Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 21 22 [23] 24 25   Dolje

Autor Tema: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA  (Posjeta: 38415 )

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25176
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #550 : 10. Rujan 2019, 09:45:53 »


BTW, kaću dobit T7, da imam s čim usporediti? I kako se ugrađuje V2 zvuk na paralel twin?


Ćeka te odavno ...
Evidentirano

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3347
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #551 : 10. Rujan 2019, 11:29:56 »

Dijelove testa treba uzeti s rezervom s obzirom na gume i jučerašnje stanje terena. :mrgreen:

A i neke slike se ne vide tak da ono... :jesus:

Ako netko ima problem sa pristupom slikama (ne znam sad u čemu je stvar i nemam vremena istraživati, ja ih vidim), probajte ovdje pristupiti: https://photos.google.com/album/AF1QipNoYvKvQe8ALkOOSq8HsYr0_Tkz4WwO8M97redG

BTW - ako ti ista pomaze za dojam - na slinavom, sa tvorničkim gumama - Risnjak (zapravo malo ispod, od križanja sa kustošijanskim makadamom) - Mikulići (do asfalta) za cca 6 minuta čiste vožnje. Za veliki motocikl koji nije moj,  sasvim pristojno.  8)
Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 981
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #552 : 10. Rujan 2019, 11:45:57 »

Nema ni tu pristupa ali nije ni bitno jer i po ovim slikama vidim točno gdje si bio i gdje si prao motor. Stvar je samo provokacije, tebi, odnosno točnije ljutnje, meni, što jučer nisam bio tamo s motorom nego pješke.
Evidentirano

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3347
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #553 : 10. Rujan 2019, 12:26:24 »

Moj OKP to ne može izdržati, pa sam morao pročačkati. Glupi gugl, sad sam napravio isto što i prvi puta, i čini se da se sada vide slike...
Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07
 

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3347
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #554 : 10. Rujan 2019, 12:28:34 »

Ćeka te odavno ...

Hvala, ali šalio sam se, ima T7 na biranje, samo čekam pogodan slobodan trenutak...
Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

davor_77

  • Shampoo boy
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1987
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #555 : 10. Rujan 2019, 12:31:02 »

 :shock: :shock: :shock: :shock: :misli:
Evidentirano

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 981
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #556 : 10. Rujan 2019, 12:58:37 »

Sad se vide sve slike ali je i jasno zašto ih nije bilo, dvije planinarske staze su gažene. :mrgreen:
Evidentirano

diesel power

  • Dete sa dizel tabletom
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2010
  • Vozi: single
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #557 : 10. Rujan 2019, 17:02:44 »

Sad jos africa twin 850 kad dode
Evidentirano
i love sea food it tastes like p...

AnteK

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 9587
  • Vozi: Tenere 700
  • Lokacija: okolica Osijeka
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #558 : 10. Rujan 2019, 18:02:47 »

Sad jos africa twin 850 kad dode

Nikad to neće ovdje doći ....
Evidentirano

picoda

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3491
  • Vozi: Tenere
  • Lokacija: Tragurium
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #559 : 10. Rujan 2019, 18:42:29 »

Ima li sanse da ovde neko normalan testira najdugovjecniji enduro motor svih vremena? 26 godina proizvodnje bez da se jedna vida promini. Ustupam na test Hondu XR650L, 1993, nikad padano!  :mrgreen:
T7 nedam u test, previse bi tu bilo suza.













Radosnica!  :mrgreen:
Evidentirano

clox

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5916
  • Vozi: Tenere Picasso, KMX200 (XT600E, KMX125)
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #560 : 10. Rujan 2019, 19:28:21 »

definiraj normalnost.
Evidentirano
ništa ne prodajem i ništa ne tražim trenutno

davor_77

  • Shampoo boy
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1987
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #561 : 10. Rujan 2019, 20:12:27 »

To je bar jasno. Nema tu normalnih.
Evidentirano

2wheels4life

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1881
  • Lokacija: ST
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #562 : 10. Rujan 2019, 20:37:44 »

Di se salju prigovori? Nisi napisal koliko je goriva bilo u motociklovu tijekom testiranja kao ni na koju tezinu je bio ovjes nastelovan (nije valjda na gazdu  :mrgreen: ).

