Molimo prijavite se ili registrirajte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i duljinom prijave
Napredno pretraživanje  

Novosti:

 Str: 1 ... 29 30 [31]   Dolje

Autor Tema: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA  (Posjeta: 47007 )

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3365
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #750 : 09. Listopad 2019, 22:28:14 »

Šta smo ono rekli? 950 SE? Da, 950 SE. In a nutshell: fun factor milijun. Terenska sposobnost milijun.  Tsunami. Bomba.  Nije za cure. Nije za one slabog srca. :0648:





Mjesto zbivanja: ŽuNberak, koNbinacija soft i hard Benduro track-a.

Ovo je Flendriks:





On je služio kao glas razuma, da se ne polomim odmah u prvih 500 metara. Nevjerojatno je koliko SE izaziva na budalaštine. Konstantno imaš potrebu biti u "full retard" modu. Ali ne možeš, SE će te pobijediti.  Samo najiskusniji i fizički najspremniji mogu taj motocikl voziti na više od pola gasa cijeli dan.

Cjelodnevni grin, još se cerekam:



I tak', počeli smo đir onim usponom od Eko Sela do Jarušjam ukočeni od zime, ja još i sa svojim već standardnim problemima sa leđima/kukovima. Tu ima ona jedna slinava sekcija sa skliskim kamenjem koje viri iz blata - taman dobro za ugrijati se. Nismo jurili, a uopće nisam osjetio da sam se morao truditi. Walk in the park. SE je to pregazio k'o plitak potok.




Da odmah napišem: za one koji misle da je SE samo olakšani Adv - nije, on je više od toga. SE je potpuno drugačiji - drugačija rama, drugačiji (strmiji) kut prednje vilice s kojim jako dobiva na okretnosti, centraliziranija masa (spremnik ulja je puno niže, baterija je po defaultu pod sicem, prednji koš je minimiziran). Na papiru nema ni 20 kila razlike između SE i 950 Adv, ali u stvarnosti je dojam sličan kao što sam ga imao kod 790R vs T7 - na SE imate osjećaj kao da ste na 50 kg lakšem motociklu u odnosu na 950 Adv. Sve nabrojano znači da taj motocikl 'oće nakolo. Jako oće nakolo, svaka grba na kojoj bi se na Adv morao truditi da ju iskoristim za lansiranje, jer nisam nešto dobar u vožnji nakolo,  ovdje znači smješak na licu i wheelie  :0648:



Enivej - agilnost i okretnost: puno bolja nego na 950 Adv, a u većini slučajeva u rangu 790R. Zanimljivo: 790R mi je bilo lakše u mjestu okrenuti oko noge. 950 Adv je nešto stabilniji na velikim (100 km/h+) brzinama, SE tu postane malo twitchy. SE-a sam sa puno manje planiranja i poteškoća protjerao kroz one strme serpentine blizu starog grada Žumberka i prema onom potoku.

Na par otvorenijih dionica sam mu malo dao papra. Isusek mili i dragi! Taj motocikl je stvoren za puNpavanje. Ergonomija odlična, skroz napadačka, ništa ne triba budžit za razliku od 790R i serijskog 950 Adv. Gas prima brutalno, ali baš brutalno. Nema šanse to prenijeti na podlogu. Možda nije najbolja stvar kad bi vozio na štopericu, ali je jebeno zabavno. Motocikl ravna sve pred sobom i juri.  :0648:  Tu i tamo pokaže da je nervozan, poneki kamen te malo izbaci iz putanje više nego 790R. 

Molim Upravu da montira amortizer upravljača, to bi tom motociklu sjelo k'o budali šamar.  8)





Idemo na ovjes - hoda dovoljno, bottomiranja nema. Na pravim džombama je dobar, popije sve i uvijek, a na malim neravninama fali "smoothnes-a", ovi novi ovjesi kao na 790R su ipak bolji, tu je tehologija očito napredovala. Što naravno ne znači da je ovaj ovjes na SE loš. Dapače. Uz dobar servis i malo podešavanja, bez nekih bijesnih ulaganja, da se to dotjerati da i u ovim segmentima gdje pokazuje nedostatke bude pic-pic.



Mašina.  Skužaj nova tehnologijo, ali i dan danas biram stari LC8 V2 u odnosu na ove nove. Jebe mi se što više troše, jebe mi se što su vjerojatno teže i imaju nezgodniji žiroskopski efekt, jebe mi se što nisu toliko elastične. Ta mašina, sa tim zvukom i instant odazivom na gas,  u tom motociklu, - to je nešto neponovljivo  :0648:  :0648:  Objektivno - i u području mašina su stvari napredovale, ali kada sam nakon modernih 790R i T7 sjeo opet na klasični LC8 - odmah sam se podsjetio zašto toliko obožavam tu mašinu  :0648:



Kočnice - na off-u dobre, na cesti prednja jedva adekvatna, ali obzirom da se ovaj motocikl ionako treba voziti na prednjoj cross gumi - to je OK. Modulacija stražnje kočnice bolja nego na novom 790R.

