Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 31   Dolje

Autor Tema: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA  (Posjeta: 46767 )

clox

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5941
  • Vozi: Tenere Picasso, KMX200 (XT600E, KMX125)
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #575 : 16. Rujan 2019, 09:07:34 »

odlicno!
hvala LB
(visok si 180?)
Evidentirano
ništa ne prodajem i ništa ne tražim trenutno

delbi

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1062
  • Lokacija: Pula
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #576 : 16. Rujan 2019, 09:11:45 »

word! :palacgore: :0648:
Evidentirano
Too Old to Rock 'n' Roll: Too Young to Die

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2854
  • Lokacija: ZG
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #577 : 16. Rujan 2019, 09:20:20 »

odlicno!
hvala LB
(visok si 180?)

I ja sam to primijetio. Mislim da laze. Idem po šubler.
Evidentirano
EnduroLab

kk

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 315
  • Vozi: KTM990Adv, Suzuki DR-Z400 S
  • Lokacija: Solin
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #578 : 16. Rujan 2019, 10:48:47 »

I ja sam to primijetio. Mislim da laze. Idem po šubler.

Pa što je krivo napisao?

Kad se vozi na motoru na nogama je visok 180.  :mrgreen:
Evidentirano
 

Sredju

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3566
  • Vozi: Yamaha MT07
  • Lokacija: Wien
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #579 : 16. Rujan 2019, 10:56:49 »

Ali covjek intelektalac, celav i nosi naocale.
Evidentirano

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3365
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #580 : 16. Rujan 2019, 11:19:37 »

I ja sam to primijetio. Mislim da laze. Idem po šubler.

Vjerovali ili ne - prije nego što sam to napisao - išao sam se izmjerit. Doduše Bauhaus-ovim metrom bez certifikata o umjerenosti.
A zamolio sam AnteK-a i Darija da premjere neke ključne dimenzije na T7 i 790 (gornji trokut - štafna, štafna - okomica na vrh sica, … ) .  :shock:  :mrgreen:
Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

kk

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 315
  • Vozi: KTM990Adv, Suzuki DR-Z400 S
  • Lokacija: Solin
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #581 : 16. Rujan 2019, 11:42:34 »

Vjerovali ili ne - prije nego što sam to napisao - išao sam se izmjerit. Doduše Bauhaus-ovim metrom bez certifikata o umjerenosti.
A zamolio sam AnteK-a i Darija da premjere neke ključne dimenzije na T7 i 790 (gornji trokut - štafna, štafna - okomica na vrh sica, … ) .  :shock:  :mrgreen:

Da nisu metar okrenuli naopako? Ono sto je gore dolje...  :misli:

 :mrgreen: :mrgreen:
 :palacgore:
Evidentirano

MARINS

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 562
  • Vozi: Kawasaki Z900
  • Lokacija: Karlovac
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #582 : 16. Rujan 2019, 12:12:14 »

 :palacgore:
Evidentirano

jolly the roger

  • zapravo inženjer
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13830
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #583 : 16. Rujan 2019, 18:05:01 »

Ali covjek intelektalac, celav i nosi naocale.
A ti - glupan  :mrgreen:
Evidentirano

picoda

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3506
  • Vozi: Tenere
  • Lokacija: Tragurium
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #584 : 16. Rujan 2019, 18:37:13 »

Moj kolega i prijatelj Luka napisao je osvrt na T7 vs 790 iz njegove perspektive, vrlo posteno i iskreno, bez onih forumskih antijoke stanja uma, (koja su donekle i opravdana al u vecini slucajeva to ode predaleko  :mrgreen:), a koja se cesto, vecinom svjesno, a ostalim dijelom nesvjesno ukljucuju u razgovor o motorima. Mislim na yamahu posebno. Luka se danas odupro tim porivima. Budi kao Luka.  :mrgreen:

Ovo sto je on napisao, (a ponajvise posezonski visak slobodnog vremena na poslu  :mrgreen:), ponukao me da nakon nekog vremena provedenog na T7 i sam napisem nesto o tom motoru. Inace se ne bavim vise time. Ni pisanjem. Ni motorima. Ni savjetima oko toga. To je uvijek subjektivno i nezahvalno. Ovo je iznimka. Naravno, pisat cu o T7 bez neke usporedbe s 790, malo cu ga samo dotaknuti, (nisam ga ni probao  :mrgreen:), pisem o T7 s neke druge perspektive, cisto da se dobije dojam koliko je sve to subjektivno kod osoba koje od motora traze nesto prilicno drugacije. Ustvari isto, al skroz drugcije.  :mrgreen:

Bez obzira na to odmah da potvrdim nesto za forum ratnistvo  :mrgreen:...790r bolji je motor na terenu od T7 jer ima bolji ovjes i teziste je nize. Tocka. To je jednostavno tako. Ustvari povlacim tocku, ima jedno ali. Razlika u cijeni se jednostavno ne moze zaobici, velika je. Za toliko novaca upucanih u T7 onaj kome treba moze se dovesti blizu 790r. Jako blizu. To sam siguran, osim nizeg tezista, ovjesom bi bio al pari. Kome to treba ima ta 3 soma na raspolaganju. Velikoj vecini ne treba, to sam isto siguran, objasnit cu kasnije i zasto. I zato Lukin osvrt ne treba gledati s perspektive vecine, jer Luka nije u vecini. Unatoc njegovoj skromnosti, Luka je najbolji vozac adv motora kojeg poznajem. Vozio sam se dovoljno puta s njime da to mogu potvrdit...zato njegov pogled na motor nije isti kao kod vecine. Doci do kraja s ovjesom T7, pa i ovakvim kakav je podesen standardno, nije lako. To vam garantiram. Meni u 1700km nije ni jednom dosla do kraja. Ni jednom. A znam nekad i malo zesce se provozat, nisam bas najsporiji. Uz to ima jos tih klikova koliko oces...pricamo o motorima na kojima nije nista podesavano. Ima tu mesa i na T7.  :mrgreen:

Jos samo nesto razjasnimo na pocetku. Jedan sam od onih koji misle da se o motorima tesko moze pisat objektivno i nikad nisam ni pisao tako pa necu ni sad.  :mrgreen: Ovo je iskljucivo moj subjektivan dojam, moj osjecaj na tom motoru, vrline i mane koje mu sam nalazim. Samo recenicu dvije o tome sto trazim od motora. Zamjenu za dobru staru T6...pouzdan putni motor kojim cu se voziti po raznim terenima kad stignem tamo gdje putujem. I izmedju toga. Kad kazem raznim terenima onda to doslovno mislim...ne samo makadami, (iako mi je to postalo najdraze  :mrgreen:), vec kako to obicno biva, udrobljeno sve. Da, netko ce reci ima takvih motora koliko oces. Ne, nema u ovoj nisi. Ima ih jako malo. T7 je za to odlicno slozen. Doduse, u gornjoj granici. Na skoro svemu preko T7 crta na grafu se penje kad je udobnost na cesti u pitanju, a jako brzo pada kad krene teren. Posebno onaj koji ide pod "udrobljeno sve".  :mrgreen:  I obrnuto kad su manji motori u pitanju. Takvi mene osobno za put ne zanimaju. Udobnost mi je prioritet...za nekog tko vozi teren mozda pomalo neuobicajeno...volim udoban, mekan, pomalo fluffy ovjes na terenu i na cesti. Znaci udobnost i pouzdanost su mi na prva dva mjesta, pa deset mjesta nista  :mrgreen:...onda sve ostalo. T7 nije idealna ali je jako blizu onom sto meni treba nakon T6.

Ajmo sad na motor. Kad sam prvi put sjeo na T7, bio sam udaljen nekih kilometar, kilometar i po od terena. Gume sam spustio onako odokativno, na divlje, i odmah na teren. Dvije stvari su mi odmah zasvirale...polozaj na motoru za teren kod vozaca moje visine je idealan. Sto znaci idealan...to znaci da nema podizanja volana, nema spustanja nogara, nema zamjene volana, nema nikakvog kompromisa...dignes se na noge i vozis tako koliko oces. Na svim svojim motorima me to prvo umaralo ma koliko ih prilagodio raznim dodacima...zato sam sjedio vozeci teren cim bi imao priliku. Ovde nema toga. Nema umora na nogama zbog polozaja. To je prvi motor za koji znam da je tako iz kutije. Tu je stvarno top.

