Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 32   Dolje

Autor Tema: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA  (Posjeta: 50927 )

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5958
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #525 : 30. Prosinac 2018, 11:11:30 »

:LOL:
260 km je bilo dosta za danas...

Koje bremze su na njemu i kako rade??
Pozz


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #526 : 30. Prosinac 2018, 12:43:57 »

Motor je ganc novi.. imao 4 km kad sam ga uzeo jucer i stoga bremze jos ne daju najbolje od sebe.. no cine se malo drugacije pd prijasnjih... inicijalni bite nije bas toliko jak no imam osjecaj  progresivnosti... ili je mozda do setupa ovjesa koji cini mi se ipak upije ponesto kod kocenja..
No na istoj tostirnoj dionici sam uspio dovesti kocnice na Africi Twin u drveni stadij iako je motor i laksi i sporiji... znaci dobre su..

Meni je fokus bio na power delivery :mrgreen: ... BTW cini mi se mrvici zedniji nego prijasnji model...i cini se da TC radi bolje... niti na GS niti na GSA 1250 nije mi ludovala lampica na izlascima iz zavoja kao na 1200.. no kako rekoh oba su bila ganc nova pa treba pricekati koju tisucu km da se vidi prava slika...
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #527 : 30. Prosinac 2018, 20:31:54 »

Motor je ganc novi.. imao 4 km kad sam ga uzeo jucer i stoga bremze jos ne daju najbolje od sebe.. no cine se malo drugacije pd prijasnjih... inicijalni bite nije bas toliko jak no imam osjecaj  progresivnosti... ili je mozda do setupa ovjesa koji cini mi se ipak upije ponesto kod kocenja..
No na istoj tostirnoj dionici sam uspio dovesti kocnice na Africi Twin u drveni stadij iako je motor i laksi i sporiji... znaci dobre su..

Meni je fokus bio na power delivery :mrgreen: ... BTW cini mi se mrvici zedniji nego prijasnji model...i cini se da TC radi bolje... niti na GS niti na GSA 1250 nije mi ludovala lampica na izlascima iz zavoja kao na 1200.. no kako rekoh oba su bila ganc nova pa treba pricekati koju tisucu km da se vidi prava slika...

Kočnice više nisu Brembo


Sent from my iPhone using Tapatalk
Evidentirano

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #528 : 30. Prosinac 2018, 21:22:06 »

Kočnice više nisu Brembo


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ne nisu.. pa zato si valjda i pitao kakove su... BMW sam pravi kocnice sada...
ili neki kineski koperant 😂😂😂
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...
 

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #529 : 30. Prosinac 2018, 21:47:09 »

Ne nisu.. pa zato si valjda i pitao kakove su... BMW sam pravi kocnice sada...
ili neki kineski koperant 😂😂😂

Neka američka firma koja je do sad radila kočnice za MTB. Ne mogu se sjetiti sad. Čitao sam ili gledao na YT testove gdje kažu da su dosta drvenije od Bremba, iako da koče OK.
Je li 1250 značajno bolji paket od 1200 u ADV varijanti?
Evidentirano

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3626
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #530 : 30. Prosinac 2018, 21:56:32 »

Hayes?
Evidentirano

zokx

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3255
  • Vozi: BMW R1250 GSA HP
  • Lokacija: Trešnjevka
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #531 : 31. Prosinac 2018, 09:40:52 »

Evidentirano

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2886
  • Lokacija: ZG
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #532 : 09. Ožujak 2019, 20:33:51 »

Mislite da je gotovo?

Kao i obicno, nemate pojma.

Svedicu....udaraj!!
Evidentirano
EnduroLab

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10580
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #533 : 09. Ožujak 2019, 21:38:52 »

Ide kukanje akonto ovjesa... :mrgreen:

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

isvedic

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 53
  • Vozi: Zuti DR-Z
  • Lokacija: Zagreb
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #534 : 10. Ožujak 2019, 00:24:17 »

Ide kukanje akonto ovjesa... :mrgreen:

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
Upravo suprotno, dugo nisam osjetio tako dobru suspenziju

Sent from my moto x4 using Tapatalk

Evidentirano

DaRRth Vader

  • ****
  • Offline Offline
  • Postova: 4080
  • Lokacija: Dark side......
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #535 : 10. Ožujak 2019, 11:19:14 »

Upravo suprotno, dugo nisam osjetio tako dobru suspenziju

Sent from my moto x4 using Tapatalk
Mora da si yamahu testirao 😂😂😂😂
Evidentirano
Moram pisat puno, i pametno i nepametno da ne zaboravim hrvaštinu...

