Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 [2]  Sve   Dolje

Autor Tema: K 1600 B  (Posjeta: 3807 )

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7689
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: K 1600 B
« Odgovori #25 : 13. Svibanj 2018, 21:15:05 »

Oba motora su odlicni ali ipak mi je GW bolji
Ipak je to Honda.
Mada realno BMW je bolji u svakom tehnickom parametru ali to nije toliko presudno i bitno.Nisu to motori za do popularnu dionicu OM-MA
To su motori da krenes iz Splita i osim tankanja goriva sides u Lisabonu
I jos osmostupanjski DCT mjenjac sa rikvercom
Jednostavno nenadjebivo


Sent from my internet mobile device
Opet gledaš skutere, ovo bi bija "Gold Kralj".

Poslano sa mob

Evidentirano

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4813
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: K 1600 B
« Odgovori #26 : 14. Svibanj 2018, 00:07:11 »

Opet gledaš skutere, ovo bi bija "Gold Kralj".

Poslano sa mob
Samo je jedan Kralj
Ne sporkaji temu

In šoma dela šoma
Da iman šoldi za ovake zviri isa bi na GW bez ikakvih razmisljanja
Sta ne znaci da je Bemve los.Dapace
Jednostavno GW je majka za ovu kategoriju
Kao i GS za putne endure.kad radi jel


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

oceangoing

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1082
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #27 : 14. Svibanj 2018, 00:27:23 »

Seki bio sam s GTL-om do Lisabona tj oko cile Spanjolske i uzduz Portugala.  A i do Makarske. Moze to i bez DTC 😎.
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4813
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: K 1600 B
« Odgovori #28 : 14. Svibanj 2018, 01:28:21 »

Seki bio sam s GTL-om do Lisabona tj oko cile Spanjolske i uzduz Portugala.  A i do Makarske. Moze to i bez DTC .
Naravno da moze
Ali zasto se mucit

Ma kad se mislis izmedu ova dva motora nemos falit.A ni tebi nije lose



Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka
 

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7689
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: K 1600 B
« Odgovori #29 : 14. Svibanj 2018, 07:57:20 »

Šta je to putni enduro?
Je li to za asfalt, ili za brdo?

Poslano sa mob

« Zadnja izmjena: 14. Svibanj 2018, 09:18:00 Zog »
Evidentirano

oceangoing

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1082
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #30 : 14. Svibanj 2018, 08:50:53 »

Naravno da moze
Ali zasto se mucit

Ma kad se mislis izmedu ova dva motora nemos falit.A ni tebi nije lose


Sent from my internet mobile device

Meni saltanje jos uvijek nije mucenje, mozda ce bit kad ostarim. Tek mi je 57.  :LOL:
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #31 : 14. Svibanj 2018, 12:04:11 »

Ali zasto se mucit

Kada šaltanje bude muka, onda je korektno reći "nije to više za mene".

Puno slabija prodaja i puno veći gubitak cijene DTC modela šalju jasnu poruku što ljudi misle o tome.

Šta je to putni enduro? Je li to za asfalt, ili za brdo?

A za što je inače enduro?  :wink:
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.

Zog

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7689
  • Vozi: "šporki enduro"
  • Lokacija: šentada
Odg: K 1600 B
« Odgovori #32 : 14. Svibanj 2018, 15:05:10 »

Kada šaltanje bude muka, onda je korektno reći "nije to više za mene".

Puno slabija prodaja i puno veći gubitak cijene DTC modela šalju jasnu poruku što ljudi misle o tome.

A za što je inače enduro?
  :wink:

To se ne može opisat. :misli:
Evidentirano

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #33 : 14. Svibanj 2018, 15:25:24 »

Možda - izdržljiva mašina, ono - od "endurance"?? Nebitno u okvir koje namjene je ugrađena?  :misli:
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.

marac_zg

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 828
  • Lokacija: pogodi..
Odg: K 1600 B
« Odgovori #34 : 17. Svibanj 2018, 10:54:10 »

Kada šaltanje bude muka, onda je korektno reći "nije to više za mene".

Puno slabija prodaja i puno veći gubitak cijene DTC modela šalju jasnu poruku što ljudi misle o tome.

A za što je inače enduro?  :wink:

Zašto?  :misli:
Šta, čovjek kojemu se više ne da stiskati kuplung ili igrati lijevom nogom više ne zaslužuje voziti motor?  :misli:

Inače, prodaja DCT-a ide sasvim ok.
Evidentirano

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #35 : 17. Svibanj 2018, 13:20:30 »

Jasno da zaslužuje. No kakva je onda razlika od skutera, koji su - kako vidjeh ovdje - tradicionalno omraženi kao da "nisu motori", iako ja tada razliku jedne VFR 800 DTC i Gilere 800 više baš i ne vidim... razlika je samo ono što do sada i nije bilo sporno da bi se omalovažilo druge motocikle - oblik motocikla, položaj sjedenja... a na žalost, i pada se i gine jednako sa oba... ili treba razlike tražiti u raskopavanju motora - DTC je ipak nekakva getriba sa brzinama, dok CVT...  :lipsrsealed:

A prodaja.... koliko ih je prodano unazad npr. 2 godine u Hrvatskoj?  :mrgreen:
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.