Uz 790R, kojim sam i dalje jako impresioniran, SE je najsposobniji 2 cilindrični motocikl za off, a puno je sposobniji i od mnogih gej-iš jednocilindraša. Samo nema s njim pimplavo.  Kada bi birao s kojim bi motociklom išao ostvariti najbolje vrijeme na reliju - izabrao bi 790R. Kada bi birao najzabavniji motocikl - bogami bi se dobro dvoumio između 790R i SE. SE ima neke bitne pluseve u odnosu na 790R - vjerujem da će na njemu biti manje štete od padova, manje stvari ima za pokvariti se, ima ljudi koji ga znaju u dušu i po defaultu dolazi sa odličnom ergonomijom i felgama koje su prilagođene za off vožnju.  Najradije bi ih imao oba u garaži.



Što još nisam rekao? A da - domet i zaštita od vjetra. To je valjda očito - nije u rangu 950 Adv ili 790R. Ali obzirom na ostale karakteristike - sklon sam mu progledati kroz prste u tom segmentu.

Bottom line - ovo je jedan od onih motocikala gdje možete navesti sto i jednu objektivnu činjenicu, onda to sve ignorirati i kupiti ga jer je osjećaj vožnje na ovome jako jako poseban. Petnaest minuta ludila, ali cijelo vrijeme. Full retard mod.  :0648:  :0648:



Skužajte, tok misli mi je danas malo zdrman, ali ionako se o ovom motociklu ne može niti treba pisati koherentno i razumno.  :0648:

Za one koji vole angažiranu vožnju i skrenuli bi sa makadama i u teže stvari, a spremni su učiti i tu i tamo se pokakiti u gaće - top max!  Za one koji bi se taljigali - preskočite.

E da, evo i dva skroz kratka videa:





Flendriks je nosio kameru na kaciZi. Pa će još nešto izrezuckati. @Flendris -  ne treba napominjati da ćeš objaviti samo one zapise u kojima izgledamo mačo.  :mrgreen:


Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

clox

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5947
  • Vozi: Tenere Picasso, KMX200 (XT600E, KMX125)
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #751 : 09. Listopad 2019, 22:36:45 »

Dugo mi se već formira misao, a sad se uobličila.
60% posto svega toga je u glavi.
Đaba testovi.
Evidentirano
ništa ne prodajem i ništa ne tražim trenutno

jolly the roger

  • zapravo inženjer
  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 13830
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #752 : 09. Listopad 2019, 22:50:17 »

60% posto svega toga je u glavi.

"Ne pomaže voda, majko...ni ljekari, ni travari"  :LOL: :LOL: :LOL:
Evidentirano

davor_77

  • Shampoo boy
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2000
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #753 : 09. Listopad 2019, 23:02:27 »

Kada se bacaju motori sa zgrade?

Iiiiiiiiiiiii imamo pobjednika! Najvažnija kategorija u tostiranju izraubanih motora za upolje je, naravno, bacanje sa zgrade. Kako su austrijanci jeli LSD kad su razvijali taj motor, tako je isti uvjerljivo dominantan upravo u toj kategoriji. To se vidi sa susjednog kontinenta i bez bacanja motora sa zgrade.

Ostaje još tostirati XR650, ali taj ionako nije za bacanje sa zgrada.
Evidentirano
 

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3365
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #754 : 09. Listopad 2019, 23:35:36 »

Evo flendriks je uhvatio jedan lejmerski trenutak: https://www.youtube.com/watch?v=GfKKgjWVaEU&feature=youtu.be
Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

Dado33

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3598
  • Vozi: Glomazni otpad
  • Lokacija: Oberkochen
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #755 : 10. Listopad 2019, 00:17:35 »

Ostaje još tostirati XR650....

E to bi ja u toster,  al to nije adv-motor.
Evidentirano

Flendrix

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 912
  • Vozi: stojećki
  • Lokacija: zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #756 : 10. Listopad 2019, 10:38:40 »

zašto to kažeš?  :misli:
Evidentirano

2wheels4life

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1896
  • Lokacija: ST
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #757 : 10. Listopad 2019, 11:51:23 »

Di je to vijece za advenćr motore da im posaljemo prosvjednu notu  :mrgreen:

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2854
  • Lokacija: ZG
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #758 : 10. Listopad 2019, 12:11:56 »

U štrajku
Evidentirano
EnduroLab

EnduroLab

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2854
  • Lokacija: ZG
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #759 : 10. Listopad 2019, 12:12:53 »

E to bi ja u toster,  al to nije adv-motor.

