.

Na to boldano sam i mislio.

A da može, može, znam ih više koji to znaju (i još više koji ne znaju).

 Opet ti chopper pa chopper...  :LOL:
 Bagger-u je glavna odlika da ima čvrsto montirane kofere (tj ne skidaju se bez alata) i po tome je dobio ime od engleskog naziva za torbu "bag". U Američkom moto slengu svaki touring motor koji ima takve kofere spada u kategoriju bagger (koferaš reklo bi se na ovom forumu   :wink:

Evo kako Ameri to definiraju:   Bagger, full dresser, full dress tourer, or dresser are various names for touring motorcycles, sometimes used disparagingly or jocularly, and originally referring to a Harley-Davidson or other cruisers with full sets of saddlebags. This can now refer to any touring motorcycle .
 
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

BMW9

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 357
  • Vozi: GS
  • Lokacija: Zagreb
Bagger Chopper
« Odgovori #13 : 13. Svibanj 2018, 16:36:26 »

Nije cudo da se covjek buni.
Chopper je ogoljeni motor (chopped). Bagger ima obicno neodvojive kofere. Chopperi tipicno nemaju kofere (jer su ogoljeni) ali moze se desit da tu i tamo neki chopper ima kofere.
« Zadnja izmjena: 13. Svibanj 2018, 16:39:47 BMW9 »
Evidentirano
Nitko me neće požurivati!

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4789
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: K 1600 B
« Odgovori #14 : 13. Svibanj 2018, 16:57:49 »

Bmw9

A da uzmes ovo.Ipak je ovo vrh
Ide sa DCT-om



Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #15 : 13. Svibanj 2018, 17:05:53 »

Opet ti chopper pa chopper...

Ma zbog konkurencije u koju ga guraju...

To je ta publika... "chopper-style-toureri"...
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7665
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: K 1600 B
« Odgovori #16 : 13. Svibanj 2018, 17:07:53 »

Bmw9

A da uzmes ovo.Ipak je ovo vrh
Ide sa DCT-om



Sent from my internet mobile device

Koji će kurac ovi autobus ikome, pa ko se želi maltretirat s po tone govana? :shock: :misli:
Evidentirano

singlica

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1669
  • Vozi: motor
  • Lokacija: Di me pošalju...
Odg: K 1600 B
« Odgovori #17 : 13. Svibanj 2018, 18:23:51 »

Taj Goldwing je puuuno skuplji od BMW-a a ima manje snage, okretnog momenta makar Hondin boxer ima ispeglan moment opet joj fali snage
Styling mi je bolji od BMW-a ali jbg sestak je sestak. Makar recenzije su dosta positivne za novi Goldwing posebno za drzanje ceste.
Cjena kod nas za Goldwinga je + 35 keka eura touring verzija a ova ogoljena kao na slici je samo 30-tak  :LOL:
Evidentirano
Nisam Biker ja samo vozim motor!!

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #18 : 13. Svibanj 2018, 18:54:32 »

Pa zar nisu i GW i K1600 šesterocilindrici?  :misli:  Mislim ono kada veliš "šestak je šestak"...
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.

BMW9

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 357
  • Vozi: GS
  • Lokacija: Zagreb
Odg: K 1600 B
« Odgovori #19 : 13. Svibanj 2018, 19:11:49 »

Pila nije losa, al sa svom tom plastikom koja desperatno zeli biti elegantna, al joj slabo uspjeva, krenuli su smjerom koji mi ne odgovara. Pretvorise lijep motor u glorificirani skuter  :(.
Mogu si na taj nacin povecat prodaju kod staraca, al mene su izgubili. I B ima malo previse plastike za moj ukus, al to bi mogo prebolit. GW je bespotrebno tezak. Ima tu glomaznu masinu koja jedva nosi samu sebe. Zbog nje je i produzen...Vidi smjer prednje vilice...Pretvorili su uzbudljiv motor u neinteresantno vozilo. Kao da su dizajn preuzeli decki iz odjela Honda - automobili.
Svabe su uspjeli spakirat vise snage u manje prostora od Sushi - Aikido men-a. 1:0 za Fritzlandiju.
« Zadnja izmjena: 13. Svibanj 2018, 19:15:07 BMW9 »
Evidentirano
Nitko me neće požurivati!
 