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5958
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #536 : 10. Ožujak 2019, 16:53:11 »

I to novu T700


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3369
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #537 : 09. Rujan 2019, 20:41:40 »

Da napišem nešto o ovom motociklu ovdje, il' vas samo T7 zanima?


Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

delbi

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1064
  • Lokacija: Pula
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #538 : 09. Rujan 2019, 20:43:02 »

idemooooooooooooooooooooooooooo  :palacgore: :palacgore:
Evidentirano
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5958
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #539 : 09. Rujan 2019, 22:25:44 »

Haj nek se čuje čuje, haj nek se zna.....


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3369
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #540 : 10. Rujan 2019, 00:09:55 »

Igrom prilika u „garaži“ se nakratko pojavio ganjcig novi  790 Adv R. Gazda, dobrohotan i naivan, je uz motocikl ostavio i ključeve. KakaF danak neiskustvu.

Ja već neko vrijeme neuvožen, leđa u banani, posla preko glave, al' štaću – bilo je jače od mene. Uteka saN iz firme u podne, uklonio retrovizore sa motocikla, ispustio gume na 1.4 bar i pravac Medvednica. Nikakva klikanja po ovjesu, nikakvo podešavanje pozicije volana i polugica – vozilo mi se ODMAH!
Na Medvednici nigdi pasa, jedan pljusak je taman proša, drugi se sprema – odlično.

Odziv gasa na jedini ispravni setting, samo malo TC-a (9 stupnjeva uplitanja je na raspolaganju), ABS u offroad modu, i ajmo malo upoznavanja uz Kustošijanski makadam, spust prema Bistri i okolne šumske puteve i staze, više puta, dok nisam izdušio. BTW, kad smo kod buljenja u tablet: tablet je kvalitetnog kontrasta, sve je u svim uvjetima vidljivo, brzo se navikneš. I botuni su osvjetljeni, nebitno, ali zgodno. I još jedna fora – u uvjetima lošeg svjetla tablet sam invertira sve boje – zgodno.  Nostalgije poradi zbog – fali mi analogni đirometar.



E, prije nego nastavim, za one koji me ne znaju: smatram se naprednim amaterom u voznji velikih adv motocikala van asfalta.  Volim voziti off, volim otići na višednevne đireve po planinama, volim osjećaj utrkivanja i kuckanje štoperice, volim da je motocikl direktan i uzbudljiv, da ima karakter tipa „isprepadaću te i sjebaću te ako si papak“.

Motocikl po meni mora biti spreman pokazati maksimum karaktera kada nam se dogodi „15 minuta ludila“, što je termin kojeg je davno definirao Pegula: „ Čudno je to....zove se 15 minuta ludila. Uvijek se desi. Uvijek. Godinama se već vozimo zajedno i uvijek, ali baš uvijek na nekoj dionici, bez pravila, u nekom trenutku....svi podivljaju. Pegula je to diagnosticirao i prozvao "15 minuta ludila". Svi gasiraju ko da nema sutra, motori lete na sve strane, kamenje leti, u slijepe zavoje uleće se bokom.... pretiče se bez upozorenja i pravila....15 minuta ludila.... “

Udobnost sica, potrošnja,  zaštita od vjetra, teNpomat, način aktivacije komandi žmigaFca – ne tendin se uto i ne zanima me. Pa o tome nećete ovdje čitati. Bi li se ja s ovim motociklom uputio na vožnju od više tjedana – da, bez razmišljanja, meni ni 640 Adv nije bio neudoban. Bi li nekome ovaj motocikl bio too much za takvo nešto – nekom tko je navikao na GS-a – vjerojatno bi.

No dobro, par random slika i idemo dalje:





Vrlo brzo, moja generalna sumnjičavost prema ride-by-wire i EFI se u potpunosti rasplinula. Probao sam neke motocikle gdje mi se to nije dopalo, ali to su stariji motocikli, KTM je sa ovim motociklom to doveo do razine da ti motocikl u rally modu čita misli. Mrvicu zavrneš gas – motocikl ne da reagira odmah, nego odmah minus jedna desetinka. Isto tako – savršeno kuži tražiš li ga 25% gasa, 33%, 50% - točno koliko si zavrnuo – toliko dobiješ. Nekima će biti previše direktan u rally modu, previše žiFčan, ali zato imate offroad mod u kojem je isporuka snage u odnosu na količinu zavrtanja gasa osjetno blaža. Bez delay-a, ali blaže, mirnije. Ili – prestanete biti pičke. Mene je rally mod jednostavno ostavio paf kako su ga dobro složili.