Poštovani,

Ovdje se obavljaju ozbiljni tostevi. Prešanje se obavlja u cios-u.

Hvala.
Evidentirano
EnduroLab

davor_77

  • Shampoo boy
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2000
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #760 : 10. Listopad 2019, 13:21:04 »

Napokon sam skužio poveznicu među tostiranim proizvodima. Svi imaju motor s unutarnjim sagorjevanjem. Imam jedan ispravan vanbrodski motor, pa bih volio da ga usporedite s ostalim ispravnim proizvodima na testu.
Imam i jedan neispravan, ako želite uspoređivati s austro-indijskim kramama.

Ponavljam, samo za Dadu1950!  :mrgreen:
Evidentirano

miromax

  • **
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 504
  • Vozi: 950 super enduro
  • Lokacija: Zagreb
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #761 : 10. Listopad 2019, 15:26:34 »

lb, vjerojatno si upoznat, pri predzadnjem servisu je promijenjen prijenosni omjer, sad je nešto blaži, prije je i bolje reagirao na gas  :wink:
Evidentirano
Smrt fašizmu, sloboda narodu

Marko

  • **
  • Offline Offline
  • Postova: 144
  • Vozi: Husqvarna 250
  • Lokacija: Rijeka
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #762 : 10. Listopad 2019, 15:57:13 »

Ovako na prvi pogled - ovaj 950 SE na slikama izlgeda kao EXC 450...  :mrgreen:


Evidentirano

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3365
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #763 : 10. Listopad 2019, 17:08:53 »

lb, vjerojatno si upoznat, pri predzadnjem servisu je promijenjen prijenosni omjer, sad je nešto blaži, prije je i bolje reagirao na gas  :wink:

Znam, i nalog za vracanje u prvobitno stanje je vec u proceduri
Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

Dado33

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3598
  • Vozi: Glomazni otpad
  • Lokacija: Oberkochen
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #764 : 10. Listopad 2019, 17:25:12 »

zašto to kažeš?  :misli:

Pa rekao sam zato jer se XR prestao proizvoditi ranije nego su se neki ovdje počeli voziti van ceste, a i primjerci XR-a vodenjaka s rally kitom su vrlo rijetki. Kako ga tostirati? Jesi kad vidio kojega? Na slici koju si stavio je veliki tank. Tu još fali stražnji tank, nosač instrumenata i komande. Sve to je imao jedan kojeg sam skoro kupio prije nekoliko mjeseci, ali taj put je razum prevagnuo. Čak sam neke slike poslao u upravu enduro-laba na vo-cap. Ako ih već nije izbrisala, može ti tajnica proslijediti.

Ponavljam, samo za Dadu1950!  :mrgreen:

Ok, jako sam pogriješio. Sam ću sebe ispovijediti kad ulovim malo vremena  :mrgreen:
Evidentirano

lb

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 3365
  • Vozi: KTM 950 Adv
  • Lokacija: Zg
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #765 : 11. Listopad 2019, 10:05:56 »

Da ostane zabiljezeno pred svejdocima:

- ja sam se razduzio od SE-a
- oprao ga nisam jer je isvedic inzistirao da ce ga on oprati
- Garmin Montanu sam bacio, išla mi je na žiFce
- za crack na rami i rupu na bloku nisam odgovoran, to je isvedic napravio prilikom utovara na prikolicu




Evidentirano
"Ja sam mojoj spendirao, po mom misljenju, najbolje ulje, motul 10w60 i opet me frka navrnut je preko 6000" -
Sredju, internet ekspert za mehaniku, jubito, ovjese i strojarstvo općenito,  komentira MT-07

Frane

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5450
  • Lokacija: Hvar
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #766 : 11. Listopad 2019, 22:03:09 »

950 se iz 2008 ima prijatelj, prvi vlasnik sad je nesto sitno preko 70.000km
jedine zamjerke su mu prednja kocnica kao sa bolje bicikle i autonomija kao da je hard enduro
Evidentirano

davor_77

  • Shampoo boy
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2000
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #767 : 11. Listopad 2019, 22:06:46 »

Sad mu je ura za riješit se toga.
Evidentirano

cosmic

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 10577
  • Vozi: Nita
  • Lokacija: Split
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #768 : 11. Listopad 2019, 22:07:33 »

Banjo će uzet 2 komada!
Evidentirano
"Dress for the crash, not the ride"

davor_77

  • Shampoo boy
  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 2000
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #769 : 11. Listopad 2019, 22:08:52 »

Ako nema dva, može i jedan.
Napravit će od njega dva.
Evidentirano
 

Frane

  • ****
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 5450
  • Lokacija: Hvar
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #770 : 11. Listopad 2019, 22:14:32 »

nece taj na prodaju uskoro tj nikako, SE se proizvodio samo 2god i jako ih je malo
opet napominjem tank od 14l mu je malo... starom lc8 nije mrsko srknit goriva
vec nakon 120km se treses di je benz stanica
Evidentirano