oceangoing

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1048
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #20 : 13. Svibanj 2018, 19:32:03 »

Taj Goldwing je puuuno skuplji od BMW-a a ima manje snage, okretnog momenta makar Hondin boxer ima ispeglan moment opet joj fali snage
Styling mi je bolji od BMW-a ali jbg sestak je sestak. Makar recenzije su dosta positivne za novi Goldwing posebno za drzanje ceste.
Cjena kod nas za Goldwinga je + 35 keka eura touring verzija a ova ogoljena kao na slici je samo 30-tak  :LOL:

 Full opremljen K1600gtl  u HR je blizu 33k eura. Tako da ne vidim da je bas Honda puuuuno skuplja. 
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

joya

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1929
  • Vozi: železni Triumf, stare Tomose i (pra)stare Homde
  • Lokacija: pušćine<->švarcwald
Odg: K 1600 B
« Odgovori #21 : 13. Svibanj 2018, 20:13:04 »

K1600 je isto šestak....

Fakat Homda izgleda ko super maxi skuter....

Nekad je GW bio motor :021:
Evidentirano
došao, vidio, popio
mnogo češće me služi konobar nego pamet

singlica

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1669
  • Vozi: motor
  • Lokacija: Di me pošalju...
Odg: K 1600 B
« Odgovori #22 : 13. Svibanj 2018, 20:55:04 »

Pa zar nisu i GW i K1600 šesterocilindrici?  :misli:  Mislim ono kada veliš "šestak je šestak"...

Da u pravu si. Nisam dobro napisao, mislio sam na rednog sestaka kod Bmw za razliku od boxer sestaka kod Honde.
Meni je B verzija K 1600 odlicna. Jedino mi smeta sto samo dolazi u crnoj boji ( koliko sam vidio).
Prototip koji je najavio ovu bagger verziju je puuuno ljepsi. Ali to je standardna prica kod Bmw-a naprave prototip koji je predivan a onda konacna verzija bude razvodnjena .

Evo ovo je prototip



Sent from my iPhone using Tapatalk
« Zadnja izmjena: 13. Svibanj 2018, 23:56:40 singlica »
Evidentirano
Nisam Biker ja samo vozim motor!!

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #23 : 13. Svibanj 2018, 21:05:24 »

Full opremljen K1600gtl  u HR je blizu 33k eura. Tako da ne vidim da je bas Honda puuuuno skuplja.

Sa naglaskom na FULL opremljen... tada Honda, koja nije full opremljena, i dalje košta više, iako je u masu tehnoloških detalja prije na tragu HD-a (prodaje tradiciju a ne tehnologiju), nego na tragu modernog motocikla sa modernim agregatom... ukratko, kako su dečki već zaključili - to je nekad bio motor, sada je to samo tradicija koja je nemalo zastarjela...
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4789
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: K 1600 B
« Odgovori #24 : 13. Svibanj 2018, 21:07:01 »

Oba motora su odlicni ali ipak mi je GW bolji
Ipak je to Honda.
Mada realno BMW je bolji u svakom tehnickom parametru ali to nije toliko presudno i bitno.Nisu to motori za do popularnu dionicu OM-MA
To su motori da krenes iz Splita i osim tankanja goriva sides u Lisabonu
I jos osmostupanjski DCT mjenjac sa rikvercom
Jednostavno nenadjebivo


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7665
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: K 1600 B
« Odgovori #25 : 13. Svibanj 2018, 21:15:05 »

Oba motora su odlicni ali ipak mi je GW bolji
Ipak je to Honda.
Mada realno BMW je bolji u svakom tehnickom parametru ali to nije toliko presudno i bitno.Nisu to motori za do popularnu dionicu OM-MA
To su motori da krenes iz Splita i osim tankanja goriva sides u Lisabonu
I jos osmostupanjski DCT mjenjac sa rikvercom
Jednostavno nenadjebivo


Sent from my internet mobile device
Opet gledaš skutere, ovo bi bija "Gold Kralj".

Poslano sa mob

Evidentirano

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4789
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: K 1600 B
« Odgovori #26 : 14. Svibanj 2018, 00:07:11 »

Opet gledaš skutere, ovo bi bija "Gold Kralj".