Druga stvar koja mi je kod ovog motora najdraza je masina. Ustvari to mi je prvo. :mrgreen: I prvo u cemu se s Lukom razlikujem. Zanimljivo kako Luka kaze...ide dobro, ima snage, nema karaktera. Znao sam taj motor dobro iz malog mt-a, mislio sam da me nece toliko iznenadit...al evo i sad nakon nekog vremena na T7 jednostavno me odusevljava. Motor je tako fin, jednakog...linearnog ubrzanja, vuce iz najnizih okretaja, odlicno slozenog prijenosa, na leru se ne cuje. Za mene najbolja masina na nekom enduro motoru ovog tipa koji sam probao. Jedina koja je slicna su tri cilindra na Tigeru 800. Kad krenes...u pedeset metara dodjes do 6te brzine i cijeli dan se vozis u 6toj. Od ispod 2000 okretaja pa dokle ide u 6toj. Ako putujes, top. Kad recimo dodjem na uski kruzni tok kakav imam u svom selu cesto se iznenadim kad na ekranu vidim da sam u 4toj...trecom ides kroz guzvu i to, druga ne treba. Stvarno dobro. Jos jedna stvar...zbog svoje linearnosti i ugladjenosti, te bez naglih ispucavanja snage u bilo kojem rezimu, masina odlicno skriva svoju narav. Nedavno sam na voznji bio s Tigerom i novom Afrikom. Mijenjali smo motore non stop...T7 je najslabija, a bolje ubrzava od oba. Jucer mi je negdje izbacilo i neki njemacki usporedni test ubrzanja T7 vs 790r. Vjerovatno je 790 bio u nekom standardnom modu al je T7 isto bila bolja. Da se odmah razumijemo, jebe mi se za ubrzanja i slicne pizdarije, zanimljivo je iskljucivo iz razloga da pokaze koliko je osjecaj zajebana stvar.  :mrgreen:

Ovo gore su dvije stvari koje su mi najdraze na motoru. Sad malo o samoj voznji. Cesta. Koliko god volim vozit dobar teren, isto toliko volim i cestu...znaju oni koji me poznaju...dobru cestu, ne brzu, zavojitu. Tu maloj nemam zamjerke. Ide, koci, sve. Za ovakav motor iznimno dobro. Ovjes je na cesti isto tako dobar, dovoljno tvrd za zavoj, a udoban za put. Sjedala onako. Orginalno nije udobno, ovo rally je udobnije, al moglo bi bolje za dug put. Zastita od vjetra isto tako. Solidna al nista posebno. Tu se moze malo radit. Moralo se negdje oduzimat da se drugoj strani doda. I da izgled bude ovakav kakav je. Odlican.  :mrgreen:

Teren. Ono sto mi je proslo kroz glavu na mojoj prvoj pravoj voznji bilo je..."A u picku materinu ovo je tvrdo!" :mrgreen:. Bio sam na kamenom putu nekakvom. Nakon deset godina na T6 to je za mene sok. Jednostavno ne volim tvrd motor na terenu...meni je svaki ozbiljni offroad setup kod bilo kojeg motora zakurac, tvrdo mi je i mozes ga jebat sta je to najbolje. T7 naravno nije toliko tvrdo podesena al meni na prvu nije odgovaralo. Govorim iskljucivo o terenu, na cesti je sve ok. Sad smo u boljim odnosima, trebalo se naviknuti malo. Nista jos nisam dirao. Mislim da svoju voznju terenom na T7 u globalu mogu opisati najjednostavnije u dvije recenice. Na svim svojim bivsim, a i sadasnjim enduro motorima, osim T7, kad vozim terenom 50km/h mislim da idem 100km/h dok ne pogledam semafor. Na T7 vozim teren i uopce nemam potrebe pogledat sat jer mislim da idem 50km/h dok na satu pise 100km/h. Ne znam kako bi bolje opisao T7 na terenu.  :mrgreen:

Jednostavno je takav filing, kompaktna je, stojis dobro, nista ne klapa, nema suskanja...cujes samo lanac kako zuji i osjecaj brzine se izgubi. Sad kad vozim teren odlicno mi je, posebno makadami svih vrsta, jedino me jos smeta na izrazito kamenom terenu, (kao recimo prvi dio treka B1 na Dinari za upucene  :mrgreen:), tu mi je jos tvrdo, pretvrdo za mene. To cu i tako od svega vozit najmanje pa jos neka stoji ovako. Sta se tice osjecaja tezine, u usporedbi s T6 koja ima isto ili slicno kila...T7 ima puno bolji osjecaj. Jebiga, tu nece nikad bit kao 790 s tankovima na podu ali nece nikad ni tako ruzno izgledat.  :mrgreen:

Uglavnom, za moj nekakav opceniti osjecaj T7 je ovako standardno prilicno dobro podesena da bi kombinacija ceste i terena bila u balansu. Za veliku vecinu ljudi ce bit tako...i dobar dio onih koji je probaju, a voze slicne motore, pozitivno bi se mogli iznenaditi. Za sve one kojima je ovo ovjesa malo, a osim Luke takvih znam jos par ljudi kod nas, (od tih par pola samo misli da im je malo  :mrgreen: :mrgreen:), prije bilo kakvog dodavanja i bacanja para treba probat sve podesit jer ima sva podesavanja...sto je cudo znajuci kako je yamaha tu u proslosti stedila.  :mrgreen:

Ono sta mi je posebno lose na ovom motoru je mogucnost voznje u dvoje. Ovo je motor prvenstveno radjen za solo putovanja. To se odmah vidi. Vjerovatno ce ici i u dvoje, al tu ce trebat dosta dorade i kompromisa. Nije to to. To je definitivno najlosija strana ovog motora po mom misljenju. Uz onaj dio koji meni smeta na terenu al to je vec duboko individualno. E da, i abs koji moras svaki put iznova iskljucivati, to je zesce sranje. Za sve ostalo sto spada u ovu kategoriju motora...ovo je odlican motor, s vrhunskom i pouzdanom masinom, dobrim ovjesom, meni iznimno vaznim odsustvom bilo kakvih elektronskih dodataka te s obzirom na ostale prilicno dobrom cijenom.   

Dugo sam cekao ovaj motor...da zamjenim T6 koja ce uvijek ostati moj najdrazi motor  :mrgreen:, motor s kojim sam prosao sve i svasta...T7 je u tom pogledu nece nikad stici ali je sama zamjena neusporediva...jednostavno je to nesto skroz drugo. Druga klasa, a opet jednako sposobna na terenu. Inace, da T7 nije izasla jedino sto bi jos uzeo u obzir za zamjenu je Africa Twin. Za put u dvoje bila bi idealna, na terenu bi, jebiga, bilo vise borbe...iako me to vise toliko ne muci jer sad imam drugi motor za teren. A taj drugi je meni najbolji enduro motor ikada!  :mrgreen: :mrgreen:

Eto i mojih 2 lipe.  :mrgreen:
Evidentirano

clox

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5941
  • Vozi: Tenere Picasso, KMX200 (XT600E, KMX125)
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #585 : 16. Rujan 2019, 20:15:41 »

Ovaj forum (ili barem ova tema) je počeo ličit na nešto.
Struja...pitanje za tebe:
Budući da znam da sa ženom ideš na putovanja, kako ćeš to riješiti?
Hoće li se prilagođavati ona (onda nemam daljnjih pitanja) ili ćeš prilagoditi sjedalo?
U drugom slučaju jasno je iduće pitanje.
Evidentirano
ništa ne prodajem i ništa ne tražim trenutno

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2854
  • Lokacija: ZG
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #586 : 16. Rujan 2019, 22:09:13 »

Oćete kurac vise piskarat o tim poluelektricnim sranjima.

Najavljujem tost KTM-a Super Enduro 950.

Vožd je stigao. :evil:
Evidentirano
EnduroLab

limun

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 317
  • Vozi: tuono
  • Lokacija: VG
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #587 : 16. Rujan 2019, 22:37:36 »

Moze odmah tost i 990sm?
Pošto mi se sviđa ta gej vozilica? :0648:

Podržavam ovakva tostiranja....Jako konštruktivno. Rekli bi mi zagrepčanci, jelte....
Evidentirano
limun....mali korumpirani čoek.

z3c

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 678
  • Vozi: KTM 990adv
  • Lokacija: ZGB
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #588 : 16. Rujan 2019, 22:43:38 »

Ovaj forum (ili barem ova tema) je počeo ličit na nešto.
Struja...pitanje za tebe:
Budući da znam da sa ženom ideš na putovanja, kako ćeš to riješiti?
Hoće li se prilagođavati ona (onda nemam daljnjih pitanja) ili ćeš prilagoditi sjedalo?
U drugom slučaju jasno je iduće pitanje.
A da mu izprojektiras neku prikolicu?

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Evidentirano

clox

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5941
  • Vozi: Tenere Picasso, KMX200 (XT600E, KMX125)
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #589 : 16. Rujan 2019, 22:52:41 »

A da mu izprojektiras neku prikolicu?

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

imam jednu viška
ali za manju pasminu  :mrgreen:
Evidentirano
ništa ne prodajem i ništa ne tražim trenutno

Spori

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1351
  • Vozi: Tracer 9
  • Lokacija: pgz
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #590 : 17. Rujan 2019, 05:26:52 »

lb i Picoda!!!