Dado33

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3570
  • Vozi: Glomazni otpad
  • Lokacija: Oberkochen
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #563 : 10. Rujan 2019, 22:36:23 »

Ima li sanse...Ustupam na test Hondu XR650L, 1993, nikad padano!  :mrgreen:
Mislim da nema jer naš glomazni otpad ovdje niko ne jebe ni 5 %.
Ovdje su interesantni samo abs, displejčići, žaruljice i to.
Šminkeraj, a hod amortizera dvajščetri centimetra   :hehehe:

Kaj ovo naše groblje opće spada u adventure motore?

... najdugovjecniji enduro motor svih vremena? 26 godina proizvodnje bez da se jedna vida promini
..I još danas ga možeš kupit novog. Usput samo.
Evidentirano

Elias

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5893
  • Vozi: '02 K1200RS, '93 XTZ750ST
  • Lokacija: ..........CH=Zürich.......... Sinj-Đakovo=Bananaland
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #564 : 11. Rujan 2019, 21:03:44 »

U USA?


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
Evidentirano
Vlast je NAJVEĆI neprijatelj naroda!!!!
htp://www.youtube.com/watch?v=rmfezDOSd2g

picoda

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3491
  • Vozi: Tenere
  • Lokacija: Tragurium
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #565 : 12. Rujan 2019, 00:30:51 »

To je bar jasno. Nema tu normalnih.

Znas i gotovo!  :mrgreen:
Evidentirano

Dado33

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3570
  • Vozi: Glomazni otpad
  • Lokacija: Oberkochen
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #566 : 12. Rujan 2019, 00:46:25 »

Evidentirano

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2813
  • Lokacija: ZG
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #567 : 12. Rujan 2019, 11:55:53 »

Ne trolajte s krupnim otpadam...

Ide test t7.
Evidentirano
EnduroLab

joke

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 25176
  • Vozi: šta stigne : )
  • Lokacija: Split
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #568 : 12. Rujan 2019, 12:45:12 »

Ne trolajte s krupnim otpadam...

Ide test t7.

Stavite prave gume, ne vjerujte Šilji ni kad prodaje prikolicu u kompletu sa dvi felge od ktm-a  :mrgreen:
Evidentirano

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2813
  • Lokacija: ZG
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #569 : 12. Rujan 2019, 15:36:46 »

Šiljo  :rolleyes:
Evidentirano
EnduroLab
 

mate

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Postova: 981
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #570 : 12. Rujan 2019, 21:23:48 »

Evidentirano

dovla

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 4164
  • Vozi: HUSKY
  • Lokacija: Osijek
Evidentirano

Pletikosa34

  • ***
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 1206
  • Vozi: Dr.Z
  • Lokacija: na pošti
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #572 : 15. Rujan 2019, 16:37:20 »

Evidentirano
It's more fun riding a slow bike fast than riding a fast bike slow.

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3347
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #573 : 16. Rujan 2019, 00:40:31 »

Dok su mi još iskustva sa 790R svježa, AnteK mi je ustupio i novu Tenere 700 na test. Napravio sam 200 km, nešto po cesti, nešto po Papuku (makadami i nešto malo šumskih puteva).



Po asfaltu:

Dobra je za motocikl koji ima nekakve off pretenzije. Ima dovoljno snage(za doslovne: sigurno nije XR ili Multistrada), ergonomski je dobra (o ergonomiji više kasnije). U odnosu na stari LC8 i 790 Adv R – nedostaje mi karaktera masine, sva je nekako elektricna, linearna, neuzbudljiva. Za sektaše: nisam rekao da je T7 govno, samo meni to jednostavno manje odgovara, više volim kad mašina pokazuje zube. I 790 i T7 vuku iz niskih okretaja, tu se vidi osjetan napredak EFI-ja u odnosu na stari LC8.  Za sve koji dolaze sa velikih jednocilindraša a'la XT, Dominator, XTZ660 i takvih motora – ovo će mu biti spejs šatl po cesti. 