Poslano sa mob
Samo je jedan Kralj
Ne sporkaji temu

In šoma dela šoma
Da iman šoldi za ovake zviri isa bi na GW bez ikakvih razmisljanja
Sta ne znaci da je Bemve los.Dapace
Jednostavno GW je majka za ovu kategoriju
Kao i GS za putne endure.kad radi jel


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

oceangoing

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1048
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #27 : 14. Svibanj 2018, 00:27:23 »

Seki bio sam s GTL-om do Lisabona tj oko cile Spanjolske i uzduz Portugala.  A i do Makarske. Moze to i bez DTC 😎.
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4789
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: K 1600 B
« Odgovori #28 : 14. Svibanj 2018, 01:28:21 »

Seki bio sam s GTL-om do Lisabona tj oko cile Spanjolske i uzduz Portugala.  A i do Makarske. Moze to i bez DTC .
Naravno da moze
Ali zasto se mucit

Ma kad se mislis izmedu ova dva motora nemos falit.A ni tebi nije lose



Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7665
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: K 1600 B
« Odgovori #29 : 14. Svibanj 2018, 07:57:20 »

Šta je to putni enduro?
Je li to za asfalt, ili za brdo?

Poslano sa mob

« Zadnja izmjena: 14. Svibanj 2018, 09:18:00 Zog »
Evidentirano

oceangoing

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1048
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #30 : 14. Svibanj 2018, 08:50:53 »

Naravno da moze
Ali zasto se mucit

Ma kad se mislis izmedu ova dva motora nemos falit.A ni tebi nije lose


Sent from my internet mobile device

Meni saltanje jos uvijek nije mucenje, mozda ce bit kad ostarim. Tek mi je 57.  :LOL:
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #31 : 14. Svibanj 2018, 12:04:11 »

Ali zasto se mucit

Kada šaltanje bude muka, onda je korektno reći "nije to više za mene".

Puno slabija prodaja i puno veći gubitak cijene DTC modela šalju jasnu poruku što ljudi misle o tome.

Šta je to putni enduro? Je li to za asfalt, ili za brdo?

A za što je inače enduro?  :wink:
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7665
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: K 1600 B
« Odgovori #32 : 14. Svibanj 2018, 15:05:10 »

Kada šaltanje bude muka, onda je korektno reći "nije to više za mene".

Puno slabija prodaja i puno veći gubitak cijene DTC modela šalju jasnu poruku što ljudi misle o tome.

A za što je inače enduro?
  :wink:

To se ne može opisat. :misli:
Evidentirano

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #33 : 14. Svibanj 2018, 15:25:24 »

Možda - izdržljiva mašina, ono - od "endurance"?? Nebitno u okvir koje namjene je ugrađena?  :misli:
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.

marac_zg

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 824
  • Lokacija: pogodi..
Odg: K 1600 B
« Odgovori #34 : 17. Svibanj 2018, 10:54:10 »

Kada šaltanje bude muka, onda je korektno reći "nije to više za mene".

Puno slabija prodaja i puno veći gubitak cijene DTC modela šalju jasnu poruku što ljudi misle o tome.

A za što je inače enduro?  :wink:

Zašto?  :misli:
Šta, čovjek kojemu se više ne da stiskati kuplung ili igrati lijevom nogom više ne zaslužuje voziti motor?  :misli:

Inače, prodaja DCT-a ide sasvim ok.
Evidentirano

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #35 : 17. Svibanj 2018, 13:20:30 »

Jasno da zaslužuje. No kakva je onda razlika od skutera, koji su - kako vidjeh ovdje - tradicionalno omraženi kao da "nisu motori", iako ja tada razliku jedne VFR 800 DTC i Gilere 800 više baš i ne vidim... razlika je samo ono što do sada i nije bilo sporno da bi se omalovažilo druge motocikle - oblik motocikla, položaj sjedenja... a na žalost, i pada se i gine jednako sa oba... ili treba razlike tražiti u raskopavanju motora - DTC je ipak nekakva getriba sa brzinama, dok CVT...  :lipsrsealed:

A prodaja.... koliko ih je prodano unazad npr. 2 godine u Hrvatskoj?  :mrgreen:
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.

BMW9

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 357
  • Vozi: GS
  • Lokacija: Zagreb
Odg: K 1600 B
« Odgovori #36 : 17. Svibanj 2018, 13:36:15 »

Lokacija Pula?