Hvala.
 :palacgore:
Evidentirano
Ne vjeruj nikome, SEBI SAMO 50%!

pa3q

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1187
  • Vozi: Yamaha XTZ1200, KTM exc 250f 13'
  • Lokacija: Kaštel Lukšić
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #591 : 17. Rujan 2019, 06:22:59 »

Ako sam dobro shvatia 3ba uzet oba i sve skupa skrpat u jedan odlican motor. I nitko se vise ne bi ruga na forumu.
Evidentirano
ne postoji riječ NEMOGUĆE!!!
projekt "Zemljokrug 2011."

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2854
  • Lokacija: ZG
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #592 : 17. Rujan 2019, 07:07:50 »

imam jednu viška
ali za manju pasminu  :mrgreen:

Mislis za bi zelimir stao u nju?
Evidentirano
EnduroLab

picoda

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3506
  • Vozi: Tenere
  • Lokacija: Tragurium
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #593 : 17. Rujan 2019, 08:49:37 »

Ovaj forum (ili barem ova tema) je počeo ličit na nešto.
Struja...pitanje za tebe:
Budući da znam da sa ženom ideš na putovanja, kako ćeš to riješiti?
Hoće li se prilagođavati ona (onda nemam daljnjih pitanja) ili ćeš prilagoditi sjedalo?
U drugom slučaju jasno je iduće pitanje.

Za sada mozda nista...uzet cu novu Afriku ili T12 od prike. On ima oba, a oba su taman za malu...tu se nema sta zalit.  :mrgreen:
Inace imam neki gel kusin za sic al mi je veci problem top box kojeg nisam mislija stavljat. Ako njega stavim onda je 80% problema rijeseno.  :mrgreen:
Evidentirano

Dado33

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3596
  • Vozi: Glomazni otpad
  • Lokacija: Oberkochen
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #594 : 17. Rujan 2019, 10:20:34 »

Picoda,
za nekoga ko se ne bavi pisanjem, ni motorima i subjektivan je u opisu motora, mogu ti reći da si napisao najobjektivniji test i najobjektivnije ih usporedio.  :mrgreen: :palacgore:
  (nedavno sam probao oba)
Evidentirano
 

tomore

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 311
  • Vozi: Yamaha XT660Z Tenere
  • Lokacija: Zagreb
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #595 : 17. Rujan 2019, 13:06:19 »

Picoda  :palacgore:
Posebno je zanimljiv osvrt (i usporedba) iz gledišta
nekog tko je vozio T6.
Evidentirano
Skupljam za BMW, teško ide. Od KTM-a mi je zlo. Sve je jasnije da ću kupiti Moto Guzzi. Hm, Triumph možda?

kk

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 315
  • Vozi: KTM990Adv, Suzuki DR-Z400 S
  • Lokacija: Solin
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #596 : 17. Rujan 2019, 13:35:28 »

...  E da, i abs koji moras svaki put iznova iskljucivati, to je zesce sranje.....

Tu moze gospodin Joke pomoci.

Eno cu u "Yamaha rubrici napisati" koju o tome.
Evidentirano

clox

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5941
  • Vozi: Tenere Picasso, KMX200 (XT600E, KMX125)
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #597 : 17. Rujan 2019, 17:25:10 »

Picoda,
za nekoga ko se ne bavi pisanjem, ni motorima i subjektivan je u opisu motora, mogu ti reći da si napisao najobjektivniji test i najobjektivnije ih usporedio.  :mrgreen: :palacgore:
  (nedavno sam probao oba)

onda ne budi pizda i napiši i ti koju
Evidentirano
ništa ne prodajem i ništa ne tražim trenutno

miromax

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 504
  • Vozi: 950 super enduro
  • Lokacija: Zagreb
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #598 : 17. Rujan 2019, 17:53:35 »

Gle čuda, zaključili smo da je onaj skuplji bolji! Pa taj kapitalizam je čudo.  :grin:
Evidentirano
Smrt fašizmu, sloboda narodu

Branko-ST

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4588
  • Lokacija: Split
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #599 : 17. Rujan 2019, 18:06:56 »

bolji za Luku koji jebeno vozi I iskoristit ce vecinu iz ponudjenog motora a ovaj ostatak ce mastrubirat na njegov osvrt I nikad nece iskoristit 50% iz ponudjenog motora  :LOL:

eto I moj kratki rezime  :LOL:

Hvala  :jesus:
Evidentirano
▒▓█▀H▄A▀J▄D▀U▄▀K▄▀▄S▀▄P▀▄L▀▄I▀▄T▀█▓▒
 Str: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 31   Gore
 

Stranica je generirana za 0.449 sekundi uz 20 upita.