BMW9

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 357
  • Vozi: GS
  • Lokacija: Zagreb
Odg: K 1600 B
« Odgovori #36 : 17. Svibanj 2018, 13:36:15 »

Lokacija Pula?

Imao sam dobrog prijatelja iz ZG zvanog Marac koji je sad u Puli i vozi skutera.
Evidentirano
Nitko me neće požurivati!

ZP1993

  • **
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 701
  • Vozi: Aprilia Red Rose Classic
  • Lokacija: Zagreb
Odg: K 1600 B
« Odgovori #37 : 17. Svibanj 2018, 13:47:43 »

Vidio sam K1600B na ZG Auto Showu,i iako inaće nisam baš fan baggera/tourera (više volim cruisere),dosta mi se sviđa motor.Nažalost nisam znao jel se smije sjest i isprobat ga,pa ga nisam isprobao,ali ima dosta velik sic i izgleda udobno.
Evidentirano

hondimir

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1804
  • Vozi: honda cb 250 rs '84, honda cbr 600 f 96'
  • Lokacija: Slano,Dubrovacko primorje
Odg: K 1600 B
« Odgovori #38 : 17. Svibanj 2018, 14:09:20 »

Da u pravu si. Nisam dobro napisao, mislio sam na rednog sestaka kod Bmw za razliku od boxer sestaka kod Honde.
Meni je B verzija K 1600 odlicna. Jedino mi smeta sto samo dolazi u crnoj boji ( koliko sam vidio).
Prototip koji je najavio ovu bagger verziju je puuuno ljepsi. Ali to je standardna prica kod Bmw-a naprave prototip koji je predivan a onda konacna verzija bude razvodnjena .

Evo ovo je prototip



Sent from my iPhone using Tapatalk


Slažem se, prototip je super, a onda ih je posjetio Arlen Roth .
Evidentirano
Konobar,donesi prozor da skočim!
Toliko smo nesavršeni da očekujemo od strojeva da budu besprijekorni.

Super Jura

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 7673
  • Vozi: GS, XZ
  • Lokacija: ZG
Odg: K 1600 B
« Odgovori #39 : 17. Svibanj 2018, 15:15:29 »

Šta je to putni enduro?
Je li to za asfalt, ili za brdo?

Poslano sa mob

Za asfalt, a može i brdo ako je asfalt :mrgreen:
Evidentirano

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 791
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #40 : 17. Svibanj 2018, 17:45:49 »

Koliko je ovakav motor sklon manovrama u gradu? Jasno mi je da je putna krstarica, nego jeli upotrebljiv za “svaki dan”?
Evidentirano

seki22

  • Pjađo me vodio kroz djetinjstvo i pomogao da postanem muško, tako mi Tmaxa
  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4813
  • Vozi: ملك عجلتين
  • Lokacija: malo tu,malo tamo,malo svugdi
Odg: K 1600 B
« Odgovori #41 : 17. Svibanj 2018, 19:45:49 »

Koliko je ovakav motor sklon manovrama u gradu? Jasno mi je da je putna krstarica, nego jeli upotrebljiv za “svaki dan”?
Za svaki dan Split-Zadar


Sent from my internet mobile device
Evidentirano
Kralj Majka

Getriba

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 791
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #42 : 17. Svibanj 2018, 19:55:48 »

Za svaki dan Split-Zadar


Sent from my internet mobile device

Odlicna je ova serija “K”... ja po EU dosta ih sretao, picim npr po autoputu 160-170 , borba s vjetrom), a oni prolijecu 200-220 s osmijehom na licu.....
Evidentirano

oceangoing

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1082
  • Vozi: BMW 1200 GSA, K1600 GTL
  • Lokacija: Split
Odg: K 1600 B
« Odgovori #43 : 17. Svibanj 2018, 20:41:58 »

Koliko je ovakav motor sklon manovrama u gradu? Jasno mi je da je putna krstarica, nego jeli upotrebljiv za “svaki dan”?

 K1600B  tj bagger je manje upotrebljiv po gradu od GT I GTL modela iz jednog jedinog razloga a to je sta su mu se koferi fiksni pa je dosta sirok za provlacenje.
 
 
 
Evidentirano
Bolje bit malo lud nego malo pametan
Ne vjeruj ženi koja laže

BMW9

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 357
  • Vozi: GS
  • Lokacija: Zagreb
Odg: K 1600 B
« Odgovori #44 : 17. Svibanj 2018, 20:51:31 »

Citat: hondimir

Slažem se, prototip je super, a onda ih je posjetio Arlen Roth .