Zaštita od vjetra:  po nogama i tijelu ne vidim razliku u odnosu na 790.  Po glavi mi više puše na 790, ali moram biti iskren da uopće nisam obraćao pozornost na postavke vjetrobrana jer meni osobno to nije baš bitno, vozim uglavnom na pravim čepastim gumama i skraćenom prijenosu te rijetko idem preko 120-130 km/h. BTW, ja sam točno 180 cm visok ili nizak. To smatram lako rješivim na bilo kojem motoru ovog tipa, pa sam zaboravio bolje obratiti pozornost.
Ova jamaha je imala rally sic iz službene dodatne opreme. Guzica me na povratku cestom počela boljeti pa sam povremeno ustajao i premještao sa lijevog na desni guz, isto kao što radim na starom LC8. Na 790 Adv sam napravio premalo kilometara (100-tinjak) da bi me počelo smetati.  BTW – rally sic bi trebao biti ravniji, sa manje pada prema tanku… ovako je to opet neki kompromis… Ja bi sebi stavio ravniji sic, neki aftermarket…

Kočnice dovoljno snažne na oba, modulacija OK, na cesti ne primjećujem razliku u odnosu na 790, ali nisam niti jednog gazio.
Nekima će smetati, ja samo primjećujem: i T7 i 790 imaju neki jednokratni trzaj u situacijama kad skroz zatvoriš gas pa ga ponovo otvoriš, tipa kad na abgasu prilaziš kružnom toku i onda otvoriš gas da se uključiš.  Kod 790 je to jako izraženo u rally modu, dok je u street i offroad modu to manje osjetiš nego na T7.   

Na povezanim sporijim zavojima – KTM može dosta brže mijenjati smjer, T7 u odnosu na 790 ima neku inerciju i otpor ka promjeni smjera. Za sektaše koji se odmah dižu na zadnje noge: nisam rekao da je T7 smeće, nego je u ovom segmentu 790 jednostavno bolji.   Mjenjači su dobri kod oba. KTM pruža više zadovoljstva prilikom davanja međugasa kad šaltaš nižu, brže napravi onaj „blip“.

Ovjes nemam što komentirati na cesti – i jedan i drugi će pojesti sve loše ceste. I jedan i drugi poniru na kočenju, ali ništa nekontrolirano ni previše. KTM nešto manje ponire na kočenju.
Eto. Nisam neki relevantan za davati ne znam kakav review za cestu. Moš di oš s oba, a sa KTM-om će ti biti zabavnije prilikom angažiranije vožnje po zavojitijim cestama. 

Van asfalta:

Off nisam počeo na makadamu nego se poklopilo tako da sam prvo zašao na neki šumski put, ovakav jednostavan, pa poslije malo teži (vlažno, dublji kolotrazi), ali ništa ekstremno:



I sad ga jebi – prvo što sam osjetio je bilo – uh, pa dosta je teška. Znam da ima 200 kg, i znam kakav je stari LC8, ali koliko sam čitao hvale na račun T7, nekako sam očekivao da će se pri manjim brzinama ipak bolje nositi s masom. Vjerojatno mi je i svježe iskustvo sa 790 malo rekalibriralo percepciju.  Sa 790 bi po ovakvim šumskim putevima letio i guštao. Ovdje sam prošao, ali ono, nimalo impresioniran. BTW, na jednom mjestu sam otišao krivo pa sam se morao okrenuti. Okrenuti 790 oko noge je 3 puta lakše nego okrenuti T7 u istom scenariju.  Izaći iz jednog kolotraga pa ući u drugi, pa opet, pa opet, u par metara – 3 puta lakše sa 790.

Na makadamima je situacija nešto bolja, ali prije nego što krenemo s time, jedna digresija:  jebalo ih isključivanje ABS-a da ih jebalo. Svaki puta ga zaboravim isključiti, krenem, i normalno očekujem da mogu blokirati stražnji kotač,  a kad ono kurac.  Ako u aftermarket ponudi ima neki USB stick što negdje turneš pa da se postavka ABS-a ne mijenja svakim gašenjem motora – to bi da imam T7 naručio ne odmah, nego jučer, pa koliko košta da košta. Nekoliko puta sam se skoro razbio zbog toga. Na 790R je to s ABS-om riješeno kako treba.