Imao sam dobrog prijatelja iz ZG zvanog Marac koji je sad u Puli i vozi skutera.
Evidentirano
Nitko me neće požurivati!

ZP1993

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 673
  • Vozi: Aprilia Red Rose Classic
  • Lokacija: Zagreb
Odg: K 1600 B
« Odgovori #37 : 17. Svibanj 2018, 13:47:43 »

Vidio sam K1600B na ZG Auto Showu,i iako inaće nisam baš fan baggera/tourera (više volim cruisere),dosta mi se sviđa motor.Nažalost nisam znao jel se smije sjest i isprobat ga,pa ga nisam isprobao,ali ima dosta velik sic i izgleda udobno.
Evidentirano

hondimir

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1775
  • Vozi: honda cb 250 rs '84, honda cbr 600 f 96'
  • Lokacija: Slano,Dubrovacko primorje
Odg: K 1600 B
« Odgovori #38 : 17. Svibanj 2018, 14:09:20 »

Da u pravu si. Nisam dobro napisao, mislio sam na rednog sestaka kod Bmw za razliku od boxer sestaka kod Honde.
Meni je B verzija K 1600 odlicna. Jedino mi smeta sto samo dolazi u crnoj boji ( koliko sam vidio).
Prototip koji je najavio ovu bagger verziju je puuuno ljepsi. Ali to je standardna prica kod Bmw-a naprave prototip koji je predivan a onda konacna verzija bude razvodnjena .

Evo ovo je prototip



Sent from my iPhone using Tapatalk


Slažem se, prototip je super, a onda ih je posjetio Arlen Roth .
Evidentirano
Konobar,donesi prozor da skočim!
Toliko smo nesavršeni da očekujemo od strojeva da budu besprijekorni.

Super Jura

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7673
  • Vozi: GS, XZ
  • Lokacija: ZG
Odg: K 1600 B
« Odgovori #39 : 17. Svibanj 2018, 15:15:29 »

Šta je to putni enduro?
Je li to za asfalt, ili za brdo?

Poslano sa mob

Za asfalt, a može i brdo ako je asfalt :mrgreen:
Evidentirano

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 712
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #40 : 17. Svibanj 2018, 17:45:49 »

Koliko je ovakav motor sklon manovrama u gradu? Jasno mi je da je putna krstarica, nego jeli upotrebljiv za “svaki dan”?
Evidentirano

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4789
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: K 1600 B
« Odgovori #41 : 17. Svibanj 2018, 19:45:49 »

Koliko je ovakav motor sklon manovrama u gradu? Jasno mi je da je putna krstarica, nego jeli upotrebljiv za “svaki dan”?
Za svaki dan Split-Zadar


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 712
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #42 : 17. Svibanj 2018, 19:55:48 »

Za svaki dan Split-Zadar


Sent from my internet mobile device

Odlicna je ova serija “K”... ja po EU dosta ih sretao, picim npr po autoputu 160-170 , borba s vjetrom), a oni prolijecu 200-220 s osmijehom na licu.....
Evidentirano

oceangoing

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1048
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #43 : 17. Svibanj 2018, 20:41:58 »

Koliko je ovakav motor sklon manovrama u gradu? Jasno mi je da je putna krstarica, nego jeli upotrebljiv za “svaki dan”?

 K1600B  tj bagger je manje upotrebljiv po gradu od GT I GTL modela iz jednog jedinog razloga a to je sta su mu se koferi fiksni pa je dosta sirok za provlacenje.
 
 
 
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

BMW9

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 357
  • Vozi: GS
  • Lokacija: Zagreb
Odg: K 1600 B
« Odgovori #44 : 17. Svibanj 2018, 20:51:31 »

Citat: hondimir

Slažem se, prototip je super, a onda ih je posjetio Arlen Roth .