Pletikosa34

  • ***
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 1216
  • Vozi: Dr.Z
  • Lokacija: na pošti
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #771 : 11. Listopad 2019, 23:24:45 »

nece taj na prodaju uskoro tj nikako, SE se proizvodio samo 2god i jako ih je malo
opet napominjem tank od 14l mu je malo... starom lc8 nije mrsko srknit goriva
vec nakon 120km se treses di je benz stanica
Ja se nakon 120 vise nisan ni tresa jer san osta bez  :LOL:
Alera fala ti za sve  :mrgreen:
Evidentirano
It's more fun riding a slow bike fast than riding a fast bike slow.

isvedic

  • *
  • Offline Offline
  • Spol: Muški
  • Postova: 52
  • Vozi: Zuti DR-Z
  • Lokacija: Zagreb
Odg: FORUMSKI TEST ADV MOTOCIKALA
« Odgovori #772 : Jučer u 23:40:44 »

Dakle, debilu 950SE ne mozes voziti kao DRZ400

I tako sam pola dana mrmljao sebi u kacigu nakon dok nisam promjenio nacin voznje

Kako je Luka napisao sve sto treba o ovom motoru nema sta vise da ja pricam gluposti ali neka, neki su se izgleda zazelili mojih gluposti.

I tako mene nagovore da odem provozati 950SE, već sam imao u planu ići na Papuk sa prikolicom i DRZom pa rekao ajde povezem oba pa ako se pokvari KTM barem ću se imati na čemu voziti.



Prvi dojam je da zaboravite 950Adv i sad zamislite nesto slicno ali potpuno drugacije. E to vam je to, znaci omjer kuta vilice i predtraga kotaca je takav da motor skace u zavoj na svaku promjenu tezine na fuzicima, prvi dan sam se samo navikavao na to i u vecini zavoja sam morao “ispravljati” putanju.

Uz to dobro dodje tank imati cvrsto medju nogama jer ga to smiri i olaksa korekcije dok stojis sto nije problem zato sto je tank tako sirok da kad ustanes sam se uglavi, na tebi je samo da lagano stisnes koljena. Dok sjedis mozes se opustiti i iznenadjujuce koliko brz mozes biti dok tako vozis, valjda tezina vozaca i nema puno utjecaja na balans dok vozis po ravnijem terenu.



E sad, zbog toga sto je tako lagano mijenjati smjer u brzini nekako se covjeku ucini da je i motor lagan sto te zajebe kad ides kociti prije zavoja i pretvara svaki osmjeh koji si imao na licu u grimasu dok stisces sve sto se da stisnut jer kocnice su definitvno slabija strana. Vjerovatno nije toliko do samih kočnica nego težina motora, podešenje ovjesa i gume koje se koriste te tlakovi puno utječu na mogućnost da prenesete silu kočenja na podlogu koje u slučaju ovog motora nisu blagonaklone. Računajte na to da svaku sekundu na gasu morate barem dvije kočiti.

Ako izvuces zavoj mozes se nagraditi adrenalinom koju doziras odvrtanjem desne ruke i definitivno nije za ljude slabog zeluca ili zaostalog mozga, djubre katapukltira u kojoj god brzini se nalazis, nije bitno, ionako ce izvrtiti gumu i potrgati ono malo cepova sto je ostalo na njoj. Zbog valjda težine i dugog medjuosovinskog razmaka iznenadjujuce je miran pri tom divljanju iako bi mu dobro dosao amortizer upravljaca ali to prepustam procjeni novog vlasnika koliko samoubilackih nakana ima sa ovim motorom.



Na Papuku sam većinom birao šire utabane šumske puteve koji su mi nekako najviše pasali na ovom motoru jer ventilator se odmah pali na brzinama ispod 20 a neki singletrack duže vremena možeš zaboraviti. Ali zato ako je širina puta dovoljna zabava je zagarantirana jer imaš prostora da se igraš sa motorom posto kad odvrnes gas si posvuda samo ne tamo di si panirao.

Nesto je bio grub pri promjeni brzina ali to cu pripisati zapostavljanjem servisnih intervala od novog gazde i molio bi da se takve stvari ne ponavljaju ubuduce.

Zastita od vjetra nikakva, sjedalo tvrdo a potrosnja prevelika ali to i nije svrha ovog motora, bit je da vam izvuce smjesak i potakne lucenje testosterona

I jedna slika na kojoj se cerekam od uha do uha:


Molim upravu da mi dostavi T7 i 790R na test za usporedbu
Evidentirano
 Str: 1 ... 29 30 [31]   Gore
 

Stranica je generirana za 0.292 sekundi uz 21 upita.