Mislim da je B bolji od prototipa. Da je nizak poput njega, stvarno masina nebi dosla ni do kakvog izrazaja osim na ravnom.
Evidentirano
Nitko me neće požurivati!
 

marac_zg

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 828
  • Lokacija: pogodi..
Odg: K 1600 B
« Odgovori #45 : 18. Svibanj 2018, 08:42:47 »

Jasno da zaslužuje. No kakva je onda razlika od skutera, koji su - kako vidjeh ovdje - tradicionalno omraženi kao da "nisu motori", iako ja tada razliku jedne VFR 800 DTC i Gilere 800 više baš i ne vidim... razlika je samo ono što do sada i nije bilo sporno da bi se omalovažilo druge motocikle - oblik motocikla, položaj sjedenja... a na žalost, i pada se i gine jednako sa oba... ili treba razlike tražiti u raskopavanju motora - DTC je ipak nekakva getriba sa brzinama, dok CVT...  :lipsrsealed:

A prodaja.... koliko ih je prodano unazad npr. 2 godine u Hrvatskoj?  :mrgreen:

Sa Hondom i DCT-om čovjek može dobiti pravi motor, skupa sa prednostima koje ima motocikl u odnosu na skuter ( npr. ciklistika, svaki čovjek će imati svoj popis prednosti i nedostataka).
Isto tako, u skuteru ne možeš dobiti V4 motor.  :mrgreen: Ili šestaka kao sad u GoldWingu. A sa DCT-om se čovjek može igrati sa brzinama, većina skutera nema tu opciju koja je ful zabavna.

Priča sa DCT-om me podsjeća na priču sa automaticima u automobilima, koji su isto tako bili osporavani kao nepotrebni..

S druge strane, sve više motora ima ili će imati quickshiftere ( koji rade u oba smjera ) kao standardnu opremu. Ili barem opciju.

Mislim da je dobro da postoji izbor pa neka si ekipa kupuje što želi i neka gušta u tome. Netko kupi R-a za do birtije, netko sa Vespom ide do Nordkappa.  :palacgore:

A što se prodaje tiče, mislim da Hrvatska nije neko relevantno tržište, pogotovo za motore. :mrgreen:
Evidentirano

marac_zg

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 828
  • Lokacija: pogodi..
Odg: K 1600 B
« Odgovori #46 : 18. Svibanj 2018, 08:43:28 »

Lokacija Pula?

Imao sam dobrog prijatelja iz ZG zvanog Marac koji je sad u Puli i vozi skutera.

Nop. I dalje Zagreb.  :mrgreen:
Evidentirano

F800X

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 202
  • Vozi: Fuck What People Think
Odg: K 1600 B
« Odgovori #47 : 03. Lipanj 2018, 10:37:00 »

Sa Hondom i DCT-om čovjek može dobiti pravi motor, skupa sa prednostima koje ima motocikl u odnosu na skuter ( npr. ciklistika, svaki čovjek će imati svoj popis prednosti i nedostataka).

Mislim da je i to već skoro riješeno, ima maksi-skutera koji izgledaju kao "pravi" motocikli, ili udobno zavaljen prema unazad kao da voziš nekakav sličan chopper...

Isto tako, u skuteru ne možeš dobiti V4 motor.  :mrgreen:

Mislim da je i to pitanje dana, tržišta traže sve veću unificiranost i univerzalnost, snaga i maksimalna vrzina su veće svakom generacijom i modelskom godinom, tako su i danas SUV vozila najprodavaniji segment čak i u gradu, do prije nekoliko godina to je bilo zanemarivo... ista stvar i sa motociklima, mislim da tom uspjehu BMW-a uvelike doprinosi i ta ciklistika i "postava" cijelog motocikla koji je odličan za cestu, za autoput i za makadam, iako to većini ljudi ne treba, svi u mislima žele biti "spremni na sve", i osjećaju se bolje i sigurnije kada znaju da imaju motocikl koji je "za sve"... BMW je i rodonačelnik te klase "putnih maksi-endura", danas skoro svaki proizvođač koji "drži do sebe" ima barem jedan model u ponudi tog tipa, to i je najprodavanija klasa.

Priča sa DCT-om me podsjeća na priču sa automaticima u automobilima, koji su isto tako bili osporavani kao nepotrebni..

OK; samo što DCT nije baš usporediv sa čistim automatikom (sa tiptronicom ili sekvencijalnim da).

A što se prodaje tiče, mislim da Hrvatska nije neko relevantno tržište, pogotovo za motore. :mrgreen:

Mi nismo relevantni vjerojatno za ništa - osim za glupost, no mislio sam ipak na postotak prodanih motocikala u klasu i koliki dio kolača u tome uzima Honda... a mislim da uzima zanemariv broj, npr. BMW godišnje ima cca 160-180 novih registracija u Hrvatskoj, od čega skoro pola te brojke otpada na GS/GSA, dok je Honda tu posve minorni igrač...
Evidentirano
"GSusovci žmire i bacaju kletve i hereziju na sve neistomišljenike" - by "inženjer" Jolly.
 Str: 1 [2]  Sve   Gore
 

Stranica je generirana za 0.147 sekundi uz 20 upita.