Mislim da je B bolji od prototipa. Da je nizak poput njega, stvarno masina nebi dosla ni do kakvog izrazaja osim na ravnom.
Evidentirano
Nitko me neće požurivati!

marac_zg

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 824
  • Lokacija: pogodi..
Odg: K 1600 B
« Odgovori #45 : 18. Svibanj 2018, 08:42:47 »

Jasno da zaslužuje. No kakva je onda razlika od skutera, koji su - kako vidjeh ovdje - tradicionalno omraženi kao da "nisu motori", iako ja tada razliku jedne VFR 800 DTC i Gilere 800 više baš i ne vidim... razlika je samo ono što do sada i nije bilo sporno da bi se omalovažilo druge motocikle - oblik motocikla, položaj sjedenja... a na žalost, i pada se i gine jednako sa oba... ili treba razlike tražiti u raskopavanju motora - DTC je ipak nekakva getriba sa brzinama, dok CVT...  :lipsrsealed:

A prodaja.... koliko ih je prodano unazad npr. 2 godine u Hrvatskoj?  :mrgreen:

Sa Hondom i DCT-om čovjek može dobiti pravi motor, skupa sa prednostima koje ima motocikl u odnosu na skuter ( npr. ciklistika, svaki čovjek će imati svoj popis prednosti i nedostataka).
Isto tako, u skuteru ne možeš dobiti V4 motor.  :mrgreen: Ili šestaka kao sad u GoldWingu. A sa DCT-om se čovjek može igrati sa brzinama, većina skutera nema tu opciju koja je ful zabavna.

Priča sa DCT-om me podsjeća na priču sa automaticima u automobilima, koji su isto tako bili osporavani kao nepotrebni..

S druge strane, sve više motora ima ili će imati quickshiftere ( koji rade u oba smjera ) kao standardnu opremu. Ili barem opciju.

Mislim da je dobro da postoji izbor pa neka si ekipa kupuje što želi i neka gušta u tome. Netko kupi R-a za do birtije, netko sa Vespom ide do Nordkappa.  :palacgore:

A što se prodaje tiče, mislim da Hrvatska nije neko relevantno tržište, pogotovo za motore. :mrgreen:
Evidentirano

marac_zg

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 824
  • Lokacija: pogodi..
Odg: K 1600 B
« Odgovori #46 : 18. Svibanj 2018, 08:43:28 »

Lokacija Pula?

Imao sam dobrog prijatelja iz ZG zvanog Marac koji je sad u Puli i vozi skutera.

Nop. I dalje Zagreb.  :mrgreen:
Evidentirano

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #47 : 03. Lipanj 2018, 10:37:00 »

Sa Hondom i DCT-om čovjek može dobiti pravi motor, skupa sa prednostima koje ima motocikl u odnosu na skuter ( npr. ciklistika, svaki čovjek će imati svoj popis prednosti i nedostataka).

Mislim da je i to već skoro riješeno, ima maksi-skutera koji izgledaju kao "pravi" motocikli, ili udobno zavaljen prema unazad kao da voziš nekakav sličan chopper...

Isto tako, u skuteru ne možeš dobiti V4 motor.  :mrgreen:

Mislim da je i to pitanje dana, tržišta traže sve veću unificiranost i univerzalnost, snaga i maksimalna vrzina su veće svakom generacijom i modelskom godinom, tako su i danas SUV vozila najprodavaniji segment čak i u gradu, do prije nekoliko godina to je bilo zanemarivo... ista stvar i sa motociklima, mislim da tom uspjehu BMW-a uvelike doprinosi i ta ciklistika i "postava" cijelog motocikla koji je odličan za cestu, za autoput i za makadam, iako to većini ljudi ne treba, svi u mislima žele biti "spremni na sve", i osjećaju se bolje i sigurnije kada znaju da imaju motocikl koji je "za sve"... BMW je i rodonačelnik te klase "putnih maksi-endura", danas skoro svaki proizvođač koji "drži do sebe" ima barem jedan model u ponudi tog tipa, to i je najprodavanija klasa.

Priča sa DCT-om me podsjeća na priču sa automaticima u automobilima, koji su isto tako bili osporavani kao nepotrebni..

OK; samo što DCT nije baš usporediv sa čistim automatikom (sa tiptronicom ili sekvencijalnim da).

A što se prodaje tiče, mislim da Hrvatska nije neko relevantno tržište, pogotovo za motore. :mrgreen:

Mi nismo relevantni vjerojatno za ništa - osim za glupost, no mislio sam ipak na postotak prodanih motocikala u klasu i koliki dio kolača u tome uzima Honda... a mislim da uzima zanemariv broj, npr. BMW godišnje ima cca 160-180 novih registracija u Hrvatskoj, od čega skoro pola te brojke otpada na GS/GSA, dok je Honda tu posve minorni igrač...
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.
 Str: 1 2 [Sve]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.278 sekundi uz 20 upita.