No, idemo dalje na makadam. Prvih par km sam išao civilizirano. I tu je sve OK, ide, osjećaj sigurnosti je OK, ovjes radi dobro, trakcija na izlasku iz zavoja i više nego dobra, lagano se koči jednim prstom. Stražnja kočnica ima bolju modulaciju nego KTM.  Masa se više osjeti nego na 790, ali u ovim uvjetima to ne smeta toliko da bi izbacilo T7 iz igre.
Onda sam pojačao tempo. Ništa rejsing, ali ono, angažirano. I dalje makadami, nisam išao ugovniti T7 negdje gdje joj nije mjesto.  Tu zaista ne znam kako bi vam opisao, pa ću samo nabrojati par tipičnih situacija.



Prvo sam išao malo forsirati onaj kanal što prekopaju preko makadama da voda otiče i ne uništava makadam. Isto sam napravio i na KTM-u. KTM-a nisam bottomirao. Jamahu jesam. Klang. KTM je to jednostavno bolje odradio. Još amortizer upravljača odradi svoje na KTM-u.
Znate ono kad prilazite nekoj nepoznatoj lokvi, ne znate što je unutra pa želite propeti prednji kotač u brzini? Puno lakše je to na KTM-u. Znate ono kad već prije zavoja želite malo zanijeti stražnji kraj i cijeli zavoj proći u kontroliranom powerslide-u? Lakše je kontrolirati dulji powerslide na KTM-u. Okretanje oko noge u mjestu? Puno lakše na KTM-u. Više povezanih valovitih kompresija? KTM dulje ostaje miran i bolje drži pravac.  Jaka kočenja pred zavoj? KTM bolje najavljuje granicu, osjećaj sigurnosti i kontrole je veći, jače sam kočio na KTM-u, bez obzira što sam na T7 imao bolju gumu. Ubrzavanje iz zavoja? Jamaha vrlo dobra sve dok je podloga jednostavnija, podjednaka kao KTM, ali kad stvari postaju džombave, KTM je bolji.  Mirnoća i držanje pravca kada imaš dulju sekciju malo većeg kamenja? KTM.   Znate ono kad zajebete pa se drž-nedaj pokušavate vaditi? puno je to lakše na KTM-u.



Znači, da ponovim, ovo sve govorim o makadamima. Ponegdje malo ispranima, sa ponekom vododerinom i nešto većeg kamenja, ali ipak makadamima. I to ne najtežim makadamima koje ste vozili.  O nekim jačim singletrack-ovima neću uopće. KTM mami i na takve terene, s Jamahom uopće nisam imao volje probati. Otpornost na bottom-iranje? KTM (njega nisam nijednom, T7 jesam. Prednji kraj, zadnji je OK).
Ono što nisam napomenuo je: i početniku će biti lakše i sigurnije na KTM-u, posebno kada se zatekne na nekoj sekciji gdje ga je frka.  Od kad su uveli ove modove, više ne mora biti divlji ako ne želite. Iskusni će i T7 protjerati svukud. S više truda i manje gušta, ali će ga protjerati.



Najiskrenije: Tenere 700 me ama baš ničim nije impresionirala, ni u jednom trenutku mi nije došao onaj osjećaj „uh, kako bi je posedov'o“. To mi se u puno navrata dogodilo sa 790R. Samo u jednoj stvari mi se kod T7 dogodilo da pomislim „u, bilo bi dobro da moj stari LC8 to tako radi“, a to je „smoothnes“ ovjesa pri malim neravninama i nezahtjevnom tempu. T7 po nekim stvarima mogu usporediti sa starim LC8, dok 790R svrstavam u vlastitu ligu po pitanju voznih svojstava na off-u. Kod T7, kad bi ugledao neki teži šumski put ili stazu kako se odvaja od makadama, ni jednom nisam dobio osjećaj „u, idem probati“. Kod 790R jesam. Više puta. Kod 790R ni jednom nisam imao osjećaj „uh, ovo je teška dionica, jedva čekam da prođe“. Kod T7 jesam.