Još malo slika pa opet idemo dalje:



Da se još malo zadržimo na novotarijama. ABS u offroad modu, usprkos pederskim pneumaticima – radi ko zmaj. Na starom 990 je ABS na off-u bio u najkraćim crtama opasan. Ovdje je perfektan  – sa stražnjim krajem radiš što hoćeš, a naprijed možeš jednim prstom aplicirati maksimalno kočenje uz odličan osjećaj sigurnosti. Za one doslovne: morate imati dozu realnosti – dobar ABS ne znači instant zaustavljanje na skliskom blatu. To je zato što, ono,  fizika.  Nedostatak: po meni malo preosjetljiva stražnja kočnica. Ništa s čim se ne može živjeti, ali eto, da ne pišem samo pluseve.

Inače, motocikl pamti sve postavke, nema onih pederskih fora da isključiš ABS ili staviš throttle response u „15 minuta ludila“ mod, a da nakon gašenja i ponovnog davanja kontakta motocikl sve resetira na „normal(čitaj: soft)“. Kako si namjestiš – tako ostaje.  Bonus: ovdje to vrlo ergonomično možeš izvesti u vožnji.

Što se motora tiče, ne znam koliko ima njutnmetara i koliko točno ima konja, ali znam da puno bolje podnosi niske okretaje od starog LC8. Razvrtava se baš sa lakoćom, točno mu se pozna da je slagan sa rejsing filozofijom, ali sam se suzdržao od maksimalnih razvrtavanja i 100% otvaranja gasa jer je skroz nov,  nije još obavio onaj inicijalni servis na 1.000 km. Snage ima i previše za pederske pneumatike i mokar teren.  Jedini nedostatak (po meni): nedostaje mi V2 zvuk. Neki drugi će primjetiti i bučan rad na leru u mjestu, ali mene to ne jebe ni pola posto, time neka se Sredju i  ini internet eksperti bave. Usput: ventilator se pali kasnije i kraće ostaje upaljen od onog na starim LC8. Ne da je jako bitno, jer i oni uredno održavaju temperaturu, ali eto.




Picaboce smo prošli, sad na ono najvažnije:  agilnost, okretnost, držanje pravca, grip, izostanak osjećaja težine čim kreneš s mjesta, sposobnost ovjesa, opći osjećaj sigurnosti i kontrole – potpuni šok u pozitivnom smislu. Teško je to opisati, trebate probati.  Što su sve napravili – koliko je to do ovjesa, koliko do nižeg težišta, koliko do manjeg žiroskopskog efekta nove mašine, koliko do geometrije – ne znam. Ali je ukupni rezultat izuzetan. Na ovom motociklu bi uz manje efforta i sa većim osjećajem sigurnosti mogao teži teren voziti brže i dulje nego na svom starom LC8, bez obzira na svo nabudživanje.

Naprosto je nevjerojatno koliko ga lakše i „kontrolabilnije“ gasom okreneš za 180 oko koge, koliko je lakše propeti prednji kraj, koliko sigurnije možeš kočiti na maksimumu gripa, kako lagano mijenja smijer, kako oprašta greške. Danas sam na gej pneumaticima, sa pola gasa, bez da se trudim, ulovio preko 110 km/h uz kustošijanski makadam, bez da sam se osjećao imalo nesigurno. Na ozbiljnijem terenu je razlika još veća – jednostavno kao da se ne vozite na 2 cyl motociklu od 200 kg nego da ste negdje na pola puta do malog motora. Nije placebo, nije nikakva KTM mudžahedinska spika – jednostavno je top maks, i to bez ikakvog podešavanja ergonomije komandi po meni, bez ikakvog drkanja po setup-u ovjesa. Samo sam sjeo i krenuo. Da sam se malo udostojio podesiti ga – bio bi još bolji.