Daleko najveća razlika ova 2 motocikla: T7 na papiru ima 200 kg i ponaša se kao motocikl od 200 kg. 790R na papiru ima isto toliko, ali se ponaša kao da ima 50 kg manje.  Onaj kome će KTM imati ergonomske nedostatke (vidi na dnu) to može ispraviti aftermarket dijelovima. S druge strane – osjećaj nedostatka težine i okretnost/agilnost koja postoji kod 790  je za T7 nedostižna. Što je teren teži i/ili tempo jači – T7 počinje više posustajati, a KTM počinje više blistati.  Jednostavno je tako.

Za sektaše: to ne znači da svi trebaju kupiti KTM. Ako vam se dopada T7 – kupite si T7. Ako mislite da KTM ne opravdava razliku u cijeni – kupite si T7.  Razlog može biti i „ljepša mi je“, „KTM će krepati“, što god.  Moj dojam ste dobili. Ja bi kupio 790R pa da je i duplo skuplji od Jamahe, toliko me oduševio koliko je agilan, kontrolabilan i koliko su mu uspjeli sakriti masu.

Znači, da ponovim za sektaše: nisam rekao da mi je T7 govno.  OK je dok mu ne tražiš granice, koje nađeš ranije, a u nekim situacijama i bitno ranije nego na KTM-u. I nije motocikl bez mane, kao što se moglo čuti/čitati da ga se prezentira. I nije za mene. I to ne zato što ima jamaha značku, nego jednostavno nije na nivou KTM-a pri angažiranijoj off vožnji i to je tako.




E, zaboravih: zvuk mi je bolji na Jamahi. Iako su mi oba tvornički jadna u usporedbi sa V2 LC8 ili velikim singlovima. Nužna je šuplja cijeF! I Jamaha mi izgleda bolje od KTM-a, kad izolirano gledam izgled i ne mislim o ničem drugom.

I još nešto:  na KTM ne bi stavljao nikakvu dodatnu zaštitu. Jamahu ne bi dulje/ozbiljnije vozio bez krešbarova i onih nosača za prtljagu što AnteK ima, a koji usput štite stražnji koš. KTM djeluje kao motocikl koji će biti otporniji na padove od T7 (mislim na one padove kakvi su najčešći na amterskoj razini off vožnje, kad pljusneš sa 5-10-20-30-40 km/h, ne mislim na zabinjanja sa 100 km/h ili rulanja 100 m po asfaltu, u tim situacijama bi me ionako bolio kurac koji je otporniji na padove).



I da završim sa dobrim vjestima za jamahu:  out-of-the box, jamaha će ergonomski odgovarati većem broju ljudi. Ništa što se ne može riješiti na KTM-u, ali traži dodatne troškove, tu je Jamaha jednostavno bolje pogodila.  Ne znam koji su kurac mislili ovi u KTM-u kad su na 790R stavili zakrivljeni volan. Ne toliko puno kao original na starom LC8, ali ipak zakrivljen prema vozaču, previše  cestovni. Jamaha je išla sa pravim off volanom i tu je tvornički bolja. Ja bi volan na 790 odmah zamijenio sa malo širim, manje zakrivljenim prema vozaču, i mrvicu većim rise-om. Na jamahi ne bi dirao volan, super je tvornički.  Fuziće bi zamijenio na oba. Siceve također, ali sa nekim pravim ravnim rally sicem, ne onim što jamaha nudi. Felge također šukurac. 1.6/2.5 su jedine felge koje bi vozio.





« Zadnja izmjena: 16. Rujan 2019, 01:21:37 lb »
Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

Nero

  • ****
  • Online Online
  • Spol: Muški
  • Postova: 3314
  • Vozi: Češće guram
  • Lokacija: Solin
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #574 : 16. Rujan 2019, 08:12:34 »

Odlično  :palacgore:


Od smijurije, ovo postaje najozbiljniji topic na forumu :)
Evidentirano
 Str: 1 ... 21 22 [23] 24 25   Gore
 

Stranica je generirana za 0.285 sekundi uz 22 upita.