Ovjes – vrlo „plush“ na jednostavnim stvarima, vrlo uvjerljivo popije veće stvari,  vrlo kontrolirano i malo ponire pri kočenju. 2-3 puta sam namjerno bez propinjanja prednjeg kraja vrlo pristojnom brzinom pogodio one kanale što iskopaju preko makadama da voda otiče – nikakvo bottomiranje, amortizer upravljača odradi svoje – do jaja. Po većem kamenju mu nisam tražio granice jer su mi gume na 1.4 bar u koNbinaciji sa širokim felgama malo stvarale paranoju u glavi.

E da, motocikl nije crko nakon pranja minivošoN. Čudo!



Vjerojatno sam ponešto zaboravio, ali ne da mi se više pisati, van forme sam i ovaj đir me umorio, ajte laku noć.

Jesam rekao da mi se sviđa ovaj motocikl? BTW, kaću dobit T7, da imam s čim usporediti? I kako se ugrađuje V2 zvuk na paralel twin?

PS

Za napraviti još ultimativniji motocikl od već ultimativnog:
-   Staviti 1.6 odnosno 2.5 felgu i muške pneumatike
-   Staviti malo otvoreniji volan sa malo većim rise-om
-   Ukloniti auspuh i katalizator, staviti šuplju cijeF. Snage više ne treba, momenta više ne treba, ali princip je princip, masa je tu da se skida, i motocikl treba urlati, a ne zvučati kao da ga je uškopilo
-   Pajserom isčupati nogare i rukohvate suvozača
-   Kutnom brusilicom otkinuti prednji koš i montirati karbonski rally toranj sa potpuno prozirnim vizirom

« Zadnja izmjena: 10. Rujan 2019, 12:24:47 lb »
Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

Flendrix

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 913
  • Vozi: stojećki
  • Lokacija: zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #541 : 10. Rujan 2019, 00:54:27 »

 :0648:

kolko će koštati popravak?!  :mrgreen:
Evidentirano

davor_77

  • Shampoo boy
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2002
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #542 : 10. Rujan 2019, 05:44:14 »

:0648:

kolko će koštati popravak?!  :mrgreen:

Strpi se. Da vidimo u koliko sati će danas uteć s posla.
Evidentirano

gianni

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2053
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #543 : 10. Rujan 2019, 06:20:26 »

 Super Koza  :mrgreen: :palacgore:
Evidentirano

clox

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 5956
  • Vozi: Tenere Picasso, KMX200 (XT600E, KMX125)
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #544 : 10. Rujan 2019, 07:41:12 »

odliĆno!
sad T7
Evidentirano
ništa ne prodajem i ništa ne tražim trenutno
 

delbi

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1064
  • Lokacija: Pula
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #545 : 10. Rujan 2019, 08:11:30 »

hell yeah!  :0648:
Evidentirano
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die

Nero

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3461
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #546 : 10. Rujan 2019, 08:22:24 »

Nažicaj negdje i T7  :palacgore: Ovakav test me zanima.

I da...što više čitam osvrte na motocikle novije generacije, shvatim koliki sam zadrti metuzalem.

Kad si počeo pisati o ABS-u, TC-u, ride by wireu...samo osjećao gađenje.

Ne sumnjam da su jebeni i jebeno rade, al mi je svejedno pederski. Kao sex s kondomom, siguran si od raznih boleština, nećeš dobit iznenađenje za 9 mjeseci, al to je kurac i radije ću izdrkat.

Živcira me smjer u motoindustriji. Koči po blatu ko muškarac. S dvije noge na podu.
Evidentirano

davor_77

  • Shampoo boy
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2002
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #547 : 10. Rujan 2019, 08:33:49 »


Živcira me smjer u motoindustriji. Koči po blatu ko muškarac. S dvije noge na podu.

To je za pičkice. Prave muškarčine koče sa sve četiri na podu.
Evidentirano

AnteK

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 9620
  • Vozi: Tenere 700
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #548 : 10. Rujan 2019, 08:43:41 »

odliĆno!
sad T7

Ak će doći negdje do područja papuka, može moj T7 testirat.
Evidentirano

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 482
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #549 : 10. Rujan 2019, 09:15:08 »

Dijelove testa treba uzeti s rezervom s obzirom na gume i jučerašnje stanje terena. :mrgreen:

A i neke slike se ne vide tak da ono... :jesus:
Evidentirano
 Str: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 32   Gore
 

Stranica je generirana za 0.257 sekundi uz 20 upita.